nopequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:57 schreef Toeps het volgende:
Kom op nou calvobbes, was dat nou echt nodig, dat Breezersites topic dicht te gooien?
Heb je geen gevoel voor humor of zo? Dat 'afzeiken' en 'nep-profielen maken' is allemaal niet zo serieus hoor.
Desnoods verplaats je hem naar onzin.
dan beoordeel je ze toch daarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:00 schreef Toeps het volgende:
Flauw. Die mensen zetten zelf die foto's op zo'n sugababes site om beoordeeld te worden. Worden ze beoordeeld, is het niet goed.
Dat ik het geen "humor" vind om mensen af te gaan zeiken, wil nog niet zeggen dat ik helemaal geen humor heb...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:57 schreef Toeps het volgende:
Heb je geen gevoel voor humor of zo?
Dicht.quote:Op zondag 22 augustus 2004 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand het walgelijke topic De stelling van de eeuw even dichtgooien?
ik ben blij ?!?!? juist niet, hij is kapotquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ten eerste horen mobieltjes niet hier maar in DIG, en ten tweede is "Ik ben blij met me nieuwe foon" onvoldoende discussiewaardig. Dus vandaar.
Ah zo. Dan open je daarvoor een nieuw topic in DIGquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben blij ?!?!? juist niet, hij is kapot![]()
ONZ? Dat forum waar je een ban hebt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:27 schreef EL_REY het volgende:
voorspel hier welke sporters binnenkort gaan stoppen!
zou iemand deze naar ONZ willen schoppen, ik heb het in het verkeerde subforum gepast!
Bedankt!
oke sorry!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ONZ? Dat forum waar je een ban hebt?
Dacht het niet.
Nog 1 zo'n actie en de ban wordt forumbreed
We gaan wel door op www.breezahforum.tkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:00 schreef Toeps het volgende:
Flauw. Die mensen zetten zelf die foto's op zo'n sugababes site om beoordeeld te worden. Worden ze beoordeeld, is het niet goed.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:22 schreef harrie1 in dit topic het volgende:
yeps MODJEEEEEEEE
DEZE MAG SLUITEN
we nemen 1 topic
[FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland deel2
dankoewelles
Donequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |