lieve luchtbel ik kan ongeveer wel indenken wat je meemaakt alleen het verschil is dat ik niet alleen was.
de negen maanden zijn prima maar als die voorbij zijn dan word je zo ongeduldig.
ik kon elke keer terug naar de gyn en alles was prima
en dan elke keer de mensen die het vragen is er nog niks .
nee anders had je het wel gehoord
toen moest ik naar het ziekenhuis naar de gyn kreeg een inwendig onderzoek echo en al die dingen
toen was ik al bijna 2 weken overtijd liep met een vingertop ontsluiting dat was op een vrijdag en als er niks gebeurde in het weekend moest ik maandag ochtend in het ziekenhuis zijn omdat ik ook niet veel vruchtwater meer had.
dan kreeg ik gel ik was zo blij maar het werd toch maandag helaas.
toen kreeg ik gel.
en er gebeurde helemaal niks maar ik moest blijven toen kreeg ik laat in de middag weer gel.
nog niks en iedereen die kwam om te bevallen ging weer naar huis met een verse baby oh wat was dat erg zeg.
![]()
lag helemaal alleen op die afdeling vriend mocht blijven slapen want je weet het nooit .
ja hoor en toen rond 8 uur half negen begonnen de weeen
wat was ik blij
toen hadden ze mijn water gebroken,
want ze raakte elke keer zijn hartje kwijt
toen kreeg ik een ruggeprik voor de pijn die ik zo probeerde te blokeren dat ik nergens en op niemand reageerde plus weeen opwekkers en om 10 voor 2 mocht ik persen en naar 3 keer persen was kyllian er dus 2 weken en 2 dagen na de uitgerekende datum
................
een heel verhaal erbij wat niet echt de bedoeling was maar ja .
maar wat ik eigenlijk wil zeggen is heel veel sterkte met het wachten op babybel.
het komt allemaal wel goed
dikke kus