hoi iedereen:
he martineke dank je wel, hij heeft gebeld en we hebben gepraat het is duidelijk dat we elkaar neit kwijt willen ik mis hem giga en hij mij ook dat is wel weer mooi, heb hem een brief geschreven die hij erg duidelijk en gemeend vond maar ook emotioneel.
en de ruzies gaan idd nergens over
![]()
ik kon ook staan krijsen tegen hem zonder dak wist waarom,
![]()
erg idioot eigelijk maar ja voelde me zo ontzettend onbegrepen en leeg...
geen excuus maar ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe het voelt, en nog steeds kan voelen dat verdriet en het verlies en het hele toekomstdroom die uiteenbarst ik kon het niet verwoorden en verweet het hem denk ik ook onbewust dat hij zo makkelijk erover deed alsof het niets was.
![]()
heb het op papier gezet met een vriendin en het heeft me zo goed gedaan echt enorm goed,
![]()
ik kan het nu beter verwoorden en het heeft zijn plekje gekregen denk dat het idd wel goed is om even wat rust te nemen! hij heeft het hele huis aan de kant en dat vind ik ook een prettig idee ik wil met hem verder hij is mijn maatje en nee denk ook niet dat hij het ook zomaar opgeeft dan zou hij niet zo emo zijn aan de telefoon enzo en hij mist niet alleen mij omdat ik weet waar alles ligt en staat
![]()
maar hij mist ook het samenzijn en beseft steeds beter dat k een supermeid ben die hij niet snel weer kan vinden
![]()
nu moe tik het zelf nog geloven...grinnik
![]()
maar goed, k duik het balkon weer op, heb me gister verbrand in de zon en nu zit er een vierkant vlak
![]()
op mn rug
voor iedereen:
![]()
en mallemeid: heb je alweer andere test gedaan en zo nee wanneer doe je dat??? k zit in spanningggggg!!!!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...