een geflipte freak is niet leuk.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Daarom is ze ook zo leuk.
Dat deed d'r tegenstandster ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
bovendien zit ze aan de sanders![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deed d'r tegenstandster ook..
maar die was niet gefliptquote:Op zondag 25 juli 2004 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deed d'r tegenstandster ook..
Je moet je onderschrift goed doen. Je moet rechte tags in plaats haakjes gebruikenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:14 schreef BVO het volgende:
Bowien vs. Dian is twee rondes geleden geweest,.
Mijn top 3 is:
1. Bowien
2. Dian
3. Yasmin
Liggen dicht bij elkaar, maar op deze manier had ik voor ze gekozen denk ik.
Nee, dat doe ik wel. Hij duurt nu maar 3 dagen langer dan de vorige ronde.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet je onderschrift goed doen. Je moet rechte tags in plaats haakjes gebruiken
Ennuh, moet ik de halve finale sluiten of doe jij dat?
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef TIM-846 het volgende:
wat een suffe halve finale..
Henoch, doe eens normaal zeg!! Ga gewoon stmmen! Janine en Isabella moeten door!!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:08 schreef Bupatih het volgende:
ik stem niet
Mijn favoriet is er al uit![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:28 schreef Dizer het volgende:
Janine en Isabella moeten niet door!!
juistquote:Op zondag 25 juli 2004 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
[..]
Henoch, doe eens normaal zeg!! Ga gewoon stmmen! Janine en Isabella moeten door!!
Met deze keuze graag zelfsquote:Op maandag 26 juli 2004 12:26 schreef Tania18 het volgende:
Hoe kan ik nou kiezen tussen Kim en Janine??![]()
Oke, ik kies voor Janine en Bowien.
(Maar ik mag toch nog wel van gedachten veranderen??)
Je hebt al gestemd, Riann.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:34 schreef Riann het volgende:
stem voor janine en isabella
Echt wel.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar je stem is bij deze vastgelegd. Veranderen is niet mogelijk meer.
Wat doe je nou? Op Kim stemmen ipv Janine??quote:Op maandag 26 juli 2004 13:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk:
Kim Azalaia-Verduyn vs. Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema vs. Isabella Kortenaer
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt wel..
Hey!!! FOK! it! Dit is nieuw!! Puur omdat ze niet op Bowien heeft gestemd leg jij opeens een regel vastquote:Op maandag 26 juli 2004 13:35 schreef BVO het volgende:
Iedereen mag zo vaak een lijstje in leveren als hij/zij wil, het laatst ingevoerde lijstje telt..
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]Nietes!!
Ze heeft wel op Bowien gestemd.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey!!! FOK! it! Dit is nieuw!! Puur omdat ze niet op Bowien heeft gestemd leg jij opeens een regel vast
idd ik had het er ook moelijk mee maar Janine is toch een soort van bijna Sanders hequote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was ook zo'n moeilijke keus! En Kim was zo leuk!
Ook goed....Tssk...wat een onzin.. als ik ga stemmen in het parlement mag ik een uur later toch ook niet veranderen. Tsssk...wat jij wil..quote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft wel op Bowien gestemd..
En die regel was er altijd al, hoor..
Het is een Sanders en dat zal ze ook zo blijven!!! Zij zorgt voor de nieuwe Sanders generatiequote:Op maandag 26 juli 2004 13:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
idd ik had het er ook moelijk mee maar Janine is toch een soort van bijna Sanders he
Owkeeequote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef BVO het volgende:
Het is gedurende de tournaments al regelmatig gebeurd dat mensen hun post hebben geëdit of later opnieuw hun stem hebben doorgegeven.
Niks mis mee, zolang ze zodra de stembus dichtgaat maar achter hun laatst doorgegeven keuze staan..
Je bent gewoon bang dat ze alsnog voor Kim gaat.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Owkeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |