Nog welquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:39 schreef Meki het volgende:
stel hier je vragen aan de Mods Loedertje en Northenstar
Normale omgangsvormen die je normaliter van huis uit meekrijgt (mag ik hopen)quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:11 schreef Chandler het volgende:
Vrijheid van communiceren met gepaste woorden
Omdat het notabene om een moslim in Riyadh, Saudi Arabia, gaat die dat zegt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:29 schreef rentmeester het volgende:
Waarom is mijn reaktie weg ?
"wat een zieke klootzak zeg.
Ik denk dat moslims maar eens moeten inbinden of anders gewoon vertrekken"
A: ik heb het wel gelezen. B: waarom haal je mijn post weg ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat het notabene om een moslim in Riyadh, Saudi Arabia, gaat die dat zegt.
[/quote[
En dat betekend dat er geen moslims in dit land zijn die een dergelijk radicaal gedachtegoed aanhangen ?
[quote[
Je hebt het dus niet eens gelezen maar kwakt gewoon je "moslims moetuh vertrekkuh" mening neer.
Zal best, maar ik wil graag horen op welke grond jij mijn post denkt te kunnen weghalen ?quote:O en als een mod het weghaalt is het niet de bedoeling het er direct weer neer te zetten.
O wel gelezen? Waar moet die sheik Fawzan dan heen vertrekken als hij niet inbindt??quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:42 schreef rentmeester het volgende:
[..]
A: ik heb het wel gelezen. B: waarom haal je mijn post weg ?
[..]
Zal best, maar ik wil graag horen op welke grond jij mijn post denkt te kunnen weghalen ?
Je kunt tot aan de hemelpoort beweren dat ik iets niet gelezen heb, het boeit me werkelijk geen hol!quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O wel gelezen? Waar moet die sheik Fawzan dan heen vertrekken als hij niet inbindt??![]()
[/wuote]
Die sheik mag er lekker zijn eigen (gestoorde) ideologie op nahouden. Moslims in Nederland die hetzelfde denken mogen van mij vertrekken. Sim-pel!
[quote]
Kul je hebt het niet gelezen (whatever)
Dat is tenminste duidelijk.quote:
en je opmerking raakt kant nog wal. Ik heb hem weggehaald omdat het niet over moslims die uit Nederland zouden moeten vertrekken gaat en het daar ook niet over hoeft te gaan naar aanleiding van jouw briljante opmerking.
Ah, daar was het aapje al.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:04 schreef rentmeester het volgende:
Maakt mij overigens niet uit hoor, Nederland verrechtst steeds meer zodat figuren zoals jij op termijn als roepende in de woestijn worden gezien. Een goeden avond!
En er was al een ander subforum die dit nieuws gaf..quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
Als je weer slap bent om mijn beroep er bij te halen vooruit: in de krant staat dit bericht toch echt op de Nieuwspagina's, het zit vanochtend in alle nieuwsbulletins en het zit in het journaal. Dus er is maar 1 subforum waar het thuis hoort.
Ik zou niet weten wat ik nog toe te voegen heb aan het feit dat we nu eenmaal niet echt verzot zijn op crossposttopics en dubbelde nieuwstopics over het hele forum.quote:Jij houdt toch wel van je eigen subforum? Misschien kan je er dan inhoudelijik op ingaan. Het is voor Fok goed en overzichtelijk als de dingen op de juiste plek staan. Maak er nou niet altijd meteen zo'n raar persoonlijk ding van.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
Hij gaat straks gewoon weer open hier.
Precies !quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:33 schreef SCH het volgende:
Nieuws hoort toch in NWS?
Je slaagt er niet in het uit te leggen dus mijn punt blijft staan.
Als het Shownieuws was stond het in de krant ook gewoon bij het amusement.
En daar hoort het dus niet in thuis!!! Verkeerde keuze, schopje naar NWS.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies !
En onze krant heeft idd ook een Shownieuws rubriek.
Ben blij dat je het snapt.
Als je werkelijk zo begaan bent met dat shownieuws-sun-privé artikel...waarom zit je dan hier i.p.v. IN dat betreffende topic gezellig mee te posten over dit onderwerp?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
En daar hoort het dus niet in thuis!!! Verkeerde keuze, schopje naar NWS.
Gewoon accepteren dat het een pagina verder staat is toch niet zo moeilijk in dit gevalquote:Als het Shownieuws was stond het in de krant ook gewoon bij het amusement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |