Lijkt met sterk: een zomer zonder Hints... maar is meestal pas aan 't einde v/d zomer, dus laten we vooral rustig afwachten. Want áls er Hints is, is ONM erbij... da's al 10 jaar zo!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
in de zomer komt toch altijd hints, of is dat afgelopen, ik wist niet dat dat kon met hints..........
Het is "jouW" niveau. Zeiken heb je al geleerd (hoewel... dat een reflex is). Nou nog schrijven. Mijn neefje van groep 4 kan het al. Voor jou bestaat er nog een minimale kans.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:39 schreef Wup het volgende:
zeg WIV: wel eens op het ONM forum van de Yorin site geweest?
da's nou precies jou niveau
en je komt er nul taal- en typefoutjes tegen:)
Ik mag er niet meer komen.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 07:28 schreef Wup het volgende:
haha, je bent er blijkbaar al eens geweest:)
ik vond die Betty wel oke in GTST, van mij mag ze komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:22 schreef Svensational het volgende:
Vandaag staat de Pagina Prive van de Telegraaf vol met ONM!! En wat blijkt, we krijgen Betty uit GTST overBetty speelde een verpleegstertje dat wat met Dennis kreeg...
Ik heb nog veel beter nieuws voor je,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond die Betty wel oke in GTST, van mij mag ze komen.
WOW, dat vind ik inderdaad echt helemaal geweldig nieuws, hoewel ik Simone Cobben niet ken...[ zou dat wel moeten?]quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:04 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog veel beter nieuws voor je, [afbeelding]!!! Iets wat je hier al een aantal maanden roeptDe rol van Tara van Walsum krijgt een recast. Vanwege een verstoorde werkverhouding is Anouck Klomp opgestapt!! Haar rol zal worden overgenomen door Simone Cobben
Ze werd bekend door het programma Spoorloos, waar ze haar moeder zocht(http://www.bnn.nl/view/542/1022/1863750). Ken haar verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:33 schreef Wup het volgende:
[..]
WOW, dat vind ik inderdaad echt helemaal geweldig nieuws, hoewel ik Simone Cobben niet ken...[ zou dat wel moeten?]
Dit gaat toch echt niet gebeuren denk ik...quote:aan al mijn wensjes wordt gewoon voldaan als ik het maar vaak genoeg roep dus
[ tromgeroffel]
de Claire recast MOET echt komen en ik heb laatst de Johnsons weer eens gezien en ik ben echt nog steeds groot voorstander van Esmee de la Bretonniere als Claire II, ze zou dat echt geweldig doen
Onderweg naar Morgen wordt ONM. Wij doen het met deze topics altijd al, maar vanaf het nieuwe seizoen heet het dus echt ONM. Ruth Jacott zal dus ook wel niet terugkomen.quote:de nieuwsdienst Svensational bevalt me wel vandaag;)
meer, meer, meer
haha, dat was die Joostfilmactrice wannabe... ze kwam auditie doen en werd nogal afgezeken door Nico & Joostquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef Svensational het volgende:
Ze werd bekend door het programma Spoorloos, waar ze haar moeder zocht(http://www.bnn.nl/view/542/1022/1863750). Ken haar verder ook niet.
PS Simone Cobben schijnt al een keer een gastrol in ONM te hebben gespeeld
"Zelfs de naam werd veranderd in een kort maar krachtig "ONM". Dit allemaal om de serie beter te laten aansluiten bij de doelgroep van Yorin"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:22 schreef babette21 het volgende:
Onderweg Naar Morgen = ONM
Waarom in Godsnaam????
Wees nou maar blij dat Anouck weg isquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:28 schreef babette21 het volgende:
ONM leest prima, maakt bekt niet handig.
Ik zeg nooit: ik ga ff ONM kijken... eerder: ik ga ff Onderweg kijken....
Mensen van Yorin: slecht idee!!!!!!![]()
Wat is het toch een lkrding!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
Sterrenslag 19 juli 2004
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wtf bljift hints?
Was Chris al helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:54 schreef Wup het volgende:
Versierpoging Chris:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |