waar haal je je sponsor dan vandaanquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:24 schreef pfaf het volgende:Elke avond dronken. Geen vakantiewerk. vakantie.
Ik moet om half 6 eten, dus ik ga maar eens...quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:24 schreef PogueMahone het volgende:
om half 6 moet ik het eten aanzetten, niet vergeten
had je niet wat beters kunnen meenemen danquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:25 schreef Inquistor87 het volgende:
in de Domenicaanse Republiek was het anders heerlijk warm enzo
pssst Jaegerquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar haal je je sponsor dan vandaan
Toen ik gister thuis kwam scheen de zonquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je niet wat beters kunnen meenemen dan![]()
Je krijgt ook een lekker zomers kleurtje.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Lekker zomers weertje, de was is zo droog
hèhè, de spanning in VBL is al bijna niet meer te houdenquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo ook weer online
Sorry for the delay, zal zometeen mn lijssie opsturen naar DD...
sorry mag ik evenquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:20 schreef Bjoro het volgende:
haaaiiiii....krijg ik net de sportweek op de deurmat geploft, met daarin de moeilijke sportquiz.....ik denk ik typ alvast de eerste 20 vragen en plaats ze op SPT....ik druk op invoeren....error.....internet eruit....zeker een half uur voor jan doeldel getypt....BIER !!!!
dan moet je het wel ergens vandaan kunnen ctrl-c-en !!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sorry mag ik even
de knopcombinatie ctrl-c wil ook wel is helpen![]()
die ervaring was ik al rijkquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan moet je het wel ergens vandaan kunnen ctrl-c-en !!!
en als je iets typt ga je er toch niet vanuit dat er een of andere fout optreedt ??
Althans ik (tot op heden) nog niet !
Ben nu eenmaal een warmbloedige sprinter.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:23 schreef tuindwerg het volgende:
Ik geef Tong en PogueMahone gezamenlijk de award voor de meest ongeduldige user.![]()
Ja Robbie Rensenbrink was niet de meest emotionele voetballer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:28 schreef methodmich het volgende:
Reptielen zijn koudbloedig. Het slangenmens dus ook.
Tuindwergquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij jaag je iedereen de deur uit.![]()
Ik zie dat Inq er nog is....quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij jaag je iedereen de deur uit.![]()
Die kwam volgens mij later binnen, je had de muziek ook niet bepaald zacht staan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik zie dat Inq er nog is....![]()
Nee, er was toch niemand die er last van had. Maar tijd voor wat vrolijkers, wat te denken van... Manu Chao? Nu iedereen toch bijna weg is, is er ruimte om te dansen!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kwam volgens mij later binnen, je had de muziek ook niet bepaald zacht staan.![]()
Would you like to dance miss Tuindwerg? *diepe buiging*quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:31 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, er was toch niemand die er last van had. Maar tijd voor wat vrolijkers, wat te denken van... Manu Chao? Nu iedereen toch bijna weg is, is er ruimte om te dansen!![]()
Hou het maar op Inqquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef tuindwerg het volgende:
Yes please, Mr Inquistor! *geeft Inq een hand*
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
de dansers een prettige avond verder.![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* tuindwerg gaat er stilletjes vandoor en wenst de dansers een prettige avond verder.![]()
Zekerquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:03 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dankjewel!Enne... ik denk dat dat wel goed komt, of niet Inq...
![]()
Je doet maar, zet de muziek maar niet meer zo hard. Ik ga namelijk zo naar buiten, alleen nog even afscheid van Inqquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
oké, dan wordt het Kurtis Blow met Tough, ook lekker
Tuintjequote:Op woensdag 14 juli 2004 22:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Je doet maar, zet de muziek maar niet meer zo hard. Ik ga namelijk zo naar buiten, alleen nog even afscheid van Inqnemen.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:30 schreef tuindwerg het volgende:
psst, Inq... nooit geweten dat je zo goed kon dansen! Moeten we vaker doen!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:31 schreef tuindwerg het volgende:
*zielig stemmetje opzet* krijg ik niet eens een kusje terug?![]()
![]()
Aha, een slaapliedje, fijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:59 schreef pascalheister het volgende:
* gooit nog even Rammstein in de speler voor het slapen gaan
had je die foto`s al gescanned doc ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:08 schreef Doc het volgende:
Rock N Roll motherfuckers!
* Doc zet MondoGenerator in de CD speler
Speciaal voor Myrthe die nu ook helemaal fan van Mondo is
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:17 schreef Thetallguy het volgende:
Net eventjes wat aan mn oorlogskennis gedaan met The Pianist en Dr.Strangelove
Cool.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:08 schreef Doc het volgende:
Rock N Roll motherfuckers!
* Doc zet MondoGenerator in de CD speler
Speciaal voor Myrthe die nu ook helemaal fan van Mondo is
klinkt goed allemaal diggerquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:22 schreef DIGGER het volgende:
*update*
Leuke update DIGGER en het blijkt dat hotmail sommige grote bestanden (jouw bijlage) niet accepteerd.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef DIGGER het volgende:
Wat was er nou mis met je souzafaria e-mail account DD? Was ie een beetje moe?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat maar eens slapen, moet er morgenmiddag vroeg uit.
wat voor pruttel?quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:28 schreef just me het volgende:
mijn diclofenac innemen.!
ontstekingsremmer, schijnt zooi te zijn maar ja.. het moet maar ffquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:16 schreef pascalheister het volgende:
wat voor pruttel?
Doe ik dit weekend!quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je die foto`s al gescanned doc ?
"Good guys wear black"quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:12 schreef mitt het volgende:
Doc, vieze zwarte
Yep! We nemen 'm mee wanneer we het ventje gaan bekijken. Het stoeltje is pas geschikt als-ie echt kan zitten dus dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Cool.
Glenn heeft vandaag z'n 1e minuten van de Tour de France gezien
P.S. U had nog 1 kinder auto stoel he?
Pff, dit is mijn vierde werkdag na drie weken vakantie. Tering wat valt dat tegen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 06:41 schreef superjoden het volgende:
goedemorgen hools.... laatste werkdag vandaag en dan 3 weken vakantie.... mmmm errug zeg![]()
Goedzo, rust houden pillen slikken en naar de zuster luisteren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:17 schreef just me het volgende:
ontstekingsremmer, schijnt zooi te zijn maar ja.. het moet maar ff
ik ga de bank weer op voor een paar uurtjes
Hier is het gelukkig alweer bewolkt, ik was al helemaal in paniek.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:32 schreef PogueMahone het volgende:
potverdikkie, de zon schijnt...
en U bent ????quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:53 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Leuk zo'n Glenn-up date....maar het lijkt wel of de blessure van JustKramp nu een beetje ondergesneeuwd raakt!
JustKuit hoe staat het ermee ???
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef DIGGER het volgende:
Wat was er nou mis met je souzafaria e-mail account DD? Was ie een beetje moe?
Heee TD nog blaren gekregen na die wilde dansavond ???quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:06 schreef tuindwerg het volgende:
Goedemorgen hools!![]()
Wat een leuk verhaal Digger!![]()
lijkt me nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
iSCH al/toch vertrokken
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:15 schreef SCH het volgende:
Dan moeten we dus de finale halen.
\quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heee TD nog blaren gekregen na die wilde dansavond ???
Ja prima....niets te mopperen !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef tuindwerg het volgende:
Nee, gelukkig niet, gaat prima hier.![]()
Hoe gaat het met jou dan?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:53 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Leuk zo'n Glenn-up date....maar het lijkt wel of de blessure van JustKramp nu een beetje ondergesneeuwd raakt!
JustKuit hoe staat het ermee ???
SCHandelig geile vakantie gewenSCHtquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik gaat naar Morten en Jesper en Jondal
laptop op schoot en dan maar Modden ????quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Glenn
is veel belangrijker dan mijn blessure !!
maarruh.. net in bad gelegen, ik ben weer fris en het schijnt ietsjes beter te gaan! even kopje koffie achter de pc en dan weer op de bank![]()
had ik maar een laptopquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laptop op schoot en dan maar Modden ????
krijg je die niet als je Mod wordt ????quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:29 schreef just me het volgende:
had ik maar een laptop![]()
ik had de kleine lettertjes niet gelezenquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
krijg je die niet als je Mod wordt ????
slechte secondaire arbeidsvoorwaarden !!!
sterkte met je beentje !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik had de kleine lettertjes niet gelezentot later weer
slaap lekker op de bankquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik had de kleine lettertjes niet gelezentot later weer
Daarom zit ik hier dus ook op mijn werkquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:10 schreef Stpan het volgende:
Wat een depressief )*%&!%!-weer!!!
Spontaan nergens zin in vandaag.
Het is erg afkicken na 3 weken 30+ en zon gehad te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:07 schreef PogueMahone het volgende:
teringzooi wat is het koud
bah, ik wordt nog verkouden zo
Dat betekend dat we zo zonder modjes zittenquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zo maar weer eens een paar uurtjes fitnessen om te voorkomen dat ook deze mod geblesseerd in de lappenmand verdwijnt.
Heb ik vannacht allemaal achterover gegooid.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag mensjes!
Is er nog Spa Blauw?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:12 schreef pfaf het volgende:
Heb ik vannacht allemaal achterover gegooid.
ok.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Doe dan maar kraanwater!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is erg afkicken na 3 weken 30+ en zon gehad te hebben.
Maar het wordt ietsje minder koud de komende dagen. Maar niet dat het droog een zonnig wordt ofzo.
of je raakt geblesseerd als je met het apparatuur aan de gang bentquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zo maar weer eens een paar uurtjes fitnessen om te voorkomen dat ook deze mod geblesseerd in de lappenmand verdwijnt.
had hem gister willen posten, maar enfin je kent het verhaal !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:42 schreef rubbereend het volgende:
middag allen, mn werkdag zit er weer op
staat die sportquiz ook ergens op internet anders moet ik weer een sportweek gaan kopen
balen, dan zal k m toch moeten gaan kopenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had hem gister willen posten, maar enfin je kent het verhaal !!
ben al een beetje aan het zoeken om de vragen te c/p-en maar nog niets gevonden !!
Heb geen idee eigenlijk waar we precies zitten... hebben een villa gehuurd én zitten zo'n 2 kilometer van de atlantische oceaan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pff, dit is mijn vierde werkdag na drie weken vakantie. Tering wat valt dat tegen!
Zuid Frankrijk is geweldigHeb je een specifieke locatie, of ga je een beetje rondtrekken?
Surfen in Biaritz!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:24 schreef superjoden het volgende:
[..]
Heb geen idee eigenlijk waar we precies zitten... hebben een villa gehuurd én zitten zo'n 2 kilometer van de atlantische oceaan.
ga vanavond een poging wagen !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Bjoro kan je niet gewoon nog een keer proberen de vragen die je niet weet te posten?
En vooral niet op je C schijfquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:29 schreef rubbereend het volgende:
goed idee bjoro, sla het tussendoor regelmatig op in word
lekker doorgaan zo met die goeie tips van jullie !!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:29 schreef rubbereend het volgende:
goed idee bjoro, sla het tussendoor regelmatig op in word
Tell us beeb, ik ben ook moederquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo
Net een zwaar gepsrek met mn moeder gehad.
Ik voel me nu opgelucht, maar nog steeds down...
Pff...
Ik wist niet dat je van Golfen hieldquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:54 schreef golfer het volgende:
Nu lekker onedruit op de bank golfen kijken op de BBC.
met een biertje, een zak chips en 3 frikandellen speciaal ???quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:54 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van fitnessen.
Test wees uit dat ik ten opzichte van 3 maanden geleden, toen ik weer begonnen was, intussen 22% vooruit ben gegaan qua Prestatie Index.
Weet ik ook weer waarvoor ik het doe.
Barry Hughes kennen we niet alleen als trainer, maar ook als zanger. Wat was de hoogste Top 40-notering van zijn carnavalshit Ik wil op m'n kop een kamerbreed tapijt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:59 schreef methodmich het volgende:
Als er hulp nodig is bij die Sportquiz roep je maar. Of je mailt me op methodmich@hotmail.com
Wat is er?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo
Net een zwaar gepsrek met mn moeder gehad.
Ik voel me nu opgelucht, maar nog steeds down...
Pff...
top40.nl geloof ik !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Barry Hughes kennen we niet alleen als trainer, maar ook als zanger. Wat was de hoogste Top 40-notering van zijn carnavalshit Ik wil op m'n kop een kamerbreed tapijt?
op 24 januari 1981 bereikte het de 7de plaats.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Barry Hughes kennen we niet alleen als trainer, maar ook als zanger. Wat was de hoogste Top 40-notering van zijn carnavalshit Ik wil op m'n kop een kamerbreed tapijt?
Je was me net voorquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
op 24 januari 1981 bereikte het de 7de plaats.
En dan nomineren ze me niet voor de John Frederikstad award.
http://members.lycos.nl/top40/jaarlijsten/jr1981.htmlquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:03 schreef Bjoro het volgende:
top40.nl geloof ik !!
hier nog een moeder met luisterend oorquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tell us beeb, ik ben ook moeder
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
die swing van Tiger Woods
Luisteren moeders pezen ook goedquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:15 schreef just me het volgende:
hier nog een moeder met luisterend oor
als je nooit peest, word je ook nooit moeder !!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Luisteren moeders pezen ook goed![]()
deze pezende moeder mag héél even achter de p.c.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luisteren moeders pezen ook goed![]()
alsof hij zich bezig hield met carnavalsnummersquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:04 schreef tong80 het volgende:
En dan nomineren ze me niet voor de John Frederikstad award.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof hij zich bezig hield met carnavalsnummers
heb john federikstadt nog nooit met een lijstje van de top 40 langs zien komen....je bent in de war met alfred lagarde denk ik !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:39 schreef tong80 het volgende:
Ach ik zit ff niet lekker in mn vel, en dat heb ik dr verteld. Niks schokkends overigens op het moment...quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat is er?
moet jij eens kijken als die award uitreiking is geweest, gaat het weer een stuk beter met je !!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach ik zit ff niet lekker in mn vel, en dat heb ik dr verteld. Niks schokkends overigens op het moment...
Fok! VBL-Awards 2004quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
awards?
waar?
you're welcome !quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
awards?
waar?
-edit- al gezien in de sig hierboven me
Tsssk tssk wat een levenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:54 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van fitnessen.
Test wees uit dat ik ten opzichte van 3 maanden geleden, toen ik weer begonnen was, intussen 22% vooruit ben gegaan qua Prestatie Index.
Weet ik ook weer waarvoor ik het doe.
MM, ik heb jou vast de 1e 25 vragen van de sportweek quiz gemaild...kan ze nl nog niet posten !quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Pfaf mag alleen Ranja met een Rietje, van Sophietje.
Nou en ik heb nu een paars shirtquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:05 schreef tuindwerg het volgende:
Ik zit nu helemaal intens gelukkig met een ijsje achter de computer. Ik ben niet zo gelukkig omdat ik een ijsje heb, maar omdat ik.... eindelijk weer oranje sokken heb!![]()
Mijn mamma kwam vandaag thuis met 2 paar nog wel, ik ben echt helemaal blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:15 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Nou en ik heb nu een paars shirt..... paars verdomme......
Hm zo kan je het natuurlijk ook bekijken. Ik heb een paars shirtquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Paars is de kleur van Anderlecht en daar is natuurlijk niets mis mee
Ja, het is bijna niet aan te slepen als die drank voor al de gasten in Hools hier.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:16 schreef pascalheister het volgende:
avond
drukte van jewelste hier
Juist wel, waar jij 1 was draait en gauw klaar bent, moet ik wachten op 2quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kwestie van het niet goed benutten van je wasmachine.
zijn dit ze?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:23 schreef tuindwerg het volgende:
Doe nog maar een rondje van mij omdat ik zo blij ben met m'n oranje sokken.Ik kom het alleen niet brengen, ik ga m'n bed in.
Trustuh hools!![]()
quote:DEN HAAG De terroristische dreiging
van radicale moslims in Nederland is
gericht op doelen in Noord- en Zuid-
Holland,Noord-Brabant en Zeeland. Dat
hebben de ministers Donner (Justitie)
en Remkes (Binnenlandse Zaken) gezegd.
altijd hetzelfde volk ook hequote:Op donderdag 15 juli 2004 22:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sandman, hellup
Blof ontvoeren denk kquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:51 schreef manny het volgende:
Wat zullen ze van plan zijn ?
naar Barcelona ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blof ontvoeren denk k
k denk eerder aan de kust van saudi arabie danquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:56 schreef manny het volgende:
[..]
naar Barcelona ?
Dat zou eigenlijk best een goed idee zijnquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Blof ontvoeren denk k
mijn kok is net verdwenen en nu wil ik graag een biertjequote:Op donderdag 15 juli 2004 23:31 schreef rubbereend het volgende:
iemand Bier???
wat is het toch rustig hier
Biertje neerzet voor JustPees.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:49 schreef just me het volgende:
mijn kok is net verdwenen en nu wil ik graag een biertje
dank je welquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Biertje neerzet voor JustPees.
heb het gezien !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
Je hebt je topic!
Weltrusten Justdroomquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:13 schreef just me het volgende:pootje gaat rusten!!
ja absoluut. kirsten dunst, die de rol van mary-jane vertolkt was ook eh....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:53 schreef Thetallguy het volgende:
je vond em vast goed?
true, in de film wordt peter parker echt neergezet als een nerd op een slapstickachtige manier. in de comics is het een normale vent. Maar wat de comics niet kunnen laten zien zijn 3d effecten die gebruikt worden op het scherm. Voor de rest klopt de verhaallijn aardig. Oh en had ik Kirsten Dunst al genoemd ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:02 schreef Thetallguy het volgende:
Nouja je hebt natuurlijk ook Spideyfans die hem kritisch gaan bekijken en alles vergelijken met de strips enzo en hem dan matig vinden
welkomquote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:09 schreef pietpaaltjens het volgende:
Goeiesmorgens. Nog weinig op dit forum geweest. Wordt wel een blijvertje voor komend seizoen. Hallo allemaal !
Welkom, neem een bier!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:09 schreef pietpaaltjens het volgende:
Goeiesmorgens. Nog weinig op dit forum geweest. Wordt wel een blijvertje voor komend seizoen. Hallo allemaal !
Gratis drank is altijd leukquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:12 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag gratis drank op kosten van * Bjoro !!!
[afbeelding]
is toch leuk nieuws zo vlak voor het weekend
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:12 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag Fok! ik precies 1 jaar !!!
is toch leuk nieuws zo vlak voor het weekend
Moggequote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:09 schreef pietpaaltjens het volgende:
kun je makkelijk zeggen nu SCH op vakantie isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vers bloed is altijd welkom
precies !!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:58 schreef just me het volgende:
kun je makkelijk zeggen nu SCH op vakantie is
Je bent een tactisch meesterbrein of niet he?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:58 schreef just me het volgende:
kun je makkelijk zeggen nu SCH op vakantie is
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:40 schreef superjoden het volgende:
mensen tot over 2 a 3 weken maar weer...
thnx zal wel lukkenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
ergens in zuid frankrijk villa gehuurd... port d'albret ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar ga je heen superjoden?
Te lui om terug te lezen!
Ik ben jaloers dat jij vanmiddag lekker kunt gaan golfen!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:00 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Golfdagje voor de boeg: eerst op de BBC The Open volgen om vervolgens vanmiddag zelf wat balletjes te meppen.
terug lezen Mattje !!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:31 schreef mat_herben het volgende:
waar staat EW voor?![]()
klikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:31 schreef mat_herben het volgende:
waar staat EW voor?![]()
holsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:01 schreef tuindwerg het volgende:
Mogguh hols!![]()
Nog maar half wakker.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hols
mijn wekker ging al om 6:45 u !!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nog maar half wakker.En jij reageert zo snel...
er zijn ook mensen die een baan hebben en gewoon op fok zitten !!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:09 schreef tuindwerg het volgende:
Mijne om half 6, dus?Maar daarna nog weer heerlijk geslapen.
Hoezo moest je er al zo vroeg uit dan?![]()
Doe mij ook eens zo'n baan dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die een baan hebben en gewoon op fok zitten !!
Heb je trouwens al op mij gestemd ???![]()
![]()
![]()
Ik ga 'm op dvd kijken met mijn meissie op de bank thuis, dus ik zal wel blijven zitten tot na de aftiteling.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:22 schreef tuindwerg het volgende:
Tof Franky! Ik heb 'm vorig weekend gezien, wel blijven zitten tot na de aftiteling hoor!![]()
Ik vond deel 1 ook helemaal te gek!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef tuindwerg het volgende:
Hele film is erg leuk trouwens!
ik weet van nietsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
(nog gefeliciteerd, gister jarig toch ?)
soms kan het geen kwaad om vroeg op te staan !!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:57 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
En Bjoro zit niet mijn stemmers af te pakken![]()
Doe mij maar een biertje. Maar wel zonder de bijbehorende vrachtwagen aub.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
soms kan het geen kwaad om vroeg op te staan !!!
en hebben jullie allemaal al een stukje taart gehad ivm mijn 1 jarig Fok jubileum ???
een artistiek biertje voor A.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe mij maar een biertje. Maar wel zonder de bijbehorende vrachtwagen aub.
Een heel vaag biertjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een artistiek biertje voor A.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |