Ik won altijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, dan maak ik je in![]()
Ik niet, ik hou hem gewoon recht en ik kijk ook niet moeilijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Meestal bewegen ze de controller mee met het poppetje op het scherm
Dat gaat meestal onbewustquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik kijk ook niet moeilijk
Ik heb een vriendje die dat in de gaten kan houden en die zegt van nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat gaat meestal onbewust
Wat hebben jullie toch een stereotypen over vrouwenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:38 schreef Duiveltja het volgende:
Mkay dan zal jij wel een uitzondering zijn
ShowChat #14: Na regen komt weer zonneschijn!quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch een stereotypen over vrouwen![]()
Ik had ergens gelezen dat dat ergens mee te maken hadquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
ze bewegen die joystick ontzettend..
Ja maar als je verder terugleest dan zie je dat ik dat had overgenomen van BVO, die zei:quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ShowChat #14: Na regen komt weer zonneschijn!
quote:Vrouwen geven elkaar altijd gelijk
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:50 schreef Tania18 het volgende:
Om dan maar door te gaan met de stereotypen, mannen kunnen alleen maar agressief met dat ding omgaan, als iets niet binnen een minuut lukt, dan gaan ze steeds bozer kijken en steeds agressiever met die joystick bewegen
Mijn joystick moet het soms wel ontgelden, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:50 schreef Tania18 het volgende:
Om dan maar door te gaan met de stereotypen, mannen kunnen alleen maar agressief met dat ding omgaan, als iets niet binnen een minuut lukt, dan gaan ze steeds bozer kijken en steeds agressiever met die joystick bewegen
Zie je welquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:50 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Hoe kan dat nou? Je won toch altijd??quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:55 schreef BVO het volgende:
Ja, ik heb er vaak van alles meegedaan als ik verloor
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oud nieuws
Ik had het al gepost in GTST topic en stond al in ONM topic door die Joyce_Roxie gozer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |