Toch denk ik dat het beter is dat mensen het wel netjes aangeven als ze er moeite mee hebben in plaats van toch toestaan omdat ze geen nee durven zeggen en dan later 'spijt' hebben. Gelukkig is dat bij jou niet het geval, maar nogmaals, ik snap het nee van die mensen heel goed, want ik zou het ook niet doen, gewoon omdat ik al zo'n hekel heb aan artsen en ziekenhuizen en zo en het liefst zo min mogelijk (negatieve) spanning daaromheen wil hebben. Maar ieder mens is andersquote:Op maandag 19 juli 2004 13:39 schreef Luchtbel het volgende:
Tja Miss_D als ik er geen risico door loop en het geen pijn doet....dan vind ik maar dat het moet.
Overigens was het ruim 4 uur s middags en nog NIEMAND over de hele dag had haar een kans gegeven. Dat vind ik gewoon een beetje raar
Waarom is dat zo belangrijk m@x? Ik snap best dat je een soort eer- en plichtsgevoel hebt, maar als het niet gaat, dan niet. Je hoeft je echt niet over de kop te werken!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:39 schreef m@x het volgende:
Ik was al voor 50% ziek gemeld in verband met oververmoeidheid, maar ik wil zo graag die laatste 5,5 week nog volmaken. Op dit moment voelt het echter alsof ik nog 5,5 jaar moet werken.
Ik vind het gewoon een kwestie van geven en nemen, maar goed zo ben ik.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter is dat mensen het wel netjes aangeven als ze er moeite mee hebben in plaats van toch toestaan omdat ze geen nee durven zeggen en dan later 'spijt' hebben. Gelukkig is dat bij jou niet het geval, maar nogmaals, ik snap het nee van die mensen heel goed, want ik zou het ook niet doen, gewoon omdat ik al zo'n hekel heb aan artsen en ziekenhuizen en zo en het liefst zo min mogelijk (negatieve) spanning daaromheen wil hebben. Maar ieder mens is anders
Gefeliciteerd Sjeen! Lekker hoor! En nu maar lekker trutten en genieten ervan!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
De toekomst van het werk wat ik doe is door allerlei aankomende wetswijzigingen heel erg instabiel. De kans is groot dat ik binnen niet al te lange tijd binnen de organisatie waar ik nu werk op zoek moet naar een andere functie omdat mijn baan dan gewoon niet meer bestaat. Ik ben bang dat ze dan o.a. ziekmeldingen e.d. mee nemen in hun overweging om mij aan te nemen of om te kiezen voor één van mijn collega's die wel gewoon in staat is geweest om zijn werk te doen.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk m@x? Ik snap best dat je een soort eer- en plichtsgevoel hebt, maar als het niet gaat, dan niet. Je hoeft je echt niet over de kop te werken!
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
Gefeliciteerd! Ga nu maar lekker van je kleine meisje genieten!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
Volgens mij moet dat wel kunnen hoor. Het wordt toch wel verhit? Alleen niet lang genoeg om helemaal te stollen, maar goed...quote:Op maandag 19 juli 2004 13:54 schreef phluphy het volgende:
Is het gevaarlijk om eigeel te eten wat nog een beetje zacht is? Ik heb zo'n zin in een zachtgekookt eitje
maar dit zou met het oog op salmonella te link zijn?
Tja, dat maakt het wel heel moeilijkquote:Op maandag 19 juli 2004 13:51 schreef m@x het volgende:
[..]
De toekomst van het werk wat ik doe is door allerlei aankomende wetswijzigingen heel erg instabiel. De kans is groot dat ik binnen niet al te lange tijd binnen de organisatie waar ik nu werk op zoek moet naar een andere functie omdat mijn baan dan gewoon niet meer bestaat. Ik ben bang dat ze dan o.a. ziekmeldingen e.d. mee nemen in hun overweging om mij aan te nemen of om te kiezen voor één van mijn collega's die wel gewoon in staat is geweest om zijn werk te doen.
Een beetje zacht? Dan lijkt het me niet zo'n probleem.... als het echt een heel erg zachtgekookt eitje is, zou ik het niet doenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:54 schreef phluphy het volgende:
Is het gevaarlijk om eigeel te eten wat nog een beetje zacht is? Ik heb zo'n zin in een zachtgekookt eitje
maar dit zou met het oog op salmonella te link zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |