abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18890343
Vorige deel
[PC] Het grote Wolfenstein Enemy Territory Topic! (Deel 3)

Het verhaal
Aanvankelijk zou Enemy Territory een aanvulling worden voor Return of Castle Wolfenstein welke je in de winkel aan kon schaffen en waar je het originele spel voor geinstalleerd diende te hebben. Daarna veranderde dit in een stand-alone aanvulling en vervolgens werd de hele uitbreiding zelfs geschrapt. Op al het werk niet verloren te laten gaan heeft men wel besloten om het multiplayer-gedeelte van het spel gratis beschikbaar te stellen en het beste nieuws is nog wel: je hebt Return to Castle Wolfenstein er niet eens voor nodig!

Enemy Territory biedt je een zestal maps waarop je met maximaal 64 man de strijd aan gaan. Het spel is maar liefst 258 Mb groot, maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, dus downloaden die handel! Enemy Territory is te vinden bij 3D Gamers, Shacknews en WorthPlaying.

Steeds meer eerste indrukken verschijnen van Enemy Territory, de standalone uitbreiding van Return to Castle Wolfenstein. En alle indrukken zijn erg positief. Sterf je zelf, dan ga je in de bekende limbo mode, maar kun je nog steeds je maten opdrachten geven en een medic vragen of hij je komt redden. Alle multiplayer fans kunnen zich verheugen met nieuwe multiplayer maps en klasse, maar vooral met het skillsysteem. Tijdens het online spelen worden namelijk 5 eigenschappen bijgehouden, namelijk heavy weapons, light weapons, battle sense, engineer skills, en medic skills. Schiet je een aantal tegenstanders dood met een pistool, dan zal je light weapons skill verbeteren.
quote:
The second major change to Wolfenstein's multiplayer component is the addition of the covert ops class. Silence is this character's specialty, and as such his primary weapon is a new silenced sniper rifle. He also has the ability to carry a silenced version of the Sten from the original game. The covert ops player's secondary abilities include being able to spot land mines--which can now be dropped by engineers--by using his binoculars. He can also steal the uniform off any fallen enemy and assume his identity. His cover will be blown if he fires his weapon, but otherwise, the only way for an enemy to spot a covert ops player in disguise is by the weapon he's carrying and by the lack of the player's name atop his head--when you target your true allies in the game, their names appear above their heads.
Screenshots

Hoe kleur in mijn nick in ET?
Hieronder een handige link Heel simpel
Nick/Color maker

Hieronder vind je een aantal handige links:
  • Planet Wolfenstein (gamespy network)
  • RTCW World.com
  • Wolfenstein.nl
  • Enemy Territory for Dummies
  • Enemy Territory Configbuilder
  • RTCW Files
  • GameServers.net
  • Official RTCW website
  • Activision
  • Splash Damage
  • ID Software

Mirrorlist:
  • XS4ALL (FTP): Alle bestanden
  • FilePlanet: Windows | Linux
  • FileShack: Windows | Linux
  • 3D Gamers: Alle bestanden
  • Worthplaying: Alle bestanden
  • RTCWFiles.com: Alle bestanden
  • GamingHorizon: Alle bestanden
  • BarrysWorld: Windows | Linux
  • Jolt.co.uk: Windows | Linux
  • Fragland.net: Alle bestanden
  • RTCW City: Windows | Linux
  • GameZone Online: Alle bestanden
  • GameHelper: Alle bestanden
  • RTCWWorld: Alle bestanden
  • Ausgamers: Windows | Linux
  • Gamers Hell: Alle bestanden
  • SeeMePlayMe: Alle bestanden

Patch 1.02:
  • FilePlanet: Windows | Linux
  • GameSpot: Windows
  • 3D Gamers: Alle bestanden
  • Ausgamers: Windows | Linux
  • RtCWFile: Windows
  • IGN: Windows
  • RtCW.jolt.co.uk: Windows
  • WorthPlaying: Alle bestanden
  • Gaming Asylum: Windows | Linux
  • FileFront: Windows | Linux
  • GamersHell: Windows | Linux
  • SweRTCW: Windows | Linux
  • GameClubCentral: Windows | Linux
  • eXtreme Players (Duits): Windows | Linux
  • Universe Gaming: Windows | Linux
  • Wolfenstein City (Duits): Windows | Linux
  • RtCWOnline.com: Alle bestanden
  • GameChronicles: Windows
  • FragLand: Windows | Linux
  • GameZone: Alle bestanden

Map Editor mirrorlist:
  • FilePlanet
  • 3DGamers
  • RtCWFiles
  • Worthplaying
  • 3D Downloads
  • Gamers Hell

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
    Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

Enkele Enenmy Territory Players:
    maxximus - mat_herben - 61neorej - bmwm3 - miss_nexhil - zwansen - capibar - ra-z - ramseseii - bonobo11 - shakes - keijz - kooba - paarse_paashaas

Enkele favourite Servers
    Devnull server - XS4ALL servers - Tiscali servers

________________________________________________________________________________________

Hier graag verder!! Houdt het vooral gezellig

[ Bericht 1% gewijzigd door BMWM3 op 06-05-2004 19:12:09 ]
  •   dinsdag 4 mei 2004 @ 22:15:24 #2
    67128 capibar
    Ondertitels zijn overschat.
    pi_18890522
    quote:
    Het spel is maar liefst 258 Mb groot
    maar liefst? een beetje spel is tegenwoordig 1,5 gigabyte
    pi_18890535
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:15 schreef capibar het volgende:

[..]

pi_18890553
    die screenshots zijn nou ook niet echt up to date hé
    Scheren is voor schapen!
    pi_18890565
    goeie op
    ik game de laatste tijd neit meer zo vaak, maar dat komt voral door m'n gare videokaart
      dinsdag 4 mei 2004 @ 22:18:55 #6
    88655 kooba
    Met dubbel o...
    pi_18890611
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:17 schreef keijz het volgende:
    goeie op
    ik game de laatste tijd neit meer zo vaak, maar dat komt voral door m'n gare videokaart
    dude, dat spel is like wat, 2 jaar oud ofzo, mijn GF256 trok dat nog prima
    'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
    pi_18890823
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:18 schreef kooba het volgende:

[..]

dude, dat spel is like wat, 2 jaar oud ofzo, mijn GF256 trok dat nog prima
    ja hij trekt het ook wel, maar is gewoon kapot ofzo, moet hem ff inruilen, mja.. moet ik weer helemaal naar buiten naar de computerzaak he
    pi_18890893
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:17 schreef keijz het volgende:
    goeie op
    Bedankt!

Kon helaas geen betere screenshots vinden. Dus vandaar
      dinsdag 4 mei 2004 @ 22:33:25 #9
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_18890962
    * Bonobo11 v57
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_18891296

pi_18891342

pi_18891361
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:30 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Bedankt!

Kon helaas geen betere screenshots vinden. Dus vandaar
    2e hit google
    pi_18893325
    Bedankt!
      woensdag 5 mei 2004 @ 01:15:38 #14
    67128 capibar
    pi_18894476
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:16 schreef Ra-z het volgende:

[..]

het is toch zo?
    pi_18895451
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2004 22:15 schreef capibar het volgende:

[..]

mischien een keer je screenhost demo's stats en dergelijek leeghalen.

die van mij is maar 720 MB (en toch aardig wat custom maps er in zitten)
    FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
      woensdag 5 mei 2004 @ 02:46:18 #16
    67128 capibar
    pi_18895482
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2004 02:41 schreef Maxximus het volgende:

[..]

mischien een keer je screenhost demo's stats en dergelijek leeghalen.

die van mij is maar 720 MB (en toch aardig wat custom maps er in zitten)
    waar heb je het over?
    ik regeerde op het feit dat het spel maarliefst 200 nogwat mb is, maar dat is helemaal niet maarliefst, dat is niks voor een spel.
    pi_18895809
    De game is vrij saai... Ik speel het enkel en alleen competitief maar de maptijden zijn veel te lang. Rtcw was tenminste 8-10 minuten. ET is 20 minuten lang tegen een muur op lopen (bij wijze van).

Trouwens op clanbase.com staan veel demo's van EC matches. Watch and learn. Komende week zijn ook de play-offs van de Eurocup (kwart finales). Als je beter wilt worden moet je eens naar die demos kijken.

Mocht iemand pubben leuk vinden dan is de BIO clanserver een goede server. Die en Efterlyst zijn de enige goede pubs in Europe. In US zijn de Locked on Target pubs goed gevuld moet goede spelers
    pi_18900052
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef Shakes het volgende:
    De game is vrij saai... Ik speel het enkel en alleen competitief maar de maptijden zijn veel te lang. Rtcw was tenminste 8-10 minuten. ET is 20 minuten lang tegen een muur op lopen (bij wijze van).

Trouwens op clanbase.com staan veel demo's van EC matches. Watch and learn. Komende week zijn ook de play-offs van de Eurocup (kwart finales). Als je beter wilt worden moet je eens naar die demos kijken.

Mocht iemand pubben leuk vinden dan is de BIO clanserver een goede server. Die en Efterlyst zijn de enige goede pubs in Europe. In US zijn de Locked on Target pubs goed gevuld moet goede spelers
    30 minuten bedoel je
      woensdag 5 mei 2004 @ 11:53:46 #19
    67128 capibar
    pi_18900752
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef Shakes het volgende:

ik had ook een filmpje gezien met allemaal trickjumps, zo konden de allies gewoon over de muur heen springen (bij oasis) en er was er ook een om de basis bij fueldump binnen te springen.
    pi_18900798
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef capibar het volgende:

[..]

ik had ook een filmpje gezien met allemaal trickjumps, zo konden de allies gewoon over de muur heen springen (bij oasis) en er was er ook een om de basis bij fueldump binnen te springen.
    heb je die nog steeds??
      woensdag 5 mei 2004 @ 11:57:58 #21
    67128 capibar
    pi_18900864
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef keijz het volgende:

[..]

heb je die nog steeds??
    ja, ik zal even kijken of ik kan vinden waar ik hem heb gedownload (hij duurde trouwens 14 minuten)
      woensdag 5 mei 2004 @ 12:04:19 #22
    67128 capibar
    pi_18901046
    het filmpje heet frags 'n jumps en is van een clan genaamd shadow force germany, maar op hun site kan je het filmpje niet meer downloaden (datalimiet overschreden) ik heb hem van een andere site gedownload, maar ik weet niet meer welke.
    [edit]
    ik heb 'm al:
    http://www.swertcw.com/default.php?c=download&p=comments&id=587
    pi_18901132
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2004 12:04 schreef capibar het volgende:
    het filmpje heet frags 'n jumps en is van een clan genaamd shadow force germany, maar op hun site kan je het filmpje niet meer downloaden (datalimiet overschreden) ik heb hem van een andere site gedownload, maar ik weet niet meer welke.
    [edit]
    ik heb 'm al:
    http://www.swertcw.com/de(...)7
    danku
    pi_18903097
    wat een cool filmpje , dat over de muur van de fuel dump springen lukt me echt niet
      woensdag 5 mei 2004 @ 13:51:26 #25
    69559 61neorej
    Geeft licht in het donker
    pi_18903637
    filmpje doet het niet bij mij
    silence can say more than thousand words
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')