Hij is gek, want ik ga niet 2x naar dezelfde docu kijken.quote:Zit te kijken naar een geweldige docu over Judo met de Geest vanmielie. Als golfert niet kijkt is ie gek
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:00 schreef Eilanden het volgende:
Birthday Boy Bliksem?
* just me wacht nog steeds op Franky maar ik ben bang dat hij niet durftquote:Op maandag 26 juli 2004 23:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn begroeting deed de deur dicht kennelijk, misschien ben ik er al te oud voor (ik heb toch nog 8 minuten?)
Hoe zit het nou met die huwelijksnacht?
18... gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk 18, rondje van mij!
welterusten Eilanden, lekker dromenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Proost iedereen ...........!
* just me duikt het mandje in!
Ik was bezig mijn paal van een verschoninkje te voorzien, dus echt te laat ben je niet...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Zullen we de zaak voor hem versieren?
Ben zoals gebruikelijk weer eens te laat met mijn voorstel
Ja ik ben redelijk nieuw hier. VoreG en Golfer hebben me binnen gelaten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was bezig mijn paal van een verschoninkje te voorzien, dus echt te laat ben je niet...
doe jij de slingers, dan pak ik de confetti...
ben je nieuw hier?
Tja.. dat krijg je als je niet verder komt dan Sport.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:19 schreef mitt het volgende:
VoreG? wie?
En hij vertoeft voornamelijk in cryptogrammentopics.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik ben redelijk nieuw hier. VoreG en Golfer hebben me binnen gelaten.
het mekka van Fok!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja.. dat krijg je als je niet verder komt dan Sport.
GVD ik had je willen ontgroenen, maar ik was te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik ben redelijk nieuw hier. VoreG en Golfer hebben me binnen gelaten.
Lieverd, er zijn ook nog andere levensvormenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:22 schreef mitt het volgende:
het mekka van Fok!
Bovendien heb je de SCHleutel nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:23 schreef tong80 het volgende:
GVD ik had je willen ontgroenen, maar ik was te laat
kwestie van teveel chocomelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:27 schreef Bluezz het volgende:
rtuste miet!
Ik verwelkom graag nieuwe hoolers die humor hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou omdat de pret voor Tong bedorven is geef ik als troost nog een rondje weg.
Cool. Wie wil er nog meer wat drinken?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwelkom graag nieuwe hoolers die humor hebben.
Superjuuuuugds.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:31 schreef Doc het volgende:
ROCK N ROLL MOTHERFUCKERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tssh, quitter, gauw wegwezenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik geef het bij voorbaat op.
Dag poepies
Stoner Central #4: In search of...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Superjuuuuugds.
Ik heb een van mijn mooiste muzikale ervaringen ooit achter de rug en jij heb t het over TROSquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:44 schreef tong80 het volgende:
OK jij daar je ei kwijt ik in het TROS topic
Ja maar jij bent al snel in de zevende hemel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb een van mijn mooiste muzikale ervaringen ooit achter de rug en jij heb t het over TROS
Ik ga pitten. Adios!
(wel leuk topic dat TROS topic)
onderwerp nummer 1 hier in Hoolsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat zo cool? De TROS fan dag?
Dan ken jij Tong niet. Ik ben aan het genieten man van al die kansloze topics.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Tong is knorren volgens mij.
Te vroeg geoordeeld
Altijd welkom.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog een Chocomelk Tong?
Ok sinas voor tong.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:11 schreef mitt het volgende:
ah tong, neem even een sinasje..
dan doe ik ook mee
Niet zo raar praten over spiete enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Hier komt het. Neemt Anonimous een Sprite.
Sorry, dan zeg ik wel Uppie.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo raar praten over spiete enzo
Zal ik het zeggen mitt, zolang ik in een deuk lig om dit is het goed :quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:15 schreef mitt het volgende:
zeg tong, wat vindt je eigenlijk nog van fok!
Mijn soort van user zelfs. Da's herlemaal erg. Laat Tong maar z'n gang gaan mitt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:20 schreef mitt het volgende:
Toch wel knap dat jouw soort van posten zo'n lange houdbaarheidsdatum heeft
Hi vrouw!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef just me het volgende:een goeiemorgen
donderdag begint het voetbalseizoen voor de selectie.. jij bent toch ook niet jaloersquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hi vrouw!
Ik ga morgen voor 2 weken op vakantie met enkele dames, hopelijk ben je niet te jaloers!
ik la-la-la wel met je meequote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:15 schreef Againzender het volgende:
Hi JM!
Ik kan niet zo goed zingen, ik doe wel een beetje la-la-la-la ofzo.
Ikke niet, ik weet toch dat je alleen mij wilt!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:12 schreef just me het volgende:
donderdag begint het voetbalseizoen voor de selectie.. jij bent toch ook niet jaloers
ben alleen bang dat jij toch liever "die ander" wiltquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ikke niet, ik weet toch dat je alleen mij wilt!
Luiwammes ik ben verdomme aan het werk!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:26 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Gefeli jarigen
Ja ik stond ook al 9 uur naast m'n mand hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Luiwammes ik ben verdomme aan het werk!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
En Franky en JM natuurlijk ook gefeliciteerd en veel geluk samen!![]()
Ik stond al 6 uur naast mijn nestquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja ik stond ook al 9 uur naast m'n mand hoor![]()
Klote hertentamens![]()
Wat er niet is moet nog komenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nog zooooooooo gelukkig na deze nacht!!
Ja maar jij bent om 5 uur ook al weer klaar en ik ga vanavond nog doorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik stond al 6 uur naast mijn nest
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:51 schreef just me het volgende:
ik voel me nog zooooooooo gelukkig na deze nacht!!
Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maar jij bent om 5 uur ook al weer klaar en ik ga vanavond nog door![]()
Ze was aan de rooie!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef ErikT het volgende:
En aan het echtpaar: zijn jullie zo vroeg op?Was t niks gisteravond? Na ja, iig veel geluk
![]()
vroeg opstaan is nog langer genietenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef ErikT het volgende:
En aan het echtpaar: zijn jullie zo vroeg op?Was t niks gisteravond? Na ja, iig veel geluk
![]()
Ik moet zaterdagochtend om half 10 een tentamen makenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg.
Gister stond ik om 6 uur op. Werkte ik tot 5 uur. Kon ik om 6 uur weer beginnen tot 11 uur. Nu jij weer.
Slechte ruil hoor 8 weg 2 inquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef ErikT het volgende:
Goeiemorgen!
Laatste keer dat ik dat hier zeg tot september! O nee kut, hertentamens eind augustus
Na ja, mn ouders naar Rdam Centraal gebracht, die gaan lekker vliegen naar Canada naar mn broer/
En ik heb nu de auto voor de deur staan hierEindelijk die 8 lege kratten ingeleverd (en 2 nieuwe gehaald
) en eindelijk een keer serieus boodschappen doen. Toch wel relaxed, een auto. Toch maar een keer gaan werken later
Bliksemschigt gefeliciteerd!
![]()
Ik moet 3 dagen in de week dat schema van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 11 uur werken vol houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik moet zaterdagochtend om half 10 een tentamen maken(dus voor 7 uur wakker zijn)
Nou jij weer
Over de rooiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze was aan de rooie!
Zoek toch eens een leuk café uit en ga daar achter de bar werkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:07 schreef tuindwerg het volgende:
Tsja, je moet toch wat om aan geld te komen?
* Da_Sandman staat 6 dagen per week, ook in de vakanties, om half 6 op om kranten te bezorgen...:{
Als ik dit jaar een beetje inzet had getoond op school had ik nu 3 maanden vakantie gehad, maar ja dat heb ik nu een heel jaar gehad dus eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet 3 dagen in de week dat schema van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 11 uur werken vol houden. Dat 3 weken lang
. Als ik daarmee klaar ben heb ik nog maar 1 weekje en dan weer naar school.
Ey ik was eerstquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Erik, ik moet vandaag veel doen.
Wil je niet mijn persoonlijke chauff spelen?
O mooi dan kan jij mij onderhouden dan maak ik het eten klaar haal ik pizza's en doen de villa.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:07 schreef tuindwerg het volgende:
Tsja, je moet toch wat om aan geld te komen?
* VoreG staat 6 dagen per week, ook in de vakanties, om half 6 op om kranten te bezorgen...![]()
Kan je nagaan hoe ver ik nu ben. Volgens mij in de 823543e hemel (da's 7 tot de macht 7, maar dat had ik LG niet hoeven te zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al snel in de zevende hemel.
Als iemand een gitaar recht kan houden ga je al uit je bol.
Als het mee zit treedt er zo'n TROS kanjer op zondag in de pauze opquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:52 schreef tong80 het volgende:
Maar ik neem je een keer mee naar een TROS fan dag.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ey ik was eerst.
[..]
O mooi dan kan jij mij onderhouden dan maak ik het eten klaar haal ik pizza's en doen de villa.
Als jij dan ook zorgt dat die villa er komt lijkt me dat een prima deal.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
O mooi dan kan jij mij onderhouden dan maak ik het eten klaar haal ik pizza's en doen de villa.
Omdat er altijd weer nieuw busladingen vol met dwazen zijn om er met open ogen in te tuinen. Het is onvoorstelbaar hoeveel sukkels er rondlopen. De voorraad lijkt haast wel oneindigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:20 schreef mitt het volgende:
Toch wel knap dat jouw soort van posten zo'n lange houdbaarheidsdatum heeft
Dealquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Als jij dan ook zorgt dat die villa er komt lijkt me dat een prima deal.![]()
Tjah sorry. A man got to do what a man gots to do! ofzoiets.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij nu ook al! Erik gisteren ook al...
The best man, the best. Het meest verbazingwekkende is dat ze twee dagen geleden ook al gezien had (in Zurich) en als je dan binnen 48 opnieuw en dan nog heftiger omvergeblazen wordt door die muziek is dat motherfucking amazing. Awesome.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Doc zit in een concert roes, heerlijk gevoel is dat toch
Dan mag jij misschien ook wel meedoen met de Bingo op dinsdagavondquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:33 schreef Vom het volgende:
Ik kom er net achter dat ik komend seizoen 6e klasse speel
Ouwe knarren voetbal
Erik ziet een nieuw bijbaantje!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:
Dus ik moet chauffeur spelen. Nou, ben nu in Utrecht, ik ben net iets goedkoper dan een taxi (mogen jullie hopen), kom maar op met die opdrachten
Morgen moet ik van Weert naar Maastricht Airport gebracht worden om half 9 's avonds!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:
Dus ik moet chauffeur spelen. Nou, ben nu in Utrecht, ik ben net iets goedkoper dan een taxi (mogen jullie hopen), kom maar op met die opdrachten
Van 't zelfde.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:38 schreef zjroentje het volgende:mogguh
Rij je wel tarief 4?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:
Na de trainingquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan mag jij misschien ook wel meedoen met de Bingo op dinsdagavond
Ik heb me samen met een maat opgegeven voor Lingo laatst!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Dan mag jij misschien ook wel meedoen met de Bingo op dinsdagavond
Franky binnenkort bij Nance, ik weet wel waar hij naar staat te kijken danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb me samen met een maat opgegeven voor Lingo laatst!
:yquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:56 schreef Spideyman het volgende:
Carvalho dus voor 30 miljoen naar Chelski.
Daar kun je veel biertjes van kopen.
Volgens mij klap ik dicht als die tegen me begint te praten!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:58 schreef Vom het volgende:
Franky binnenkort bij Nance, ik weet wel waar hij naar staat te kijken dan
Erikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil met de bus van Utrecht Station naar Vianen... moet ik van 9292 de regiotaxi bellen![]()
Daar doe ik toch al gauw een week of 2 over.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
:y
300.000 kratten bier a ¤ 10,- gemiddeld (excl. statiegeld)
7.200.000 flesjes bier!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij klap ik dicht als die tegen me begint te praten!
Dan moet je een Hools-shirt aantrekken man!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb me samen met een maat opgegeven voor Lingo laatst!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Dan moet je een Hools-shirt aantrekken man!
Iedereen of alleen HOOLS!!! I love you all!!!?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Als we geselecteerd worden zal ik jullie wel even noemen!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Sterkte Bloes
Vanavond lekker een eiland uitzoeken op het Veerse Meer om te bbq'en, te bieren en een beetje te voetballen en chillen...
Nu al zin in
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:30 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga maar eens eten, en daarna naar het zwembad. Wat is het heerlijk weer!![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Als we geselecteerd worden zal ik just me wel even noemen!
Muziekje erbij, biertje erbij, vrouwen erbij...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige vakantie ook 2 weken lang, maar dan op de Grevelingen. Wat was dat relaxed zeg!
Was je droomvrouw er ook bij?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Muziekje erbij, biertje erbij, vrouwen erbij...
Geef ze aan de secretaresse!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:14 schreef Againzender het volgende:
Nou zit ik hier opeens met een bos bloemen op mijn bureau
Dat is helemaal niet handig voor straks in de kroeg!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Was je droomvrouw er ook bij?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geef ze aan de secretaresse!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:19 schreef Againzender het volgende:
Jij hebt onze secretaresse nog nooit gezien geloof ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
doe maar geen foto danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij hebt onze secretaresse nog nooit gezien geloof ik?
ik ga je zo missenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:38 schreef FrankyMcG het volgende:
nog maar luttele uren tot 5 uur!
De taart is wel hard gegaan, maar ik heb nu ook zonnebloemen met pokon in de aanbieding.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:40 schreef rubbereend het volgende:
is er nog taart?
Ik moet nog tot 5 uurquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:40 schreef rubbereend het volgende:alloooooo hools; zo weer klaar met werken
ook Againzender gefeli!
is er nog taart?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
De taart is wel hard gegaan, maar ik heb nu ook zonnebloemen met pokon in de aanbieding.
Ben je verliefd VoreG?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:59 schreef VoreG het volgende:
Waarom is Bloes nog niet online? Ze is al langer dan een uur weg!
dan neem ik die ouwe taart welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:41 schreef just me het volgende:
ja hier.. een ouwe taart
even wachten tot morgen dan is mijn aller- allerliefste Franky wegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef rubbereend het volgende:
dan neem ik die ouwe taart wel
ik heb geduldquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:13 schreef just me het volgende:
[..]
even wachten tot morgen dan is mijn aller- allerliefste Franky weg
bquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:14 schreef rubbereend het volgende:
is het al bijna morgen????
Zeg VoreG wat voor een vakantiewerk ben je nu aan het doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:59 schreef VoreG het volgende:
Waarom is Bloes nog niet online? Ze is al langer dan een uur weg!
pfffff dat duurt lang, kan iemand anders franky alvast op t vliegtuig zetten?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
b
i
j
n
a
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg VoreG wat voor een vakantiewerk ben je nu aan het doen eigenlijk?
Ja toch, hele dag een beetje op de computer zitten, klinkt wel relaxquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat begin je je idd af te vragen...
Administratie, waarbij ik de administratie van de afgelopen 3 jaar in een database aan het zetten ben. Database is op het internet dus vandaarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg VoreG wat voor een vakantiewerk ben je nu aan het doen eigenlijk?
8,35 per uurquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja toch, hele dag een beetje op de computer zitten, klinkt wel relax![]()
aha vandaar, wat rot voor je, betaald Fokkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Administratie, waarbij ik de administratie van de afgelopen 3 jaar in een database aan het zetten ben. Database is op het internet dus vandaar.
Beidenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei, met Maartje of met Maten?
En een eigen koelkast en een eigen wc. En in de kantine doorlopend kunnen eten a 40 cent per kroket en pizza.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha vandaar, wat rot voor je, betaald Fokken
quote:Knightrider's Kitt te koop op internet
Uitgegeven: 27 juli 2004 12:44
AMSTERDAM - De zwarte, pratende auto uit de populaire serie Knightrider wordt te koop aangeboden op internet . Liefhebbers kunnen tot eind deze maand een bod uitbrengen op de wereldberoemde auto Kitt. Dat maakte de handelsplaats op internet eBay dinsdag bekend.
De auto is gebruikt voor de opnames van het tweede seizoen van Knightrider. Na de opnames werd de Pontiac gebruikt voor autoshows en demonstraties. Kitt wordt op 30 juli verkocht aan de hoogste bieder.
Beide!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei, met Maartje of met Maten?
Hoe oud mag je dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
8,35 per uur.
17quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe oud mag je dan wel niet zijn?
wat doe jij hier nog, scheer je wegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Beide!
k zou m online bestellen als k jou wasquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef ErikT het volgende:
Nou op deze enerverende dag ga ik maar eens de stad in.
Een fietsbel kopen
eerlijk delenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Lullige is alleen dat we eigenlijk met 6 man zouden gaan; een maat van me met zijn vriendin, Maartje met haar ex, ik en nog een maat, en dan 3 appartementjes.
Nu gaan we met z'n 5e en liggen Maartje en ik bij een maat op de kamer.
Lullig voor hem!
Netjes, ik verdiende vorig jaar, toen 18, 8,67, dat was het salaris van iemand van 23 volgens die cao.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
17
Dat nooit!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:19 schreef rubbereend het volgende:
eerlijk delen![]()
ahum...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat nooit!
Hij zoekt zich maar een leuke meid (met burqa!)
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:48 schreef just me het volgende:
ahum...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Gaan we vanavond nog ff neuken aangezien ik na morgen tot 11 augustus weg ben?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:11 schreef just me het volgende:
![]()
neuken jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaan we vanavond nog ff neuken aangezien ik na morgen tot 11 augustus weg ben?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:16 schreef just me het volgende:
neuken ja
ff nee
veel plezier Sandmannetje!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
* just me gaat naar het Veerse Meer
Geen dingen doen die ik zou doen he
Kortom; we hebben allemaal vrij spel!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen dingen doen die ik zou doen he
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Wel scheren he?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:22 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
alweer ??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wel scheren he?
Kan ik het helpen dat het bij jou sneller groeit dan onkruid!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:24 schreef just me het volgende:
alweer ??![]()
geen privé info hierquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat het bij jou sneller groeit dan onkruid!
Jij begon....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:29 schreef just me het volgende:
geen privé info hier![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:16 schreef just me het volgende:
neuken ja
ff nee
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:32 schreef just me het volgende:
we gaan geen ruzie maken Franky.. alhoewel.. goedmaaksex dan maar
ik kan bijna niet wachtenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nog 24 minuten werken.................
Je bedoelt de kroeg?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Naar HUIS.........................
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Naar HUIS.........................
Is dat zo?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Dat is van Acda en de Munnik.
Ik ben die wespen hier aan het uitrokenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef ErikT het volgende:
Ik ben verdikke nog geen twee minuten binnen en ALWEER een wesp.Ik maak m ff af...
Goed bezig. Maar ik rook niet. Na ja, meestal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ben die wespen hier aan het uitroken![]()
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Againzender het volgende:
Hoor net dat oma is overleden vanmorgen. Het beste mens was 97, en lag sinds vorige week in het ziekenhuis, maar heb nu toch een raar gevoel.
Ik ga maar de stad in voor wat afleiding.
Againzender wat triest voor je.. sterktequote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Againzender het volgende:
Hoor net dat oma is overleden vanmorgen.
Dude, gecondoleerd!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Againzender het volgende:
Hoor net dat oma is overleden vanmorgen. Het beste mens was 97, en lag sinds vorige week in het ziekenhuis, maar heb nu toch een raar gevoel.
Gecondoleerd manquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Againzender het volgende:
Ik ga maar de stad in voor wat afleiding.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:20 schreef pfaf het volgende:
Net m'n pols doorgesneden, gelukkig valt het mee.
Dat laatste laten we hopen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bewust of onbewust?
schoot uit met m'n mes. veel bloed. Maar geen slagader doormidden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bewust of onbewust?
Er hoeft dus geen reddingsteam jouw kant opgestuurd te worden...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
schoot uit met m'n mes. veel bloed. Maar geen slagader doormidden.
Zuster Bluezz mag altijd langskomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Er hoeft dus geen reddingsteam jouw kant opgestuurd te worden...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:29 schreef VoreG het volgende:
Ik ben BBQ-en..
binnenkomen wil ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:25 schreef pfaf het volgende:
Zuster Bluezz mag altijd langskomen.
Maar das logischquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zuster Bluezz mag altijd langskomen.
De achterdeur is open.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
binnenkomen wil ik![]()
Ik woonde toch in Half?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Hoi, Maartje uit Heel!
Hij schaamt zich een beetje voor zijn eehhmm... wondenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Door de achterdeur nog wel, pfaf?
Scherp! En Anonimous, doe maar een cola voor we gaan cryptoën.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:18 schreef meami het volgende:
[..]
Ik woonde toch in Half?
WAAR?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Hoi, Maartje uit Heel!
Franky wat ben je toch wanhopig de laatste tijdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
WAAR?
Onze Maartje uit Heel?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Na morgen zit ik 2 weken met Maartje uit Heel opgescheept in een appartementje in Alanya!
Pas wel op voor Hakan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Na morgen zit ik 2 weken met Maartje uit Heel opgescheept in een appartementje in Alanya!
Nee, de andere!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Onze Maartje uit Heel?
Dat blond zijn highlites!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
De echte Maartje. Die blonde!
Ik ben ook blondquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
De echte Maartje. Die blonde!
Die vent vond zich nog knap ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ik drinkte alcohol.
Check trouwens dit: Begrijpt iemand de teksten van Blöf?
Ben hem kwijt! Mijn PC is ineens weer een stuk sneller. Had hem eerder moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:43 schreef Eilanden het volgende:
Coolwebsearch zuigt
Wat niet weet, wat niet deert!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:37 schreef Eilanden het volgende:
Tsssssk Franky.. heeft SCH dit wel goedgekeurd????
Gerrie is dan ook wel een ladykiller.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die vent vond zich nog knap ook.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gerrie is dan ook wel een ladykiller.
Wimpie dan, jongste zoon, kneep vol in de borsten van zijn zus en die zat er hard om te lachen.
Gatverdamme! Dat is toch gestoord.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ja, in dat huis.
Hij liep in de blote bast. Zegt ze: "Je wordt dik man, net als papa en mama."
En hij: "Ja, jij dan."
Eerst in d'r buik knijpen en dan in d'r borst.
Zegt ze: "Ja, lekkere grote borsten he!"
Hij weer knijpen, "het is allemaal vet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |