Kan ik dan met je meerijden?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:54 schreef Sidekick het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet: ja.
De trein is openbaar vervoer, dus ik kan je niet weigeren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:57 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Kan ik dan met je meerijden?![]()
Hopelijk wordt je belaagd door knuffeldieren van Marokkaanse afkomst, zodat je nooit meer PvdA stemtquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De trein is openbaar vervoer, dus ik kan je niet weigeren.
Pfffff, als je in Nederland woont voor zo'n 20 jaar en nog nooit belaagd bent door Marokkanen, dan zou ik me toch echt achter de oren krabben. Als je daarentegen dat fenomeen je stem laat bepalen, zou ik nog harder krabben.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je belaagd door knuffeldieren van Marokkaanse afkomst, zodat je nooit meer PvdA stemt
Nee, je komt maar gewoon.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:44 schreef Ype het volgende:
Tvp.
Is er ook een 'onder voorbehoud'-lijstje?
Tja, nu kan ik er niet meer onderuit he.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, je komt maar gewoon.
Is dat een "ja"?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:57 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Kan ik dan met je meerijden?![]()
Nee, we willen partijen met een mening.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:23 schreef RichardQuest het volgende:
JD komt niet?
De keus was tussen die twee omdat zes partijen wel erg veel is voor anderhalf uur discussieren. We hebben voor de JF gekozen omdat die in de oppositie zitten.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:27 schreef RichardQuest het volgende:
Alsof de Jonge Fortuynisten wel iets zinnigs te zeggen hebben
Nou ja, ik zie wel...
Omdat die weer minder zetels vertegenwoordigen dan de LPF (alhoewel...). Ach, we zien het wel. Ik denk dat het nog best wel leuk gaat worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:37 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom hebben jullie die dan niet uitgenodigd? Ze hebben in ieder geval een verhaal te vertellen....
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:07 schreef freako het volgende:
Schrijf mij maar bij op het "bijna zeker-lijstje. Ik kom, tenzij ik op dat moment een baan gevonden heb. Maar die kans acht ik niet zo groot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |