abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20672572
vervolg van: Zwangerschap en LadyS-topic deel 80

02 juli 2004: Xeliana
07 juli 2004: bop
10 juli 2004: BubbleBabe

10 juli 2004: Luchtbel
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
***21 december 2004: Texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
18 februari 2005: Githa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
pi_20672598
o kan iemand svp dat 'topic' uit de titel halen? beetje overbodig.
  Jubileum moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 20:19:35 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20672666
Tuurlijk

*snel weer deel 80 induikt om bij te lezen*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:34:02 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20673004
Ja maar Moussy, je deed er vast geen uur over om je dat te realiseren? Ik kan me best indenken dat je in zo'n geval alletwee een andere kant op gaat en even niet nadenkt, maar jah het was niet zo dat ze spontaan aan het bevallen was ofzo. Die vader had echt wel ff om het kind te halen.
De gyn. liep met het kind naar de receptie, ik denk dat die het naar de andere afdeling gebracht hebben, ik weet eigenlijk niet. Heb het wel voor straf voor de ouders geheel onder de chocolade laten komen ik wist niets beters dan er chocolade in te stoppen

Ja ik vond ook wel dat ze iets ondersteunender mochten zijn hoor. Ik had ook al keilang gewacht daar. En er was een co-assistente bij en de gyn. vroeg of ze alle handelingen ook mocht uitvoeren, omdat er nog niemand de hele dag was geweest die dat wou. Ik heb liever ook geen gedoe aan m'n lichaam maar goed, zo erg vond ik het nou ook weer niet. Maar ik werkte ook normaal mee dus verwachtte eigenlijk wel een normaal gesprek.
Schijnbaar kon dat er niet af. Als er maandag nog niks is, bel ik m'n eigen vlos op het telefonische spreekuur om even te overleggen.
Ik weet en dat heb ik ook wel weer gelezen, dat het veel vaker voorkomt maar ik heb het zo enorm gehad. Maar ik vind het ook eng omdat ik alleen ben en er zijn altijd wel mensen in de buurt die me willen helpen en alles dat is het niet maar toch s nachts enzo. Ik ben wel niet alleen maar soms voelt het echt wel zo.

† In Memoriam † vrijdag 16 juli 2004 @ 20:37:00 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_20673078
Ik kwam er pas achter toen ik weer na het gesprek naar buiten kwam, ik heb trouwens géén idee hoelang dat duurde, maar ze was nog steeds lief aan het spelen, alleen in het kantoor van de assistente's
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 20:43:55 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20673261
Ach Luchtbel wat onnadenkend en ongevoelig van zo'n Gyn. Jemig, moet je helemaal tot vrijdag wachten en dan doen ze natuurlijk ook niks zo vlak voor het weekend. Getverderrie.
Ik wou dat ik iets kon doen of zeggen wat zeker zou helpen maar verder dan ananas (wat niet helpt) en tonic (wat bij mij ook niks deed) kom ik niet, sorry.

* Lois geeft Luchtbel dan maar een
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juli 2004 @ 20:45:52 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20673306
Luchtbel, is er niet iemand die kan komen logeren? Ikzelf heb de laatste week, nadat ik in het ziekenhuis had gelegen met bloeddrukproblemen, bij mijn moeder gelogeerd. Ik vond het toen ook niet prettig om alleen te zijn. Overdag was ik gewoon een paar uurtjes thuis, daarna weer bij mijn moeder. Dat is misschien geen optie voor je, maar misschien kan er iemand bij jou komen 's nachts?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:50:43 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20673425
Thanks Lois knuffel die baby eruit

Rewimo, het is niet zo erg met me hoor, ik ben gewoon alleen een beetje bang soms, maar aan de andere kant vind ik de rust wel prettig. M'n huisgenootje is hier ook een paar dagen per week s nachts en ik kan altijd bij m'n ene buren terecht. Al is het midden in de nacht dat heb ik van de week wel geleerd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juli 2004 @ 20:51:53 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20673464
Nee snap ik, maar omdat ik ook alleen woonde toen kan ik me wel voorstellen dat het soms een beetje eng is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:53:32 #10
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_20673506
lieve luchtbel ik kan ongeveer wel indenken wat je meemaakt alleen het verschil is dat ik niet alleen was.
de negen maanden zijn prima maar als die voorbij zijn dan word je zo ongeduldig.
ik kon elke keer terug naar de gyn en alles was prima
en dan elke keer de mensen die het vragen is er nog niks .
nee anders had je het wel gehoord
toen moest ik naar het ziekenhuis naar de gyn kreeg een inwendig onderzoek echo en al die dingen
toen was ik al bijna 2 weken overtijd liep met een vingertop ontsluiting dat was op een vrijdag en als er niks gebeurde in het weekend moest ik maandag ochtend in het ziekenhuis zijn omdat ik ook niet veel vruchtwater meer had.
dan kreeg ik gel ik was zo blij maar het werd toch maandag helaas.
toen kreeg ik gel.
en er gebeurde helemaal niks maar ik moest blijven toen kreeg ik laat in de middag weer gel.
nog niks en iedereen die kwam om te bevallen ging weer naar huis met een verse baby oh wat was dat erg zeg.
lag helemaal alleen op die afdeling vriend mocht blijven slapen want je weet het nooit .
ja hoor en toen rond 8 uur half negen begonnen de weeen
wat was ik blij
toen hadden ze mijn water gebroken,
want ze raakte elke keer zijn hartje kwijt
toen kreeg ik een ruggeprik voor de pijn die ik zo probeerde te blokeren dat ik nergens en op niemand reageerde plus weeen opwekkers en om 10 voor 2 mocht ik persen en naar 3 keer persen was kyllian er dus 2 weken en 2 dagen na de uitgerekende datum
................
een heel verhaal erbij wat niet echt de bedoeling was maar ja .
maar wat ik eigenlijk wil zeggen is heel veel sterkte met het wachten op babybel.
het komt allemaal wel goed
dikke kus
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:07:48 #11
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20673858
Arme Luchtbel Ik ga ervan uit dat het vóór vrijdag gaat gebeuren. Lijkt me echt wat voor Babybel om je eerst nog even te laten afzien en daarna toch voor een blijde verrassing te zorgen

Piglet You're oh so quiet?? Alles goed aan die kant? Het is weekend !
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:08:44 #12
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20673876
En we zijn helemaal vergeten Sugar's verlof blij in te luiden:
Hoeraaaa Verlof !! toch
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:11:53 #13
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20673952
Hihi! Fluf!
Ik heb eigenlijk gisteren onverwacht verlof gekregen, op het moment dat ik halsoverkop van het werk vertrok om naar het ziekenhuis te gaan... BIj collega's en baas op kantoor alle begrip dat ik vandaag lekker thuis bleef! Dus dat heb ik gedaan en ben er blij mee! Maar dus geen afscheid op werk nog!

Ga volgende week wel even langs om wat bestandjes weg te gooien, dingen goed achter te laten en dag te zeggen! Maar voelt wel gek en vrij nu al.
Ik ben klaar! Tot november!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:13:29 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20673998
Weet ik Rewimo ik bedoelde het ook niet onaardig

Babyfeet wat een opbeurend verhaal Erg he als anderen het al wel hebben.....

Phluphy, je zou best we gelijk kunnen hebben, doet ie al de hele tijd, gewoon komen wanneer ie zin heeft

Sugar is het begonnen ??? Genieten!
pi_20674011
Sugar, lekker genieten nu
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:16:55 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_20674081
Dat is geen leuk nieuws Luchtbel! Ik ga heel hard voor je hopen dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat de bevalling fijn vanavond begint.

Ik heb toch maar even de verloskundige langs laten komen (ja, ze komen hier langs als je dat wilt, zonder problemen en binnen 15 minuten). Voelde me eigenlijk toch wel erg duizelig en misselijk ed.
Ze heeft me onderzocht en op het eerste gezicht lijkt er niets aan de hand. Toch is ze niet helemaal gerust omdat mijn onderdruk binnen 3 weken van 65 naar 84 (vandaag) is gegaan. Zit nog zeker binnen de waarden, maar het loopt wel erg snel op. In combinatie met het vele vocht dat ik vast hou en mijn misselijkheid is het in ieder geval wel iets om even in de gaten te houden.

Heb haar advies maar ten harte genomen en heb vandaag vooral veel in bed gelegen. Eerlijk gezegd kon ik ook niet veel anders, want ik voel me hondsberoerd. Indy is opgevangen door de huishoudshulp die ik al bijna de hele zwangerschap heb en die wordt betaald door het 'ziekenfonds' (krankenkasse). Soms ben ik wel heel erg blij dat ik in Duitsland woon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Jubileum moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 21:20:38 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20674182
He bah Tinkepink, dat klinkt inderdaad niet lekker. Doe het lekker rustig aan en laat je verwennen hoor.
sterkte
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:24:23 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20674271
Tinkepink, geluk bij ongeluk
Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen
pi_20674511
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef phluphy het volgende:
Piglet You're oh so quiet?? Alles goed aan die kant? Het is weekend !
Je bent lief phluphy
Mijn weekend was gisteren al begonnen Maar vandaag ben ik bijna de hele dag op pad geweest. Vanochtend even met m'n vader naar het ziekenhuis omdat ze wat vocht achter z'n long weg gingen halen. Als het goed is heeft helpt dat tegen de benauwdheid... Daarna naar de Prenatal om de Blije Doos op te halen (ben ik al zo ver? ). Waren ze op in Amsterdam Gelukkig hebben we nog wel wat leuke kleertjes in de uitverkoop gevonden (had ik nog niet genoeg zeker ) dus het was niet helemaal voor niks. Daarna nog even langs de vestiging in Almere gereden en daar hadden ze de doos nog wel
Toen ik thuis kwam ben ik m'n bedje ingedoken want ik was kapot. Ik heb ongeveer een uurtje heerlijk liggen maar moest er toen weer uit van mezelf. Anders kan ik vannacht niet slapen ben ik bang...
Ben nog steeds erg moe dus daarom heb ik ook niet zo veel meer gereageerd. Ik ga nu ook weer richting de bank. Hopelijk heb ik morgen meer fut...

Maar hoe was je 'cursus'? Ben je er nu helemaal klaar voor

Tinkepink doe rustig aan en hou jezelf goed in de gaten! Fijn dat de verloskundigen in Duitsland zo makkelijk langskomen als er iets is trouwens Dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent.
Sterkte met de laatste loodjes.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2004 @ 22:21:51 #20
43556 miss_dynastie
pi_20675689
Tinkepink, wat is de zorg in Duitsland goed geregeld als ik op jouw verhalen afga dan .. lekker rustig aan he !!!

Babybel...............................................?????????????
pi_20676126
Tinkepink, rustig aan hé
Komt die VK binnenkort weer langs om je te controleren?

Piglet, druk dagje hoor. Wat zit er eigenlijk in zo'n Blije Doos? Ik heb zoiets nooit aangevraagd omdat ik bang ben dat ik voor eeuwig doodgemaild wordt door al die bedrijven.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:44:18 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20676275
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:35 schreef piglet het volgende:
Maar hoe was je 'cursus'? Ben je er nu helemaal klaar voor
Mijn zus is niet gekomen Ze had griep en durfde niet het risico te lopen mij aan te steken.
Voorlopig is de planning dat ze dinsdag komt
Wat spannend met je vader, ik zal duimen dat het geholpen heeft.
Verstandig dat je je slaapje "onderbrak". Ik probeer ook 's avonds zo lang mogelijk wakker te blijven zodat ik echt moe ben, in de hoop dat ik kan doorslapen (lukt maar 1 op de 10 keer)
Hé, en de rest van het weekend niet meer zo druk doen hoor, ook lekker genieten !

Tinkepink Sterkte ! Voor jou komt het ook al zo dichtbij ....
... ♥ ik mis je ♥
pi_20676443
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 22:44 schreef phluphy het volgende:
Tinkepink Sterkte ! Voor jou komt het ook al zo dichtbij ....
Jaaaaaa, maar ze halen hier zo maar 3 namen van het lijstje af. Logica dat Tinkepink (en vooral ik) naar boven schieten

En jammer zeg Pluph dat je zus niet kwam. Ik zat al de heeeeeeeele avond op goeie tips van jou te wachten. Dan wacht ik dinsdag wel af
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:55:15 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20676494
Snoopy, ik wou ook niet van die dozen, omdat ik die spam niet wou. Maar m'n zus had me overal voor opgegeven Die van Kruidvat en Prenatal heb ik wel gedaan, die van Felicitas niet, wil niet zo'n mevrouw in m'n huis straks. Er zitten veel proefmonstertjes in enzo en veel reclame en doosjes om babydoekjes in te doen.
pi_20676733
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 22:38 schreef snoopy het volgende:
Piglet, druk dagje hoor. Wat zit er eigenlijk in zo'n Blije Doos? Ik heb zoiets nooit aangevraagd omdat ik bang ben dat ik voor eeuwig doodgemaild wordt door al die bedrijven.
De Blije Doos is wel de moeite waard vind ik (die zwangerkadoos van Felicitas was ook wel aardig, maar vond ik wel ietsjes minder. En dan krijg ik straks na de bevalling ook nog zo'n verkoopster langs met de 2e doos terwijl je die van prenatal ook gewoon weer in de winkel af kunt halen).
De inhoud:

- Een proefverpakking billendoekjes + bewaardoos
- Acht newborn luiers (met urineindicator )
- proefverpakking opvolgmelk + bewaarbus
- een I love mama speentje
- een speen voor op een flesje (maar geen flesje helaas...)
- Een special van Wij jonge ouders over bevallen en zo
- een waardebon van Prenatal (2,50 korting bij besteding van 25 euro. Ik had dus potverdorie eerst de doos moeten hebben voor ik al die leuke kleertjes in de uitverkoop ging kopen )
- en nog wat foldertjes geloof ik

Geen idee of ik nu heel vaak lastig gevallen ga worden, maar volgens mij valt het nu nog mee...
Misschien wachten ze even tot de baby er is natuurlijk

phluphy wat jammer dat je zus ziek was... Hopelijk is ze dinsdag weer beter
Morgen en overmorgen heb ik niet echt veel gepland en doe ik het rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')