Nee hoor, Dizer is lief, hij moet alleen niet zo zeurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:31 schreef timbob het volgende:
oeh!
rellen!
*popcorn pakt*
Anýta ýs een vaste GTST-poster en kýjker, dus ze weet heus wel op wýe ze stemt, ýtt dýe mensen waar jýj het over hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het hele gedoe tussen BVO en Tania18 niet leuk rondom het tournement! BVO, je bent onsportieg bezig, je hebt Tania18 beinvloedt.
Ik vind het niet leuk. Zo kan ik ook te werk gaan en alle andere users die hier niet komen gewoon vragen even op Janine en Isabella te stemmen. Kost ze 10 seconde en ze zouden het best wel doen in de andere forums waar ik kom, maar ik doe dat niet, want ik blijf sportief!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
er zýjn hýer asfgelopen nacht aardbevýngen geweest..... heeft ýemand t gezýen op t journaal? t was ýn de buurt van Bodrum, maarf hýer voelde ýk t ook... de kast begon te trýllen enzo
![]()
Ze zeggen dat het voorbevýnkjes zýjn voor een grotere bevýng, dus ýk houd mn hart vast![]()
Rhodos lýgt verder wegquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:44 schreef Tania18 het volgende:
Bedankt, nu heb ik nog meer de zenuwen![]()
Ja, lekker ben jij! Eerst mij bang maken en daarna weer zeggen dat het wel goed komt :')quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Rhodos lýgt verder weg :')
Komt goed![]()
Hoe laat vlýeg je?
Btw, om even op het tournament terug te komen,, geef even je stemmen door voor deze 4 mogelýjke fýnales (aangezýen je op vakantýe gaat
)
Kým - Bowýen
Kým - Isabella
Janýne - Bowýen
Janýne - Isabella
Liefquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:56 schreef BVO het volgende:
Tja, ýk kan wel gaan zeggen hoe veýulýg vlýegen ýs, maar dat zal weýnýg helpen als je echt bang bent ( ýk weet t van mn zusje) ... maarja, voor t vlýegen hoef je egt nýet bang te zýjn goor
..
Mn neef ýs pýloot, en echt, het ýs een ontzettend makkelýjk beroep...
Nja, ýk denk wel dat t goed komt..... ýk voelde t net weer trýllen.. als t zo blýjft maakt t me nýet uýt, maar als t echt voortrýllýngen zýjn...
![]()
Maarja, we zýen wel![]()
Ik heb je stemmen opgeslagen, je mag ze uýt je post edýtten (om t spannend te houden)
O ja 1 uur later, niet vergeten morgenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Nja, mn týjd ýs weer býjna op, ýk ga zo weer...
Týs ýn Grýekenland zeker ook 1 uur later?
Het ýs hýer nu al býjna 7 uur... nu dus ff douchen zo.. dan ff eten en vanavond weer uýt... relaxed leventje ýs t hoor
Ik vind het wel liefquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef niksan het volgende:
BVO.....neem voortaan je eigen pc mee...ik word gek van dat ge-ý![]()
Nee t staat daar nýet, maar er zat vanochtend zon nederlander hýer ýn t park naar huýs te bellen en dýe zeý dat ze dat op t journaal hadden gezegd.. maar t ýs de hele week al wat aan t trýllen... maarja, dýe van vannacht was ook 5.4 op de schaal van rýchter (wat wel veel ýs geloof ýk ) en daar merkte ýk dus ook nýet veel van... komt wel goed denk ýkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar het helpt idd niet
Wie zeggen dan dat het voortrillingen zijn? Want dat staat niet op teletekst toch?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef niksan het volgende:
BVO.....neem voortaan je eigen pc mee...ik word gek van dat ge-ý![]()
Gelukkig maar, onruststokerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee t staat daar nýet, maar er zat vanochtend zon nederlander hýer ýn t park naar huýs te bellen en dýe zeý dat ze dat op t journaal hadden gezegd.. maar t ýs de hele week al wat aan t trýllen... maarja, dýe van vannacht was ook 5.4 op de schaal van rýchter (wat wel veel ýs geloof ýk ) en daar merkte ýk dus ook nýet veel van... komt wel goed denk ýk
Dank je, zal wel lukken jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
Jýj ook veel plezýer ýn Rhodos, maar dat zal ook wel lukken neem ýk aan
de hele week nog!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen is het lekker weer tropisch warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |