haha, precies! belachelijk veel....quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:04 schreef myownwindow het volgende:
Hoeveel vakantiedagen hebben ze ZELF.......
't is nu 21 juli. You do the math.....quote:De Tweede Kamer is t/m 30 augustus met reces
Dus meer werken voor meer loon. Oke. Dat is dus geen concurrentievoordeel, en geen voordeel voor de werkgevers. Dus waar heeft ze het over? De kosten blijven namelijk gelijk per uur, en de productiviteit per uur ook. En? Dus?quote:Je krijgt meer belasting binnen en dus meer geld voor de algemene middelen."
En zeker niet aan haar, ze gaat buiten haar boekje, optiefen maar!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:49 schreef Flumina het volgende:
De kern van vooruitgang is dat nieuwe inzichten de mens minder hoeft te werken. Daarom lach ik altijd naar die zogenaamde goeroe's, die beweren dat we maar eens harder moeten werken voor 'king and country'. Werken doe je voor je eigen portemonnee en als je veel vakantie wilt, moet je andere dingen opgeven. Dat is niet aan anderen om te bepalen.
Slavernij herinvoeren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Sidekick het volgende:
Nou, we hebben bijna alles wel voorbij zien komen.Langer werken Lonen bevriezen Pensioen aanpakken WW verkorten Minimumloon verlagen voor bijstandstrekkers Vakantiedagen verminderen
Wat kunnen we nog verder bedenken?
Daar begint 't hard op te lijken ja.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Slavernij herinvoeren.
De zaterdag moet wel kunnen, maar de zondag moet dan wel weer de dag des herens wordenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:21 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Daar begint 't hard op te lijken ja.
Jammer dat wij ons daar niet druk over schijnen te maken?
Ennuh, zullen we dan ook maar ons vrije weekend inleveren, als we toch bezig zijn...
I'm not gay!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De zaterdag moet wel kunnen, maar de zondag moet dan wel weer de dag des herens worden
Precies! Allemaal mafkezen daar in Den haag.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:59 schreef Grimm het volgende:
't zijn allemaal mafkezen daar in den haag
Stem SP! moest er alleen nog achter.quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:53 schreef podium het volgende:
[..]
Precies! Allemaal mafkezen daar in Den haag.
Ik zeg net nog tegen mijn vrouw Sien: DiE kloote polietikussen in denhaag vulle hun eige zakke en laate de gewoone man in de straat barste. Die oudehoer van een Bakellende motten ze gewoOn Ontslaan, en Minister Siebiela nogwattus moeten ze ook ontslaan. WeeT je, eigelijk moeten ze gewoon al die zakkevullende polittiekussen ontSlaan!![]()
Macht aan de arbeiders!
Jan M.? Ben je dat echt?quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:53 schreef podium het volgende:
[..]
Precies! Allemaal mafkezen daar in Den haag.
Ik zeg net nog tegen mijn vrouw Sien: DiE kloote polietikussen in denhaag vulle hun eige zakke en laate de gewoone man in de straat barste. Die oudehoer van een Bakellende motten ze gewoOn Ontslaan, en Minister Siebiela nogwattus moeten ze ook ontslaan. WeeT je, eigelijk moeten ze gewoon al die zakkevullende polittiekussen ontSlaan!![]()
Macht aan de arbeiders!
Wettelijk minimum is 20 dagen als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe is dit geregeld in Nederland, is er wettelijk een minimum aan vrije dagen of gaan de uitspraken van Dekker alleen over de CAO's ?
Nederland zat dacht ik op Europees gemiddelde, dusquote:Op donderdag 22 juli 2004 06:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wettelijk minimum is 20 dagen als ik mij niet vergis.
Ik denk dat Dekker iets teveel naar de VS en Japan heeft gekeken; na jaren werken 14 vrije dagen opbouwen (VS) en dan minstens een jaar van te voren gaan bedelen om een weekje vrij (Japan).
Kinderarbeid herinvoerenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Sidekick het volgende:
Nou, we hebben bijna alles wel voorbij zien komen.Langer werken Lonen bevriezen Pensioen aanpakken WW verkorten Minimumloon verlagen voor bijstandstrekkers Vakantiedagen verminderen
Wat kunnen we nog verder bedenken?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:03 schreef Basp1 het volgende:
idd goed voorbeeld doet goed volgen.
Dus de vakbonden moeten ook voor de 30% loonsverhogingen gaan, en langere reces weken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |