Dit is typisch een geval van een nummer overhypen en overkillen, die EP komt al uit 2003 en nu het zomer is moet het opeens overdreven veel gedraaid worden totdat je het niet meer aan kan horen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:33 schreef pannaking_ het volgende:
Chille Beat heeft dit nr.
Kende het al een maandje of 2,5.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zet er de radio cq. TV graag voor uit.
Niet zeuren, het lijkt wel op Daft Punk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef MaartenHG het volgende:
Mylo lijkt op Daft Punk? Jullie hebben je blijkbaar nooit in het Franse genre verdiept.
Dat is hetzelfde als beweren dat O-Zone's Dragostea Din Tein een hardstyle plaat is om maar een triest voorbeeld te noemen.
of dat Linkin Park hetzelfde is als Metallica...
Alleen maar omdat er een vocoder en een lekkere bassline inzit is het geen Daft Punk hoor. Laat staan dat Daft Punk dat verzonnen heeft...
of zeur ik nu teveel?ja dus.
noem dan maar eens wat mensen die de zelfde soort muziek maken want iken d'r geen en heb me idd niet zoveel in dit genre verdiept hoewel ik daft punk vet vindquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef MaartenHG het volgende:
Mylo lijkt op Daft Punk? Jullie hebben je blijkbaar nooit in het Franse genre verdiept.
Dat is hetzelfde als beweren dat O-Zone's Dragostea Din Tein een hardstyle plaat is om maar een triest voorbeeld te noemen.
Alleen maar omdat er een vocoder en een lekkere bassline inzit is het geen Daft Punk hoor. Laat staan dat Daft Punk dat verzonnen heeft...
Ik zeg, begin maar bij http://www.daftcrew.fr.st en zie wat je allemaal gemist hebt!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:17 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
noem dan maar eens wat mensen die de zelfde soort muziek maken want iken d'r geen en heb me idd niet zoveel in dit genre verdiept hoewel ik daft punk vet vind
Precies, ik moest ook niet gelijk aan Daft Punk denkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef MaartenHG het volgende:
idd die heb ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:42 schreef Glacius het volgende:
Vandaag heb ik de tijd genomen om z'n album (Destroy Rock & Roll) eens te beluisteren. Staan best leuke nummers op.
Ja die van Buzz Fuzz!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
Er is maar 1 drop the pressure gvd
Nee niet die van Buzz Fuzzquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:47 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Ja die van Buzz Fuzz!!!![]()
vind de eerste 3 nummers van mylo ook saaiquote:Op donderdag 9 september 2004 00:56 schreef dVTB het volgende:
Ik heb het album en dat is op zich wel oké. Een aardig zoethoudertje terwijl we op een nieuw Röyksopp-album wachten. De openingstrack van het album (Valley Of The Dolls) is een schaamteloze kopie van 'So Easy' van Röyksopp...
Mylo was voor mij ook één van de grote verrassingen op Lowlands. Echt heerlijkquote:Op donderdag 9 september 2004 00:10 schreef elcastel het volgende:
Ik mag dit topic kicken, want : Mylo was op LowLands en dat was zeer oké. In feite tien keer beter dan het album zelf, maar hé dat was het plan ook natuurlijk. Oh en ze speelden " I Need Love " van Capricorn, dus .....
Mylo ? Gelijk kopen !
quote:Mylo has firmly established himself as one of the best up and coming British producers, and Destroy Rock & Roll certainly reflects this.
It's hard to find a weak point on this album, in fact, I'd be as daring to say there isn't one. A delightful blend of upbeat and downbeat tracks ensure that this album will be in your system for weeks!
Otto's Journey, Paris Four Hundred en vooral Rikki, allemaal toppers.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:23 schreef Bosco het volgende:
Luister eens naar otto's journey van Mylo!
En de Erol Arkan Extended Re-Edit van Drop the Pressure!
Grtz
Hij werd onthaald als de redder van de dancemuziek, zeg maar. Dat vind ik toch iets te veel eer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Around the world, die vergelijking had ik nog niet getrokken
Maar het is imo ook wel zn minste nummer. Het bejubelen door pers heb ik verder niet echt gelezen.
Het zou zo eens tijd worden. Ik denk dat Destroy Rock and Roll een van m'n meest gedraaide platen ooit is, het cd'tje is onderhand kapotquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |