Toch denk ik dat het beter is dat mensen het wel netjes aangeven als ze er moeite mee hebben in plaats van toch toestaan omdat ze geen nee durven zeggen en dan later 'spijt' hebben. Gelukkig is dat bij jou niet het geval, maar nogmaals, ik snap het nee van die mensen heel goed, want ik zou het ook niet doen, gewoon omdat ik al zo'n hekel heb aan artsen en ziekenhuizen en zo en het liefst zo min mogelijk (negatieve) spanning daaromheen wil hebben. Maar ieder mens is andersquote:Op maandag 19 juli 2004 13:39 schreef Luchtbel het volgende:
Tja Miss_D als ik er geen risico door loop en het geen pijn doet....dan vind ik maar dat het moet.
Overigens was het ruim 4 uur s middags en nog NIEMAND over de hele dag had haar een kans gegeven. Dat vind ik gewoon een beetje raar
Waarom is dat zo belangrijk m@x? Ik snap best dat je een soort eer- en plichtsgevoel hebt, maar als het niet gaat, dan niet. Je hoeft je echt niet over de kop te werken!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:39 schreef m@x het volgende:
Ik was al voor 50% ziek gemeld in verband met oververmoeidheid, maar ik wil zo graag die laatste 5,5 week nog volmaken. Op dit moment voelt het echter alsof ik nog 5,5 jaar moet werken.
Ik vind het gewoon een kwestie van geven en nemen, maar goed zo ben ik.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter is dat mensen het wel netjes aangeven als ze er moeite mee hebben in plaats van toch toestaan omdat ze geen nee durven zeggen en dan later 'spijt' hebben. Gelukkig is dat bij jou niet het geval, maar nogmaals, ik snap het nee van die mensen heel goed, want ik zou het ook niet doen, gewoon omdat ik al zo'n hekel heb aan artsen en ziekenhuizen en zo en het liefst zo min mogelijk (negatieve) spanning daaromheen wil hebben. Maar ieder mens is anders
Gefeliciteerd Sjeen! Lekker hoor! En nu maar lekker trutten en genieten ervan!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
De toekomst van het werk wat ik doe is door allerlei aankomende wetswijzigingen heel erg instabiel. De kans is groot dat ik binnen niet al te lange tijd binnen de organisatie waar ik nu werk op zoek moet naar een andere functie omdat mijn baan dan gewoon niet meer bestaat. Ik ben bang dat ze dan o.a. ziekmeldingen e.d. mee nemen in hun overweging om mij aan te nemen of om te kiezen voor één van mijn collega's die wel gewoon in staat is geweest om zijn werk te doen.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk m@x? Ik snap best dat je een soort eer- en plichtsgevoel hebt, maar als het niet gaat, dan niet. Je hoeft je echt niet over de kop te werken!
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
Gefeliciteerd! Ga nu maar lekker van je kleine meisje genieten!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
Volgens mij moet dat wel kunnen hoor. Het wordt toch wel verhit? Alleen niet lang genoeg om helemaal te stollen, maar goed...quote:Op maandag 19 juli 2004 13:54 schreef phluphy het volgende:
Is het gevaarlijk om eigeel te eten wat nog een beetje zacht is? Ik heb zo'n zin in een zachtgekookt eitje
maar dit zou met het oog op salmonella te link zijn?
Tja, dat maakt het wel heel moeilijkquote:Op maandag 19 juli 2004 13:51 schreef m@x het volgende:
[..]
De toekomst van het werk wat ik doe is door allerlei aankomende wetswijzigingen heel erg instabiel. De kans is groot dat ik binnen niet al te lange tijd binnen de organisatie waar ik nu werk op zoek moet naar een andere functie omdat mijn baan dan gewoon niet meer bestaat. Ik ben bang dat ze dan o.a. ziekmeldingen e.d. mee nemen in hun overweging om mij aan te nemen of om te kiezen voor één van mijn collega's die wel gewoon in staat is geweest om zijn werk te doen.
Een beetje zacht? Dan lijkt het me niet zo'n probleem.... als het echt een heel erg zachtgekookt eitje is, zou ik het niet doenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:54 schreef phluphy het volgende:
Is het gevaarlijk om eigeel te eten wat nog een beetje zacht is? Ik heb zo'n zin in een zachtgekookt eitje
maar dit zou met het oog op salmonella te link zijn?
Eetsequote:Op maandag 19 juli 2004 14:07 schreef phluphy het volgende:
* rent naar keuken en gaat een (niet te) zacht eitje maken *
![]()
Het minst stressvolle alternatief wat ik momenteel kan bedenken is dat meneerm@x morgen de jackpot van de staatsloterij gaat winnen en dat ik mijn baas kan bellen om te zeggen dat hij zijn baan in zijn #^*%(%$ kan stekenquote:Op maandag 19 juli 2004 14:06 schreef piglet het volgende:
Ik hoop dat ze een (minder stressvol) alternatief voor je hebben
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Het minst stressvolle alternatief wat ik momenteel kan bedenken is dat meneerm@x morgen de jackpot van de staatsloterij gaat winnen en dat ik mijn baas kan bellen om te zeggen dat hij zijn baan in zijn #^*%(%$ kan steken
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:21 schreef m@x het volgende:
Het minst stressvolle alternatief wat ik momenteel kan bedenken is dat meneerm@x morgen de jackpot van de staatsloterij gaat winnen en dat ik mijn baas kan bellen om te zeggen dat hij zijn baan in zijn #^*%(%$ kan steken
Precies... de auto kleurt niet bij mijn nagellak en zoquote:Op maandag 19 juli 2004 14:27 schreef piglet het volgende:
[..]
Nee joh, daar krijg je weer rijkelui's stress van
hubbie en ik dromen ook al jaren van die jackpot trouwens
Ja, eitje was heerlijk. Het waren er zelfs 2quote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
Helaas voor jullie staat het winnende lot hier op tafel![]()
Hoe was je eitje Pluphy? Genoten hoop ik?
Ah joh Pluphy, wie weet hoe snel ik weer thuis ben. Kan ik jullie gelijk weer op de hoogte stellen van alles. Ik beloof dat ik mijn best zal doen! Echt waarquote:Op maandag 19 juli 2004 14:51 schreef phluphy het volgende:
Wat jammer dat we geen updates van je krijgen, en (te) lang moeten wachten op beebjesnieuws![]()
Jemig, nog een week wachten zeg...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:21 schreef piglet het volgende:
Ben ik alweer.
Ze vond dit niet iets om even over de telefoon te bespreken. Ik moet een keertje langskomen op spreekuur.
Dus nu heb ik een afspraak voor volgende week maandagmiddag
To be continued...
Yep, en dan hoef ik nog maar 3 weken te werken. Ik begin me bijna af te vragen of het de moeite nog isquote:Op maandag 19 juli 2004 15:23 schreef snoopy het volgende:
Jemig, nog een week wachten zeg...![]()
Wat een vaag gedoe zegquote:Op maandag 19 juli 2004 15:25 schreef piglet het volgende:
[..]
Yep, en dan hoef ik nog maar 3 weken te werken. Ik begin me bijna af te vragen of het de moeite nog is
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een vaag gedoe zeg
Ik ben ff wezen winkelen, cadeautje voor m'n moeders verjaardag gescoord, leuk truitje voor beebje en een kilo kersen voor 2,40 en ze zijn me lekker
Of tonic. of sleur die leuke dvd-jongen van laatst je bed in!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ananas moet je hebben Luchtbel!
Dat had ik al geprobeerd en ik heb de Bitter Lemon en de Tonic weer verruild door Cola.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ananas moet je hebben Luchtbel!
Ik was het eigenlijk wel met haar eens dat het niet iets was voor over de telefoon (de tranen zaten alweer heel hoog). Maar toen wist ik nog niet dat ik dan een week moest wachten en dan heb ik nog geluk gehad, want ze ging bijna op vakantie en ze zat al aardig vol. Als ik het allemaal van tevoren had geweten had ik vorige week meteen een afspraak gemaakt voor het spreekuur ipv een telefonisch consult. Maar ja, ik heb hier verder ook helemaal geen ervaring mee...quote:Op maandag 19 juli 2004 16:40 schreef phluphy het volgende:
Piglet Sjonge nog een week wachten. Ik kan me voorstellen dat je een beetje overrompeld was, want eigenlijk had je even je poot stijf moeten houden.
Hoe gaat het verder? Zie je het wel zitten om deze week gewoon te werken? Hoeveel dagen zijn het deze week? En anders bel je gewoon nog een keer![]()
Ja leukquote:Op maandag 19 juli 2004 16:45 schreef snoopy het volgende:
Pluphy, anders moet je maar mee naar het ziekenhuis en hou jij de rest op de hoogte![]()
Ow ow ow ..... * phluphy is ongerust !quote:Op maandag 19 juli 2004 16:49 schreef piglet het volgende:Hoe het gaat? Het gaat niet echt lekker. En helaas is het ook nog eens een week van 5 dagen
Maar ik zie wel hoe ver ik kom hoor. Gelukkig heb ik verder deze week helemaal geen afspraken, dus kan ik thuis lekker rustig aan doen![]()
Niet ongerust zijn hoor, je moet lekker genieten van je laatste weekjes als nog-net-geen-moeder-zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 16:52 schreef phluphy het volgende:
Ow ow ow ..... * piglet is ongerust !
Het gaat al niet lekker en dan moet je ook nog een volle week. Dat is wat mij betreft vragen om problemen.
Kunnen we je niet overhalen om de Arbo arts nog een keer te bellen? Die stomme schema's van hun ook, het is toch gewoon een kwestie van even tijd maken? Het is belangrijk!![]()
Heb je geen (bij voorkeur toffe) leidinggevende die wat voor je kan regelen?
Wat vind je hubbie er eigenlijk van?
Helemaal boven aan dit scherm, 2e optie van links, staat "wijzig profiel".quote:Op maandag 19 juli 2004 17:04 schreef lily het volgende:
Hoe pas ik het onderschrift eigenlijk aan? Ik krijg het maar niet voor elkaar. (zoals bij piglet)
nee, dat wist ik alquote:Op maandag 19 juli 2004 17:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Helemaal boven aan dit scherm, 2e optie van links, staat "wijzig profiel".
Wat ik daar altijd lastig vind is dat je om iets te wijzigen je wachtwoord moet invullen (dat vergeet ik altijd).
Hopelijk is dit wat je zocht.
[ url=http://www.blablabla.nl] Hierdetext [ /url]quote:Op maandag 19 juli 2004 17:04 schreef lily het volgende:
Hoe pas ik het onderschrift eigenlijk aan? Ik krijg het maar niet voor elkaar. (zoals bij piglet)
dat lukt dus niet :'( maar dat bedoel ik wel...quote:Op maandag 19 juli 2004 17:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[ url=http://www.blablabla.nl] Hierdetext [ /url]
Zonder spaties
Daar was ik al bang voor... maar bedoel jij dan of je die afbeelding als onderschrift kan maken?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:21 schreef lily het volgende:
nee, dat wist ik alIk bedoel ... ehm...heh... hoe leg ik dit nu uit
ff testenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:22 schreef lily het volgende:
[..]
dat lukt dus niet :'( maar dat bedoel ik wel...
nee, ik bedoel een woord of zin (maar het lukt niet)quote:Op maandag 19 juli 2004 17:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
ff testen
EDIT: bij mij werkt het wel Lily. Of bedoel je dat je echt het plaatje in je sig wilt? Want dat kan niet dus.
Vergeet je soms om onderaan de pagina je wachtwoord in te vullen?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:29 schreef lily het volgende:
[..]
nee, ik bedoel een woord of zin (maar het lukt niet)![]()
nee, ik begrijp er niks van, maar laat maar (is wel erg offtopic hier)..quote:Op maandag 19 juli 2004 17:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vergeet je soms om onderaan de pagina je wachtwoord in te vullen?
Oh lekker Sjeen, wat moet jij op wolkjes lopen vandaag, geniet er maar lekker van(...en veel sterkte vannachtquote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Sjeen het volgende:Isa is thuis
En, was het lekker in Spanje?quote:Op maandag 19 juli 2004 20:09 schreef Stiekemurd het volgende:
Hoi Allemaal!
Ik ben vandaag terug gekomen van 2 weken Spanje. Zo te lezen heb ik veel verse babietjes gemist. LadyS, EW & Digger, Sjeen, RRRobert, Pluisje & Rickmans (niemand vergeten?) van harte gefeliciteerdIk heb nog niet alle foto's gezien maar dat zal ik deze week ff napluizen. Met mij gaat verder prima. Buikje goed gegroeid, vriend heeft de kleine zelfs al gevoeld. As. vrijdag al weer precies 23 weken zwanger.
OK, gaarne vóór de lunch meldenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:40 schreef piglet het volgende:
Phluphy, ik beloof plechtig dat ik morgen zal melden hoe het met me gaat![]()
Dat is chantagequote:Maar daar wil ik wel minstens 1 gouden tip van je zus voor terug krijgen![]()
Tijd vliegt zeg!!! Buikkie gegeroeid? Update, dan geloven we het pasquote:Op maandag 19 juli 2004 20:09 schreef Stiekemurd het volgende:
Hoi Allemaal!
Ik ben vandaag terug gekomen van 2 weken Spanje. Zo te lezen heb ik veel verse babietjes gemist. LadyS, EW & Digger, Sjeen, RRRobert, Pluisje & Rickmans (niemand vergeten?) van harte gefeliciteerdIk heb nog niet alle foto's gezien maar dat zal ik deze week ff napluizen. Met mij gaat verder prima. Buikje goed gegroeid, vriend heeft de kleine zelfs al gevoeld. As. vrijdag al weer precies 23 weken zwanger.
Wees blij dat ze niet schreeuwt, zoals met die hypotheker reclame . . .quote:Op maandag 19 juli 2004 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ik voel me een beetje bespied als je zo snel ineens reageert
Ja lekker Luchtbel. Wij zijn verschrikkelijk nieuwsgierig als jij wat post. Je weet maar nooit of er wat gebeurd daar bij jouquote:Op maandag 19 juli 2004 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ik voel me een beetje bespied als je zo snel ineens reageert
Alsof er hier ooit wat gebeurdquote:Op maandag 19 juli 2004 22:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja lekker Luchtbel. Wij zijn verschrikkelijk nieuwsgierig als jij wat post. Je weet maar nooit of er wat gebeurd daar bij jou![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zou echt een goede reality soap zijn deze week. Er gebeurd niks maar je hebt wel enige kans dat er wat gebeurd dus je blijft kijken
Lieve Sugar, het komt wel goed met me joh! Ik ga nu lekker naar bedje toe want ik ben verschrikkelijk moe (wat doe ik eigenlijk ook nog achter de computerquote:Op maandag 19 juli 2004 22:13 schreef Sugar het volgende:
Piggie, piggie, piggie, piggie! Wat klote dat je nu weer moet wachten! Ik begrijp wel dat je "snapt" waarom het druk is daar en waarom je maandag pas terecht kunt, maar voor sommige dingen kan die week wel echt te lang zijn! Dat vind ik in jouw geval ook zo! Want ja, 3 weken "nog maar" is inderdaad wel iets anders dan de 4 volle weken die je nu nog moet! Zou je jezelf niet vermannen en toch echt nog eens aan de bel trekken?
Ziekmelden kan idd ook altijd, maar ga alsjeblieft niet de hele tijd denken "Ja, maar ik ben Piglet en ik ken mezelf en ik "klaag" best makkelijk en misschien hoort dit erbij en misschien is er niks aan de hand en misschien hebben mijn moeder en mijn mannetje gelijk en en en...."!![]()
Want luisteren naar anderen kún je, dus luisteren naar je eigen lijf móet je ook kunnen!![]()
luchtbel's eigen cliffhangerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:19 schreef rena het volgende:
Luchtbel![]()
laatste bezoek 11 uur, 26 minuten geleden
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:13 schreef Jonnetje het volgende:
(ik wil oooohooooooook! ! ! ! ! ! ! !)
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:13 schreef Jonnetje het volgende:
(ik wil oooohooooooook! ! ! ! ! ! ! !)
Ben met de jaarwisseling al gestopt met de pil.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jonnetje!
Dat wordt klussen![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:17 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ben met de jaarwisseling al gestopt met de pil.....
Druk aan het klussen, maar nog steeds niks....
Dat doet die van mij dus ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:15 schreef piglet het volgende:
Alleen zit m'n beebje steeds naar beneden te trappen en dat voelt heel vreemdWeet ik wel weer zeker dat ie nog verkeerd om ligt, eigenwijs kind
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Dat wist ik helemaal niet![]()
Zo even een aanmoediging dan!
Goedzo!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik lag te slapen
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik lag te slapen
Alleen als Dylan meeneemtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto!
Ik ben bang dat als ik naar je toe ga, ik Dylan kwijt ben!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Alleen als Dylan meeneemt![]()
![]()
![]()
Ik wil m'n baby![]()
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik naar je toe ga, ik Dylan kwijt ben!
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:50 schreef phluphy het volgende:
Even een opvrolijkberichtje voor Sugar en Piglet
[afbeelding]
ah okquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:57 schreef Luchtbel het volgende:
Kwee nie. Ben zaterdag 42 weken. Dus dan na het weekend.
Wat leuk Jonnetje! Meld je je niet bij Wachten op het tweede streepje #38? Wat je cyclus betreft is de cyclusbanner van babybrabbel heel erg handig http://www.babybrabbel.org en is http://www.vruchtbaarheid.org/ een goede site. Succes met klussen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:17 schreef Jonnetje het volgende:
Ben met de jaarwisseling al gestopt met de pil.....
Druk aan het klussen, maar nog steeds niks....
Dat doen ze hier dus niet en ik geloof dat ze dat maar op heel weinig plekken doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:59 schreef lily het volgende:
[..]
ah ok
ik ben trouwens op een zaterdag ingeleid
Fluf, ik kan geen carpaccio meer eten en dat doe ik nog al eens zonder aan jou en aan de carpacciodate van jou, Sugar en Piglet te denken! Zondag nog had Jacob voor vrienden die bij ons kwamen eten carpaccio gemaakt. Ze zeiden dat ze nog nooit zo'n lekkere carpaccio gegeten hadden. Misschien moeten jullie dus maar alle drie hier bij ons carpaccio komen eten. We wonen lekker centraal in het midden van het land. Dus bij deze zijn jullie uitgenodigd!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:50 schreef phluphy het volgende:
afbeelding
Nee hoor, heeeeeeeeeelemaal niks, zelfs geen ietsie-pietsie-beetjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:41 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Merk je dan echt nog helemaal niets? Ook geen ietsie-pietsie-beetje?![]()
Ging het lekker afgelopen nacht?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:22 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen is zoooooooo happy
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Merisse het volgende:
[..]
Wat leuk Jonnetje! Meld je je niet bij Wachten op het tweede streepje #38? Wat je cyclus betreft is de cyclusbanner van babybrabbel heel erg handig http://www.babybrabbel.org en is http://www.vruchtbaarheid.org/ een goede site. Succes met klussen!![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2004 13:54 schreef Jonnetje het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepie de poepie!!!!!!!!!!
Heb hubsie hier de laatste paar dagen heel lief aan gekeken of ik misschien niet ííííííííéééééétsje eerder met die rare kleine pilletjes mocht stoppen....
Hij was het er eigenlijk eerst nog niet helemaal over uit, want hij vond het allemaal best wel snel alweer.... Wilyan is nog zoooooooooo klein. Ik heb 'm er dus eerst maar even aan herinnerd dat, het vast wel weer even duurt voor het zover is, en als het zover is, het meestal ook nog een maand of acht/negen duurt voor er zich "iets" komt melden.... en dat Jippie dan waarschijnlijk al een heeeeeeeeel stuk ouder is (waarschijnlijk ongeveer de leeftijd die hubs in gedachten had )
En......................... ik mag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vannacht rond een uur of één heeft mijn
lieve hubsie groen licht gegeven!!!!!!!!
Ik mag weer stoppen met de pil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepie!
Ik ga me lekker niet druk maken over cyclussen enzo, eerst gewoon zien of ik weer netjes "op tijd" ongie word. Das me meer dan genoeg. Ik ga geen dagen bij houden, we zien eerst wel....
Maar goed moest het ff kwijt........
*ben best wel een beetje heel erg blij*
dat heb ik ook gemist, Jonnetjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:29 schreef Jonnetje het volgende:
uit: Wachten op een 2e streepje deel 10
[..]
Ik vind het ook al zo'n lief plan van Merissequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:29 schreef phluphy het volgende:
Merisse Wat vind ik dat lief![]()
Ik vind het een geweldig idee![]()
wat vinden Piglet en Sugar ervan?
Piglet Ik snap je probleem. Kun je niet even een kort tukje doen als je uit je werk komt? Is wel ongezellig, maar dan ben je de rest van de avond ook een stuiver meer waard (om maar niet te spreken van de dag erna). En anders toch maar de discipline opbrengen om wat eerder naar bed te gaan. Ook al voel je je niet moe, die slaap komt wel hoor!
Irregulaire antistoffen, ontstaan door o.a bloed op bloed contact tussen mamma en kind, bloed van mamma komt in contact met het bloed van het kind, dit is een lichaamsvreemde stof voor mamma, dus maakt mamma hier antistoffen tegen aan. Verder heeft dit voor zover ik weet geen consequenties voor de moeder of volgende zwangerschap, alleen mocht je ooit bloed ontvangen moet je speciaal bloed krijgen. Tis een beetje een notendop-verhaal geworden maar het is nogal ingewikkelde materie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:47 schreef Xanthe het volgende:
Iemand bekend met "irregulaire erytrocyten antistoffen" ?
nee, eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:47 schreef Xanthe het volgende:
Iemand bekend met "irregulaire erytrocyten antistoffen" ?
Ik heb dus positief , maar wel al mijn 3e zwangerschap....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:14 schreef pepper_961 het volgende:
Als je resus negatief bloed hebt en je kindje heeft positief, dan herkent je lichaam het niet en breek je je eigen kindje/foetus af als lichaam vreemde "stof"
Maar dit gebeurt pas bij een tweede zwangerschap geloof ik. Daarom moet je na elke zwangerschap een prik krijgen, dus ook na elke evt. miskraam.
Mijn verhaal was niet echt van toepassing op jou nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:24 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik heb dus positief , maar wel al mijn 3e zwangerschap....
Word niet veel wijzer als ik zoek dan het verhaal dat ik van jou ook al las.
Ja, maar die heeft denk ik even wat anders aan haar hoofdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:37 schreef Anitra het volgende:
LadyS had toch sms contact met Little-Angel?
Balen Xanthe, op dit soort berichten zit je absoluut niet te wachten natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:24 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb dus positief , maar wel al mijn 3e zwangerschap....
Word niet veel wijzer als ik zoek dan het verhaal dat ik van jou ook al las.
Lekker he, valt zeker een hele last van je af? Nu lekker genieten hoor!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:25 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, ik wilde ook nog iets over mezelf zeggen: ik was vanochtend naar werk om de laatste dingetjes over te dragen en dag te zeggen en taart te brengen! Nu voel ik me nog veel meer echt met verlof!!!! Fijn dus!![]()
Klinkt goed en tekstschrijver, klinkt mij(als leek) breed in de oren, wat voor richting zou jij op willen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:44 schreef Sugar het volgende:
Loena, ik werk op een klein kantoortje in buitenreclame. Ik doe daar eigenlijk alles wat er maar gebeuren moet die dag, van telefoon opnemen, tot personeel (allemaal jonge jongens) aansturen, van boze of juist tevreden klanten te woord staan tot planningen regelen en mailings schrijven! Leuk wel, zeker omdat ik heel zelfstandig ben en we maar met z'n tweeën (en sinds kort met drieën) op kantoor zitten!
Maar ik studeer communicatie, omdat ik tekstschrijver wil worden! Dat gaat dus straks gebeuren!!!!![]()
TS begintquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh ja, als we het er toch over hebben, ben ik eik al een tijdje benieuwd naar, wat voor werk jullie doen of voor de niet werkers onder ons wat voor werk/opleiding je gedaan hebt?
OK, that's a date! afhankelijk van wanneer Piglet bevalt, ergens in oktober carpaccio eten bij Merisse thuisquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:23 schreef Sugar het volgende:
Merisse! Lief en leuk idee, dus! Leuk!!!!
Ok, is idd wel zo netjes...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
TS begint
Dus Onderwerp-Starter in deze...
Ja hoort alleen niet zo in dit topic thuis, maar ik was zo nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk onderwerp trouwens zo tussendoor Loena, leuk om idd te lezen wat anderen doen of hebben gedaan.
Ik heb eerst 8 jaar basisschool gedaan. Daarna 6 jaar VWO. Daarna twee maanden HBO Personeel & Arbeid in Utrecht. Saaaaaaai. Daarna heb ik de rest van het schooljaar bij de Bruna gewerkt. In 2002 ben ik begonnen met Psychologie aan de UU. Dat heb ik tot april volgehouden. Ik kon de motivatie voor school niet meer opbrengen. Dus weer aan de slag bij de Bruna en ondertussen solliciteren naar een betere baan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh ja, als we het er toch over hebben, ben ik eik al een tijdje benieuwd naar, wat voor werk jullie doen of voor de niet werkers onder ons wat voor werk/opleiding je gedaan hebt?
Zo zie je maar weer, je rolt gewoon ergens in en zo komt het toch allemaal goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Die dachten gewoon:"Mmm, ZWANGER!!!"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:27 schreef lily het volgende:
Eventuele bewakingsmensen achter cameras zullen wel gedacht hebben...
Zal ik je maar niet vertellen dat ik ook bij Bruna gewerkt heb? Juist toen dat psychologie-verhaal niet echt werkte!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:30 schreef beefcake het volgende:
Sugar we hebben veel overeenkomsten
Lilyquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:27 schreef lily het volgende:
Ik heb echt last van zwangerschapsdementie.
misselijkheid is wegquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:32 schreef Loena-tik- het volgende:
Hoe is ie trouwens verder met je behalve dat je dementerende bent( net zoals Loena trouwens) Nog misselijk?
Ik heb een collega die in het theatergebeuren zitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:35 schreef Sugar het volgende:
[..]
Zal ik je maar niet vertellen dat ik ook bij Bruna gewerkt heb? Juist toen dat psychologie-verhaal niet echt werkte!![]()
Maar je hebt niet iets met theater, toch?![]()
vorige week dinsdag; echo en bloedtest samen (ze wilde niet eens uitspraak doen over de echo, kreeg ik een vreemd gevoel bij)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:47 schreef bixister het volgende:
lily, wanneer heb je die bloedtest gehad dan? wij kregen de uitslag direct na de nekplooi-echo, ik was twee weken daarvoor voor de bloedtest geweest. of heb jij de triple-test gedaan? die kan geloof ik iets later pas.
Heerlijk wijffiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:25 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, ik wilde ook nog iets over mezelf zeggen: ik was vanochtend naar werk om de laatste dingetjes over te dragen en dag te zeggen en taart te brengen! Nu voel ik me nog veel meer echt met verlof!!!! Fijn dus!![]()
Hoe kunnen we jou nou negerenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
ik weet niet of het de bedoeling is dat ik ook iets vertel, maar dan negeren jullie het maar
Ik heb gymnasium gedaan, ben nu tweedejaars rechtenstudente (bijna derde jaars), ik doe Nederlands recht maar weet nog niet waar ik op af wil studeren, en ik zit erover te denken om er een studie bij te doen, twijfel tussen Nederlands, psychologie en managementwetenschappen. Een 'echt' bijbaantje heb ik niet, maar ik doe wel mijn best om mister_d tussen de tien en twintig uur per week te helpen in zijn zaak, voornamelijk administratie en boekhouding
Tuurlijk wel! Hallooo, je 'hoort er gewoon bij' hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
ik weet niet of het de bedoeling is dat ik ook iets vertel, maar dan negeren jullie het maar
En dan is Syrena nog niet eens langs geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:29 schreef poemojn het volgende:
Wat apart dat zoveel mensen hier IDM/BDI hebben gedaan!
Ikke ook! Ik heb nu een stuk beter beeld van wat iedereen aan het doen is als ie niet over babietjes aan het miepen is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:32 schreef Sugar het volgende:
En ik vind het van iedereen superleuk om te lezen wat 'ie doet!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik lag te slapen
Ja jezus kan ik het helpen dat jij gister een suf boek te pakken had, ik dus overduidelijk nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Duizend maal dank, je hebt gelijk m'n dag weer goed gemaakt![]()
Goh, wat leuk! En wat doen jullie nou zoal de hele dag? Lekker koffieleuten bij elkaar zeker?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:17 schreef moussy het volgende:
Knor en ik zijn collega's van elkaar![]()
Mijn verdere scholingtoestand is verder helemaal niet boeiend, omdat het de bedoeling is dat ik ooit helemaal omgeschoold wordt.
Waar gaat een "kutscriptie" eigenlijk over?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:04 schreef Syrena het volgende:
en die kutscriptie af...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:17 schreef moussy het volgende:
Knor en ik zijn collega's van elkaar![]()
Ik heb helemaal geen suf boek te pakken (Groene Engeltoren, deel2). Had alleen een GVD ^#*@!#^(!! klote dag vandaag! Het Grafisch Lyceum is een aantal gaten in de muren rijker geworden na vandaag . . .quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ja jezus kan ik het helpen dat jij gister een suf boek te pakken had, ik dus overduidelijk niet
Maakt mij niet uit hoor, heb al jaren geleden mijn diploma gehaaldquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:54 schreef ThunderChild het volgende:
Had alleen een GVD ^#*@!#^(!! klote dag vandaag! Het Grafisch Lyceum is een aantal gaten in de muren rijker geworden na vandaag . . .
Lekker belangrijk wat voor papiertjes je hebt gehaald...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
En dan kom ik maar ff aanzetten met een MBO papiertje . . .![]()
*snif*snif* VIS!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waar gaat een "kutscriptie" eigenlijk over?![]()
Mooi! Dan leg ik morgen dat gebouw helemaal om. Wat een kolere pand is dat toch aan het worden . . .quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, heb al jaren geleden mijn diploma gehaald![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:12 schreef Merisse het volgende:
Ik hoor d'r ook wel niet bij maar toch mijn verhaal.
Helemaal mee eens!! *nu echt slapen gaat*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:21 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]Niet zo raar doen hoor Merisse, zo'n opmerking hoorde ik ook al van Miss_D, je hoeft hier toch niet aan bepaalde criteria te voldoen? Want als iemand die zogenaamde criteria verdient dan ben jij dat wel hoor meid
![]()
Ja, het was een leuk idee, maar niet heus. Hoewel ik nog wel leuk werk heb gehad voor een jaar: ik werkte in een tienercentrum waar ik vanalles deed: van administratie tot nieuwe activiteiten verzinnen tot achter de bar staan op in inloopavonden. Wat deed jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:50 schreef moussy het volgende:
Ow Belana, ik heb ook via het JWG gewerkt, wat een drama was dat. De helft dat bij het JWG zat was ongeschoold of van die lui die niet wilde werken, maar moesten, dus bij voorbaad had je al een stempel als je ging solliciteren en zei dat je via het JWG werkte
Ooooh yes you can! En anders maak je maar een aparte lunchquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:51 schreef Sugar het volgende:
Maar eigenlijk, eigenlijk kan dat wel, want ik ben verlofkundige, dus heb de tijd! Nog ff wennen.
Ga net als ik nog even 2 uur in de auto door Friesland crossen, die avond zette de bevalling namelijk doorquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:50 schreef Luchtbel het volgende:
Goedemorgen
Nog geen teken van baby die gauw geboren wil worden.....
Als jullie me vanmiddag missen, ga jezelf geen illusies maken. M'n moeder komt op visite en aangezien ik daarna zeker 3 uur deprie op de bank lig als altijd, ben ik hoogstwaarschijnlijk niet aan het bevallen vandaag
Ik heb geen auto schatquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Ga net als ik nog even 2 uur in de auto door Friesland crossen, die avond zette de bevalling namelijk doorIs gezelliger dan op de bank liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |