helaas nietquote:Op maandag 26 juli 2004 22:22 schreef Steve-O het volgende:
en origineel?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag deze aangeschaft:
[afbeelding]
Vet verzamelalbum!![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag deze aangeschaft:
[afbeelding]
Vet verzamelalbum!![]()
Werk werk werkquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:31 schreef RjD2 het volgende:
Vette studio cosmick!!
Verder, heb ik op moment van schrijven 25 uur gewerkt, en heb ik er deze week nog 30 te gaan
om dan maandag weer te beginnen aan nog een 50 uur
Maarja, nix te melden dus...
zet lekker chille hiphop op de gamma luidspeakers johquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:52 schreef RjD2 het volgende:
haha nee man
het is hard shit verkopen bij de gamma
vakken vullen, verf mengen, shit in pc zetten, klanten helpen met ***vragen
geen tijd voor de muziek, behalve de standaard hitjes op de gamma
incl reggea nummer van African Postmen
nooit van gehoort alleen die van de laquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Trouwens ook vandaag gekocht
De La Soul -- Three Feet High & Rising (was aan vervanging toe)
Boogie Down Productions -- Ghetto Music : The Blueprint Of Hiphop
Infinite Livez -- Bush Meat
The UN -- U Or U Not
Big Juss(ex-Coflow) -- Black Mamba Serums V 2.0
What 187 FM...Where We Dont Give A Fuck (Een wat gedateerde mixtape van roc raida)
en gisteren
Prince Po -- The Slickness
Ook niet van Boogie Down Productions (KRS One) gehoord?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:40 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nooit van gehoort alleen die van de la
damn er zijn zoveel artiesten die ik nog moet ontdekken
oh ja die ookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook niet van Boogie Down Productions (KRS One) gehoord?
ey dope, je maakt beats, zijn er ook mensen die rappen op fok? hehe kunnen we misschien een fok(king) hiphop nummer maken ik kan iig redelijk rappen, zijn er meer? lijkt me coolquote:Op donderdag 29 juli 2004 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werk werk werkGeen vakantie dan jongen?
Ik duik binnenkort met Serch in de studio om wat dingetjes te maken voor een internetradiostation (hiphop of course) die hij bezig is op te zetten. Voorts ga ik van 't zomer een (paar) track(s) maken voor 't derde album van Marshal Blueberry. Lekkere vette oldskool beats maken.. !!!
oeoe fuck, mooi lijstje, kheb ook me nieuwe shit binnenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Trouwens ook vandaag gekocht
De La Soul -- Three Feet High & Rising (was aan vervanging toe)
Boogie Down Productions -- Ghetto Music : The Blueprint Of Hiphop
Infinite Livez -- Bush Meat
The UN -- U Or U Not
Big Juss(ex-Coflow) -- Black Mamba Serums V 2.0
What 187 FM...Where We Dont Give A Fuck (Een wat gedateerde mixtape van roc raida)
en gisteren
Prince Po -- The Slickness
Is al eerder geopperd idd. Als mensen nou wat accapella online kunnen zetten (of me toesturen), kan ik er wel ff een beatje onder gooienquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:52 schreef SoSolid het volgende:
[..]
ey dope, je maakt beats, zijn er ook mensen die rappen op fok? hehe kunnen we misschien een fok(king) hiphop nummer maken ik kan iig redelijk rappen, zijn er meer? lijkt me cool![]()
![]()
![]()
![]()
sja maar je rapt die toch op een beat, dus als ieder het eerst op een andere beat rapt, dan kloppen die hele BPM niet meer... maarreeh was je e-mail dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is al eerder geopperd idd. Als mensen nou wat accapella online kunnen zetten (of me toesturen), kan ik er wel ff een beatje onder gooien
lijkt mij ook wel dopemaar is alleen te ver wegquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:36 schreef SoSolid het volgende:
wie gaan er naar:
14 aug Fat Beats 10th Anniversary Party (Immortal Technique, J-Zone)
Melkweg, Amsterdam
Lijkt me zwaar dope, ik denk wel dat ik er ben
Met wat knip en plakwerk met eventueel wat time-stretchen komt dat wel goed hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:50 schreef SoSolid het volgende:
[..]
sja maar je rapt die toch op een beat, dus als ieder het eerst op een andere beat rapt, dan kloppen die hele BPM niet meer... maarreeh was je e-mail dan?
Zeker, een erg vet album. Moet ik nogsteeds eens kopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn , dat nieuwe album van The Gift Of Gab (Blackalicious) is way dope
[afbeelding]
Zander had best veel nummers verwerkt in een mix en een aantal andere mensen hadden hun eigen tracks ook gemixt. Verder is er nog niets mee gedaan zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:51 schreef cosmick het volgende:
Maar nog ff over die Fok! Mixtape.. velen van ons hebben een drie-nummer-mix gemaakt, maar is er al een eindmix van gemaakt?
Op mijn site heb ik trouwens weer een hiphopklassieker gezet, The Classical II met 'raps new generation' (1987). Staat er de hele maand.
wat vind jij het beste nummer van dit albumquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ook erg toevallig trouwens... ik was zojuist mn koffer en andere zooi aan het opruimen met een prettig muziekje op de achtergrond... kijk ik even op Fok om het nieuwe topic door te lezen, heeft 'ie de titel van mijn muziekje
Leuke titel dus
Moeilijk, maar ik vind Seasons en Falling down sowieso tot de beteren behoren...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:11 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
wat vind jij het beste nummer van dit album![]()
Ja het was écht super, veel te kort alleen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:39 schreef cosmick het volgende:
Welcome back Mar10. Leuk gehad? Met al die leuke muziek kon 't niet mis gaan hè
Gave mixquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:28 schreef cosmick het volgende:
Va de mixclubs waarbij ik aangesloten heb, heb ik hier nog een Beastie Boys megamix voor jullie.
Props to the Soundtracking Culture
haha zie daar de reputatie van hiphop nog verder naar de klote geholpen worden,quote:
waar heb je die gehaald, ik had em gehoord via 3voor12 luisterpaal, die shit is zo fucking dopequote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[afbeelding]
Die Flashback en To Know You vind ik echt hele sterke tracks...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[afbeelding]
Evenals Ride Of Your Life, Stardust, Moonshine... tja, goed album gewoonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:17 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Die Flashback en To Know You vind ik echt hele sterke tracks...
Iets te chaotisch (imo).quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:28 schreef cosmick het volgende:
Va de mixclubs waarbij ik aangesloten heb, heb ik hier nog een Beastie Boys megamix voor jullie.
Props to the Soundtracking Culture
ope zender manquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:45 schreef twisted_jeewee het volgende:
voor iedereen die wel eens internet radio aan heeft, dit is een hiphop zender die de sjit is: http://www.smoothbeats.com/
hoe heet die ? hoe duur is i ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef RjD2 het volgende:
ik ga maar eens die nieuwe DVD van Nas kopen
lijkt me wel dope om gewoon aan te zetten als er vrienden zijn
dat is dus die DVD met al z'n clips, incl die van Illmatic, waar ik er jammer genoeg geen 1 van ken
verder, ehm
Jedi Mind Tricks is de shit, en Illmatic is een goed album, meer heb k niet te melden voor deze week
Misschien bedoel je Rakim - Guess Who's Back?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:30 schreef teknomist het volgende:
Jongens, ik zoek een hiphop-hit van zo'n 7 a 8 jaar terug. Een kaal, funky nummer (met raps) en heerlijke orchestral stabs - in de verte een beetje vergelijkbaar met "Luchini" van Camp Lo... iemand enig idee?.
lekkere zender idd. heb m ook vaker opstaan hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:45 schreef twisted_jeewee het volgende:
voor iedereen die wel eens internet radio aan heeft, dit is een hiphop zender die de sjit is: http://www.smoothbeats.com/
ja , weereens VH1 docus van 2 jaar terug , en wat reclame voor de billboard rappers , die ong een jaar geleden iets mochten zeggen over het grootsts verwachte albuim van 2004 , hebben ze 6-8 weken geleden ook al eens gedaan volgensmijquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:50 schreef Hellrazor het volgende:
Dit weekend is het weer eens hiphop weekend bij MTV![]()
Thanks MaartenHG, die bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:20 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Rakim - Guess Who's Back?
Ja man even kort geluisterd, klinkt echt goed!!! Goede comeback.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
Overigens... de nieuwe van The Pharcyde is uit. Humboldt Beginnings heet ie. Iemand hier al iets van gehoord?
Oh ja, ik moet die nog gaan checken, maar als ie zo goed is als In God We Trust of One For All ben ik ook heel erg tevreden hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het nieuwe Brand Nubian album Fire In The Hole is zeer prettig, maar minder goed als The Foundation of Everything Is Everything...
Ja, cheap.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:06 schreef Deelat het volgende:
ligt het nou aan mij of staat er op de hoes van die 'neder urban' cd Rhymzter ipv Raymzter?
De stijl is anders, iets minder jazz en wat meer funk, maar Sadat X is en blijft een uitmuntende MC.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:22 schreef MaartenHG het volgende:
Oh ja, ik moet die nog gaan checken, maar als ie zo goed is als In God We Trust of One For All ben ik ook heel erg tevreden hoor.
Ja cool is dat hè.. en dan te bedenken dat op iedere plaat mooie samples kunnen staan... damn!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:52 schreef Zander het volgende:
Gisteren eindelijk 'Scratch, the movie" een keer gezien. Beetje oude koek misschien, maar ik vond hem toch wel erg vet. Dat stukje waarin DJ Shadow tussen tienduizenden platen in een stoffige kelder zit..
quote:Malheureusement, mon avis se rapproche de très près de celui d'agent xsi et Deportivo... A savoir que cet album est vraiment très très moyen, supra-léger, médiocre, tendance naze.
'Young Son' et 'Just Don't Learn' sont de fort bons titres comme j'en voulais mais j'en suis réduit à me les écouter en boucle. Parce qu'en dehors de ça, ça vole pas haut. On a le droit au titre sur les mamans (à 35 piges). On a le droit aux refrains chantés nazes. Lord Jamar sort globalement des trucs bof qui tiennent la route mais dès qu'il s'essaie (trop souvent) à des prods dans l'air du temps, ça échoue lamentablement. Grand Puba produit 2 titres (Jamar avait dû "oublier" de le mentionner)... Le résultat est infâme, inaudible, pourri, nul à chier... On devrait lui couper les mains pour qu'il ne touche plus jamais un synthé de sa vie.
Bilan: 2 titres cool et 2 passables sur 12. De quoi faire un album qui vise dangereusement le 1,5 (en étant gentil)(op een schaal van 5). Donc, voilou, ils auraient mieux fait de s'arrêter sur "Foundation" au lieu de tenter ce second come-back foireux. Je suis dég'.
Je ne comprends pasquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:33 schreef JimmyJames het volgende:
Over de nieuwe Brand Nubian op een franse fora :
[..]
2 goede en 2 redelijke nummers, de rest is waardeloos. De 2 nummers die ze daar als goed noemen zijn niet eens de beste tracks op het albumquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef Mar10Segovia het volgende:
Je ne comprends pas
Hmm...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
2 goede en 2 redelijke nummers, de rest is waardeloos. De 2 nummers die ze daar als goed noemen zijn niet eens de beste tracks op het album
Die is toch van The 5 Stairsteps?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:34 schreef Zander het volgende:
En van die remake van Nina Simone's "Ooh Child" word ik ook niet erg vrolijk.
Lukt bij mij ook nooit idd. Op de Beastie Boys review had ik ook een heel verhaal geschreven, maar die is nooit aangekomen helaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef MM- het volgende:
Ik wou op de frontpage replyen ( nu al zo'n 3 dagen ofzo ) maar het schijnt maar niet te lukken.
Wat je zegt... ik verwacht er nu eigenlijk helemaal niet meer veel van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nieuwe Mobb Deep vind ik tegenvallen, sinds Hell On Earth zijn ze toch wel afgezakt naar een bedenkelijk niveau.
Ja maar als je 'm nergens kunt vinden houdt t al snel op, niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef Foxxy het volgende:
Dankjulliewel voor de reacties! Bij plato hadden ze die cd van Charizma niet.. En via internet kan ook ja, maar eigenlijk vind ik het leuker om het in de winkel te kopen.
Zekers Tony... het was alweer een tijdje geleden dat ik Total Eclipse gehoord had, maar toen ik m zag liggen en even snel ging beluisteren wist ik t weer... vooral hele vette producties imo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Oeh, Total Eclipse, zwaar onderschat album, maar moddervet.
Voor wie een lekkere brag and boast plaat zoekt, 7L & Esoteric - Loud & Clear is bijzonder prettig
Hee tof man. Damn, die Blacksheep heb ik nog steeds op tape. Moet ik nog 's een keer halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
Bij de Media Markt in rotterdam hebben hebben ze 'm in ieder geval... want daar heb ik 'm vanmiddag gehaald... samen met Since We Last Spoke en Total Eclipse overigens
En via internet komt dit mijn richting op:
* Kool G Rap & Polo - Road To Riches
* Pete Rock & CL - Main Ingredient
* Biz Markie - Goin Off
* Camp Lo - Uptown Saturday Night
* Black Sheep - A Wolf In Sheeps Clothing
Beter laat dan nooit![]()
Vet!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:54 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, die oldschoolmixen van DJ Mistasweet zijn zeer de moeite waard!
linkje
quote:1. Doug E Fresh - The Show (2:16)
2. Hurby Lovebug f. Salt'n'Pepa - The Show Stoppa (2:07)
3. Whistle - Just Buggin (2:48)
4. Roxanne Shanté - Roxanne's Revenge (4:36)
5. Treacherous Three - Heartbeat (3:15)
6. LL Cool J - I Can't Live Without My Radio (2:49)
7. Sugarhill Gang - 8th Wonder (3:08)
8. Doug E Fresh - Just Havin' Fun (Beatbox) (3:17)
9. Fearless Four - Turn Out (1:07)
10. Eric B & Rakim - I Ain't No Joke (1:03)
11. Ron & The DC Crew - Ronnie's Rap (1:57)
12. Infinity feat. Grand Mixer DST - Grand Mixer (Cuts It Up) (2:20)
13. Davy D - Davy's Ride (2:20)
14. Lovebug Starski - The House Rocker (2:18)
15. Spyder D - I Can't Wait (To Rock The Mic) (1:33)
16. Whodini - Big Mouth (2:34)
17. Stetsasonic - Just Say Stet (2:52)
18. Funky Four + 1 - Feel It (The Mexican) (1:28)
19. Grandmaster Flash & The Furios - Superrappin' (2:36)
20. Kurtis Blow - I'm Chillin' (2:02)
21. Rockmaster Scott And The Dynam - Request Line (1:44)
22. Time Zone - The Wildstyle (2:25)
23. Kurtis Blow - If I Ruled The World (1:32)
24. Just Ice - Cold Gettin' Dumb (2:01)
25. Fresh 3 MC's - Fresh (instrumental, sorry!) (1:42)
26. Dr.Jeckyll & Mr.Hyde - Fast Life (2:25)
27. UTFO - Split Personality (The Remix) (1:41)
28. Roxanne Shanté - Queen Of Rox (4:09)
29. Master OC and Krazie Eddie fea - Masters Of The Scratch (2:22)
30. Lovebug Starski - You've Gotta Believe (3:02)
31. Fearless Four - Rockin' It (3:26)
32. Schoolly D - Saturday Night (2:29)
33. Funky Four + 1 - That's The Joint (3:08)
34. Steady B - Don't Disturb This Groove (1:45)
35. Public Enemy - You're Gonna Get Yours (2:07)
36. T La Rock - Back To Burn (1:36)
37. LL Cool J - Rock The Bells (3:25)
38. Run DMC - Peter Piper (2:47)
39. Dr.Jeckyll & Mr.Hyde - Genius Rap (2:31)
40. Boogie Down Productions - My Philosophy (3:12)
41. Skinny Boys - Feed Us The Beat (2:36)
42. Mantronix - Scream (3:37)
43. MC Holiday - The Gucci Man (2:40)
44. Spoonie Gee - The Big Beat (1:13)
45. Skinny Boys - Jock Box (America Loves The Sk (2:35)
46. Audio II - Top Billin' (2:21)
47. Kool Moe Dee - The Down Beat (3:03)
48. Eddie "D" - Cold Cash $ Money (2:05)
49. The Real Roxanne with Hitman H - Romeo (Part I) (2:49)
50. Disco Dave and the force of th - High Power Rap (5:01)
51. Afrika Bambaataa & James Brown - Unity Part 1 (1:47)
52. Spoonie Gee - Love Rap (2:47)
53. Ice "T" - The Coldest Rap (Part 2) (3:25)
54. Whodini - The Haunted House Of Rock (3:30)
55. Jazzy Jeff & The Fresh Prince - The Magnificent Jazzy Jeff (2:11)
56. Rodney O & Joe Cooley - Let's Have Some Fun (1:53)
57. Mantronix - Bassline (Club Version) (2:07)
58. Run DMC - My Adidas (2:20)
59. Symbolic Three f. DJ Dr.Shock - No Show (2:49)
60. Eric B & Rakim - I Know You Got Soul (2:19)
61. Biz Markie - Vapors (3:07)
62. Grandmaster Melle Mel & The Fu - Beat Street (4:01)
63. Joeski Love - Pee-Wee's Dance (1:24)
64. Roxanne (Fly) Shanté - Pay Back (2:20)
65. JVC Force - Strong Island (2:02)
66. Fab 5 Freddy (Beeside) - Change The Beat (Female Versio (1:38)
67. Extince f. Mr.Donald - The Milkshake Rap (1:53)
68. The Furious Five f. Cowboy, Me - Step Off (0:59)
69. Eric B & Rakim - Move The Crowd (The Wild Bunch (1:52)
70. Tuff Crew - Smooth Momentum (2:11)
71. Boogie Down Productions - Poetry (1:55)
72. Schoolly D - Parkside 5-2 (2:59)
73. Chubb Rock (with Hitman Howie - I Feel Good (1:48)
74. Sparky "D" - Sparky's Turn (Roxanne You're (2:34)
75. Salt'n'Pepa - My Mike Sounds Nice (2:02)
76. MC Shan - The Bridge (2:04)
77. Skinny Boys - Skinny And Proud (2:02)
78. Mantronix - Needle To the Groove (1:18)
79. Grandmaster Flash & The Furiou - New York New York (2:41)
80. South Bronx - The Big Throwdown (2:54)
81. Spoonie Gee & The Sequence - Monster Jam (1:27)
82. Lovebug Starski - Starski Live At The Disco Feve (1:57)
83. Roxanne (with UTFO) - The Real Roxanne (2:09)
84. Dr.Jeckyll & Mr.Hyde - A.M./P.M. (1:19)
85. The Dismaster Crew - We Are The Ones (2:38)
86. Eazy-E & Ron-de-Vu - L.A. Is The Place (1:19)
87. Kool Moe Dee - Rock Steady (2:56)
88. Stezo - Freak The Funk (2:39)
89. MC Shy D - Rapp Will Never Die (2:14)
90. The Bboys - Cuttin' Herbie (3:09)
91. The Cold Crush Brothers - Cold Crush (1:17)
92. The Masterdon Committee - Funk Box Party (Live) (2:09)
93. Big Daddy Kane - Raw (Remix) (1:09)
94. Run DMC - Mary Mary (2:31)
95. G.L.O.B.E. & Whiz Kid - Play That Beat Mr.DJ (1:25)
96. Futura 2000 - The Escapades Of Futura 2000 (2:34)
Op zich wel vet natuurlijk... Er komt ook een nieuw album aan...quote:ARRESTED DEVELOPMENT
PARADISO - AMSTERDAM
AANVANG - 19:30 uur
DAMAGE - ¤ 15,-
En ze zijn uiteraard ook op Lowlandsquote:Arrested Development is currently working on a new studio album tentatively entitled AMONG THE TREES We will be posting photos and sneak previews from the album, so don’t miss out!
Bron
dat ze dat nog steeds doenquote:vooral alstie ja rule disst
Probleem wat ik trouwens (nog) heb, is dat als ik een mp3-cd brand, ik niet zonder pauze kan branden .. en da's met een mix een beetje ongelukkig. Als ik een audiocd brand, kan ik kiezen voor 0 seconden pauze.. is daar een plugin (Nero) voor ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die zijn megavet, kan makkelijk op een mp3 cd, dat is weer genieten de komende tijd
de tracklists van de 4 cd's
[..]
daar heb ik de oplossing ook nog nooit voor gevondenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Probleem wat ik trouwens (nog) heb, is dat als ik een mp3-cd brand, ik niet zonder pauze kan branden .. en da's met een mix een beetje ongelukkig. Als ik een audiocd brand, kan ik kiezen voor 0 seconden pauze.. is daar een plugin (Nero) voor ofzo?
En geen skip mogelijkheid tussen de nummers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heb ik ook geen oplossing voor helaas, ik plak alles aan elkaar en maak er 4 one-track albums van, ook niet ideaal, maar je hebt iig geen vervelende overgangen.
Jahaha! Ik heb nog een videoopname met Extince en zijn toemalige dj (?) met een interview met Paul de Leeuw. "Dus jij met de diedjie? Da's toch heel slecht voor je platen!".quote:Die milkshake Rap van Extince is eigenlijk een cultklassieker van het formaat holiday rap
dudequote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:20 schreef Salvad0R het volgende:
ik weet dat de meeste mensen hier niet into G-Unit enzo zijn...
maar de nieuwe G-Unit Radio mixtape van DJ Whoo Kid (Pt. 8) is redelijk goed.
Steve O van jackass host die tape... superlachwekkend, vooral alstie ja rule disst
er staan ook echt goede nummers op...
hier ff tracklist:
01. G-Unit Ad G6
02. Steve-O Intro
03. Switches
04. Easy E ft Game - Still Crushing
05. DJ Whoo Kid ft 50 Cent Tony Yayo, Game - Do U Remember?
06. Young Buck ft 50 Cent, Tony Yayo - Bornifide Hustler
07. Young Buck ft Lloyd Banks - Price on My Head
08. Game ft Prodigy, Alchemist - Throw that Shit Up
09. Game - Try to Put Me Under
10. Lloyd Banks ft DJ Whoo Kid - Playboy
11. Game ft Lloyd Banks, Snoop Dogg, Dub C, 50 Cent - Fly Like an Eagle
12. Game - Unbelievable
13. B.I.G. - Xclusive Interlude
14. Game ft Lil Easy - My Confession
15. Steve-O Interlude
16. Game - 200 Bars
17. Busta Rhymes ft Game, DJ Quik - Die Too Soon
18. Young Buck ft Ludacris, Ti - Stomp
19. Game ft Lil Scrappy - Feel My Pain (Prod by Anthology)
20. Game ft 50 Cent - Chase U (rmx)
21. Lloyd Banks ft Game - Chips are Down
22. Game ft Life - NY NY
23. Game ft Billboard - RIP Killa Cali
24. Steve-O Interlude Outro
Extra Songs:
25. Game ft Lloyd Banks, 50 Cent - Its So Hard
26. Game ft Dr Dre, Jay Z - Get Yo Money Right
27. Young Buck & 50 Cent - I'm A Soldier
28 DJ Whoo Kid Feat. Tego Calderon & Snoop Dogg - Xclusive
29 DJ Whoo Kid & Howard Stern - Outro
Hoorde toevallig een track op Radio 3 vandaag. Wel geinig, maar niet echt mijn ding.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Nieuwe Arrested Development is echt een lekker zomers album
Ha, welkom terug Jimquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
ola![]()
ben weer terug van vakantie. welke nieuwe albums heb ik allemaal gemist, las iets over nieuwe albums van pharcyde, masta ace, mobb deep en prince po. any good?
Hey JJ, apa kabar?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
ola![]()
ben weer terug van vakantie. welke nieuwe albums heb ik allemaal gemist, las iets over nieuwe albums van pharcyde, masta ace, mobb deep en prince po. any good?
die van mobb deep, masta ace en brand nubian ben ik nu aan 't downloaden. ligt die van pharcyde al officieel in de winkels?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ha, welkom terug Jim
Hoe heb je het gehad?
Die van Pharcyde vind ik goed, Masta Ace heb ik nog niet echt goed geluisterd (slechts de helft) maar vind ik ook erg aardig... Mobb Deep is weinig aan en Prince Po is wel weer vet.
7L & Esoteric hebben ook een nieuwe... evenals Brand Nubian, KRS-One en Viktor Vaughn.
Die zijn ook alemaal de moeite waard imo.
Heb ik. Mail ze je later.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
baik baik.
die cd's waren errug leuk, heb je er toevallig de tracklistings van?
Half september komen ze met een nieuwe... Legacy Of Blood.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:13 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
By the way, Jedi Mind Tricks' "Violent by Design" gekocht in de CD/DVD release. Had em al een tijd, maar nu dus ook de officiele versie.
Dope shit!
Nu maar hopen dat 'ie beter is dan 'Visions of Ghandi', want die vond ik dus echt zwaar tegenvallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Half september komen ze met een nieuwe... Legacy Of Blood.
Haha, tja ik vind de meesten toch wel aardig of goed hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
album van Prince Po net gedownload, ook die vind ik niks aan.
het zal wel aan mij liggen maar ik vind de hip hop van tegenwoordig om te huilen![]()
was te verwachten na ik die nieuwste clip had gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Haha, tja ik vind de meesten toch wel aardig of goed hoor.
Alleen die van Mobb Deep is inderdaad bagger.
Had je die van The Pharcyde al geluisterd?
nee nog niet. maar ik hou me hart vastquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Haha, tja ik vind de meesten toch wel aardig of goed hoor.
Alleen die van Mobb Deep is inderdaad bagger.
Had je die van The Pharcyde al geluisterd?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef Safire het volgende:
Hoi
* Hellrazor komt ook maar even spieken hier![]()
is zeker een leuk albumquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Danger Mouse & Jemeni -- Ghetto Pop Life , vind ik een zeer lekker album , raar dat ik die vorig jaar over het hoofd gezien heb
haaiquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef Safire het volgende:
Hoi
* Bojhan komt ook maar even spieken hier![]()
Dit vind ik ook wel een goede cd, trouwens.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vandaag Gekocht :
DJ Signify with Buck 65 & Sage Francis -- Sleep No More
Al meerdere malen aan bod gekomenquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb hier de hip hop documentaire Scratch liggen, kent iemand deze?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:29 schreef RjD2 het volgende:
Heb er weer 3 nieuwe CD's bij
The Roots- Phrenology
Ol'Dirty Bastard - Return to the 36 Chambers
Postmen - Era Ltd. Edition incl. DVD 'Vibes'
Zie mn usernamequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:07 schreef Ez3 het volgende:
[..]
En nog iets.. kunnen jullie nog een keer jullie soulseek username hier posten please..?![]()
zie ook mijn naamquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:07 schreef Ez3 het volgende:
[..]
![]()
Pas ook nog een nieuwe flop aangeschaft: Beastie Boys - Ill Communication..
En nog iets.. kunnen jullie nog een keer jullie soulseek username hier posten please..?![]()
Je hebt Realplayer nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:38 schreef RjD2 het volgende:
Yo!
Dat filmpje van Nas wil ik zien!!!
maar waar open je em mee
Black Moonquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:34 schreef Linz het volgende:
Jongens, ik zoek nummers als LL Cool J - Mama Said Knock You Out, want dat nummer kickt ass!!Als jullie een paar artiesten opnoemen in die richting kan ik verder zoeken.
Hmm, ken ik niet. Maar gezien het rijtje waar het in staat ben ik wel benieuwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jigmastas
Jigmastas is voorlopig een een malig project geweest tussen DJ Spinna en MC Kriminal , hebben in die formatie in 2001 het album Infectious uitgebracht wat ik iig een heel fijn album vond , maar dat heb ik wel vaker met producties/mixtapes van Spinnaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Hmm, ken ik niet. Maar gezien het rijtje waar het in staat ben ik wel benieuwd
ODb is dope die heb ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:29 schreef RjD2 het volgende:
Heb er weer 3 nieuwe CD's bij
The Roots- Phrenology
Ol'Dirty Bastard - Return to the 36 Chambers
Postmen - Era Ltd. Edition incl. DVD 'Vibes'
dat is meer dan genoeg, bedankt Tony!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
hele waslijst
project met DJ Spinnaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hmm, ken ik niet. Maar gezien het rijtje waar het in staat ben ik wel benieuwd
Helaas is het tot nu toe eenmalig gebleven. Ik geloof dat er plannen waren om op Rawkus een soortgelijk project te starten, maar sinds Rawkus gestopt is, is er van die plannen ook niets meer vernomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jigmastas is voorlopig een een malig project geweest tussen DJ Spinna en MC Kriminal , hebben in die formatie in 2001 het album Infectious uitgebracht wat ik iig een heel fijn album vond , maar dat heb ik wel vaker met producties/mixtapes van Spinna
al meer dan reden genoeg om m niet te kopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Sean Paul staat op het nieuwe album van De La Soul![]()
Wat een verassing. Ik vind veel Wu-Tang dingen van de afgelopen jaren sowieso al niet best meer. Maar goed, deze laat ik dus zeker links liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
over teleurstellingen gesproken
CD: Theodore Unit - 718
Ghostface valt door de mand
quote:Hun debuutalbum Enter The Wu-Tang (36 Chambers) heb ik onlangs voor een derde keer moeten aanschaffen omdat ik de eerste twee exemplaren gewoon kapot gedraaid had.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Sean Paul staat op het nieuwe album van De La Soul![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
NP : J-Zone -- Ign'ant (west side mixtape waar eilk alleen maar pimp nummers op staan)
Ik had het iig nog niet gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:17 schreef Valar het volgende:
weet niet of jullie het al eens gezien hebben maar bij mtv zijn nu de beastie boys om het album te presenteren.
Of is dit al de zoveelste herhaling
ehhmquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:54 schreef Ez3 het volgende:
ik heb trouwens gister een nieuwe kleding-set gekocht:
[afbeelding]
Whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:54 schreef Ez3 het volgende:
[afbeelding]
Maak ook ff een foto als je Intergalactic bent hèquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:54 schreef Ez3 het volgende:
[afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:39 schreef Steve-O het volgende:
bij de winkel waar ik vaak mijn kleding koop hebben ze nu btw nep kogel vrije vesten van karl kani
dus de vesten zonder het kevlar zeg maar met karl kani derop
vet hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:34 schreef Hellrazor het volgende:
http://www.rapreviews.com/feature.html![]()
Sipquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:39 schreef Steve-O het volgende:
bij de winkel waar ik vaak mijn kleding koop hebben ze nu btw nep kogel vrije vesten van karl kani
dus de vesten zonder het kevlar zeg maar met karl kani derop
Yup, het stelt idd niet al te veel voor. De funk van de G-Funk periode ontbreekt en het is allemaal te vlak. Standaard beats die je zo uit de computer tovert voeren de boventoon en de beats waarmee ze alle 3 zijn doorgebroken zijn niet terug te vinden en dat is jammer, want ik had er toch meer van verwachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:39 schreef StickUpKid het volgende:
Mensen hier al het album van 213 gehoord? Met Snoop Dogg, Warren G en Nate Dogg?
Ik vind hem voor zulke namen een beetje tegenvallen...
Die wil ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:54 schreef Ez3 het volgende:
[afbeelding]
Ik had 'm een maandje terug gezien...geniaal idd die Mixmaster Mikequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:06 schreef cosmick het volgende:
Niemand Beastie Boys live in A'dam gezien vannacht op MTV (dit was toch geen herhaling)?
Erg gaaf iig. Mixmaster Mike oe oe!
ik ben er wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:39 schreef StickUpKid het volgende:
Mensen hier al het album van 213 gehoord? Met Snoop Dogg, Warren G en Nate Dogg?
Ik vind hem voor zulke namen een beetje tegenvallen...
Intergalactic planetary free !quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:57 schreef StickUpKid het volgende:
Ik was deze zomer in japan en daar zag ik dit:
[afbeelding]
Cool, gaan we checken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat album van DJ Anomaly , is trouwens ook dope , een aantal onbekende rappers , maar lewuk productie werk
Welcome back!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
ola![]()
ja d'r is een eerste deel, als je ff je e-mail adres geeft dan stuur ik 'm naar je met yousendit.comquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:32 schreef SMulTiE-NL het volgende:
[..]
Welcome back!
EY, ik heb je ongeveer een maand geleden een vraag gesteld en die is top op heden nog niet beantwoord (waarschijnlijk dus omdat je op vakantie was....
magoed, ik had dus Funkyzeit 2 gedownload en ik vond 'm echt relaxed.
Ik vroeg me dus af of er ook een deel 1 bestaat en zo ja, of die nog te downloaden is....
alvast bedankt.
hij is 15 mb idd. er is ook een deel 1 ja, zit wat anders in elkaar. ik ben 'm nu aan het sturen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef SMulTiE-NL het volgende:
@ Jim:
Thx, deze klinkt ook weer errug lekker, je hebt blijkbaar bijna dezelfde smaak als ik. Klopt het dat de file ongeveer 15 mb was ?
OW ja, deze file heette Jim Mix 2, impliceert dit dat er ook een deel 1, is .....
Zo ja, ik durf 't bijna niet te vragen, maaaarrrruuuhhhh
The underground hip-hop supergroup Deltron 3030 features Deltron Zero (Del Tha Funkee Homosapien), the Cantankerous Captain Aptos (producer/remixer Dan "The Automator" Nakamura) and Skiznod The Boy Wonder (turntablist Kid Koala).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:22 schreef Steve-O het volgende:
vind dizzee wel ok
ok wie helpt me op weg deltron 3030 waar ken ik die ook al weer van
welke formatie zit ie ook alweer
The Streets ken ik eigenlijk alleen van dat ene nummer Dry Your Eyes maar die boeit me totaal niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Dizzee is wel geinig vind ik. The Streets, die zijn vet. is ook van die garage muziek maar dan praat er een gast met een plat engels accent overheen over allerlei droge dingen.
coolquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:45 schreef JimmyJames het volgende:
De nieuwe video van Dizzee Rascal, gaaf![]()
thnxquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
The underground hip-hop supergroup Deltron 3030 features Deltron Zero (Del Tha Funkee Homosapien), the Cantankerous Captain Aptos (producer/remixer Dan "The Automator" Nakamura) and Skiznod The Boy Wonder (turntablist Kid Koala).
(ff gecopyd van amg)
niet echt onbekende namen dus Del Tha Funkee Homosapien (oa Hieroglyphics) Dan The Automator (oa producer van Gorillaz ) en Kid Koala (die een paar dpoe scratch albums heeft uitgebracht op het ninjatune label)
The Streets, vind ik zuigen, die gast rapt niet eens hij praat gewoon !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Dizzee is wel geinig vind ik. The Streets, die zijn vet. is ook van die garage muziek maar dan praat er een gast met een plat engels accent overheen over allerlei droge dingen.
dat is dus precies wat ik zo vet vindt, prachtig accent.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
The Streets, vind ik zuigen, die gast rapt niet eens hij praat gewoon !
Yup, lekker relax. Een album dat niet meer pretendeert te zijn dan dat het isquote:Op woensdag 1 september 2004 23:08 schreef Steve-O het volgende:
detroit deli klinkt erg lekker
Dat moet wel vet worden, misschien dat het wat gaat klinken als een verbeterde versie van Looking Down The Barrelquote:Op woensdag 1 september 2004 23:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
Interessant nieuws: de mensen van Justus League (o.a. 9th Wonder) gaan samenwerken met de mensen van Boot Camp (Buckshot en consorten).
Toch zeer verschillende stijlen dus ik ben zeer benieuwd hoe ze dat gaan doen en hoe het uitpakt...
zijn de vorige albums het zelfde qua niveau of beter (quote:Op donderdag 2 september 2004 12:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, lekker relax. Een album dat niet meer pretendeert te zijn dan dat het is
Fantastic, Vol. 2 is imo beter... Trinity ken ik niet echt maar viel tegen geloof ik.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zijn de vorige albums het zelfde qua niveau of beter () ?
Wat Mar10 zegt dus, Trinity was idd wat minderquote:Op donderdag 2 september 2004 13:45 schreef Steve-O het volgende:
zijn de vorige albums het zelfde qua niveau of beter () ?
the seed van the roots vinden veel mensen leuk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:24 schreef Hellrazor het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor een beetje ''party hiphop'' ?
moet ik toch maar eens gaan checken danquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Raw Produce
dope
'jazzy'
Goed plan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
moet ik toch maar eens gaan checken dan
Je moet wel wat overhebben voor een van je helden van OK natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
kut, in rotterdam. dan ben ik er dus niet bij
dat is waar, maar pharoahe monch solo is toch wel een heel stuk minder dan Organized Konfusion.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Je moet wel wat overhebben voor een van je helden van OK natuurlijk
Helemaal waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is waar, maar pharoahe monch solo is toch wel een heel stuk minder dan Organized Konfusion.
quote:WU-TANG CLAN KOMT MET GREATEST HITS-CD
3 september 2004 - The Wu-Tang Clan brengt in oktober een greatest hits-album uit. Op ‘Legend Of The Wu-Tang Clan’ staan natuurlijk legendarische nummers als ‘Protect Ya Neck’ en ‘Gravel Pit’, maar ook twee zeldzame remixes.
MTV Newsquote:BRAINPOWER REMIXT DE BEASTIE BOYS
1 september 2004 - Brainpower heeft een remix gemaakt van het nieuwe Beastie Boys nummer ‘Triple Trouble’. In totaal maakte de rapper vier versies, waarvan de platenmaatschappij er één heeft gekozen. De remix verschijnt als B-kant op de single van ‘Triple Trouble’ en is alleen in Nederland verkrijgbaar.
Triple Troublequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:18 schreef Ez3 het volgende:
[..]
[..]
MTV News
Iemand die Brainiac remix al gehoord?
Nas - Made You Lookquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:56 schreef Ez3 het volgende:
Ik zoek een nummer met een line die ongeveer zoiets gaat: "You were slaved to a page in my rhymebook.." Verder ken ik t niet
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
hier kan je wat leuke mixtapes vinden met de beste nummers van '93, '94 of '95:
http://www.rylanbowers.com/
Die waren volgens mij al eens eerder door iemand gepost... ze komen me iig bekend voor.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
hier kan je wat leuke mixtapes vinden met de beste nummers van '93, '94 of '95:
http://www.rylanbowers.com/
Op zich wel, maar ik heb liever dat ze een goede live cd uitbrengen dan albums als de laatste Theodore Unit of tracks als Gravel Pit.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:
brainpower die remixes maakt? ik wist niet dat die gast dat kon.
en die wu-tang cd is gewoon uitmelkerij, zoiets moet je doen als je gestopt bent.
verbaast me eigenlijk dat die al zo ver voor de release te vinden is op t net. Komt toch pas in november uit??quote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album van Eminem al gehoord??
Het schijnt dat de anti Bush song nog al goed is.
ja dat live album lijkt me ook erg leuk, ik had het over het greatest hits album.quote:Op zondag 5 september 2004 09:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb liever dat ze een goede live cd uitbrengen dan albums als de laatste Theodore Unit of tracks als Gravel Pit.
Wu heeft waarschijnlijk z'n beste tijd gehad, dan is het niet meer dan reëel om nog even te scoren met een live album met goede nummers. Uitgemolken, absoluut, maar liever dat dan nieuwe rotzooi waardoor je je als eens grootste en meest revolutionaire groep belachelijk blijft maken
De rest is de moeite eigenlijk ook niet waard helaasquote:Op zondag 5 september 2004 20:15 schreef Ez3 het volgende:
Ja ff over dat Theodore Unit album.. The Drummer, Guerilla Hood en 88 Freestyle (met een sample van Babe Ruth - The Mexican erdoorheen) klinken wel okee moet ik zeggen.. die nummers heb ik ff gecheckt omdat jij ze eruit had gepikt tm67
Vet!! Ik ga ook zeker van de partij zijn.quote:Op zondag 5 september 2004 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
10 oktober.
Tivoli, Utrecht
The People under the stairs
daar ga ik dus zeker wel heen!
Theme For A Broken Heart heet ie. Ik vind 'm best cool af en toe, maar hij verveelt mij iets te snel.quote:Op zondag 5 september 2004 17:22 schreef StickUpKid het volgende:
Omdat Madlib hier zo vaak aan bod komt:
Hij heeft een nieuwe cd uit onder pseudoniem Dj Rels (met Gilles Peterson die ook wat meeproduceerd). Je moet wel van ingewikkelde biets en niet kloppende ritmes houden, zwaar breakie).
Verder brengt hij ook onder Yesterday's New Quintet cd's uit, check t uit! Die gast blijft geniaal.
TPUTS is wel cool, misschien weer eens tijd om een concertje bij te wonen (vooral nu ik een OV-kaart heb).quote:Op zondag 5 september 2004 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
10 oktober.
Tivoli, Utrecht
The People under the stairs
daar ga ik dus zeker wel heen!
Violent By Design lijkt me wel aardigquote:Op maandag 6 september 2004 02:01 schreef Hellrazor het volgende:
hoe gaanw e het volgende topic noemen ?![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 10:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Violent By Design lijkt me wel aardig
ik vind Stress net wat beter dan OK. hoewel Prisoners of War en Fudge Pudge wel echt te dope zijnquote:Op maandag 6 september 2004 21:37 schreef JimmyJames het volgende:
Over Organized Konfusion, prefereren jullie Stress of OK ? Stress bevat (imo) meer hits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |