voor jou?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:39 schreef De_Ananas het volgende:
en die wil je nooit met mij spelen
![]()
zeker bang om af te gaan![]()
Ik vind het juist helemaal niet saai, het is beter dan UT, dat is alleen maar rennen schieten en doodgaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:21 schreef wingslevi het volgende:
het spel is juist enorm saai, ik speel het alleen omdat ik het leuk vind om wartjes te spelen
andere mappen nog niet geprobeerd dan??quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
maar wij spelen zoveel dat wij het gewone niet meer leuk vinden....wars zijn spannend en leuk en je moet er goed bij opletten. Gewoon pubje is gewoon rennen en ieder voor zich
Even nieuwe drivers downloaden ? Wat moet downloaden en waar ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:12 schreef Roellio het volgende:
Even nieuwe drivers downloaden. De standaard drivers sturen openGL niet aan.
Waar zie ik hoe mn drivers heten ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
ff googlen....''*naam videokaart* drivers download''
zuchtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:11 schreef Nori het volgende:
[..]
Waar zie ik hoe mn drivers heten ?
Ahhh keej, zoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
zucht![]()
Wat voor videokaart heb je?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:57 schreef Nori het volgende:
[..]
Ahhh keej, zo![]()
Neem maar ff serieus ?
ik overdrijf inderdaad ook wel een beetje, maar het is maar om aan te geven dat skynet noob is hequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef De_Ananas het volgende:
hij overdrijfd...60/15 komt dichter in de buurt
Punkbuster aanzetten?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:25 schreef Nori het volgende:
Oke, ik heb nu 1 gespeeld, alles ging goed. Ik wil een nieuwe game joinen, gaat goed, maar als ie net lijkt klaar te zijn met laden.... FOUTMELDING! Gebeurt nu al 2x achter elkaar, z'on leuk spel, maar wat een gedoe, iemand een idee hoe ik dit fixen kan ?
Ik heb gisteravond 1x gespeeld, dat lukte, nu al meer dan 20 games geprobeerd en hij blijft vastlopen. Mn computer hoort et makkelijk aan te kunnen, staat niet veel software op en de verbinding is redelijk snel....quote:Op maandag 26 juli 2004 00:23 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat probleem heb ik ook gehad, check of je de laatste versie van punkbuster hebt, hoe dat staat uitgelegd in je manual die in je gamedir staat. Zoniet dan moet je punkbuster updaten. Als dat allemaal niet helpt is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem.
Hoe dat op te lossen weet ik ook niet 1-2-3. Bij mij loopt de hele bende ook incidenteel vast, terwijl bij andere games (call of duty, Medalof honor, Red Alert), de boel gesmeerd loopt. Waarom is mij een mystery...
Shrub is een mod met vage shit. Je kunt je dood houden en meer van dat soort trucs, vaag springen etc.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:10 schreef OlieBbol het volgende:
speel vanaf oktober2003 af een toe een hele periode niet en dan weer wel.... ET speelt gewoon zo makkelijk weg...
gebruik ook ASE om servers te zoeken
ff een vraagje wat is precies het verschil tussen de verschillende server typen?:
shrubnet
etmain
etpro
ETpro is het gewone spel....Je hebt er hitsounds enzo bij en je kunt meestal niet voten. Dit is de mod voor de goede serversquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Shrub is een mod met vage shit. Je kunt je dood houden en meer van dat soort trucs, vaag springen etc.
Etmain is het gewone spel,
ETpro is daar een verbeterde versie van...
Maar op een beetje ETpro server wordt geen rook gebruikt. En dat hitsounds is gewoon handig natuurlijk. Weet je tenminste of je iets raakt en ETpro aimt ook heel anders dan ETmain en PB enzo is beter geregeld en je hebt niet van die rare instellingen zoals 100 mijnenquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:02 schreef T1andonly het volgende:
ETpro is niet het gewone spel
ETmain is het gewonespel (duh) Pro is gewoon een mod, die het beter zou moeten maken
hitsound is irritant, kun je gewoon beetje sprayen door rook en je hoort wel als je wat raakt
Nope, kheb geen norton. Kheb et idd toen gespeeld, en ik had het noooooit uit moeten zettenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:01 schreef R_o_N het volgende:
ik zit ook achter een router en geen probleem en je geeft aan dat je al 1 keer gespeeld hebt op eeeuhm Maandag zie ik, dus dat zal het niet zijn...
hmmm ff kijken, draait je toevallig Norton 2004 ? heb wel eens gelezen dat die stoort met online gamen ? mischien dat dat het is ??
succes iig
Hooo.. rustig, waar is de brand? Ok, een quickstart:quote:Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m!
Misschien kun je het hier: http://www.et-strategy.tk/ vinden, ik weet het ook niet meer precies nu. Je moet je config file veranderen met notepad.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:43 schreef 61neorej het volgende:
Weet iemand misschien hoe je 'binds' maakt'?
Ik speel waar zij speelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:55 schreef Miss_Nexhil het volgende:
195.238.1.23:27965
Belgacom, relaxte server.
Volgens mij moet je gewoon knallen met dat ding en staat ie los van de field op want die heeft zijn eigen artillery (by plane)quote:Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef keitel het volgende:
Mijn tweede vraag is: hoe geeft de field op (?) de positie op van de te bombarderen locatie aan de mortierwerper van dienst?
Die oranje roosjes moet je dan in je vizier van je Mortar op richten en op je map "g" kun je zien waar je mortieren terecht komen. Volgens mij worden die oranje dingen idd door de fieldops aangegeven, hijzelf de f.ops gooit daar dan zijn cannister en dan komt er een mortaraanval van de pc, maar je kunt er ook als soldat mortieren op gooienquote:Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef keitel het volgende:
hoe werk je eigenlijk met mortar? Ok je kan in het wilde weg richten, maar soms zie je van die oranje doelroosjes op je HUD. Ik neem aan dat die aangegeven zijn door iemand met binoculars/verrekijker (field op?). Hoe werk je met die doelroosjes, ik bedoel: waar moeten die roosjes staan om m'n mortieren op de aangegeven plaats te krijgen?
Mijn tweede vraag is: hoe geeft de field op (?) de positie op van de te bombarderen locatie aan de mortierwerper van dienst?
dan ben je gewoon gekicked door de Mod.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik werd laatst ook ineens gekicked and temporarily bannedSnap er nog steeds nix van
kan ook gewoon zijn dat je teveel complaints hebt gehad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik werd laatst ook ineens gekicked and temporarily bannedSnap er nog steeds nix van
Ja maar dan zie je die vote toch lopenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef nexhil het volgende:
[..]
kan ook gewoon zijn dat je teveel complaints hebt gehad.
of ze hebben je eruit gevote
dan verdien je gewoon een nekschot, kut cheaterquote:Op donderdag 2 september 2004 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
*Kicked By Punkbuster ; Godmode Enabled "
*zucht* typische skynet speler zeker, dat was sarcastisch bedoeld :xquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef nexhil het volgende:
[..]
dan verdien je gewoon een nekschot, kut cheater
*zucht* typische Cheater zeker, dat was sarcastisch bedoeld :xquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:47 schreef wingslevi het volgende:
[..]
Domme opmerking
medic is ook erg leuk, heel andere speelstijl.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:11 schreef R_o_N het volgende:
Ik snap dat gedoe over die panzers ook niet... het zit toch in het spel ?? ok hij is bedoeld om tanks mee uit te schakelen maar verwacht je dan dat er voor de rest niks mee gedaan word ofzo ? Sniper lan je dan ook wel afschaffen want daar kan je ook veel mee fraggen zonder ondekt te worden hoor...
Zelf ben ik meestal Field Ops. maar onlangs gestart met een Medic toer om daar goed in te worden...
idd, zie je zo een pluim ontstaan van een artillery, zie je je hele team er blindelings inrennen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:52 schreef wingslevi het volgende:
gewoon hard erin rammen als welke klasse dan ook, hoe agressiever je speelt hoe minder tijd de tegenstander heeft om te bedenken wat te doen
neemt niet weg dat je niet als kip zonder kop door moet rennen, wat je op publics vaak ziet gebeuren
Heb ik ook was ook altijd field ops, nu ook wel medic aan het worden, maar 't is echt heel anders, en erg wennen aan het beginquote:Zelf ben ik meestal Field Ops. maar onlangs gestart met een Medic toer om daar goed in te worden
Ja inderdaad, moet er erg aan wennen om niet het gevecht ik te duiken maar stiekum om het hoekje te wachten
Alles geupdate (spel, pb), en met deze foutmelding wordt ik binnen 30 seconden van iedere server getrapt.quote:Server disconnected for unknow reasonPunkbuster client: not connected to a server
Ja da's leuk om te doenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb het vorig jaar echt heel erg veel gespeeld en denk dat ik er weer mee ga beginnen. Was vorig jaar altijd covert ops, zat ventjes die het niet doorhadden dat de naam niet klopte of helemaal niet verscheen, had zo af en toen makkelijk 25 'stealth' kills
als ik Covert op ben ga ik altijd pakkie aandoen en naar fuel dump met engineer, vooral in noob servers is de map dan binnen 5 minuten afgelopenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb het vorig jaar echt heel erg veel gespeeld en denk dat ik er weer mee ga beginnen. Was vorig jaar altijd covert ops, zat ventjes die het niet doorhadden dat de naam niet klopte of helemaal niet verscheen, had zo af en toen makkelijk 25 'stealth' kills
Klinkt goed, misschien wil ik er wel bij, ik laat het nog weten,quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:02 schreef nexhil het volgende:
ik zoek wat mensen voor onze clan.
- ben je 18+
- en ben je geen lame motherfucker
- en geen ultra noob
kijk even op www.eikelbyte.nl of mail me even op nexhil@gmail.com
-we hebben een eigen private server
-leuke members
ik heet zelf ook markquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Klinkt goed, misschien wil ik er wel bij, ik laat het nog weten,
Ik ben 20, geen lame motherfucker, en pro. Wel tijdje niet gespeeld dus moet nog even inkomen
jouw nick ben ik reeds tegengekomen denk ik, maar is een tijdje terug. Heb hier slechte verbinding.quote:Op woensdag 17 november 2004 07:37 schreef nexhil het volgende:
[..]
ik heet zelf ook mark
maar het grootste gedeelte gaat het gewoon om de fun... er is een pro gedeelte "in aanbouw"
en als je trickjumps kent is dat leuk meegenomen, mag je het ons leren
ik hoor het wel van je.
we hebben een fun gedeelte en er is een wat serieuzer gedeelte in aanbouw onder leding van mij... het fun gedeelte is zo van: niks hoeft.... doe mee wanneer je wiltquote:Op woensdag 17 november 2004 19:21 schreef R_o_N het volgende:
Hmm is het de bedoeling dat er ook "wars" gespeeld gaan worden enzo ?? want het lijkt me wel leuk om eens met wat "vaste" mensen te spelen enzo, maar ik speel niet echt op vaste avonden/tijden eigenlijk...
Dus mocht je interesse hebben in een "freelance" FieldOps/Soldier dan heb ik wel interesse
Hoor het wel...
bij deze welkomquote:Op woensdag 17 november 2004 19:46 schreef R_o_N het volgende:
Okidoki, dan geef ik me bij deze voor het "fun" gedeelte open zal ik a.s. dinsdag van de partij zijn... moet ik nog ergens iets invullen ofzo ? op jullie site ???
Wat ik al zei: redelijk allround op de standaardmaps, ik wordt nog weleens geowned op custommaps, maar het valt wel mee hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 08:09 schreef nexhil het volgende:
Bonobo11 en Markster zijn jullie goed? we zoeken nog steeds members
Ik heb geen msn en zal het forum checkenquote:Op maandag 22 november 2004 13:24 schreef nexhil het volgende:
als je intresse hebt moet je me gewoon even op ons forum rond kijken
of voeg me even toe op je msn anders.
quote:Op maandag 22 november 2004 13:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb geen msn
zoek je nog een clan? we zijn sinds gisteren ook geregistreerd op clanbase...dus we willen binnenkort ook aan een competitie meedoen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ik speel weer ET (voor een paar maanden al) en heb net tegen 1 van de beste werelds gespeeld. Wel 3-1 verloren maar toch
. Als er iemand wat webspace heeft en demo's erop wil gooien
. Hoop dat dit topic weer wat vaker wordt gebruikt. Wil weleens een keertje tegen mede FOKkers spelen
![]()
cheaters valt wel mee.... punkbuster (mits op de server geinstalleerd) haalt de meeste er wel uitquote:Op donderdag 25 november 2004 23:49 schreef OreO het volgende:
toch maar weer instaleren dit spel.. kijken of ik me oude skills nog hebzijn er trouwens veel cheaters?
Had een tijdje terug dat we bij fuel dump hadden opgeblazen zonder Covert...quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:46 schreef 61neorej het volgende:
[..]
als ik Covert op ben ga ik altijd pakkie aandoen en naar fuel dump met engineer, vooral in noob servers is de map dan binnen 5 minuten afgelopen
Ik zoek nog een clan maar met alle respect denk ik niet dat jullie mijn niveau zijn. Ik zoek een europese (sub)top clan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:02 schreef nexhil het volgende:
[..]
zoek je nog een clan? we zijn sinds gisteren ook geregistreerd op clanbase...dus we willen binnenkort ook aan een competitie meedoen.
maak die clan dan ff een topclanquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zoek nog een clan maar met alle respect denk ik niet dat jullie mijn niveau zijn. Ik zoek een europese (sub)top clan.
ik zit meestal hier:
213.115.128.60:27960
212.13.197.137:27964
84.244.136.24:27960
195.130.132.153:27961
195.130.132.153:27962
Ik wil weleens tegen een paar FOK!kers spelen
Ik speel met de nick Jessica Simpsonof PLU172|
Nee dat kan ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef T1andonly het volgende:
[..]
maak die clan dan ff een topclan
Ik denk dat ik dat ongeveer wel weet als ik dit hier zo allemaal lees, maar no offence. Heb samen met levi nu een clan gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:11 schreef OreO het volgende:
lol hoe kan jij ons niveau weten? :S
Op zich niet maar als ik zo jullie verhalen over publics lees enzo en dat jullie net een ladder zijn gejoined dan kan ik daar wel een beeld van scheppen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:28 schreef OreO het volgende:
wat hier staat zegt niks.
Ja denk het wel....heb je irc? #capillamentarius @ quakenet dan. Ik ben PLU172quote:Op zondag 28 november 2004 12:28 schreef T1andonly het volgende:
Spelen jullie vanmiddag nog
gewoon verder blijven zoeken dan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zoek nog een clan maar met alle respect denk ik niet dat jullie mijn niveau zijn. Ik zoek een europese (sub)top clan.
ik zit meestal hier:
213.115.128.60:27960
212.13.197.137:27964
84.244.136.24:27960
195.130.132.153:27961
195.130.132.153:27962
Ik wil weleens tegen een paar FOK!kers spelen
Ik speel met de nick Jessica Simpsonof PLU172|
I know i knowquote:Op zondag 28 november 2004 02:52 schreef wingslevi het volgende:
sorry, maar plu is echt HEEL goed... 3vs1 tegen de nummer 1 van europa en ze allemaal doodmaken, dat is lief:)
je stond in mijn verkeerde msn ... ik heb je zojuist even mij de goede toegevoegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 03:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Sounds like a dare
Hehequote:Op vrijdag 26 november 2004 09:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil ook wel meespelen als ik misschien nodig kan zijn.
Wat zijn een beetje de vereiste en verplichte mods?
ETPro heb ik helemaal geen ervaring mee nog
Speel altijd voor de fun in een aantal servers, maar wil wel eens meespelen
|[[7-$!Ns]]| is mijn artiestennaam.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 03:11 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb vandaag nog met je gespeeld
Ik ben Wootje![]()
heej wil je nog meedoen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:41 schreef T1andonly het volgende:
eerst was ik T1andonly en op mijn nieuwe PC gewoon 7-$!Nswe spelen wel weer keertje met en tegen elkaar
gzellig
ons motto:quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:08 schreef T1andonly het volgende:
Ik speel meestal gewoon voor mijn plezier, maar dan wel gewoon serieus...
met een beetje goed team is alles te winnen.
gezelligheid gaat bij mij altijd voorop
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:08 schreef nexhil het volgende:
[..]
heej wil je nog meedoen?
waar spelen jullie meestal?
nope, alleen 6vs6quote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zie Eykelbyte bij nieuwe clans op CB staanSpelen jullie ook 3vs3 ladder? Dan kan ik jullie uitdagen als jullie dat willen
We moeten nog 2 members hebben en dan gaan we 6vs6 doen. Mijn clan (samen met wingslevi) heet capillamentariusquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef nexhil het volgende:
[..]
nope, alleen 6vs6
misschien later dat als 6vs6 niets wordt, dat we dan 3vs3 moeten.
hoe heet jouw clan?
Ik heb ooit op een franse server wel met bots gespeeld meen ikquote:Op woensdag 8 december 2004 14:17 schreef nexhil het volgende:
er waren toen een paar man met bots bezig voot ET... ie hier al wat uitgekkomen? ik ben het een beetje uit het oog verloren eerlijk gezegd.
hehe ... lekker over nagedacht danquote:Op woensdag 8 december 2004 15:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een franse server wel met bots gespeeld meen ik
alleen de Cov. Ops was toen zo goed als nutteloos omdat de bots die evengoed als enemy zagen
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef nexhil het volgende:
volgens mij identiek
grafisch is het volgens mij gewoon een hele verbetering
Dan neem ik de moeite niet eens om het te downloadenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dan neem ik de moeite niet eens om het te downloaden
Bedankt!
snap niet wat er debiel aan is? ze voegen juist wat toe aan het spel.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.
Door die XP is er geen teamplay en wil iedereen gewoon maar zoveel XP halen (in een public dan he). Die mortier is het lameste wat er is. Je hebt scripts dat je op een knopje drukt en dan de mortier precies goed valt. Cov op heb je totaal niks aan behalve de CP opblazen bij Supply Depotquote:Op donderdag 9 december 2004 08:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
snap niet wat er debiel aan is? ze voegen juist wat toe aan het spel.
ok mortieren zijn irritant....( als ze op je hoofd landen dan)..maar covert ops en zijn maar wat handig in sommige situaties.
en veel naders is het niet want ET zou eerst een add-on voor RTCW worden.
ET is gewoon veel gelikter. (vind ik dan)
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)quote:Op donderdag 9 december 2004 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Cov op heb je totaal niks aan behalve de CP opblazen bij Supply Depot
http://www.eikelbyte.nl/forum/viewtopic.php?t=151&start=15quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef Frollo het volgende:
OK, we gaan het gewoon proberen, wordt vast lachen. Tnx
en ook nog snipen!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)
- engineers naar binnen lokken bij de FD
- mg's opblazen
- je tegenstander onverwacht vanachter de linies pakken als je hun suit aan hebt.
- assault ramps opblazen
- generators opblazen
....tis maar wat je niks noemt zeg
ik ben meestal engineer ...maar ik ben zeker fan van de covert ops...
Aan alles heb je niks aan in een war behalve de ramp opblazen maar battery wordt bijna nooit gespeeld. Mg's opblaen is onzin en Fuel Dump wordt ook nooit gespeeld. Je tegenstanders zien je makkelijk in een pakje en is dus ook onnuttig.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)
- engineers naar binnen lokken bij de FD
- mg's opblazen
- je tegenstander onverwacht vanachter de linies pakken als je hun suit aan hebt.
- assault ramps opblazen
- generators opblazen
....tis maar wat je niks noemt zeg
ik ben meestal engineer ...maar ik ben zeker fan van de covert ops...
Ja klopt:)quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:07 schreef T1andonly het volgende:Wootje soms is het lame-13ejarige kindjes gehalte op de server van jou best wel hoog te noemen
doe er wat aan
Fueldump wordt nooit gespeeld? vanaf dit moment neem ik niet echt meer serieusquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aan alles heb je niks aan in een war behalve de ramp opblazen maar battery wordt bijna nooit gespeeld. Mg's opblaen is onzin en Fuel Dump wordt ook nooit gespeeld. Je tegenstanders zien je makkelijk in een pakje en is dus ook onnuttig.
Klopt toch niets van als je een 3v3 speelt dan is de communicatie binnen je team zo goed, dat je weet wanneer een Cov Ops een pakje van een ander aanheeft.quote:Op zondag 12 december 2004 10:00 schreef nexhil het volgende:
[..]
en als je een paar sterren hebt dan zien ze je echt niet zo snel dus wat mij betreft praat je poep.
Hehe.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef T1andonly het volgende:
Ik dacht dat je referee was daar mén
Schatte je te hoog in zie ik
En ik ben zo'n beetje aan het afkickenquote:
er is meer in het leven dan 3vs3quote:Op zondag 12 december 2004 13:07 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Klopt toch niets van als je een 3v3 speelt dan is de communicatie binnen je team zo goed, dat je weet wanneer een Cov Ops een pakje van een ander aanheeft.
Bij een 3v3 weet je echt wel wie waar is op welk moment
Ik ben meestal engineer, en ik heb een schurfthekel aan soldiers. Die zijn zo kansloos. Zoals gister, was niemand medic, en ik was engineer, nog 2 anderen waren engineer en 3 waren soldier. (1tje met flamer en 2 met panzerfaust).quote:Op maandag 13 december 2004 08:20 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb dit weekend weer wat meer gespeeld, omdat ik me verveelde
en ik kan met alles nu wel redelijk spelen, maar kblijf nu het liefste medic omdat ik dan het nuttigste ben
Je hebt nooit een war gespeeld?quote:Op zondag 12 december 2004 10:00 schreef nexhil het volgende:
[..]
Fueldump wordt nooit gespeeld? vanaf dit moment neem ik niet echt meer serieus
wat is er nou weer onzin aan mg's opblazen? bij de railgun heb je al 2 mg''s die pretitiger zijn als je ze niet tegen je hebt......... Command post van de allies opblazen bij de de radar zodat ze daar nit kunnen spawnen is ook handig.
en als je een paar sterren hebt dan zien ze je echt niet zo snel dus wat mij betreft praat je poep.
yeah rightquote:Op maandag 13 december 2004 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt nooit een war gespeeld?![]()
gelukkig wel, want persoonlijk haat ik het om 3v3 te spelenquote:
Als ik je zo hoor weet ik dus wel dat je nooit wars speelt. Iig niet op hoog niveau. Fuel Dump dat gespeeld wordt, Cov op's, pakjes stelen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef nexhil het volgende:
[..]
yeah right![]()
toch knap dat jij alles van me weet
nou niet dus.
jij blijft maar in die 3 vs 3 circel hangen... kom er eens uit ...er is meer!quote:Op maandag 13 december 2004 17:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor weet ik dus wel dat je nooit wars speelt. Iig niet op hoog niveau. Fuel Dump dat gespeeld wordt, Cov op's, pakjes stelen.![]()
Fuel Dump wordt ook niet in 6vs6 gespeeld. Cov op heb je daar ook niks aan en publics speel ik neit zo vaak (iig geen servers waar ze rail gun battery of fuel dump spelen). En ja, ik speel bijna elke dag een 3vs3 war op hoog niveau.quote:Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef nexhil het volgende:
[..]
jij blijft maar in die 3 vs 3 circel hangen... kom er eens uit ...er is meer!
en buiten dat... er is ook nog een uitvinding genaamd public servers...
of jij speelt elke dag wars op een hoog niveau?
geen fueldump 6 vs 6?quote:Op maandag 13 december 2004 19:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fuel Dump wordt ook niet in 6vs6 gespeeld. Cov op heb je daar ook niks aan en publics speel ik neit zo vaak (iig geen servers waar ze rail gun battery of fuel dump spelen). En ja, ik speel bijna elke dag een 3vs3 war op hoog niveau.
Ja, geen soldier zijnquote:Op zondag 26 december 2004 03:49 schreef VinnieJones het volgende:
ik begin vandaag pas met dit spel.. Nog tips ?![]()
Kom naar gameservers.net server 2 of 3quote:Op zondag 26 december 2004 03:49 schreef VinnieJones het volgende:
Niet gaan schelden als je doodgaat. Niemand kickvoten (behalve als ze expres teamkillen) , begin in een rustige server en verken de mappen, scheld niemand uit voor cheater.quote:Op zondag 26 december 2004 03:49 schreef VinnieJones het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:32 schreef T1andonly het volgende:
Ik speel het nog af en toe voor de lol. Vooral in de gameservers.net servers, gezellige groep daar meestal
IK speel nu onder de naam Shattered*Dreams, dus kom je nog vaak genoeg tegenquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
![]()
was jij nou die met d e groene nick:P
Ik wil wel een keertje een kijkje nemen daar. Mijn nick is PLU172quote:Op maandag 4 april 2005 10:30 schreef nexhil het volgende:
82.192.80.136:27930 public server onine!!
ok dan,quote:Op maandag 4 april 2005 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje een kijkje nemen daar. Mijn nick is PLU172
nee als we custom maps op onze server hebben staan...dan gingen die er maar met 5 kb/s af... nu moet het weer harder gaanquote:Op donderdag 7 april 2005 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
www.enemy-territory.com
Kun je een hoop mappen snel downloaden
ik vind AA echtquote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef rattaplan het volgende:
heb hem van de compuer gegooid, heb altijd leuk na het stappen kunnen schieten! Maar heb nu americas army en call of duty....... games over
voor de gene die het nog niet kennen, download americas army en zet ff door bij de trainingen. Kom langs bij de fok clan! voor vragen
Hmm ja maar ik heb er ook nog een paar geprobeerd die niet op die ingame serversearch stonden en die werkten ook nietquote:Op donderdag 14 april 2005 21:16 schreef T1andonly het volgende:
De ingame serversearch heeft het bij mij nooit gedaan, ik gebruik altijd
The All Seeing Eye voor zo'n spellen, een programma dat alle servers ongeveer wel op een rijtje set, voor elk spel
Je hebt mail, lekker laat maar goed.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef nexhil het volgende:
overlast heb jij niet eens zin om mee te doen? ben je een beetje goed?
Beta versie ofzo ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik speel dit ook. Hoe komt het dat die screens er anders uitzien dan mijn versie ? (Health enzo)
http://www.splashdamage.com/index.php?name=pnPHPbb2&file=viewtopic&t=12970 ; het zou over moeten zijnquote:09/16/2005 13:50:23 - "Hendrik Thole"
Note #2: One of the master servers was down. It is back online and everything should be working fine. Thanks for your information!
splash Damage. www.splashdamage.itquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef dramslag het volgende:
sD is een clan?
Een totaal nutteloze update blijkbaar, want onmiddellijk na de hele zooi hebben we een cheater met aimbot aan het werk gezien op een PB-server. Hij gaf ononderbroken headshots door rookgordijnen heen, en schoot zwemmend dwars door de hoofden van speler tot speler. Ok, sommige spelers zijn goed, maar dit was overduidelijk en hij werd gekickt. Hij ontkende het zelfs niet.quote:Op maandag 19 september 2005 12:56 schreef De_Ananas het volgende:
BTW toen mensen afgelopen dagen niet op servers konden kwam omdat Punkbuster ging updaten en daarna lagen alle servers eruit.
heb hetzelfde gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef keitel het volgende:
[..]
Een totaal nutteloze update blijkbaar, want onmiddellijk na de hele zooi hebben we een cheater met aimbot aan het werk gezien op een PB-server. Hij gaf ononderbroken headshots door rookgordijnen heen, en schoot zwemmend dwars door de hoofden van speler tot speler. Ok, sommige spelers zijn goed, maar dit was overduidelijk en hij werd gekickt. Hij ontkende het zelfs niet.
je moet gewoon de server list sorteren op kaartnaam, dat een paar keer doen en je vindt wel een server [hoop ikquote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef keitel het volgende:
Heeft iemand Alpine Assault, een nieuwe ET-map, al gespeeld? Zo ja: comments + welke server draait'm?
Bergen ziet er ook wel spectaculair uit.
Het is vooral nieuws ja. Je kunt ook bij journals kijken, staan altijd wel grappige dingen in en soms ook handige dingenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef Salteh het volgende:
Ik kan geen forums vinden op xfire.be, heb zelf dan liever de Splash Damage.com forums..
Xfire.be is vooral nieuws, I guess
Je kunt denk ik het beste config van Clanbase.com vandaan halen. Anders kan ik wel ff vragen aan mensen die de populairste servers beheren.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef IFASS het volgende:
Nou ja
Als jullie een package samen willen stellen wat volgens jullie de beste config heeft (dus mods/config/mapcycle/gamemode etc.) dan wil ik die er wel op draaien.
Teamspeak of Ventrilo kan ik er ook opzetten, net wat het meest gewenst is.
is er weer hetzelfde probleem aan de hand?quote:Op maandag 19 september 2005 12:56 schreef De_Ananas het volgende:
BTW toen mensen afgelopen dagen niet op servers konden kwam omdat Punkbuster ging updaten en daarna lagen alle servers eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |