waar heb je hem gehuurd? kan hem namenlijk nergens vindenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:12 schreef DirtyCutFreak het volgende:
The Butterfly Effect! AANRADER![]()
Dat is niet zo gek, hij is vanaf volgend weekend in de bioscoop!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:21 schreef N-I-X het volgende:
[..]
waar heb je hem gehuurd? kan hem namenlijk nergens vinden
Die wilde ik gisteren dus huren, maar was compleet van de planken verdwenenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:50 schreef releaze het volgende:
HAHAHAHAH wat een baggerfilm.
Ze heeft niet voor deze rol een Oscar gekregen hoor, dat is al weer 2 jaar geleden voor Monster's Ball.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hale Berry had onterecht een Oscar gekregen, vind jij? Ik las ergens dat ze als "patiente" wel redelijk geloofwaardig overkomt?
Hoe kom ik daar dan bij? Gothica heeft dan andere Oscars gekregen, vermoed ik? Staat me wel zoiets van bij in elk gevalquote:Op maandag 26 juli 2004 23:02 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor deze rol een Oscar gekregen hoor, dat is al weer 2 jaar geleden voor Monster's Ball.
Nee, die film heeft niet eens een nominatie gekregen (terecht overigens). Bij de aankondiging zullen ze waarschijnlijk wel zoiets van "with Oscar Winner Halle Berry" gebruikt hebben, dat zaait nogal eens voor verwarring.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan bij? Gothica heeft dan andere Oscars gekregen, vermoed ik? Staat me wel zoiets van bij in elk geval.
ten eerste, het verhaal is slapquote:Op maandag 26 juli 2004 22:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die wilde ik gisteren dus huren, maar was compleet van de planken verdwenen. Wat is er bagger aan dan, volgens jou? Hale Berry had onterecht een Oscar gekregen, vind jij? Ik las ergens dat ze als "patiente" wel redelijk geloofwaardig overkomt?
Ik vind het een aanrader.. Lekker in het donker kijken met surround geluid hard aan, echt wel spannendquote:Op maandag 26 juli 2004 23:41 schreef releaze het volgende:
ten eerste, het verhaal is slap niet mee eens, vond het juist wel verfrissend en goed
ten tweede, het is niet spannend niet mee eens, vond de neergezette sfeer erg lekker
ten derde, er zitten maar weinig schrikmomenten in, en op de eerste na zijn ze bagger, zie boven, en met een vette surroundset heb ik me af en toe helemaal kapot geschrokken
ten vierde, het is NIET geloofwaardig (ze hadden er iets geloofswaardig van kunnen maken, maar dat hebben ze niet gedaan) goh, welke film in dit genre is dat wel..
ten vijfde, halle berry schreeuwt practisch alleen,
ten zesde, op een gegeven moment krijgt het verhaal een draai die het labeltje cliché heeft,
ten zevende, aan het einde van de film vraag je je af waarom de helft zo niet meer van de personages uberhaupt in de film zijn gekwakt
De rest zijn details en maken het zeker geen slechte film.
Als je een beetje snelle verbinding heb zou ik hem downloaden. Dr gaat een hele goeie screener rond die een keer in het half uur 2 minuten lang de film in zwart wit laat zien en soms weleens wat text door het beeld heen gooit (is niet echt storend)beetje kazaa gebruiker ben je zeker? ik heb de retail DVD al een maand of 5 denk ik
[ spoiler ]tekst[ /spoiler ]quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Als die onder spoiler valt dan wil ik best een spoiler tag invoeren, kan iemand me dan vertellen hoe ik een spoiler-tag invoer? Ik ben vaak op Fok geweest maar heb vele functies nog niet gebruikt.
Partners, die uit 1980 met John Hurt en Ryan O'Neal? die vond ik namelijk altijd erg leukquote:Op maandag 26 juli 2004 09:48 schreef Evertje het volgende:
vannacht Partners gezien; waardeloze misdaadkomedie, maar met Vanessa Angel
eerder op de dag The Shipment gezien; zo mogelijk nog waardelozer.
nee, had wel een filmbui gisteren, maar canal+ wist me niet te verwennen.
Jammer. vond het een geweldige en heerlijk depri film. Maar ja to each his own.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:54 schreef kibber het volgende:
Requim for a dream
Ik vond het een iritante film...
Hij begint goed maar het word minder vind ik...
Die scnenes dat je ziet dat ze weer drugs gebruiken werden na verloop van tijd oer saai en iritant.
Het verhaal vond ik ook niet echt je van het, goed het maakt zijn punt door te laten zien wat drugs met je kan doen maar verder was het niet echt bijzonder....
De film raakte mij niet en ik was blij dat hij afgelopen was...
Dan toch het liefst met deze cover, van voor de filmrelease (denk ik) :quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:17 schreef Zeitgeist het volgende:
Ghost World, de comic is ook een aanrader. Die is nog een stapje cynischer.
hmm ik heb een andere. (en de nederlandse) kocht eerst de nederlandse en daarna de engelsequote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan toch het liefst met deze cover, van voor de filmrelease (denk ik) :
[afbeelding]
helaas niet in de film hehe. Ze houden het netjes engels.quote:
*grinnik* ja die is erg leuk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
Ôdishon!
Geen idee, Ichi schijnt ook wel redelijk sadistisch tot in het extreme te zijn zeggen ze. Ik moet 'm nog zien. Maar zo pervers was Odision toch niet? Het ging meer om het verhaalquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:47 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
*grinnik* ja die is erg leuk.
Visitor Q en Ichi The Killer zijn beter though
hmm does that make me a sick person? :-(
Ja, dat is een happy hardcore film met een Gremlin die een punt op zijn kop heeft die de duivel moet voorstellen oid. Die heb ik nog na een avondje coffeeshoppen in de bios gezienquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:00 schreef Durbin het volgende:
Spawn
Ik geloof niet dat het ooit de hit is geworden die het had moeten worden. En vooral de (beloofde) special effects vielen destijds tegen meende ik, maar ik vind het geweldig! Binnenkort krijg ik 2 en 3 op mijn deurmat en ik kan bijna niet wachten.
Dat vind ik knap, van Spawn is nooit een sequel gemaakt...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:00 schreef Durbin het volgende:
Spawn
Ik geloof niet dat het ooit de hit is geworden die het had moeten worden. En vooral de (beloofde) special effects vielen destijds tegen meende ik, maar ik vind het geweldig! Binnenkort krijg ik 2 en 3 op mijn deurmat en ik kan bijna niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ichi the killer is gewoon grappig zo over the topquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geen idee, Ichi schijnt ook wel redelijk sadistisch tot in het extreme te zijn zeggen ze. Ik moet 'm nog zien. Maar zo pervers was Odision toch niet? Het ging meer om het verhaal
Spawn 2quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, van Spawn is nooit een sequel gemaakt...
dart is de tekenfilm, die liggen hier ook bij de FRS in de budgetbakkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:15 schreef Durbin het volgende:
[..]
Spawn 2
Spawn 3
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wat het precies inhoudt. Officiële sequels zijn er inderdaad nooit geweest, maar dit is ook geen animatie voor zover ik weet. Ik heb ze ook op de gok besteld, aangezien ze ook maar 5 euro per stuk zijn.
Dus toch.. naja.. ook cool.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dart is de tekenfilm, die liggen hier ook bij de FRS in de budgetbakken
Ik vond de hele film vrij saai, maar die scene waarin..quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:06 schreef Sasandra het volgende:
Road to Perdition
Best mooie film, alleen niet erg origineel. Ik had het idee het allemaal eerder te hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
mhmm. Ach Ichi is humor :-) Visitor Q ook. Beide hebben ook best een goed verhaal. Alleen in tegenstelling to Audition zit er veel meer extreem (zij het comic book) grafische geweld in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geen idee, Ichi schijnt ook wel redelijk sadistisch tot in het extreme te zijn zeggen ze. Ik moet 'm nog zien. Maar zo pervers was Odision toch niet? Het ging meer om het verhaal
die is dus niet van Wes Cravenquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:29 schreef Harry_Sack het volgende:
They van Wes Craven, bagger
Dit snap ik dus helemaal niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
50 First Dates
Ik kan een romantische komedie op zijn tijd best waarderen, ... tenminste als het goed gedaan is. Als er leuke grappen in zitten en ik er om ga geven dat de karakters elkaar krijgen. Dit alles is jammer genoeg niet aanwezig in deze film. Misschien wel een van de slechtse die ik ooit heb gezien. Al is het plot erg orgineel verzonnen, is de uitwerking ervan gewoon bar slecht. Film krijgt van mij dan ook een dikke 3.
Op de hoes staat toch echt:quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die is dus niet van Wes Craven
Bedoel je 'Ever After: a Cinderella story'? met Drew Barrymore en Anjelica Huston? Die is leuuuuuuuuuuk :-)quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:14 schreef Krizzol het volgende:
A Cinderalla Story, Leuke meisjesfilm
Ze bedoelt waarschijnlijk een mindere meisjesfilm met Hilary (ik ben) Dufquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:56 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bedoel je 'Ever After: a Cinderella story'? met Drew Barrymore en Anjelica Huston? Die is leuuuuuuuuuuk :-)
[afbeelding]
Taste the soup...quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Coming to America, met Eddy Murphy.
is niet de allereerste rol van Samuel L. Jackson. volgens IMDBquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Coming to America, met Eddy Murphy. Goede grappige film, over een prins die de wereld wilt verkennen en achterbuurten opzoekt. Eerste rol van Downing Jr en Samuel L. Jackson.
Het einde is opzich ook wel erg verrassend, alhoewl het er een klein beetje zat aan te komen. Verder is het idd een toppertje.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:07 schreef J-ROON het volgende:
DvD Shade: mafiia poker film met stallone
t is een denkertje maar zeker top!
Leuke grappen, de enige keer dat ik gelachen heb is toenquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit snap ik dus helemaal niet.Ik denk dat ik geen andere romantische komedie de afgelopen jaren heb gezien waar zoveel leuke grappen in zaten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van de grappen vond ik allemaal erg flauw.
tis nogthans een van de minderequote:Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Monty Python's The Meaning Of Life.
Hahahaha, wat een coole, vage film.. Lekkere humor.
Mijn eerste MP film, maar zeker niet de laatste.
Als ik zo vrij mag zijn, adviseer ik je "Life of Brian"quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Monty Python's The Meaning Of Life.
Hahahaha, wat een coole, vage film.. Lekkere humor.
Mijn eerste MP film, maar zeker niet de laatste.
Echt een van de beste comedies die ik ooit heb gezien. Schitterende humorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn, adviseer ik je "Life of Brian"![]()
"Always look on the bright side of life"![]()
Yep, ik ook, te vaag.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:17 schreef Hare het volgende:
[..]
the holy grail vond ik daarentegen weer te flauw
Misschien heb je geen (of een verkeerd) gevoel voor humorquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De rest van de grappen vond ik allemaal erg flauw.
inderdaad een genre waar je van moet houden. Kan me ook niet zo boeien op een paar uitzonderingen na: Zatoichi, Lady Snowblood, Twilight Samurai, Gohatto. Seven Samurai moet ik nog zien.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:22 schreef MikeyMo het volgende:
Zaitochi. een 7/8 op imd, maar ik merk nu al dat japanse samurai films gewoon niet mijn ding zijn. The seven samurai, alom bechouwd als een meesterwerk kon mij niet bekoren. Datzelfde geldt ook voor deze film.Het genre spreekt me gewoon niet aan denk ik...
mjah, de sfeer end e humor spreekt me gewoon niet aan denk ik. De vormgeving vaak ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:26 schreef Zeitgeist het volgende:
inderdaad een genre waar je van moet houden.
Moet je het boek eens lezen, daarin gaat ze nog veel verder. Het boek is sowieso een stuk beter dan deze toch al erg sterke verfilming ervan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Carrie.
En toen. De 'finale'. De ommekeer. Toen kon het me niet meer zo boeien..
Heb ik zondag gezien. Ik vond em ook erg tegenvallen, ja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:16 schreef DJ_Robbie het volgende:
Cabin Fever
Vond hem tegenvallen, had er wel wat meer van verwacht
Die is geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:05 schreef Klonk het volgende:
Zal ik het maar gewoon toegeven ?
Finding Nemo
Wat valt hier aan toe te geven .. het is gewoon en briljant film voor iedereen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:05 schreef Klonk het volgende:
Zal ik het maar gewoon toegeven ?
Finding Nemo
He ... ik vond de 2002 versie niet meer waard dan een 4.5 en de 60 versie een 6quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Time Machine (1960)
Naar het verhaal van H.G. Wells. Leuke film over een man die een tijdmachine bouwt en in de hele verre toekomst terecht komt. Het komt natuurlijk wat gedateerd over, maar wel een leuke film. Cijfer: 6,5
Time Machine (2002)
Hetzelfde verhaal als bovenstaande film, maar dan in een nieuw jasje. Deze komt beter uit de verf vanwege de nieuwe technieken en sprak dus automatisch meer aan. Wel de moeite waard! Cijfer: 7,5
Dat ben ik helemaal met je eens ... alleen waarom toegeven .. dat je als volwassen er stiekum naar gekeken hebt ?!? daar dacht ik aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:43 schreef Klonk het volgende:
is een lekkere feel good film dat klopt en grafisch geweldig gemaakt.
Ik heb me wel vermaakt. De 1960 versie is bijna lachwekkendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
He ... ik vond de 2002 versie niet meer waard dan een 4.5 en de 60 versie een 6
2002 versie was bedroevend eigenlijk
Lijkt me wel ja... Blijft een film voor de kinderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens ... alleen waarom toegeven .. dat je als volwassen er stiekum naar gekeken hebt ?!? daar dacht ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film duurt bijna 2 uur maar dat merk je niet. De tijd vliegt voorbij, wat natuurlijk n goed teken is.
Kortom: ik heb voor deze film maar 1 woord over: SUBLIEM!!!
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 9,7/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Heb jij al een film gezien die je een 10 hebt gegeven?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:48 schreef Timo20 het volgende:
Mijn Cijfer: 9,7/10
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb jij al een film gezien die je een 10 hebt gegeven?
Haha, echt?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]Grease
hehe ja voor zover ik me kan bedenken wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, echt?
De enige film die jij een 10/10 hebt gegeven is grease?
Even kijken of ik je logica snap. Films die langer duren dan "de beste/leukste film allertijden" krijgen punten aftrek omdat ze te kort zijn. Klinkt logischquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zoals bv met "Roman Holiday", "Breakfast At Tiffany`s" en andere geweldige films krijgen ze punten aftrek omdat ze te kort zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke rol van Fran Drescher ook. En gewoon goede humor erin. Alleen duurde de film veel te kort (80 m.). Maar dat is misschien ook het charme eraan: als hij zou worden uitgerekt, kwamen er misschien veel minder leuke stukken in de film bij. Maar goed. Top film.
Ik denk dat It Happened One Night de standaard / de trendsetter is op gebied van rom-coms. Deze film heeft de meeste clichés zelf uitgevonden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:20 schreef sweek het volgende:
It Happened One Night 1934.
Leuke romantisch comedy, alleen ietsje te veel clichés als je er nu naar kijkt. Voor die tijd zal dat waarschijnlijk helemaal anders zijn. Maar toch, een leuk verhaal, en zeker niet te cheesy. Heb zeker genoten van deze film.. Claudette Colbert vond ik heel wat minder overtuigend overkomen dan Clark Gable trouwens.
Hehe, ik zie echt heel veel elementen hiervan terugkomen in modernere rom. com's ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat It Happened One Night de standaard / de trendsetter is op gebied van rom-coms. Deze film heeft de meeste clichés zelf uitgevonden.
spectaculairquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:16 schreef marcb1974 het volgende:
The day after tomorrow
Hey die heb ik net ook zitten kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:22 schreef Zeitgeist het volgende:
The Crow.
Had er weer eens zin in. film al minstens 30 keer gezien maar hij blijft boeien.
Blijft 1 van de wat hardere comicbook films en ook 1 van de beste IMHO. En de (industrial) rock soundtrack is ook daadwerkelijk op zijn plaats in tegenstelling tot veel hedendaagse films.
Comicbook films blijven hit or miss dingen vind ik. Zijn ook maar weinig die me echt kunnen boeien. Maar gelukkig is The Crow er 1 van. Mooie film. Veel memorabele scenes(natuurlijk is 1 ervan de beruchte schietscene in het appartement), veel mooie poetische quotes, mooi achtergrond verhaal en goeie actie scenes.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:24 schreef Hare het volgende:
Heerlijk zulke films
ja joh: zit je net lekker in de film, is ie afgelopenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Even kijken of ik je logica snap. Films die langer duren dan "de beste/leukste film allertijden" krijgen punten aftrek omdat ze te kort zijn. Klinkt logisch
Haha,quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja joh: zit je net lekker in de film, is ie afgelopenschiet niet op he
vind ik altijd jammer.
maar t klopt idd dat sommige films lang genoeg zijn.
je bent er bijnaquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:11 schreef sweek het volgende:
Nog 92 IMDb Top 250 films te gaan..
Versus al gezien?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:19 schreef Omega het volgende:
Azumi
Geweldige film, ik vond de film heel erg goed. Een beetje in de stijl van Hero en CTHD. De actie in deze film is erg goed, choreografie uitmuntend en een goede cast. De beste van Juli voor mij persoonlijk.
Heb ik vandaag de regio 2 bij Play van bestel. Was maar £7,99quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Versus al gezien?
:-) Versus is leuk :-) verstand op 0 en hang on for the ride hehe.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef Omega het volgende:
[..]
Heb ik vandaag de regio 2 bij Play van bestel. Was maar £7,99
Heb al een tijdje de regio 3 hier liggen (geleend van een vriend van mij) maar nog niet aan toe gekomen. Komt omdat mijn hometheatre alleen maar regio 2 aankan en mijn "slaapkamer DVD speler" wel alle kan afspelen. Maar kijk toch liever met 5.1 geluid.
In ieder geval bedankt voor de tip, nu ben ik helemaal blij dat ik die regio 2 heb aangeschaft.![]()
![]()
wie-o-wie-o-wie-o-wiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:02 schreef Durbin het volgende:
Kung Pow:Enter the Fist
Geweldige humor! Een klassieke Oosterse film wordt door trucage zo verknutseld dat een hedendaagse acteur de hoofdrol speelt, waarbij ook nog eens alle stemmen belachelijk gedubbed worden. Daarnaast is er de één-borstige vrouw, een kung-fu-koe, een vechtende baby en veel meer onzin. Als je van films als Top Secret! houdt, is dit absoluut een aanrader.
Idd, ik verwachtte er redelijk veel van, maar de film viel mij ook tegen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:59 schreef Hare het volgende:
In America
Het was het allemaal nèt niet.
Al met al was de hoofdlijn goed, de subplotjes waren matig.
Hey, ik had Audrey eerder in mijn sig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:31 schreef Timo20 het volgende:
-maaktnietuit-
is t copyright protected???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Hey, ik had Audrey eerder in mijn sig..
Dat zal het dan wel zijn, want deze film is echt geniaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:17 schreef Hare het volgende:
This Is Spinal Tap
Zal wel gewoon totaal niet mijn soort humor zijn.
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:17 schreef Hare het volgende:
This Is Spinal Tap
Mijn god zeg, hoe saai kan een film zijn.
Hoe kan dit in godsnaam het muziektoernooi winnen
Zal wel gewoon totaal niet mijn soort humor zijn.
Idd, ben altijd weer benieuwd met wat voor moois je nu weer komt aan zettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:32 schreef Copycat het volgende:
Kinky-queen, ik lach me elke keer suf om die geweldig foute films die jij post!
je moet ook wel gevoel voor humor hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:32 schreef Copycat het volgende:
Kinky-queen, ik lach me elke keer suf om die geweldig foute films die jij post!
Hah, dank je, leuk om te lezen dat anderen ervan kunnen genieten, ik krijg gemiddeld 2 x in de week een email van een Fok!ker met de vraag hoe ZIJ aan deze films kunnen komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:35 schreef Hare het volgende:
Idd, ben altijd weer benieuwd met wat voor moois je nu weer komt aan zetten
Het is dat ik nog zoveel andere films te zien heb anders zou ik idd ook eens een filmpje die door jou gepost wordt gaan zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:46 schreef kinky_queen het volgende:
Hah, dank je, leuk om te lezen dat anderen ervan kunnen genieten, ik krijg gemiddeld 2 x in de week een email van een Fok!ker met de vraag hoe ZIJ aan deze films kunnen komen
;'(quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je moet ook wel gevoel voor humor hebben natuurlijk
![]()
oh jezus nee, doe het niet! Dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dat word het begin van je ondergang!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:50 schreef Hare het volgende:
Het is dat ik nog zoveel andere films te zien heb anders zou ik idd ook eens een filmpje die door jou gepost wordt gaan zien
simpel, bij je langsgaan op een specifiek daarvoor ingeruimde dag waarop enkel dit soort film vertoond worden. Wel op tijd inschrijven want het zit steevast stampvolquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je moet ook wel gevoel voor humor hebben natuurlijk
![]()
[..]Wat is er fout aan deze films?
![]()
[..]
Hah, dank je, leuk om te lezen dat anderen ervan kunnen genieten, ik krijg gemiddeld 2 x in de week een email van een Fok!ker met de vraag hoe ZIJ aan deze films kunnen komen
Ach ja.. als ik zie welke films hij zelf kijkt neem ik zo'n opmerking ook niet echt serieusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:51 schreef Hare het volgende:
[..]
;'(
Maar je hebt wel veel verschillende soorten humor, dus je kan het niet te algemeen stellen!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.. als ik zie welke films hij zelf kijkt neem ik zo'n opmerking ook niet echt serieus
Dat is niet nodig ... ik typ de lekker foute titels lekker in bij Emule en voila ... genoeg keus voor de Porno Holocaust. .. nu ben ik nwsgierig geworden en is het in de Queue.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:46 schreef kinky_queen het volgende:
En dan maar dagen wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is niet nodig ... ik typ de lekker foute titels lekker in bij Emule en voila ... genoeg keus voor de Porno Holocaust. .. nu ben ik nwsgierig geworden en is het in de Queue.
Ik wacht nog steeds op de dvd, vond het een zeer leuke film. Grapdichtheid was erg hoog, waardoor het op een gegeven moment idd wel genoeg was, maar toch Cary Grant en Katherine Hepburn in 1 film, moet gewoon in de collectiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef sweek het volgende:
Bringing Up Baby (1938)
Zeker weten! Had hem zeker zijn derde oscar moeten opleveren. Voor mij blijft Hoffman een van de drie beste acteurs ter wereld. Jammer dat acteurs als hij oud moeten worden en veel minder interessante rollen krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag:
Papillon
zeer sterk acteerwerk van met name Dustin Hoffman. Wat n geweldige rol!
Dat wordt dus Hoffman, Nicholson en....?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten! Had hem zeker zijn derde oscar moeten opleveren. Voor mij blijft Hoffman een van de drie beste acteurs ter wereld. Jammer dat acteurs als hij oud moeten worden en veel minder interessante rollen krijgen.
Sir Laurence Olivierquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat wordt dus Hoffman, Nicholson en....?
stallonequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat wordt dus Hoffman, Nicholson en....?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sir Laurence Olivier
Vind ik dus wel. Niemand kan aan die drie tippen naar mijn idee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zijn alle drie wel top-acteurs, maar zeker niet een absolute top 3.
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sir Laurence Olivier
Edward G. Robinsonquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
en wie is EGR???
Ken je "der weisse Engel" niet??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
en wie is EGR???
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:15 schreef kinky_queen het volgende:
is it safe?
![]()
Jersey Girl vanavond ook gezien en nou ben ik wel een redelijk Smith-fan, maar deze viel me toch erg tegen. Scherpe dialogen zijn er niet, evenals goede scenes. Alles is doordrenkt met gevoelens, emoties en sentiment. Bij die staande ovatie voor het 'toneelstukje' kreeg ik echt braakneigingen. Ach, misschien zijn wij nu wel het slachtoffer van Smith's vader-worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:30 schreef kinky_queen het volgende:
JERSEY GIRL
De nieuw Kevin Smith is nogal kut, het is nl niet een echte Kevin Smith film maar een prutsding. Vergeleken met dit vehikel is GIGLI een steengoede film
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik een speciaal Kevin Smith plankje hier heb, maar goed, dit hoort eigenlijk in een ander topic...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:29 schreef Durbin het volgende:
Jersey Girl vanavond ook gezien en nou ben ik wel een redelijk Smith-fan, maar deze viel me toch erg tegen. Scherpe dialogen zijn er niet, evenals goede scenes. Alles is doordrenkt met gevoelens, emoties en sentiment.
Ahhh, maximilian de winter, off coursequote:
De leukste film van Woody Allen die hij nooit gemaakt heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:54 schreef Hare het volgende:
When Harry met Sally
Ik moest gewoon een keer die orgasme scene zien
Verder een zeer leuke, vermakelijke romcom, met de nadruk op rom.
Nou?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De leukste film van Woody Allen die hij nooit gemaakt heeft
![]()
[ Bericht 32% gewijzigd door Byte_Me op 04-08-2004 02:29:08 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |