Klinkt best geinig inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2004 08:59 schreef JimmyJames het volgende:
Check deze site die twee mashes Beastie Boys VS The Beatles zijn echt super lekker.
Ja zo had ik het dus ook vertaald (in een grijs verleden in een topic over hiphopteksten vertaald in het Nederlands had ik oa deze tekst vertaald). Maar volgens mij heb ik later eens gelezen wat het betekende en dat was duidelijk iets anders (iets wat ook logischer is), maar ik ben vergeten wat dat was en kan het ook niet meer vindenquote:Op zondag 18 juli 2004 23:10 schreef SoSolid het volgende:
I turn around, yo’, it’s the same pretty girl who I had priorly observed
Tryin’ to play me for the herb
Sja ik denk dat ze em played voor z'n wiet die die bij zich heeft, dus niet voor de sex, liefde of geld maar om de drugs
zoek dat topic op danquote:Op maandag 19 juli 2004 15:40 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja zo had ik het dus ook vertaald (in een grijs verleden in een topic over hiphopteksten vertaald in het Nederlands had ik oa deze tekst vertaald). Maar volgens mij heb ik later eens gelezen wat het betekende en dat was duidelijk iets anders (iets wat ook logischer is), maar ik ben vergeten wat dat was en kan het ook niet meer vinden.
* JimmyJames leestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
CD: Beastie Boys - To The 5 Boroughs
voor de liefhebbers, op verzoek
he nu weet ik waar jou naar vandaam komtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
* Hellrazor leest
Op een LP kan minder dan op een CD, that's it..quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:33 schreef RjD2 het volgende:
MC Solaar - 2lp (dus ook 2cd) kost 6,95
Heeft die levende god ook een officiele site ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:17 schreef RjD2 het volgende:
oh maar die is hier al vet vaak gepost als het goed is
ik ken em al zolang, en zo dope is ie
Ik heb ergens nog een harmonica liggen, ga het ook eens proberenquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:20 schreef RjD2 het volgende:
niet dat ik weet
hij is dope he, maaar ik ken alleen dit filmpje van em..
haha je, misschien is het niet zo moeilijk, ik heb geen ideequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een harmonica liggen, ga het ook eens proberen![]()
Ha, coolquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:14 schreef JimmyJames het volgende:
Een te gekke beatboxer : http://louhi.kempele.fi/~(...)h/yuri_harmonica.swf![]()
gaaf.quote:Yuri Lane was born on a small island in Holland
Deze heb ik gewoon in photoshop en animation shop gemaakt (robot gegoogled.. achtergrond is trouwens Zwollequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:35 schreef JimmyJames het volgende:
Even een off-topic vraagje aan cos : hoe kan je een video die alleen online te zien is op je HD krijgen ? (neem aan dat je dat wel weet, aangezien je avatars).
jij hoeft je ook niet aangesproken te voelenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En ik was nog wel positief over dat nummertje
Erg gaafquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:14 schreef JimmyJames het volgende:
Een te gekke beatboxer : http://louhi.kempele.fi/~(...)h/yuri_harmonica.swf![]()
quote:To The 5 Boroughs has gone Platinum (1 million copies sold). So you could say the hiatus is back off, sure.
en jij bent niet de enige die dat vindquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:03 schreef RjD2 het volgende:
Jedi Mind Tricks - Visions of Ghandi
wat is dat toch een heerlijk album
verplicht luistervoer!
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:33 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
en jij bent niet de enige die dat vind![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
KloptEen van de betere albums van het vorige jaar imo.
Ik ben inderdaad ook wat reviews tegengekomen die er niet echt over te spraken waren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
khad juist gelezen dat hij nogal tegen viel, welk album raden jullie me aan van jmt ?l
Heel gaaf!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:12 schreef RjD2 het volgende:![]()
![]()
http://4elms.straightup.no/content/view/19/79/1/0
Enkele dope hiphop video's![]()
![]()
Master of Ceremoniesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:23 schreef Hellrazor het volgende:
voor wat staat MC eigenlijk?
Die live dingen zijn inderdaad erg mooi.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:01 schreef RjD2 het volgende:
http://4elms.straightup.no/content/view/61/79/
ook vet
hier staat ook de freestyle van 2pac bij Yo! MTV Raps
die is echt goed, nu weet ik weer waarom ik pac cool vond
Oh, ik dacht Microphone Checkerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Master of Ceremonies
Freestyle? Die 4 zinnen aan het begin?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:01 schreef RjD2 het volgende:
http://4elms.straightup.no/content/view/61/79/
ook vet
hier staat ook de freestyle van 2pac bij Yo! MTV Raps
die is echt goed, nu weet ik weer waarom ik pac cool vond
Stukje Jazzy Joyce is ook wel cool.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:50 schreef RjD2 het volgende:
hehe wel he
Kid Capri bij Yo MTV Raps is vet
Rippen!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:07 schreef Zander het volgende:
Vind het toch wel gaaf hoor, krijg gelijk zin om m'n oude VHS-tapes met Yo! MTV Raps-afleveringen weer eens af te stoffen. Moet toch nog behoorlijk wat classics uit begin jaren 90 op video hebben staan, volgens mij.
Oh, die heb je gewoon nog. Damn manquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:07 schreef Zander het volgende:
Vind het toch wel gaaf hoor, krijg gelijk zin om m'n oude VHS-tapes met Yo! MTV Raps-afleveringen weer eens af te stoffen. Moet toch nog behoorlijk wat classics uit begin jaren 90 op video hebben staan, volgens mij.
Hebben jullie m'n link wel bekeken ? PE is echt gay vergeleken met de Lord Of The Rhymesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef JimmyJames het volgende:
Hilarisch en zeer vermakelijk "de lord of the rhymes" :
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=620
copy/paste anders werkt de link niet
OMGquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hebben jullie m'n link wel bekeken ? PE is echt gay vergeleken met de Lord Of The Rhymes![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
He gasten... ik ben de komende 10 dagen aan het bakken in Kreta.
De mazzels
En Cos, er gaat ook wat Stezo mee. Thanks again!
Enjoy. En wel foto's posten straks hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
He gasten... ik ben de komende 10 dagen aan het bakken in Kreta.
De mazzels
En Cos, er gaat ook wat Stezo mee. Thanks again!
It's jimmieeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:03 schreef JimmyJames het volgende:
Ik kwam trouwens op het volgende hip hop central idee-waar-iedereen-laaiend-enthousiasme-over-is-en-waar-vervolgens-niks-meer-van-komt (top 100, remix, meet enz). Na het zien voor de tiende van de Lords Of The Rhymes video, kwam ik tot de conclusie dat iedere kneus een gave rap video kan maken met wat vette beats. Dus Cos wordt onze DJ en wij rappen
Who's in ? (ik heb vroegah weleens wat coole lyrics geschreven).
en hoe staat her ervoor met de HipHop Album Top 100, of heb ik ook wat gemist?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar idd.. hoe is het bijvoorbeeld met die megamix? Heb ik wat gemist?
Same here. Stuk of 8 banden met per stuk 4 uur ouwe rapvideo's.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:07 schreef Zander het volgende:
lijkt mij wel leuk maar dan word echt heeel droogquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:03 schreef JimmyJames het volgende:
Die link van de Lords Of The Rhymes werkt niet meer maar deze wel![]()
Beastie Boys hebben een nieuwe video uitgebracht : Triple Trouble, te bewonderen op yahoo ! launch., Het stelt mij een beetje teleur, ik zag de speeltijd en dacht oh ze hebben wat dingen verandert aan het nummer of het is een andere versie maar neeGewoon hetzelfde als op het album met wat tussen filmpjes, HALLO ! HET GAAT MIJ OM DE MUZIEK NIET OM DE GRAPPEN ! Het haalt het natuurlijk niet met hun vorige singles, het niveau van Ch-check it out...
Ik kwam trouwens op het volgende hip hop central idee-waar-iedereen-laaiend-enthousiasme-over-is-en-waar-vervolgens-niks-meer-van-komt (top 100, remix, meet enz). Na het zien voor de tiende van de Lords Of The Rhymes video, kwam ik tot de conclusie dat iedere kneus een gave rap video kan maken met wat vette beats. Dus Cos wordt onze DJ en wij rappen
Who's in ? (ik heb vroegah weleens wat coole lyrics geschreven).
rippen danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Same here. Stuk of 8 banden met per stuk 4 uur ouwe rapvideo's.![]()
Me too. Is er een mogelijkheid dat die video's (tegen betaling) gekopieerd kunnen worden?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:22 schreef RjD2 het volgende:
Ik moet die banden echt een x allemaal kopen, damn
ik zit zo kwijlend te kijken naar die fragmenten, ik wil die video;s
met hem kan ik je ophookenquote:Vergeet niet de Yo! MTV banden die ik verkoop voor 7 euro (lijst op aanvraag).
cosmick@mastamove.comquote:Op zondag 25 juli 2004 21:29 schreef RjD2 het volgende:
[..]
met hem kan ik je ophooken
Thanks again man. Ik ga die gast ff mailen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:37 schreef RjD2 het volgende:
ok, ik heb je het mailtje ff verder gestuurd..
ik *had* twee 1200's, maar die heb ik een jaar of 7 geleden verkocht.quote:wat voor platenspelers heb je eigenlijk cosmick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |