Spam in de signature is toegestaan hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:05 schreef Reintje het volgende:
Beetje spammerig hoor, vind ik...
Beetje lelijke sites ook nog!quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:05 schreef Reintje het volgende:
Beetje spammerig hoor, vind ik...
Ligt eraan wat je er mee bedoelt. Mijn kast hangt vol met kleding uit het "Exclusievere" genre maar er is geen merkje te vinden (OK als je heel goed kijkt).quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:22 schreef TeRRoRiTe het volgende:
*merken* zijn *NOT*![]()
Ik dus ook.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:34 schreef soulfly1983 het volgende:
ik kijk trouwens niet naar merken, maar gewoon wat ik leuk vind.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:47 schreef marc16 het volgende:
forecast, gsus, g-star, puma, replay, diesel...
Psssst: zie OP, het heeft een doelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:45 schreef coolmonkey het volgende:
Inderdaad gewoon lekker jezelf zijn en kleden wat jij leuk vindt en niet persee al dat merken gedoe.
zie niet in wat daar mis mee is.. het gaat er toch zeker om dat je je er zelf prettig in voelt?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:53 schreef AltamirA het volgende:
[..]
:')
van zeer exclusief, tot handgemaakt, bovengenoemde user somde ze allemaal op
Jahoor weer zo'n als-je-je-er-maar-goed-in-voeld discussiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:02 schreef marc16 het volgende:
[..]
zie niet in wat daar mis mee is.. het gaat er toch zeker om dat je je er zelf prettig in voelt?![]()
Moet alleen toegeven dat ik af en toe ziek wordt van Forecast.. dat spul geeft namelijk af als de tering...
bevestigd deze offtopic reactiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Deze merken zijn ook echt een grote NOT. Afknapper ook als iemand Cars jeans met forecast truitje aan heeft.![]()
Maar goed dat is weer mijn mening dan........![]()
Daar heb je idd een puntquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Deze merken zijn ook echt een grote NOT. Afknapper ook als iemand Cars jeans met forecast truitje aan heeft.![]()
De meeste van deze merken hebben ook hele mooie exclusieve dingen. G-star heeft zelfs handgemaakte broeken...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:53 schreef AltamirA het volgende:
[..]
![]()
![]()
van zeer exclusief, tot handgemaakt, bovengenoemde user somde ze allemaal op
Lees de reden in de startpost....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil je merken hebben die hot zijn
Heb je een gebrek aan eigen mening?
Dat komt voornamelijk door al die nep Evisu waarin tegenwoordig veel mensen lopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:59 schreef SpleeffY het volgende:
De grootste not op dit moment vind ik Evisu.
En laten we dat zo houden! Gelukkig is de prijs een mooie drempel...quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:37 schreef ramses het volgende:
Hot:
Etro (nog niet zo bekendin het straatbeeld)
Girbaud ligt me niet (al hebben ze mooie T-shirts maar imho met een beetje scheve prijsstelling) maar de jeans van hun behoren wel tot de meest "trendy" exemplaren die ik ben tegengekomen. Is zeker hip te nomen iig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef Se7eN20 het volgende:
Hugo vind ik ook wel in het HOT rijtje passen..
Wat denken we van Girbaud?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 07:31 schreef Fastcruiser het volgende:
Wat vindt men trouwens van Hugo
forecast is toch die zaak met de wat donkere/sombere kleding? niet van die flitsende dingen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:25 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb wat shirts en een broek van Forecast, ziet er leuk uit en zit lekker. Verder nog wat broeken van Replay en een lading Puma shirts/trui en wat Brunoti en Chasin. En ik heb laatst nog wat merkloze zooi gehaald bij de V&D
.
Diesel broeken zitten niet lekker bij mij.
Klopt, heb er ook een broek van gekocht paar maandjes terug. Fantastische broek, een loose fit maar door de raw denim valt hij niet ontzettend wijdquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:07 schreef Maffioso het volgende:
Atelier LaDurance is ook behoorlijk hot. Supermooi afgewerkte spijkerbroeken van japanse denim, wordt maar in een paar winkels verkocht en niet iedere boerenlul loopt ermee.
Donker en somber? Val toch wel mee... In Utrecht hebben we ook een Forecast, hele mooie broek daar gekochtquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:22 schreef Fly-or-Die het volgende:
forecast is toch die zaak met de wat donkere/sombere kleding? niet van die flitsende dingen?
die zaak zoek ik al een tijdje, keer mooie kleren gekocht in arnhem of zo.
Daar word je juist mee doodgegooid met de limegroene en hyperroze shirts.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:22 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
forecast is toch die zaak met de wat donkere/sombere kleding? niet van die flitsende dingen?
die zaak zoek ik al een tijdje, keer mooie kleren gekocht in arnhem of zo.
Gewoon iets te duur (helaas) ... althans voor mij dan...quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:22 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb Ermenegildo Zegna nog nergens zien staan, terwijl ze toch zeker mooie kleding hebben. Niet exclusief genoeg misschien, of gewoon iets te simpel?
Armani met Hilfiger vergelijken ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:14 schreef White_Wolf het volgende:
Merken zoals Armani en Hilfiger vind ik echt een no no.
Forecast en Cashin' = rommelquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:35 schreef Woep het volgende:
Blend heeft altijd leuke kleding vind ik..
enkele andere leuke merken zijn:
- Forecast
- Cashin'
Jij speelt vast hackey, dat kan niet andersquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:07 schreef xxshirleyxx het volgende:
lacoste
ralph lauren
esprit
hilfiger
s. oliver
2 P R Gasthuismolensteeg 12 Amsterdamquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:33 schreef Robberule het volgende:
waar in amsterdam kan je kleding van dsquared2 kopen, ziet er wel leuk uit
ik zal geen modje roepen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:43 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
2 P R Gasthuismolensteeg 12 Amsterdam
Local Service Keizersgracht 400-402 Amsterdam
2 P R Oude Hoogstraat 10-12 Amsterdam
Althans voor de heren. Zie de sites in m'n sig voor extra info
quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:47 schreef FlowDesign het volgende:
...
http://www.artishock.nl/ te Eindhoven.
Daar zou ik eigenlijk een keer schandalig veel geld uit moeten gaan geven
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:21 schreef funrider het volgende:
Jack&Jones (voornamelijk broeken van)
No-excess (shirtjes, 3/4 pants)
beide goeie prijs en ziet goed uit (is my opinion)
heb trouwens in Turkey een cheapo Evisu/Puma (fake ofcourse) broek gekocht dacht dat ie vrij uniek is omdat toch twee aparte merken zijn?! maar nu zag ik helaas in Dordt van de week ook iemand met dat ding.. crap! nah voor 30 eurie was het het proberen waard.
Daar werd je in negentiger echt mee dood gegooidquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef Rapid het volgende:
Naf naf is uit
Ik heb er nog steeds een jurkje van hangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar werd je in negentiger echt mee dood gegooid.
Ik heb er nog een jas van, met NAF NAF letters achteropquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:49 schreef Rapid het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een jurkje van hangen
Maar die is nog wel geinig![]()
Oke, die zou ik in de kast laten hangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een jas van, met NAF NAF letters achterop.
hangt vanaf welke lijn je hebt. De truien en tshits van de jeans lijn vind ik bijv een beetje patser. If hoef niet met koeien letters Armani op te hebben zodat iedereen het ziet. De andere lijnen zitten mooie spullen tussenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:52 schreef Impreza_STI het volgende:
Armani![]()
![]()
dat klopt. en houden hun kleur en slijten weinigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:25 schreef seto het volgende:
armani spijkerbroeken zitten echt heerlijk
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef balikaaii het volgende:
HOT!!!! Blue Blood, is echt een heel gaaf merk, is van de mensen van moshi moshi, en heeft echt hele gave denims, vrij prijzig maar zoveel malen mooier en exclusiever dan evisu!!!
www.bluebloodbrand.com
waar te koop in Nederland want ik zoek er al een tijdje naar......en op de site staat nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef balikaaii het volgende:
HOT!!!! Blue Blood, is echt een heel gaaf merk, is van de mensen van moshi moshi, en heeft echt hele gave denims, vrij prijzig maar zoveel malen mooier en exclusiever dan evisu!!!
www.bluebloodbrand.com
Heb ff gekeken op m'n prive-database (waar ik wel op alles kan zoeken)...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef BigB het volgende:
[..]
waar te koop in Nederland want ik zoek er al een tijdje naar......en op de site staat niets
-Edit-quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:55 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Jahoor weer zo'n als-je-je-er-maar-goed-in-voeld discussie :')
Misschien moet je even nadenken over de openingspost in plaats van doelloos maar wat in te tikken.
Zo zou je dan kunnen opmaken dat het in dit topic gaat om exclusieve kleren, en ik weet niet wat jij voor idee hebt bij de naam g-star, maar dat merk is net zo exclusief als een pak appelsientje..
En ga nu niet nogmaals zeggen 'wat is er dan mis mee' want dat ontken ik ook helemaal niet Henk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Armani is toch alleen zwart? Is dat zo, dan is het not. Ik dacht dat Armani alleen zwart is. Zwart is de doodskleur.
Een hoop negers dragen Armani (Jeans), maar dat is vast niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Armani is toch alleen zwart? Is dat zo, dan is het not. Ik dacht dat Armani alleen zwart is. Zwart is de doodskleur.
en?? in de jaren 80 liepen ook zat mensen met lacoste. Volgens mij is het altijd zo geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:38 schreef Robberule het volgende:
oja lacoste en ralph lauren zijn hot? :S daar liep iedereen een paar jaar terug in ;/
Is dat wat je ook de "paardenmiepen-look' zou kunnen noemen? Centuren met een 'bit' erin verwerkt e.d.?quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:37 schreef ramses het volgende:
de 'equestrian look'
Scapa sports vind ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:01 schreef thomas26 het volgende:
Scapa![]()
Giorgio Armani zelf is (bijna?) altijd zwart gekleed. Daarmee in de war ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
wtf? is precies hetzelfde, zelfde lijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:01 schreef _TK het volgende:
[..]
Scapa sports vind ik inderdaad ookScapa is wel aardig.
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:36 schreef Skv het volgende:
Armani, Iceberg, Versace, D&G..Prada
Moschino, Gaultier..
Goedkopere shit: Gsus, diesel, replay, RL
Nee hoor...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
wtf? is precies hetzelfde, zelfde lijn.
Spoiled in de Amsterdamse Leidsestraat gaat het(of heeft het al) ook in de komende wintercollectie zitten. Tenminste dat is wat ze zeiden toen ik er 2 maanden geleden was, en ik neem aan dat ze niet tegen me hebben gelogenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:39 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Heb ff gekeken op m'n prive-database (waar ik wel op alles kan zoeken)...
Jones in Arnhem heeft ze schijnt het... al zou ik wel even bellen. Is tot nu toe de enige waarvan ik het weet.
Hier trouwens nog iemand die me wil helpen met een goede zoekfuntie op de site? MySQL-database en zo... heb zelf de kennis niet. Dan kan er namelijk wel op alle merken gezocht worden.
gsusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:02 schreef jp84 het volgende:
hot:
A&F
print shirts zonder merk
burberry (alleen waarom wordt het nou gvd verpauperd door die rappers!)
RL
Lacoste
paul & shark
not:
lonsdale
gsus
evisu
von dutch
Mmm... zijn naar mijn mening alleen maar merken die je zou kopen voor het imago. Ik bedoel: Von Dutch maakt alleen maar hele simpele petjes en shirts met Von Dutch er op. Bij gsus valt dat wel mee, en sommige dingen van evisu ook wel. Maar eigenlijk vind ik het een beetje kleren voor mensen die wel geld willen uitgeven aan kleding, maar niet weten wat ze moeten kopen, en daarom maar gewoon met de massa meelopen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:54 schreef Skv het volgende:
[..]
gsus
evisu
von dutch
vind ik juist wél vet
smaken verschillen
Bij Questo in A'dam verkopen ze hetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef BigB het volgende:
[..]
waar te koop in Nederland want ik zoek er al een tijdje naar......en op de site staat niets
Ga je nou alle kleren die je zelf gekocht hebt HOT maken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:19 schreef pannaking_ het volgende:
Hot:
Hans Ubbink
He die shit is exclusive JAh!quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ga je nou alle kleren die je zelf gekocht hebt HOT maken?![]()
Fake london.. net zoiets als von dutch of evisu.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:04 schreef Fastcruiser het volgende:
Ik kreeg (per mail) een vraag over Fake London (waar dat verkocht werd). Heb ff geholpen maar vroeg me meteen af wat dat voor merk is... waar wordt dat ergens gepositioneerd t.o.v. andere merken?
Nee in turkije betaal je rond de 5 euro voor een shirt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:19 schreef NoXxa het volgende:
Von Dutch is helemaal niet duur. Althans in turkije niet.
Junk De Luxe is ook upcoming merk.
idd, schreeuwerige hawaii bloesjes worden weer helemaal hip, ookal draagt nog bijna niemand ze! (me included)quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
exclusieve pakjes zoals die van hilfinger.. of zelfs gaastra jacks met een absurd hoge kakker prijs..
zijn vooral NIET HOT!!!!
hippe pakjes en de hawai shirtjes rage schijnt hier weer in de komen
Ach, mensen die veel geld neerleggen voor een merk zijn zowiezow zwaar triest, en hebben hun prioriteiten niet helemaal op een rijtje, dus die mogen best verneukt worden, zoals jij het benoemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:19 schreef Skv het volgende:
Het probleem zijn de fakers die merkkleding in hun vieze arme kutlandjes kopen waar ze op vakantie gaan.
Dikke stapels inkopen, net zolang totdat iedereen het heeft en niemand het meer wil hebben. Hiermee worden in het begin de mensen verneukt die er veel geld voor hebben betaald, en op den duur is het hele merk verkracht en wil niemand er meer in lopen.
Ik vind het zwaar triest dat mensen in dat namaakspul gaan lopen, verneuk je eigen ontwerp ofzo
Affirnmatief!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:29 schreef Fastcruiser het volgende:
Topklasse mode is op andere manieren herkenbaar (iig voor de "kenners"). Dat de rest het niet ziet interesseert me niet.
yupyupquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef concept het volgende:
Hehe, vanuit een 17 jarig perspectief:
Not:
Gsus (veeel en veels te Breezah )
Evisu
D&G
Von Dutch
Schemerzone:
G-Star ( teveel mensen dragen tegenwoordig gstar )( going down )
Levi ( tja, t was even weg, maar de shirtjes lijken het wel te maken ) ( going up )
Hilfiger ( t was altijd wel wat, maar de prijs zakt te veel dus )( going down )
RL ( uitgemolken van de zomer, dus of ze dat van de winter weten te herstellen? )( going down )
Hot:
Diesel ( niet lang meer, maar nog wel )
Replay ( eigenlijk altijd wel )m
Nudie ( he, ik zag er net nog een topic over?:S )
Boss ( t blijft zijn waarde behouden, ik persoonlijk vind het lelijk, maar goed dat terzijde )
Otazu ( onder de dames, voor de sieraden )
Lacoste ( tis een tikje aangetast door de RL hype, maar van de winter komen ze wel terug )
Hier ben ik het echt niet mee eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef concept het volgende:
Hehe, vanuit een 17 jarig perspectief:
Not:
Gsus (veeel en veels te Breezah )
Evisu
D&G
Von Dutch
Schemerzone:
G-Star ( teveel mensen dragen tegenwoordig gstar )( going down )
Levi ( tja, t was even weg, maar de shirtjes lijken het wel te maken ) ( going up )
Hilfiger ( t was altijd wel wat, maar de prijs zakt te veel dus )( going down )
RL ( uitgemolken van de zomer, dus of ze dat van de winter weten te herstellen? )( going down )
Hot:
Diesel ( niet lang meer, maar nog wel )
Replay ( eigenlijk altijd wel )m
Nudie ( he, ik zag er net nog een topic over?:S )
Boss ( t blijft zijn waarde behouden, ik persoonlijk vind het lelijk, maar goed dat terzijde )
Otazu ( onder de dames, voor de sieraden )
Lacoste ( tis een tikje aangetast door de RL hype, maar van de winter komen ze wel terug )
Versace moet je liggen... is nog steeds exclusief in die mate dat het niet op veel plaatsen verkocht wordt, al lijkt het de laatste jaren wat te zakken in prijs (komt meer op "Hugo-nivo" wat nog steeds flink is overigens).quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef nik2043 het volgende:
waarom wordt Versace nergens genoemd?
dat is nog best exclusief volgens mij
Versace is een beetje passé.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef nik2043 het volgende:
waarom wordt Versace nergens genoemd?
dat is nog best exclusief volgens mij
precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Versace is een beetje passé.
lolquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind Nudie nogal vormloos in de broeken, daar merk je toch dat ze nog een nieuw merk zijn. Voor de rest hebben ze wel leuke kleren.
Dit topic lijkt trouwens vooral bedoeld om te patsen met hoeveel exclusieve merken je kent. Merken waar niemand mee loopt zijn niet hot. En Armani of Versace? Kom op, die hebben allemaal last van het Evisu syndroom, daar lopen zoveel patserige bouwvakkers en buitenlanders in (nep) dat niemand nog een echte koopt. Of het verschil ziet.
Als je het niet erg vindt om door mensen in een hokje te worden geplaatst boeit het inderdaad geen zak...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:08 schreef RealKnuckles het volgende:
jullie zijn echt gaar met jullie bewering "fout volk in rond lopen"
wat boeit dat nou als het er vet uitziet?
omdat allochtonen ook in armani lopen koop jij het maar niet?
slaat nergens op.
ja maar ik heb het nu niet over evisu.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:11 schreef Nynex het volgende:
Gewoon logisch kerel, ik denk niet alleen in termen van uitsluitend kleren, het gaat ook om de persoon zelf, de hele sfeer die eromheen hangt en de personen waar het geassocieerd mee wordt.
Ik heb geen zin om als wannabe allochtoon of iets van dergelijke proporties over te komen door ook in nep evisu shirtjes en met nep louis vuitton petjes te lopen ;D
En like I said, ik vind armani duur, niet dat dat een probleem is, maar mensen zien het en denken ja turkije nep en associeren dat met allerlei mensen waar ik absoluut geen binding mee wil hebben.
Daar gaat deze thread toch overquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:35 schreef Nynex het volgende:
Ja ik dus ;D
Maar dit is een discussie die ik best wil voeren maar niet hier thuis hoort.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:39 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Daar gaat deze thread toch over
Eigelijk is over ieder merk wel iets negatiefs te zeggen. Het is net als met auto's
Ik ben ook 17, bijna 18 en geef ook bijna al me geld aan kleding uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:07 schreef Fastcruiser het volgende:
Ik zie overigens een hoop allochtonen o.a. bij Bob Bayer lopen... heel jonge gastjes (net 16 of zo) die vrolijk 100-en euro's aan Armani Jeans uitgeven (vaak wel kleding waar de logo's prominent aanwezig zijn).
Los van de discussie hoe zulke jonge gastjes aan zoveel geld komen (ach anderen hebben een scooter) kan dus wel gesteld worden dat het niet allemaal Turkije-kleding-gangers zijn... ik denk dat ze onderling verdomd goed zien wie "echt" heeft en wie een nepperd is. Juist omdat ze echt vrijwel alleen maar Armani kopen.
Ja, dat weten ze onderling heel goed; alleen de echte criminele jongeren kunnen dat betalen ja ;Dquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:07 schreef Fastcruiser het volgende:
Ik zie overigens een hoop allochtonen o.a. bij Bob Bayer lopen... heel jonge gastjes (net 16 of zo) die vrolijk 100-en euro's aan Armani Jeans uitgeven (vaak wel kleding waar de logo's prominent aanwezig zijn).
Los van de discussie hoe zulke jonge gastjes aan zoveel geld komen (ach anderen hebben een scooter) kan dus wel gesteld worden dat het niet allemaal Turkije-kleding-gangers zijn... ik denk dat ze onderling verdomd goed zien wie "echt" heeft en wie een nepperd is. Juist omdat ze echt vrijwel alleen maar Armani kopen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:22 schreef Tomas123 het volgende:
Dolce & Gabanna is NOT. Al die kampers dragen dat.
Ikzelf heb paar dagen geleden G-Star gekocht. BrEezAh, idd, maar het zijn best mooie shirtjes, ik heb er dan ook geen gekozen waar met grote letters GSTAR RAW opstaat ofzo.
dolce & gabanna is NOT, Dolce & Gabbana daarentegen.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dolce & Gabanna is DOPE.
Yeah!!!! Riverwoods is echt een tof merkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:05 schreef Impreza_STI het volgende:
River Woods![]()
Ik lag me zoiezo kapot als iemand met merkkleding kloopt waar je het merkje er veel te duidelijk opstaat. Is namelijk vaak nep of de persoon in kwestie wil patsertje uithangen....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:00 schreef balikaaii het volgende:
[..]
dolce & gabanna is NOT, Dolce & Gabbana daarentegen.....
ik lag me kapot om de mensen die nepspul kopen met "dolce & Gabanna" er 100 keer op![]()
Als jij eruit wilt zien als een Kamper, ben je idd wel DOPE ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dolce & Gabanna is DOPE.
jij weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:42 schreef Tomas123 het volgende:
[..]
Als jij eruit wilt zien als een Kamper, ben je idd wel DOPE ja.
hehe idd, tis ook zo prachtig om na een vakantie ( zomer vakantie, kerst vakantie ) precies te zien wie er naar Turkeye is geweest: die lopen namelijk allemaal op nep puma's en dragen nep Diesel shirts die allemaal op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:32 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Ik lag me zoiezo kapot als iemand met merkkleding kloopt waar je het merkje er veel te duidelijk opstaat. Is namelijk vaak nep of de persoon in kwestie wil patsertje uithangen....
het is net zoiets een mercedes kopen. dat heeft tegenwoordig ook geen status meer, omdat al die turken erin rijden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
jij weet echt niet waar je het over hebt.
Of die paupers die in overjarige kleding lopen van Bavaria-stadquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:44 schreef Tomas123 het volgende:
[..]
hehe idd, tis ook zo prachtig om na een vakantie ( zomer vakantie, kerst vakantie ) precies te zien wie er naar Turkeye is geweest: die lopen namelijk allemaal op nep puma's en dragen nep Diesel shirts die allemaal op elkaar lijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:46 schreef Tomas123 het volgende:
[..]
het is net zoiets een mercedes kopen. dat heeft tegenwoordig ook geen status meer, omdat al die turken erin rijden.
zelfde met al die dure merk kleding, die kampers op de tv lopen ook in die D&G zooi.
Burberry pet is alleen not, polo's daar in tegen zijn weer wel leuk. Petjes zijn alleen nep doortdat er pannekoeken zich willen voordoen voor iets wat ze niet zijn....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:20 schreef itsontoday het volgende:
Weet je wat ook zo ontzettend NOT is: Burberry. Ze zijn gestopt met de produktie van de petjes, omdat ze teveel werden nagemaakt en vooral omdat er te fout volk mee liep.
Die kampers kopen de D&G zooi waar het merk groot op staat en dan maakt het niet uit of dat 2 maten te groot is, kortom het ziet er niet uit. D&G is een mooi merk, maar je moet het wel kunnen dragen en combineren, pas dan word het echt mooi en dus HOT. Het gaat dan ook niet om de status, maar omdat ze gewoon mooie spullen maken, van mooie kwaliteit en met een perfecte pasvorm.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:46 schreef Tomas123 het volgende:
[..]
het is net zoiets een mercedes kopen. dat heeft tegenwoordig ook geen status meer, omdat al die turken erin rijden.
zelfde met al die dure merk kleding, die kampers op de tv lopen ook in die D&G zooi.
Sorry, vind ik gelulquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Ifyafeelme het volgende:
Kledingmerken die je aandoet omdat je denkt dat je omgeving het cool zal vinden is NOT
kledingmerken waarvan je zelf vind dat het een relaxed merk is en mooi eruit ziet is HOT
Meelopertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:15 schreef Nynex het volgende:
Sorry, vind ik gelulMijn kleding is gericht op andere mensen, zelf zie ik het nauwelijks
Kleding vertelt iets over de drager ervan. Dat is mainly waarom het belangrijk voor me is, so people don't get the wrong idea over mij. Alles wat ik aantrek vindt ik mooi, mooi in de zin van dat ik weet dat het kledingstuk de juiste boodschap over mij zal overbrengen ;D
dat zal best, maar hier rijden er ook genoeg in een gloednieuwe mercedes cabrios. en voor mij heeft mercedes geen dikke status meer eigenlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]die turken en kampers rijden in mercedessen uit de jaren 90
een nieuwe mercedes heeft tegenwoordig echt nog wel een dike status![]()
.
Jij hebt zelf fakers gekocht mannetje. Je had trots een topic geopend over je Evisu broek. Die had je via via gekocht. Meteen toen de eerste foto's kwamen heb ik en vele andere meteen gezien dat ie nep was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee in turkije betaal je rond de 5 euro voor een shirt.
Normaal rond de 200 - 250
Fakers zijn triest
Even terzijde, een kleine weurdje richting die imbecielen die al hun eigenwaarde schijnen te ontlenen aan hoe duur der kleding wel niet was. Ik zal niet zeggen dat ik niet vrolijk mee doe aan het kopen van replay broeken, ralph lauren polo's en hier en daar een tommy truitje, maar om 200 euro voor een shirt neer te leggen vind ik gewoon dat iemand je vrij hard op je hoofd heeft geslagen. Dan ben je , om het samen te vatten op jullie niveau, gewoon gek. Niet modebewust, niet heel cool, gewoon gek.quote:Jij hebt zelf fakers gekocht mannetje. Je had trots een topic geopend over je Evisu broek. Die had je via via gekocht. Meteen toen de eerste foto's kwamen heb ik en vele andere meteen gezien dat ie nep was.
Fakers zijn idd heel erg triest. Kijk maar naar Skv zijn reactie in dit topic
Fake kleding =
Replay valt in een heel andere categorie dan Ralph Lauren en Lacoste. Wordt ook door heel andere mensen gedragen.quote:replay broeken
Je betaalt natuurlijk deels voor het merkje, dat is bekend, maar merkkleding is kwalitatief weldegelijk superieur, en als je geen geld tekort komt, is 't echt zo duur nog niet... Bovendien is er ook nog zoiets als uitverkoop. 200 is onzin, een RL polo kost hoogstens 90e, een rugbyshirt heb je voor 110. Lacoste en TH zijn wat cheaper, Abercrombie nog meer.quote:Je hebt gewoon ernstige sociale problemen als je vindt dat mensen met nep D&G kleding, minder zijn dan jij die er 200 euro voor over heeft gehad. Dan heb je gewoon geen leven om die 200 euro aan te besteden.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:07 schreef arco_corleone het volgende:
Esprit heeft altijd wel leuke kleren vind ik. Niet te duur. Wel mooi. Maakt me dan geen fuck uit of dat nou hot of not is.
Hier ben ik het absoluut mee eens, om er nog aan toe te voegen: DE PASVORM. Mensen vergeten dat vaak. Bij de neppe variant is behalve het uitvergrote logo de verschrikkelijke pasvorm een verschil.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:34 schreef Chillmeister het volgende:
wzt ze bedoelen is dat nep D&G kleding, altijd super groot en overduideljik D&G opstaat. Als je naar het kleding kijkt van D&G, bijv truien die 200 euro kosten zal je vaak met moeite het merk erop vinden. Tenminste het zal niet overduidelijk opvallen. Je betaalt voor het materiaal en kwaliteit en natuurlijk betaal je ook een hoop omdat het van een bepaald merk komt. Daarom zal je voor een D&G pak meer betalen dan een borelli (correct me if I am wrong), maar denk dat de kwaliteit allebei hetzelfde is
Tis niet eens de pasvorm, komt gewoon door de mensen die het dragen. Die mensen die het voor het merkje dragen weten gewoon niet hoe ze kleding moeten dragen. Ik zie ook wel mensen rondlopen met ECHTE RL/Evisu shirts, die 4 maten te groot zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:57 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut mee eens, om er nog aan toe te voegen: DE PASVORM. Mensen vergeten dat vaak. Bij de neppe variant is behalve het uitvergrote logo de verschrikkelijke pasvorm een verschil.
Ik zeg niet dat ik er niet om geef, ik zeg dat karakter/persoonlijkheidsloze 13 in een dozijn ventjes als bepaalde figuren in deze post er iets minder moeilijk over zouden moeten doen.quote:Bovendien... waarom koop je niet gewoon merkloos, in plaats van nep, als je er niet om geeft?
Jij leeft in een heel klein wereldje he? Als ik een spijkerbroek combineer met een RL polo ( en ik zie echt niet in waarom niet ) treed ik dan gelijk buiten jouw duidelijk omlijnde hokjescultuur? Mijn god zeg, oppervlakkigheid ten top.quote:Replay valt in een heel andere categorie dan Ralph Lauren en Lacoste. Wordt ook door heel andere mensen gedragen.
Replay is gewoon pauperquote:Jij leeft in een heel klein wereldje he? Als ik een spijkerbroek combineer met een RL polo ( en ik zie echt niet in waarom niet ) treed ik dan gelijk buiten jouw duidelijk omlijnde hokjescultuur? Mijn god zeg, oppervlakkigheid ten top.
of maar 15, als je ff slim bent op ebay.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Speth het volgende:
Bovendien is er ook nog zoiets als uitverkoop. 200 is onzin, een RL polo kost hoogstens 90e,
Als mensen aan jou zien dat je stijl hebt en je goed kleed.. wat heeft dat dan voor nut mensen die er minder verzorgd/ nep of wat dan ook erbij lopen belachelijk te maken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:53 schreef Nynex het volgende:
In jouw politiek correcte heilige oogjes klopt dat allemaal misschien maar ik vind het echt supertypisch gelul.
Kleren interesseren me geen ene reet behalve dat ik door mensen beoordeelt ga worden op mijn kleding. Dat is reden genoeg voor mij om goed na te denken over wat ik aantrek en wat mensen daarvan zullen vinden. Basta ;D
Omdat ze de goede naam van een bepaald exclusief merk door het slijk halen... Bovendien staat het gewoon ontzettend nep als je er een beetje oog voor hebt. Draag dan merkloos, dat is ook goedkoop.quote:Mensen die roepen" ah man je bent fake, een pauper, triest " omdat deze mensen in nepspul lopen kan ik niet begrijpen.
Maar ik betwijfel of dat altijd de reden is..quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:05 schreef Speth het volgende:
[..]
Omdat ze de goede naam van een bepaald exclusief merk door het slijk halen... Bovendien staat het gewoon ontzettend nep als je er een beetje oog voor hebt. Draag dan merkloos, dat is ook goedkoop.
250 euro is schromelijk overdreven. En voor de kenner lijkt de nep er in de meeste gevallen totaal niet op.quote:Boos worden omdat Je heel stoer 250 gulden neerlegt ( kopen om te patsen)
Daarom staat het nog wel pauper. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar je op doelt, die zogenaamde 'echte merkliefhebbers' zoals jij ze beschrijft, en die het nepspul niet pauper vinden ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Echte merkliefhebbers ( om de kwaliteit/pasvorm ) die er over inzitten zijn niet de mensen die anderen met dat nepspul paupers noemen.. ze vinden het echt zonde dat er bedrijven zijn die het nepspul maken ( gaat om de waarde van het merk)
Wat een rotleven lijkt me datquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:53 schreef Nynex het volgende:
Kleren interesseren me geen ene reet behalve dat ik door mensen beoordeelt ga worden op mijn kleding. Dat is reden genoeg voor mij om goed na te denken over wat ik aantrek en wat mensen daarvan zullen vinden. Basta ;D
Je hebt totaal een loze reactie gegeven op mijn quote.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:28 schreef concept het volgende:
[..]
Even terzijde, een kleine weurdje richting die imbecielen die al hun eigenwaarde schijnen te ontlenen aan hoe duur der kleding wel niet was. Ik zal niet zeggen dat ik niet vrolijk mee doe aan het kopen van replay broeken, ralph lauren polo's en hier en daar een tommy truitje, maar om 200 euro voor een shirt neer te leggen vind ik gewoon dat iemand je vrij hard op je hoofd heeft geslagen. Dan ben je , om het samen te vatten op jullie niveau, gewoon gek. Niet modebewust, niet heel cool, gewoon gek.
Dus als iemand jullie in feite voor paal zet door met een shirtje van 5 euro te lopen ( wat er exact zo uit ziet ), dan vallen jullie gewoon op je bek, vandaar de overtrokken reacties.
En nee, ik ben nog nooit in turkije geweest.
Je hebt gewoon ernstige sociale problemen als je vindt dat mensen met nep D&G kleding, minder zijn dan jij die er 200 euro voor over heeft gehad. Dan heb je gewoon geen leven om die 200 euro aan te besteden.
Volgens mij zijn er gewoon 5 soorten mensen:quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maar ik betwijfel of dat altijd de reden is..
Boos worden omdat Je heel stoer 250 gulden neerlegt ( kopen om te patsen) en een ander iets heeft wat er op lijkt voor een schijntje..
Echte merkliefhebbers ( om de kwaliteit/pasvorm ) die er over inzitten zijn niet de mensen die anderen met dat nepspul paupers noemen.. ze vinden het echt zonde dat er bedrijven zijn die het nepspul maken ( gaat om de waarde van het merk)
Maargoed, dat denk ik.
Ach....... Ik vind het best leuk om er over te discussieren met mensen die nep kleding hebben. Gewoon interessant om hun beweegredenen te horen. Vooral als ze beweren dat het echt is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Morkje het volgende:
[..]
Die mensen zullen ook niet gaan janken over het feit dat andere mensen in nepshirts lopen met D&G er op, want die shit kopen ze zelf toch niet.
Het pauper vinden staan of iemand echt ' afrekenen' om zijn persoon als deze nepspul draagt is een verschil.quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:09 schreef Speth het volgende:
[..]
250 euro is schromelijk overdreven. En voor de kenner lijkt de nep er in de meeste gevallen totaal niet op.
[..]
Daarom staat het nog wel pauper. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar je op doelt, die zogenaamde 'echte merkliefhebbers' zoals jij ze beschrijft, en die het nepspul niet pauper vinden ben ik nog nooit tegengekomen.
Edit: Waarom ben ik wakker?
Jahoor ik ben d'r echt 24/7 mee bezigquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:20 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Wat een rotleven lijkt me dat... om zo in tweestrijd te zitten. Iets interesseert je totaal niet maar je bent er wel heel bewust mee bezig... er zijn vast leukere dingen om de tijd mee door te brengen
Ben zelf volgens mij net tegenovergesteld... mij gaat het erom hoe goed ik het bij mezelf vind staan en hoe ik mezelf er in voel (als ik me om anderen druk zou moeten maken zou ik gezien m'n leeftijd vast andere dingen zoals Gant e.d. moeten dragen![]()
), en ik vind het ook nog heerlijk om kleding te shoppen
Omdat ze er degene die er graag mee rondpatsert voor lul zetten.quote:Omdat ze de goede naam van een bepaald exclusief merk door het slijk halen... Bovendien staat het gewoon ontzettend nep als je er een beetje oog voor hebt. Draag dan merkloos, dat is ook goedkoop.
Ik was eigenlijk van plan hier vrij uitgebreid op in te gaan. Maar, daar heb ik dan nog net iets teveel zelfrespect voor. Je zoekt het maar uit in je extreem oppervlakkige wereldje.quote:Nogmaals ik heb alle respect voor mensen die merkkleding onzin vinden en gewoon merkloze leuke kleding halen. Hun goed recht. Maar mensen met NEP merkleding heb ik echt totaal geen grijntje respect voor. Willen wel maar kunnen niet mensen. Dat zijn juist de mensen die willen opvallen met grote logo's. Alleen het trieste is ook nog dat het nep is. Dat vind ik gewoon erg sneu. Het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben HOE NEP HET ERUIT ZIET!!!!!!!! JE LOOPT VOOR LUL!!!
Allstar en GSUSquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:27 schreef NiekieW. het volgende:
Hot : Diesel, Von dutch, Replay, G-star, Nudie, Energie, (G-sus), All star
Tussenin : ralph lauren, riverwoods, tommy hilfiger, esprit
Not : evisu d&g armani
ja ieder zijn eigen smaak he....quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Allstar en GSUS
LoL hoe kom je der op
en armani en D&G not whahaha![]()
![]()
![]()
Dit kan je toch niet serieus menen, wel? Je houdt jezelf anders nogal voor de gekquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:28 schreef concept het volgende:
[..]
Omdat ze er degene die er graag mee rondpatsert voor lul zetten.
Je betaalt ook voor het merk, en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee.quote:ZOals hier en daar wordt gezegd, als je merkkleding koopt loop je er graag stijlvol bij, dan koop je juist niet iets met het merkje er groot op. Dan betaal je ook niet voor het merk, dan betaal je voor de exclusiviteit van jouw trui/shirt/vulmaarin
Dit topic dusquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:50 schreef postman het volgende:
hier mijn resumé van de wat bekendere merkjes :
armani jeans, emporio, AJ : nooit hot geweest, af en toe zie je wat plebs ermee lopen, vaak nep t-shirts. de hemden en pakkken zijn wel ok maar niet echt aan mij besteed.
dolce & gabanna : maken wel leuke shirts en broeken, maar vaak overdreven grote logo's erop. heb een paar tshirts met een bescheiden labeltje in de kraag.
von dutch : in het aller aller aller begin wel leuk nieuw hip merk, maar nu is het hetzelfde als armani; voor het plebs
bikkembergs : wel redelijk hot at the moment. heb er een vest en broek van. hoewel ik bang ben het dezelfde status als von dutch krijgt.
replay : heeft ook wel leuke shirts gehad, is nu 10 x niets meer imho. broeken blijven wel ok maar niet echt heel vernieuwend.
gsus, g-star, diesel : 'modale' merkkleding. voor mensen die graag een merkje willen en dat merkje iedere dag honderden keren willen tegenkomen in de kroeg of op straat. ook niet aan mij besteed.
en dan is er nog m'n liefde voor kleding wat echt vakwerk is, maar dat past meer in het 'ware fijnproevers' topic
Dat is een beetje onzin. De exclusiviteit kan namelijk óók in de combinatie van kleding zitten. En dus ligt het stijlvolle puur bij de smaak van diegene die het aan heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:28 schreef concept het volgende:
ZOals hier en daar wordt gezegd, als je merkkleding koopt loop je er graag stijlvol bij, dan koop je juist niet iets met het merkje er groot op. Dan betaal je ook niet voor het merk, dan betaal je voor de exclusiviteit van jouw trui/shirt/vulmaarin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |