Inderdaad, anders hadden een hele hoop mensen niet kunne stemmen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:23 schreef TIM-846 het volgende:
gelukkig maar dat dit topic twee weken openblijft!
Daarom...quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, anders hadden een hele hoop mensen niet kunne stemmen..
Je moet vier keer stemmen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:49 schreef DarcMarc het volgende:
Isabella natuurlijk![]()
oh okeequote:Op donderdag 22 juli 2004 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet vier keer stemmen..
Bowien - Rosa
Roos - Janine
Kim - Hedwig
Yasmin - Isabella.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:53 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
oh okee![]()
dan word het:,Bowien,Janine,Yasmin,Isabella
oh okeequote:Op donderdag 22 juli 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]. Je moet er uit elk duel één kiezen. Elk duel kent dan één winnaar, die doorgaat naar de volgende ronde.
Dus:
-Bowien of Rosa
-Roos of Janine
-Kim of Hedwig
-Yasmin of Isabella.
Ja.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:58 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
oh okee
1,word. Bowien
2,word, Janine
3,word:, Kim
4,word, Isabella
zo heb ik het nu goed gedaan![]()
Dat van die computer wist ik. Maar dat 'ie nog steeds stuk is niet..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:41 schreef timbob het volgende:
oh, mededeling.
dunn0w is helegaar niet op vakantie,
d'r computer is gewoon nog steeds stuk. en dus kan ze ook niet stemmen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:26 schreef babette21 het volgende:
dunn0w is terug: tel er maar een stem voor Isabella bij op!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:28 schreef dunn0w het volgende:
Aaah bvo..... heb je me gemist?.
Ik ben nog net optijd om op Isabella te stemmen!!!!!.
Bowien Sanders-Galema
Janine Elschot
Kim Azalaia-Verduyn
Isabella Kortenaer
Maar waarom moet Isabella nou weer tegenover Yasmin staan.. das niet eerlijk...
Yaaay je bent er weerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:28 schreef dunn0w het volgende:
Aaah bvo..... heb je me gemist?.
Ik ben nog net optijd om op Isabella te stemmen!!!!!.
Bowien Sanders-Galema
Janine Elschot
Kim Azalaia-Verduyn
Isabella Kortenaer
Nee daar ben ik het nou 100 % mee eens, dat zou de finale moeten zijn......quote:[b]
iddquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:24 schreef SilverShoe het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het nou 100 % mee eens, dat zou de finale moeten zijn......
Doodzonde maar ach, of ik nou hoog of laag spring, blaf of miauw. Helaas zal die voorbestemde finale nooit plaatsvinden![]()
Morgenavond ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:19 schreef TIM-846 het volgende:
tijd om te sluiten?
Okquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
Hé BVO ff over de eventuele 4uur-durende shoot-out van morgen: ik kan dan niet online komen dus bij deze vast mijn stemmen (voor het geval dat) : Bowien, Janine, Kim & Isabella![]()
Vind ik ook, maar zoals ik al zei in de vorige topic, is zij mijn derde. Eerste plaats natuurlijk Janine en tweede plaats Isabella! Isabella klimt dag in dag uit steeds hoger bij mij en ze is echt zeker weten mijn favoriet geworden van de jonge generatie!!! Ze doet het gewoon zooooo goedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef BVO het volgende:
Ik dacht dat jij Yasmin ook zo leuk vond?.
Ja ik weet het gewoon niet meer. Ik vind haar zoals ik nu terugdenk helemaal geweldig en wil haar heel graag terug, maar als ik de ouwe topics bekijk, had ik de grootste hekel aan haar..quote:Op zondag 25 juli 2004 11:09 schreef dunn0w het volgende:
Wat doet Daantje in jouw verder perfecte top 5???
Beev, voor de finale, hou je me op de hoogte dan wil er kan gaan winnen en zo, kan ik een hele mooie collage maken en zo, met foto's en text en zoquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Zondag is deze ronde afgelopen en hebben we nog maar 4 vrouwen over. Dan worden die ook opgesplitst in 2 duels, zodat we er nog maar twee overhouden. DIe staan dan in de finale en degene die dan de meeste stemmen krijgt is de winnares.
Hahah.... haha ja jij ook!....quote:Op zondag 25 juli 2004 11:21 schreef timbob het volgende:
[..]
goeiemorgen
Ik weet het, ik weet de tussenstand van beev en zo, maar niemand anders mag het weten, want anders is het niet spannend meer. Laat ik het zo zeggen, in die paar uur kan alles veranderen!!quote:Op zondag 25 juli 2004 12:38 schreef dunn0w het volgende:
Hoe staat isabella ervoor Bvo.... is er nog enige kans dat ze van Yasmin wint?
Nee hoor, Isabella heb ik altijd al leuk gevonden. Alleen een tijdje vond ik haar KLEDING en KAPSEL echt afschuwelijk! Vooral toen ze dat jokerpakje aan hadquote:Op zondag 25 juli 2004 12:21 schreef dunn0w het volgende:
Maar Dizer... he... dat heb jij wel vaker... je had eerst ook een hekel aan Isabella... en nu niet meer.
Isabellaquote:Op zondag 25 juli 2004 12:36 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Bowien Sanders-Galema
Janine Elschot
Kim Azalaia-Verduyn
Isabella Kortenaer
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet de tussenstand van beev en zo, maar niemand anders mag het weten, want anders is het niet spannend meer. Laat ik het zo zeggen, in die paar uur kan alles veranderen!!
Maar ik verklap je 1 ding, het is zoooooo spannend, dat Isabella best wel kan winnen!
aha op die fiets....quote:Op zondag 25 juli 2004 12:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, Isabella heb ik altijd al leuk gevonden. Alleen een tijdje vond ik haar KLEDING en KAPSEL echt afschuwelijk! Vooral toen ze dat jokerpakje aan had
Wat mij betreft is zij #2 aller tijden qua acteren.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
aha op die fiets....
maar wat acteren betreft is ze toch beter dan pascal en yasmin enzo bij elkaar.
Meen je dat nou echt????quote:Op zondag 25 juli 2004 12:54 schreef dunn0w het volgende:
Ik deel je top5 rijtjes..... ook al ken ik Dian niet....
Ja janine vind ik ook top! ... en Stefano en Ludo ook - spreekt voor zich -. En benjamin ook dus.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt????![]()
Oh okquote:Op zondag 25 juli 2004 13:02 schreef dunn0w het volgende:
Dankje.... maar ik had het al gelezen ja....
.
Oh jij... naar complimentjes vissend iemand.....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh okMaar wat vond je ervan?
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Oh jij... naar complimentjes vissend iemand...... Ik vond het prachtig... en je had hele mooie foto's erbij gezocht
.
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat het niet waar is..quote:Op zondag 25 juli 2004 13:15 schreef BVO het volgende:
De duels zijn nu wel beslist, ook die tussen Yasmin en Isabella. Om 18:00 sluit deze ronde definitief.
...dan ga ik ff bij BVO op bezoek... en zorg dat ze alsnog door is..quote:Op zondag 25 juli 2004 13:23 schreef Bupatih het volgende:
Als Yasmin Isabella deze ronde niet overleeft,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
op wie?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef timbob het volgende:
ik heb meegestemd!
*trots is*
ik had nog op yasmin willen gaan stemmenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:31 schreef BVO het volgende:
knip
Had toch niks meer uitgemaaktquote:Op zondag 25 juli 2004 13:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ik had nog op yasmin willen gaan stemmen![]()
Helaas.... maar het had toch niet meer uitgemaakt...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ik had nog op yasmin willen gaan stemmen![]()
nou en ik wilde stemmenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had toch niks meer uitgemaakt
Ga je gang.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
nou en ik wilde stemmen
Kim en Bowienquote:Op zondag 25 juli 2004 13:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga je gang..
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
Kim Azalaia-Verduyn
Bowien Galema-Sanders
Mijn stemmen.
Beev heeft een hekel aan Janinequote:Op zondag 25 juli 2004 14:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.. niet Janine?
"quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
* Loting Halve Finale
Kim Azalaia-Verduyn vs. Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema vs. Isabella Kortenaer
Yes, prezies zoals ik al hoopte aan loting!! En nu hopen dat de finale tussen Janine en Isabella wordt [afbeelding]
ooh dit is moeilijkquote:Op zondag 25 juli 2004 13:52 schreef BVO het volgende:
Er zijn in bijna 14 jaar GTST een hoop verschillende vrouwen langsgekomen. Van de lieve zorgzame Hennie tot de koele zakenvrouw Martine Hafkamp. In dit tournament gaan we uitmaken wie, volgens Fok!, het allerleukste vrouwelijke personage is dat ooit in de serie heeft gezeten.
Leuk is uiteraard een ruim begrip. De ene houdt meer van het zorgzame type, de ander meer van een vrouw waar je om kan lachen, weer een ander ziet liever een bitch in de soap. Als we gewoon allemaal met ons gevoel beslissen wie onze favoriet van de twee in een duel is, komen we uiteindelijk vanzelf bij de grote winnares uit.
Ruim een maand geleden begonnen we aan dit tournament. Na wat research begonnen 64 vrouwen aan de strijd "Miss GTST 2004". Door middel van een aantal erg spannende duels vielen er steeds meer vrouwen af, waarna er uiteindelijk vier echte GTST-babes overbleven. Deze vier zullen in deze Halve Finale en later in de Finale uit gaan maken wie volgens Fok! het Favoriete Vrouwelijke Personage ooit is.
Aangezien deze vier vrouwen in totaal al 60 andere vrouwen hebben uitgeschakeld verdienen ze wel nog wat extra aandacht. Voordat de loting bekend wordt gemaakt, hier de vier Halve Finalisten.
Kim Azalaia-Verduyn
[afbeelding]
Gespeeld door:
Angela SchijfPeriode:
1996-1999Weg naar de Halve Finale:
Kim Azalaia-Verduyn - Valerie Fischer 33 - 12
Kim Azalaia-Verduyn - Charlie Fischer 1 26 - 13
Kim Azalaia-Verduyn - Jessica Harmsen 31 - 12
Kim Azalaia-Verduyn - Hedwig Harmsen 37 - 12
Janine Elschot
[afbeelding]
Gespeeld door:
Caroline de BruijnPeriode:
1992-hedenWeg naar de Halve Finale:
Janine Elschot - Marieke Vollaards 44 - 1
Janine Elschot - Sjors Langeveld 32 - 7
Janine Elschot - Barbara Alberts-Fischer 40 - 4
Janine Elschot - Roos Alberts-de Jager 35 - 14
Bowien Sanders-Galema
[afbeelding]
Gespeeld door:
Tanja JessPeriode:
1997-2000Weg naar de Halve Finale:
Bowien Sanders-Galema - Myriam van der Pol 39 - 7
Bowien Sanders-Galema - Laura Selmhorst 36 - 3
Bowien Sanders-Galema - Dian Alberts 2 29 - 15
Bowien Sanders-Galema - Rosa Gonzalez 37 - 12
Isabella Kortenaer
[afbeelding]
Gespeeld door:
Victoria KoblenkoPeriode:
2000-hedenWeg naar de Halve Finale:
Isabella Kortenaer - Trix Gerritse 42 - 3
Isabella Kortenaer - Pascale Berings 31 - 8
Isabella Kortenaer - Charlie Fischer 2 27 - 17
Isabella Kortenaer - Yasmin Fuentes 27 - 22
Ok, nu hebben we genoeg geouwehoerd en gewacht, we gaan over tot het echte werk!.
De vier vrouwen zijn bekend, zij zullen via twee duels uit gaan maken wie er in de Finale terecht gaan komen. Kies dus weer twee keer voor je favoriet, behalve als je een of twee vrouwen uit een duel niet kent. Stemmen op iemand die je niet kent heeft weinig zin. Daarnaast heeft het ook geen zin in opdracht voor iemand te stemmen of iemand in opdracht voor jou te laten stemmen, deze stemmen zullen niet worden meegeteld.
.
Deze ronde zal, net als voorgaande, wat langer openblijven i.v.m. de vakantie en de volgende ronde. Zeuren om hem eerder te laten sluiten heeft geen zin.
De sluitingstijden van de rondes:
Halve Finale: Dinsdag 9 augustus 20:00
Finale: Zondag 21 augustus 20:00
Sluitingsdata en tijden onder voorbehoud, weet uiteraard niet precies wanneer ik er kan zijn.
[afbeelding][afbeelding]......................…[afbeelding][afbeelding]
* Loting Halve Finale
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.. niet Janine?
Hmmz... I think he lost his mind....quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev heeft een hekel aan Janine
Geen hekel hoor, ze is best leuk, alleen ik vind d'r een beetje overgewaardeerd..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even de OP mailen, voor als dit topic vol is voordat ik thuis ben..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, als er 1 persoon is die het echt zoooo natuurlijk speelt is het Janine wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen hekel hoor, ze is best leuk, alleen ik vind d'r een beetje overgewaardeerd...
Ja is goed, ik ga wel even bijhouden wie op wat heeft gestemd al die tiijd, hoef jij dat niet in 1 keer te doenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even de OP mailen, voor als dit topic vol is voordat ik thuis ben..
Zoveel doet ze nou ook weer niet hoor. Met Ludo is ze leuk, maar voor de rest vind ik haar verhaallijn een beetje duf.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, als er 1 persoon is die het echt zoooo natuurlijk speelt is het Janine wel.
En ze is gewoon leuk om te zien en ze is de liefde van Ludo
Daarom is ze ook zo leukquote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema
Mensen doe normaal die rooie is een geflipte psyco
een geflipte freak is niet leuk.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Daarom is ze ook zo leuk.
Dat deed d'r tegenstandster ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
bovendien zit ze aan de sanders![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deed d'r tegenstandster ook..
maar die was niet gefliptquote:Op zondag 25 juli 2004 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deed d'r tegenstandster ook..
Je moet je onderschrift goed doen. Je moet rechte tags in plaats haakjes gebruikenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:14 schreef BVO het volgende:
Bowien vs. Dian is twee rondes geleden geweest,.
Mijn top 3 is:
1. Bowien
2. Dian
3. Yasmin
Liggen dicht bij elkaar, maar op deze manier had ik voor ze gekozen denk ik.
Nee, dat doe ik wel. Hij duurt nu maar 3 dagen langer dan de vorige ronde.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet je onderschrift goed doen. Je moet rechte tags in plaats haakjes gebruiken
Ennuh, moet ik de halve finale sluiten of doe jij dat?
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef TIM-846 het volgende:
wat een suffe halve finale..
Henoch, doe eens normaal zeg!! Ga gewoon stmmen! Janine en Isabella moeten door!!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:08 schreef Bupatih het volgende:
ik stem niet
Mijn favoriet is er al uit![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:28 schreef Dizer het volgende:
Janine en Isabella moeten niet door!!
juistquote:Op zondag 25 juli 2004 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
[..]
Henoch, doe eens normaal zeg!! Ga gewoon stmmen! Janine en Isabella moeten door!!
Met deze keuze graag zelfsquote:Op maandag 26 juli 2004 12:26 schreef Tania18 het volgende:
Hoe kan ik nou kiezen tussen Kim en Janine??![]()
Oke, ik kies voor Janine en Bowien.
(Maar ik mag toch nog wel van gedachten veranderen??)
Je hebt al gestemd, Riann.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:34 schreef Riann het volgende:
stem voor janine en isabella
Echt wel.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar je stem is bij deze vastgelegd. Veranderen is niet mogelijk meer.
Wat doe je nou? Op Kim stemmen ipv Janine??quote:Op maandag 26 juli 2004 13:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk:
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt wel..
Hey!!! FOK! it! Dit is nieuw!! Puur omdat ze niet op Bowien heeft gestemd leg jij opeens een regel vastquote:Op maandag 26 juli 2004 13:35 schreef BVO het volgende:
Iedereen mag zo vaak een lijstje in leveren als hij/zij wil, het laatst ingevoerde lijstje telt..
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]Nietes!!
Ze heeft wel op Bowien gestemd.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey!!! FOK! it! Dit is nieuw!! Puur omdat ze niet op Bowien heeft gestemd leg jij opeens een regel vast
idd ik had het er ook moelijk mee maar Janine is toch een soort van bijna Sanders hequote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was ook zo'n moeilijke keus! En Kim was zo leuk!
Ook goed....Tssk...wat een onzin.. als ik ga stemmen in het parlement mag ik een uur later toch ook niet veranderen. Tsssk...wat jij wil..quote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft wel op Bowien gestemd..
En die regel was er altijd al, hoor..
Het is een Sanders en dat zal ze ook zo blijven!!! Zij zorgt voor de nieuwe Sanders generatiequote:Op maandag 26 juli 2004 13:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
idd ik had het er ook moelijk mee maar Janine is toch een soort van bijna Sanders he
Owkeeequote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef BVO het volgende:
Het is gedurende de tournaments al regelmatig gebeurd dat mensen hun post hebben geëdit of later opnieuw hun stem hebben doorgegeven.
Niks mis mee, zolang ze zodra de stembus dichtgaat maar achter hun laatst doorgegeven keuze staan..
Je bent gewoon bang dat ze alsnog voor Kim gaat.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Owkeee
Echt niet..quote:Op maandag 26 juli 2004 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ze alsnog voor Kim gaat..
Dat snap ik dus ook écht niet.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
Hoe kan je Isabella nou leuker vinden dan Bowien??![]()
We zijn het eensquote:Op maandag 26 juli 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook écht niet..
Daarover is elk weldenkend mens het eens, toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We zijn het eens![]()
Dat is waar jaquote:Op maandag 26 juli 2004 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarover is elk weldenkend mens het eens, toch?.
Ga je nou voor Janine of Kim?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar ja![]()
Ik ben nog aan het nadenken..quote:Op maandag 26 juli 2004 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga je nou voor Janine of Kim?.
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken..
![]()
Mooi plaatje van Kim vs. niet zo mooi plaatje van Janinequote:
Ik vind het juist een heel mooi plaatje van Janinequote:Op maandag 26 juli 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mooi plaatje van Kim vs. niet zo mooi plaatje van Janine
Toch proberen me te beinvloeden he?!?![]()
Isabella is gestoordquote:Op maandag 26 juli 2004 17:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Dat kan best hoor!
Rot gauw op met je sjorsquote:Op maandag 26 juli 2004 17:54 schreef BoNGeR het volgende:
sjors sjors!![]()
Precies.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Isabella is gestoord![]()
Bowien was lief![]()
"quote:Op maandag 26 juli 2004 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarover is elk weldenkend mens het oneens, toch?.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies.
Bowien was ook veel geestiger enzo, Isabella is gewoon een brok psycho.
Psssst, He zal ik eens wat zeggen... dat is gewoon geacteerd hoor. Zij kan daar niks aan doen... heeft niks te maken met haar uiterlijkquote:Op maandag 26 juli 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies.
Bowien was ook veel geestiger enzo, Isabella is gewoon een brok psycho.
Tja, dat snap ik ook niet, maar ik snap dan ook weer totáál niet waarom Isabella leuker zou zijn dan Bowien.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:17 schreef TIM-846 het volgende:
hoe kun je kim nou minder leuk vinden dan janine?? janine hoeft niet ieder tournament te winnen
dus bij deze mijn stemmen:
Kim vs Janine
Isabella vs Bowien
Dit Tournament draait niet alleen om uiterlijk. het draait niet eens om de actrice maar om het personage zelf.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:04 schreef SilverShoe het volgende:
[..]
Psssst, He zal ik eens wat zeggen... dat is gewoon geacteerd hoor. Zij kan daar niks aan doen... heeft niks te maken met haar uiterlijk
Maar he.... Niet doorverklappen he....Sttt
We beoordelen hier dan ook niet de actrices maar de personages.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:04 schreef SilverShoe het volgende:
[..]
Psssst, He zal ik eens wat zeggen... dat is gewoon geacteerd hoor. Zij kan daar niks aan doen... heeft niks te maken met haar uiterlijk
Maar he.... Niet doorverklappen he....Sttt
Zo als ik dus al zeiquote:Op maandag 26 juli 2004 20:10 schreef BVO het volgende:
[..]
We beoordelen hier dan ook niet de actrices maar de personages..
this maar wat je mooi vindquote:Op maandag 26 juli 2004 20:14 schreef SilverShoe het volgende:
![]()
Ow oke sorry, lompe opmerking....
Maar vind ik wel dom... Miss is gewoon Miss en daar hoef je alleen maar mooi voor te zijn, drm blijf ik bij Isabella...
Jaquote:Op maandag 26 juli 2004 20:14 schreef SilverShoe het volgende:
![]()
Maar vind ik wel dom... Miss is gewoon Miss en daar hoef je alleen maar mooi voor te zijn, drm blijf ik bij Isabella...
Stem je alleen op Isabella?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:14 schreef SilverShoe het volgende:
![]()
Je mag ook stemmen hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 18:07 schreef BoNGeR het volgende:
Sjors is in de serie een dreug wijf maar tis best een lekker kind![]()
Dan maar kim, maar ik begrijp niet hoe een van die 2 in de finale terecht is gekomenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stem je alleen op Isabella?
En de keuze tussen Janine en Kim? Die blijft gewoon open?
En wij wisten niet eens dat jij nog leefdequote:Op donderdag 29 juli 2004 09:21 schreef karoltje het volgende:
* Loting Halve Finale
Ik wist niet eens dat dit tournament er was.
Je hebt ın de eerste rondes ook al meegestemd hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:21 schreef karoltje het volgende:
Ik wist niet eens dat dit tournament er was.
Als jij nu niet gauw oprot uit fok! Dan fok ik je helemaal naar de fok!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt ın de eerste rondes ook al meegestemd hoor..
Als ık mn maıl nıet regelmatıg check raakt ıe overvol en wordt ıe geblokkeerdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij nu niet gauw oprot uit fok! Dan fok ik je helemaal naar de fok!!!
Ga defok nou genieten van je vakantie ipv in een internetcafe te gaan zitten!!!
Ik weet het,quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wij wisten niet eens dat jij nog leefde
Je mag best wel eens komen posten in de gtst topics hoor. We bijten niet.
Serieusquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt ın de eerste rondes ook al meegestemd hoor..
Was dat een schop in je slaap?quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:16 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
[Ronde 3] GTST Tournament: Miss GTST 2004.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:02 schreef karoltje het volgende:
Serieus?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik verander mijn stem
In plaats van Janine, kies ik nu voor Kim.
Bowien blijft staan![]()
* Dizer brengt de spanning terug in het tournament![]()
idd niet leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon laten beinvloeden door BVO.
Niet leuk
Dan ıs ıe nog open jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:54 schreef karoltje het volgende:
Ik ben morgen op vacance, nog kans dat ik met de finale mee kan doen? Of hij moet 14 aug nog open zijn. Dan kan het ook.
Tsss... omdat Yasmin eruit is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik stem lekker niet
Stem nou meequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik stem lekker niet
Je had al gestemd, en dat was ook dezelfde als ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:08 schreef Shir het volgende:
* Loting Halve Finale
Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema
Inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tsss... omdat Yasmin eruit is?
Je hebt een foutje gemaakt. Er staat Janine ipv Kimquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:19 schreef Frey het volgende:
eerste keer dat ik stem:
Janine en Bowien.
en als Janine niet doorgaat, is het ook de laatste keerquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt een foutje gemaakt. Er staat Janine ipv Kim![]()
Ligt het aan mij of is het hier koud aan het worden?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
en als Janine niet doorgaat, is het ook de laatste keer
Tom_Tom- stemt dus op Bowienquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aangezien ik er de hele tijd niet ben als de finale wordt gehouden geef ik hier mijn voorkeuren alvast door voor de finale. Dan weet BVO op wie ik stem..
Kim vs. Bowien.
Kim vs. Isabella.
*****Janine vs. Bowien.*****
Janine vs. Isabella.
Dus ik hoop dat Kim naar de finale gaat..
quote:Rhodos lýgt verder weg
Komt goed![]()
![]()
Hoe laat vlýeg je?
Btw, om even op het tournament terug te komen,, geef even je stemmen door voor deze 4 mogelýjke fýnales (aangezýen je op vakantýe gaat
)
Kým - Bowýen
Kým - Isabella
Janýne - Bowýen
Janýne - Isabella
Tania18 stemt dus op Bowienquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij! Eerst mij bang maken en daarna weer zeggen dat het wel goed komt![]()
Ik heb al de hele nacht niet geslapen van de zenuwen (voor het vliegen) en ik ga vannacht ook niet slapen (we vertrekken om 6.35 en gaan ongeveer 3.15 van huis weg).
Maar jij zit er dus wel dicht bij?? Kijk je wel uit?![]()
Ik wil niet kiezen tussen Kim en Bowien en Janine en Bowien![]()
Nou oke, ik kies
Bowien
Kim
Bowien
Janine
(Onder voorbehoud als dat mag van Dizer)
Op wie had je dan gehoopt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:54 schreef mark_03 het volgende:
Bij gebrek aan beter stem ik ook BOWIEN
Nee hoor, gaat nog heel gelijk hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
zo finale beslist
Jij vind alles lekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:05 schreef Riann het volgende:
daar moet ik frey gelijk in geven. Ik ben een meisje van 18 bijna 19 en ik vind janine ook lekker![]()
Bowien niet ze is ook niet lelijk maar ook niet lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vind alles lekker..
Dan Janine?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:12 schreef Riann het volgende:
isabella is leuker![]()
Dan janine jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan Janine?
Vind ik ook ja..
goede motivatiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef Dizer het volgende:
Mijn motivatie en mening:
Janine Elsschot Sanders, of in werkelijkheid, Caroline de Bruin. Caroline is een mooie vrouw die in mijn mening de allerbeste actrice in GTST is. Haar rol vertolkt ze zoo natuurlijk, alles is zo goed geacteerd en komt natuurlijk over. De rol van Janine is leuk, grappig en het allerbelangerijkst, zij zorgt voor de toekomstige Sanders familie! Zij is de moeder van jong Sanders en doet dit zeer leuk. Haar relatie met Ludo was letterlijk hartstochtelijk in vuur en vlam! Zij is de enige persoon die Ludo kan tegenhouden, zij is de enige persoon in gtst, dat met de jaren mooier uitziet. In de afgelopen 12 jaar, is Janine door veel veranderingen en verhaallijnen geweest, zij speelde een fantastische dubbelrol (Sophia) zij heeft voor spanning (vuur, dood, overspel) gezorged, maar ook voor liefde (Simon, Ludo, Stefano, Ray) en kan de dans der Liefde als geen ander dansen (Tango).
Zij is miss GTST!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:45 schreef TIM-846 het volgende:
welk tournament komt hierna bvo? zullen we daar een poll voor maken? zodat iedereen kan stemmen?
Staan nu weer in de finale... bij een Favoriete Mannelijke Personage-tournament is de kans op een Ludo-Stefano finale vrij groot... duidelijk wie de favoriete personages zijn dusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:55 schreef TIM-846 het volgende:
05/06-2004: Favoriete Liefdespaar : Ludo & Janine winnen in de finale van Stefano & Bowien.
Favoriete personages die uit de series zijn:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
favoriete personage dat uit de serie is zal wel bowien worden denk ik.. (niet mijn keus overigens)
tenzij Ludo en Stefano elkaar in de kwartfinale al treffen..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:27 schreef Dizer het volgende:
Tenzij je Ludo erbuiten laat...
Anders zie ik het hele verloop al...
Kwart finale:
Ludo
Stefano
Rik
Simon
Arnie
Benjamin
Robert
Jef
Halve Finale