Die komt zeker van Gregorius nekschot. Herken de tekenwijze. http://www.gregoriusnekschot.nl/quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:21 schreef Pek het volgende:
![]()
Erg leuke cartoons zijn ook op deze site te vinden van Clay Bennett te vinden. Zoals deze b.v.quote:
quote:
link = stukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:34 schreef NorthernStar het volgende:
Geen cartoon maar een flashfilmpje
The Minister of Fear
Remain calm!![]()
Moet je naar Marfiore.com gaan, die maakt die filmpjes. Ik zal de link even opduikelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:34 schreef NorthernStar het volgende:
Geen cartoon maar een flashfilmpje
The Minister of Fear
Remain calm!![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:09 schreef Mr.J het volgende:
Ijzersterke dubbelzinnige comic:
[afbeelding]
Zo fout dat ie gewoon leuk is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:09 schreef Mr.J het volgende:
[afbeelding]
Ijzersterk foutquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:09 schreef Mr.J het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 september 2004 10:42 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
ze zijn het wel een beetje maard at wil niet zeggen dat ze zomaar alles kunnen doen zonder internationale steunquote:
OMFGquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:14 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
interesting.. kennen we haar misschien ergens van? Heeft ze misschien al eens wat gepubliceerd?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik post een tvp. Mijn verloofde is zelf striptekenares, en ze heeft een nieuwsgerelateerde cartoon gemaakt, maar deze mag pas na publicatie bij haar opdrachtgever gepubliceerd worden
Ik weet neit of je haar kent. Sandra Augiga. Stripboekjes zijn in een aantal winkels te kop en ze is de vaste stripteeknares van de Wiccan Rede (tijdschrift)quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:52 schreef BdR het volgende:
[..]
interesting.. kennen we haar misschien ergens van? Heeft ze misschien al eens wat gepubliceerd?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een nieuwe indeling van Noord-Amerika om de verdeeldheid op te lossen.
[afbeelding]
Leg hem eens uit.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze kan Frits Spits zich in de zak steken, net als alle meelopers van destijds. Hoewel ik betwijfel of het gros van de Fokkertjes hem begrijpt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze kan Frits Spits zich in de zak steken, net als alle meelopers van destijds. Hoewel ik betwijfel of het gros van de Fokkertjes hem begrijpt
[afbeelding]
Toen Kohl iets had uitgevreten in z'n land ging heel Nederland brieven sturen.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leg hem eens uit.![]()
http://www.human.nl/De%20(...)nist/1998/racism.htmquote:Op donderdag 11 november 2004 17:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Toen Kohl iets had uitgevreten in z'n land ging heel Nederland brieven sturen.
Vond hij niet zo leuk. Ik denk iig dat het hierop slaat.
-edit-
Het was dus een hype opgestart door een of andere journalist ofzo.
Fok, ik begrijp niet echt mijn link met Kohl nu ik dit weer lees.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.human.nl/De%20(...)nist/1998/racism.htm
1992 volgens die site. Een enorme aktie die door Frits Spits die de avond spits deed destijds. Dezelfde Frits Spits die Jaren later, toe ie er bij de avondspits uitgewerkt was omdat ie niet meer aansloeg, zijn opvolgster er keihard weer uitwerkte (een geweldige Turkse dame, die de avondspits weer leuk had gemaakt)quote:Op donderdag 11 november 2004 17:16 schreef Dagonet het volgende:
"Ik ben woedend" was een briefkaarten actie door de radio opgezet, wat was het, eind jaren 80? Begin 90? Toen in Duitsland geweld tegen Turken oplaaide. Typisch geval van het Nederlandse belerende vingertje.
Avondprogramma, tussen 5 en 6, de avondspits op toen nog "Hilversum 3" was er de moter achter als ik me goed herinner, maar je kan best gelijk hebben.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Ik dacht alleen dat het opgezet was door dat ochtendprogramma? Jeanne Kooijmans en Peter van Bruggen waren er volgens mij mee begonnen.
Het waren Peter van Bruggenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Ik dacht alleen dat het opgezet was door dat ochtendprogramma? Jeanne Kooijmans en Peter van Bruggen waren er volgens mij mee begonnen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:27 schreef Koobus het volgende:
[...] Ik was de een van de weinigen die niet meededen en werd prompt voor racist uitgemaakt. Goede oude tijd...
Toen maakten we ons nog druk over die dingen en Haiders Oostenrijk, ipv naar ons eigen gebrekkige systeem te kijken ... Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 11 november 2004 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.human.nl/De%20(...)nist/1998/racism.htm
Was een aktie van Frits spits destijds, om kaartjes naar Kohl te sturen dat Nederlanders boos waren over een racistische aanslag.
Wat voor de Goebbels van 3 FM (Frits Spits) een reden was om lekker van leer te trekken tegen Duitsers. (Over dom racisme gesproken)
Zo herinner ik het me ook. Maar Spits zal ongetwijfeld meegelurkt hebben.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:47 schreef Landmass het volgende:
Ah, de censuurpolitie heeft weer toegeslagen.
Nou willen we het weten ook , wat voor strips.
Whaha, er staat nog wel veel meer extreme christelijke shit op die site.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik wist de strip niet goed te plaatsen. Wat zou een goede plek zijn, dago?
Je eigen weblogquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik wist de strip niet goed te plaatsen. Wat zou een goede plek zijn, dago?
En jij vloekt er om het minste of geringste op los, gaat regelmatig door het lint, kan niet behoorlijk Nederlands schrijven en bent klaarblijkelijk van mening dat leugenachtige, Christenfundamentalistische strips gewoon geplaatst moeten kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Dago, je bent een zeikert.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:12 schreef Geertsema het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat zo'n enge enge site.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:06 schreef Kaalhei het volgende:
Leuke serie cartoons!!!
[POL SC #464] Brabant (EHV) = Racistisch :?
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:12 schreef Geertsema het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nou, zo ouderwets zien die demonsterende mensen in Oekraine er niet uit hoor ...
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof dat jij de prent niet begrijpt..
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:10 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
[..]
Hoe moeten we het overdreven antieke uiterlijk van het Oekraiense volk op die prent dan opvatten/verklaren?
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat deze mensen meer aan democratie in hun donder hebben en daar voor opkomen dan de amerikanen. De mensen zien er uit als het vooroordeel wat amerikanen over dat soort landen hebben, terwijl zij de straat op gaan en het land plat leggen als iemand de verkiezingen steelt. Het is een hele scherpe prent.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef Alicey het volgende:
Niet echt een cartoon, maar toch..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Doordenkertje]
Zeg maar niets, die prent van Pat Oliphant op de vorige pagina was ook te moeilijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Ja als je 1+1 al hersenbrekend vind
ja zie ook niet wie ze er in smijtenquote:Op maandag 20 december 2004 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Is dat Dr. Phill?Op dat laatste plaatje?
En waarom niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:41 schreef NorthernStar het volgende:
Beetje opgeruimd.
Die van "nekschot" niet meer plaatsen hier.
Waarom? kleine toelichting astublief.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:41 schreef NorthernStar het volgende:
Beetje opgeruimd.
Die van "nekschot" niet meer plaatsen hier.
Ik deel uw mening niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef Koobus het volgende:
Slecht in de zin van grof, humorloos, ergerniswekkend, altijd hetzelfde, geen originele thema's of invalshoek, lelijk getekend enz. Het zijn geen cartoons, maar meer pamfletten van bedenkelijke aard.
Een keer PvdA'ers als nazi's of een keer de Noord-Afrikaanse medemens als geitenliefhebber neerzetten is tot daar aan toe. Maar toch niet iedere keer!
Heb je een Gregoriusplaatje gezien, dan ken je ze allemaal. Dat zijn geen goede cartoons. Die moeten iedere keer verrassen door hun scherpte en originele kijk op gebeurtenissen.
In het NWS Feedback topic graag. Dan kan dit voor de plaatsje blijven en niet voor discussies erover.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:11 schreef Geertsema het volgende:
[..]
Waarom? kleine toelichting astublief.
smakeloosquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |