Athene wel, neem ik aan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:49 schreef Libris het volgende:
Nope, en belgie ook niet
Zover ik weet ligt dat niet in belgie of brabant.. Vertel eens verder...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:55 schreef rameijer het volgende:
[..]
Athene wel, neem ik aan?
Pfff, hier is het gewoon elke dag van het jaar zo goed als hetzelfde, 's nachts niet kouder dan 25 graden en overdag tot zo'n 33 a 47 met een flinke luchtvochtigheid...quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Weer een goedemorgen vanuit Japan
Gisteren weer een bloedhete dag en aangezien we in augustus naar Tokyo gaan, even met vrienden over het weer daar gehad, blijkt het daar nu al bijna 40 graden te zijn en in augustus nog heter...![]()
Maar wij trotseren de bloedhitte en gaan toch!![]()
Dat is bij ons niet het geval, enkel in het voorjaar tm de herfst is het hier heet tot bloedheet ( vanochtend al 33 graden en luchtvochtigheid vandaag erg laag 52 %, er komt nl regen aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Pfff, hier is het gewoon elke dag van het jaar zo goed als hetzelfde, 's nachts niet kouder dan 25 graden en overdag tot zo'n 33 a 47 met een flinke luchtvochtigheid...
Ik ga waarschijnlijk van het weekend even naar Indonesie (Palau Bintang) en volgende week zit ik 2 dagen in Kuala Lumpur, Maleisie...![]()
![]()
thnxquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:03 schreef qwerty_x het volgende:
Mijn absoluut favoriete plaats in die omgeving is Florianópolis, maar je gaf al aan dat je niet van stranden houdt, dus dan heb jij er niet veel te zoeken.
heel veel plezier!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 07:12 schreef KNAK het volgende:
Goedemeurgen![]()
Alweer bijna 10:40am,. net wakker en t wordt een drukke dag vandaaaag
Hier is het weer een beetje bewolkt, 28 graden met een licht briesje
Na meer dan 2.5 jaar in het noorden van india (Delhi) gewoond te hebben vind ik dit klimaat echt heerlijk;het is niet te koud en niet te warm...
In Delhi is het vele maanden per jaar +40 dus hier is echt sappig om in te leven!
Over 9 uurtjes op weg naar het vliegveld en voor die tijd nog even hier en daar wat dingetjes kopen en wat drinken en eten en dan op weg![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Zover ik weet ligt dat niet in belgie of brabant.. Vertel eens verder...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef CANARIS het volgende:
Athene !!
Du Armer
Heb ik ook effe gewoond. Eerst Athene , daarna Aegina.
Vond het maar een ramp.
Dat jij daar nu al een paar jaar woond, moet beloond worden. Zoveel doorzetingskracht is bewonderenswaardig
OP de kaart met die man
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef CANARIS het volgende:
Athene !!
Du Armer
Heb ik ook effe gewoond. Eerst Athene , daarna Aegina.
Vond het maar een ramp.
Dat jij daar nu al een paar jaar woond, moet beloond worden. Zoveel doorzetingskracht is bewonderenswaardig
OP de kaart met die man
erg leuk!quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:59 schreef Libris het volgende:
Kreeg net een foto van een student van me, gisteren gemaakt, ik ben de rechtse blanke en de linkse is een vriend van me, die me hier bezoekt
[afbeelding]
Normaal zijn het er 25 in de klas en die zijn goed te handhaven. Alleen droomde ik vannacht dat ze een voor een opstonden en wegliepen en dat ik niets kon doen... Hopelijk blijft het bij een droom...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:33 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
erg leuk!
19 leerlingen tel ik zo, is te doen
+ degene die de foto gemaakt heeft natuurlijk... 20 dus...
Gisteren zat ik op een reisbureautje met iemand over een reis naar Beijing te praten (btw, indonesie gaat niet door, moest 3 werkdagen van te voren... was te laatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:32 schreef Oscar-Wilde het volgende:goedemorgen weer vanuit Japan.
Vanavond weer japanse les( moeten ze eigenlijk op een door de weekse dag doen
)
Maar daarna weekend en maandag komt mijn dochter
Ach, komt een ander weekend wel weer, meer jammer voor de vriend die hier logeert.. Ik ga er denk ik toch eens werk van maken om Manderijn te leren, lijkt me wel erg stoerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Kut van indonesia![]()
Hier zeiden ze ook dat je in een half jaar japans kon spreken... Ik heb nog 2 maanden te gaan en heb er weinig vertrouwen in
Maar studeer nu wel veel harder![]()
klinkt alsof je het nu al naar je zin hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:31 schreef KNAK het volgende:
Goede...morgen..avond...whatever
Hier ikke uit een vresleijk warm Bangkok
...wat zal ik zeggen...
wat kan ik erover zeggen
dit land ga ik vaker bezoeken
Gisteren om 11 uur opgestaan in de morgen,10 uur in de avond vertrokken , 4 uur aangekomen en nu is het alweer bijna 9 uur in de avond hier en ik moet nog slapen...
Ik vond india al warm maar dit is gewoon lekken uit je kop, je blijft zweten!!.. en niet alleen van de warmte van buiten![]()
![]()
Land is geweldig... eten is lekker en de reunie met een oude bekende was behoorlijk wild![]()
![]()
![]()
Heerlijk gewoonweer eens wat anders dan een stijve lappen-pop
![]()
Tot zondag in Bangkok , dan naar Phangan
Mijn reisgezel kreeg in de eerste 10 minuten nadat we dus eindelijk om 5 uur snachts op een terras zaten al de eerste 'aanbiedingen'..
wat een land!
Ben zo brak als een kameel dus effe 2 uurtjes pitten en dan er weer op uit
gegroet aan allen![]()
Klinkt goed Knak, binnenkort ook maar eens gaan kijken, de vluchten zijn heel erg goedkoop (a la easyjet), alleen moet ik even de tijd vinden. Overmorgen eerst even naar KL.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:19 schreef KNAK het volgende:
mijn vriendin? nee... ik ben hierheen gekomen met een italiaanse collega.. de eerste puta's wilde al bij hem komen 'uitrusten' ..... even later was ik aan de beurt
Wat me opvalt hier is dat het hier echt stikt van de mooie dames...overal waar je kijkt... ik heb aan het einde van de dag oog-spierpijn!!al vind mijn eigen (pa)thai-tje dat nie zo leuk... het is een hele andere wereld dan India.
2.5 dag hierin BKK... 5 uur geslapen...tijd voor another dutje alvorens het feest weer gaat beginnen
![]()
(sta ik nu eindelijk al op de kaart?[verkapt lingo-vraag])
//off-topicquote:Op maandag 26 juli 2004 02:52 schreef Libris het volgende:
...
Zet je msn eens aanquote:Op maandag 26 juli 2004 03:06 schreef Nevellineke het volgende:
[..]
//off-topic
Zo zo, Een kennistechnoloog in het buitenland! Zeker stukke beter dan op ts6![]()
Sorry, heb het erg druk gehad en van vrijdag tot gisteren zat ik op Tioman; fantastisch eiland, één van de tien mooiste ter wereld naar het schijnt. Lekker gesnorkeld, goedkoop gegeten en gedronken en flink verbrandquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:09 schreef Libris het volgende:
tja, crabtree is al een tijd niet meer gezien in dit topic.... zal mijn cd met Photoshop maar eens gaan zoeken....
Damn wat zijn je zinnen ineens zooo... ..Hollands.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 03:48 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Sorry, heb het erg druk gehad en van vrijdag tot gisteren zat ik op Tioman; fantastisch eiland, één van de tien mooiste ter wereld naar het schijnt. Lekker gesnorkeld, goedkoop gegeten en gedronken en flink verbrand.
Oh oh, wat heb je het slecht....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 03:48 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Sorry, heb het erg druk gehad en van vrijdag tot gisteren zat ik op Tioman; fantastisch eiland, één van de tien mooiste ter wereld naar het schijnt. Lekker gesnorkeld, goedkoop gegeten en gedronken en flink verbrand.
JA goede avondquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:33 schreef Skeffie het volgende:
Skeffie meldt zich vanuit Beijingzit weer op kantoor, goede morgen allemaal
HAHA, je bent lekker bezigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:33 schreef Crabtree het volgende:
Mogguh! Vannacht geslapen met Miss Malaysia, beleive it or not..
Alleen geslapen.
Ontzettend aardige meid... kan maar niet geloven dat ik over een maand alweer uit Singapore vertrek..
Ik krijg waarschijnlijk morgen een Nederlandse vriend uit Japan op bezoek, geen idee hoe laat, heb geen telefoonnummer... Ach we zien wel weer..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:35 schreef vicz het volgende:
Nog een maandje... dan komen mijn ouders langs.... alvast maar eens gaan opruimen![]()
wanneer houd je eens een FOK!-meeting?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:38 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk morgen een Nederlandse vriend uit Japan op bezoek, geen idee hoe laat, heb geen telefoonnummer... Ach we zien wel weer..
En volgende week komt er een Amerikaanse vriend over.. Hotel Libris
Zodra het vliegticket hier op de mat ligtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:42 schreef Libris het volgende:
Eigenlijk moet dat nog even voordat Crabtree weggaat... Wanneer kom je eens naar de Oost vicz?
Ik sta er zelf ook van te kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:37 schreef Libris het volgende:
HAHA, je bent lekker bezig
Ik heb er weliswaar maar een weekend gespendeerd, maar ik vond het ook een geweldige stad, lekker rommelig, lekker druk. Typisch ook dat wanneer je naar Maleisië gaat, iedereen bij Woodlands checkpoint in Singapore nog snel even naar de WC gaat. De meest ranzige Maleisische WC die ik tot nu toe gezien heb was er één op de weg naar Mersing bij een restaurant naast de snelweg... nooit gedacht dat ik 2 minuten lang m'n adem in kon houden.quote:Ik zat gisteren met de buschauffeur te praten (ik was 1 van de 2 passagiers vanuit KL naar Singapore) en die wou me een appartementje in KL aansmeren, 30,000 euro voor een 4-kamer app
Misschien later toch maar eens kijken, ik vind KL super!
I'm there!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:42 schreef Libris het volgende:
Eigenlijk moet dat nog even voordat Crabtree weggaat...
Ben je al in Penang geweest? Ik vind het een erg leuke stad, totaal niet vergelijkbaar met Singapore of KL. Heb een tochtje met een riksja gedaan, was echt de moeite waard. Kijk op mijn site voor de foto'squote:Op maandag 2 augustus 2004 16:08 schreef Crabtree het volgende:
Ik heb het echt goed te pakken nu ja. Vandaag geen moment kunnen concentreren op m'n werk. Maar goed, in het weekend kan ik m'n gedachten misschien wat verzetten (niet dat ik dat wil, maar het is wel zo handig), er zijn plannen om met een nachtbus naar Penang te gaan.
Ik ben dan weer niet in/op Tioman geweest.. sigh, tijd tijd tijd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 04:33 schreef Crabtree het volgende:
Nope, nog niet geweest, maar wel al goede verhalen over gehoord. Is het een beetje als Tioman?
Ik heb hier ook weer een aantal nieuwe foto's van dat weekend en van Singapore... ben nog even aan het kijken welke goed genoeg zijn om erbij te zetten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:08 schreef Libris het volgende:
Heerlijk.. rijstepap met stukjes kikker, stukje ruggengraat van een kikker afkluiven
dag ervoor, Japans, een visje (maatje dun sardientje) op een stokje en met staart op kop naar binnen
Thaise red curry is super!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:27 schreef Libris het volgende:
Als we het toch over eten hebben. Gisteren Thais gegeten met een groep van 24 vrienden, erg gezellig, weer een paar leuke nieuwe mensen ontmoet
Vanavond BBQ op mijn balkonnetje. Het weer is super hier, het voelt koel aan, alhoewel het nu al 27 graden is... Ik denk dat ik nooit meer aan het Nederlandse weer kan wennen
Proest, alhoewel ik het herken.. Ik vind het hier bij 27 graden koelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het weer is bagger hier..koud, ongeveer 24 graden
Inderdaad, het is hier op het moment weer 30 graden, en eigenlijk is het lekker koel... Maar eerlijk is eerlijk, ik lig elke avond in de airco te slapen en ook op het werk staat ie altijd aan...quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:48 schreef KNAK het volgende:
Al die topics over die HITTE in Nederland vandaag de dag op het forum![]()
is het 30 graden daar en hoor je iedereen klagen... erg grappig om het allemaal te lezen
Jij vuile mazzelaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:35 schreef Libris het volgende:
[..]
Het lange weekend (gisteren National Day, dus een vrije dag) was heerlijk...
Ik weet het niet, waarschijnlijk wel. Maar op dit moment heb ik er dus echt geen zin in. Het was bedoeld voor haar en mjn man werkt nu dus gewoon deze week....quote:Op maandag 16 augustus 2004 07:54 schreef Libris het volgende:
Ga je zelf nu niet op vakantie?
Best wel asoquote:Op maandag 16 augustus 2004 07:52 schreef Libris het volgende:
BlaatschaaP, als je dit leest, schaam je!
Vergeet niet dat je dan alleen het appartement bezit voor de resterende leasetijd (als het een bestaand apartement is). Is die leasetijd voorbij, dan mag je opnieuw betalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:37 schreef Libris het volgende:
[..]
HAHA, je bent lekker bezig
Ik zat gisteren met de buschauffeur te praten (ik was 1 van de 2 passagiers vanuit KL naar Singapore) en die wou me een appartementje in KL aansmeren, 30,000 euro voor een 4-kamer app
Misschien later toch maar eens kijken, ik vind KL super!
Klopt. Daar vind je de mooiste vrouwen uit China. Dit helaas in tegenstelling tot Macau.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef Crabtree het volgende:
Over Shanghai heb ik goede verhalen gehoord, vooral over de vrouwen. Schijnen erg veel mooie vrouwen te wonen (meer dan in Singapore) waarvan het grootste deel valt op blanco's. Als westerling ben je sowieso populair in Zuid-Oost Azie, danwel populair bij de dames, danwel bij de zakkenrollers en oplichters.
Is dat een hint, lah?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef Crabtree het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad om m'n website te updaten. Ook weer een aantal nieuwe foto's erbij. De verlenging van mijn verblijf hier zit nu in de Singaporese papiermolen, maar het moet wel lukken om een beetje op tijd wat resultaat te zien te krijgen. Ik kan nu nog nauwelijks geloven dat ik eigenlijk over twee weken alweer zou vertrekken (zonder BBQ bij Libris).
Over Shanghai heb ik goede verhalen gehoord, vooral over de vrouwen. Schijnen erg veel mooie vrouwen te wonen (meer dan in Singapore) waarvan het grootste deel valt op blanco's. Als westerling ben je sowieso populair in Zuid-Oost Azie, danwel populair bij de dames, danwel bij de zakkenrollers en oplichters.
Ik ben van plan het op te pakken.. Ik leer nu al kleine beetje van collega's die ik Nederlands leer, maar ik wil structureel gaan leren, vooral als ik ervoor kies om langer te blijven..quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:02 schreef Skeffie het volgende:
Niet veel, beetje de basisdingen, ben wel bezig met leren
Ik werk nog voor een Nederlandse uni, ben uitgezonden. Wat is de precieze definitie van Expat?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:59 schreef qwerty_x het volgende:
Libris, een vraagje n.a.v. je onderschrift: je bent toch leraar, hoe krijg je het dan voor elkaar om expat te zijn ??
Omdat dit een mooi rustig forum ervoor is zonder dat het totaal onder gebaggerd wordtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
en waarom staat dit in C&H?
Das ook een goede... alhoewel ie in GC ook wel goed liep...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat dit een mooi rustig forum ervoor is zonder dat het totaal onder gebaggerd wordtLithion.
Omdat die verrektequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:20 schreef oYo het volgende:
Lithion, waarom heb je niet een speciaal studententicket genomen via KLM?
Jaar geldig met makkelijk te verplaatsen retourdatum. Verplaatsen kost je maar 25 euro ofzo.
Is het niet zo dat iedereen die een land woont daar belasting betaald?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:49 schreef qwerty_x het volgende:
een expat is iemand die
- uitgezonden is naar het buitenland
- arbeids contract in land van oorsprong heeft
- gedeeltelijk locaal (dus in het buitenland) salaris ontvangt
- voor de rest in het land van oorsprong salaris ontvangt
maar het belangrijkste:
- salaris wordt netto afgesproken en in harde valuta, dus je bent onafhankelijk van locale belastingen en valuta koers wisselingen
bovenstaande is belangrijk omdat een expat per definitie naar elk willekeurig land kan worden gezonden
dus een expat is niet per definitie iedereen die in het buitenland werkt
Tja, bij mij zit het toch wat anders. Ik krijg mijn Nederlandse loon, betaal in Singapore in plaats van Nederland inkomstenbelasting, heb een gratis appartement (en dat scheelt in singapore behoorlijk (denk aan 1800 - 2300 S$ = 900 - 1100 euro per maand)... Financieel ben ik dus beter af dan in NL...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:41 schreef qwerty_x het volgende:
Uiteraard betaal je belastingen locaal, het idee is echter dat je werkgever dat dus (indirect) betaalt: je spreekt af X netto, en vervolgens ontvang je dus X plus de belastingen etc.
En als je het heel slim speelt, is uiteindelijk je bruto loon gelijk aan je netto-loon .... en dat is één van de dingen die expat-zijn nou juist zo leuk maken !
hehehe...... ni da zhong wen hen haoquote:Op woensdag 1 september 2004 06:05 schreef Lithion het volgende:
"ni hen piao liang")
Ah, no good lah.quote:Op woensdag 1 september 2004 06:41 schreef Libris het volgende:
Hoe zit het met jouw ticktet Lithion?
"Ik wil graag een klinker kopen Hans!"quote:Op woensdag 1 september 2004 06:41 schreef Skeffie het volgende:
ni da zhong wen hen hao
Kut lahquote:Op woensdag 1 september 2004 07:12 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ah, no good lah.
Moet toch een nieuw ticket halen. Had al een optie van $825 bij FInnair, maar na wat rondgelezen te hebben is dat niet echt een geweldige optie. KLM kan vanaf $1100 (is een retour), maar dat is de prijs als ik het in Nederland boek, dus ik ga vanmiddag nog even langs het reisbureau hier om te kijken of het goedkoper kan.
Nee, viel me ook reuze mee eigenlijk. Normaal is KLM toch wel een van de duurdere luchtvaartmaatschappijen. Op die website ben ik al geweest, maar daar kan ik geen studenten-tarief aanvragen... bij het reisbureau hier op de campus kunnen ze wel zoeken naar zulke speciale aanbiedingen, dus daar ga ik vanmiddag nog even langs.quote:Op woensdag 1 september 2004 07:26 schreef Libris het volgende:
Kut lah
Je kan even op www.klm.com.sg kijken.. Niet duur trouwens die KLM...
Haha, de meeste exchange studenten hier kennen alleen maar 'neuken in de keuken'.quote:Moest maandag trouwens Nederlandse les geven.. Het enige dat mijn collega's onthouden hebben is "Jij, varken"... zucht
49 sing cent naar Bangkok, das minder dan 25 eurocent...quote:Op woensdag 1 september 2004 08:28 schreef Lithion het volgende:
Jah, het wachten is nu op het volledige operationeel worden van Tiger-air. Die maatschappij schijnt zelfs goedkoper te worden (zijn) dan Air Asia.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:38 schreef KNAK het volgende:
Binnenkort wordt mn contract verlengt met 2 jaar
dus, minimaal 2 jaar langer leven als een klein koninkje , nog meer vele uitstapjes naar het oosten van India (Thailand, Malaysia, Singapore etc etc )
[specialpersonalmessage-mode]
Mijn dank gaat voor een (klein) gedeelte uit naar de Z'meerse harami chutiya die dit mede mogenlijk gemaakt heeft.
ik weet dat je meeleest, kotsnul, het had niet veel beter kunnen lopen dan nu het geval is
[/specialpersonalmessage-mode]
Defensie zeker..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:01 schreef KNAK het volgende:
Ik betaal 30% belasting over mijn jaarlijkse loon..
mijn indiase collega's maar 10 of 20%
![]()
![]()
Hoe meer je verdient, des te meer belasting je lapt
Snap dr niet echt veel van waar dat belastinggeld voor wordt gebruiktUitkeringen hebben ze hier niet.. de wegen zijn zo verrot als op Mars etc etc...
al met al houd ik genoeg over(als ik rustig aan doe minimaal de helft van een maandsalaris per maand) , het is gewoon belachelijk goedkoop hier
![]()
Vijdag dus.... Oeps, maar nog steeds alles lekker hier, ondanks het regenachtige week. Zie ook: Met Libris naar Chinatown (Singapore) (veel foto's)quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:52 schreef Libris het volgende:
* Libris geniet al lekker van het weekend, straks lekker stappen (over een half uurtje ofzo). Krijg donderdag mijn moeder op bezoek, die heb ik al 9 maanden niet gezien, dus daar kijk ik wel naar uit..
Vakantieman, gezellig he?!
Waar zit je?quote:Op maandag 13 september 2004 21:14 schreef jesmarus het volgende:
Ik ga over een paar weken ook weer naar Nederlandse bodem om mijn moeder en man en 2 half broers en 1 half zusje te bezoeken. Sinds hun mei vakantie niet meer gezien!
Of in Rotterdam of in New York. na wat zoeken over huidig nederlands nieuws stuite ik op het forum. paar weken gelede... ik dacht om maar eens een user aan te makenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:00 schreef Libris het volgende:
[..]
Waar zit je?
Leuk! Volgens mij was deze vorm van een 'buitenlandse' fokker nog niet voorgekomen.. Waar wil je heen als je klaar bent met je opleiding?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:24 schreef jesmarus het volgende:
Mijn pa werkt bij international bedrijf in de haven. Ben geboren in Rotterdam. Hij kreeg aanbod om in NY wat shit te managen enzo. Boring. We zijn toen naar NY verhuist. Mijn moeder kreeg heimwee... hup gescheiden.. Moeder terug naar Nederland. Ik ben ik NY gebleven omdat ik daar eigenlijk mijn leven had opgebouwd met vrienden enzo. Mijn moeder heeft in NL nieuwe vriend waar wat kids uit zijn gekomen. Mijn pa heeft ondertussen ook een nieuwe girl en dat was vlak voordat ik naar de universiteit ben gegaan dus ik woon nu op de NYU dorm. Maar zit zovaak mogelijk in Nederland. toch wel leuk paar van die koters daar
. Alleen wel dure telefoon rekening altijd
maar jah.
crap mijn volgende les is net begonnen! Oh well...
Ik wil gewoon in New York blijven. Het is gewoon mijn thuis. Maar zou het door een reden niet mogelijk zijn dan in ieder geval in Amerika. Waar? tjah Kben een keer in LA geweest en dat vond ik wel een leuke stad. Lekker warm in de winter! De beach-scene lijkt me ook wel lekker om in te wonen. Maar ik vermaak me prima in New York.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:45 schreef Libris het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij was deze vorm van een 'buitenlandse' fokker nog niet voorgekomen.. Waar wil je heen als je klaar bent met je opleiding?
jij bent -denk ik- de enige hier die nog kan kiezen !quote:Op zondag 19 september 2004 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
missen jullie ook de Nederlandse TV trouwens? Ik kijk als ik tv kijk eik alleen maar Nederlandse zenders, ben ik nou gek, kan niet wennen aan de vlaamse zender als default. mn standaard rijtje prigramma's dat ik kijk als de tv aanstaat blijft: 2vandaag,lingo,journaal,netwerk, nova
Welkomquote:Op maandag 20 september 2004 19:01 schreef Nokia3310 het volgende:
Hier meldt een nieuwe fokker zich in het buitenland! Woon nu sinds een week in Londen waar ik de komende 7 maanden zal gaan vertoeven (in verband met studie). Ik heb altijd al in Londen willen wonen en toen ik hoorde dat de mogelijkheid bestond om hier te studeren heb ik dat meteen gedaan.
Tja, ik kijk amper televisie, heb 3 Maleisische en 5 Singaporese zenders (oa. Chinese/Hindi zenders, erg interessantquote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
jij bent -denk ik- de enige hier die nog kan kiezen !
wij zijn slechts aangewezen op TV Singapore, Beijing of São Paulo !
en ja, heel soms mis ik het
de weinige keren dat ik in NL ben, ken ik maar zeer weinig van de omroepers/showmasters/acteurs
ik zou de minister president niet eens herkennen, al zou ik erover vallen
Welkom!quote:Op maandag 20 september 2004 19:01 schreef Nokia3310 het volgende:
Hier meldt een nieuwe fokker zich in het buitenland! Woon nu sinds een week in Londen waar ik de komende 7 maanden zal gaan vertoeven (in verband met studie). Ik heb altijd al in Londen willen wonen en toen ik hoorde dat de mogelijkheid bestond om hier te studeren heb ik dat meteen gedaan.
Ben erg benieuwd, ik heb via via een gids geregeld die ons met een auto overal heenbrengt. De opbrengsten gaan naar een weeshuis, dus nog een welbestede vakantie...quote:Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
Cambodja is supergaaf Libris. Echt heel mooi!
Ga zeker ook naar de Tuol Sleng gevangenis. Heel indrukwekkend!
En Angkor is ook supermooi!
Leuk topic dit trouwens!![]()
Bangalore, het zuiden ervan,bijna op de grens van Karnataka en Tamilnadu ,bij een groot software bedrijfquote:Op maandag 20 september 2004 20:15 schreef dreamer_ het volgende:
hey KNAK.. waar van India woon je eigenlijk? En wat doe je voor de kost, als ik vragen mag.
Bedanktquote:Op dinsdag 21 september 2004 04:04 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Welkom
Wat studeer je?
Zal toch wel meevallen, ik heb nog een backup plan (als ik niet meer in Singapore aan de slag kan), en dat is werken in aan de universiteit van Kuala Lumpur, en die is ook zeer Islamitisch. Ik ben er begin dit jaar geweest op een conferentie en zelfs op die conferentie werd er gebeden. Ach, het was een leuke ervaring...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:13 schreef dreamer_ het volgende:
Ik ben ook van plan om naar India te gaan.. maar visum zal ik vast en zeker niet kregen als ik zeg dat ik wil studeren op een Islamtisch universiteit
Waarom niet? er zijn heel erg veel moslims in India... zou beetje vreemd zijn als je daardoor niet wordt toegelaten...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:13 schreef dreamer_ het volgende:
Ik ben ook van plan om naar India te gaan.. maar visum zal ik vast en zeker niet kregen als ik zeg dat ik wil studeren op een Islamtisch universiteit
werken en studeren en sporten en drinken en eten en wonen en fokken en schrijven en lezen en tv kijken en slapen en ontwaken en reizen en stilstaan en opstaan en vallen en nu moet ik weer aan het werk!quote:Op woensdag 22 september 2004 15:11 schreef Libris het volgende:
Johnwat doe je in London?
Ja ik ken Sevan inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2004 03:19 schreef Skeffie het volgende:
Hey Nokia3310, ken jij dan toevallig ook Sevan?![]()
Ik had het al aan Sevan gevraagd. Grappig hoor, wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 28 september 2004 07:29 schreef Skeffie het volgende:
nou ik ken Sevan ja en weet dat ie in Londen zit, maar jou niet denk ikDoe hem maar de groeten van zijn oude klasgenoot Thijs
Hier is het ook warm, op een Londense manier. Graad of 20, beetje bedrukt, bewolkt ook. In ieder geval geen regen, en dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 29 september 2004 10:44 schreef KNAK het volgende:
....en het is alweer woensdag
en het is warm!
Wat stoer!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:45 schreef Indira het volgende:
Na maandenlang jullie avonturen te hebben gelezen meld ik me ook maar. Eerst zat ik 3 jaar in India maar ik ben 2 maanden geleden verhuisd en volgens mij zit ik nu (voor 3 jaar) in een land waar niemand, die een beetje hersens heeft, gaat wonen. Komt ie..............Bangladesh.
hahahaha, in de hoofdstad Dhaka om precies te zijn, dus, zet mij maar op de kaart......
Wat ik hier doe,,,,ja, daar probeer ik ook achter te komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat stoer!
Wat doe je in Bangladesh? En hoe is het om daar te wonen, is het heel veel anders dan India?
Dat lijkt me niet relaxed neequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:38 schreef Indira het volgende:
Dank Nokia, het weer hier in Dhaka, bleeeeeeh, vreselijk, 32 graden en een luchtvochtigheid van 100%, dus na 10 min. buiten ben je drijfnat, niks aan dus, je kunt je na het zwemmen niet eens afdrogen, de handdoek pakt het water niet. Kun je je voorstellen, zeiknat je in je kleren hijsen.
[..]
Wat ik hier doe,,,,ja, daar probeer ik ook achter te komen.
Aftellen tot mijn 3 jaar om zijn, en er zijn al 2 maanden om, dus het schiet lekker op. Ik werk hier, op een stukje Nederland om precies te zijn.
Ik vond India 100x leuker, hier in Dhaka is niks, geen bioscoop, geen uitgaansgelegenheden enzo.
Wel veel feesten enzo, want de meeste Europese clubs organiseren zelf. Volgende week donderdag (weekend is hier vrijdag en zaterdag) hebben we zelfs een White Sensation in the Dutch Club. Maar geef mij maar India.
Trouwens, Libris, ik kijk met spanning uit naar je info over Cambodia. Ik wil er zelf binnenkort naar toe, dus ik kan er vast mijn voordeel mee doen.
Bangladesh wordt door veel mensen gezien als een poel van ellende zonder eind. Er is niks, valt niks te halen, valt niks van te maken, geen toerisme, niks, niks.... daarom zal het daar ook nooit beter worden vrees ik.. elk jaar dezelfde ellende met die overstromingen.. die mensen leven met zn allen gewoon in een verkeerd gebied... een land zonder ook maar enig vooruitzicht op een betere toekomst.. Volgens mij één van de meest trieste landen ter wereld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:38 schreef Indira het volgende:
Eigenlijk is mijn plaatsing 4 jaar, hahahaha, maar ik ga verkorten naar 3 jaar, althans ik hoop dat ze het goedkeuren. Maar daar ga ik wel van uit. Heb hier eigenlijk een best leven hoor, veel beter dan Nederland in ieder geval. Dus ik moet niet zeuren vind ik zelf, het komt omdat ik hier niet zelf voor Bangladesh gekozen heb. Soms heb je dat gevoel dat je in een achtergebleven gebied zit, (wat dus zo is), de tijd is stil blijven staan ergens in 1875, ik zal binnenkort wat foto's erop gooien. Het is hier zo armentierig, zo middeleeuws, de mensen zijn zo arm, 14 miljoen mensen wonen er in Dhaka. Er is hier niks, geen dokter, geen tandarts, geen ziekenhuis, geen dierenarts, (heb m'n honden bij me), geen behoorlijke wegen, je kunt nergens naar toe zonder toestemming van het plaatselijke ministerie, je wilt ook nergens naar toe hoor, ja, naar de internationale luchthaven, om zo snel mogelijk ergens anders naar toe te gaan!!!!!
Komtie!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:38 schreef Indira het volgende:
[...]
Trouwens, Libris, ik kijk met spanning uit naar je info over Cambodia. Ik wil er zelf binnenkort naar toe, dus ik kan er vast mijn voordeel mee doen.
Ik kijk via internet regelmatig naar "Nova" en "Andere Tijden", "Zembla" etc (als je dat nog wat zegt na al die jarenquote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
jij bent -denk ik- de enige hier die nog kan kiezen !
wij zijn slechts aangewezen op TV Singapore, Beijing of São Paulo !
en ja, heel soms mis ik het
de weinige keren dat ik in NL ben, ken ik maar zeer weinig van de omroepers/showmasters/acteurs
ik zou de minister president niet eens herkennen, al zou ik erover vallen
Leuk he zo'n stad verkennen, ik ga me herinneren dat in de eerste 2 maanden heel Singapore doorrende om zoveel mogelijk te zien. Daarna ben ik van mijn weekends gaan genieten... Misschien komend weekend weer eens op stap.. En het gevoel dat een stad jouw stad wordt, echt je thuis wordt vind ik ook cool. Ik heb echt het gevoel dat ik naar Nederland op vakantie ga in December in plaats dat ik twee weken naar huis ga...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:42 schreef Nokia3310 het volgende:
Hier in Londen is het weer gigantisch omgeslagen, alleen nog maar regen en harde wind. Het is hier koud en grouwWat dat betreft ben ik nu in het ECHTE Londen beland
Ik heb het nog steeds geweldig naar mijn zin, hoe langer ik hier ben hoe meer het mijn stad word. Ik ga steeds weer andere wijkjes bekijken (dit weekend Notting Hill, echt een superleuke wijk!) Dit buitenlandse leven bevalt me goed. Nog 6 maanden te gaan, dan ga ik weer naar Nederland...
Ja, er schijnt al een ander topic over te zijn..quote:Klinkt erg goed brrrrrrt, ik zal me niet mengen in de Palestijnen / Israel discussie.
Ik verleng steeds met een jaar.. Dit jaar loopt nog tot juni 2005, maar nu al bezig met te verlengen, moet niet echt een probleem zijn..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:45 schreef Skeffie het volgende:
Hey Libris, had jij niet al een contract voor langere tijd daaro?
Ga weer naar huis, tis hier al weer tijd
Vrijdag naar Beijing voor een week, m'n ouder komen langs, dat wordt leuk! Ben benieuwd hoe mijn ouders dit allemaal gaan eraren!
Je kunt me ook mailen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:15 schreef Libris het volgende:
Ik zit nu lekker op mijn balkon met een biertje mensen uit te nodigen voor een BBQ voor mijn verjaardag.. Das ook de eerste keer dat ik eind oktober kan BBQ'enAlleen mijn Nokia kan geen mass SMS aan, mensen ontvangen een lege sms, dus nu zit ik ze een voor een (35 man) te sms'en.. Zucht...
Mijn moeder is nu al twee keer in Singapore geweest en vindt het heerlijk...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:58 schreef Skeffie het volgende:
Nee nog nooit, de eerste keer! Ben benieuwd!
Relaxt zo'n bbq in October. Ik moet zeggen dat ik het weer in Azie niet verkeed vind! Ik ga hier ook nog steeds in mijn t-shirt naar het werk. Eind october zal het hier wel wat frisser worden denk ik.
De winter in Shanghai is iig niet fijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:58 schreef Skeffie het volgende:
Nee nog nooit, de eerste keer! Ben benieuwd!
Relaxt zo'n bbq in October. Ik moet zeggen dat ik het weer in Azie niet verkeed vind! Ik ga hier ook nog steeds in mijn t-shirt naar het werk. Eind october zal het hier wel wat frisser worden denk ik.
dank! Vond het gezellig die mini fokmeetquote:Op zondag 24 oktober 2004 07:45 schreef Lithion het volgende:
Goeie BBQ.
Auw. Hoofdpijn.
Hmmmz, zou wel kunnen, maar zo'n troep is het niet, de huiskamer dweilen en wat leftovers weggooien. Geen afwas want alles wat weggooi spul..quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar heb je toch wel een slaafje hulpje voor?
Heb je Lost in Translation gezien?quote:Op woensdag 10 november 2004 06:46 schreef Skeffie het volgende:
Hier in Shanghai ook alles zijn gangetje... Het is ook officieel winter nu in China, maar hier in Shanghai nog net boven de 20 graden dus lekker weer! Heb m'n vliegtickets naar Tokyo binnen en ben dus klaar om daar volgende maand oud en nieuw te gaan vieren daaro! Iemand nog tips voor "a place to be" in Tokyo???
Mijn hond mag Nederland niet eens in (althans, niet levend) dus de keus is al makkelijk om hier te blijven. Trouwens, begin januari bezoek ik Nederland even voor een paar dagenquote:Op woensdag 10 november 2004 04:57 schreef Libris het volgende:
Oh ja, en dat gezeik met van Gogh (en alles erna natuurlijk) heeft mijn laatste twijfels om terug te komen naar Nederland uit de weg geholpen...
Het was een flink feestje.. met zo'n 35 man... had alleen een berg eten over, was wel jammer. Maar om in oktober je verjaardag met een BBQ te vieren...quote:Op woensdag 10 november 2004 06:58 schreef vicz het volgende:
zooooooooo libris.... party man?
Ja.. das lekker! Hier is het sinds een paar dagen een behoorlijk stuk kouder geworden (wat opzich wel weer droog weer met zich mee brengt). Overdag zo'n rond de 18C en snachs zo'n 5C. Wel mooie helder blauwe lucht de hele dag, dus niet zo grauw als in NL.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:06 schreef Libris het volgende:
[..]
Het was een flink feestje.. met zo'n 35 man... had alleen een berg eten over, was wel jammer. Maar om in oktober je verjaardag met een BBQ te vieren...Heerlijk...
Hoe is het weer bij jou Vicz?
jup......quote:Op woensdag 10 november 2004 06:56 schreef Libris het volgende:
[..]
Heb je Lost in Translation gezien?
heerlijke film, maar misschien wel wat inspiratie wat je moet en kan zien?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:53 schreef Skeffie het volgende:
[..]
jup......
Wazige film is dat trouwens!
Afgelopen maandag een aardbeving waarbij er diverse scheuren in de muren van mijn huis ontstondenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:27 schreef Nokia3310 het volgende:
*schopje*
Niemand iets meegemaakt de laatste tijd?
Ja op zich wel;quote:Op woensdag 10 november 2004 09:49 schreef Libris het volgende:
[..]
heerlijke film, maar misschien wel wat inspiratie wat je moet en kan zien?
Zeker... helemaal mee eens.. lang leve de hindu'squote:Op donderdag 11 november 2004 02:41 schreef Libris het volgende:
Moge..
Ik zit hier met een glaasje jus op mijn balkon. Lekker weer hier, en dus een vrije dag vanwege Deepavali, lang leven de hindu's
Ga je gangquote:Op maandag 15 november 2004 23:15 schreef maartena het volgende:
Is er alweer een nieuwe kaart beschikbaar trouwens?
Ik zit nog steeds in California natuurlijk
Leuke fransosequote:Op zaterdag 13 november 2004 15:08 schreef Libris het volgende:
Lekker knak, als je een leuke Fransose tegen komt, doe je 'r maar de groeten, een vriendin van me zit nu ook in Bangkok, maandag ben ik trouwens ook vrij vanwege Hari Raya..
En nu ga ik lekker stappen....
quote:Op dinsdag 16 november 2004 05:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Leuke fransose![]()
All i see is chinky girrrrrl.... me love it long time!![]()
Ben alweer terug in India, had daar liever nog een tijdje gebleven.
ummm..een jaartje of 30 ofzo![]()
![]()
Nu weer an die arbeit![]()
India is toch een stuk minder leuk dan Thai, ben benieuwd hoe het met die andere landen zit , zoals bijv. waar jij nu zit..
Je kan nu al niet meer mijn naam is schrijven dus ik denk dat het hoog tijd wordt dat je terugkomt naar waar je vandaan komtquote:Ik ben de trotse eigenaar van een kamer in een appartement in Noord-West Londen, United Kingdom. Iemand hulp nodig in Londen? Bel me op 0044-79-1011-0334 en vermeld Fok! Forum. My name is Michael en ik ben tot eind 2004 hier.
maartena, Orange, CA, USAquote:Op woensdag 17 november 2004 00:56 schreef Libris het volgende:
Yoohoo, invasie van de Londoners...
Ik denk dat ik vrijdag wel even tijd heb voor een kaartje, als iedereen even kan melden waar ie zit... Dan zet ik je op het kaartje
zolang je maar niet denkt dat belgie bij nederland hoort zal ik dit in het kader van goed nabuurschap nog "tolereren"quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:49 schreef Libris het volgende:
Nope, en belgie ook niet
Waar precies woon je iamredleader? Woon je in een shared house waar je een kamer van 15m2 hebt of is dat de woon/slaapkamer van een studio?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:54 schreef iamredleader het volgende:
hmmm, naan-brood lekker!
www.london-eating.co.uk voor goeie restaurantjes hier.
Londen wonen: ik deel een kamer met mijn vriendin, 15m2, maandelijkse huur 500 pond (heel goedkoop, redelijke buurt). Daarbovenop nog eens zo'n 500 pond aan eten/drinken en afhankelijk van waar we zin in hebben tussen de 100 en 500 aan "overig", dus vakantie, cadeautjes, etc.
Voor mensen die een stage doen in Londen: let heel erg goed op je inkomsten en uitgaven, want met een "gewoon" stagebudget is het niet te betalen. Mottebelke, als ik vragen mag, wat ga je dan verdienen?
Voor de rest: nieuw kaartje=cool!
Hmm het is soort van niet te betalen.... Ik heb een twee kamer wat er netjes uit ziet. Mijn appartement staat in Enfield Chase dat 15 mile van hartje london vandaan is. Treinstation naast de deur (geen last van) en metro halte op 5 minutjes met de auto.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kost een beetje appartement per maand in een beetje fatsoenlijke wijk in Londen?
Jah.... ideetje trouwens: Gebruik een object tekenprogramma, zoiets als Visio bijvoorbeeld met een JPG export functie. Dat is wel heel erg makkelijk bij het verwijderen van mensen. Mischien moest ik daar eens mee gaan stoeienquote:Op woensdag 17 november 2004 09:28 schreef KNAK het volgende:
Eindelijk weer eens een kaart op komst![]()
quote:Iemand een lekker naantje? heb nog 1 over van de lunch van net
Ik gebruikte Photoshop voor de vorige, opgeslagen als PSD dus met behoud van layers, en dan idd naar jpeg exporteren. Maar ik zal visio ook eens bekijken... Indiaas, heerlijk, maar ik eet het nog te weining...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Jah.... ideetje trouwens: Gebruik een object tekenprogramma, zoiets als Visio bijvoorbeeld met een JPG export functie. Dat is wel heel erg makkelijk bij het verwijderen van mensen. Mischien moest ik daar eens mee gaan stoeien
[..]
![]()
![]()
Er zit bij mij een Indiase winkel op de hoek waar ik vers naan brood kan krijgen en een hele zooi andere producten. Ik kook gemiddeld 1 keer per week wel iets indiaas..... En als ik het niet vergeet marineer ik de dag van te voren.
Volgens mij ben ik dan zowiezo in de Hems om Sinterklaas te vieren met m'n Nederlandse collega's, maar ik moet m'n agenda even bekijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:21 schreef NIels25 het volgende:
binnenkort maar is een Fok! London meeting doen in de Hems dutch bar vlakbij piccadily cirus (in china town) Lijkt me gezellig op een zondagmiddag! Ik stel voor zondag de 27e november om een uur of 2Interesse?
Ik ben te bereiken op 07793579122
mailen op ndekker@gmail.com
niels23@hotmail.com (MSN)
Zondag is de 28equote:Op donderdag 18 november 2004 10:18 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ja, zondagmiddag lijkt me een goed idee, 27e november heb ik nog niks in de agenda..
Weet je het centerpoint gebouw? Parrallel aan new oxford street (st giles high of begin high holborn) loopt een straat met aan de linkerkant (rug naar centerpointgebouw) een hollands pannekoeken restaurant.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:21 schreef NIels25 het volgende:
binnenkort maar is een Fok! London meeting doen in de Hems dutch bar vlakbij piccadily cirus (in china town) Lijkt me gezellig op een zondagmiddag! Ik stel voor zondag de 27e november om een uur of 2Interesse?
Ik ben te bereiken op 07793579122
mailen op ndekker@gmail.com
niels23@hotmail.com (MSN)
Ja ik weet waar dat hoge gebouw staat. Dat is toch vlak bij Covent Garden/Tottenham court road/Holborn (in die driehoek zeg maar)quote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef Razzmatazz het volgende:
[..]
Weet je het centerpoint gebouw? Parrallel aan new oxford street (st giles high of begin high holborn) loopt een straat met aan de linkerkant (rug naar centerpointgebouw) een hollands pannekoeken restaurant.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nog niet geweest ben en dat een Schot mij geintroduceert heeft bij de Hems omdat hij kriek (Belgisch!) zo lekker vindt.
Hoe ervaren jullie het stappen in londen?
Is SE25 Norwood? Ik ben daar wel eens geweest naar vrienden. Ik woon nu in Blackheath (SE3), maar ik heb ook in Plumstead (SE18), Welling (DA16), Charlton (SE7), Bexleyheath (DA6) en Shooters Hill gewoond (SE18) in de afgelopen 4.5 jaar. Daarnaast werk ik nu in Sidcup DA15 en heb in Woolwich (SE18) gewoond, dus het zuid-oosten is mijn gebiedje. Veruit de meeste vrienden wonen ook in SE.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef Razzmatazz het volgende:
Hey, ik zit ook in London (SE25), werk in beautiful Croydon, with all it's delights. Ben wel vaak in de weekenden in NL, soms ook een weekje werk in NL etc. En ik zou geloof ik een Crystal Palace fan moeten zijn.![]()
* brrrrrrt voelt zich gestreeld dat hij erop staatquote:Op donderdag 18 november 2004 10:42 schreef Libris het volgende:
hmmz, een eerste druk.. Ben er niet over tevreden.. ik ga morgen of van het weekend eens goed aan de slag
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |