Georgina is een goede graadmeter van de simpele kiezers. Typisch dom stemvee dat op de normaal op de kont van Wouter Bos stemt. Dus ze geeft wel gestalte aan de ontevreden kiezers. Als dit geen signaal is voor Balkenende om op te stappen weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:21 schreef Dagonet het volgende:
Schade of schande? Je weet het maar nooit met Georgina.
Niet dat dat nou de beste graadmeter van het volk is naar mijn mening. Er zijn wolken met minder lucht dan haar hoofd
Ik denk dat Georgina het verkeerd uitsprak, maar ik heb er maar schande van gemaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:21 schreef Dagonet het volgende:
Schade of schande? Je weet het maar nooit met Georgina.
Ach, volgens mij wonen we nog altijd niet in een totalitaire dictatuur; Balkenende is niet de enige in de regering.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Georgina is een goede graadmeter van de simpele kiezers. Typisch dom stemvee dat op de normaal op de kont van Wouter Bos stemt. Dus ze geeft wel gestalte aan de ontevreden kiezers. Als dit geen signaal is voor Balkenende om op te stappen weet ik het ook niet meer.
Ik ook, met de titelquote:Op donderdag 22 juli 2004 06:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Georgina het verkeerd uitsprak, maar ik heb er maar schande van gemaakt.
Wat moest ik toch zonder jouquote:Op donderdag 22 juli 2004 06:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook, met de titel
Snotjong Kelder is het wel van plan ja. Ik denk dat dit een opzetje is voor Jort.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, volgens mij wonen we nog altijd niet in een totalitaire dictatuur; Balkenende is niet de enige in de regering.
En de kont van Wouter
Doe dan de kont van Georgina; die zie ik ook nog wel eens de politiek in gaan
Kijk daar heb je het al, weer eentje die voor image boven inhoud kiest.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Snotjong Kelder is het wel van plan ja. Ik denk dat dit een opzetje is voor Jort.
Georgina is alleen maar zijn vriendin omdat Georgina veel inhoud heeft, en bovendien zeer intellectueel en interessant is.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al, weer eentje die voor image boven inhoud kiest.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:39 schreef Damusic2me het volgende:
ik vraag t me echt nog steeds af: " kan iemand echt zoo dom zijn?"
heeft iemand ergens een iq test van d'r?
cito mag ook, maar dit is echt geniaal gewoon, zonder opsluiting rond lopen met een iq lager dan dat van d'r kapsel
Ooohhhhh.... noemen ze dat zó tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:33 schreef pberends het volgende:
Georgina is alleen maar zijn vriendin omdat Georgina veel inhoud heeft, en bovendien zeer intellectueel en interessant is.
wat ook al genoeg zegt over de belevingswereld waar zij in leeftquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Georgina is zelf fervent SP-stemster....
quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:21 schreef Matamoros het volgende:
of die ijskoud tegen bont ging protesteren geheel in leer gekleed?
deze zin zegt trouwens ook genoegquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat ook al genoeg zegt over de belevingswereld waar zij in leeft![]()
Toch best knap, als je zonder talent voor wat dan ook toch je geld kan verdienen als artiest.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:42 schreef chopmax het volgende:
Georgina over haar laatste platen contract:
Ik weet dat ik niet kan zingen, maar als ik geld aangeboden krijg om te zingen zet ik me handtekening
Dus je kan een hoop zeggen, maar simpele logica hoeft absoluut niet dom te zijn
Ze ziet er uit als een kind en een verwend nest, een mooie vrouw is het zeker nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:19 schreef Croga het volgende:
[..]
Ooohhhhh.... noemen ze dat zó tegenwoordig?
Wij noemden dat altijd "Mooie 'ogen'".........
en wat zegt die zin dan allemaal volgens jou lieverd?quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:40 schreef Nyrem het volgende:
[..]
deze zin zegt trouwens ook genoeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |