abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20691356
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 08:55 schreef jolene het volgende:
vervolg van Wachten op het tweede streepje "Deel 36"

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)

14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
21 juli justy_the_chipmunk NOD
22 juli Renegate NOD
23 juli Merisse BLOED
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn
30 juli minoes1967 NOD
31 juli Merisse NOD

2 augustus Girl24 NOD
4 augustus Renegate GYN
5 augustus hartje NOD
7 augustus Slaapmeisje NOD
8 augustus Ingrid19 NOD
16 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
?? augustus IUI Slaapmeisje

1 september minoes1967 Gyn

Volgens mij is dit de complete lijst.
Mocht ik iets missen..laat het dan ff horen.
Wachten op het tweede streepje "Deel 37"

[ Bericht 3% gewijzigd door Karin op 21-07-2004 10:49:37 ]
pi_20691385
Spannend mallemeid. Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is.

En justy, ik heb het kaartje opnieuw gestuurd. Ik hoop dat hij deze keer wel aankomt.

Ingrid.... De duur van je ongesteldheid kan verschillend zijn per persoon. De één heeft het drie dagen en de ander bijvoorbeeld 7.
  Jubileum moderator zaterdag 17 juli 2004 @ 19:45:43 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20691454
Mallemeid ik zie ook duidelijk een streep hoor.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_20691602
Woei jullie maken me alleen maar zenuwachtig!

Justy, heftig allemaal zeg, ik ben wel blij voor je dat je vriend het niet uit wil maken...

Ingrid, ik was altijd 7 dagen (heftig) ongesteld, het kan tussen 3-7 dagen duren.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 20:00:08 #5
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20691776
ik hoop dat mijn oog dat duidelijk zag, dat hele mooie plusje. maar wacht toch nog maar ff af voordat ik je dalijk blij maak met een dooie mus

zaterdag 17 juli 2004 @ 21:13:09 #6
1087 Merisse
broddeltante
pi_20693109
Ik ben toch echt altijd 8 a 9 dagen ongesteld
Op het laatst wel bijna niks meer maar kan niet helemaal zonder iets dan.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20693200
Oef....MALLEMEID.......wat hou je ons weer in spanning........kan dit nog de hcg zijn,die in je lijf zat,of is dat nu helemaal weg?(hoe lang blijft zoiets in je lichaam,na een mk?)

AMBER.....mijn nod mag er nog bij, is 30 juli.

Groetjes,Minoes
pi_20693664
6 tot 9 weken...

maaar malle, je test is nu positiever dan de vorige keer dus dit is niet meer van je mk hoor meid!!!

*O* gefeliciteerd!!!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 22:39:53 #9
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20694504
nou zeg, dit is wel heel erg spannend allemaal.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20694660
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 21:17 schreef minoes1967 het volgende:
Oef....MALLEMEID.......wat hou je ons weer in spanning........kan dit nog de hcg zijn,die in je lijf zat,of is dat nu helemaal weg?(hoe lang blijft zoiets in je lichaam,na een mk?)

AMBER.....mijn nod mag er nog bij, is 30 juli.

Groetjes,Minoes
Ik heb je erbij gezet.

Justy? Heb je mijn kaartje nu wel gekregen?
  zondag 18 juli 2004 @ 10:53:29 #11
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20700083
amber ja heb het gekregen dankje erg lief van je!

het gaat met mij niet zo, moet nog 2 pillen uit de strip en heb last van raar trekkend gevoel in mn onderbuik. gister vriend gebeld maar hij laat verder niet horen ging wat raar hij viel weg telefoon uit en later nam hij niet op sliep misschien, maar toch ik twijfel zo enorm ben bang dat hij zegt dat ie nadenkt en me niet kwijt wil maar dat hij er op erugkomt enzegt dat ieme kwijt wil...bah die stomme rotervaringen met anderen ook. gadver!!!
sorry maar ik ben echt zo in de war ook over mn lijf, wat er n u weer gaande is, voel me niet lekker erg snel moe en rugpijn en dan dat trekkerige gevoel in mn onderbuik moet nog 2 pillen maar heb de neiging om ze te laten staan...
ben erg onrustig omdat ik me zo alleen voel wil niet nog een keer een mk maar goed, daar ontkom je denk ik niet aan. als t zo moet zijn gebeurt het wel...

ow en als het dan goed is is mijn nod even zien: as woensdag...de 21ste...

never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  zondag 18 juli 2004 @ 11:15:44 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20700210
echt moeilijk is t meissie, ik had ook veel probs met vriendlief na mijn miskraam, ergens een hoop verwijten onbewust of zo en daarbij komend dat hij mij niet begreep hoe ik me voel. uiteindelijk is dat uitgelopen op een vette oorlog waarbij ik ook nog eens toen hij onder de douche stond het douchegordijn met stangen en al van de muur afsloeg toen was de maat vol en schrok ik ook geweldig van me eigen. mijn vriend had toen ook zoiets van "pff we gaan uit elkaar het schiet niet op zo", samen zijn we gaan praten, hij zou wat meer opletten met wat hij zei, en ik zou wat meer opletten dat ik niet zo snel over de zeik zou gaan om de meest stomme dingen (op dat moment). uiteindelijk heeft dat wel geholpen, gewoon veel gaan praten met elkaar en je komt er wel.

dat jullie nu even weekje uit elkaar zijn is misschien ook wel eventjes goed. kunnen jullie beide even tot rust komen en eens goed nadenken over alles wat er gebeurt is. hij heeft al aangegeven dat hij je niet kwijt wilt,(heb ik toch ergens gelezen of ben ik nu zo gek?) dus ik denk dat je je daar niet druk over moet gaan maken nu. hij zal echt niet zomaar ineens van zijn mening afwijken. en ten slotte, hij heeft voor jou gekozen en woont met jou samen en dan ga je niet gelijk al uit elkaar maar probeer je het eerst op welke manier dan ook om het goed te krijgen.

veel praten en elkaar proberen te begrijpen, en ook elkaar in de waarde laten als je/hij het even niet begrijpt. evengoed wens ik je veel succes, kweet hoe k*t het voelt.

(dat veel praten heb ik hier geleerd, ik was niet zon prater in mijn relatie. waar fok allemaal niet goed voor is ) kweet niet meer wie dat advies gaf, maar thnx
pi_20700375
Mallemeid ik zie ook een + .
Misschien heb je een late bevruchting gehad omdat je lichaam nog herstellende was van de miskraam? Dat zou het vage streepje kunnen verklaren.
En die digitale heeft een bepaalde hoeveelheid HCG nodig voordat die een positieve test kan geven....
Dus als je nog te weinig in je urine hebt slaat die negatief uit terwijl een "normale" test een vage streep geeft....

Toi toi toi!
  zondag 18 juli 2004 @ 16:47:09 #14
98247 justy_the_chipmunk
pi_20702673
hoi iedereen:
he martineke dank je wel, hij heeft gebeld en we hebben gepraat het is duidelijk dat we elkaar neit kwijt willen ik mis hem giga en hij mij ook dat is wel weer mooi, heb hem een brief geschreven die hij erg duidelijk en gemeend vond maar ook emotioneel.
en de ruzies gaan idd nergens over ik kon ook staan krijsen tegen hem zonder dak wist waarom, erg idioot eigelijk maar ja voelde me zo ontzettend onbegrepen en leeg...
geen excuus maar ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe het voelt, en nog steeds kan voelen dat verdriet en het verlies en het hele toekomstdroom die uiteenbarst ik kon het niet verwoorden en verweet het hem denk ik ook onbewust dat hij zo makkelijk erover deed alsof het niets was. heb het op papier gezet met een vriendin en het heeft me zo goed gedaan echt enorm goed, ik kan het nu beter verwoorden en het heeft zijn plekje gekregen denk dat het idd wel goed is om even wat rust te nemen! hij heeft het hele huis aan de kant en dat vind ik ook een prettig idee ik wil met hem verder hij is mijn maatje en nee denk ook niet dat hij het ook zomaar opgeeft dan zou hij niet zo emo zijn aan de telefoon enzo en hij mist niet alleen mij omdat ik weet waar alles ligt en staat maar hij mist ook het samenzijn en beseft steeds beter dat k een supermeid ben die hij niet snel weer kan vinden nu moe tik het zelf nog geloven...grinnik maar goed, k duik het balkon weer op, heb me gister verbrand in de zon en nu zit er een vierkant vlak op mn rug
voor iedereen: en mallemeid: heb je alweer andere test gedaan en zo nee wanneer doe je dat??? k zit in spanningggggg!!!!
pi_20705066
*draait hoofd naar links* *draait hoofd naar rechts* Deze lurker ziet zelfs 3 strepen, klopt dat?
  zondag 18 juli 2004 @ 18:59:03 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20705303
heel goed Justy blij dat het langzaam de goede kant op gaat en indd op papier wil ook nog wel eens helpen, tis al een stukkie makkelijker als zo praten.

mallemeid when ga je weer testen? ik zit in spanninggggggggg
pi_20706150
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 21:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben toch echt altijd 8 a 9 dagen ongesteld
Op het laatst wel bijna niks meer maar kan niet helemaal zonder iets dan.
dan denk ik dat ik jouw voorbeeld ga volgen...
pi_20708861
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:33 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

dan denk ik dat ik jouw voorbeeld ga volgen...
Er zijn maar weinig mensen met een ideale cyclus Ingrid. Maak je er maar niet te druk om.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:31:58 #19
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_20708881
Misschien een hele domme vraag maar wanneer doe je ongeveer een test?
Ik en mijn vriend zijn namelijk op dit moment bezig zeg maar
pi_20708988
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:31 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Misschien een hele domme vraag maar wanneer doe je ongeveer een test?
Ik en mijn vriend zijn namelijk op dit moment bezig zeg maar
Je kunt testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden.

Succes trouwens. Ga je vanaf nu ook hier posten? zou wel leuk zijn.
pi_20709024
Ik ga morgenochtend nog een keer testen en sowieso een verloskundige bellen (de huisarts willik niet meer bellen voor dit, ik heb niet het gevoel dat hij me kan steunen oid..)

Evil-cherry, het is de bedoeling dat in het grotere venstertje een plus staat...die zie ik zelf bijna niet op de foto maar in het echt is ie stukkie duidelijker...
  zondag 18 juli 2004 @ 21:38:18 #22
98247 justy_the_chipmunk
pi_20709054
ja nog meer streepjes kijken leuk!!!!

ehm dannog wat: mag mijn nod er ook bij?? das 21 juli as woensdag dus..
alvast bedankt!!

[ Bericht 20% gewijzigd door justy_the_chipmunk op 18-07-2004 21:43:33 (foute letter in smiley ben er niet helemaal bij:?) ]
pi_20709129
Ik kan de openingspost niet meer wijzigen. Lois of Karin zien het vast wel en dan veranderen ze het wel voor ons.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:45:07 #24
98247 justy_the_chipmunk
pi_20709242
ok dan wacht ik wel efkes af... hoe gaat t met jou amber en heb je kaartje nu wel gehad hoor, tnx!!!!
pi_20709388
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ok dan wacht ik wel efkes af... hoe gaat t met jou amber en heb je kaartje nu wel gehad hoor, tnx!!!!
Gelukkig maar. Ik zag de verdriet en daar kan ik niet tegen als mensen verdriet hebben.

Met mij gaat het wel goed. Druk op het werk wegens vakanties dus moet extra werken. Maar nog 4 weken en dan heb ik ook vakantie gelukkig. Nog eventjes doorbijten.

Ik weet alleen niet wanneer mijn NOD is. Aangezien ik er geen touw aan kan vastknopen van hoe en wat dus ik wacht het allemaal wel af. Alleen heb ik het idee dat ik wel weet wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb aangezien ik het dan "voel". Ik zag iemand posten dat ze zich dan niet 100% voelt en beetje een weeïg gevoel in de buik hebben. Ook je warm voelen een beetje koortsig. Je kent het wel. Dat heb ik aldoor wel tussen mijn ongies door. Dus ik zal proberen er beter op te letten. Wie weet helpt het.

En een voor de rest van de dames hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')