quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:47 schreef Landmass het volgende:
Ah, de censuurpolitie heeft weer toegeslagen.
Nou willen we het weten ook , wat voor strips.
Whaha, er staat nog wel veel meer extreme christelijke shit op die site.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik wist de strip niet goed te plaatsen. Wat zou een goede plek zijn, dago?
Je eigen weblogquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik wist de strip niet goed te plaatsen. Wat zou een goede plek zijn, dago?
En jij vloekt er om het minste of geringste op los, gaat regelmatig door het lint, kan niet behoorlijk Nederlands schrijven en bent klaarblijkelijk van mening dat leugenachtige, Christenfundamentalistische strips gewoon geplaatst moeten kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Dago, je bent een zeikert.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:12 schreef Geertsema het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat zo'n enge enge site.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:06 schreef Kaalhei het volgende:
Leuke serie cartoons!!!
[POL SC #464] Brabant (EHV) = Racistisch :?
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:12 schreef Geertsema het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nou, zo ouderwets zien die demonsterende mensen in Oekraine er niet uit hoor ...
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof dat jij de prent niet begrijpt..
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:10 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
[..]
Hoe moeten we het overdreven antieke uiterlijk van het Oekraiense volk op die prent dan opvatten/verklaren?
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat deze mensen meer aan democratie in hun donder hebben en daar voor opkomen dan de amerikanen. De mensen zien er uit als het vooroordeel wat amerikanen over dat soort landen hebben, terwijl zij de straat op gaan en het land plat leggen als iemand de verkiezingen steelt. Het is een hele scherpe prent.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef Alicey het volgende:
Niet echt een cartoon, maar toch..
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |