Ik denk dat ik dat ongeveer wel weet als ik dit hier zo allemaal lees, maar no offence. Heb samen met levi nu een clan gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:11 schreef OreO het volgende:
lol hoe kan jij ons niveau weten? :S
Op zich niet maar als ik zo jullie verhalen over publics lees enzo en dat jullie net een ladder zijn gejoined dan kan ik daar wel een beeld van scheppen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:28 schreef OreO het volgende:
wat hier staat zegt niks.
Ja denk het wel....heb je irc? #capillamentarius @ quakenet dan. Ik ben PLU172quote:Op zondag 28 november 2004 12:28 schreef T1andonly het volgende:
Spelen jullie vanmiddag nog
gewoon verder blijven zoeken dan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zoek nog een clan maar met alle respect denk ik niet dat jullie mijn niveau zijn. Ik zoek een europese (sub)top clan.
ik zit meestal hier:
213.115.128.60:27960
212.13.197.137:27964
84.244.136.24:27960
195.130.132.153:27961
195.130.132.153:27962
Ik wil weleens tegen een paar FOK!kers spelen
Ik speel met de nick Jessica Simpsonof PLU172|
I know i knowquote:Op zondag 28 november 2004 02:52 schreef wingslevi het volgende:
sorry, maar plu is echt HEEL goed... 3vs1 tegen de nummer 1 van europa en ze allemaal doodmaken, dat is lief:)
je stond in mijn verkeerde msn ... ik heb je zojuist even mij de goede toegevoegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 03:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Sounds like a dare
Hehequote:Op vrijdag 26 november 2004 09:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil ook wel meespelen als ik misschien nodig kan zijn.
Wat zijn een beetje de vereiste en verplichte mods?
ETPro heb ik helemaal geen ervaring mee nog
Speel altijd voor de fun in een aantal servers, maar wil wel eens meespelen
|[[7-$!Ns]]| is mijn artiestennaam.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 03:11 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb vandaag nog met je gespeeld
Ik ben Wootje![]()
heej wil je nog meedoen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:41 schreef T1andonly het volgende:
eerst was ik T1andonly en op mijn nieuwe PC gewoon 7-$!Nswe spelen wel weer keertje met en tegen elkaar
gzellig
ons motto:quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:08 schreef T1andonly het volgende:
Ik speel meestal gewoon voor mijn plezier, maar dan wel gewoon serieus...
met een beetje goed team is alles te winnen.
gezelligheid gaat bij mij altijd voorop
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:08 schreef nexhil het volgende:
[..]
heej wil je nog meedoen?
waar spelen jullie meestal?
nope, alleen 6vs6quote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zie Eykelbyte bij nieuwe clans op CB staanSpelen jullie ook 3vs3 ladder? Dan kan ik jullie uitdagen als jullie dat willen
We moeten nog 2 members hebben en dan gaan we 6vs6 doen. Mijn clan (samen met wingslevi) heet capillamentariusquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:48 schreef nexhil het volgende:
[..]
nope, alleen 6vs6
misschien later dat als 6vs6 niets wordt, dat we dan 3vs3 moeten.
hoe heet jouw clan?
Ik heb ooit op een franse server wel met bots gespeeld meen ikquote:Op woensdag 8 december 2004 14:17 schreef nexhil het volgende:
er waren toen een paar man met bots bezig voot ET... ie hier al wat uitgekkomen? ik ben het een beetje uit het oog verloren eerlijk gezegd.
hehe ... lekker over nagedacht danquote:Op woensdag 8 december 2004 15:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een franse server wel met bots gespeeld meen ik
alleen de Cov. Ops was toen zo goed als nutteloos omdat de bots die evengoed als enemy zagen
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef nexhil het volgende:
volgens mij identiek
grafisch is het volgens mij gewoon een hele verbetering
Dan neem ik de moeite niet eens om het te downloadenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dan neem ik de moeite niet eens om het te downloaden
Bedankt!
snap niet wat er debiel aan is? ze voegen juist wat toe aan het spel.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.
Door die XP is er geen teamplay en wil iedereen gewoon maar zoveel XP halen (in een public dan he). Die mortier is het lameste wat er is. Je hebt scripts dat je op een knopje drukt en dan de mortier precies goed valt. Cov op heb je totaal niks aan behalve de CP opblazen bij Supply Depotquote:Op donderdag 9 december 2004 08:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
snap niet wat er debiel aan is? ze voegen juist wat toe aan het spel.
ok mortieren zijn irritant....( als ze op je hoofd landen dan)..maar covert ops en zijn maar wat handig in sommige situaties.
en veel naders is het niet want ET zou eerst een add-on voor RTCW worden.
ET is gewoon veel gelikter. (vind ik dan)
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)quote:Op donderdag 9 december 2004 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Cov op heb je totaal niks aan behalve de CP opblazen bij Supply Depot
http://www.eikelbyte.nl/forum/viewtopic.php?t=151&start=15quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef Frollo het volgende:
OK, we gaan het gewoon proberen, wordt vast lachen. Tnx
en ook nog snipen!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)
- engineers naar binnen lokken bij de FD
- mg's opblazen
- je tegenstander onverwacht vanachter de linies pakken als je hun suit aan hebt.
- assault ramps opblazen
- generators opblazen
....tis maar wat je niks noemt zeg
ik ben meestal engineer ...maar ik ben zeker fan van de covert ops...
Aan alles heb je niks aan in een war behalve de ramp opblazen maar battery wordt bijna nooit gespeeld. Mg's opblaen is onzin en Fuel Dump wordt ook nooit gespeeld. Je tegenstanders zien je makkelijk in een pakje en is dus ook onnuttig.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)
- engineers naar binnen lokken bij de FD
- mg's opblazen
- je tegenstander onverwacht vanachter de linies pakken als je hun suit aan hebt.
- assault ramps opblazen
- generators opblazen
....tis maar wat je niks noemt zeg
ik ben meestal engineer ...maar ik ben zeker fan van de covert ops...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |