Zet dat maar uit je hoofd en als je het maar laat!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Straks ga ik helemaal niet in dit topic bevallen
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Straks ga ik helemaal niet in dit topic bevallen
Hoe is het met jouw vrouw?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef Gomorrah het volgende:
Tijd voor babybel om maar eens te verschijnen!!
Goed, erg moe en veel jeuk, maar verder goed. En...... vrijdag gaan we voor het eerst naar de verloskundige, dus vol spanning kijken we uit naar vrijdagquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw vrouw?
Ik heb het gewoon in de theewinkel gehaald. Maar volgens mij kan je het ook krijgen in reformhuizen ed.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef snoopy het volgende:
Tinkepink, ik denk dat het voor mij al een beetje aan de late kant is om die thee te gaan drinken toch?
En waar haal je frambozenblaadjes vandaan![]()
ja, dat hoop ik ook, kijk er erg naar uit... *droomt even wegquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:03 schreef Karin het volgende:
Spannend Gomorrah! Ik hoop dat jullie lekker naar het hartje kunnen luisteren
klinkt goed!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ook nog goed nieuws! Gisteren weer naar de arts geweest en ik heb al 1 cm ontsluiting!!!! Scheelt weer een uurtje pijnleiden. Ben helemaal blij!
Dus de thee heeft idd geholpenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het gewoon in de theewinkel gehaald. Maar volgens mij kan je het ook krijgen in reformhuizen ed.
Ohja, ik heb ook nog goed nieuws! Gisteren weer naar de arts geweest en ik heb al 1 cm ontsluiting!!!! Scheelt weer een uurtje pijnleiden. Ben helemaal blij!
Ja, wie weet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus de thee heeft idd geholpen![]()
Das mooi tinkepink, geeft mij hoop, want volgende week heb ik inwenig onderzoek en ik loop een weekje ahter op jou en als ik dan ontsluiting heb word ik die week erna ingeleid. Je laat het zonnetje weer ff voor me schijnen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in de theewinkel gehaald. Maar volgens mij kan je het ook krijgen in reformhuizen ed.
Ik herken dit gevoel!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:28 schreef Anitra het volgende:
weer ff een klaagdingetje
Ik heb het gevoel dat frummel zo laag zit en dat ik daarom niet eens meer kan zitten. Als ik langer dan een paar minuten zit gaat het verschrikkelijk veel pijn doen. Het is dus meer liggen aan het worden op mijn zij.
Dat vraagt om een foto!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik herken dit gevoel!En dan ooknog met lopen. Ben zo dik en rond geworden dat ik wel een tuimelaartje lijk. Zo tol ik heen en weer als ik loop!
\Ik heb ook veel Hema rompertjes, zo schattig allemaalquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:38 schreef snoopy het volgende:
Pluisje, dan heb ik toch goed ingekocht geloof ik.
Heb een reuzenberg hydrofielluiers.
En rompertjes heb ik ook een berg van bij de Hema gekocht in verschillende maten.
En gisteren 2 rompertjes maat 62 bij de Etos in de aanbieding. Moet dus helemaal goedkomen...![]()
thanksquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:32 schreef Sugar het volgende:
verhaal....
nee ik eet nog steeds hetzelfde, ben er niet meer of minder van gaan eten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, mag ik vragen of je heel anders bent gaan eten sinds je zwanger bent?
Aha, oké, want voor de zwangerschapsduur leek het me een beetje veel, vandaar, maar twee kilo is heel netjesquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:12 schreef Martineke het volgende:
[..]
nee ik eet nog steeds hetzelfde, ben er niet meer of minder van gaan eten.
van 88 naar 104 is niet door zwangerschap he, totaal tot nu toe is 2 kg van zwangerschap
Ja ik heb het overleefd, gelukkig met de wetenschap dat ik s werelds slechtste aanstaande moeder ben. Heb het gehele arsenaal dat je aan gezeik kan hebben over mij, alleenstaand, nog niet afgestudeerd, immer sarcastisch en het niet kunnen schelend of kleding nieuw of tweedehands is, over me heen gekregen. Waarna ze vervolgens wel de hele dag op visite bleefquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:52 schreef snoopy het volgende:
Luchtbel, heb je het een beetje overleefd?
Niks van aantrekken, jij wordt heus wel een goeie moeder . . .quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik heb het overleefd, gelukkig met de wetenschap dat ik s werelds slechtste aanstaande moeder ben. Heb het gehele arsenaal dat je aan gezeik kan hebben over mij, alleenstaand, nog niet afgestudeerd, immer sarcastisch en het niet kunnen schelend of kleding nieuw of tweedehands is, over me heen gekregen.
op snoepen zou ik maybe wel kunnen letten, alhoewel ik niet teveel snoep. eten is gevarieerd, fruit erbij, en ik drink minstens 2 liter spa rood op een dag (drink niks andersquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha, oké, want voor de zwangerschapsduur leek het me een beetje veel, vandaar, maar twee kilo is heel netjes
Ik kan me voorstellen hoe moeilijk je het hebt, en lijnen kan en mag nu absoluut niet, maar op je snoepen letten kan wel en water drinken ook, niet om af te vallen, maar om het aankomen 'in vet' wat klinkt dat stomte beperken
![]()
![]()
En kun je in de uitverkoop niets leuks vinden voor een redelijke prijs?
jij ook thanksquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:37 schreef piglet het volgende:
verhaal..
Maar boordevol liefde voor je kind, en dat is wat telt!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik heb het overleefd, gelukkig met de wetenschap dat ik s werelds slechtste aanstaande moeder ben. Heb het gehele arsenaal dat je aan gezeik kan hebben over mij, alleenstaand, nog niet afgestudeerd, immer sarcastisch en het niet kunnen schelend of kleding nieuw of tweedehands is, over me heen gekregen.
jij ook thanksquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:47 schreef Xanthe het volgende:
heel verhaal
quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:31 schreef Luchtbel het volgende:
Oeps alweer een nacht zonder wat nieuws
Misschien moet je eens een nieuwe spiegel kopen. Echt. Je bent namelijk prachtigquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:44 schreef m@x het volgende:
Ik walg soms echt van mijn spiegelbeeld
Je kan straks lekker wandelen met je kleintjequote:Op donderdag 22 juli 2004 08:55 schreef Martineke het volgende:
[..]
jij ook thankstis ook wel zo dat ik meer moet gaan genieten dat ik zwanger ben en daar mede dikker van word, tis nu alleen nog een periode dat niemand kan zien dat ik zwanger ben maar wel die buik zien. in mijn ogen komt het meer over dat ik gewoon een dikkere buik heb. en ik weet wel dat me friends er echt niet minder leuk om zullen vinden dat ik wat dikker ben als wat ik was. maar toch...
ik zit nu ook al giga te fantaseren over straks als ik heftig kan gaan sporten of meer bewegen gewoon, en evt dieet erachter. en borstvoeding ben ik ook van plan te geven (dat kwam ff goed uit)ach ja probeer me er wel bij neer te leggen,. maar soms valt dat vies tegen en komt toch dat dipje weer tevoorschijn
![]()
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:18 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop, ga jij maar lekker zelf op je verjaardag bevallen
Pssst, heb je het niet stiekem tegen mij?!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:03 schreef Jonnetje het volgende:
*springt uit lurkstand*
Wauw Piglet ! Gaaf zeg!
Helemaal
*weer terug in lurkstand*
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:12 schreef Sugar het volgende:
[..]
Pssst, heb je het niet stiekem tegen mij?!![]()
Thanks, Snoop, zal er eens over nadenken, over dat patent!![]()
Je krijgt alleen nog een volgende echo als dat medisch noodzakelijk is. Die met 12 weken is al niet eens standaard, maar gebeurd meestal wel vanwege de termijnbepaling.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:28 schreef texelonia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die 18/20 weken echo? Nu al meerdere mensen over gehoord. Dat is een standaard echo? Want ik ben nu dus 1 keer bij de verloskundige geweest, met 13 weken en dat was met echo. A.s. maandag voor de 2e keer, met bijna 19 weken dus. Maar dat is zonder echo! Als ik een echo krijg moet ik naar een andere buitenpraktijk, want de praktijk die het dichst bij mij zit heeft geen echo aparatuur.
Zou ik dan de volgende keer een echo krijgen?Dat is dan met 24 weken ofzow. Maandag maar even vragen dus... Want ikke wil ook een echo!
absoluutquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef bixister het volgende:
ga jij een pret-echo laten maken lily?
hey, wat dacht je van vannacht bevallen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:03 schreef Luchtbel het volgende:
Maar goed ik zal morgen toch moeten afwachten.
Ik had dat ook met mijn zwangerschap van Damon. Een vriendin had toendertijd een echo-apparaat ivm onderzoek naar prostaatklachten voor mannen (ze werkt voor de faculteit geneeskunde). Dat ding heeft ze dus maanden thuis gehad zodat ik het ook vaker kon lenen. Was echt super. Gewoon met z'n tweetjes thuis echo/baby kijken ....... en maar printenquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:00 schreef texelonia het volgende:
En via een collega van m'n moeder in het ziekenhuis, zou ik ook nog een extra echo kunnen krijgen, dus misschien dat ik daar nog iets mee regel
hey, wat dacht je van geen hoop meer?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:05 schreef bixister het volgende:
[..]
hey, wat dacht je van vannacht bevallen?
ah, dus daar komt de naam "nooitgeboren" vandaanquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
hey, wat dacht je van geen hoop meer?
Waarom ging je zo laat voor het eerst naar het ziekenhuis dan? Kwam je er toen pas achter dat je zwanger was?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had een echo met 18 weken, maar toen ging ik pas naar het ziekenhuis voor het eerst, met 21 weken had ik er nog 1. Ik heb er 2 gehad in verband met de termijn. Maar er is geen standaard volgens mij.
wat? ik ken alleen de nooitgeborene uit de bijbel....quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:15 schreef lily het volgende:
[..]
ah, dus daar komt de naam "nooitgeboren" vandaan
kennis van mijn moeder uit Heerhugowaard, 40 jaar geleden
Omdat ik toen pas alles op een rijtje had.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
Waarom ging je zo laat voor het eerst naar het ziekenhuis dan? Kwam je er toen pas achter dat je zwanger was?
hehe, nee dat was iemand anders geloof ikquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:21 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
wat? ik ken alleen de nooitgeborene uit de bijbel....
He maar wat bedoelde je dan???quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:26 schreef lily het volgende:
[..]
hehe, nee dat was iemand anders geloof ik![]()
maar goed
Ik hoop voor je dat hij/zij zich spontaan meldt en liefs zo snel mogelijk.. ..
Mijn moeder kent iemand die zo heet (althans jaar of 40 geleden)... laat maar.. niet belangrijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
He maar wat bedoelde je dan???
Dat komt dan toch doordat zij of iemand voor haar een vondeling was? Die ze die achternaam gegeven hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:30 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn moeder kent iemand die zo heet (althans jaar of 40 geleden)... laat maar.. niet belangrijk
dat weet ik verder ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat komt dan toch doordat zij of iemand voor haar een vondeling was? Die ze die achternaam gegeven hebben?
da dach ikquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:32 schreef lily het volgende:
[..]
dat weet ik verder ook niet
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
da dach ik
waar hebben we het in godsnaam over inmiddelsje moeders kennis 40 jaar geleden
Mooiquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:59 schreef Sugar het volgende:
Piglet!![]()
Zo, projectje af!
[afbeelding] [afbeelding]
Misschien ben ik wel naïefquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Wat blijf jij heerlijk koel onder het feit dat jij al bijna aan je datum zit zeg. Als ik het niet zou weten zou ik het niet aan je merken. Ik vind je stoer !![]()
Hier hebben we het superdruk gehad vandaag. Bedje en wiegje opgemaakt, kleertjes gewassen, kinderwagen annex wandelwagen helemaal uitgeprobeerd en alles gewassen, maxicosi idemdito, kleerklast en commode ingericht/ingeruimd, en nog wat meer puntjes op de i gezet.
Het stomme is dat de lijst "things to do" toch even lang is gebleven omdat er nog vanalles bij is gekomen wat ik nog moet doen. Maar ook dat komt allemaal best nog goed![]()
Nou ehhh..... eerst slecht. Ik kon matrasbeschermer, bedzeil en molton niet uit mekaar komen, maar dat komt omdat je tegenwoordig moltonzeiltjes hebt. Dus ik dacht daarmee 2 vliegen in 1 klap te slaan maar da's dus niet zo. Al met al weet ik nu dat er in totaal 7 lagen op het bed liggen:quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:48 schreef Luchtbel het volgende:
En en en Phluph.... hoe ging het opmaken
Zo erg ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:09 schreef Luchtbel het volgende:
hey, wat dacht je van geen hoop meer?
Tuurlijk is dat niet gek. Tenslotte kun je niet uit een eerdere ervaring putten. Het is ook zo onwerkelijk allemaal. En toch vind ik je stoer, je blijft zo heerlijk kalm. Ben je nog erg actief met huishoudelijke dingetjes? Of doen anderen dat voor je?quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:44 schreef snoopy het volgende:
Misschien ben ik wel naïefIk hou mezelf alleen maar voor dat het geen enkele zin heeft om me druk te maken of zenuwachtig. En tot nu toe lukt dat idd aardig. Maar misschien komt het ook een beetje omdat ik me toch steeds nog echt niet kan voorstellen dat ik binnenkort een babietje heb. Is dat gek?
![]()
Het was best warm ja, en ik ben nu ook bek-af. Maar het meeste werk is gedaan door mijn zus. Sjonge jonge wat kan die de vaart erin zettenquote:Was het trouwens niet een beetje erg warm voor al die activiteiten van jou? Toen ik net met zwangerschapsverlof was had ik ook zo'n manie en inene is je 'things-to-do-lijstje' echt klaar hoor.Dus nu kan ik lekker niksen zonder schuldgevoel
Kan jij dus ook!
![]()
Ik heb in het ladenkastje het spul voor het wiegje liggen, in de linnenkast het spul voor het bedje en in de gangkast het spul voor de kinderwagen, hebben dus wel meer mensen last vanquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:46 schreef phluphy het volgende:
Een heleboel....
Het zal er best een keer uitkomen jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo erg ??
Schiet mij maar lek, ik weet ook niet wat nou goed is. Ik wacht de kraamhulp wel af, het kan hooguit minder wordenquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb overigens maar 4 lagen op het bedje![]()
Morgenochtend, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:56 schreef melonovy het volgende:
Luchtbel wanneer moet je weer op controle??
Ja kwee nie, vriendin van mij is kraamhulp en die heeft dit goed gekeurd....quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik weet ook niet wat nou goed is. Ik wacht de kraamhulp wel af, het kan hooguit minder worden![]()
Aah ik bespaar het jequote:Op donderdag 22 juli 2004 21:03 schreef snoopy het volgende:
Luchtbel, als jij nou eens van die lijst afgaat dan weet ik hoe het is om bovenaan te staan en de zenuwen te krijgen![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:06 schreef snoopy het volgende:
Ik zie nu inene dat Pluphy het matras ook als laag meeteltZo had ik het nog niet bekeken. En die matrasbeschermer heb ik ook niet
![]()
Mooi zo, we lopen weer 1 op 1quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en ik heb het onderlakentje dubbelgevouwen dus die is meteen het bovenlakentje, dat scheelt ook weer 1...
Mwah ze zeggen dat een baby zich toch klaarmaakt voor een bevalling en daags voor de bevalling rustiger is dan anders. Deze baby is heel druk en al die tijd druk gebleven...quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:36 schreef snoopy het volgende:
Dus in theorie zou mijn baby dan op tijd moeten komen want die is superrustig![]()
Ik vraag me echt af of dat waar is.
ja dat doe ik ook maar niet en ik reken eigenlijk ook nog wel op een, we zitten vol maandag, kan het dinsdag....quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:41 schreef babyfeet het volgende:
oh zo ja dus je hebt dan wel iets om naar uit tekijken
en sta er niet versteld van dat babybel dan maandag er nog niet is ik moest ook op maandag naar het ziekenhuis en dinsdag was hij pas geboren
...
sommige baby's zijn lekker eigenwijs hoor
die hebben het veel te goed bij mama
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:25 schreef snoopy het volgende:
Doe jij eens even rustig aan Piglet![]()
Het is veel te warm en die harde buiken zeggen je dat je te veel doet! Echt hoor, ik meen 't![]()
Hmmmmmzzz.. proberen we het nog een keer... *0* Go babybel *0*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:35 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm weer niks![]()
Ja helemaal super!!! zucht.. en maar denken dat ik nog wat gedaan krijg hier op mijn werk..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:27 schreef Sugar het volgende:
Geweldig, he, Gomorrah? Geniet ervan!
Is er nog een zwangere zo heel erg verkouden? Ik word er helemaal gek van! Keelpijn, losse hoest, ontzettend niesen en koppijn... Alsof het winter is!![]()
*even afkloppen* nee ik ben niet verkoudenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:27 schreef Sugar het volgende:
Is er nog een zwangere zo heel erg verkouden? Ik word er helemaal gek van! Keelpijn, losse hoest, ontzettend niesen en koppijn... Alsof het winter is!![]()
Klopt.. wij mannen voelen er helemaal niet van, terwijl er bij jullie van alles gebeurt..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:29 schreef piglet het volgende:
En voor m'n man werd het toen ineens ook een stuk echter.
Wat mij betreft is de 22e ook leuk!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:58 schreef Luchtbel het volgende:
lady-wrb 24 juli is m'n vader ook geborenmaar laatste hoop dat beebje dan ook wil
Iedereen bedankt, jullie zijn lief
Was het zo erg ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Loena is vandaag trots op zichzelf, vandaag op de kop af, 5 jaar huwelijk met Five volgehouden
!!!
m@x mijn beebje is sowieso meestal erg rustig dus ik merk niet zo veel verschil met de warmte. Als die van jou vandaag nog steeds zo rustig is en je je zorgen maakt, moet je even bellen met je vlos hoor! Misschien kan zij je geruststellen of vind ze het nodig om even een extra controle te doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:41 schreef m@x het volgende:
Zijn jullie beebjes ook zo rustig met dit warme weer? Ik heb die van mij sinds gisterochtend amper gevoeld terwijl het normaal een ontzettend druktemakertje is. Ik denk zelf dat het met de hitte en benauwdheid van gisteren te maken heeft, maar stiekem maak ik me ook wel een beetje zorgen.....
Mwah.....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Was het zo erg ?![]()
Da's moet een hele klus geweest zijn..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[Loena is vandaag trots op zichzelf, vandaag op de kop af, 5 jaar huwelijk met Five volgehouden
!!!
Jep... een heerlijk geluid...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:47 schreef Anitra het volgende:
Gomorrah: Je hoort nu de hele dag het treintje in je hoofd?
Ik denk dat we Five maar moeten gaan feliciterenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:44 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Mwah.....![]()
Hij went wel na 12 jaar hoor, sorry Five, hihihi![]()
Ik kan tussen 12 en half 1 bellen, dus dat ga ik maar doen. Vind het een eng idee dat ik opeens zo weinig voel.....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef piglet het volgende:
[..]
m@x mijn beebje is sowieso meestal erg rustig dus ik merk niet zo veel verschil met de warmte. Als die van jou vandaag nog steeds zo rustig is en je je zorgen maakt, moet je even bellen met je vlos hoor! Misschien kan zij je geruststellen of vind ze het nodig om even een extra controle te doen.
Dikke
Bedankt.... het was zwaar....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat we Five maar moeten gaan feliciteren
Goed zo, gewoon even bellen!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:50 schreef m@x het volgende:
Ik kan tussen 12 en half 1 bellen, dus dat ga ik maar doen. Vind het een eng idee dat ik opeens zo weinig voel.....
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef m@x het volgende:
Ja, ik heb gebeld. Het advies was om een uur of 2 in bad te gaan liggen. Waarschijnlijk zit Snotje in een groeispurt waardoor hij weinig energie overhoud om te trappelen. Doordat ik in bad lig te ontspannen zou Snotje een beetje op kunnen laden en weer kunnen gaan bewegen. Ik heb het advies braaf opgevolgd en na 3 kwartier badderen kwam er inderdaad weer beweging in de buik.
nou ben niet zwanger maar toch snotverkouden en de zelfde dingen heb ik net als jouquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:27 schreef Sugar het volgende:
Geweldig, he, Gomorrah? Geniet ervan!
Luchtbel, keeeeeeeeeeeeeeeep on smiling! Keeeeeeeeeeeeep on smiling!![]()
Nee hoor, dat is heel normaal. Jij weet toch als geen ander hoe je kindje beweegt? En als daar verandering in komt, merk je dat meteenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef m@x het volgende:
Hij is inderdaad vrij lui aan het worden momenteel. Omdat ik ook gewend was dat ie rondedansjes ging maken als ik in bed of op de bank lag en dat nu niet deed was ik echt ongerust maar nu ben ik redelijk gerustgesteld (toch vind ik hem stiekem nog te rustig naar mijn zin). Ik ben gewoon een paniekmiep
6 van de 8 mensen van onze vakantiegroep is/was verkouden. Ik dacht dat het van de airco ofzow kwam.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef babyfeet het volgende:
nou ben niet zwanger maar toch snotverkouden en de zelfde dingen heb ik net als jou
slaat echt nergens op..
vriendje ook al en kyllian heeft nergens last van gelukkig
Mag ik een babybel goktopic openen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:18 schreef Luchtbel het volgende:
Dit is helemaal niet mijn topic :'(
jawel hoor. het kreunmeemetluchtbeltopic, zij het op een wat andere manier dan jij (en wij) gewild had(den).quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:18 schreef Luchtbel het volgende:
Dit is helemaal niet mijn topic :'(
NOU! Dat is echt niet meer leuk hoor. Woensdag !!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:15 schreef Luchtbel het volgende:
Niksleuk inwendig onderzoek ook voor niks
Mag de komende dagen iedere dag voor een ctg scan komen van 20 minuten.
Woensdag is er een plek voor gel. Nou dan duurt het nog maximaal 48 uur. Dus laten we zeggen dat het niet langer dan een week meer zal duren. Wordt je daar niet optimistisch van
Ach meis tochquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:20 schreef Luchtbel het volgende:
Als je er zelf lol aan beleefd moet je het zeker doen Miss_D, zolang er niet van me verwacht wordt dat ik er zelf nog om kan lachen
Was nie zo kattig bedoeld hoor maar heb er zo de pest in. Het duurde zo vreselijk lang en ben daarna even met een vriendin wezen ontbijten en dan wil ik niet laten merken dat het gewoon kut is, dus dan kan ik thuis pas janken, wat nu isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach meis toch
Ik wil je zo graag opbeuren, maar ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen
KOM ERUIT KLEINTJE![]()
![]()
![]()
Dat weet ik toch ook wel mutsiequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was nie zo kattig bedoeld hoor maar heb er zo de pest in. Het duurde zo vreselijk lang en ben daarna even met een vriendin wezen ontbijten en dan wil ik niet laten merken dat het gewoon kut is, dus dan kan ik thuis pas janken, wat nu is
Ik was met je mee gaan janken hoor...pfffff....want het is inderdaad gewoon flink k.u.t.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was nie zo kattig bedoeld hoor maar heb er zo de pest in. Het duurde zo vreselijk lang en ben daarna even met een vriendin wezen ontbijten en dan wil ik niet laten merken dat het gewoon kut is, dus dan kan ik thuis pas janken, wat nu is
Ja dat kan wel maar daar heb ik geen zin in, tis al weer over. Heb overigens geen zin om te gaan zitten janken waar iemand bij is, daar heb ik een pest hekel aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel mutsie
Is er niemand bij wie je ff uit kan janken? Je hoeft je echt niet groter te houden dan je voelt hoor!!!!
Het nadeel van een ks is , is voor mij mijn herstel, omdat ik mijn buikspieren niet kan gebruiken dan. Dat was ook de reden wrom de gyn eigenlijk een gewone bevalling wou. De enigste angst die ik heb bij een ks is de ruggeprik/narcose, heb geen goeie ervaringen met narcose en prikken dicht in de buurt van zenuwen. Van de rest maakt het me niet uit omdat ik al een "gewone" thuisbevalling mee gemaakt heb en dat scheelt een hoop denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Anitra, wat vervelend dat je zo benauwd bent, ik hoop dat het snel beter wordt. Wat vind je zelf van het idee van een ks?
Sugar, wat fijn dat je gyn het ook positief inzietKomt vast helemaal goed met jou
klinkt bekendquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:02 schreef Anitra het volgende:
en toen kwamen we er achter dat frummel dus helemaal niet ingedaald isen dat ook niet zou doen voorlopig omdat meneer (als het nu stiekem nie eens een meisje blijkt, ik verbaas me nergens meer over) met zijn voeten dus beneden ligt. Vandaar die drukkende pijn constant beneden en daarom gaat het zitten dus niet meer lekker. Met andere woorden hij ligt in voetligging.
Kolere zeg, dat duurt nog een eeuwigheid maar misschien is er een kansje dat Babybel zich vanzelf aandient . . .quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:15 schreef Luchtbel het volgende:
Woensdag is er een plek voor gel. Nou dan duurt het nog maximaal 48 uur. Dus laten we zeggen dat het niet langer dan een week meer zal duren. Wordt je daar niet optimistisch van :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |