abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20791148
Ik heb een aantal exclusievere kleding merken uitgezocht om zoekfuncties op uit te voeren en ik wil dat aantal uitgaan breiden (zowel voor de dames als heren) op mijn zoeksites.

Aangezien ik toch keuzes moet maken ben ik benieuwd welke merken HOT zijn (dwz waar veel interesse voor is) en welke merken totaal niet interessant zijn.

Uitgangspunten:
Exclusievere/duurdere merken, dus zeg boven Hilfiger-nivo
Zowel trendy als nette (pakken voor de mannen bijvoorbeeld) kleding

Merken die ik bij de dames al zowiezo meeneem bij uitbreiding (dit als voorbeeld) zijn: Ambiente, Chloé en Patrizia Pepe.

Nou ik ben benieuwd. Vermelding wil overigens niet zeggen dat ze ook geplaatst worden, hangt van meer factoren af (in hoeveel winkels wordt het verkocht, doelgroep en zo).

Alvast bedankt!
pi_20791315
Sorry ik heb geen verstand van dat niveau. Maar volgens mij is het ook moeilijk oordelen wat boven Hilfiger niveau in houd, want ik vind nergens de kleding niveau meter.
pi_20791487
mijn hele klerenkast hangt vol met spul van Esprit, niet echt exclusief, maar het zit goed, en ziet er ook nog eens leuk uit
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:05:26 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_20791525
Beetje spammerig hoor, vind ik...
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:07:59 #5
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_20791591
exclusieve pakjes zoals die van hilfinger.. of zelfs gaastra jacks met een absurd hoge kakker prijs..

zijn vooral NIET HOT!!!!

hippe pakjes en de hawai shirtjes rage schijnt hier weer in de komen
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_20791664
-edit: offtopic

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 22-07-2004 17:30:51 ]
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_20791922
*merken* zijn *NOT*
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_20791927
@TS: Gebruik de search eens op mijn usernaam: ik heb hier al talloze schermen over volgeschreven........
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:26:13 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_20792013
Op welke doelgroep richt je je? Ik denk namelijk dat jongeren over het algemeen geen kleren zullen kopen in die prijsklasse, tenzij je rijk bent Jongeren uit de middenklasse inkomen zullen weinig interesse hebben, dat wil zeggen, zullen niet vaak bij deze merken rondsnuffelen. Mensen boven de 30 met een bovenmodaal inkomen zou een goede doelgroep kunnen zijn.
Merken waarvan ik denk dat ze hot zijn voor vrouwen: Luisa Cerano, Hugo Boss, Marc Cain, Noa Noa, Moschino, Max Mara, Celine,

[ Bericht 2% gewijzigd door miki op 22-07-2004 17:34:42 ]
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_20792079
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:05 schreef Reintje het volgende:
Spam in de signature is toegestaan hoor .
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:40:51 #11
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_20792285
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:05 schreef Reintje het volgende:
Beetje lelijke sites ook nog!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_20792303
Ontopic graag .
pi_20792489
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:22 schreef TeRRoRiTe het volgende:
*merken* zijn *NOT*
Ligt eraan wat je er mee bedoelt. Mijn kast hangt vol met kleding uit het "Exclusievere" genre maar er is geen merkje te vinden (OK als je heel goed kijkt).

Ik snap dat een groot deel van de bezoekers hiero nogal "jong" is maar ik heb genoeg reacties gelezen om aan te nemen dat een deel wel interesse heeft in het duurdere segment en ook bereid is (da's namelijk een ander punt ) om het te kopen.

BTW: Sites zijn idd eenvoudig omdat ik meer waarde hecht aan een snelle en eenvoudige bediening dan aan allerlei gelikte (laadtijdvretende:X) zaken die ik persoonlijk zo snel mogelijk wegklik. Het is tenslotte een zoeksite, ik hoef er niets mee te verkopen. Wel moet de zoekfunctie verbeterd worden (invoerscherm waarbij op elk merk gezocht kan worden) maar dan moet ik me eerst daar héél erg in verdiepen... laat eerst maar zien of de sites idd bezocht worden en of er dus een "markt" voor is

O ja laatste puntje: Hou het er maar op dat de "kledingnivometer" vooral op prijs is gebaseerd. Daarnaast moeten merken ook niet overal te krijgen zijn anders kan je niet meer over exclusief praten.
Kijk Hilfiger is best wel OK wat betreft kwaliteit e.d., net zoals Polo RL, maar aangezien dit bijna op elke straathoek te koop is bijna heb ik besloten ze niet op te nemen, anders kan ik elke zaak wel toevoegen (en gezien m'n beperkte tijd moet ik een keuze maken )

[ Bericht 2% gewijzigd door Fastcruiser op 22-07-2004 18:00:38 ]
pi_20792531
Trussardi, Corneliani..
  donderdag 22 juli 2004 @ 18:21:30 #15
36038 Shaman
retro-progressief
pi_20792917
Ik hecht niet zo aan merken maar dit vind ik wel erg fijne merken, en in mijn optiek exclusief vanwege de originaliteit:
Diesel, Bikkenberg, Only, Aem-kei, Whatever, G-star, Crosshatch, Hans Ubbink, Drykorn, LQD, Kickers, Indian Rags, etc

[ Bericht 23% gewijzigd door Shaman op 22-07-2004 18:29:04 ]
pi_20792927
ik draag vrij veel van ralph lauren
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_20792984
Ik heb wat shirts en een broek van Forecast, ziet er leuk uit en zit lekker . Verder nog wat broeken van Replay en een lading Puma shirts/trui en wat Brunoti en Chasin. En ik heb laatst nog wat merkloze zooi gehaald bij de V&D .

Diesel broeken zitten niet lekker bij mij.
pi_20793074
Hugo boss wordt toch ook al heel veel gedragen ofzo Tis allemaal zo duur die exclusieve kleding, en denk dat je moeilijk van 'hot or not' kunt spreken daar, juist omdat het exclusief is?

Dat is meer van toepassing op de 'goedkopere' dingen dan als hilfiger (hoewel dat al duur is).

Maar denk dat er maar weinig hier zijn die dat al dragen
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_20793095
ik heb vanalles, g-sus, tommy hilfiger, chasin, mexx, diesel, blend en armani
maar ik heb bv ook puma, shirtjes van cool cat en cars-jeans
ligt gewoon aan het moment dat ik iets koop, en aan het moment wat ik aan doen,
ik kijk trouwens niet naar merken, maar gewoon wat ik leuk vind.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_20793562
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:34 schreef soulfly1983 het volgende:

ik kijk trouwens niet naar merken, maar gewoon wat ik leuk vind.
Ik dus ook. . Maar meestal zijn de leuke kleren juist van dure merken
pi_20801040
Ok, ik zal ff voorzetje geven, wat er in mijn kast zit

Etro (de bom!)
Borrelli
Brioni
Fattori
Hackett
Pink
T.M. Lewin
HIlditch&Key
Barba
Church
Santoni
Allen Edmonds
Grenson
Cheaney
Crockett&Jones
La Zetagi
Incotex

en dan nog het gewonere spul van RL, Faconnable, Armani, Brooks Brothers, TH, Van Bommel, Gant, maar da's niet echt exclusief te noemen
pi_20817047
Fake London is HOT
pi_20818475
Merken die hot zijn volgens mijn mening:

Dolce&Gabbana
Fake London
Bikkembergs
Von Dutch(maar is eigenlijk al weer uit door de veels te grote hype rondt dit merk)
DSquared
Atelier La Durance
Y3
Seven
Blue Blood
Nudie
Nike
Levi's(gaat weer komen, niet dat het weg is geweest eigenlijk)
Ettiene Ozeki

Vrijwel allemaal merken met een vrij hoge exclusiviteit qua prijs, maar ook als doelgroep jongeren door het hoge jeans gehalte van de merken.

Merken die not zijn volgens mijn mening:

Evisu
Diesel
G-star(de standaard kleding, de handcrafted is wel mooi)
Puma
Converse All Stars
pi_20821181
Sutor Mantellassi
Kiton
Loro Piana
Bonora
Alden
Gieves & Hawkes
Barbour
Caraceni
Turnbull & Asser
Isaïa
Ermenegildo Zegna
Berlutti
John Lobb
Attolini
Anderson & Sheppard
Silvano Lattanzi
Edward Green
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:39:13 #25
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_20821287
Nudie, Von Dutch, Armani, Esprit, Puma, Diesel, Only, Gsus, D&G
dat zie ik het meeste bij mensen om mij heen
pi_20821362
dus niet exclusief...
pi_20823604
custo barcelona mis ik hier toch echt wel, als men het over exclusief heeft
boys billionare club (pharrel!) misschien ook?
pi_20823874
Von Dutch is inmiddels alweer passé. Nudie Jeans weer niet .
  zaterdag 24 juli 2004 @ 09:59:04 #29
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_20823920
De grootste not op dit moment vind ik Evisu .
pi_20824357
Dank voor de reacties

Een hoop merken kende ik nog niet eens (m.n. de "nette" mannenmode) maar daar kan ik nu gericht op gaan zoeken. Ben het iig vaak nog niet tegengekomen bij de modezaken in Nederland

Tussenstand tot nu toe (moet nog eea uitzoeken maar deze merken komen iig meermaals voor)

Heren: Etro, Drykorn
Dames: Max Mara, Ambiente (ook omdat ik van de duitse fabrikant een keurige dealerlijst kreeg die me ook voor andere merken flink geholpen heeft), Patrizia Pepe, Chloé, Drykorn

Filippa K zit ik nog over na te denken... Ja of Nee?

En nu nog tijd zien te vinden...

[ Bericht 10% gewijzigd door Fastcruiser op 24-07-2004 10:54:04 ]
pi_20825908
Dsquared, D'83, Custo, Bikkembergs, Fake London, Rare, en ook mooi is Urban Criminal, zeer strak en nog vrij exclusief, heb er een trendy colbertje van....
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:35:14 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20825952
Waarom wil je merken hebben die hot zijn

Heb je een gebrek aan eigen mening?
Ik draag zelf veel armani en ja dat zal dan wel weer not hot zijn of wat dan ook. Ik vind het mooi. Dus ik draag het.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 24 juli 2004 @ 14:45:44 #33
56811 coolmonkey
Opblaaskrokodil.com
pi_20827771
Inderdaad gewoon lekker jezelf zijn en kleden wat jij leuk vindt en niet persee al dat merken gedoe.
ALS DE MOED JE IN DE SCHOENEN ZAKT GA DAN EENS OP JE STAAN
  zaterdag 24 juli 2004 @ 14:47:24 #34
98965 marc16
"Schnapp!"
pi_20827798
forecast, gsus, g-star, puma, replay, diesel...
...niets aan toe te voegen...
pi_20827915
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:47 schreef marc16 het volgende:
forecast, gsus, g-star, puma, replay, diesel...
:')
van zeer exclusief, tot handgemaakt, bovengenoemde user somde ze allemaal op
pi_20827926
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:45 schreef coolmonkey het volgende:
Inderdaad gewoon lekker jezelf zijn en kleden wat jij leuk vindt en niet persee al dat merken gedoe.
Psssst: zie OP, het heeft een doel
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:02:48 #37
98965 marc16
"Schnapp!"
pi_20828086
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:53 schreef AltamirA het volgende:

[..]

:')
zie niet in wat daar mis mee is.. het gaat er toch zeker om dat je je er zelf prettig in voelt?

Moet alleen toegeven dat ik af en toe ziek wordt van Forecast.. dat spul geeft namelijk af als de tering...
...niets aan toe te voegen...
pi_20828162
Sinds wanneer zijn B merken zoals: Forecast, Only en Cars etc exclusief??
Deze merken zijn ook echt een grote NOT. Afknapper ook als iemand Cars jeans met forecast truitje aan heeft.
Maar goed dat is weer mijn mening dan........
pi_20828852
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:02 schreef marc16 het volgende:

[..]

zie niet in wat daar mis mee is.. het gaat er toch zeker om dat je je er zelf prettig in voelt?

Moet alleen toegeven dat ik af en toe ziek wordt van Forecast.. dat spul geeft namelijk af als de tering...
Jahoor weer zo'n als-je-je-er-maar-goed-in-voeld discussie

Misschien moet je even nadenken over de openingspost in plaats van doelloos maar wat in te tikken.
Zo zou je dan kunnen opmaken dat het in dit topic gaat om exclusieve kleren, en ik weet niet wat jij voor idee hebt bij de naam g-star, maar dat merk is net zo exclusief als een pak appelsientje..

En ga nu niet nogmaals zeggen 'wat is er dan mis mee' want dat ontken ik ook helemaal niet Henk.
pi_20828866
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Deze merken zijn ook echt een grote NOT. Afknapper ook als iemand Cars jeans met forecast truitje aan heeft.
Maar goed dat is weer mijn mening dan........
bevestigd deze offtopic reactie
  zaterdag 24 juli 2004 @ 16:46:17 #41
45558 Se7eN20
He Reigns!
pi_20829723
Iceberg, Ice Jeans
Vaya con Dios!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 16:55:27 #42
99991 SilverShoe
( FOK crew )
pi_20829883
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:06 schreef Halfgedraaide het volgende:

Daar heb je idd een punt

Ik zelf vind G-star, Diesel , D&G en Onitsuka Tiger(schoenen) wel relaxe kleren en Gsus vond ik hot, maar nu echt NOT
pi_20833227
Diesel en G-sus kunnen zeker hot zijn, als het maar niet uit de winkel komt waar iedereen het haalt, de 13 in een dozijn shirtjes.....vaak heb je van merken ook nog een iets duurdere exclusieve lijn die maar zeer gering te verkrijgen is, je moet alleen een verkooppunt weten.
Diesel Style Lab heeft ook mooie dingen, net als de Gold line van Energie. Urban Criminal ben ik zelf nog maar in 2 winkels tegengekomen en is ook niks van te vinden op het www wat wel jammer is....maar dat komt nog wel.......suc6
pi_20833310
HOT: Tommy Hilfiger,Ralph Lauren,Diesel. Hugo Boss en G-Star(spijkerbroeken de rest ben ik minder gecharmeerd van)

NOT: G-sus, Lonsdale en Versace. Naast dat G-sus lelijke kleding heeft loopt er zulk fout volk in rond. Hetzelfde geldt voor Lonsdale en Versace. Dat volk
pi_20833757
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:53 schreef AltamirA het volgende:

[..]

De meeste van deze merken hebben ook hele mooie exclusieve dingen. G-star heeft zelfs handgemaakte broeken...
  zondag 25 juli 2004 @ 00:03:41 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20837443
Sinds wanneer is G-Star een goed merk
Naar mijn weten heb ik niet onder een steen gelegen of zo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_20844910
Mensen, lees die OP nou eens:TS vraagt naar EXCLUSIEVE merken, die dus niet op elke straathoek te koop zijn, dus bijna per definiitie de merken die niet elke Fokker kent. Dus Tommy Hilfiger,Ralph Lauren,Diesel. Hugo Boss en G-Star etc etc etc. NIET!
pi_20848011
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil je merken hebben die hot zijn

Heb je een gebrek aan eigen mening?
Lees de reden in de startpost....

Wie zegt dat ik die merken zelf wil?

Dit is dus een marktonderzoekje... kijken welke merken gewild zijn om op te zoeken
pi_20849030
Alles wat ik draag is hot

Pall Mall, Ralph Lauren en tommy hilfiger broeken, Replay, Armani, Espirit, Dolce & gabana
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_20849132
Kenzo ben ik nog niet tegengekomen, mischien is het wat. Ze hebben wel leuke pakken en overhemden, heb je in ieder geval niet iets waar iedereen in loopt. En het zijn ook niet van die "ouwe-lullen" pakken/overhemden.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_20865084
Kenzo staat al in beide lijsten.

Is trouwens zo ongeveer m'n persoonlijke favoriet, m'n halve kast is ongeveer gevuld met Kenzo

Kenzo is zelfs de veroorzaker van mijn overgang richting de "betere mode".... zag toendertijd twee fantastische overhemden hangen die ik echt niet kon laten liggen... en sindsdien is het alleen maar erger geworden...

Lijkt overigens niet goed te gaan met Kenzo (commerciëel gezien dan): Outlet in Roermond sluit binnenkort. Store in Düsseldorf is al gesloten. Schijnt nieuwe ontwerper te zitten die niet echt aanslaat. Hebben wel overigens een complete nieuwe lijn uitgebracht dus ik ben benieuwd. Zou wel zonde zijn.
  maandag 26 juli 2004 @ 13:15:22 #52
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_20865375
Ik heb een shirt van Abercrombie & Fitch

Verder heb ik uhhh... Replay, G-sus, Diesel, Esprit, Jack&Jones, Quick, Zara... ga niet alles opnoemen maar ik ben dus niet erg merkgebonden.
Age of fruity enlightenment!
pi_20893388
Hot: Trussardi (heb er nl. net een broek van gekocht van ¤ 123,- voor ¤ 36,90 )
  Moderator dinsdag 27 juli 2004 @ 18:26:21 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_20893624
De merken die voor mij "hot" zijn en die ik ook graag draag:
Gsus - leuke shirts
Quick - shirts en schoenen
Replay - voor de winter alvast twee hele mooie shirts gekocht, wordt echt hot!
Broeken - ik draag altijd Dockers (damesmodel) OF Levi's, volgens mij altijd wel hot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_20986646
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 09:59 schreef SpleeffY het volgende:
De grootste not op dit moment vind ik Evisu .
Dat komt voornamelijk door al die nep Evisu waarin tegenwoordig veel mensen lopen.
Toen ik mijn Evisu jeans in 1999 (ja, 5 jaar geleden) kocht, was het een exclusief merk voor de echte jeansliefhebber. Die nepbagger die je nu ziet lopen, ik durf mijn Evisu, die er echt heel mooi uitziet, nu nauwelijks nog te dragen. Het merk is gedevalueerd door al die nepzooi (kenners zien het verschil wel)
pi_20990534
Hot:
Dsquared (madonna's favo)
Etro (nog niet zo bekendin het straatbeeld)
Pucci (mede dankzij Paris Hilton, maar je moet er wel van houden)
Trussardi
Iceberg
Fake London
Seven for all mankind (broeken zitten goddelijk)
Bikkembergs (gave laarzen!!!)
Dolce & Gabbana (blijft mijn favo)
Burberry (aangezien van de winter de coat weer mode wordt en de 'equestrian look')

Ook Hermès wordt weer uit het stof gehaald met de equestrian look op komst.

Not:
Evisu !!! (vreselijke kleding)
Gsus (loopt iedere idioot in)
pi_20990556
O ja en aangezien de luipaard print 'hot' is deze winter, kan Cavalli ook nog wel eens hot worden. Aangezien op bijna ieder item van Cavalli toch wel iets van een luipaardprint te vinden is...
pi_20995570
LACOSTE?
pi_20996649
Ik heb een Abercrombie & Fitch broek besteld 8)

Hot or Not?
pi_20998034
Gant = hot!
Age Of Empires 2: The Conquerors...the memory remains...
pi_21003957
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:37 schreef ramses het volgende:
Hot:
Etro (nog niet zo bekendin het straatbeeld)
En laten we dat zo houden! Gelukkig is de prijs een mooie drempel...
pi_21004323
Ik vind Gsus en G-star echt zo'n wannabe cool jongetjes merk.. zo onvolwassen en puberig als het maar kan..
just my 2 cents
...look closer
pi_21004930
Wat vindt men trouwens van Hugo (staat al in m'n lijst dus gewoon interesse)? Krijgen steeds meer interessante (voor mij althans) kleding.
pi_21008050
Hugo vind ik ook wel in het HOT rijtje passen..

Wat denken we van Girbaud?
Vaya con Dios!
pi_21008228
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef Se7eN20 het volgende:
Hugo vind ik ook wel in het HOT rijtje passen..

Wat denken we van Girbaud?
Girbaud ligt me niet (al hebben ze mooie T-shirts maar imho met een beetje scheve prijsstelling) maar de jeans van hun behoren wel tot de meest "trendy" exemplaren die ik ben tegengekomen. Is zeker hip te nomen iig.
pi_21017463
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 07:31 schreef Fastcruiser het volgende:
Wat vindt men trouwens van Hugo
ook Boss black label (NIET orange label)
pi_21035094
OK volgende merken zijn verwerkt :

Heren: Custo, Drykorn, Dsquared2, Etro
Dames: Ambiente, Custo, Drykorn, Max Mara, Chloé, Patrizia Pepe

Over Seven twijfel ik nog omdat die waarschijnlijk niet alleen in de betere zaken verkocht wordt. Ook over Filippa K denk ik nog ff na.

Iemand nog suggesties?
pi_21127904
Van Diesel heb je ook de 55DSL lijn, die zie je niet zoveel.
Hot:
Dolce & Gabbana

VonDutch is nu overhyped maar wordt weer hot.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_21128137
Atelier LaDurance is ook behoorlijk hot. Supermooi afgewerkte spijkerbroeken van japanse denim, wordt maar in een paar winkels verkocht en niet iedere boerenlul loopt ermee.
pi_21128269
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:25 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb wat shirts en een broek van Forecast, ziet er leuk uit en zit lekker . Verder nog wat broeken van Replay en een lading Puma shirts/trui en wat Brunoti en Chasin. En ik heb laatst nog wat merkloze zooi gehaald bij de V&D .

Diesel broeken zitten niet lekker bij mij.
forecast is toch die zaak met de wat donkere/sombere kleding? niet van die flitsende dingen?
die zaak zoek ik al een tijdje, keer mooie kleren gekocht in arnhem of zo.

merkkleding vind ik beetje onzin. als ik later voor werk wat nodig heb zal het een om maat gemaakt pak zijn of een mooie van hugo boss

draag nu vooral veel sutherland (shirts), aangezien die goedkoop, van goede kwaliteit en er goed uitzien. voor broeken kies ik vaak voor g-star aangezien dit de broek is met de wat langere maten en ze zeer lang mee gaan zonder lelijk te worden ....
pi_21130461
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:07 schreef Maffioso het volgende:
Atelier LaDurance is ook behoorlijk hot. Supermooi afgewerkte spijkerbroeken van japanse denim, wordt maar in een paar winkels verkocht en niet iedere boerenlul loopt ermee.
Klopt, heb er ook een broek van gekocht paar maandjes terug. Fantastische broek, een loose fit maar door de raw denim valt hij niet ontzettend wijd
  zondag 8 augustus 2004 @ 15:33:55 #72
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_21132735
Hot:

NUDIE JEANS

Not:

G-SUS, omdat iedereen daarin loopt en vaak typetjes zijn die "vrij asociaal zijn".
pi_21137081
Ik zeg Hans Ubbink
Senatus Populus Que Romanus
pi_21140203
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:22 schreef Fly-or-Die het volgende:
forecast is toch die zaak met de wat donkere/sombere kleding? niet van die flitsende dingen?
Donker en somber? Val toch wel mee... In Utrecht hebben we ook een Forecast, hele mooie broek daar gekocht
pi_21141300
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:22 schreef Fly-or-Die het volgende:

[..]

Daar word je juist mee doodgegooid met de limegroene en hyperroze shirts.
Misschien bedoel je de kleding van WE?
pi_21150030
Ik heb Ermenegildo Zegna nog nergens zien staan, terwijl ze toch zeker mooie kleding hebben. Niet exclusief genoeg misschien, of gewoon iets te simpel?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_21152818
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:22 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb Ermenegildo Zegna nog nergens zien staan, terwijl ze toch zeker mooie kleding hebben. Niet exclusief genoeg misschien, of gewoon iets te simpel?
Gewoon iets te duur (helaas) ... althans voor mij dan...
pi_21153081
Ik maak mijn kleren zelf als Haute Couturier zijnde.

Vroeger kocht ik wel kleding van het merk Piere Cardin.

[ Bericht 20% gewijzigd door andromeda1968 op 09-08-2004 13:42:19 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:14:37 #79
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21153947
Merken zoals Armani en Hilfiger vind ik echt een no no. Ik heb veel kleding van het Amerikaanse merk Blend of America. Die vind ik een leuke collectie hebben. Verder heb ik o.a. kleding van Esprit, TDK, S. Oliver, Silver Creek (eigen merk van Open24), Scotch & Soda en Levi's.

[ Bericht 0% gewijzigd door White_Wolf op 09-08-2004 14:33:04 ]
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_21155827
Blend heeft altijd leuke kleding vind ik..
enkele andere leuke merken zijn:

- Forecast
- Cashin'
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_21160276
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:14 schreef White_Wolf het volgende:
Merken zoals Armani en Hilfiger vind ik echt een no no.
Armani met Hilfiger vergelijken ?
pi_21161407
waar in amsterdam kan je kleding van dsquared2 kopen, ziet er wel leuk uit
pi_21161681
paul and shark is goeie kwalieit
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:07:05 #84
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_21162234
lacoste
ralph lauren
esprit
hilfiger
s. oliver
pi_21163049
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:35 schreef Woep het volgende:
Blend heeft altijd leuke kleding vind ik..
enkele andere leuke merken zijn:

- Forecast
- Cashin'
Forecast en Cashin' = rommel
pi_21163056
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:07 schreef xxshirleyxx het volgende:
lacoste
ralph lauren
esprit
hilfiger
s. oliver
Jij speelt vast hackey, dat kan niet anders
pi_21163086
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:33 schreef Robberule het volgende:
waar in amsterdam kan je kleding van dsquared2 kopen, ziet er wel leuk uit
2 P R Gasthuismolensteeg 12 Amsterdam
Local Service Keizersgracht 400-402 Amsterdam
2 P R Oude Hoogstraat 10-12 Amsterdam

Althans voor de heren. Zie de sites in m'n sig voor extra info
pi_21163183
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:43 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

2 P R Gasthuismolensteeg 12 Amsterdam
Local Service Keizersgracht 400-402 Amsterdam
2 P R Oude Hoogstraat 10-12 Amsterdam

Althans voor de heren. Zie de sites in m'n sig voor extra info
ik zal geen modje roepen hoor

http://www.artishock.nl/ te Eindhoven.
Daar zou ik eigenlijk een keer schandalig veel geld uit moeten gaan geven
pi_21163874
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:47 schreef FlowDesign het volgende:
...
http://www.artishock.nl/ te Eindhoven.
Daar zou ik eigenlijk een keer schandalig veel geld uit moeten gaan geven

Moet ik ook nog langs... en meteen ff langs Jaguar (strakke site en veel mooie merken)
pi_21164569
Hot:
Trussardi (jeans)
Abercrombie
Richard James (pakken beginnen vanaf 1,950 pounds sterling las ik. was tevens gekozen als mensweare designer of the year)
Scapa

tussenin:
Burburry (die rappers verneuken het imago)
von dutch (je kan het hier nog steeds moeilijk kopen)

Not:
G-sus
Tommy Hilfiger
Cars
Dolce&Gabbana (teminste volgens italiaanse vrienden)
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:06:58 #91
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_21165011
Voor mannen; ongehoord dat het nog niet vernoemd is :

Oliver Strelli !

Méér moet dat niet zijn ; subtiel en stijlvolle eenvoud met exclusieve stoffen.enkel de prijs mag soms minder
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_21167271
DSquared kun je ook kopen bij Velvet in Magna Plaza te Amsterdam
pi_21178519
Jack&Jones (voornamelijk broeken van)
No-excess (shirtjes, 3/4 pants)

beide goeie prijs en ziet goed uit (is my opinion)

heb trouwens in Turkey een cheapo Evisu/Puma (fake ofcourse) broek gekocht dacht dat ie vrij uniek is omdat toch twee aparte merken zijn?! maar nu zag ik helaas in Dordt van de week ook iemand met dat ding.. crap! nah voor 30 eurie was het het proberen waard.
pi_21179899
Ik heb ook een aantal broeken van Jack&Jones. Bootlegs natuurlijk
Ik vind het mooie, hippe broeken en ze passen mij perfect.
Bovendien kosten ze nooit meer dan 60 euro.
Laatst eentje voor 20 Euro gehaald in de uitverkoop
pi_21181677
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 21:19 schreef Maffioso het volgende:
Fake London is HOT
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 21:00:18 #96
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_21190946
ach Hot .... or Not

Misschien wordt het eens tijd zelf na te denken en te bepalen wat je zelf echt mooi vindt, obgeacht of het hot of not is. Wart nu hot is is over een jaartje not...tijdloze stijlvole kleding, das HOT....die jeanslook is NOT
= there is a light that never goes out =
pi_21191629
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:21 schreef funrider het volgende:
Jack&Jones (voornamelijk broeken van)
No-excess (shirtjes, 3/4 pants)

beide goeie prijs en ziet goed uit (is my opinion)

heb trouwens in Turkey een cheapo Evisu/Puma (fake ofcourse) broek gekocht dacht dat ie vrij uniek is omdat toch twee aparte merken zijn?! maar nu zag ik helaas in Dordt van de week ook iemand met dat ding.. crap! nah voor 30 eurie was het het proberen waard.
nep sucks
pi_21191681
Naf naf is uit
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
pi_21192006
Hehe, te plat, maar ik vind Boss altijd er gaaf en 1/3 van m'n kleren zijn daar dus ook van.
pi_21192082
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef Rapid het volgende:
Naf naf is uit
Daar werd je in negentiger echt mee dood gegooid .
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 21:49:07 #101
94342 Rapid
"schattig"
pi_21192220
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Daar werd je in negentiger echt mee dood gegooid .
Ik heb er nog steeds een jurkje van hangen

Maar die is nog wel geinig
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
pi_21192322
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:49 schreef Rapid het volgende:

[..]

Ik heb er nog steeds een jurkje van hangen

Maar die is nog wel geinig
Ik heb er nog een jas van, met NAF NAF letters achterop .
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 21:54:42 #103
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_21192385
Hugo Boss
pi_21192596
Scapa
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 22:03:29 #105
94342 Rapid
"schattig"
pi_21192643
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb er nog een jas van, met NAF NAF letters achterop .
Oke, die zou ik in de kast laten hangen
Op mijn jurkje staan dan geen letters, maar die heeft onderhand ook een leven opgebouwd in de kast
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:20:12 #106
10580 dr_bob
 Not again
pi_21202338
Categorie HOT:
Comme des Garcons
Fendi
Giorgio Armani
Gucci
Jil Sander
Roberto Cavalli
Viktor & Rolf
pi_21236140
Armani
pi_21237458
HOT!!!! Blue Blood, is echt een heel gaaf merk, is van de mensen van moshi moshi, en heeft echt hele gave denims, vrij prijzig maar zoveel malen mooier en exclusiever dan evisu!!!

www.bluebloodbrand.com
pi_21237632
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:52 schreef Impreza_STI het volgende:
Armani
hangt vanaf welke lijn je hebt. De truien en tshits van de jeans lijn vind ik bijv een beetje patser. If hoef niet met koeien letters Armani op te hebben zodat iedereen het ziet. De andere lijnen zitten mooie spullen tussen
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:25:11 #110
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21238373
armani spijkerbroeken zitten echt heerlijk
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21238440
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 18:25 schreef seto het volgende:
armani spijkerbroeken zitten echt heerlijk
dat klopt. en houden hun kleur en slijten weinig
pi_21238836
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef balikaaii het volgende:
HOT!!!! Blue Blood, is echt een heel gaaf merk, is van de mensen van moshi moshi, en heeft echt hele gave denims, vrij prijzig maar zoveel malen mooier en exclusiever dan evisu!!!

www.bluebloodbrand.com
:Y:Y

Ben het vnl. in Duitsland tegengekomen (o.a. in Köln: zaak die daarnaast ook Fendi en Prada verkocht ). Erg prijzig maar erg mooi spul.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:20:27 #113
89297 BigB
tja.........
pi_21242772
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef balikaaii het volgende:

www.bluebloodbrand.com
waar te koop in Nederland want ik zoek er al een tijdje naar......en op de site staat niets
pi_21243210
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef BigB het volgende:

[..]

waar te koop in Nederland want ik zoek er al een tijdje naar......en op de site staat niets
Heb ff gekeken op m'n prive-database (waar ik wel op alles kan zoeken)...

Jones in Arnhem heeft ze schijnt het... al zou ik wel even bellen. Is tot nu toe de enige waarvan ik het weet.

Hier trouwens nog iemand die me wil helpen met een goede zoekfuntie op de site? MySQL-database en zo... heb zelf de kennis niet. Dan kan er namelijk wel op alle merken gezocht worden.
pi_21246680
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:55 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Jahoor weer zo'n als-je-je-er-maar-goed-in-voeld discussie :')

Misschien moet je even nadenken over de openingspost in plaats van doelloos maar wat in te tikken.
Zo zou je dan kunnen opmaken dat het in dit topic gaat om exclusieve kleren, en ik weet niet wat jij voor idee hebt bij de naam g-star, maar dat merk is net zo exclusief als een pak appelsientje..

En ga nu niet nogmaals zeggen 'wat is er dan mis mee' want dat ontken ik ook helemaal niet Henk.
-Edit-
Mijn hemel kan het meer offtopic?

[ Bericht 19% gewijzigd door Brennie op 12-08-2004 23:50:50 ]
pi_21260008
-edit: voor vragen omtrent moderatie moet je in feedback zijn

[ Bericht 72% gewijzigd door Mylene op 13-08-2004 15:37:07 ]
pi_21262336
hot:
A&F
print shirts zonder merk
burberry (alleen waarom wordt het nou gvd verpauperd door die rappers!)
RL
Lacoste
paul & shark

not:
lonsdale
gsus
evisu
von dutch
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:13:46 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21262632
Armani is toch alleen zwart? Is dat zo, dan is het not. Ik dacht dat Armani alleen zwart is. Zwart is de doodskleur.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21263567
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Armani is toch alleen zwart? Is dat zo, dan is het not. Ik dacht dat Armani alleen zwart is. Zwart is de doodskleur.
pi_21267748
quote:
Een hoop negers dragen Armani (Jeans), maar dat is vast niet wat je bedoelt...

Armani: in een hele hoop kleuren leverbaar
pi_21269551
oja lacoste en ralph lauren zijn hot? :S daar liep iedereen een paar jaar terug in ;/
pi_21269878
Een aantal merken waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben is nog niet of zelden genoemd...

JPG by Gaultier
Class by Roberto Cavalli
Just Cavalli (de "goedkope" lijn)
Philippa K
Day
Prada
Moschino

Te onbekend om HOT of NOT te wezen?
pi_21270135
Ik vind Roberto Cavalli en Gaultier hot hoor.

vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:56:27 #124
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_21270268
schatje is echt een goeie mod.
ze valt tenminste op de goeie kledingmerken
pi_21270435
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:38 schreef Robberule het volgende:
oja lacoste en ralph lauren zijn hot? :S daar liep iedereen een paar jaar terug in ;/
en?? in de jaren 80 liepen ook zat mensen met lacoste. Volgens mij is het altijd zo geweest
  FOK!fossiel vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:33:59 #126
1455 Keroppi
kool kikker
pi_21271534
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:37 schreef ramses het volgende:
de 'equestrian look'
Is dat wat je ook de "paardenmiepen-look' zou kunnen noemen? Centuren met een 'bit' erin verwerkt e.d.?

Chick on a mission
pi_21282225
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 22:01 schreef thomas26 het volgende:
Scapa
Scapa sports vind ik inderdaad ook Scapa is wel aardig.
quote:
Giorgio Armani zelf is (bijna?) altijd zwart gekleed. Daarmee in de war ?
pi_21285576
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:01 schreef _TK het volgende:

[..]

Scapa sports vind ik inderdaad ook Scapa is wel aardig.
[..]
wtf? is precies hetzelfde, zelfde lijn.
pi_21354391
Armani, Iceberg, Versace, D&G..Prada
Moschino, Gaultier..

Goedkopere shit: Gsus, diesel, replay, RL
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_21354422
Ik zie vrij veel vrouwen pauwen in de nieuwe Mainstream lijn...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:37:50 #131
89723 RealKnuckles
pi_21354428
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:36 schreef Skv het volgende:
Armani, Iceberg, Versace, D&G..Prada
Moschino, Gaultier..

Goedkopere shit: Gsus, diesel, replay, RL
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:58:29 #132
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_21354937
Dobber...is dat toevallig HOT?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:43:11 #133
89723 RealKnuckles
pi_21444267
Hot:
Hans Ubbink
pi_21444542
Piet Kerkhof !!!!
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_21444964
Barba Napoli, Brioni, Borrelli, Kiton
pi_21446849
River Woods
pi_21448263
De Hangar in Apeldoorn verkoopt ook Blue Blood
Vaya con Dios!
pi_21449539
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 17:04 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

wtf? is precies hetzelfde, zelfde lijn.
Nee hoor...
Scapa http://www.scapafashion.com/
Scapa Sports http://www.scapasports.com/
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:32:01 #140
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21449708
Oilily
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_21452121
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:39 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Heb ff gekeken op m'n prive-database (waar ik wel op alles kan zoeken)...

Jones in Arnhem heeft ze schijnt het... al zou ik wel even bellen. Is tot nu toe de enige waarvan ik het weet.

Hier trouwens nog iemand die me wil helpen met een goede zoekfuntie op de site? MySQL-database en zo... heb zelf de kennis niet. Dan kan er namelijk wel op alle merken gezocht worden.
Spoiled in de Amsterdamse Leidsestraat gaat het(of heeft het al) ook in de komende wintercollectie zitten. Tenminste dat is wat ze zeiden toen ik er 2 maanden geleden was, en ik neem aan dat ze niet tegen me hebben gelogen
pi_21452691
Ik heb hier een leuk shirt van: www.t.dk Ik weet alleen niet welk merk et is.. staan gewoon alleen leuke prints op, niet heel groot zo'n merknaam
pi_21469123
Gewoon van TDK, heb ik een paar spijkerbroeken van. Maar wel een heeeeel cheap merk (broeken van 20 euro gekocht bij de canadian stocks outlet...)
Ik geef liever mn geld uit aan dingen waarvan je wel direct ziet dat het heel gaaf is.
The uproar of one hand clapping.
pi_21473911
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 17:02 schreef jp84 het volgende:
hot:
A&F
print shirts zonder merk
burberry (alleen waarom wordt het nou gvd verpauperd door die rappers!)
RL
Lacoste
paul & shark

not:
lonsdale
gsus
evisu
von dutch
gsus
evisu
von dutch

vind ik juist wél vet
smaken verschillen
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:03:30 #145
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_21474104
Merken die hot zijn:

Marc Jacobs
Lanvin
Rochas
Dior
D Squared 2
Chloé
Stella McCartney
Balenciaga
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21477011
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:54 schreef Skv het volgende:

[..]

gsus
evisu
von dutch

vind ik juist wél vet
smaken verschillen
Mmm... zijn naar mijn mening alleen maar merken die je zou kopen voor het imago. Ik bedoel: Von Dutch maakt alleen maar hele simpele petjes en shirts met Von Dutch er op. Bij gsus valt dat wel mee, en sommige dingen van evisu ook wel. Maar eigenlijk vind ik het een beetje kleren voor mensen die wel geld willen uitgeven aan kleding, maar niet weten wat ze moeten kopen, en daarom maar gewoon met de massa meelopen.
pi_21480889
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef BigB het volgende:

[..]

Bij Questo in A'dam verkopen ze het
pi_21482348
ik draag bijna alleen nike

verder hangt er fiets kleding van bekende merken in de fietswereld die ik af en toe ook wel eens gewoon draag.
pi_21485416
aquascutum is ook wel aanteraden, niemand in nederland loopt erin, dan ben je ook van dat gezeik weer af, het is bij de weg ook niet in nederland te koop, maar wel goede kleding vind ik zelf
pi_21486218
Niet het niveau merken die de TS bedoeld, maar ik zag dus laatst iemand lopen met sokken van Nike, schoenen van adidas, t-shirt van esprit, en verder nog een hoop merken... Alles van verschillende merken... waar je dat wel zo kunt lezen, zelfs zonder goed te kijken...

Dan loop ik persoonlijk liever nog in kleren van de wibra rond, dan als zo'n reclamebord voor 10, 15 maatschappijen tegenlijkertijd te functioneren... Dat ziet er toch niet uit, of ben ik de enige die dat vindt?

Ik vond het nog zo jammer dat ik geen fototoestel bijhad. (In de Moskouse metro was dat... een of andere jongen van een jaar of 18 met dreadlocks d'r nog bij ook)
pi_21490375
Ik kreeg (per mail) een vraag over Fake London (waar dat verkocht werd). Heb ff geholpen maar vroeg me meteen af wat dat voor merk is... waar wordt dat ergens gepositioneerd t.o.v. andere merken?
pi_21490639
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:19 schreef pannaking_ het volgende:
Hot:
Hans Ubbink
Ga je nou alle kleren die je zelf gekocht hebt HOT maken?
Fingerspitzgefühl
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:09:19 #153
74190 warSTEYNer
de koning onder de mensen
pi_21493398
hot: dkny omdat het nergens meer te vinden is
not: evisu gsus
Eerst komen de commando's en kunnen die het niet, dan komen de jongens van de Osse compagnie!
pi_21493549
Hot: Dolce Gabbana &-label, omdat dit het laatste seizoen is dat het wordt verkocht.
pi_21496739
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:16 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ga je nou alle kleren die je zelf gekocht hebt HOT maken?
He die shit is exclusive JAh!
pi_21502645
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:04 schreef Fastcruiser het volgende:
Ik kreeg (per mail) een vraag over Fake London (waar dat verkocht werd). Heb ff geholpen maar vroeg me meteen af wat dat voor merk is... waar wordt dat ergens gepositioneerd t.o.v. andere merken?
Fake london.. net zoiets als von dutch of evisu.
Redelijk duur.
Red Blood is btw ook vet, en duur..
pi_21503059
Von Dutch is helemaal niet duur. Althans in turkije niet .

Junk De Luxe is ook upcoming merk.
pi_21503380
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:19 schreef NoXxa het volgende:
Von Dutch is helemaal niet duur. Althans in turkije niet .

Junk De Luxe is ook upcoming merk.
Nee in turkije betaal je rond de 5 euro voor een shirt.
Normaal rond de 200 - 250
Fakers zijn triest
pi_21504071
Het probleem van Von Dutch is dat je no way kan zien dat het echt is. Ziet er gewoon pauper uit. Als je zelf een zeeman shirt bedrukt met iron on shit ziet dat er hetzelfde uit, alleen heb je dan niet zo'n nummer op je label (wat niemand ziet). Beetje triest merk.
pi_21504198
Als je Von Dutch wilt kun je net zo goed fake kopen, omdat toch bijna iedereen bij voorbaat denkt dat het nep is, en ook niemand het verschil ziet..
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:20:52 #161
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_21504244
Von Dutch is soooo 2003
pi_21505370
pi_21505396
Het probleem zijn de fakers die merkkleding in hun vieze arme kutlandjes kopen waar ze op vakantie gaan.
Dikke stapels inkopen, net zolang totdat iedereen het heeft en niemand het meer wil hebben. Hiermee worden in het begin de mensen verneukt die er veel geld voor hebben betaald, en op den duur is het hele merk verkracht en wil niemand er meer in lopen.

Ik vind het zwaar triest dat mensen in dat namaakspul gaan lopen, verneuk je eigen ontwerp ofzo
pi_21505864
Je ziet 2 shirtjes liggen, de 1 voor ¤100 (een echte) en 1 voor ¤10 (een neppe) je ziet het verschil tussen de shirts gewoon eigenlijk niet..

dan neem jij dus dat shirt van ¤100, omdat ie echt is?
Maar omdat zoveel mensen met zo´n nep shirt lopen val jij niet op met je echte, en zullen andere mensen wss denken dat die van jou dus ook nep is.. wat heb je er dan aan dat je zo belachelijk veel geld neertelt voor een echte?

hetzelfde geld met Evisu..

Ik vind het ook niet echt tof dat mensen met zo´n nep ding aanlopen, en daardoor wordt het merk al snel verkracht.. als er niet zoveel hype rond dat merk was geweest, zou het nu nog wel en redelijk exclusief merk zijn..
pi_21506323
Nep shit is lomp, als je het echte te duur vind koop dan gewoon een iets minder duur merk.
pi_21514537
.... om heel eerlijk te zeggen...

Ik beschouw bijna iedereen met grote merklogo's (al dan niet origineel) duidelijk zichtbaar als een faker ...

Topklasse mode is op andere manieren herkenbaar (iig voor de "kenners"). Dat de rest het niet ziet interesseert me niet. Ik zou persoonlijk niet met van die scheeuwige logo's lopen, komt op mij toch over als "kijk eens hoeveel geld ik aan mode besteed" en dan ook voor de leken duidelijk herkenbaar.

Maar goed... da's de persoonlijke mening van een al oude man
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:06:07 #167
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_21523914
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
exclusieve pakjes zoals die van hilfinger.. of zelfs gaastra jacks met een absurd hoge kakker prijs..

zijn vooral NIET HOT!!!!

hippe pakjes en de hawai shirtjes rage schijnt hier weer in de komen
idd, schreeuwerige hawaii bloesjes worden weer helemaal hip, ookal draagt nog bijna niemand ze! (me included)

Maaaar dat komt nog wel bij het 2e deel v/d hittegolf
There is consciousness in all things.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:07:19 #168
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_21523950
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:19 schreef Skv het volgende:
Het probleem zijn de fakers die merkkleding in hun vieze arme kutlandjes kopen waar ze op vakantie gaan.
Dikke stapels inkopen, net zolang totdat iedereen het heeft en niemand het meer wil hebben. Hiermee worden in het begin de mensen verneukt die er veel geld voor hebben betaald, en op den duur is het hele merk verkracht en wil niemand er meer in lopen.

Ik vind het zwaar triest dat mensen in dat namaakspul gaan lopen, verneuk je eigen ontwerp ofzo
Ach, mensen die veel geld neerleggen voor een merk zijn zowiezow zwaar triest, en hebben hun prioriteiten niet helemaal op een rijtje, dus die mogen best verneukt worden, zoals jij het benoemd.
pi_21524009
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:22 schreef TeRRoRiTe het volgende:
*merken* zijn NOT
pi_21525680
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:29 schreef Fastcruiser het volgende:

Topklasse mode is op andere manieren herkenbaar (iig voor de "kenners"). Dat de rest het niet ziet interesseert me niet.
Affirnmatief!
Ik heb al menig man in de trein zitten begluren of ie handgestikte knoopsgaten had of gevraagd waar ie z'n mooie schoenen had gekocht. Louter positieve reacties terug gekregen
"Kenners onder elkaar", een geweldige ervaring!
pi_21557887
Hehe, vanuit een 17 jarig perspectief:

Not:
Gsus (veeel en veels te Breezah )
Evisu
D&G
Von Dutch

Schemerzone:
G-Star ( teveel mensen dragen tegenwoordig gstar )( going down )
Levi ( tja, t was even weg, maar de shirtjes lijken het wel te maken ) ( going up )
Hilfiger ( t was altijd wel wat, maar de prijs zakt te veel dus )( going down )
RL ( uitgemolken van de zomer, dus of ze dat van de winter weten te herstellen? )( going down )

Hot:
Diesel ( niet lang meer, maar nog wel )
Replay ( eigenlijk altijd wel )m
Nudie ( he, ik zag er net nog een topic over?:S )
Boss ( t blijft zijn waarde behouden, ik persoonlijk vind het lelijk, maar goed dat terzijde )
Otazu ( onder de dames, voor de sieraden )
Lacoste ( tis een tikje aangetast door de RL hype, maar van de winter komen ze wel terug )
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:45:10 #172
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_21563738
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef concept het volgende:

Not:
Evisu
D&G
Von Dutch

Schemerzone:
Levi ( tja, t was even weg, maar de shirtjes lijken het wel te maken ) ( going up )
RL ( uitgemolken van de zomer, dus of ze dat van de winter weten te herstellen? )( going down )

Hot:
Boss ( t blijft zijn waarde behouden, ik persoonlijk vind het lelijk, maar goed dat terzijde )
Lacoste ( tis een tikje aangetast door de RL hype, maar van de winter komen ze wel terug )
yupyup
The more debt, the better
pi_21564191
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef concept het volgende:

Not:
Evisu
D&G
Von Dutch

Schemerzone:

Hot:
Hier ben ik het echt niet mee eens.
Diesel en Replay zijn volledig NOT, van Boss zijn alleen bepaalde lijnen mooi: Black Label, Green Label en Selection (nieuw).
Levi's is geen merk dat in of uit is, maar gewoon standaard elk jaar mogelijk (zelf hou ik er niet van), niet echt modieus.
Nudie is niet Hot, maar maakt gewoon mooie spijkerbroeken.

En D&G is zeker niet NOT, maar juist hartstikke HOT.

Not:
- Von Dutch
- Evisu
- G-Star (klinkt als Breestar)
- Replay
- Diesel
- Gsus
- Prada
- Armani

Hot:
- Costume National
- D&G
- Dolce Gabbana
- D&G &
- Dior
- Jil Sander
- DKNY
- Seven for all mankind

[ Bericht 4% gewijzigd door itsontoday op 26-08-2004 20:16:39 ]
pi_21566234
waarom wordt Versace nergens genoemd?
dat is nog best exclusief volgens mij
Damn! We're in a tight spot!
pi_21566425
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef nik2043 het volgende:
Versace moet je liggen... is nog steeds exclusief in die mate dat het niet op veel plaatsen verkocht wordt, al lijkt het de laatste jaren wat te zakken in prijs (komt meer op "Hugo-nivo" wat nog steeds flink is overigens).

Nieuwe lijnen vind ik meestal te basic... de oude koers (net-niet-foute en vooral erg herkenbare kleding) vond ik leuker... en daar heb ik dan ook eea van
pi_21566715
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef nik2043 het volgende:
Versace is een beetje passé.
pi_21567031
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Versace is een beetje passé.
precies.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_21578188
Hmm, Kan er inkomen dat je replay al weer not vind, ( bij ons nog niet, maar agh, ) maar g-star is niet breezah, gsus is toch wel het lijfmerk van breezah nederland ( of de cool-cat, geen idee wat voor junk ze daar verkopen )

en nudie maakt mooie spijkerbroeken die verd8 replay-ig overkomen, duss:)
pi_21578480
Vind Nudie totaal niet op replay lijken (heb zelf 2 Nudie´s) en de kwaliteit van die replay broeken is ook om te janken.. bij de broek van een kameraad van me kwamen de gaten er gewoon spontaan in.. en dat valt over Nudie absoluut niet te zeggen
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:21:22 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_21578615
Ik vind Nudie nogal vormloos in de broeken, daar merk je toch dat ze nog een nieuw merk zijn. Voor de rest hebben ze wel leuke kleren.

Dit topic lijkt trouwens vooral bedoeld om te patsen met hoeveel exclusieve merken je kent. Merken waar niemand mee loopt zijn niet hot. En Armani of Versace? Kom op, die hebben allemaal last van het Evisu syndroom, daar lopen zoveel patserige bouwvakkers en buitenlanders in (nep) dat niemand nog een echte koopt. Of het verschil ziet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:41:03 #181
89723 RealKnuckles
pi_21578984
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind Nudie nogal vormloos in de broeken, daar merk je toch dat ze nog een nieuw merk zijn. Voor de rest hebben ze wel leuke kleren.

Dit topic lijkt trouwens vooral bedoeld om te patsen met hoeveel exclusieve merken je kent. Merken waar niemand mee loopt zijn niet hot. En Armani of Versace? Kom op, die hebben allemaal last van het Evisu syndroom, daar lopen zoveel patserige bouwvakkers en buitenlanders in (nep) dat niemand nog een echte koopt. Of het verschil ziet.
lol
dat over armani en versace slaat helemaal nergens op, armani heeft nog genoeg goeie kleding en daarom koop ik het ook nog steeds; armani is nog steeds hot.
pi_21579327
Hangt er maar net vanaf waar je zit he
Iets wat in de randstad al een jaar passé is kan in Drenthe nog wel helemaal de bom zijn ;D

Maar dit topic ging over de exclusievere merken, althans zo had de TS het bedoeld toch?

Maar gelijk even mijn 2cts;

Wat NIET kan is Evisu, geen enkel zichzelf respecterend mens trekt nog iets aan van dat merk. (Echt jammer dat het door alle fakers verpest is )

Gsus is ook hopeloos passé sinds half nederland vorig jaar zomer een Gsus Industries shirtje heeft gekocht ;P , hoewel ze best mooie dingetjes hebben hier en daar..

Replay heeft best mooie broeken, en ik vind het toch wel een merk wat nog prima kan..

Von Dutch, hoe KAN JE DAT een MOOI merk vinden? Ze geven een paar sterren zo'n shirtje en een petje en verdomt iedereen loopt er een jaar later ook in Nederland mee.. Definatly NIET hip.

Verder scheer ik Lacoste, Tommy H en RL over 1 kam, ik vind deze merken gewoon tijdloos en altijd gewoon prima kunnen.

Gstar heb ik altijd een vre-se-lijk merk gevonden, en de shirtjes alsmede de mensen die ze dragen bekijk ik nog altijd met afschuw, te triest voor woorden
Ze hebben wel een aantal mooie broeken though..

Diesel & Nudie vind ik alletwee nog wel kunnen, hoewel diesel op de rand van de afgrond balanceert, die gaat bijna Gstar achterna.

Ik heb eigenlijk nog niemand over Energie gehoord, een in Nederland vrij ondergewaardeerd merk.. Ze hebben veel crap, maar vooral hun broeken en vesten zijn nog heel erg ok.

Over shit als Forecast ga ik niet eens beginnen, ik kots op mensen met een random Gstarbroek en een Forecast shirtje, en natuurlijk maxies eronder ;P
(kots op ze vanuit mode perspectief, geen gebrek aan respect ofzo hehe)

D&G heeft vre-se-lijke kleding, maar ook weer supervette shirtjes, ik heb D&G nooit echt als merk begrepen, maar vind het for some reason prima kunnen. Zelfde geldt voor Fake London en Indian Rose/Rags..

Dirk Bikkembergs vind ik persoonlijk helemaal geweldig, die shirts en die schoenen, *kwijl*

Armani, Versace, Gucci, enz. komt 90% van de bevolking nooit van z'n leven mee in aanraking, daar valt weinig over te zeggen in welke mate het al dan niet kan of niet.. Wel kan ik erover vertellen dat voornamelijk patserige bouwvakkers en van die "thugmarokkaantjes" het graag dragen (het neppe natuurlijk, geen mokro die erover peinsd 350 voor een echte te betalen als ie een neppe heeft voor 35 )

Ik kom weleens in de PC Hooft en stap ook wel eens in deze zaken naar binnen, daar zie je noch patserige bouwvakkers, noch allochtoon ogende jongeren ;D
Ze hebben mooi spul, no doubt about that, maar ik vind het teveel geld als toch iedereen meteen denkt dat het nep is ;/

Oja, een uitzondering maak ik voor Boss, dat vind ik dan net weer wèl kunnen, maar dr begint toch ook weer veel fout volk mee te lopen ^_^

Ok that about covers it ;P

[ Bericht 23% gewijzigd door Nynex op 27-08-2004 15:22:13 ]
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:07:36 #183
89723 RealKnuckles
pi_21579471
ik zit in (heel vlakbij) de randstad.
pi_21580197
tsja Het is altijd een kwestie van (wan)smaak.

-Gsus (toch wel op z'n retour. Ik vind persoonlijk de collecties steeds minder worden)
-Replay (hangt per seizoen af. Soms wel leuke dingen, maar vaak niet)
-VonDutch (Is al zo vaak hier de revue gepasseerd. Niet hip, niet mooi, gewoon prut. Aangezien vakantieland Turkije dit jaar erg hot was, neem ik aan dat 90% nep is)
-G-star (je moet er van houden, de jeans en de vesten vind ik persoonlijk echt geweldig. Wel sombere kleuren)
-Indian Rags (Mannelijke variant van Indian Rose. De baggy broeken zijn echt leuk voor op het strand en vrijetijdsbesteding)
-TommyH, RL en lacoste (Beetje suffe-kak-kleding, maar wel tijdloos. M'n pa loopt graag in die merken rond. Leuk als cadeau voor je vader. )
-Armani (Exchange collectie vind ik echt geweldig alleen jammer dat het hier niet verkrijgbaar is (?) )
-Evisu (Persoonlijk vind ik de broeken verschrikkelijk. Mensen die rondlopen met jeans met tig keren een evisu-teken erop . Voor de "Urban"-mensen ("Urban" wat een kutbenaming) onder ons of mensen die zich een "Rotterdamse Kruiskade"-look willen aanmeten.)
-Energie (De jassen/jackets zijn mooi. De shirtjes zijn een beetje inspiratieloos. De jeans zijn ook okay.)
-H&M (Divided, etc) (De shirtjes van de laatste tijd vind ik persoonlijk wel leuk. Wel een beetje wegwerpkleding. Soms echt regelrechte kopieen van topmerken.)
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:08:04 #185
89723 RealKnuckles
pi_21580749
jullie zijn echt gaar met jullie bewering "fout volk in rond lopen"
wat boeit dat nou als het er vet uitziet?
omdat allochtonen ook in armani lopen koop jij het maar niet?
slaat nergens op.
pi_21580807
Gewoon logisch kerel, ik denk niet alleen in termen van uitsluitend kleren, het gaat ook om de persoon zelf, de hele sfeer die eromheen hangt en de personen waar het geassocieerd mee wordt.

Ik heb geen zin om als wannabe allochtoon of iets van dergelijke proporties over te komen door ook in nep evisu shirtjes en met nep louis vuitton petjes te lopen ;D
En like I said, ik vind armani duur, niet dat dat een probleem is, maar mensen zien het en denken ja turkije nep en associeren dat met allerlei mensen waar ik absoluut geen binding mee wil hebben.
pi_21581004
Versace: Zitten hele mooie dingen tussen. Jassen vind ik mooi en de overhemden zijn ook apart
Prada: Best stijlvol, maar de sportcollectie vind ik weer echt niks
Gucci: Stijlvol
D&G: Zitten weer apparte dingen tussen.
Armani: Zit wel mooi spul tussen, maar vind de kwaliteit ondermaats

Evisu: Zitten echt überlelijke kledingstukken tussen zoals veel guls op een broek in alle kleurtjes die en zijn, of dat gigalelijke t-shirt met één grote gul dat gedeeltelijk over de mouw heen loopt.
G-Star[:/b] Zitten nog wel redelijk spul tussen, maar veel wannabe volk loopt erin rond
[b]G-Sus:
Moet gelijk denken aan dat t-shirt die bijna iedere TMF-fan in z'n kast heeft liggen
Von Dutch: Weer zo'n merk dat nu helemaal hip is door wat artiesten
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:08 schreef RealKnuckles het volgende:
jullie zijn echt gaar met jullie bewering "fout volk in rond lopen"
wat boeit dat nou als het er vet uitziet?
omdat allochtonen ook in armani lopen koop jij het maar niet?
slaat nergens op.
Als je het niet erg vindt om door mensen in een hokje te worden geplaatst boeit het inderdaad geen zak...

[ Bericht 60% gewijzigd door Kapmes op 27-08-2004 16:37:13 ]
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:28:47 #188
89723 RealKnuckles
pi_21581134
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:11 schreef Nynex het volgende:
Gewoon logisch kerel, ik denk niet alleen in termen van uitsluitend kleren, het gaat ook om de persoon zelf, de hele sfeer die eromheen hangt en de personen waar het geassocieerd mee wordt.

Ik heb geen zin om als wannabe allochtoon of iets van dergelijke proporties over te komen door ook in nep evisu shirtjes en met nep louis vuitton petjes te lopen ;D
En like I said, ik vind armani duur, niet dat dat een probleem is, maar mensen zien het en denken ja turkije nep en associeren dat met allerlei mensen waar ik absoluut geen binding mee wil hebben.
ja maar ik heb het nu niet over evisu.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:32:07 #189
89723 RealKnuckles
pi_21581186
maar armani en versace zijn absoluut geen allochtonen over wiggerkleding, al lopen er wel veel allochtonen in maar who gives a fuck.
pi_21581238
Ja ik dus ;D

Maar dit is een discussie die ik best wil voeren maar niet hier thuis hoort.
pi_21581288
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:35 schreef Nynex het volgende:
Ja ik dus ;D

Maar dit is een discussie die ik best wil voeren maar niet hier thuis hoort.
Daar gaat deze thread toch over

Eigelijk is over ieder merk wel iets negatiefs te zeggen. Het is net als met auto's
pi_21581724
Ik zie overigens een hoop allochtonen o.a. bij Bob Bayer lopen... heel jonge gastjes (net 16 of zo) die vrolijk 100-en euro's aan Armani Jeans uitgeven (vaak wel kleding waar de logo's prominent aanwezig zijn).
Los van de discussie hoe zulke jonge gastjes aan zoveel geld komen (ach anderen hebben een scooter) kan dus wel gesteld worden dat het niet allemaal Turkije-kleding-gangers zijn... ik denk dat ze onderling verdomd goed zien wie "echt" heeft en wie een nepperd is. Juist omdat ze echt vrijwel alleen maar Armani kopen.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:07:46 #193
89723 RealKnuckles
pi_21581727
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:39 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Daar gaat deze thread toch over

Eigelijk is over ieder merk wel iets negatiefs te zeggen. Het is net als met auto's
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:16:35 #194
89723 RealKnuckles
pi_21581885
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:07 schreef Fastcruiser het volgende:
Ik zie overigens een hoop allochtonen o.a. bij Bob Bayer lopen... heel jonge gastjes (net 16 of zo) die vrolijk 100-en euro's aan Armani Jeans uitgeven (vaak wel kleding waar de logo's prominent aanwezig zijn).
Los van de discussie hoe zulke jonge gastjes aan zoveel geld komen (ach anderen hebben een scooter) kan dus wel gesteld worden dat het niet allemaal Turkije-kleding-gangers zijn... ik denk dat ze onderling verdomd goed zien wie "echt" heeft en wie een nepperd is. Juist omdat ze echt vrijwel alleen maar Armani kopen.
Ik ben ook 17, bijna 18 en geef ook bijna al me geld aan kleding uit.
pi_21581907
The correct answer is: "Who gives a fuck?"
We'll keep on whispering our mantras.
pi_21581980
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:07 schreef Fastcruiser het volgende:
Ja, dat weten ze onderling heel goed; alleen de echte criminele jongeren kunnen dat betalen ja ;D
Kom op, do the math, ze komen 9 van de 10 keer uit submodale gezinnen die wat, hooguit 20.000 per jaar verdienen? Bijbaantje? Forrrget it ;D Anyway daar moet ik wel gelijk bijzeggen dat ik ook al m'n geld verkregen uit criminele activiteiten meteen omzet in merkkleding ;D

Doet me denken aan de term 'nigger rich'; wel een postkrediet BMW rijden, maar geen 30 euro op zak hebben om te tanken +)

Maar like I said, die discussie hoort hier in het geheel niet thuis, behalve dan het feit dat je bepaalde merken liever niet draagt om te voorkomen dat mensen je in het verkeerde hokje plaatsen
pi_21582008
Dolce & Gabanna is NOT. Al die kampers dragen dat.

Ikzelf heb paar dagen geleden G-Star gekocht. BrEezAh, idd, maar het zijn best mooie shirtjes, ik heb er dan ook geen gekozen waar met grote letters GSTAR RAW opstaat ofzo.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:24:19 #198
89723 RealKnuckles
pi_21582036
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:22 schreef Tomas123 het volgende:
Dolce & Gabanna is NOT. Al die kampers dragen dat.

Ikzelf heb paar dagen geleden G-Star gekocht. BrEezAh, idd, maar het zijn best mooie shirtjes, ik heb er dan ook geen gekozen waar met grote letters GSTAR RAW opstaat ofzo.
Dolce & Gabanna is DOPE.
pi_21582401
Wat vind men hier eigenlijk van matinique? ( www.matinique.com )
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_21584790
Voor mij is Custo nog steeds hot..
Nou ja hot, tis apart, leuk spul en wel redelijk betaalbaar.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21584945
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:24 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Dolce & Gabanna is DOPE.
dolce & gabanna is NOT, Dolce & Gabbana daarentegen.....
ik lag me kapot om de mensen die nepspul kopen met "dolce & Gabanna" er 100 keer op
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:17:27 #202
41094 Flrs
pauper de pauper
pi_21585316
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:05 schreef Impreza_STI het volgende:
River Woods
Yeah!!!! Riverwoods is echt een tof merk
pi_21585404
Weet je wat ook zo ontzettend NOT is: Burberry. Ze zijn gestopt met de produktie van de petjes, omdat ze teveel werden nagemaakt en vooral omdat er te fout volk mee liep.
pi_21585461
Armani (is altijd hot...)
Dolce & Gabbana (somige dingen zijn wel erg gay)
Hans Ubbink (Kunst van Nederlandse mode)
Kenzo...

Ohw ja De Kak merken (Scapa, Ralph Lauren en Tommy) vind ik behoorlijk not...
pi_21585696
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:00 schreef balikaaii het volgende:

[..]

dolce & gabanna is NOT, Dolce & Gabbana daarentegen.....
ik lag me kapot om de mensen die nepspul kopen met "dolce & Gabanna" er 100 keer op
Ik lag me zoiezo kapot als iemand met merkkleding kloopt waar je het merkje er veel te duidelijk opstaat. Is namelijk vaak nep of de persoon in kwestie wil patsertje uithangen....
pi_21586054
Meltinpot

www.meltinpot.com
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:47:38 #207
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_21586103
ik zeg altijd zo. egt exclusief zijn niet de grote merken. maar juist de dingen die in kleine ateliertjes worden gemaakt.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_21606994
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:24 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Dolce & Gabanna is DOPE.
Als jij eruit wilt zien als een Kamper, ben je idd wel DOPE ja.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:44:38 #209
89723 RealKnuckles
pi_21607026
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:42 schreef Tomas123 het volgende:

[..]

Als jij eruit wilt zien als een Kamper, ben je idd wel DOPE ja.
jij weet echt niet waar je het over hebt.
pi_21607027
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:32 schreef MrGoedhart het volgende:

[..]

Ik lag me zoiezo kapot als iemand met merkkleding kloopt waar je het merkje er veel te duidelijk opstaat. Is namelijk vaak nep of de persoon in kwestie wil patsertje uithangen....
hehe idd, tis ook zo prachtig om na een vakantie ( zomer vakantie, kerst vakantie ) precies te zien wie er naar Turkeye is geweest: die lopen namelijk allemaal op nep puma's en dragen nep Diesel shirts die allemaal op elkaar lijken
pi_21607081
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:44 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

jij weet echt niet waar je het over hebt.
het is net zoiets een mercedes kopen. dat heeft tegenwoordig ook geen status meer, omdat al die turken erin rijden.

zelfde met al die dure merk kleding, die kampers op de tv lopen ook in die D&G zooi.
pi_21607171
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:44 schreef Tomas123 het volgende:

[..]

hehe idd, tis ook zo prachtig om na een vakantie ( zomer vakantie, kerst vakantie ) precies te zien wie er naar Turkeye is geweest: die lopen namelijk allemaal op nep puma's en dragen nep Diesel shirts die allemaal op elkaar lijken
Of die paupers die in overjarige kleding lopen van Bavaria-stad
Ik ga incognito door het leven..........
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:50:17 #213
89723 RealKnuckles
pi_21607172
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:46 schreef Tomas123 het volgende:

[..]

het is net zoiets een mercedes kopen. dat heeft tegenwoordig ook geen status meer, omdat al die turken erin rijden.

zelfde met al die dure merk kleding, die kampers op de tv lopen ook in die D&G zooi.
die turken en kampers rijden in mercedessen uit de jaren 90
een nieuwe mercedes heeft tegenwoordig echt nog wel een dike status .
pi_21607217
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:20 schreef itsontoday het volgende:
Weet je wat ook zo ontzettend NOT is: Burberry. Ze zijn gestopt met de produktie van de petjes, omdat ze teveel werden nagemaakt en vooral omdat er te fout volk mee liep.
Burberry pet is alleen not, polo's daar in tegen zijn weer wel leuk. Petjes zijn alleen nep doortdat er pannekoeken zich willen voordoen voor iets wat ze niet zijn....
pi_21608755
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:46 schreef Tomas123 het volgende:

[..]

Die kampers kopen de D&G zooi waar het merk groot op staat en dan maakt het niet uit of dat 2 maten te groot is, kortom het ziet er niet uit. D&G is een mooi merk, maar je moet het wel kunnen dragen en combineren, pas dan word het echt mooi en dus HOT. Het gaat dan ook niet om de status, maar omdat ze gewoon mooie spullen maken, van mooie kwaliteit en met een perfecte pasvorm.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:59:13 #216
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_21608803
Kledingmerken die je aandoet omdat je denkt dat je omgeving het cool zal vinden is NOT
kledingmerken waarvan je zelf vind dat het een relaxed merk is en mooi eruit ziet is HOT
Life's A Mess, Don't Stress
pi_21609212
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Ifyafeelme het volgende:
Kledingmerken die je aandoet omdat je denkt dat je omgeving het cool zal vinden is NOT
kledingmerken waarvan je zelf vind dat het een relaxed merk is en mooi eruit ziet is HOT
Sorry, vind ik gelul Mijn kleding is gericht op andere mensen, zelf zie ik het nauwelijks
Kleding vertelt iets over de drager ervan. Dat is mainly waarom het belangrijk voor me is, so people don't get the wrong idea over mij. Alles wat ik aantrek vindt ik mooi, mooi in de zin van dat ik weet dat het kledingstuk de juiste boodschap over mij zal overbrengen ;D
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:26:16 #218
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_21611660
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:15 schreef Nynex het volgende:
Sorry, vind ik gelul Mijn kleding is gericht op andere mensen, zelf zie ik het nauwelijks
Kleding vertelt iets over de drager ervan. Dat is mainly waarom het belangrijk voor me is, so people don't get the wrong idea over mij. Alles wat ik aantrek vindt ik mooi, mooi in de zin van dat ik weet dat het kledingstuk de juiste boodschap over mij zal overbrengen ;D
Meelopertje.
Life's A Mess, Don't Stress
  zondag 29 augustus 2004 @ 04:51:08 #219
95608 Speth
Rorschach
pi_21613173
Ik draag Ralph Lauren, Lacoste, Gant en Tommy H. Abercrombie wil ik wel eens proberen. Met dat soort spul zit je eigenlijk altijd goed, en raken ook niet zo snel uit.... Ik mis het modegevoel om me aan Dolce & Gabbana etc.. te wagen, dus dat probeer ik ook niet
pi_21614275
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

die turken en kampers rijden in mercedessen uit de jaren 90
een nieuwe mercedes heeft tegenwoordig echt nog wel een dike status .
dat zal best, maar hier rijden er ook genoeg in een gloednieuwe mercedes cabrios. en voor mij heeft mercedes geen dikke status meer eigenlijk
pi_21616763
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee in turkije betaal je rond de 5 euro voor een shirt.
Normaal rond de 200 - 250
Fakers zijn triest
Jij hebt zelf fakers gekocht mannetje. Je had trots een topic geopend over je Evisu broek. Die had je via via gekocht. Meteen toen de eerste foto's kwamen heb ik en vele andere meteen gezien dat ie nep was.
Fakers zijn idd heel erg triest. Kijk maar naar Skv zijn reactie in dit topic
Fake kleding =
pi_21617008
Clothes don't make me look hot but I make the clothes look hot. lol
pi_21619686
Esprit heeft altijd wel leuke kleren vind ik. Niet te duur. Wel mooi. Maakt me dan geen fuck uit of dat nou hot of not is.
pi_21621154
quote:
Jij hebt zelf fakers gekocht mannetje. Je had trots een topic geopend over je Evisu broek. Die had je via via gekocht. Meteen toen de eerste foto's kwamen heb ik en vele andere meteen gezien dat ie nep was.
Fakers zijn idd heel erg triest. Kijk maar naar Skv zijn reactie in dit topic
Fake kleding =
Even terzijde, een kleine weurdje richting die imbecielen die al hun eigenwaarde schijnen te ontlenen aan hoe duur der kleding wel niet was. Ik zal niet zeggen dat ik niet vrolijk mee doe aan het kopen van replay broeken, ralph lauren polo's en hier en daar een tommy truitje, maar om 200 euro voor een shirt neer te leggen vind ik gewoon dat iemand je vrij hard op je hoofd heeft geslagen. Dan ben je , om het samen te vatten op jullie niveau, gewoon gek. Niet modebewust, niet heel cool, gewoon gek.

Dus als iemand jullie in feite voor paal zet door met een shirtje van 5 euro te lopen ( wat er exact zo uit ziet ), dan vallen jullie gewoon op je bek, vandaar de overtrokken reacties.

En nee, ik ben nog nooit in turkije geweest.

Je hebt gewoon ernstige sociale problemen als je vindt dat mensen met nep D&G kleding, minder zijn dan jij die er 200 euro voor over heeft gehad. Dan heb je gewoon geen leven om die 200 euro aan te besteden.
pi_21621266
wzt ze bedoelen is dat nep D&G kleding, altijd super groot en overduideljik D&G opstaat. Als je naar het kleding kijkt van D&G, bijv truien die 200 euro kosten zal je vaak met moeite het merk erop vinden. Tenminste het zal niet overduidelijk opvallen. Je betaalt voor het materiaal en kwaliteit en natuurlijk betaal je ook een hoop omdat het van een bepaald merk komt. Daarom zal je voor een D&G pak meer betalen dan een borelli (correct me if I am wrong), maar denk dat de kwaliteit allebei hetzelfde is
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:43:00 #226
95608 Speth
Rorschach
pi_21621428
quote:
replay broeken
Replay valt in een heel andere categorie dan Ralph Lauren en Lacoste. Wordt ook door heel andere mensen gedragen.
quote:
Je hebt gewoon ernstige sociale problemen als je vindt dat mensen met nep D&G kleding, minder zijn dan jij die er 200 euro voor over heeft gehad. Dan heb je gewoon geen leven om die 200 euro aan te besteden.
Je betaalt natuurlijk deels voor het merkje, dat is bekend, maar merkkleding is kwalitatief weldegelijk superieur, en als je geen geld tekort komt, is 't echt zo duur nog niet... Bovendien is er ook nog zoiets als uitverkoop. 200 is onzin, een RL polo kost hoogstens 90e, een rugbyshirt heb je voor 110. Lacoste en TH zijn wat cheaper, Abercrombie nog meer.

Bovendien... waarom koop je niet gewoon merkloos, in plaats van nep, als je er niet om geeft?
pi_21621500
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:07 schreef arco_corleone het volgende:
Esprit heeft altijd wel leuke kleren vind ik. Niet te duur. Wel mooi. Maakt me dan geen fuck uit of dat nou hot of not is.
heb ik ook veel van, best apart merk tis weet nie lijkt wel een tijdloos merk net als Mexx. Het merk is niet in maar het is ook niet uit. Ze maken mooie shirts goeie kwaliteit fijn merk, en idd tis niet duur.
pi_21621650
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:34 schreef Chillmeister het volgende:
wzt ze bedoelen is dat nep D&G kleding, altijd super groot en overduideljik D&G opstaat. Als je naar het kleding kijkt van D&G, bijv truien die 200 euro kosten zal je vaak met moeite het merk erop vinden. Tenminste het zal niet overduidelijk opvallen. Je betaalt voor het materiaal en kwaliteit en natuurlijk betaal je ook een hoop omdat het van een bepaald merk komt. Daarom zal je voor een D&G pak meer betalen dan een borelli (correct me if I am wrong), maar denk dat de kwaliteit allebei hetzelfde is
Hier ben ik het absoluut mee eens, om er nog aan toe te voegen: DE PASVORM. Mensen vergeten dat vaak. Bij de neppe variant is behalve het uitvergrote logo de verschrikkelijke pasvorm een verschil.
pi_21621662
Jah, als je D&G koopt voor het merk, en dan gaat zeuren dat er mensen met neppe zooi rondlopen, dan kijk je echt alleen naar het merkje wat er op staat, en heb je dus echt de ballen verstand van kleding (terwijl je dat wel een beetje wilt laten zien door D&G te kopen). En dan gaan zeuren dat neppe 5 euro kosten en de echte 200, terwijl die dingen gewoon 80 euro tops zijn (voor D&G).
Als je een beetje normaal bent dan koop je gewoon kleding om hoe het er uit ziet, en dan zie je ook wel dat je er geld aan uitgeeft (als je dat doet). Ik heb bijvoorbeeld een paar shirts van Tween, 50-70 euro, niemand kent het merk, maar je ziet wel dat het designer is. (en niemand loopt er mee rond, ook altijd leuk, dus neppers zul je helemaal nooit zien).

Owja, ff ontopic:
Tween is dus hot, Evisu en Von Dutch niet.
En alle kakmerken moeten bij je image passen (ik ga het niet bij not zetten omdat ik het een fout image vindt).
pi_21621737
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:57 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Hier ben ik het absoluut mee eens, om er nog aan toe te voegen: DE PASVORM. Mensen vergeten dat vaak. Bij de neppe variant is behalve het uitvergrote logo de verschrikkelijke pasvorm een verschil.
Tis niet eens de pasvorm, komt gewoon door de mensen die het dragen. Die mensen die het voor het merkje dragen weten gewoon niet hoe ze kleding moeten dragen. Ik zie ook wel mensen rondlopen met ECHTE RL/Evisu shirts, die 4 maten te groot zijn.
Maar je hebt ook wel gelijk, je hebt ook wel heel veel neppers die op internet maar een hele grote nepmaat bestellen, 'zodat het sowieso past'.
pi_21623911
quote:
Bovendien... waarom koop je niet gewoon merkloos, in plaats van nep, als je er niet om geeft?
Ik zeg niet dat ik er niet om geef, ik zeg dat karakter/persoonlijkheidsloze 13 in een dozijn ventjes als bepaalde figuren in deze post er iets minder moeilijk over zouden moeten doen.
quote:
Replay valt in een heel andere categorie dan Ralph Lauren en Lacoste. Wordt ook door heel andere mensen gedragen.
Jij leeft in een heel klein wereldje he? Als ik een spijkerbroek combineer met een RL polo ( en ik zie echt niet in waarom niet ) treed ik dan gelijk buiten jouw duidelijk omlijnde hokjescultuur? Mijn god zeg, oppervlakkigheid ten top.

Ik loop met RL en lacoste omdat ik er graag goed/verzorgd uitzie, en omdat polo's en broeken van de Piet Kerkhof kwalitatief gewoon kut zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik een grammetje minder respect heb voor iemand die ervoor kiest met WE dingen te lopen. Of hij daar nu het geld voor heeft of niet.

Als je graag met D&G truien loopt van 200 euro, dan doe je dat zoals chillmeister zegt omdat je er graag bijzonder bij loopt, je kleed je graag hip, of mode, weet ik het, en dan zoek je inderdaad niet iets met heel groot D&G erop.

Morkje geef ik zo mogelijk nog meer gelijk.

Trouwens over pasvorm, heeft iemand ooit custom fit van tommy gezien? ik zoek het sinds een week, omdat ik de custom fit van RL zoveel beter vindt zitten dan de normale versies.
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:20:05 #232
95608 Speth
Rorschach
pi_21624474
quote:
Jij leeft in een heel klein wereldje he? Als ik een spijkerbroek combineer met een RL polo ( en ik zie echt niet in waarom niet ) treed ik dan gelijk buiten jouw duidelijk omlijnde hokjescultuur? Mijn god zeg, oppervlakkigheid ten top.
Replay is gewoon pauper

* Speth wacht tot het visje hapt

[ Bericht 14% gewijzigd door Speth op 29-08-2004 20:25:16 ]
pi_21625362
*hap*
anders nog iets ?
pi_21630749
Ik lach me werkelijk kapot om het feit dat mensen zich druk maken hoe een ander erbij loopt.
Je image krijgt een deuk als iemand in hetzelfde shirt als jij loopt maar dan nep.
Daar is waar het om draait toch?
Jij legt 250 euro neer en een ander voor iets wat er op lijkt 5 euro.
Als het in jullie ogen zo overduidelijk is dat een ander in nep loopt, waar maak je je dan druk om?
Al loopt iemand met een bloemetjes jurk met heel groot Armani erop, en kaplaarzen aan.. who fucking cares?
Als jij draagt wat je mooi, lekker en fijn vindt, je weet dat je er goed bij loopt, en in jouw ogen heb je stijl en klasse dan is dat toch voldoende?
En al is dat niet het geval..
Ik snap het niet.
Je kan nog zo stoer met je echte Evisu shirt door de stad wandelen, maar wat zegt dat?
In wezen geen ene moer..
In mijn ogen ben je iemand die het uit kan geven, leuk of niet leuk..
Ja en? wat nu, tis een beter persoon? , het heeft meer klasse?
Die persoon is van betere stand, dus intelligenter, beter in de omgang etc etc?
Oh en als ik iemand in de stad zie lopen met een nep Evisu dan denk ik natuurlijk het tegenovergestelde, wat een pauper man!

Het zou toch wel erg zijn als ik zo zou denken.
Zijn sommige van jullie ook zo dat je je vrienden kiest nav het uiterlijk van die persoon, naar wat ze verdienen of waar ze wonen?

Ik snap het gewoon niet.

ohja ik draag wat bij me past, wat goed zit, lekker zit.. dat kan varieren van een shirt van 70 euro tot een hematruitje van 10 euro.

Custo bv vind ik dus geweldig omdat het heerlijk felle kleuren en opdrukken heeft en goede kwaliteit is imo.
Als de zeeman dat had dan had ik dat gekocht.
pi_21631077
In jouw politiek correcte heilige oogjes klopt dat allemaal misschien maar ik vind het echt supertypisch gelul.

Kleren interesseren me geen ene reet behalve dat ik door mensen beoordeelt ga worden op mijn kleding. Dat is reden genoeg voor mij om goed na te denken over wat ik aantrek en wat mensen daarvan zullen vinden. Basta ;D
pi_21631316
Je draagt ook een pak bijvoorbeeld niet omdat je dat zelf zo mooi vind, maar omdat je iets wil uitstralen, meestal betrouwbaarheid. Op dezelfde manier kunnen gewone kleren iets over je zeggen, of dat nou terecht is of niet...
pi_21631835
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Speth het volgende:
Bovendien is er ook nog zoiets als uitverkoop. 200 is onzin, een RL polo kost hoogstens 90e,
of maar 15, als je ff slim bent op ebay.....
pi_21631850
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:53 schreef Nynex het volgende:
In jouw politiek correcte heilige oogjes klopt dat allemaal misschien maar ik vind het echt supertypisch gelul.

Kleren interesseren me geen ene reet behalve dat ik door mensen beoordeelt ga worden op mijn kleding. Dat is reden genoeg voor mij om goed na te denken over wat ik aantrek en wat mensen daarvan zullen vinden. Basta ;D
Als mensen aan jou zien dat je stijl hebt en je goed kleed.. wat heeft dat dan voor nut mensen die er minder verzorgd/ nep of wat dan ook erbij lopen belachelijk te maken?
Mensen die roepen" ah man je bent fake, een pauper, triest " omdat deze mensen in nepspul lopen kan ik niet begrijpen.
Dat is wat ik kort gezegd bedoel..
Maargoed, weet niet of je het tegen mij had.
pi_21632002
quote:
Mensen die roepen" ah man je bent fake, een pauper, triest " omdat deze mensen in nepspul lopen kan ik niet begrijpen.
Omdat ze de goede naam van een bepaald exclusief merk door het slijk halen... Bovendien staat het gewoon ontzettend nep als je er een beetje oog voor hebt. Draag dan merkloos, dat is ook goedkoop.
pi_21632133
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Omdat ze de goede naam van een bepaald exclusief merk door het slijk halen... Bovendien staat het gewoon ontzettend nep als je er een beetje oog voor hebt. Draag dan merkloos, dat is ook goedkoop.
Maar ik betwijfel of dat altijd de reden is..
Boos worden omdat Je heel stoer 250 gulden neerlegt ( kopen om te patsen) en een ander iets heeft wat er op lijkt voor een schijntje..
Echte merkliefhebbers ( om de kwaliteit/pasvorm ) die er over inzitten zijn niet de mensen die anderen met dat nepspul paupers noemen.. ze vinden het echt zonde dat er bedrijven zijn die het nepspul maken ( gaat om de waarde van het merk)
Maargoed, dat denk ik.
pi_21632465
quote:
Boos worden omdat Je heel stoer 250 gulden neerlegt ( kopen om te patsen)
250 euro is schromelijk overdreven. En voor de kenner lijkt de nep er in de meeste gevallen totaal niet op.
quote:
Echte merkliefhebbers ( om de kwaliteit/pasvorm ) die er over inzitten zijn niet de mensen die anderen met dat nepspul paupers noemen.. ze vinden het echt zonde dat er bedrijven zijn die het nepspul maken ( gaat om de waarde van het merk)
Daarom staat het nog wel pauper. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar je op doelt, die zogenaamde 'echte merkliefhebbers' zoals jij ze beschrijft, en die het nepspul niet pauper vinden ben ik nog nooit tegengekomen.

Edit: Waarom ben ik wakker?
pi_21633137
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:53 schreef Nynex het volgende:
Wat een rotleven lijkt me dat ... om zo in tweestrijd te zitten. Iets interesseert je totaal niet maar je bent er wel heel bewust mee bezig... er zijn vast leukere dingen om de tijd mee door te brengen

Ben zelf volgens mij net tegenovergesteld... mij gaat het erom hoe goed ik het bij mezelf vind staan en hoe ik mezelf er in voel (als ik me om anderen druk zou moeten maken zou ik gezien m'n leeftijd vast andere dingen zoals Gant e.d. moeten dragen ), en ik vind het ook nog heerlijk om kleding te shoppen
pi_21636015
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:28 schreef concept het volgende:

[..]

Even terzijde, een kleine weurdje richting die imbecielen die al hun eigenwaarde schijnen te ontlenen aan hoe duur der kleding wel niet was. Ik zal niet zeggen dat ik niet vrolijk mee doe aan het kopen van replay broeken, ralph lauren polo's en hier en daar een tommy truitje, maar om 200 euro voor een shirt neer te leggen vind ik gewoon dat iemand je vrij hard op je hoofd heeft geslagen. Dan ben je , om het samen te vatten op jullie niveau, gewoon gek. Niet modebewust, niet heel cool, gewoon gek.

Dus als iemand jullie in feite voor paal zet door met een shirtje van 5 euro te lopen ( wat er exact zo uit ziet ), dan vallen jullie gewoon op je bek, vandaar de overtrokken reacties.

En nee, ik ben nog nooit in turkije geweest.

Je hebt totaal een loze reactie gegeven op mijn quote.
Als je nep merkkleding gaat kopen ben je heel erg triest. Vooral als je dan gaat verkondigen dat het echt is.
Nogmaals ik heb alle respect voor mensen die merkkleding onzin vinden en gewoon merkloze leuke kleding halen. Hun goed recht. Maar mensen met NEP merkleding heb ik echt totaal geen grijntje respect voor. Willen wel maar kunnen niet mensen. Dat zijn juist de mensen die willen opvallen met grote logo's. Alleen het trieste is ook nog dat het nep is. Dat vind ik gewoon erg sneu. Het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben HOE NEP HET ERUIT ZIET!!!!!!!! JE LOOPT VOOR LUL!!!

Mooie echte merkkleding staan vaak de merken niet groot op. Ik probeer dat in ieder geval altijd te vermijden. Dat is pas pauper namelijk.........

Nep merkkleding is
Merkloze kleding is ieders eigen keus
pi_21636030
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:19 schreef Brennie het volgende:

[..]

Maar ik betwijfel of dat altijd de reden is..
Boos worden omdat Je heel stoer 250 gulden neerlegt ( kopen om te patsen) en een ander iets heeft wat er op lijkt voor een schijntje..
Maargoed, dat denk ik.
Volgens mij zijn er gewoon 5 soorten mensen:
1+2 De mensen die weinig aan kleding uitgeven, en er dan wel / niet veel moeite in steken om er leuk uit te zien
3+4 Mensen die willen patsen met hun kleding, en daar veel / weinig geld aan uitgeven (echt / nep)
5 En dan nog de mensen die wel moeite willen doen om er goed uit te zien (wbt kleding) en daar ook wel geld aan uit willen geven.

4 loopt te janken over 3, terwijl hij zelf ook gewoon kleren koopt om de verkeerde redenen, de niet hotte merken, waar heel groot op staat waar het van is.
Maar als ik iemand zie lopen in een shirt waar alleen heel groot D&G op staat, dan is het direct een stom patsertje imho, als ik iemand zie in een shirt waar geen merk op staat, maar waar ik wel aan kan zien dat het veel gekost heeft (mooi is) dan kan ie echt wel meer waardering van me krijgen. Die mensen zullen ook niet gaan janken over het feit dat andere mensen in nepshirts lopen met D&G er op, want die shit kopen ze zelf toch niet.
pi_21636102
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Morkje het volgende:

[..]
Die mensen zullen ook niet gaan janken over het feit dat andere mensen in nepshirts lopen met D&G er op, want die shit kopen ze zelf toch niet.
Ach....... Ik vind het best leuk om er over te discussieren met mensen die nep kleding hebben. Gewoon interessant om hun beweegredenen te horen. Vooral als ze beweren dat het echt is.
Maar je hebt dus eigenlijk helemaal gelijk. Mensen die in nep shirts lopen zijn ook vaak de mensen die goedkopere merkkleding halen in NL met mega groot de logo's erop. Allebei hoe dan ook triest......
pi_21640425
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 03:09 schreef Speth het volgende:

[..]

250 euro is schromelijk overdreven. En voor de kenner lijkt de nep er in de meeste gevallen totaal niet op.
[..]

Daarom staat het nog wel pauper. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar je op doelt, die zogenaamde 'echte merkliefhebbers' zoals jij ze beschrijft, en die het nepspul niet pauper vinden ben ik nog nooit tegengekomen.

Edit: Waarom ben ik wakker?
Het pauper vinden staan of iemand echt ' afrekenen' om zijn persoon als deze nepspul draagt is een verschil.
Het tweede vind ik een beetje kinderachtig.. " maak je niet druk"

Wat Morkje idd zegt, je hebt verschillende mensen.
De mensen die nepspul kopen en heel stoer verkondigen dat het echt is, en zich de " man" voelen.. tja , ach..
Je hebt echter ook mensen die gewoon weinig geld hebben, wel merkspul willen dragen en dus nepspul kopen. ( met merkspul ben je in veel ogen blijkbaar belangrijk.. dus als 'arm' persoon.. wat doe je dan?)
Patsen er niet mee en leven gewoon hun leven.. om die mensen nou zo hard af te blaffen!
Je kan er vanalles over zeggen, maar laat mensen gewoon.
pi_21640681
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:20 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Wat een rotleven lijkt me dat ... om zo in tweestrijd te zitten. Iets interesseert je totaal niet maar je bent er wel heel bewust mee bezig... er zijn vast leukere dingen om de tijd mee door te brengen

Ben zelf volgens mij net tegenovergesteld... mij gaat het erom hoe goed ik het bij mezelf vind staan en hoe ik mezelf er in voel (als ik me om anderen druk zou moeten maken zou ik gezien m'n leeftijd vast andere dingen zoals Gant e.d. moeten dragen ), en ik vind het ook nog heerlijk om kleding te shoppen
Jahoor ik ben d'r echt 24/7 mee bezig Welnee ik ga eens in de zoveel tijd even shoppen voor wat kleding van een degelijk niveau waarmee ik voor de dag kan komen, dat hang ik in me kast en daarmee is het afgedaan ;D

Zou niet weten op wat voor manier ik er nog meer mee bezig zou moeten zijn ;D
pi_21642343
quote:
Omdat ze er degene die er graag mee rondpatsert voor lul zetten.

ZOals hier en daar wordt gezegd, als je merkkleding koopt loop je er graag stijlvol bij, dan koop je juist niet iets met het merkje er groot op. Dan betaal je ook niet voor het merk, dan betaal je voor de exclusiviteit van jouw trui/shirt/vulmaarin
quote:
Nogmaals ik heb alle respect voor mensen die merkkleding onzin vinden en gewoon merkloze leuke kleding halen. Hun goed recht. Maar mensen met NEP merkleding heb ik echt totaal geen grijntje respect voor. Willen wel maar kunnen niet mensen. Dat zijn juist de mensen die willen opvallen met grote logo's. Alleen het trieste is ook nog dat het nep is. Dat vind ik gewoon erg sneu. Het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben HOE NEP HET ERUIT ZIET!!!!!!!! JE LOOPT VOOR LUL!!!
Ik was eigenlijk van plan hier vrij uitgebreid op in te gaan. Maar, daar heb ik dan nog net iets teveel zelfrespect voor. Je zoekt het maar uit in je extreem oppervlakkige wereldje.
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:27:40 #249
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_21643384
Hot : Diesel, Von dutch, Replay, G-star, Nudie, Energie, (G-sus), All star

Tussenin : ralph lauren, riverwoods, tommy hilfiger, esprit

Not : evisu d&g armani
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:32:58 #250
89723 RealKnuckles
pi_21643468
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:27 schreef NiekieW. het volgende:
Hot : Diesel, Von dutch, Replay, G-star, Nudie, Energie, (G-sus), All star

Tussenin : ralph lauren, riverwoods, tommy hilfiger, esprit

Not : evisu d&g armani
Allstar en GSUS
LoL hoe kom je der op
en armani en D&G not whahaha
pi_21643769
hier mijn resumé van de wat bekendere merkjes :

armani jeans, emporio, AJ : nooit hot geweest, af en toe zie je wat plebs ermee lopen, vaak nep t-shirts. de hemden en pakkken zijn wel ok maar niet echt aan mij besteed.

dolce & gabanna : maken wel leuke shirts en broeken, maar vaak overdreven grote logo's erop. heb een paar tshirts met een bescheiden labeltje in de kraag.

von dutch : in het aller aller aller begin wel leuk nieuw hip merk, maar nu is het hetzelfde als armani; voor het plebs

bikkembergs : wel redelijk hot at the moment. heb er een vest en broek van. hoewel ik bang ben het dezelfde status als von dutch krijgt.

replay : heeft ook wel leuke shirts gehad, is nu 10 x niets meer imho. broeken blijven wel ok maar niet echt heel vernieuwend.

gsus, g-star, diesel : 'modale' merkkleding. voor mensen die graag een merkje willen en dat merkje iedere dag honderden keren willen tegenkomen in de kroeg of op straat. ook niet aan mij besteed.

en dan is er nog m'n liefde voor kleding wat echt vakwerk is, maar dat past meer in het 'ware fijnproevers' topic
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:04:30 #252
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_21644007
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:32 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Allstar en GSUS
LoL hoe kom je der op
en armani en D&G not whahaha
ja ieder zijn eigen smaak he....

als je in 'normale' armani of d&g shirts loopt ben je in mijn ogen 'niemand' dat is dan ook niet bij alle shirts maar ik zou het nooit kopen....
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_21644010
Laat me raden? Lacoste?

Heerlijke kleding trouwens:)
pi_21644148
tja 2 zomers terug kwamen die polo's (weer) in. nooit de moeite genomen m'n icon te veranderen maar dat is niet echt vakmanschap ofzo, een lacoste polo'tje
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:23:55 #255
73888 DIA
die ja .....
pi_21644354
wie bepaald wat hot is en wat not is!#?
pi_21645709
Als iets net nieuw is en de massa er nog nie mee loopt, zodra de massa er mee loopt is het eigenlijk al uit want dan is het nieuwtje er vanaf.

Trendwatchers ontdekken trends, beroemde mensen starten een hype van iets.
pi_21646023
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 17:28 schreef concept het volgende:

[..]

Omdat ze er degene die er graag mee rondpatsert voor lul zetten.
Dit kan je toch niet serieus menen, wel? Je houdt jezelf anders nogal voor de gek
quote:
ZOals hier en daar wordt gezegd, als je merkkleding koopt loop je er graag stijlvol bij, dan koop je juist niet iets met het merkje er groot op. Dan betaal je ook niet voor het merk, dan betaal je voor de exclusiviteit van jouw trui/shirt/vulmaarin
Je betaalt ook voor het merk, en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee.
pi_21667391
Ik heb het over de type's die zichzelf gelijk het mannetje vinden omdat ze zo gek waren 200 euro voor een shirt neer te leggen.

Ik heb geen problemen met betalen voor een merk, maar er zijn gewoon grenzen, en mensen die puur op de merken afgaan, tja.
pi_21682173
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:50 schreef postman het volgende:
hier mijn resumé van de wat bekendere merkjes :

armani jeans, emporio, AJ : nooit hot geweest, af en toe zie je wat plebs ermee lopen, vaak nep t-shirts. de hemden en pakkken zijn wel ok maar niet echt aan mij besteed.

dolce & gabanna : maken wel leuke shirts en broeken, maar vaak overdreven grote logo's erop. heb een paar tshirts met een bescheiden labeltje in de kraag.

von dutch : in het aller aller aller begin wel leuk nieuw hip merk, maar nu is het hetzelfde als armani; voor het plebs

bikkembergs : wel redelijk hot at the moment. heb er een vest en broek van. hoewel ik bang ben het dezelfde status als von dutch krijgt.

replay : heeft ook wel leuke shirts gehad, is nu 10 x niets meer imho. broeken blijven wel ok maar niet echt heel vernieuwend.

gsus, g-star, diesel : 'modale' merkkleding. voor mensen die graag een merkje willen en dat merkje iedere dag honderden keren willen tegenkomen in de kroeg of op straat. ook niet aan mij besteed.

en dan is er nog m'n liefde voor kleding wat echt vakwerk is, maar dat past meer in het 'ware fijnproevers' topic
Dit topic dus
[Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers DEEL III
  donderdag 30 september 2004 @ 12:06:42 #260
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_22304929
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 17:28 schreef concept het volgende:
Dat is een beetje onzin. De exclusiviteit kan namelijk óók in de combinatie van kleding zitten. En dus ligt het stijlvolle puur bij de smaak van diegene die het aan heeft.

Je kunt voor weinig geld een heel erg stijlvolle outfit hebben, als je maar oog hebt voor dat soort dingen en je van te voren al voor je ziet hoe je het wilt hebben. En je het niet erg vind om honderden winkels te lopen en overal één klein dingetje te halen om het totaalbeeld compleet te maken. Je kunt ook naar een hele dure winkel gaan, en een exclusief shirt kopen, een exclusieve broek... Maar dan laat je eigenlijk zien dat de winkelbediende jouw stijlvolheid heeft bepaald, en niet jijzelf, aangezien zoiets niet alleen duur maar vooral erg oncreatief is.

En ja, bij goedkopere kleding moet je veel en veel harder zoeken voordat je stijlvolle dingen vind (de goedkope en 'modale' merken hebben vaak de neiging om overal logo's op te plakken). Je moet ook veel smaak en voorstellingsvermogen hebben om het in je hoofd al bij elkaar te zien en zo te zien wat past en wat niet. Als je dat niet hebt gaat het helaas over, maar als je dat wel hebt.. waarom zou je in godsnaam nog exclusieve kleding kopen dan..
pi_22330948
Hot: Rockwell, Whipping Floyd
Not: G-sus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')