Dat zijn géén leuke grapjes, makker!quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:03 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
een papieren zak over uw hoofd trekken is ook een optie wacht ik zal de website even doorgeven:
http://www.binpac.be/weba(...)151&productId=505250
He als je de boel komt verzieken verzoek ik je vriendelijk onmiddelijk een tyfusend op te rotten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:03 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
een papieren zak over uw hoofd trekken is ook een optie wacht ik zal de website even doorgeven:
http://www.binpac.be/weba(...)151&productId=505250
Na 5 jaar met die rotkrengen te zijn opgezadeld, en een ineenstortend zelfvertrouwen wanneer je in de spiegel kijkt, vind ik geen grappige zelfspot meer. Kan best geintjes maken over mn uiterlijk, maar geintjes maken over problemen is minder grappig, vooral als je ermee zit. Dus kom met nuttige ervaringen/tips ( dus geen zak over je kop trekken ) of ga ergens anders lopen geinen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:10 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
dat vind ik niet aardig van u! mij een beetje tyfus toewenzen, terwijl men moet kunnen lachen om zijn/haar gebreken/beperkingen. dat heet zelfspot en dat misstaat niemand.
Bedankt en de groetjes.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:15 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ach je was te minste goed voor het vertrouwen van de dermatoloog, maar allez zeg excuses zijn hier wel op zijn plaats!
excuses en sterkte
Let wel op dat Roacutanne je lever redelijk belast. Dus lekker wat biertjes in het weekend is niet zo'n probleem, maar ga niet om de haverklap jezelf lam zuipen tenzij je je lever wilt slopen (oke oke iet wat overdreven, maar denk aan je gezondheid)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:29 schreef super_honda het volgende:
[..]
nu nog 10mg, en dan kan ik dus wel gewoon drinken mooi zo!
Hoe ik erbij kom? Een professor/afdelingshoofd van dienst dermatologie in een universitair ziekenhuis+al zijn assistenten en andere dermatologen die dit beamen... ZO kom ik erbijquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:09 schreef Yonderboi het volgende:
Hoe kom je erbij dat zon op lange termijn slecht is? op korte termijn heeft het een goede uitwerking, dat zeg je juist... maar het word er zeker niet slechter op als je lekker in de zon bent en daarna niet meer.
Over pigmentatie spreek je jezelf een beetje tegen... maar inderdaad, je moet echt gaan zonnen wil het een negatieve uitwerking op je huid hebben ivm Roacutanne die je slikt. Maar omdat Roacutanne je huid veel dunner maakt loop je dat risico wel!
Dat ik het verband zo rechtstreeks leg is omdat het in de bijsluiter staat... maar goed laat duidelijk zijn voor iedereen inderdaad dat lekker de boel laten affikken in het zonnetje echt niet kan terwijl je roacutanne sikt. Even buiten in de zon zijn kan natuurlijk weinig kwaad.....quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:37 schreef 42DaFloor het volgende:
[..]
.... De vraag is maar wat je wil hé, zon staat garant voor maandje of langer bena acnévrij...prijs die je betaalt is een enorme opstoot wanneer de zon er niet meer is (omdat je huid dus nietmeer zonder kan, en door de zon verdikt is: porieën verstopt etc etc, zie deel11)
!
jij legde het causaal verband veel te rechtstreeks, straks durft niemand met roaccutane nog in de zon komen...
heb de bijsluiter hier bij me. Ivm de zon staat er: blootstelling aan ultraviolette stralingen is tegenaangewezen. Jij maakt daarvan: pigmentverlies. Oink?quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:29 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Dat ik het verband zo rechtstreeks leg is omdat het in de bijsluiter staat... maar goed laat duidelijk zijn voor iedereen inderdaad dat lekker de boel laten affikken in het zonnetje echt niet kan terwijl je roacutanne sikt. Even buiten in de zon zijn kan natuurlijk weinig kwaad.....
Hoezo betaal je een prijs als je niet meer in het zonnetje kan zitten? je hebt toch enorm kunnen genieten van een vrijwel gladde huid tijdens de zonnige dagen? je kan mij niet wijs maken dat het na een tijd van zonnige dagen ineens veel meer word dan ervoor (dat heb ik zelf ook nog nooit meegemaakt), het kan hoogstens terugvallen op het oude niveau.
symmetrisch bedoel jequote:Op donderdag 15 juli 2004 09:28 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
trouwens, hebben jullie ook altijd dat als je een puistje hebt, ze de neiging hebben om precies evenwijdig aan de andere kant van je gezicht ook te verschijnen?
Ja, je hebt toch maar een lichte mate van acne??quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:09 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Nou, vandaag bij de dokter, krijg ik weer die 5% Benzylperioxide mee. Heb ik geen reet aan. Ik wil Roaccutane
Interessante informatie! iet wat helder uitgelegd in die artikelen dus nu begrijp ik het beter....quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:17 schreef 42DaFloor het volgende:
[..]
heb de bijsluiter hier bij me. Ivm de zon staat er: blootstelling aan ultraviolette stralingen is tegenaangewezen. Jij maakt daarvan: pigmentverlies. Oink?
Je hebt kunnen genieten van de vrijwel gladde huid ja. Daarna wordt het echter in bena alle gevallen (als het bij jou niet zo is, heb je veel geluk).
Ik heb een aantal citaten gezocht waar instaat wat ik bedoel. Er staat ong. hetzelfde als wat ik in deel11 reeds gepost had maar blijkbaar niemand heeft gelezen.
Acne
[..]
externe vorm van roa, je bedoeld die topische tretinoine voor op je gezicht te smeren? Goh dat weet ik niet, feit is da ge moet oppasse jaquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:57 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Interessante informatie! iet wat helder uitgelegd in die artikelen dus nu begrijp ik het beter....
Mijn oplossing is dus zoals bij het eerste artikel staat beschreven, eerst in de zon en als ik terug kom direkt aan een nieuwe kuur Roacutanne.
Oja en over pigmentatie problemen... foutje.. dat wordt vermeld in de bijsluiter van de externe vorm van Roa. Maar dan vraag ik me dus af in hoeverre dat wel of niet geldt voor de capsule versie.
Heb ik ook gedaan voordat ik roaccutane kreeg. Heeft helaas niet geholpen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Mmm ik ga dat bovenste ook eens proberen
Nouja ik probeer het, mocht t niet helpen krijg ik mn geld terugquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:48 schreef mgeelh het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan voordat ik roaccutane kreeg. Heeft helaas niet geholpen.
Nee ik heb het goeie adres ingevuld.... vaaaag. Hoelang duurde het voordat je bevestiging krijgt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb net wel bevestiging gekregen, wel raar...(fout adres)? Maar heeft iemand ook ervaring met die 1e B5 pillen? En weet iemand hoe dat 'werkt' op de lever? Of de lever daardoor zwaar belast wordt ofzo?
http://www.kruidenvrouwtje.nl/vitaminen/B5.htmquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb net wel bevestiging gekregen, wel raar...(fout adres)? Maar heeft iemand ook ervaring met die 1e B5 pillen? En weet iemand hoe dat 'werkt' op de lever? Of de lever daardoor zwaar belast wordt ofzo?
De dosering bij een hoge dosis B5 voor acne is tussen de 50 a 1000x zoveel dan 10mg.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
http://www.kruidenvrouwtje.nl/vitaminen/B5.htm
Aanbevolen hoeveelheid is 10 mg per dag...
Als ik jou was zou ik het de huisarts vragen ( voor alle zekerheid)
Ik ben ook niet zo bang voor pigmentverlies nee.... en ik ben nu precies twee weken voordat ik op vakantie ga gestopt met Roa en Acid A Vit (extern)... ik ga me nog wel insmeren natuurlijk, maar ik ga echt niet met een petje op lopen of onder de parasol zittenquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:12 schreef 42DaFloor het volgende:
[..]
externe vorm van roa, je bedoeld die topische tretinoine voor op je gezicht te smeren? Goh dat weet ik niet, feit is da ge moet oppasse jazo snel zal dat pigmentverlies iig geen vaart lopen hoor..gewoon goe insmere, dan mag je zeker in de zon (la roche posay heeft zonnecremes die TOTAAAL niet vettig zijn, speciaal gemaakt voor acné)
En ja, dat is ook mijn plan: op verlof toch wa in de zon, wa geniete van de aanvankelijk goei werking en het kleurtje, en na het verlof (hopelijk ondertussen niets verergerd) en hogere dosis roaccutane (ik neem nu 15mg/dag)
en ik zie dat daar nog geen reactie op is gekomen.....quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:09 schreef mwuhaha het volgende:
Gisteren postte iemand nog wel een bericht dat zijn lever enzym levels veranderd waren. Ik heb hem gevraagd wat meer info te geven.
http://www.acne.org/messageboard/index.php?showtopic=15341&st=120
Slap gezwets. Ik sport ( fitness en hardlopen ) 4x in de week, en het maakt niks uit. Ene keer een goede periode, andere keer een slechte periode. Weet iemand wel hoe het zit met zweten? Is dat goed, en moet dat gelijk van je gezicht afgewassen worden? Of moet je het gewoon laten zitten, want je zweet ook vuil mee. En meestal ga ik na het fitness in de sauna ( turks stoombad ). Weet iemand of dat goed of slecht is??quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:27 schreef Domai het volgende:
Sporten is het ultieme middel tegen puistjes. Geen chemische rotzooi of wat, gewoon lekker sporten.
Ik merk ook zodra ik een week of langer niet sport dat er al gelijk puisten opkomen, dus ook gelijk een goede stimulans.
Heftige acne (non-vulgaris is dat toch??) wordt in principe veroorzaakt door hormonen... dus niet door externe factoren. Sommigen beweren echter dat door een vies kussensloop, vuil of zweet ook de porien verstopt raken. Mijn ervaring is dat zweet in ieder geval weinig tot geen invloed heeft op acne, ik heb juist het idee dat lekker zweten goed is. Dat zoute vocht stroomt heerlijk door je huid heen en na het douchen (na sporten) voelt het dan ook heerlijk aan. Vooral na het sporten je huid wassen met Normaderm gezichtsgel voelt super!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:35 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Slap gezwets. Ik sport ( fitness en hardlopen ) 4x in de week, en het maakt niks uit. Ene keer een goede periode, andere keer een slechte periode. Weet iemand wel hoe het zit met zweten? Is dat goed, en moet dat gelijk van je gezicht afgewassen worden? Of moet je het gewoon laten zitten, want je zweet ook vuil mee. En meestal ga ik na het fitness in de sauna ( turks stoombad ). Weet iemand of dat goed of slecht is??
Jazeker vind ik ook. Maar weet eigenlijk niet of t een goede invloed heeft. Zal ook per persoon verschillen. Ik smeer tegenwoordig een dikke laag zinkzalf op mn pukkels, schijnt uit te drogen en de roodheid te verminderen. Ook herstelt de huid zich sneller. Zou moeten werken, dus we zullen zien.....quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:35 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Heftige acne (non-vulgaris is dat toch??) wordt in principe veroorzaakt door hormonen... dus niet door externe factoren. Sommigen beweren echter dat door een vies kussensloop, vuil of zweet ook de porien verstopt raken. Mijn ervaring is dat zweet in ieder geval weinig tot geen invloed heeft op acne, ik heb juist het idee dat lekker zweten goed is. Dat zoute vocht stroomt heerlijk door je huid heen en na het douchen (na sporten) voelt het dan ook heerlijk aan. Vooral na het sporten je huid wassen met Normaderm gezichtsgel voelt super!
Sauna en turksbad is volgens mij sowieso goed voor je huid maar het is en blijft erg persoonlijk wat wel niet goed is. Een bad of suana enzo vind ik persoonlijk een goed effect hebben... vooral voor je je bed in duikt
Doagere,quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:47 schreef Doagere het volgende:
Ik ben zelf dus net weer 2 weken op de 40mg, kheb geen nieuwe pukkels gekregen. Mijn huid is wel minder droog als ik onder de douche vandaan kom.![]()
Ziet er zelfs iets beter uit dan de 40 mg die ik 2 maand (of was het nou 3 maand?) geleden dat ik 60mg slikte. Ben nog steeds hardstikke tevreden over roaccutane, me'n leven ziet er heel anders uit![]()
Over het zonnen kan ik kort zijn, we hebben hier nog niet kunnen genieten van het zonnen dus kan ook niet vertellen hoe het daar mee zit. Ik heb zelf een vrij vette huid dus ik kan denk ik wel in de zon.
Alcohol? Drink ik niet, nu niet, nooit nietMijn bloed is gewoon prima, en over ongeveer 2 maandjes stop ik. En als het niet weg blijft neem ik gewoon weer Roaccutane.
Kheb nergens last van, ik doe nu helemaal geen labello ofzo meer op (gewoon niet nodig) zeker niet met 40 mg.
Puisten => Roaccutane, iets anders werkt gewoon niet. En ik kan het weten.. Als ik dit 3 jaar geleden wist had ik het gedaan en had het me een was me een hoop elende bespaart gebleven,..
Externe factoren kunnen invloed hebben op hormonen. Zo heeft bijv. het zwaar trainen van je quadriceps bijv. invloed op je testosteron gehalte. Ook voeding heeft invloed op hormonen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:35 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Heftige acne (non-vulgaris is dat toch??) wordt in principe veroorzaakt door hormonen... dus niet door externe factoren.
ik heb niet echt aanleg, maar wel vaak last van, meestal 3-5 pukkelsquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:33 schreef 42DaFloor het volgende:
feit is dat wanneer je aanleg hebt tot acné, dit absoluut niet beinvloed zal worden door externe factoren, positief noch negatief
Als ik wat je zegt letterlijk lees, staat er zover ik zie: dat "externe factoren" "absoluut" geen invloed hebben op "aanleg" voor acne. Met "aanleg" bedoel je neem ik aan genetische/erfelijke eigenschappen? (Al het andere kan je namelijk zon beetje zien als externe invloeden.)quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:33 schreef 42DaFloor het volgende:
feit is dat wanneer je aanleg hebt tot acné, dit absoluut niet beinvloed zal worden door externe factoren, positief noch negatief
Ik had het ook, maak ze duidelijk dat je enorm depresief bent, da je zelfmoordneiging hebt. ect. Dan luisteren ze echt wel. Of kom met een of het andere fobie aan over puisten e.d.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:59 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Doagere,
ik ben vandaag bij de dokter geweest en ik heb jouw foto's gezien. Mijn acne is iets minder erg dan dat jij t had, maar ik krijg dan ook nooit van mn leven Roaccutane mee van hem. Heb er vandaag naar gevraagd, en hij geeft het enkel bij zware acne die ook op de rug en schouders zit. Daar heb ik al helemaal geen last van. Ik zou graag aan de Roaccutane gaan voor mijn gezicht, maar ze lachen me recht in mn gezicht uit als ik ernaar vraag bij een dermatoloog.... dus ik kan het schudden en zal andere dingen moeten proberen![]()
dat is geen acné en heeft bijgevolg wsl meer kans om dus wel merkbaar beïnvloed te worden door externe factoren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:42 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
ik heb niet echt aanleg, maar wel vaak last van, meestal 3-5 pukkels
testosteron kan acné veroorzaken/verergeren ja (zo is het bv bij meisjes die last hebben met acné, dat ze die een pil geven (bv Diane) die testosteron gaat onderdrukken...dit is eigelijk nog een meer op de oorzaak inspelend als roaccutane)quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:26 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Zeg mwuhaha, jij zegt dat externe factoren invloed kunnen hebben. Nou is het wel zo dat ik regelmatig aan het gewichtheffen ben en andere soorten van krachttraining. Zou het invloed kunnen hebben op je acne? Wanneer je veel traint komen er meer anabole steroiden vrij in je lichaam, en daar is van bekend dat ze acne veroorzaken ( de externe pillen dan, ook wel doping) En meer testosteron met trainen? Zou dat invloed kunnen hebben??
Nee ik heb niet echt acne, als ik nu kijk heb ik gewoon 4 grote rooie puisten. Soms heb ik er nul. Soms iets meer. Het is heel erg wisselvallig bij mij. Feit is wel dat ik er strontziek van word, vooral wanneer ik een gezellige dag met vrienden en een mogelijk vriendinnetje in de toekomst heb. Dan wil ik niet 4 rooie pukkels hebben. Maar ik heb al zoveel geprobeerd. Sport veel, eten zou niks uit moeten maken, en dat doet t volgens mij ook niet, want soms eet ik slecht en heb ik er geen en een andere keer precies andersom. Het is echt gewoon van het toeval afhankelijk. Ik ga over 2 weekjes voor 3 weken naar Bali op vakantie waar het de hele dag 25-30 graden is en de zon schijnt, dus misschien krijgen me pukkels een zomerdip. Maar wat Doagere zegt vind ik ver gaan. Ik word er dan wel treurig van, maar om voor 4 puisten aan de Roaccutane te gaan? Ik ga niet lopen zeggen dat ik zelfmoordneigingen heb, vind ik een beetje overdreven. Ik maak voor volgende week weer een afspraak en vraag ik naar anti-biotica.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:04 schreef 42DaFloor het volgende:
[..]
testosteron kan acné veroorzaken/verergeren ja (zo is het bv bij meisjes die last hebben met acné, dat ze die een pil geven (bv Diane) die testosteron gaat onderdrukken...dit is eigelijk nog een meer op de oorzaak inspelend als roaccutane)
maaar... blijf sporten, blijf trainen, zoiets mag je echt niet laten vallen voor wat puistjes (ik lees dat je het niet zo hard hebt nl), daarbij: stress kan acné ook verergeren en sport helpt tegen stress zodus zo kan je bezig blijven hé.
Als je anabole steroïden kunstmatig inneemt is dit in veel grotere hoeveelheid en vele sneller ineens dan wanneer je dit aanmaakt door te trainen, dus ook weer hier geldt: blijven trainen (en geen doping pakke!)
Ja 4 duidelijk zichtbare ja. Nog heleboel kleintjes en vlekjes, maar daar zit ik nie zo mee. Maar geloof me, het is in ieder geval geen lekker gezicht, serieus, je ziet ze wel goed.... En hoe werkt dat tetracycline? Is dat orale anti-biotica en werkt het goed? En voor hoelang?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
4 pukkels??? dat zit tussen je oren dan, dat zie je gvd alleen zelfdaar zou ik zelfs geen tetracycline voor gaan slikken, teveel bijwerkingen. Negeer ze gewoon, geen enkele meid ziet ze
het werkt wel goed. na een half jaar slikken ongeveer merk je dat je een stuk rustiger gezicht hebt. je moet dan elke ochtend een uur voor t ontbijt en elke avond voor het slapen gaan 1 capsule met water slikken. bijwerkingen: Slecht voor je lever i.c.m. alcohol en je krijgt er gele tanden vanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:18 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ja 4 duidelijk zichtbare ja. Nog heleboel kleintjes en vlekjes, maar daar zit ik nie zo mee. Maar geloof me, het is in ieder geval geen lekker gezicht, serieus, je ziet ze wel goed.... En hoe werkt dat tetracycline? Is dat orale anti-biotica en werkt het goed? En voor hoelang?
Oke bedanktquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:23 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
[..]
het werkt wel goed. na een half jaar slikken ongeveer merk je dat je een stuk rustiger gezicht hebt. je moet dan elke ochtend een uur voor t ontbijt en elke avond voor het slapen gaan 1 capsule met water slikken. bijwerkingen: Slecht voor je lever i.c.m. alcohol en je krijgt er gele tanden vanheb je iets nieuws om je druk over te maken na afloop. Tetracycline is gewoon op recept bij je huisarts te krijgen, wordt vergoed door je verzekering en je krijgt normaalgesproken genoeg voor 3 maanden mee.
Ik heb gewoon een lelijke huid, en ik voel me er klote door, punt. En ik heb er een stuk minder dan Doagere als ik die eerste foto's van hem zie. Maar daarom is het nog wel irritant. Ik heb nu trouwens ook Emucare Acne Creme Oily skin gekregen met de post meequote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:58 schreef Gelderland het volgende:
ik ga sinds vandaag maar eens EmuCare Acne Creme normal skin proberen
En 4 dikke pukkelsik heb er minstels 10 elke dag....stel je alsjeblieft niet aan, 't zit tussen je oren (hier kan ik echt boos over worden)...en je zegt dat je het nog minder dan doagaree heb, sjonge jonge, minder kan niet haast
![]()
uhm vertel is iets meer over de verschillen. dacht dat tetracycline een zwaarder middel was dan mino.. ?maar je zegt dat mino beter werkt?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:14 schreef 42DaFloor het volgende:
pak dan teministe minocycline ivp tetracycline
minder bijwerkingen en betere werking
en wat dat doet (overigens het enige wat dat doet) is onstekingen tegengaan, dus de roodheid zal er wel door geholpen zijn na een tijdje slikken (resultaat begint na paar weken zichtbaar te worden) maar aan comedonen doet het niets en het verhelpt dus in feite ook geen acné (enkel de onsteking)
Volgens heleboel website's en bronnen is er, wanneer je een gezonde lever hebt, niks aan de hand met veel B5quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:12 schreef Gelderland het volgende:
ow minder, maar ik moet het ff weten en mijn eigen huisarts is met vakantie...., als ik het zou weten, bestel ik die pillen op de vorige pagina...(60 dagen gratis)
Bij mij werkt B5 vrij snel en duidelijk. Na 1 of 2 dagen merk ik duidelijk dat de huid droger wordt, dat is het teken dat het werkt. Na 3 dagen volgt een breakout, waarbij acne als het ware snel verwijderd wordt naar buiten. Het nadeel hiervan is dat ik dan tijdelijk meer acne hebt. Ongeveer 1 week na de breakout begint acne minder te worden en wordt de huid bij mij steeds beter.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:11 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Ik heb ook B5 geslikt en ik had nergens last van, maar ik had ook geen pfeiffer. Het hielp alleen voor geen meter bij mij, net zoals de rest overigens
Voor 4 puistjes gaat de dokter echt geen antibiotica voorschrijven hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:20 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen zeggen dat ik zelfmoordneigingen heb, vind ik een beetje overdreven. Ik maak voor volgende week weer een afspraak en vraag ik naar anti-biotica.....
Heb je wat links?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:33 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Volgens heleboel website's en bronnen is er, wanneer je een gezonde lever hebt, niks aan de hand met veel B5
Hij moet van mij. En het zijn geen puistjes, meer grote rooie vlekker door het knijpen ( eigen schuld, dat welquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor 4 puistjes gaat de dokter echt geen antibiotica voorschrijven hoor.
Die links heb ik allemaal van jou, Mwuhaha, uit eerdere topics. Staat niets specifieks over de lever, maar ook niks over Pfeiffer en gevaar voor de lever. Zou compleet veilig zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:57 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Heb je wat links?
Met minoceliyne werd het bij mij juist nog erger..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:49 schreef mgeelh het volgende:
Tetracycline heeft bij mij in ieder geval niet gewerkt. Het schijnt dat minocyline beter helpt idd.
Nou ehmmm maak ze vooral niet duidelijk dat je depressief bent en zit na te denken over zelfmoord, want dat zijn juist bijwerken die beschreven staan in de bijsluiter van Roa. Ze komen zelden voor maar de kans is er. Dus meer een verhaal over dat je je enorm schaamt en psychisch door de acne/puistjes niet lekker in je vel zit lijkt me meer op z'n plaats... mits dat voor jou geldt dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik had het ook, maak ze duidelijk dat je enorm depresief bent, da je zelfmoordneiging hebt. ect. Dan luisteren ze echt wel. Of kom met een of het andere fobie aan over puisten e.d.
Zo erg was het bet mij dan weer niet, maar ik schaamde me echt overal, durfde niet eens de mc donalds in en dat soort dingen.
Maak ze duidelijk dat je maar 1 ding wil, en dat er maar 1 oplossing is: Roaccutane.
Volgens mij klopt dit niet helemaal....... als ik dit lees op de website apotheek.nlquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:49 schreef mgeelh het volgende:
Tetracycline heeft bij mij in ieder geval niet gewerkt. Het schijnt dat minocyline beter helpt idd.
ja, wanneer je een gezonde lever hebt, en ik heb pfeiffer en dus geen gezonde leverquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:33 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Volgens heleboel website's en bronnen is er, wanneer je een gezonde lever hebt, niks aan de hand met veel B5
Jep, duurt een weekje, wanneer je dan nog geen resultaat ziet, terugsturen die handel!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:50 schreef Gelderland het volgende:
ben overigens net begonnen met die zalf Emucare, vanavond smeer ik nog wat op mijn hele gezicht en hopenlijk werkt dit wel (zal wel paar dagen duren)....
Meestal voor het 25ste jaar, ben nu zelf bijna 21, nouja halfjaartje nog, maar kans dus dat je er nog 2 a 3 jaar mee zitquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:38 schreef grombeest het volgende:
ik vraag me af, ben 21, vanaf welke leeftijd verdwijnt acne weer? bij welke leeftijd komt het niet tot nauwelijks meer voor?
nijp dan niet !!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Hij moet van mij. En het zijn geen puistjes, meer grote rooie vlekker door het knijpen ( eigen schuld, dat wel) Ik heb ook gewoon een erg onrustige huid, vooral in het scheergebied, wel wat meer kleine puistjes daaro. Erg vervelend. Dan zit er weer zo'n klein wit kopje op en dan wil ik hem eruit hebben. Ga ik lopen knijpen en word t knalrood. Dom, maar kan t nie laten. Heb nu dat spul van Emucare, huid herstelt sneller en voorkomt nieuwe puistjes. We zullen zien.....
jammer..dan is roaccutane ook al niet te gebruiken voor jou...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, wanneer je een gezonde lever hebt, en ik heb pfeiffer en dus geen gezonde lever![]()
![]()
Shit, ik wilde dit graag gebruiken![]()
Ga nu Emucare paar dagen uitproberen (van die gratis sachets)...en weet iemand zonnebrandcreme waar de acne niet erger van wordt?? (dus dat porien niet verstopt en niet vet is)
ja dat wel, maar ik heb maar 2 van die sachets, en dat lijkt mij iets te weinig voor een week proberen...(want het moet paar keer per dag op je gezicht)...dus erg zuinig doen....en idd hopen dan het werkt.....(moet je het eigenlijk insmeren ofzo, staat geen info over op de verpakking)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:04 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Jep, duurt een weekje, wanneer je dan nog geen resultaat ziet, terugsturen die handel!!
Ik ben ook vandaag begonnen. Lijkt me wel relaxed spul
Nee klopt, ik had ook al het idee dat het aan de weinige kant is. Maarja, je moet 3x per dag erop smeren. Gewoon handen wassen, met de vingertop met spul erop over de probleemgebieden heensmeren. Ik heb denk iets teveel gedaan, want je ziet het erg glimmen. Maar het zou de bacterien moeten doden, dus als het goed is heb ik over een week een wat beter huidje.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik heb maar 2 van die sachets, en dat lijkt mij iets te weinig voor een week proberen...(want het moet paar keer per dag op je gezicht)...dus erg zuinig doen....en idd hopen dan het werkt.....(moet je het eigenlijk insmeren ofzo, staat geen info over op de verpakking)
Ik heb dus niet echte acne, maar wel een paar puistjes. Meer als Benzylperioxide krijg ik dan ook niet mee van de dokter. Dus ik hoop dat dit smeermiddeltje een goed resultaat bereiktquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:11 schreef Yonderboi het volgende:
Even iets over smeermiddeltjes..... deze middelen helpen over het algemeen alleen om de huid te herstellen en verder om de porien zo schoon mogelijk te houden. Maarrrrr het verhelpt niet de oorzaak van het ontstaan van acne/puistjes.... keep that in mind
Als je niet erg veel last van puistjes hebt is het een prima uitkomst omdat je met het schoon houden van de porien waarschijnlijk al een prima resultaat bereikt, als je wat heftigere vorm van acne hebt dan kan je smeren om nieuwe puistjes sneller te laten verdwijnen en wondjes te laten genezen, maar je zal er iets bij moeten slikken om het ontstaan tegen te gaan.
heb je mijn vorige post gelezen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:52 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ik heb dus niet echte acne, maar wel een paar puistjes. Meer als Benzylperioxide krijg ik dan ook niet mee van de dokter. Dus ik hoop dat dit smeermiddeltje een goed resultaat bereikt(Emucare Acne Oily Skin )
Ik heb het zelfs nog een ietsiepietsie minder als jij Doagere. Mijn huisarts verklaart me voor gek als ik het persee wil. Maar ik ben wel blij voor je hoor, had t het liefst ook gekregen....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:58 schreef Doagere het volgende:
[..]
heb je mijn vorige post gelezen?
Ik kreeg wel roa, en had het volgens iedereen om me heen ook niet erg.
Sommige huisartsen zijn verstandigquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:58 schreef Doagere het volgende:
[..]
heb je mijn vorige post gelezen?
Ik kreeg wel roa, en had het volgens iedereen om me heen ook niet erg.
Das wel supervervelend. Ik heb er meestal maar een paar, soms niks. En soms weer wat meer. Gewoon overheen groeien denk ik. Maar als Doagere nu gelukkig is met zn gave huidje, prima toch. Voor hem was het een wondermiddel, en hij heeft er weinig last van gehad. Als je dr zo vanaf kan komen, naja waarom niet. Ik vind het persoonlijk gewoon ver gaan om gelijk daarnaar te grijpen maargoed...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Sommige huisartsen zijn verstandigen die van jouw duidelijk niet
![]()
maar waarom kom je er steeds op terug Doaree, we weten dat jij het hebt meegekregen desondanks je maar 1 puistje had, klaar, we weten het, ik (en vele andere) worden er een beetje gek van, en dat weet je, want ik ben hier nieuw en als ik al die topics beetje doorlees wordt iedereen gek van je! Hij krijgt het gewoon niet mee (en zelfmoordneigingen verzinnen lijkt me ook niet echt gezond om iets mee te krijgen) , en dat is maar goed ook, je weet dat het een ongelofelijk slecht middel is, met veel bijwerkingen, en dat jij daar geen last van hebt, is jouw geluk! (volgens mij heb jij niet echt een hoog iq
)
Ontopic: Ik gebruik ook emucare, en iets van binnen, sja...antibiotica had eigenlijk niet veel effect bij mij...terwijl ik het toch erg heb, zeker 8 tot 10 puisten per dag...(en aan roacutane/b5 kan ik niet beginnen, want heb pfeiffer)
dank...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:05 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Meestal voor het 25ste jaar, ben nu zelf bijna 21, nouja halfjaartje nog, maar kans dus dat je er nog 2 a 3 jaar mee zit
nee nog helemaal niksquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:34 schreef grombeest het volgende:
al wat uitgeprobeert, langs huisarts geweest?
voor meeeters zou ik nie langs de huisarts gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
nee nog helemaal niks
Bij mij zie ik het ook helemaal glimmen, dat hoort denk ik gewoon...maar ik heb eigenlijk wel puistjes over mijn hele gezicht, ook op (+onder) mijn kaaklijn, maarja..morgen is mijn eerste sachet al 100% zeker opquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:43 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ik heb denk iets teveel gedaan, want je ziet het erg glimmen. Maar het zou de bacterien moeten doden, dus als het goed is heb ik over een week een wat beter huidje.
gewoon langs de huisarts gaan, bij mij heeft de eerste 2 jaar dag ik puistjes had (dus maar stuk of 4/5) het middel: Inderm super geholpenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hallo iedereen hier, ik kom dit topic tegen en heb zelf dus ook puistjes.
heb ook erg veel last van mee-eeters (ja die hebbe ook honger) op me neus.
dit allemaal vanaf me 15e, k ben nu 17. WANNEER HOUDT DIT OP!!!!!!!
Ehm, je spreekt jezelf nogal tegen. Ik ben niet de ene uit de honderd die aleen een beetje droge lippen heeft..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Sommige huisartsen zijn verstandigen die van jouw duidelijk niet
![]()
(en aan roacutane/b5 kan ik niet beginnen, want heb pfeiffer)
Mja ik heb ook verschillende anti-bioticas gehad die niet werkten. Waarom zul je eerst 10 middeltjes 'proberen' en na 2 jaar toch maar Roaccutane nemen. Waarom nou niet direct?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:24 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Das wel supervervelend. Ik heb er meestal maar een paar, soms niks. En soms weer wat meer. Gewoon overheen groeien denk ik. Maar als Doagere nu gelukkig is met zn gave huidje, prima toch. Voor hem was het een wondermiddel, en hij heeft er weinig last van gehad. Als je dr zo vanaf kan komen, naja waarom niet. Ik vind het persoonlijk gewoon ver gaan om gelijk daarnaar te grijpen maargoed...
We zullen zien Gelderland. Bij mij glimt het ook heel erg. Laten we erop hopen dat t een beetje helptquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:09 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Bij mij zie ik het ook helemaal glimmen, dat hoort denk ik gewoon...maar ik heb eigenlijk wel puistjes over mijn hele gezicht, ook op (+onder) mijn kaaklijn, maarja..morgen is mijn eerste sachet al 100% zeker opdusja...hopelijk heeft het bij ons resultaat
Handige linkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:21 schreef LosingMyReligion het volgende:
rooactune (spelling... ) waarvoor je geen recept nosdig hebt:
https://secure.dokteronli(...)od&prod_ID=23&t_ID=1
Het lijkt me niet slim om zelf maar gewoon 2 capsules van 10 mgram te slikken zonder meeweten van de dokter toch? Ik ben verder kerngezond, alles werkt prima. Maar denk nie dat dit slim zou zijn of valt t mee?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:32 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Handige linkkan ik m'n eigen kuur regelen... niet dat dat zo verstandig is, maar mocht de dokter moeilijk doen over meer dan 10 mg slikken dan bestel ik zelf wel bij en maak ik zelf wel een afspraak voor bloedprikken bij het ziekenhuis.
Ja maar ik bedoel gewoon helemaal nieuw aan beginnen. Wel een risico. Vind ik vrij ver gaan. Over zonnebrandcremes weet ik niks. Helpt de Emucare creme al een beetje? Bij mij nog nie, maar daar is het ook nog te vroeg voor. Weet iemand toevallig of je dat ook gelijk kunt gebruiken met Clyndamycine?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:17 schreef Gelderland het volgende:
lijkt me niet verstandig, maarja...als je bij wilt bestellen kan het wel natuurlijk....
Mijn vraag:
Wie weet goede zonnebrandcreme waar de acne niet erger van wordt (dus die niet vet is, en waar de porien niet verstopt door raken)
quote:Ter informatie
Uw medische achtergrond is strikt vertrouwelijk en alleen de arts heeft toegang tot uw gegevens in overeenstemming met de privacy wetgeving voor medische beroepen.
Dokteronline consultatie is discreet, veilig en verantwoord mits u de gevraagde informatie naar waarheid verstrekt.
Deze methode van voorschrijven is geschikt voor mensen waar bij de diagnose al gesteld is. Wanneer u niet zeker weet welke medicijnen u nodig heeft, neem dan eerst contact op met uw eigen arts. Daarna kunt u de medicijnen via DokterOnline bestellen.
Als ik het zo lees, krijg je het dus niet direct zonder vragen naar je opgestuurd.quote:Wat gebeurt er nadat ik mijn order geplaatst heb? [ naar boven ]
Nadat u uw order geplaatst heeft zal de arts uw medische gegevens beoordelen.
Aan de hand van deze gegevens wordt beoordeeld of u de gevraagde medicatie veilig gebruiken kunt. Het is dus belangrijk dat u de juiste gegevens verstrekt.
De arts kan u altijd nog aanvullende vragen stellen.Vermeld dus altijd uw e mail adres en uw telefoonnummer.
Als de arts geen aanvullende vragen heeft dan wordt er een online recept uitgeschreven die dat via een gesloten en beveiligd systeem aan de apotheek verzonden wordt. De apotheek beoordeelt de gegevens nogmaals (medicijnenbewaking) en verstuurt uw order per aangetekende post in een neutrale verpakking naar het adres dat u heeft opgegeven.
Daar was ik al bang voor.... Nee t zit er voor mij gewoon niet in, een mooi gezicht. Ik moet ermee leren leven en het accepteren. Vanzelf zal het ooit een keer overgaanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:30 schreef mwuhaha het volgende:
Van www.DokterOnline.com :
[..]
[..]
RoAccutane gebruiken zonder medische begeleiding is sterk af te raden.
Wat een instelling zeg..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:39 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.... Nee t zit er voor mij gewoon niet in, een mooi gezicht. Ik moet ermee leren leven en het accepteren. Vanzelf zal het ooit een keer overgaan![]()
Nee, ik heb nog geen resultaat met Emucare, net voor de 2e keer vandaag op mijn gezicht gesmeerd, vanavond is mijn 1e sachet wel leeg denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:21 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel gewoon helemaal nieuw aan beginnen. Wel een risico. Vind ik vrij ver gaan. Over zonnebrandcremes weet ik niks. Helpt de Emucare creme al een beetje? Bij mij nog nie, maar daar is het ook nog te vroeg voor. Weet iemand toevallig of je dat ook gelijk kunt gebruiken met Clyndamycine?
Ja luister dan. Ik krijg het gewoon niet mee. Heb volgende week donderdag weer afspraak bij huisarts. Vraag het dan nog 1 keertje, maar als ie zegt dat het onzin is, dan zal ie wel gelijk hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:21 schreef Doagere het volgende:
[..]
Wat een instelling zeg..
Gelukig ben ik niet bij zo'n instelling blijven steken..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:58 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ja luister dan. Ik krijg het gewoon niet mee. Heb volgende week donderdag weer afspraak bij huisarts. Vraag het dan nog 1 keertje, maar als ie zegt dat het onzin is, dan zal ie wel gelijk hebben
ja dat weten we nu welquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:33 schreef Doagere het volgende:
[..]
Gelukig ben ik niet bij zo'n instelling blijven steken..
Ik vind het een beetje ver gaan om je ziekte te "kweken" voor een zwaar medicijnquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:06 schreef mwuhaha het volgende:
Of je het wel of niet bij een huisarts krijgt, is een kwestie van aandringen denk ik. Lukt het niet, kan je een andere huisarts proberen. Misschien dat een dermatologen het gemakkelijker voorschrijven?
Sommigen proberen dan voor het bezoekje aan de huisarts, extra veel acne te kweken zodat de kans groter is dat ze het krijgen.
Neequote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:17 schreef Nature het volgende:
Guitarmaistro, heb je een goede scrubcreme geprobeerd?
eindelijk een verstandig persoonquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:14 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ver gaan om je ziekte te "kweken" voor een zwaar medicijn
quote:Op zondag 18 juli 2004 10:39 schreef TheDeadGuy het volgende:
nu ja laat ik ook maar reageren,
ik ben nu 28 jaar en heb al mijn hele leven na mijn 10e levensjaar een complex van acne en hydradenitis.
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:40 schreef Henry het volgende:
[quote]Doagere jij kunt wel roepen dat iedereen aan de Roaccutane moet en dat je die middeltjes daarvoor maar beter over kunt slaan maar daar ben ik het dus echt niet mee eens. Roaccutane heeft veel bijwerkingen en als iemand tevreden is met Benzoylperoxide bijvoorbeeld dan is dat altijd nog veel gezonder dan al die bijwerkingen die Roaccutane heeft. Het is niet voor niks dat iedereen eerst alle andere producten moet proberen voordat je aan de Roaccutane gaat.
Misschien dat wat bacterien resistent zijn geworden?quote:Soms werkt het 2 weken lang goed en daarna soms ineens niet meer en zit m´n gezicht zoweer onder de 1 a 4 puistjes![]()
quote:Ik vraag me af of het ook tegen gewone puistjes helpt en of het dan ook blijvend is.
Na 3 dagen weet je al dat het niet werkt??quote:Op maandag 19 juli 2004 11:44 schreef Gelderland het volgende:
ik ga stoppen met Emucare, het heeft bij mij na 3 dagen nog geen enkel resultaat opgeleverd, en dan kan ik beter verder gaan met EryAcne, wat bij redelijk werkt (iig beter dan Emucare)... ik stuur het maar weer terug
50 puistjes kan je niet verhelpen met sporten,eten etc.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:56 schreef Gelderland het volgende:
ik heb net ff geteld, en heb rond de 50! puistjes op mijn gezicht...gewoon van die rode bultjes, als ik geen pfeiffer had gehad, had ik allang bij de doktor Roacutane geclaimed
ehm...ja..daar ben ik al zo'n jaar achterquote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef yogidrink het volgende:
[..]
50 puistjes kan je niet verhelpen met sporten,eten etc.
Maar daar was je waarschijnlijk al achter
Geef dan liever een lijstje met dingen die jij wel eet en drinkt, dat zal minder lang zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:09 schreef LosingMyReligion het volgende:
mensen, de bestrijding van puistjes begint altijd van binnen uit... natuurlijk moet je ook je buitenkant goed verzorgen, maar als je op een duurzame manier van je puistjes alwilt zul je intern ook het eea moeten veranderen. Zelf had ik welliswaar lichte acne op voorhoofd en soms op mijn wangen, maar het volgende hielp heel erg:
- elke dag minimaal 10 longdrink glazen water drinken
- GEEN cola, sinas, sevenup + alle andere SUIKERhoudende dranken
- gewoon zo min mogelijk suiker en vet, dus opletten wat je eet! ik eet bijvoorbeeld geen kaas, koek, of vette worst soorten. Ook eet ik nooit meer snoep en drink ik nooit meer suikerhoudende dranken. Ik eet nog wel af en toe van die kleine dropjes zonder suiker die bij de AH te koop is. Ook met broodbeleg is het oppassen, ik eet liever een sneetje met een dun plakje rookvlees als met metworst/hagelslag enz....
Voor de uiterlijke verzorging 2x maal daags Dr van Hoog facewash. Dit gebrukk ik altijd aan het einde van de douchebeurt omdat dan je porieen het verst openstaan. Ik sluit elke douche af met een flinke plens koud water over mijn donder en vooral in mijn gezicht. Voor droog en trekkerig gevoel gebruik ik dat blauwe garnier zalfje, dat is tegen puistjes maar hydrateert wel. Tenslotte scheer ik altijd electrisch en probeer ik zoveel mogelijk slaap te pakken.
Dit werkt voor mij dus! Ik ben er bijna vanaf!
haha gewoon dingen met zo min mogelijk suiker/vetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:55 schreef EddyMR het volgende:
[..]
Geef dan liever een lijstje met dingen die jij wel eet en drinkt, dat zal minder lang zijn.
hahahahah wat een gekkenwerk zeg, en... ben je al van je puistjes af? sorry dat ik het zeg hoor.. maar laat me niet lachen, dit lijkt meer op een dieet om af te vallen! Als mensen echt dit willen doen om er beter uit te zien... veel succes, maar uiteindelijk heb je er waarschijnlijk vrij weinig aan... of wou je de rest van je leven wit brood (blegh) eten met kopjes soep en een stukkie fruit? Dat lijkt meer op een maaltijd in die gevangenissen zoals in stripverhalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:54 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
haha gewoon dingen met zo min mogelijk suiker/vet
s ochtends kop thee zonder suiker + krentenbol/bolletje/snee wit brood zonder iets erop
lunch 4 sneetjes witbrood met rookvlees oid, flesje spa, pakje sultana
diner wat er op het menu staat thuisminimaal met 3 glazen water die ik tussen het eten door drink, als toetje altijd magere yoghurt
savonds kopje bouillon en een paar sneetjes wit brood zonder
tussendoor zoveel mogelijk water drinken, dat voorkomt hongerik zit op zon 15-20 glazen water per dag
ook pak tussen de bedrijven door wel eens een appeltje of een perzik
het helpt als is er wel veel wilskracht voor nodig om de "lekkere dingen" te laten staan![]()
Hij kan je veel dingen geven. Ik zal niet weer vertellen wat hij je het beste kan geven (ik val te vaak in herhaling, maar ik ben een anders mens geworden en wens dat iedereen op een manier gelukig is) maar als je nog nooit eerder bij de dokter geweest bent vanwege acne zal hij je Benzohyperoxide geven, of je moet het heel erg hebben dan kan hij je naar de huid arts sturen. En die kan je eigelijk maar 1 ding geven..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ok, ik ga morgen naar de dokter, ff kijken wat hij me kan geven. Ik wil er nu echt vanaf, hoesnel werkt zo'n middel?
en wats beter, smeren of drinken?
het werkt, en ik voel me er goed bij dus why not?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:10 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
hahahahah wat een gekkenwerk zeg, en... ben je al van je puistjes af? sorry dat ik het zeg hoor.. maar laat me niet lachen, dit lijkt meer op een dieet om af te vallen! Als mensen echt dit willen doen om er beter uit te zien... veel succes, maar uiteindelijk heb je er waarschijnlijk vrij weinig aan... of wou je de rest van je leven wit brood (blegh) eten met kopjes soep en een stukkie fruit? Dat lijkt meer op een maaltijd in die gevangenissen zoals in stripverhalen.![]()
leg uit! ik hoor altijd dat er in bruinbrood meer vet zit dan in witbrood nl.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:56 schreef mwuhaha het volgende:
@LosingMyReligion,
Ik zou dat witbrood vervangen door bruinbrood. Witbrood (dat meer geraffineerde granen bevat) zorgt namelijk voor een snellere piek IGF-1 dan bruinbrood.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
nou .. het is niet heeeel erg, maar wel redelijk veel. Helpt dat benzohyperoxide een beetje? en wat zijn de bijwerkingen?
Ik weet niet precies hoe het zit met vet in bruinbrood. Daarover hoor ik nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:48 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
leg uit! ik hoor altijd dat er in bruinbrood meer vet zit dan in witbrood nl.
Kan je veel over vinden, maar dan moet je het wel goed spellenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
nou .. het is niet heeeel erg, maar wel redelijk veel. Helpt dat benzohyperoxide een beetje? en wat zijn de bijwerkingen?
Of het helpt? Verschilt per persoon. Ik merkte op possitief effect toen ik het gebruikte. Acne werd minder. Maar bijwerkingen zoals rode schilfer-achtige huid, het bleken van kleding vond ik irritant.quote:Bijwerkingen
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
- roodheid van de huid
- branderig gevoel
- jeuk
- schilfering
- kloven
- overgevoeligheid voor licht
- allergische reacties.
Dat was smeer spul? en heb je dat dus ook daadwerkelijk genomen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:44 schreef Blinker het volgende:
Ik moet wel zeggen het bestaat vooral uit rode plekken.
Maar ik ben eigenlijk al 2x naar de dokter ervoor geweest.
1x bij de huisarts en 1x bij een dermatoloog.
Die had me tretinoine gegeven ofzoiets voor 3 maanden en dat zou volgens hem genoeg zijn.
Ik denk dat ik dan toch maar weer een keer langs die doc ga dan
Ben je van plan veel eiwitten (2 a 3 gr eiwitten per kg vvm) te gaan nemen voor bodybuilding?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:58 schreef Mr.Norris het volgende:
Ik heb niet álle 12 delen doorgelezen, maar zou een overschot aan eiwit dat je eet van invloed kunnen zijn op het ontstaan van puistjes???
Als dat zo zou zijn, wordt het kiezen. Of dikke spierballen en dikke puisten, of wat smaller en wat minder pukkelsquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:58 schreef Mr.Norris het volgende:
Ik heb niet álle 12 delen doorgelezen, maar zou een overschot aan eiwit dat je eet van invloed kunnen zijn op het ontstaan van puistjes???
ja dat zal best, maar je moet dat spul 2/3x per dag op je huid smeren, dat vindt ik ook een beetje te veel als ik weer naar school ga enzo...en ik ga volgende week op vakantie, als ik dan ga zwemmen is het er gelijk weer af...quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:57 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Goeiedag allemaal, ik ben weer terug om over die krengen te kletsen
@Gelderland: Je moet niet na een paar dagen zeggen dat t niet helpt. Het is pas bij de 6e dag minder geworden bij mij. Ik zou het spul nog een kans geven.
je hebt het een stuk en stuk minder dan bij, ik denk dat je gewoon naar de doktor kan gaan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:14 schreef Blinker het volgende:
ik heb ff een paar foto´s geupload waar ik graag jullie mening van wil.
Ik heb vroeger heel erg acne gehad en het is wel een stuk verminderd maar weet niet goed wat ik nu moet doen. Moet ik weer naar de docter gaan?
: http://picserver.org/view_image.php/P255LC755GS2
: http://picserver.org/view_image.php/LS09MC62NQOK
: http://picserver.org/view_image.php/VE14WE4KMH33
PS de foto zijn een beetje onscherp (klote cam)
Yep, ben ik al mee bezig. Ik weeg 85kg en neem zo'n 150gr eiwit per dag (in verschillende vormen, bijvoorbeeld ook amino-tabletten).quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:12 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Ben je van plan veel eiwitten (2 a 3 gr eiwitten per kg vvm) te gaan nemen voor bodybuilding?
In http://www.freeacnebook.com/print.htm gaan ze in op het effect van eiwitten op acne.
Mijn keuze is al gemaakt....quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:20 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, wordt het kiezen. Of dikke spierballen en dikke puisten, of wat smaller en wat minder pukkels
Welk spul is dat? Acid A Vit? ... lijkt wel op zelfde soort bijwerkingen en dat betekend... no sun for youquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:06 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bijwerkingen
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
- roodheid van de huid
- branderig gevoel
- jeuk
- schilfering
- kloven
- overgevoeligheid voor licht
- allergische reacties.
betekend dit nou gewoon dat ik zo min als mogelijk in de zon mag???
Kijk, ik ben er precies een week geleden mee begonnen, en ze zeggen dat je na een week resultaat ziet. Ik heb hiervoor ook al honderden euro's uitgegeven aan allerlei zooi, en ik word er ook gek van. Het is nu een stuk minder dan dat het vorige week was, maar ik heb ook liggen bakken op het strand en anti-biotica gebruikt ( Clindamycine ). Ik weet dus niet welke van de 3 heeft gezorgd voor de duidelijke verbetering, zon, emucare of clindamycine, maar de combi van die drie werkt zeker goed. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen en ff 2 weekjes volhouden. Je krijgt ook 2 testers, dus mocht het voor geen meter helpen, kun je de tube zelf terugsturen en hoef je niet te betalen. Ik geef het zelf de voordeel van de twijfel en ga er nog fftjes mee door. Mocht ik het na de zomervakantie toch nog terugkrijgen, bestel ik het gewoon niet meer. Succes ermeequote:Op donderdag 22 juli 2004 17:14 schreef Barty het volgende:
Guitarmaistro1, dus dat emucare spul is wel de moeite waard? werkt het serieus bij jou? ik heb er ook best last van, veel minder dan dat sommige mensen hebben maar wel meer dan de meesten denk ik.. kvind het een ramp en heb al honderden euro's eraan uitgegeven :p Moet ik emucare bij die euros optellen of nie volges jou?
Nope, daar is ie te groot voor, of je moe zo'n groene brievenbus hebben. Anders moe je m ophalen of proberen ze t maandag weerquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:36 schreef Barty het volgende:
Kan dat pakje (denk hetzelfde als jou; 1 maal de creme voor oliy skin) door de brievenbus trouwens, want volgens hun zou hij binnen 48 uur, dus waarschijnlijk zaterag komen.. maar dan ben ik niet thuis
Dat van hoge proteine/eiwit inname weet ik niet precies, ik heb zelf ook niet dat freeacnebook doorgenomen. Vaak worden ook veel melkproducten in genomen omdat deze vaak rijk aan eiwitten zijn, wat wel weer acne zou kunnen verergeren. Ook zijn er regelmatig mensen die verergerde acne krijgen bij whey-proteine.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:39 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
@Mwuhaha,
is het dan zeker dat bijvoorbeeld eiwitten een negatieve invloed hebben, of is dat slechts speculatie ( heb geen zin dat hele boekwerk door te lezen)
Dat ging over benzoylperoxide. Maar een aantal bijwerkingen komen idd overeen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:02 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Welk spul is dat? Acid A Vit? ... lijkt wel op zelfde soort bijwerkingen en dat betekend... no sun for you
Mieschien werkt het gewoon niet zo snel (of bouw je niet zo snel een Vitamine A overdosis op..)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:52 schreef duuuuus het volgende:
Ik bedoel met dat het niet werkt dat ik nogsteeds nieuwe puisten krijg. (en ik heb ook rode vlekken ja)
Daarom, gewoon even af wachten. Ik heb trouwens 1 klein rood vlekje bij mijn oog, echt heel erg >:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:42 schreef mwuhaha het volgende:
Of misschien werkt het gewoon niet/nooit. Niet bij iedereen werkt het namelijk. En als het werkt, dan werkt het vaak ook niet voor altijd na de kuur.
Maar je huid is droger geworden vanwege waarschijnlijk een lagere talgproductie, dus zou je denken dat het na een tijdje wel effect op acne zou moeten gaan hebben.
Die laatste zin, dus wel!quote:Het bloedprikken en droge lippen zou jouw misschien een zorg zijn, maar dit zijn ook mogelijke bijwerkingen:
Alcoholmisbruik
Alvleesklierontsteking (= pancreatitis)
Bloedbeeld, afwijkingen
Bloedwaarden, afwijkingen (o.a. leverenzymen, cholesterol)
Borstvorming bij mannen (= gynaecomastie)
Botafwijkingen, bij langdurig hoge doseringen
Depressie
Droge slijmvliezen
Droge en schilferende huid, vooral van handpalmen en voetzolen
Epileptische aanvallen
Gewrichtspijnen (= artralgie)
Gezichtsklachten (= visus-stoornissen)
Haar, dunner worden en kaalheid (= alopecia)
Hoofdpijn
Huidontsteking in gezicht (= dermatitis facialis)
Huiduitslag
Jeuk
Lichtovergevoeligheid (= fotosensibiliteit)
Maagdarmklachten
Misselijkheid
Oogbindvliesontsteking (= conjunctivitis)
Potentiestoornissen en verminderde vruchtbaarheid bij mannen
Psychosen
Rode huid
Spierpijn
Suikerziekte (= diabetes mellitus)
Vetstofwisselingsstoornissen
Vetzucht (= obesitas)
Dus niet alleen ff bloedprikken en droger huidje...
Offtopic..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:37 schreef Doagere het volgende:
Ik heb trouwens 1 klein rood vlekje bij mijn oog, echt heel erg >:
Ok, ik zag het echter als een bashquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:39 schreef LosingMyReligion het volgende:
er zijn er wel meer die zeggen dat hij irritant is hoorniet gelijk zo verontwaardigd!
Zou ook gewoon doorgaan. Droge huid geeft al aan dat het effect heeft lijkt me. Eventueel op andere forums zoeken naar gebruikers ervaringen of accutane pas laat in actie kan komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef duuuuus het volgende:
Ik moet woensdag naar de dokter en dan zegtie waarschijnlijk dat ik moet stoppen omdat het geen zin meer heeft. Maar volgens jullie heeft het dus nog wel zin??
Weet niet precies wat je zei, maar oogproblemen (zelf permanent) kunnen door roaccutane veroorzaakt worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:16 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
je blijft een schatjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok, ik zag het echter als een bash
Het enige waar ik me dan nu bijvoorbeeld aan ga ergeren zijn de littekens die achterblijvenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:03 schreef Gelderland het volgende:
mooi dat het werkt
Misschien is het een idee om gewoon even een tijdje te stoppen, maand ofzo..... om dan weer een nieuwe kuur te beginnen. Het gekke is namelijk (zoals al eerder vermelde) dat het bij ook ineens met een boost beter werd toen ik stopte.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef duuuuus het volgende:
Ik moet woensdag naar de dokter en dan zegtie waarschijnlijk dat ik moet stoppen omdat het geen zin meer heeft. Maar volgens jullie heeft het dus nog wel zin??
nou je mag de lever dus niet te zwaar belasten en dus geen medicijnen....antibiotica is dus ook niet goed (en heb ik al lang gebruikt zonder écht resultaat)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:06 schreef hr15 het volgende:
[..]
Het enige waar ik me dan nu bijvoorbeeld aan ga ergeren zijn de littekens die achterblijven
Het is eigenlijk ook nooit goed
Jammer dat je niet aan de roaccutane mag, maar hebben ze dan niet iets anders voor je?
Bij mij trekt het ook niet in, breng het 2x per dag aan, maar het blijft glimmen. Misschien doe ik er teveel op. Ik krijg alleen geen nieuwe puistjes meer lijkt t wel. Alleen nog oude die zitten te etterenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:15 schreef Barty het volgende:
Fuckkk, die emucare acne cream trekt dus echt niet goed in.. gezicht is net een spiegel, zelfs na enkele uren :p Dat wordt dus maar 1x per dag opbrengen.. namelijk voor het naar bed gaanOf misschien hebben guiterman pf gelderland hier iets op gevonden of smeerden jullie ook maar 1x per dag?
ehm..je hoeft géén klodder erop te smeren, maar ik smeer het wel een beetje in en bij mij is het zeker na een uurtje gewoon 'opgedroogd'quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:15 schreef Barty het volgende:
Fuckkk, die emucare acne cream trekt dus echt niet goed in.. gezicht is net een spiegel, zelfs na enkele uren :p Dat wordt dus maar 1x per dag opbrengen.. namelijk voor het naar bed gaanOf misschien hebben guiterman pf gelderland hier iets op gevonden of smeerden jullie ook maar 1x per dag?
Baard laten staan, dan vallen ze niet op....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:29 schreef dp81 het volgende:
Ik heb bij me baard van die rode vlekken/pukkeltjes, weet iemand daar een goed middel tegen ?
Valt minder op ja, maar heb ze liever weg natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:29 schreef Mr.Norris het volgende:
[..]
Baard laten staan, dan vallen ze niet op....![]()
ja, maar die vrouw zei al dat je na 4/5 dagen het resultaat zou zienquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:08 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Te vroeg Gelderland. Je moet t ff een weekie of anderhalf proberen. Het lijkt erop dat ik geen nieuwe puistjes meer krijg...... hopen maar.
Taliban baardje of stoppelbaardje??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:29 schreef dp81 het volgende:
Ik heb bij me baard van die rode vlekken/pukkeltjes, weet iemand daar een goed middel tegen ?
stoppelbaardjequote:Op zondag 25 juli 2004 13:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Taliban baardje of stoppelbaardje??
Dan snapt ze het zelf niet, want op de website staat duidelijk een week. En dat is nog te positief ingeschat. Ik zou t ff twee weekies proberen. Doe ik nu ook en het is wel minder geworden, dat zeker.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:48 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar die vrouw zei al dat je na 4/5 dagen het resultaat zou zien
Weetje dat ik zo'n taliban baardje wel gaaf vindtquote:Op zondag 25 juli 2004 13:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Taliban baardje of stoppelbaardje??
Post nu eens een paar foto's Doagere, kunnen we zien hoe Roaccutane uiteindelijk geholpen heeft.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:20 schreef Doagere het volgende:
[..]
Weetje dat ik zo'n taliban baardje wel gaaf vindtIk heb nu een klein sikje, en lijk ouder
Ik ben al met het officiele product begonnen. Die sachets zijn maar goed voor een klein weekie. Ik zei toch al dat je het spul ff de tijd moet geven. Bestel gewoon weer via internet: www.emucare.com en hou t ff 2 weekies vol. Helemaal niet aan je acne zitten en je handen wassen voor gebruik. Ik hoor t welquote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Gelderland het volgende:
ik hoef dat hoofd van Doagere niet te zien hier, mail/MSN elkaar maar lekker
@Guitarmaistro1: heb jij met Emucare die verpakking al open gemaakt (dus zodat je het niet meer kan terugsturen) of ben je nog steeds bezig met die sachets
ik baal, want ik heb gister (na 2 dagen pauze) weer ff de laatste sachet opgemaakt, en vandaag is het best goed met mijn huid....dus het werkt wel degelijk, alleen heb ik het al teruggestuurd (en tegen de vrouw gezegd dat het niet werkte)
Tja jongen, das een risico wat je moet nemen, en 15,95 vind ik nie zo'n probleem hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 12:42 schreef Gelderland het volgende:
ja, maar dat kost dan weer 15,95, en stel dat het toch niet (goed) werkt
Dankje Guitarmaistro1quote:Ach, je kunt over Doagere zeggen wat je wil, hij is er mooi wel vanaf en blijft er ( waarschijnlijk ) vanaf. Niks voor mij, Roaccutane, maar ik gun t hem wel....
Altijd beter dan van buitenaf, maar het enige wat werkt van binnenuit is Roaccutane, wat zeker wel helpt. Waar kun je trouwens die capsules kopen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:44 schreef Bigsmile het volgende:
Ik zocht op acne bij google en kwam uit op deze website:
http://www.natural-acne-treatments.com/
Kennen jullie die?
De man achter de website heeft vanuit zijn eigen ervaringe met acne een heel programma ontwikkeld om van acne af te komen.
Hij legt uit dat je acne niet wegkrijgt door dingen op je huid te smeren. Het probleem ligt volgens hem NIET bij de huid zelf, maar bij hormonen en giftige stoffen in je bloed en lymphen. Je lost dit alleen op door je lichaam van BINNEN uit te reinigen en je lever te versterken.
Ik heb zijn programma doorgelezen en het is vrij complex (200 paginas!!!). Hij beveelt allerlei voedingssupplementen en kruiden aan. En hij geeft heel veel tips over voeding.
Het gebruik van anti-biotica en roaccutane ed. vind ie BS omdat die niet de kern van het probleem aanpakken.
Het grappige is dat hij toegeeft dat de capsules van het "Zenmed Derma Cleanse System" en "olive leaf extract" twee natuurlijke oplossingen zijn die echt werken. Dat zijn dus simpele alternatieven voor zijn eigen complexe stappenplan.
Heeft een van jullie wel eens het Zenmed Derma Cleanse system gebruikt? Ik ga het eens proberen.
Wat vinden jullie van deze benadering om acne van BINNEN uit aan te pakken?
http://zenmed.com/acne/index.htmlquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:09 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
Altijd beter dan van buitenaf, maar het enige wat werkt van binnenuit is Roaccutane, wat zeker wel helpt. Waar kun je trouwens die capsules kopen?
Dat boek moet je dus bestellen. Heb jij dat boek besteld? En staan er duidelijke tips in die tot verbetering leiden? Misschien wil je er een aantal posten zodat alle mensen hier op het forum niet zelf hoeven te bestellen en zo een aantal tips kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:34 schreef Bigsmile het volgende:
Roaccutane werkt wel van binnenuit, maar op een hele andere manier. Het stopt de talgproductie.
Dit heeft niks te maken met een reiniging van binnenuit. Sterker nog, het verzwakt de reinigingscapaciteit van je lichaam, want roaccutane is heel slecht voor je lever.
quote:Ooh and I also bought that Leo Keisen ebook on curing acne naturally. Oh boy is it tough. I tried it for 2 months and I turned into skin and bones. I was already skinny enough from the two apple fasts I'd done. If you check out the message board on Leo's site there are people there who are putting a lot of effort into the program but a lot who say as you do - it's just not financially feasible. I made major changes to my diet but to buy all the supplements/oils he suggests costs a lot of money. He is very, very stict too. I mean, I couldn't eat anything but raw veggies practically. No rice, no bread, no wheat, no meat, even no tofu/soy, no sugar! Nothing to eat!
quote:MOST of the stuff in the book seems impractical and highly rancid. There's these oils "you need" and you can mix it with the "unpastuerized goat milk" that you drink-a QUART- daily. The book really helped me learn the "scientific" things about what we need to know AS HUMANS as how the body works and cleanses. I back up Leo 100% about it all being internal...
He gives 5 steps in order to complete, one of them being completely over emotions and things. Sadness and stress, other negative thoughts and such should completely be unheard of while in the process of clearing your skin--whatever regimen you're using.
quote:So, it's really worth it?
Yes, its worth it even though you have acne or not.
How long does it take to see results?
Range from a week to one year. Argh. More likely, few months.
Is it difficult to follow?
Yes, it is because you have to eat clean, fasting from three to ten days. and this is required huge commitment.
Will I have to buy hundreds of dollars worth of vitamins?
Yeah! I havent brought it yet. I plan to do this after done step five to see if I still need to buy those. I have to let u know, in this program, you have to spend like at least 500 dollars worth of supplements! THat sucks! You need to have some supplements to make this program effective like I have brought some herbs for bowel cleanse.
Do I need to do enemas or colonics?
Yeah, at step 5 for liver flush, you need to do enemas but you can forget this enema part. I gotta tell you that you will end up doing many things that you have never thought you would do such as making cultured vegetables and making kefir, a cultured raw goat milk. Of cousre its up to you how you want to make this program effective for you. Be wise.
Most importantly... couldn't you guys copy and paste it here??? He is smart that he makes this program in text that I couldnt copy and paste. But I can give you the concept of this program. Its five steps program.
1. To normalize your hormone production.
2. To optimize your diet and digestion
3. To clean and regenerate your bowel
4. To alkalize and kill the candida (fungi)
5. To clean and regenerate your liver
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:58 schreef Barty het volgende:
Kzou ook wel Roa willen maar kheb het niet zo erg en de doc ziet me al aankomen :p
Ik heb het wel eens eerder verteld. Die website bevat leugens/incorrectheden over bijv. B5.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:44 schreef Bigsmile het volgende:
Ik zocht op acne bij google en kwam uit op deze website:
http://www.natural-acne-treatments.com/
Kennen jullie die?
[...]
ik zou het ook niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:18 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb het wel eens eerder verteld. Die website bevat leugens/incorrectheden over bijv. B5.
Same here.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:02 schreef flyin-hawk het volgende:
edit: als ik stop met deze dingen hierboven genoemd dan krijg ik meer puistjes
ik heb al eens geprobeerd wat minder gematigd te zijn maar dan wordt het erger.
bij mij helpt het dus wel degelijk als je gezond eet!
Mja, dat merk ik ook wel, alleen negen uur slaap haal ik bijna nooit, hooguit in het weekend maar dan is het niet echt negen uur zoals m'n biologische klok het zou willen. Gezond eten probeer 'k zo veel mogelijk, maar zeker in de vakantie en i.v.m. werk gaat dat gewoon niet altijd. Het is wel zo dat je er alleen iets aan hebt wanneer je het ook echt een week of langer vrij strikt volhoudt. Water drink ik wel in overvloed, maar dat doe 'k ook al zo'n anderhalf jaar dus dat is meer gewoonte geworden.quote:edit: als ik stop met deze dingen hierboven genoemd dan krijg ik meer puistjes
ik heb al eens geprobeerd wat minder gematigd te zijn maar dan wordt het erger.
bij mij helpt het dus wel degelijk als je gezond eet!
Ik heb het al vaker gezegd: Externe invloeden kunnen invloed hebben op je hormonen!quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:01 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
BullshitHormoontjes verpesten de boel toch wel
spreek je nu voor iedereen ofzo? niet voor mij in ieder geval.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:01 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
BullshitHormoontjes verpesten de boel toch wel
Jochie luister nou ff. Ik geloof best dat sauna/zon enz een positieve invloed hebben op bestaande acne. Maar de veroorzaker, overmatig talgproductie door hormonen, veranderen alleen door Roaccutane of ouder worden ( Mwuhaha zal het er niet mee eens zijn helaasquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:54 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
spreek je nu voor iedereen ofzo? niet voor mij in ieder geval.
ik heb het al zovaak geprobeerd.
ik zal het eens aan de huidarts uit onze laan vragen wat hij ervan denkt.
wanneer ik het weet zal ik het hier posten.
ik heb niets over zon gezegd dus ik begrijp niet wat je nu suggereertquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:06 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Jochie luister nou ff. Ik geloof best dat sauna/zon enz een positieve invloed hebben op bestaande acne. Maar de veroorzaker, overmatig talgproductie door hormonen, veranderen alleen door Roaccutane of ouder worden ( Mwuhaha zal het er niet mee eens zijn helaas) Dus je bestaande acne en wondjes worden minder, maar eenmaal dat die weg zijn, zetten er weer nieuwe op, zodat je aan de gang kan blijven. Het middel is OF Roaccutane OF ouder worden en erover heen groeien. Tot die tijd kun je het camoufleren/beetje onderdrukken door sauna, zon enz.
Ik had het ook tegen Mr. Norrisquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
ik heb niets over zon gezegd dus ik begrijp niet wat je nu suggereert![]()
Wie zegt dat??quote:middel is OF Roaccutane OF ouder worden en erover heen groeien.
gewoon een heel dun laagje op je vingertop van je wijsvinger smeren en zachtjes op je huid drukken en er dan verder van af blijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:36 schreef IntelliEye het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe je Benzoylperoxide op je huid aanbrengt zonder het in te masseren?
En is B5 een optie? Gebruikt iemand dat hier?
lolquote:Op zondag 25 juli 2004 09:29 schreef LosingMyReligion het volgende:
die rode vlekjes krijg ik vrij goed weg met hormonenzalf (coorzidoieten ofzoiets) alleen krijg je dat alleen maar van de dokter als je exceem hebt....
mja, mensen bij wie de acné wordt veroorzaakt door bacteriën zullen hiermee geholpen zijn (=dezelfde mensen die ook met antibiotica geholpen zouden zijn), maar waar de bacterie slechts een secundaire rol speelt, of helemaal geen (bv cystische acné) hebben hier geen baat bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:53 schreef flyin-hawk het volgende:
de oorzaak der acne ontrafeld!
Puistje-bacterie ontrafeld
WTF loose the sik man!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:51 schreef Doagere het volgende:
Foto, met klein sikjeSoms komt er ineens een klein rood vlekje (heb ik nu bij de mond) en dan is het de volgende dag weer weg.. :S
[afbeelding]
hehequote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:05 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
[..]
WTF loose the sik man!![]()
ONTOPIC:< 2 puisten mooi symetrisch op mn ene wang en mn andere
![]()
Waarom mag je benzoylperoxide niet inmasseren? Deed ik ook altijd hoor en het werkte goed voor mij. Zit er sterk aan te denken om zelf weer benzoylperoxide te gaan kopen of de dokter moet hierna met Roaccutane als oplossing komen want ik ben het spuugzat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:49 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
gewoon een heel dun laagje op je vingertop van je wijsvinger smeren en zachtjes op je huid drukken en er dan verder van af blijven
geen idee waarom, het staat er, daarom houd ik me er aan als ik het gebruikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:43 schreef Henry het volgende:
Waarom mag je benzoylperoxide niet inmasseren? Deed ik ook altijd hoor en het werkte goed voor mij. Zit er sterk aan te denken om zelf weer benzoylperoxide te gaan kopen of de dokter moet hierna met Roaccutane als oplossing komen want ik ben het spuugzat.
Ik vind het ook raar en je moet het bijna wel inmasseren, het zich toch niet meteen allemaal op de goede plek?! En ik snap de term "vingertopje" ook niet, ik kan namelijk heel veel op m'n vingertopje krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:10 schreef flyin-hawk het volgende:
geen idee waarom, het staat er, daarom houd ik me er aan als ik het gebruik
met je vingertop bedoel ik het platte rechte stukje helemaal aan de bovenkant, grenzend aan je nagel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:04 schreef IntelliEye het volgende:
Ik vind het ook raar en je moet het bijna wel inmasseren, het zich toch niet meteen allemaal op de goede plek?! En ik snap de term "vingertopje" ook niet, ik kan namelijk heel veel op m'n vingertopje krijgen.
Ik heb nu trouwens wel last van droge huid (gebruik het sinds 5 dagen weer echt vaak). Volgens dat spul moet je dan alleen 's nachts gebruiken en overdag lotion op je huid doen. Gaat dat wel over met die droge huid?
Oké, bedankt. Ik doe het nu inderdaad 1x per dag, maar begon met 2x per dag. En zo'n site over dat spul zei dat als je een droge huid krijgt je dan gewoon 1x 's avonds moest doen en 's ochtends lotion gebruiken anders ziet het er idd niet uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:19 schreef flyin-hawk het volgende:
je huid wordt wel droger door dat spul ja, maar als je het net 5 dagen pas gebruikt dan moet je huid nog wennen aan dat spul en wordt het vanzelf wat minder.
maar ga niet meer smeren dan 2 keer per 24 uur, beter 1 keer per 24 uur anders wordt het echt te droog en dat is echt een kut gevoel en geen gezicht![]()
ieieieie!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:51 schreef Doagere het volgende:
Foto, met klein sikjeSoms komt er ineens een klein rood vlekje (heb ik nu bij de mond) en dan is het de volgende dag weer weg.. :S
[afbeelding]
Kun je dit scrubben zelf doen met iets wat je gewoon bij de drogist kunt kopen dan zegmaar? Zoja kun je mischien iets van een bepaald product noemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:04 schreef DusDat het volgende:
goede extra's [paar keer per week scrubben, masker]
je moet juist heel dun smeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:41 schreef IntelliEye het volgende:
Oké, bedankt. Ik doe het nu inderdaad 1x per dag, maar begon met 2x per dag. En zo'n site over dat spul zei dat als je een droge huid krijgt je dan gewoon 1x 's avonds moest doen en 's ochtends lotion gebruiken anders ziet het er idd niet uit.
Maar ik bedoel, ik kan ook behoorlijk veel spul in de hoogte op m'n vingertopje krijgen.Echt dat kleine platte stukje is bij mij wel heel weinig, maar misschien gebruik ik dan wel te veel. Ik heb bij zo weinig het gevoel dat het niet werkt.
Hahaha!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:51 schreef myfairlady het volgende:
ieieieie!!!
Het staat niet op de verpakking bij mij, maar misschien in het boekje... Heel dun dus, ik moet er maar ff aan wennen dan dat dat echt genoeg is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:25 schreef flyin-hawk het volgende:
je moet juist heel dun smeren.
een heel dun laagje is al genoeg! dat staat ook op de verpakking geloof ik
tegen acne werkt het niet..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:45 schreef pannaking_ het volgende:
Ik gebruik Nivea for Men: Anti Shine Face Wash
Zorgt voor een zuivere huid.
Is dermabrasie dan niks voor jou? Is wel ff pijn lijden, ze schaven nl. een stukje van je opperhuid af en het wordt dus een soort van oppervlakkige schaafwond, maar het schijnt wel mooie resultaten op te kunnen (let wel: kunnen, heb geen ervaring) leveren bij oppervlakkige littekens. Er zijn volgens mij wel schoonheidssalons die het doen, daar kun je misschien eens informeren? Heb zelf goede ervaringen met behandelingen bij deze: www.beauty-inn.nl (hoop dat een beetje spammen mag).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:50 schreef myfairlady het volgende:
maar ik kom naar niet van die littekens af. [heb heel veel puistjes op mn voorhoofd gehad -allemaal weg, maar nu zit mn hele voorhoofd vol met kleine littekens]
t klinkt al zo lekker he. ''schaven''quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:17 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Is dermabrasie dan niks voor jou? Is wel ff pijn lijden, ze schaven nl. een stukje van je opperhuid af en het wordt dus een soort van oppervlakkige schaafwond, maar het schijnt wel mooie resultaten op te kunnen (let wel: kunnen, heb geen ervaring) leveren bij oppervlakkige littekens. Er zijn volgens mij wel schoonheidssalons die het doen, daar kun je misschien eens informeren? Heb zelf goede ervaringen met behandelingen bij deze: www.beauty-inn.nl (hoop dat een beetje spammen mag).
Tja, ik heb ook niet gezegd dat het niet pijnlijk wasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:59 schreef myfairlady het volgende:
[..]
t klinkt al zo lekker he. ''schaven''
Wat klinkt er precies "wel erg gaar" aan mijn zin over Benzoylperoxide?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:04 schreef myfairlady het volgende:
benzoylperoxide moet je gewoon een beetje van op je vinger doen en uitstrijken over het gebied [klinkt wel erg gaar.] tip: als je een puistje op voelt komen ofzo; geen dikke klodder benzoylperoxide opdoen want dat helpt echt niet. dun laagje is voldoende
Heb net een nuttige post geplaatst. En ben het niet helemaal met jou visie eensquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:54 schreef Nature het volgende:
Een topic over deze serie, misschien hebben jullie er wat aan: Over de topic-serie "Het middel tegen puistjes"
ga dan in de zon liggen iedere dag, niet al te lang.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:05 schreef Steve-O het volgende:
me kop zit onder door dat kanker warme hoeren weer
heb wel iets gehad van de dermatholoog moet morgen beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |