maar zijn ze ook actief als Xbox posters op dit forum? NEE! Het zijn meer nintendo/ps2 bezitters die er een Xbox bij hebben staan voor de lol! Gamen doen ze er niet op!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
2) Van de 15 nieuwe games redactie leden zijn er 5 met een Xbox, 4 met een PS2 en 7 met een Cube.
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
maar zijn ze ook actief als Xbox posters op dit forum? NEE! Het zijn meer nintendo/ps2 bezitters die er een Xbox bij hebben staan voor de lol! Gamen doen ze er niet op!
Ieder wat wils, maar dat hou niet tegen dat wij ook graag veel en goed nieuws over de Xbox willen!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waarom laten ze die X-BOX staan...
omdat ze een betere console hebben dus![]()
ik mag nu met rechtquote:Op zondag 18 juli 2004 20:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waarom laten ze die X-BOX staan...
omdat ze een betere console hebben dus![]()
Chocobo en Fliepke zeggen je zeker nietsquote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
maar zijn ze ook actief als Xbox posters op dit forum? NEE! Het zijn meer nintendo/ps2 bezitters die er een Xbox bij hebben staan voor de lol! Gamen doen ze er niet op!
Chocobo is PS2, Fliepke is van alle consoles! Maar dat zouden er dan 1,5 zijn. Lekker eerlijk tegenover 7 gamecube poster!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chocobo en Fliepke zeggen je zeker niets![]()
Fanboysquote:Op zondag 18 juli 2004 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik mag nu met rechtFanboy
![]()
zeggen
echt actieve gamers posten hier niet, die gamenquote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit wat voor consoles ze thuis hebben staan , ik heb ook een ps2 meer maar als ik bv GT3 speel kan ik nog speeds toegeven dat het een super spel is.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:00 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Chocobo is PS2, Fliepke is van alle consoles! Maar dat zouden er dan 1,5 zijn. Lekker eerlijk tegenover 7 gamecube poster!
Hoi!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gelukkig worden er geen games meer uitgebracht voor de PC.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
2) Van de 15 nieuwe games redactie leden zijn er 5 met een Xbox, 4 met een PS2 en 7 met een Cube. We hadden al 6 crewleden (incl Eindredactie) die er al waren, met allerhande consoles overigens en ik denk dat we ieder platform genoeg vertegenwoordigd hebben.
-Ik ken Roy nauwelijks, eigenlijk alleen van z'n posts in gam.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:39 schreef Mister_T het volgende:
Eventjes over het nieuwe onderdeel van FOK! Zoals iedereen weet komt er een nieuw onderdeel bij fok, en jawel speciaal voor ons (de gamers). Maar er zijn mij 2 dingen die opvallen. En 1 daarvan laat mij zien dat er sprake is van vriendjes politiek!Ten eerste, naar mijn mening moet je als je in aanmerking wilt komen voor een job in games.fok een goede vriend van Roy zijn. Iedere andere sollicitant is zonder pardon aan de kant gezet Ten tweede, waar is de Xbox-poster? Ik zie alleen maar Nintendo posters en een enkele ps2 poster! Ik als Xbox gamer zit niet alleen maar te wachten op nieuws en reviews van die 2 consoles. ![]()
Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar zo denk ik erover!
En voor de slotjes geile mod, [afbeelding]
dat bedoel ikquote:Op zondag 18 juli 2004 21:02 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb helemaal niet speciaal iets met die GC, als jullie me een fanboy vinden ook leuk.
Op de X-Box kan ik me ook best vermaken, sommige spellen speel ik daar zelfs liever op en een eerlijke verdeling qua posts/reviews daar lijkt me wel handig...Monkey Ball
Nog een punt!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig worden er geen games meer uitgebracht voor de PC.
ik heb een echte hekel aan de ps2 overigens, en al helemaal aan FF achtige spellen, waar veel mensen lyrisch over zijn. Metroid prime vind ik bijvoorbeeld ook kutquote:Op zondag 18 juli 2004 21:00 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Chocobo is PS2, Fliepke is van alle consoles! Maar dat zouden er dan 1,5 zijn. Lekker eerlijk tegenover 7 gamecube poster!
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik heb een echte hekel aan de ps2 overigens, en al helemaal aan FF achtige spellen, waar veel mensen lyrisch over zijn. Metroid prime vind ik bijvoorbeeld ook kut.
Nog ? De andere zijn net uitgelegt en vernietigtquote:Op zondag 18 juli 2004 21:05 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nog een punt!![]()
Dat vindt jij misschien, maar bij mij mogen ze toch echt met wat hardere argumenten komen!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:06 schreef Roi het volgende:
[..]
Nog ? De andere zijn net uitgelegt en vernietigt![]()
Ten minste 1 echte Xboxerquote:Op zondag 18 juli 2004 21:08 schreef kepler het volgende:
Xbox heerst
opk***eren dan dit is wat Mister_T bedoeltquote:Op zondag 18 juli 2004 21:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
niettes :')
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
niettes![]()
Nee, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 18 juli 2004 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
games.fok.nl moet dus consoles.fok.nl worden me dunkt.
-edit-quote:Op zondag 18 juli 2004 21:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
opkankeren dan dit is wat Mister_T bedoelt
dat vind jij Xbox heeft anders ook geen orginele spellen (ik heb overegens niks tegen xbox hoor,ik ga er misschien 1 voor erbij kopen)quote:Op zondag 18 juli 2004 21:10 schreef kepler het volgende:
[..]Nintendo
ze maken alleen maar kiddy spellen en kunnen niks origineels verzinnen, alleen maar vervolgen
Minstens 2 per week! Op 1600x1200. Met alle eyecandy! Dat zal die korrelige 640x480 kinders leren!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:11 schreef Retuobak het volgende:
Nee, daar zorg ik wel voor.
Ga gewoon als een gek PC games reviewen
de originaliteit en innovativiteit komt juist bij nintendo vandaan.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:10 schreef kepler het volgende:
[..]Nintendo
ze maken alleen maar kiddy spellen en kunnen niks origineels verzinnen, alleen maar vervolgen
Er zijn tegenwoordig simpelweg meer console games als pc games.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
pfffffffffffffffffffff wat dacht je van Ninja Gaiden, Fable zoveel spellen dat ik ze niet eens kan opnoemenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:13 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat vind jij Xbox heeft anders ook geen orginele spellen (ik heb overegens niks tegen xbox hoor,ik ga er misschien 1 voor erbij kopen)![]()
dual screen is mischien nieuw...cel shaded graphics zijn van sega...Jet set radio...en toen xbox met Jet set radio future.....en toen pas celda...en wat is er orgineel aan mario 128? o wacht er is nix over bekendquote:Op zondag 18 juli 2004 21:13 schreef Roi het volgende:
Kepler, ik vindt Nintendo toch wel orgineler dan Microsoft hoor (Dual Screen,Cel Shaded graphics, Mario 128 etc.)
Wat is het weer gezellig![]()
zie mijn PIquote:Op zondag 18 juli 2004 21:15 schreef philipnorth het volgende:
[..]
de originaliteit en innovativiteit komt juist bij nintendo vandaan.
Zijn over het algemeen altijd de eerste geweest met nieuwe dingen.
En kiddy.....ach, da's een mening.
Elke console heeft zijn +punten, xbox is vooral goed voor race+fps, ps2 voor rpg, en cube voor leuke, lieve, grappige, en vooral originele titels, en de party games.
ja, zijn er ook aparte gba reviewers dan?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, iemand anders nog die eenserieuze vraag heeft?
Pardon?! Ik kende roy alleen maar van naam... heb wel een job nu.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:39 schreef Mister_T het volgende:
En 1 daarvan laat mij zien dat er sprake is van vriendjes politiek!Ten eerste, naar mijn mening moet je als je in aanmerking wilt komen voor een job in games.fok een goede vriend van Roy zijn. Iedere andere sollicitant is zonder pardon aan de kant gezet
Alle eyecandy?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Minstens 2 per week! Op 1600x1200. Met alle eyecandy! Dat zal die korrelige 640x480 kinders leren!
ja, zijn er ook aparte gba reviewers?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
PI ? (post image ?)quote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef kepler het volgende:
[..]
zie mijn PI
was ook niet serieus bedoelt
Ook daar hebben we er genoeg vanquote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ja, zijn er ook aparte gba reviewers dan?
Maar bepaalde games zijn echt bedoeld voor PC (bijvoorbeeld managers, God-games en toch ook fps). Dan lijkt me een review van verschillende versies van een spel ook wel interressant.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Fliepke het volgende:
Er zijn tegenwoordig simpelweg meer console games als pc games.
Van console games worden er ook een tienvoud meer verkocht, het zal dus niet raar zijn als het console nieuws overheerst
jaja. zet een slotje! vind spek leukquote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
wacht maar tot Fable uitkomt, dan gaat Nintendo zo hard faillietquote:Op zondag 18 juli 2004 21:13 schreef Roi het volgende:
Kepler, ik vindt Nintendo toch wel orgineler dan Microsoft hoor (Dual Screen,Cel Shaded graphics, Mario 128 etc.)
Wat is het weer gezellig![]()
Kijk, jij komt met opmerkingen die nergens op slaan, dus wat is je punt?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
en dat uit de mond van een eindredactie lid van games.fok.nl! Ik houd mijn hart vast met de release!!!
post icon, nu heb ik een supermanquote:Op zondag 18 juli 2004 21:19 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
PI ? (post image ?)
oke dan is het goed![]()
Ik weet dat lexie er eentje heeft, dus die zal ook wel reviews gaan schrijven voor de GBAquote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ja, zijn er ook aparte gba reviewers dan?
Maar toch zullen ze zich meer aangetrokken voelen door het nieuws van hun favo console!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook daar hebben we er genoeg vanZowieso post iedereen al het nieuws natuurlijk, we hebben niemand in hokjes gedeeld met de meededeling: "Jij post alleen Xbox nieuws" of "Jij doet alle GBA reviews"
Ja. Kijk op de FP, daar worden nu ook games gereviewed van alle consoles, de PC en de GBA. Dit zal op games.fok.nl OOK zo zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:20 schreef Hellrazor het volgende:
worden er ook pc games gereviewt ?
dan komt mario 128 dan gaat microsoft failliet en moet meneer bill in een doos gaan slapenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:19 schreef kepler het volgende:
[..]
wacht maar tot Fable uitkomt, dan gaat Nintendo zo hard failliet
LOLquote:Op zondag 18 juli 2004 21:19 schreef kepler het volgende:
[..]
wacht maar tot Fable uitkomt, dan gaat Nintendo zo hard failliet
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:20 schreef Hellrazor het volgende:
worden er ook pc games gereviewt ?
Ja ja, dat ga ik ook echt niet lopen ontkennen.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar bepaalde games zijn echt bedoeld voor PC (bijvoorbeeld managers, God-games en toch ook fps). Dan lijkt me een review van verschillende versies van een spel ook wel interressant.
en dat is gebaseert op?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:21 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan komt mario 128 dan gaat microsoft failliet en moet meneer bill in een doos gaan slapen![]()
Dat is misschien wel zo, maar iedereen is snugger genoeg om ook nieuws van andere consoles/pc/handheld te posten.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Maar toch zullen ze zich meer aangetrokken voelen door het nieuws van hun favo console!
Dan zijn we het eens.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:22 schreef Fliepke het volgende:
Ja ja, dat ga ik ook echt niet lopen ontkennen.
Dus er komen zeker ook reviews van pc games, ze horen er gewoon bij en ik speel ze graag.
Fable wordt het spel van de eeuwquote:Op zondag 18 juli 2004 21:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
LOL
en dat is gebaseerd op?
dat zal ongetwijfeld! Maar dan zal de kwaliteit van zo'n post heel anders zijn dan van hun nieuws over hun eigen console! Dit omdat ze in dat nieuws meer geintresserd zullen zijn!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar iedereen is snugger genoeg om ook nieuws van andere consoles/pc/handheld te posten.
is meer eenopmerking om de nutteloosheid van de fable opmerking te benadrukkenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat is gebaseert op?
de screenshots? welke screenshots? de filmpjes? welke filmpjes? de info die erover bekend is? welke info?
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens..
PC-gamers zijn wel liefdevol..
Een nieuwsposters is objectief. Tuurlijk heb je voorkeuren, maar tijdens het nieuwsposten mag daar niets van blijken.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:25 schreef Mister_T het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld! Maar dan zal de kwaliteit van zo'n post heel anders zijn dan van hun nieuws over hun eigen console! Dit omdat ze in dat nieuws meer geintresserd zullen zijn!
Chocoboquote:Op zondag 18 juli 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Dat de FOK!crew vol zit met vriendjespolitiek is al langer bekend, maar ik wil toch eerst wel even een lijstje met namen zie voordat ik mee begin te flamen
Prachtige graphics? Je ziet de pixels gewoon zitten.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:24 schreef kepler het volgende:
Fable wordt het spel van de eeuw
komt door zijn perfecte AI, prachtige graphics en zijn oneindige replay-waarde
en vooral door dit screenshot:
[afbeelding]
perfecte AI? Heb je m al dan?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:24 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel 2 echte Xboxers!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een nieuwsposters is objectief. Tuurlijk heb je voorkeuren, maar tijdens het nieuwsposten mag daar niets van blijken.
[..]
Chocobo
Lexie
Velde 46
FuR_iOn
Koei
Fliepke
Vagere_Hein
Kepler
Thomas B
BassekeNL
Retuobak
Richardfun
E_Motion
Plaguebearer
raaLLate
Ga even naar het fable topic dit bediscussieren ofzoquote:Op zondag 18 juli 2004 21:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Prachtige graphics? Je ziet de pixels gewoon zitten.!!!
Ohw, jij kent alle 15 mensen? Je hoeft niet per se een vaste Xbox topic bezoeker zijn om een "echte Xboxer" te zijn lijkt me. Genoeg mensen die geen forum mensen zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:28 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wel 2 echte Xboxers!
dat was dacht ik niet serious bedoeltquote:Op zondag 18 juli 2004 21:28 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Maar we zullen zien of nintendo failliet gaat als Fable uitkomt
Wat een onzin!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:27 schreef twi het volgende:
Laten we in ieder geval maar hopen dat mensen die "een console voor erbij" kopen met hun fikken van het reviewen van games voor die betreffende console af blijven.
er is denk ik geen behoefte aan dat soort posts zonder inhoudquote:Op zondag 18 juli 2004 21:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Nintendo
![]()
relax man, die post waren ook niet helemaal serieusquote:Op zondag 18 juli 2004 21:28 schreef philipnorth het volgende:
[..]
perfecte AI? Heb je m al dan?
prachtige graphics: ik heb mooiere plaatjes uit diverse games gezien hoor (zowel op cube, als xbox etc)
oneindige replay waarde: tsja, daar zullen we het eerst voor moeten spelen he, maar je kunt mij niet vertellen dat het spel niet zou gaan vervelen op een gegeven moment
Maar we zullen zien of nintendo failliet gaat als Fable uitkomt
die graphics mooi?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:24 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja precies, ik ken een aantal mensen absoluut nietquote:Op zondag 18 juli 2004 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, jij kent alle 15 mensen? Je hoeft niet per se een vaste Xbox topic bezoeker zijn om een "echte Xboxer" te zijn lijkt me. Genoeg mensen die geen forum mensen zijn.
heb je gesolliciteerd?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:28 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wel 2 echte Xboxers!
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
die graphics mooi?
Dit zijn graphics:
[afbeelding]
Sarcastich ? Killzone ziet er mooier uit (in vergelijking met die screen.)quote:Op zondag 18 juli 2004 21:24 schreef kepler het volgende:
[..]
afbeelding]
en was je afgewezenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
heb je gesolliciteerd?
De mensen die het nieuws posten en schrijven moetende users een beetje kennen! Ze moeten ook zeker zien wat de Xbox/PS2/GC/PC gamer wilt! En als je een goed contact hebt met de users via de topic van de betreffende console is dat zeker geen overbodige luxe!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, jij kent alle 15 mensen? Je hoeft niet per se een vaste Xbox topic bezoeker zijn om een "echte Xboxer" te zijn lijkt me. Genoeg mensen die geen forum mensen zijn.
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:34 schreef Fliepke het volgende:
dit is al geen serieuze thread, maar rot effe op met die pics over fable, far cry of whatever en doe dat in de daarvoor bestemde threads.
mijn 2/3 jaar oude pc draaide hem aardig goed hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 21:34 schreef kepler het volgende:
[..]
om dit spel te spelen moet ik eerst een PC van 1000 euro's kopen
maar dat van die mooie graphics was niet serieus
er wordt gewoon een hele mooie sfeer neergezet
jah... dan moet je gewoon je mond houdenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:35 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
en was je afgewezen![]()
ik ben relaxquote:Op zondag 18 juli 2004 21:36 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
relax man
alsof die pics over fable van mij serieus bedoelt zijn![]()
je hebt gelijkquote:Op zondag 18 juli 2004 21:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik ben relax
maar het verziekt de zieke thread nog meer.
Ik heb overigens het idee dat hier mensen reageren die teleurgesteld zijn over hun afwijzingen.
je had een aantal weken terug moeten solliciterenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik weet trouwens best veel games wat moet je doen om in aanmerking te komen ?
nu echt gamenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:39 schreef kepler het volgende:
[..]
je had een aantal weken terug moeten solliciteren
niks, je bent te laat.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik weet trouwens best veel games wat moet je doen om in aanmerking te komen ?
Maar met "Xbox heerstquote:Op zondag 18 juli 2004 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er is denk ik geen behoefte aan dat soort posts zonder inhoud
Zie jij alle FP nieuwsposters in NWS? Komen alle FP CD reviewers in MUZ? Tuurlijk is goed contact belangrijk, maar niet essentieel.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
De mensen die het nieuws posten en schrijven moetende users een beetje kennen! Ze moeten ook zeker zien wat de Xbox/PS2/GC/PC gamer wilt! En als je een goed contact hebt met de users via de topic van de betreffende console is dat zeker geen overbodige luxe!
nee aleen aan gamen heerst...vage sarcastquote:
Nee maar iemand op pagina 1 zei dat maar daar reageerde je niet zo veel op als toen iemand zei dat Nintendo ownde.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee aleen aan gamen heerst...vage sarcast
wat dan?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
niemand post ook serieus over wat mister T aankaarte...
Dat denk ik ook wel ja, net als dat Tales of Symphonia dat is/wordt bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 juli 2004 21:32 schreef kepler het volgende:
[..]
relax man, die post waren ook niet helemaal serieus![]()
neemt niet weg dat Fable wel een toppertje wordt
Voor de ECHTE games moet je ook bij de consoles zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is BSquote:Op zondag 18 juli 2004 22:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor de ECHTE games moet je ook bij de consoles zijn.
Net als 87% van dit topic.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
Dat is BS
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:17 schreef HomerJ het volgende:
Mister_T is gewoon boos dat hij niet is aangenomen
Ach, huilies zullen er altijd blijven.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:18 schreef chibibo het volgende:
Maar goed, het lijkt me verstandig dat we gewoon met z'n allen even wachten tot games.fok.nl enkele weken draait, en dat we dan pas een oordeel gaan vellen over de coverage van bepaalde consoles en PC's en over de objectiviteit van de reviews.
Zo eenvoudig, iemand anders had het kunnen bedenken.
Tja, ik had dit topic al eerder verwacht van iemand die zou zijn afgevallen. In dit geval toevallig door deze TS, maar hadden heel veel mensen kunnen zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:08 schreef Mister_T het volgende:
Dat vindt jij misschien, maar bij mij mogen ze toch echt met wat hardere argumenten komen!
Hehehequote:Op zondag 18 juli 2004 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja, ik had dit topic al eerder verwacht van iemand die zou zijn afgevallen.
[
Maar als je dit soort topics opent suck je natuurlijk wel topicstarter.quote:Ik ben niet aangenomen dus ik suck?
Niks, Fok! bestaat voor minstens 87,49% uit rücksichtslos blaten en klagen vooraf. En dan vooral op alles wat verandert of nieuw is.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:18 schreef chibibo het volgende:
Maar goed, het lijkt me verstandig dat we gewoon met z'n allen even wachten tot games.fok.nl enkele weken draait, en dat we dan pas een oordeel gaan vellen over de coverage van bepaalde consoles en PC's en over de objectiviteit van de reviews.
Zo eenvoudig, iemand anders had het kunnen bedenken.
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:24 schreef wc-eend het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer zeg..
Komt er eindelijk een gedeelte op FOK! speciaal voor gamers en dan begint er weer iemand te bleren omdat er in de crew 7 mensen met een cube zitten en maar 5 met een x-doos... wow.. wat een verschil.. ow en vergeet die 4 van de Ps 2 niet.. Pfffff
Ga toch lekker een spelletje spelen man inplaats van lopen zeiken dat het niet goed is, wees blij dat er wat gedaan wordt... Die mensen willen wat leuks/moois oprichten en tis gelijk weer niet goed..
En nou niet gaan bleren dat ik een nintento liefhebber ben, blahdieblah, ik heb gewoon een x-doos en een Ps2 en de cube moet nog even wachten..
Dus jongen, ga gewoon een spelletje spelen en maak je niet druk over wie een review gaat schrijven.. Elk persoon ziet een game anders, en hij geeft gewoon een cijfer wat hem het best lijkt voor die game.. en ben je het er niet mee eens.. dan hebbie pech.. schrijf je zelf maar een review...
Groetjes wc - eend :p
jij hebt et dus niet vanaf de OP gelezenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:24 schreef wc-eend het volgende:
Komt er eindelijk een gedeelte op FOK! speciaal voor gamers en dan begint er weer iemand te bleren omdat er in de crew 7 mensen met een cube zitten en maar 5 met een x-doos... wow.. wat een verschil.. ow en vergeet die 4 van de Ps 2 niet.. Pfffff
Denk niet dat je dat wil wetenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:58 schreef febster het volgende:
Chocobo gewoon in de crew, wie had dat nog ooit gedacht
Roy, hoe heb je hem in hemelsnaam zover gekregen![]()
?
De openingszin van mijn post was niet als flame bedoeld, maar ik wilde daar mee aangeven dat ik het logisch vond dat er wel iemand zou gaan denken dat er vriendjespolitiek zou zijn. NoFIquote:Op zondag 18 juli 2004 23:39 schreef Mister_T het volgende:
MrSubtle, jij weet als geen ander dat mijn sollicitatie procedure niet te vergelijken is met die van alle andere sollicitaties! Dit klinkt misschien gek in de oren van jullie, maar MrSubtle en Roy weten precies waar ik het over heb......
Perfectquote:Op zondag 18 juli 2004 23:39 schreef Mister_T het volgende:
Voor de rest een een lap teks die mij en denk ik ook een "paar" anderen helderheid heeft gegeven
ga je rukken op een foto van Billquote:Op zondag 18 juli 2004 20:39 schreef Mister_T het volgende:
Ik als Xbox gamer
Dat is dan ook weer onnodig he.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ga je rukken op een foto van Bill
Ga je rukken op een foto van Shigeru Miyamotoquote:Op maandag 19 juli 2004 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer onnodig he.
kijk daar heb ik vertrouwen inquote:Op maandag 19 juli 2004 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik als uber-XBOX-fanboy en PC gamer zal uiteraard een flinke dosis XBOX / PC pompen in games.fok.nl.
Ga je rukken op een foto van David Hasselhoffquote:Op maandag 19 juli 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ga je rukken op een foto van Shigeru Miyamoto![]()
doe ik al dagelijksquote:Op maandag 19 juli 2004 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je rukken op een foto van David Hasselhoff
twi jij ownt and stuff man!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je rukken op een foto van David Hasselhoff
http://www.consolegamers.nl/quote:Op maandag 19 juli 2004 19:06 schreef BMH het volgende:
Wie heeft er eigenlijk behoeft aan NOG een gaming nieuws site (die het nieuws toch weer van andere sites gaat overnemen)? Ik in iedergeval niet.
Games.fok.nl zal ongetwijfeld een succes worden, door de grote userbase van Fok.nl. Maar om echt te scoren moet het iets speciaals hebben waardoor je games.fok.nl kunt onderscheiden van de gamer.nl, gamez.nl & insidegamer.nl (en de rest). Ik hoop in iedergeval dat de kwaliteit van game previews & reviews hoger worden dan ze nu zijn op fok.nl.
Dat hebben wij onszelf ook afgevraagd natuurlijk en....quote:Op maandag 19 juli 2004 19:06 schreef BMH het volgende:
Wie heeft er eigenlijk behoeft aan NOG een gaming nieuws site (die het nieuws toch weer van andere sites gaat overnemen)? Ik in iedergeval niet.
Dat gaat ook gebeuren.quote:Games.fok.nl zal ongetwijfeld een succes worden, door de grote userbase van Fok.nl. Maar om echt te scoren moet het iets speciaals hebben waardoor je games.fok.nl kunt onderscheiden van de gamer.nl, gamez.nl & insidegamer.nl (en de rest).
Als je vind dat de kwaliteit niet in orde is, of als je andere op of aanmerkingen hebt, twijfel dan niet en mail ons: games@fok.nl of mail de betreffende reviewer.quote:Ik hoop in iedergeval dat de kwaliteit van game previews & reviews hoger worden dan ze nu zijn op fok.nl.
een review is altijd persoonlijk...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:06 schreef BMH het volgende:
Ik hoop in iedergeval dat de kwaliteit van game previews & reviews hoger worden dan ze nu zijn op fok.nl.
Zal ik dan iets nuttigs vragenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met dit soort dingen kunnen we niets.
Om eerlijk te zijn weet ik dat nietquote:Op maandag 19 juli 2004 19:27 schreef febster het volgende:
[..]
Zal ik dan iets nuttigs vragen, op welke server gaat games.fok.nl draaien
? Want veel nieuws is tegenwoordig met een filmpje van het desbetreffende spel wat binnenkort uitkomt, en zo'n filmpje in .mpg of .mov of whatever voor formaat is toch al gauw 10 mb (als het niet veel meer is
) en ik weet niet hoe het bij jullie is maar de FP server kan door nogal een zware code het werk nauwelijks aan
... waardoor zo'n filmpje downloaden vanaf die (FP) server wel eens heel lang kon gaan duren
wat natuurlijk de kwaliteit van de site niet bevorderd. En dan heb ik het nog niet eens over de laadtijden van games.fok.nl an zich, aangezien als je de snelheden van de FP overneemt toch ook niet echt een goede indruk achterlaat
![]()
Nou ja ik hoop het je hopen iigquote:Op maandag 19 juli 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik dat nietDat is immers iets dat de admins regelen. Het is overigens bekend dat de snelheid van de FP wat aan de langzame kant is (understatement) en er wordt gezocht naar een oplossing
![]()
Ik kan er echter niets over zeggen, alleen dat ik hoop dat de server problemen opgelost zijn als we online gaan![]()
Niet dat ik weet. Kende Roy geeneens.quote:Ten eerste, naar mijn mening moet je als je in aanmerking wilt komen voor een job in games.fok een goede vriend van Roy zijn.
quote:Ten tweede, waar is de Xbox-poster?
Absoluut niet waar. Een review moet geschreven worden gebaseerd op de feiten. Hoe zijn de graphics, is de gameplay fris genoeg, is er veel moeite gestoken in de presentatie. Deze dingen gaan voor je persoonlijke mening.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
een review is altijd persoonlijk...
ik zou zelda:TWW een 7.0 geven en iemand anders een 9.5 dat verschilt per mens...zolang het geredeneert is dan is het een goede review
Het gaat uiteindelijk niet alleen om het cijfer, die is zelfs het minst belangrijk. De beschrijving van de game is het belangrijkstquote:Op maandag 19 juli 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Een review moet geschreven worden gebaseerd op de feiten. Hoe zijn de graphics, is de gameplay fris genoeg, is er veel moeite gestoken in de presentatie. Deze dingen gaan voor je persoonlijke mening.
Als reviewer beinvloed je de lezer om een spel wel of niet te kopen. Vind jij als enige Driv3r (voorbeeld) geweldig, en hem dus een 9.0 geeft, zullen de lezers denken dat de game ook daadwerkelijk geweldig is. Dit mag niet gewoon niet gebeuren.
Idd. Als iemand helemaal weg is van een game MOET hij de goede en de slechte dingen vertelen. Daarnaast moet hij zijn cijfer niet laten beinvloeden door zijn (tijdelijke) emotionele toestand. Hoe vaak is het wel niet voor gekomen dat een game door deze fout overrated is (Black & White, halo etc).quote:Op maandag 19 juli 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk niet alleen om het cijfer, die is zelfs het minst belangrijk. De beschrijving van de game is het belangrijkstAls iemand goed uitlegt bij Driv3r wat hij er zo goed aan vindt, en de evt foutjes minder belangrijk vindt, dan mag hij best een 9 geven.
Het gaat om de manier van vertellen vind ik. Iemand die lyrisch is over Metroid Prime, en de game een 9 geeft, maar niet vermeld dat de besturing wat vreemd is (voor beginnende MP gamers) en dat je enorm veel moet backtracken is dat een slechte review.
vind jij....er zijn mensen die dat spel wel een 9 waard vinden...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Als iemand helemaal weg is van een game MOET hij de goede en de slechte dingen vertelen. Daarnaast moet hij zijn cijfer niet laten beinvloeden door zijn (tijdelijke) emotionele toestand. Hoe vaak is het wel niet voor gekomen dat een game door deze fout overrated is (Black & White, halo etc).
Ik ben iig blij dat ze jou niet aangenomen hebben, want objectiviteit is bij jou echt mijlenver te zoekenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Als iemand helemaal weg is van een game MOET hij de goede en de slechte dingen vertelen. Daarnaast moet hij zijn cijfer niet laten beinvloeden door zijn (tijdelijke) emotionele toestand. Hoe vaak is het wel niet voor gekomen dat een game door deze fout overrated is (Black & White, halo etc).
Je kan een spel wel zuper vinden, maar dat betekend niet meteen dat het een 9 moet krijgen.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind jij....er zijn mensen die dat spel wel een 9 waard vinden...
ik vind zelda vet overrated...ik zou het een 7 geven..maar dat geldt niet voor iedereen
zoals zelda dus...quote:Op maandag 19 juli 2004 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kan een spel wel zuper vinden, maar dat betekend niet meteen dat het een 9 moet krijgen.
quote:Op maandag 19 juli 2004 20:37 schreef Khadgar het volgende:
Nintendo.fok.nl? Goed idee! Ik ben voor!
Noot, make it happen!
Nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:54 schreef Gamedemon het volgende:
Een objectieve zelda review
quote:Story 6/10
Characters 4/10
Graphics 9/10
Music 6/10
Gameplay 8/10
Extras 10/10
Final Score 7.2/10
Idd, en dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat de meetfactoren geen varierende weging hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NietWant het wordt door een RPG site gedaan, en Zelda is geen RPG. Kijk naar hun score onderdelen:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:51 schreef twi het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat het community-gevoel wat verder gaat dan alleen reacties. Regelmatig leuke prijsvragen, zoals een tijdje geleden hier af en toe in GAM waren te vinden waarbij je iets moest maken. Online toernooitjes wellicht via PS2 Online of Xbox Live, gamers van de maand, aandacht voor scoreboards, humoristische screenshotjes, cartoon a la www.gamecom.nl en ook af en toe een leuke column ofzoiets. Verslagen van LAN-parties of avondjes gamen.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
een anti nexium banner lijkt me wel wat
Ik kijk eerst wel met wat voor ideen jullie zelf komen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
TwiNiet alles verklappen
Nee maar serieus, je noemt leuke dingen, en ik geloof dat ik het al vaker gezegd heb, alle ideeën zijn welkomGames@Fok.nl
kindjequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
een anti nexium banner lijkt me wel wat
tsja laat ik daar maar niet op ingaan he?quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kindje![]()
ja, op welke punten ben ik er niet door gekomenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:35 schreef classpc het volgende:
[..]
ja, op welke punten ben ik er niet door gekomen
Ik heb geen vakantie, ben gewoon nog aan het werk.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:55 schreef Gamedemon het volgende:
zullen we ff terrorist hunten daggla?
lol hij werkt tijdens het werken aan fokquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, ben gewoon nog aan het werk..
Een nieuw topic lijkt mij makkelijker en overzichterlijker..quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, hij hoeft niet dicht, want een FB topic voor games.fok.nl hoort erbij natuurlijk
Waarom wordt Roy geconfronteerd met jouw gecondoleerd ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:02 schreef HomerJ het volgende:
@Roy
Gecondoleerd....
Zullen we daar nog ff mee wachten tot games.fok er is,quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De titel mag je veranderen DagglaEn het liefst zie ik hem ook sticky.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |