Ik ga slapen en morgen moet je wel wat aardiger zijn vind ikquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:49 schreef BVO het volgende:
Kut, m'ndoet het niet meer
![]()
.
Vrouwen..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga slapen en morgen moet je wel wat aardiger zijn vind ik![]()
![]()
Truste!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
He he, nou precies op tijd om te zeggen dat ik ga slapen.
![]()
Jij ook Tessa.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Slaap lekker Malcolm![]()
Van jouw kant is dat schijnbaar een compliment, dus bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij ook Tessa..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van jouw kant is dat schijnbaar een compliment, dus bedankt
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:00 schreef BVO het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Die smiley verpest het meteen weer![]()
Volgens mij heb ik een rothumeur vanavond dus nu ga ik ECHT slapen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:21 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, in Australie hebben ze ook internet hoor
waarom Melbourne??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:34 schreef Dizer het volgende:
OOh ennuh... Sven gaat dit jaar maar ik ga volgend jaar
Ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar wie zegt dat we online komen? Ik ga geen 1000 euro ticket betalen om vanuit australie op fok te gaan chatten. Uiteraard maak ik wel een weblog aan en dan kan iedereen lezen hoe en wat
En ik dan hequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier heeft al eens in de titel gestaan![]()
Volgende is voor jouquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik dan he
Familie en vrienden wonen daar. Maar ik ga dan samen met een paar mensen doorreizen door Aussiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:46 schreef niksan het volgende:
[..]
waarom Melbourne??
Dankquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:57 schreef BVO het volgende:
Svurno, Bitches was gisteren weer. Vooral ook omdat die gastrollen ook erg leuk waren. En het was weer even dom en overdreven als altijd
.
Bij Sterrenslag heeft het blauwe team (de sporters, verassend) gewonnen. Was ook wel weer leuk
.
En de Lama's heb ik gisteren niet gezien..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik dan he
De Bitches zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:57 schreef BVO het volgende:
Svurno, Bitches was gisteren weer. Vooral ook omdat die gastrollen ook erg leuk waren. En het was weer even dom en overdreven als altijd
.
Bij Sterrenslag heeft het blauwe team (de sporters, verassend) gewonnen. Was ook wel weer leuk
.
En de Lama's heb ik gisteren niet gezien..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik werd vanochtend wakker doordat er keihard:
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
werd gespeeld![]()
Leuk joh, die studenten die om 8 uur 's ochtends op vakantie gaan![]()
He, ik dacht al..ik mis hier nog een ' sorry'quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Sorry, helemaal vergeten
Hij verveelt wel snel hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]gaaf nummer
moppert waarom haar familie alleen in NL wonenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Familie en vrienden wonen daar. Maar ik ga dan samen met een paar mensen doorreizen door Aussie
Best een leuk nummer, maar niet om 8 uur 's ochtends als je de vorige nacht pas om 3 uur bent gaan slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]gaaf nummer
Dat is echt een kutnummer die in je hoofd blijft hangen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik werd vanochtend wakker doordat er keihard:
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
werd gespeeld![]()
Leuk joh, die studenten die om 8 uur 's ochtends op vakantie gaan![]()
Waar zie jij Dizer staan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:33 schreef Dizer het volgende:
Dit is mijn derde naamtopic
Ik blijf het een prachtige zin vinden.quote:Mocht Rafael een betrekking in het buitenland krijgen, dan gaat Sylvie gewoon met hem mee. Ze is bereid haar tv-carričre op een laag pitje te zetten, dan wel op te geven voor haar aanstaande echtgenoot.
Idd, wat een opofferingquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:37 schreef BVO het volgende:
Sylvie en Rafael gaan trouwen..
[..]
Ik blijf het een prachtige zin vinden..
Het gaat over mij en Svurnoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar zie jij Dizer staan?
ShowChat #15: Gaat naar het buitenland!
Ik moet nog 1 uur en dan ben ik klaar voor vandaagquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik moet zo werken
Maaar donderdag de laatste dag bij die stomme AH yeeeeeeeey!
ik heb twee weken "vakantie"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik moet zo werken
Maaar donderdag de laatste dag bij die stomme AH yeeeeeeeey!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:29 schreef Dizer het volgende:
Nog 30 minuten
Best zielig eigenlijk wat ik doe. Elke minuut tellen...![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:35 schreef niksan het volgende:
wat heb ík een hekel aan die gast
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Als er iemand is die gewoon niet grappig is, is hij het wel. Zelfs Balkenende heeft nog meer humor volgens mij
*jaloers is*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kom net uit het buitenlandTenerife
Niet eerlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Over 5 jaar woon ik er..
I'm not a perfect personquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:43 schreef niksan het volgende:
owh nee.... toch maar niet: Hoobastank op 3fm.....
Ik had niets anders verwacht van jouquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:52 schreef BVO het volgende:
Jensen is geweldig..
Playa de las Americasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:52 schreef BVO het volgende:
Waar zat je op Tenerife?
Ik ben er geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:52 schreef BVO het volgende:
Waar zat je op Tenerife?
Eerst 3 jaar in Rotterdam studeren, dan 1 jaar in Madrid, en dan daarna hopelijk op Tenerife een baan+huis+vrouw+de restquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet eerlijk![]()
Wat heb je gedaan in Playas de las Americas? En welke hotel?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Playa de las Americas
Leuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Playa de las Americas
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog 4 minuten
Ik zat in een appartement, club atlantis, en veel gedaan heb ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in Playas de las Americas? En welke hotel?
Ik vond de boulevard echt zo leuk!!! Vooral de nederlandse cafes!! Cafe Tante Toos en de Tapperij de Bierelier en Happerij de Bierelier![]()
Echt gezellig gewoon!!
Heb ik ook gedaan!! Dat was echt heel leuk!! Ook heel mooi als je op een gegeven moment door de wolken heen gaat en opeens boven de wolken bent. Heeeeeeeeel mooi gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zat in een appartement, club atlantis, en veel gedaan heb ik nietOverdags op het strand / bij het zwembad, 's avonds uit eten en uitgaan
Kheb ook nog de jeepsafari gedaan op de El Teide en daar omheen, die was echt heel leuk
tsja...daar stond ik ook van te kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
Gaaaaaf!! Leuk nummer is dat. Ik dacht altijd dat ze best wel nieuw zijn, maar blijkt dat ze al weer 4 albums hebben
Ze komen in Oktober in NLD in Amsterdam Paradiso
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:24 schreef Svensational het volgende:
Zuster Betty van GTST gaat naar ONM.
heb GTST gevolgd tot ...... nou...eehhh....februari dit jaar? misschien nog wel eerder.. ik vang weleens wat op, maar vind het de afgelopen tijd zo...tsja het is niet zo boeiend, ik kan mijn kop er niet bijhouden. Het is niet meer zo van oeh! wat gaat er nu gebeuren en dat ik elke dag moet kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef BVO het volgende:
Kijk je naar soaps niksan?.
Ben je trots op je schouderklopje??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef BVO het volgende:
Kijk je naar soaps niksan?.
Real World nog gezien??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
soaps -->
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:24 schreef Svensational het volgende:
Zuster Betty van GTST gaat naar ONM.
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:07 schreef niksan het volgende:
een schouderklopje?
felicitigeertquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:07 schreef Bupatih het volgende:BVO, gefeliciteerd met je schouderklopje
Oh waar?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Universiteit nog wel? Toe maar, ik doe HBO, ook in Rotterdam.
Media & Entertainment managementquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Welke opleiding ga je doen?
Oeh, dat klinkt spannend zeg, een meisje uit mijn klas is daar ook op overgestapt geloof ik. Nou misschien zie ik je nog!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Media & Entertainment management
Volgens mij zit ik daar ook, in een brief staat tenminste dat mn opleiding is in een gebouw aan de waterkant van de Rijnhaven, is het daar niet leuk dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt spannend zeg, een meisje uit mijn klas is daar ook op overgestapt geloof ik. Nou misschien zie ik je nog!
Hoewel ik denk van niet want jij zal wel in het hoofdgebouw zitten en ik zit in hetRijngebouw
.
Oh, dan zit je in het nieuwe gebouw 'Aan de overkant' (zo heet het). Nee daar zit ik niet, maar dat is wel heel mooi, met mooie nieuwe computers enzo. Het hoofdgebouw is het leukst en het Rijngebouw (waar ik zit) is echt kut.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar ook, in een brief staat tenminste dat mn opleiding is in een gebouw aan de waterkant van de Rijnhaven, is het daar niet leuk dan?
wat is er dan??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
Ik verveel me... ik ga maar tv kijken of zo... of een lach film want ik ben niet echt vrolijk laatste tijd
Ja ik moet maar eens een keertje goed [afbeelding]
Ja ik dacht ook dat het recenter wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wist niet dat het 3 jaar geleden was opgenomen. Ik dacht dat het recenter was.
Ik vond de aflevering wel ok alleen een beetje saai.
Het is hier ook weer saaiquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:35 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb helemaal geen tv gekeken vanavond, saaaaaaaaaaaaai![]()
Ja, dat vond ik ook maar zo zijn Amerikanen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed dat ze er zo lang bij stil stonden, maar op een gegeven moment vond ik het wel een beetje nep worden, met dat bidden enzo
Idd erg irritant..quote:Ik word trouwens ook niet goed van die Tonya, dat gedoe met dat bellen![]()
Nee..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:02 schreef niksan het volgende:
[..]
wat is er dan??![]()
kan ik je misschien opvrolijken??
![]()
Ja, dat dacht ik ook meteen, dus ik heb af en toe maar even weggezaptquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook maar zo zijn Amerikanen nou eenmaal.
Iets met communicatie ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Welke opleiding doet ze? Ik doe CE.
Iets enthousiaster mag ook wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee..
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen deze zomer. Niemand die met me mee gaat op vakantie want mojn vrienden gaan niet op vakantie. En een van mijn beste vrienden is nu piloot geworden dus die hoeft niet op vakantie...dat is ie bijna elke dag... *zucht*
Je nieuwe avatar is wel leuk
Ik heb me net helemaal volgegeten met chips, chocola en engelse dropquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb honger
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb me net helemaal volgegeten met chips, chocola en engelse drop![]()
hou opquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb me net helemaal volgegeten met chips, chocola en engelse drop![]()
Mamma mia's en bolognese, door elkaar heen en een paar belgische bonbonsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
[..],
Wat voor chips en wat voor chocola?![]()
.
* Tania18 krijgt spontaan een vreetbui.
Engelse drop lust ik niet..
Oehh die zijn lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mamma mia's en bolognese, door elkaar heen en een paar belgische bonbons![]()
Ik lust eigenlijk ook geen Engelse drop, dat is nog het erge![]()
BVO....daar hoef je niet zwanger voor te zijn.....ik denk eerder het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Oehh die zijn lekker.
Ben je zwanger? Dan ga je ook dingen eten die je normaal niet lust..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben je zwanger? Dan ga je ook dingen eten die je normaal niet lust..
Oe mamma mia'squote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mamma mia's en bolognese, door elkaar heen en een paar belgische bonbons![]()
Ik lust eigenlijk ook geen Engelse drop, dat is nog het erge![]()
Waarom zo'n zielige smiley bovenaan je berichtje?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga maar slapen...![]()
Oh jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
BVO en ik zijn trouwens bijna halfjarig
ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Omdat ik me zo verveel.........![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Omdat ik me zo verveel.........![]()
Ik haat Buffyquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh nee Buffy![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hee, een nieuwe avatar! Leuk!
Wat is er op Veronica dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kijk Veronica.
Jaaa, dat keek ik ook altijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eerst kwam Boston Public altijd rond deze tijd![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jammer dat de show is gecancelled in Amerika
Een of ander programma over een paar engelsen die op vakantie zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat is er op Veronica dan?
Dubbel frisquote:En wat heb je voor eten gehaald??
O ja, over Australie?!? Dat kijk ik ook soms. Engelsen op vakantie is altijd grappig om te zienquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een of ander programma over een paar engelsen die op vakantie zijn.
[..]
Neequote:Op woensdag 21 juli 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Verder zeker niemand hier die super mario sunshine speelt?
Oeh, ik heb wel Super Mario World op de SNESquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Verder zeker niemand hier die super mario sunshine speelt?
Het is toevallig heel leuk hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.
De show werd in Amerika verplaatst van de dinsdag (volgens mij) naar de vrijdagavond waarop het lage kijkcijfers kreeg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Dat wist ik helemaal niet, waarom dan??
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond het echt een van de betere shows
Ik speelde ook altijd die Mario-spelletjes, wil ze ook wel weerns doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is toevallig heel leuk hoor
Scott Guber.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vooral die onderdirecteur![]()
Kom maar een keertje langs, dan maak ik je inquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik speelde ook altijd die Mario-spelletjes, wil ze ook wel weerns doen.
Iddquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Scott Guber.
Hij doet mij een beetje aan Bush denken.
Ik won altijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, dan maak ik je in![]()
Ik niet, ik hou hem gewoon recht en ik kijk ook niet moeilijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Meestal bewegen ze de controller mee met het poppetje op het scherm
Dat gaat meestal onbewustquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik kijk ook niet moeilijk
Ik heb een vriendje die dat in de gaten kan houden en die zegt van nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat gaat meestal onbewust
Wat hebben jullie toch een stereotypen over vrouwenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:38 schreef Duiveltja het volgende:
Mkay dan zal jij wel een uitzondering zijn
ShowChat #14: Na regen komt weer zonneschijn!quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch een stereotypen over vrouwen![]()
Ik had ergens gelezen dat dat ergens mee te maken hadquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
ze bewegen die joystick ontzettend..
Ja maar als je verder terugleest dan zie je dat ik dat had overgenomen van BVO, die zei:quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ShowChat #14: Na regen komt weer zonneschijn!
quote:Vrouwen geven elkaar altijd gelijk
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:50 schreef Tania18 het volgende:
Om dan maar door te gaan met de stereotypen, mannen kunnen alleen maar agressief met dat ding omgaan, als iets niet binnen een minuut lukt, dan gaan ze steeds bozer kijken en steeds agressiever met die joystick bewegen
Mijn joystick moet het soms wel ontgelden, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:50 schreef Tania18 het volgende:
Om dan maar door te gaan met de stereotypen, mannen kunnen alleen maar agressief met dat ding omgaan, als iets niet binnen een minuut lukt, dan gaan ze steeds bozer kijken en steeds agressiever met die joystick bewegen
Zie je welquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:50 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Hoe kan dat nou? Je won toch altijd??quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:55 schreef BVO het volgende:
Ja, ik heb er vaak van alles meegedaan als ik verloor
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oud nieuws
Ik had het al gepost in GTST topic en stond al in ONM topic door die Joyce_Roxie gozer!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Dikke vinger terug. Ik had het gister al 's ochtends in ONM gepost. Joyce_Roxy bevestigde het alleen met het hele artikel
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:51 schreef Svensational het volgende:
Dit is trouwens mijn laatste dag hier...Morgenochtend om 3 uur vertrek ik
Volgens mij had ik dat nog helemaal niet verteld hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:58 schreef niksan het volgende:
waar ging je ook alweer naartoe??![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik haat Buffy![]()
Eerst kwam Boston Public altijd rond deze tijd![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat nog helemaal niet verteld hoorEerst twee weken Zuid-Frankrijk(Castellane) en dan 10 dagen Lloret
Kijk hier maar: ONM # 55 - De sexy Foto's Van Babettequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeikkut!! Nou weet ik het ook wel!!! Ik maakte maar een grapquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk hier maar: ONM # 55 - De sexy Foto's Van Babette![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeikkut!! Nou weet ik het ook wel!!! Ik maakte maar een grap
quote:
Deze kleine smakelijke snacks zijn in de oven gebakken en daarna op smaak gebracht met een milde thaise groene curry saus.Krekels zitten vol met proteinen en zijn daarom de perfecte gezonde snack.
FRS prijs: ¤3,99
quote:
Deze kleine smakelijke snacks zijn in de oven gebakken en niet gefrituurd. De wormen zijn speciaal gekweekt voor consumptie en smaken een beetje naar popcorn.Er zitten ongeveer 15 wormen in een zakje met een speciale BBQ smaak.
FRS prijs: ¤3,99
quote:
Een lolly met pepermunt-smaak met daarin een echte zwarte mieren.De mieren zijn speciaal gekweekt voor consumptie en smaken ongeveer als chili pepers. Er wordt trouwens gezegd dat het eten van mieren je een energieboost geeft.Ben je niet al te extreem, dan is dit misschien de juiste lolly om mee te beginnen.
FRS prijs: ¤5,99
quote:
Een lolly met wodka-smaak met daarin een echte eetbare schorpioen.De schorpioen is natuurlijk ontdaan van zijn gif zodat je deze zonder gevaar kunt opeten. De angel is echter nog wel aanwezig, dus enige voorzichtigheid is op zijn plaats.
quote:
Een lolly met tequila-smaak met daarin een echte eetbare worm.De worm is speciaal gekweekt voor consumptie en hebben een dieet gehad van verse groenten.Hierdoor zijn ze bijzonder smakelijk.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
Weer vriendjes
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:38 schreef Dizer het volgende:
FreeRecordShop verkoopt tegenwoordig:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Wormen zijn zeer exclusief in ons land, vandaar zo duurquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:03 schreef niksan het volgende:
[..]en voor die prijs!!
Die eerste lijkt me wel lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:38 schreef Dizer het volgende:
FreeRecordShop verkoopt tegenwoordig:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Met milde groene Thaise curry saus.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Krekels
Je hebt ze op?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:14 schreef Tania18 het volgende:
Die wormen smaken naar popcorn![]()
Oh en hoi!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt ze op?.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie? Buffy?![]()
Ik zie dat jij een Norton fan bentquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wees blijquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:43 schreef BVO het volgende:
* Tania18 kent Buffie niet..
Ik ben de allergrootste fan!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:40 schreef Duiveltja het volgende:
BlaatschaaP staat op FOK! bekend als de grootste fan
Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag??quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben de allergrootste fan!!!!!
Leuk.quote:Phileine Zegt Sorry.avi
Je hebt maar 1 keer gekeken!!!! Tsskquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wees blij
Ik heb het maar 1 keer gezien en ik vond er niks aan![]()
Stomme gedoe met die vampieren enzo![]()
1 keer vond ik meer dan genoegquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 keer gekeken!!!! Tssk
Dus ik hoef het niet te gaan kijken?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
1 keer vond ik meer dan genoeg![]()
Ik vind sesamstraat nog boeiender![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus ik hoef het niet te gaan kijken?.
Enige leuke huidige forums zijn SHO, LIF, MUZ, TV en V&A en de rest sucks ass..quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
* Dizer zit even in ONZ te kijken.
Het blijft een flauw forum..
Daarom heet het ook onzin denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
* Tania18 zit even in ONZ te kijken.
Het blijft een flauw forum..
Ehmm......quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Mensen, help eens
Ik help je pas als jij laat zien hoe dankbaar je bent dat ik je als favoriete FOK!ker heb genoemdquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Mensen, help eens
V&A?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Enige leuke huidige forums zijn SHO, LIF, MUZ, TV en V&A en de rest sucks ass..
Ik had wel verwacht dat Dizer die ook zou noemen jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:58 schreef BVO het volgende:
net als KLB.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Mensen, help eens
Ben ik zoo voorspelbaar danquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Dizer die ook zou noemen ja![]()
Zie fotoboekquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik help je pas als jij laat zien hoe dankbaar je bent dat ik je als favoriete FOK!ker heb genoemd![]()
laat je anders verrassenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Mensen, help eens
Wat snap je niet lieverdquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:04 schreef Tania18 het volgende:
* Duiveltja Heeft een 9 gehaald
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie fotoboek
Een paper over de jeugdzorgquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Voor wat?
Dan zeggen ze: "Als je niks weet, dan krijg je niksquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
laat je anders verrassen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zeggen ze: "Als je niks weet, dan krijg je niks"
Dan loop ik er dus zo bij:quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Oke, maar ik zou niet weten wat je voor je verjaardag moest vragen
Misschien een klamboe, om al die rare beesten in Australie weg te houden![]()
Een klamboe doe je meestal om je bed heen ofzo, maar goed als jij hem aan wilt trekken, mij bestquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan loop ik er dus zo bij:
[afbeelding]
![]()
Die heb ik al.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
Sven vraag anders een fotocamera
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een klamboe doe je meestal om je bed heen ofzo, maar goed als jij hem aan wilt trekken, mij best
Maak je er wel een foto van dan?
We hebben ook nog een gameboyquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik al.. Een digitale. Wij zijn eigenlijk best wel verwend.
We hebben 4 digitale camera's, vier telefoons met camera, vier computers, vijf tv's, vijd dvd-spelers, twee videorecorders![]()
[..]
Een klamboe doe je meestal om je bed heen ofzo, maar goed als jij hem aan wilt trekken, mij best
Lijkt mij ook het meest logischquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
Vraag geld
En die neem ik dan mee door heel australie?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest logisch
Of een gamecube![]()
Zo zwaar is ie niet hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die neem ik dan mee door heel australie?
Vraag cd/dvd bonnen!! Ik zeg altijd, of je neemt cd/dvd bonnen mee op mijn verjaardag of je neemt geen kado meequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:16 schreef Svensational het volgende:
Dat vind ik altijd zo saai.
[..]
Volgens mij gaat het zo weer regenenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:27 schreef BVO het volgende:
Toen werd het stil..
Ja lekker.morgen zit ik op kantoor de hele dag en daarna direkt de kroeg inquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het zo weer regenen![]()
Morgen wordt het 27 graden
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:31 schreef Dizer het volgende:
ff vol posten..andere staat al te wachten
Niet zo zeuren, je bent bijna klaarquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja lekker.morgen zit ik op kantoor de hele dag en daarna direkt de kroeg in
Hij is leuk...geloof mequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja das waar...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, je bent bijna klaar
Ik bedoelquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja das waar...
Hier nog niet...zal zo wel komenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hier regent het al
Hier ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hier regent het al
Shit, dan zal het zo ook wel hierheen komen..quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hier regent het al
Jij woont ook in een uithoek van Nederland.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:39 schreef Svensational het volgende:
Hier is 't droog
Weet ik niet, maar we zijn er bijna!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:41 schreef Tania18 het volgende:5 (of 4?!?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |