wat is een gulden?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef Libris het volgende:
...en verse vis (1 $ is ongeveer een gulden)
Op Sentosa heb je volgens mij geen goedkope hotels.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:56 schreef Porto het volgende:
Hey Libris ik zit er over 1.5 week wil graag naar Santosa Island oa, heb jij nog tips voor een goedkoop maar decent hotel daar? of ergens anders in Singapore? alvast bedankt!
Jammer, maar ergens anders is ook prima je zit er nooit ver vandaan lijkt mequote:Op zaterdag 11 september 2004 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op Sentosa heb je volgens mij geen goedkope hotels.
je Macau-topic is weer open trouwens
Niet zo erg als Chinatown. Zoals ik al zei, Chinatown is pas flink opgeknapt en daarom ziet het er ook netjes uit. Die markt is nog wel oud en daar was het ook meer een zootje.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:53 schreef Lucille het volgende:
Mooie foto's. Wat me opvalt is dat alles er behoorlijk netjes en geordend uit ziet. Is dat in de hele stad zo?
Eigenlijk maakt het niet uit waar je een hotel neemt, Singapore is zo klein. Waarom wil je naar Sentosa?quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:56 schreef Porto het volgende:
Hey Libris ik zit er over 1.5 week wil graag naar Santosa Island oa, heb jij nog tips voor een goedkoop maar decent hotel daar? of ergens anders in Singapore? alvast bedankt!
Niet direct, maar de economie trekt wel flink aan en de regels voor buitenlandes (immigratiezooi) worden op het moment versoepeld. Dus houd je ogen open..quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:08 schreef Aequitas het volgende:
Weet je nog een bedrijf die een heao-er kan gebruiken?
Hehe, waren er denk ik weinig...quote:Op zondag 12 september 2004 11:18 schreef piet_pelle het volgende:
Heb je geen foto's van singap[orese schoonheden gemaakt ?
Ok volgend weekendquote:Op zondag 12 september 2004 14:13 schreef OreO het volgende:
ja maak is foto's van schoonheden daar
dank jequote:Op maandag 13 september 2004 12:25 schreef Avani het volgende:
LeukZijn er veel van die notice bordjes in de stad?
Dank je, ik wilde toch meer een sfeerimpressie geven, zo'n markt bijvoorbeeld... Dat vind ik echt super, levende kikkers, paling, schildpadden die je voor consumptie kunt kopen..quote:Op maandag 13 september 2004 13:56 schreef amr_diab het volgende:
Leuk dat je foto's hebt gemaakt van het straatleven, dus niet alleen de belangrijkste gebouwen.
Eten in de metro, 500 $ (241 ¤) boete, dan laat je het wel
Niet eten in de metro en dan zo'n boetequote:Op maandag 13 september 2004 13:14 schreef Libris het volgende:
[..]
dank jeNee, valt op zich mee, kwam er wel nog eentje tegen, waarop stond dat je geen apen mocht voeren, ook 5000 dollar boete. En in de MRT (metro) hangen de bordjes ook met eten ($ 500), roken ($1000) en gevaarlijke stoffen meenemen ($5000). Voor de rest zie ik ze weinig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |