Hmmz day college geld is dus zo'n 500 euro duurder dan die van het MBO, dat wordt werk zoekenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef rubbereend het volgende:ik denk dr opend niemand een nieuwe, ik ga maar ff aan de gang, maar net te laat
trouwens er is nog champange voor de liefhebbers
[afbeelding]
we zullen je voordragenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Kunnen jullie nog hools gebruiken?![]()
Doet SCH nog steeds de ontgroeningen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:28 schreef just me het volgende:
[..]
we zullen je voordragen
* Sloggi heeft nu al zin in taartquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:30 schreef just me het volgende:
BELANGRIJK NIEUWS !!!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:30 schreef just me het volgende:
BELANGRIJK NIEUWS !!!!
quote:Gisteren om 22 uur begonnen de weeen,
om 5 uur vanmorgen naar het ziekenhuis en daar bleek EW 2cm ontsluiting te
hebben.
EW kreeg een infuus omdat het allemaal niet hard opschoot.
Om 7 uur had ze 3 cm.
Om 10 uur 4 cm. Om 11.10 nog steeds 4 cm, ongelooflijk veel pijn en erg
moe. De arts zag dat de baby het laatste stukje ook niet wou indalen en
daarom is toen toch besloten tot een keizersnede.
EW was erg boos, ze had niet voor niks zoveel pijn geleden vond ze en als
het dan toch een keizersnede werd had dat 2 weken geleden ook wel gekund.
De keizersnede was erg moeizaam omdat de baby zo onwijs groot was.
Uiteindelijk is geboren (de preciese tijd weet ik niet) Glen William , 5235
gram en met een kop vol pikzwart haar.
Glen moet nog 24 uur ter observatie apart liggen omdat hij zo zwaar is en
hij moest onder de lamp (?). EW moet in ieder geval nog tot vrijdag
blijven.
Volgens de (zeer geemotioneerde) supertrotse vader kun je nu al duidelijk
het italiaanse bloed zien stromen en zullen de meisjes straks staan te
springen voor de voordeur
Glenn, stoer!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:32 schreef Bluezz het volgende:
waauwwwwwwwwww ik lees net JM's bericht!!!!!!!
FELIE HOOLTJE!!!!!!!!!!!
ole ole ole ....van Harte !!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:30 schreef just me het volgende:
BELANGRIJK NIEUWS !!!!
Uiteindelijk is geboren (de preciese tijd weet ik niet) Glen William , 5235
gram en met een kop vol pikzwart haar.
Ik heb honger, mag ik er twee?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:35 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat deze nu wel op hun plaats zijn:
[afbeelding]
Golfertje misschien kun jij aan de slag met de naam van dit topicquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:38 schreef golfer het volgende:
Sandmannetje je kunt aan de slag met de naam
Ik helaas niet. Iemand anders?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie heeft er een beetje webspace over voor de banner?
Sinds Doc niet meer gratis mag drinken als mod zijnde wordt ie steeds spaarzamer met z'n commentaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:02 schreef Doc het volgende:
EW en DIGGER, gefeliciteerd!!!!
heb je je temp i-net files al weggegooid? dat heeft bij mij geholpenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Da_Sandman vraagt zich af wat er mis is met zijn account...
Kan gewoon niet meer inloggen
oops ik zal niet meer proberen bijdehand te zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ging over mn inlog van mn FTP, geloof niet dat ik iets met mn temp daarmee kan doen...
Maar je probeerde te helpenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
oops ik zal niet meer proberen bijdehand te zijn
Niet iedereen hoeft jouw voorbeeld te volgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:35 schreef SCH het volgende:
En nou geen gevoortplant meer, de wereld is vol zat
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft jouw voorbeeld te volgen.
Dan zou de werldbevolking zakken tot 0 %.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij is er niet afgehaald hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zou de werldbevolking zakken tot 0 %.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is er niet afgehaald hoor![]()
Wedden dat de grossmaul heeft gejankt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Net de vader gesproken: klonk trots, vermoeid en euforisch tegelijk...
Ik zie R. helemaal voor me, glimmend van trots en vanavond waarschijnlijk wel een beetje te diep in het glaasje kijkend.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Net de vader gesproken: klonk trots, vermoeid en euforisch tegelijk...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie R. helemaal voor me, glimmend van trots en vanavond waarschijnlijk wel een beetje te diep in het glaasje kijkend.
Schijnt iets raars met zijn pigment te zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:49 schreef Againzender het volgende:
Ik ben er ff uit geweest, maar sinds wanneer is Breuls zwart?
Ik hield het ook niet droog...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat de grossmaul heeft gejankt.
hij is zwart omdat hij in de rouw is, zijn moeder is overleden..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:49 schreef Againzender het volgende:
5 december.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:49 schreef Againzender het volgende:
Shit.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
hij is zwart omdat hij in de rouw is, zijn moeder is overleden..
Ik moest ook even slikken.. digger mijn eerste fok-contact nu vaderquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik hield het ook niet droog...
Zo groot zijn mijn ballen toch niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, ik heb je genomineerd voor de grootste klootzak van VBL!
Ja kan ook zeggen een coach die gekozen werd in de top tien van beste spelers ooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:55 schreef SCH het volgende:
Een coach van een tweede team als bondscoach, het kan altijd weer gekker
Groter dan den gemiddelde hier!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
Zo groot zijn mijn ballen toch niet?
Oh, hij gaat weer meespelen, dat had ik niet begrepen...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja kan ook zeggen een coach die gekozen werd in de top tien van beste spelers ooit.
Waarom dan precies SCH...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, hij gaat weer meespelen, dat had ik niet begrepen...
Kom op tong, een beetje voetballiefhebber wordt hier toch heel verdrietig van
Veel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of hij geen trainerservaring heeft?
Het is al meer coach-ervaring dan Rijkaard had destijds.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:55 schreef SCH het volgende:
Een coach van een tweede team als bondscoach, het kan altijd weer gekker
Advocaat en Van Gaal hadden ook veel ervaring.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Veel.
Zeker als Hiddink ook wil
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:54 schreef golfer het volgende:
Glenn is natuurlijk door de Ierlandgekke DIGGER en EW gekozen naam afkomstig uit het Gaelic en betekent iets in de trent van "de man uit het dal". Overigens ook een veelvuldig in Schotland voorkomende naam.
Mooi hèquote:"Glenn is een Gaelic-naam. Ze betekent: "Hij die in een dal leeft". De uitleg van de naam is eenvoudig, haar symbolische betekenis gaat echter dieper dan de vijf letters van de naam doen vermoeden. Wanneer je in een dal leeft, zul je alleen de mist zien die in het dal hangt. De keuze is aan jou: ga je uit het dal of loop je er verder in. Als je de berg opgaat, om uit dit dal te geraken, dan zal dit moeite kosten. Maar eenmaal op de top van de berg kun je het prachtige landschap zien en de zon op je gezicht voelen. Vergeet nooit die tijd toen je nog in het dal leefde en vergeet nooit de pracht die je op de bergtop zag."
True, maar ervaring is ook wat waard.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Advocaat en Van Gaal hadden ook veel ervaring.
Hij wil wel, dat weet ik wel zeker.quote:En wie zegt dat Hiddink wil?
Nou ja, moet ik dat echt uitleggen? Zoveel voetbalervaring heeft hij helemaal niet trouwens. Hij is snel gestopt. Maar waarom is een groot voetballer automatisch een groot trainer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dan precies SCH...
Een groot voetballer met een schat aan voetbalervaring...
Wat maakt het dan uit of hij geen trainerservaring heeft?
Dat wordt Kees Jansma.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef Againzender het volgende:
En Johan Derksen moet natuurlijk de vaste perschef van oranje worden![]()
Larry Bird werd na z'n carrière gelijk basketbalcoach. Gerard Kemkers werd onmiddellijk na z'n loopbaan coach bij de Amerikanen. Etc....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Dit kan echt alleen maar in het voetbal, in alle andere bedrijfstakken lachen ze hierom.
Ja leg dat inderdaad maar eens uit. Van Basten is snel gestopt. Maar in de tussentijd een EC 1 en 2 gewonnen, Europees Kampioen geworden, een Gouden Schoen gewonnen etc etc.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, moet ik dat echt uitleggen? Zoveel voetbalervaring heeft hij helemaal niet trouwens. Hij is snel gestopt. Maar waarom is een groot voetballer automatisch een groot trainer?
Dit kan echt alleen maar in het voetbal, in alle andere bedrijfstakken lachen ze hierom.
Of je het leuk vindt of niet, voetbal is inmiddels toch echt een bedrijfstakquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En wat hebben andere bedrijfstakken er nou mee te maken? Het voetbal is nog steeds een sport, geen bedrijfstak. Zo kijkt een voetballiefhebber naar het voetbal.
Maar dat is niet het allerhoogste. Als bondscoach moet je gewoon een verdomd goede coach zijn. Van Basten loopt notabene nog stage.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Larry Bird werd na z'n carrière gelijk basketbalcoach. Gerard Kemkers werd onmiddellijk na z'n loopbaan coach bij de Amerikanen. Etc....
Maar gelukkig kijk ik nog altijd naar het voetballen als een sport en niet als een day at the office...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of je het leuk vindt of niet, voetbal is inmiddels toch echt een bedrijfstak
Hoe vaak heb ik tijdens het afgelopen EK niet gehoord "we moeten weer een bondscoach hebben met internationale allure"... Zelfs nota bene buitenlandse bondscoaches werden aangevoerd. Nu hebben we er een lopen die best wel wat allure heeft. En misschien wat vroeg, maar de tijd is er rijp voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Dus in het voetbal is een stagiair meteen klaar voor het allerhoogste??? Typisch
Eén woord: Hiddink.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik tijdens het afgelopen EK niet gehoord "we moeten weer een bondscoach hebben met internationale allure"... Zelfs nota bene buitenlandse bondscoaches werden aangevoerd. Nu hebben we er een lopen die best wel wat allure heeft. En misschien wat vroeg, maar de tijd is er rijp voor.
Ik twijfel of ie wil...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén woord: Hiddink.
Ik hoop 't.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik twijfel of ie wil...
Ik hoorde een paar dagen geleden dat de gast die ik het eerst tegenkwam op de universiteit, en een goede vriend is geworden, over ongeveer een half jaar vader hoopt te worden. Hij is de eerste van 'de groep'. Toch wel raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest ook even slikken.. digger mijn eerste fok-contact nu vader
Een krat Tuborg!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Sloggi het volgende:
Deens bier natuurlijk
De beschuit hebben we nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:07 schreef pascalheister het volgende:
Is de beschuit met muisjes al op?
Hij zegt dat ie meegaatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ga je alleen SCH of met je echtgenoot?
Allemaal?quote:Doe de Deense schonen de groeten!
Een geile zeemeermin?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH, neem je wel iets mee voor me vanuit Denemarken?
Nee, die stinken naar vis!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:12 schreef SCH het volgende:
Een geile zeemeermin?
Net als vrouwen bedoel jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, die stinken naar vis!
Geen idee! Nooit geroken!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef SCH het volgende:
Net als vrouwen bedoel je![]()
Eerst Duitsland maar eens zien te halen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
Zitten wij in Duitsland opgescheept met zo'n pukkelige puber, nou bedankt
Die kans wordt er met het uur kleiner opquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst Duitsland maar eens zien te halen, lijkt mij.
zonder bier ook alquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:18 schreef Bjoro het volgende:
wat een foto´s van die race zeg !!!!!
met een beetje bier erbij lijkt het mij al snel gezellig !!!
en gelijk heb je mien jong !!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:28 schreef pascalheister het volgende:
zonder bier ook al![]()
maar er zullen dit weekend weer de nodige liters Grolsch door de kelen vloeien
he tong, had wel verwacht dat jij via de Karaoke installatie speciaal voor deze heugelijke dagquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:45 schreef tong80 het volgende:
Nog tien minuten en dan Debiteuren Crediteuren
1x mag toch wel, het is Hoolsionale Glenndag !!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro!
No Glenn maderos
Draaaaaak van een lied
Ow.. enneh jiskefet is al 100 jaar op 3
Aangezien Da_Sandman problemen heeft met webspace, zelf even wat geflansd. Mag gerust blijven staan waar ie staat (of eventuele worden aangepast)...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Iemand anders?
Ik heb hem in de OP gezet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aangezien Da_Sandman problemen heeft met webspace, zelf even wat geflansd. Mag gerust blijven staan waar ie staat (of eventuele worden aangepast)...
[afbeelding]
Hey lieve Papa!!!!!! Hier, live een kus!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Even teruglezen, en een goedenavond (onder account van m'n vrouw)
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik heb net het verhaal van de bevalling zitten lezen DIGGER, wat een gedoe is dat weer geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik heb idd even gedoken in de Glenmorangie, heb nog diverse finishes liggen, nog de Port Wood voor mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie R. helemaal voor me, glimmend van trots en vanavond waarschijnlijk wel een beetje te diep in het glaasje kijkend.
Misschien onvindbaar voor sommigen, dus maar ff een crosspost:quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net het verhaal van de bevalling zitten lezen DIGGER, wat een gedoe is dat weer geweest.
Heb momenteel dus Schotse, toevallig, maar het was voor mij al wel lang duidelijk dat ik eenmaal thuis, aan de whisk(e)y zou gaan ja, ben een liefhebber.quote:Maar jongen, neem van mij lekker een paar Ierse neuten en geniet van deze dag.
Zit ze hier te posten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik heb idd even gedoken in de Glenmorangie, heb nog diverse finishes liggen, nog de Port Wood voor me
Tong:quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit ze hier te posten.
Helde wijf ben je.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Yep, ik heb wel ff staan janken toen tot keizersnede besloten werd, ivm de vreemde gang van zaken en de inmense pijn die m'n vrouw toen, onnodig, al meer dan 12 uur had, zeker in de wetenschap dat ze nu juist helemaal mega pijnlijke weeen had door het infuus wat ze net had, en die weeen gingen ook nog door tot ver na de beslissing tot keizersnede.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat de grossmaul heeft gejankt.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:15 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Yep, ik heb wel ff staan janken toen tot keizersnede besloten werd, ivm de vreemde gang van zaken en de inmense pijn die m'n vrouw toen, onnodig, al meer dan 12 uur had, zeker in de wetenschap dat ze nu juist helemaal mega pijnlijke weeen had door het infuus wat ze net had, en die weeen gingen ook nog door tot ver na de beslissing tot keizersnede.
Als ik m'n vrouw 9 1/2e maand alles zie doen voor ons kind (en ook veel dingen laten ten goede van ons kind) en dat ze dan zo lang en onnodig pijn lijdt, ja, toen knakte er even wat....
Daarnaa niet meer gehuild, gewoon onwijs blij en trots op m'n zoon! Alleen nog ff bepalen wie ie later gaat schaken, Myrthe, Rosa, Carmen, of gewoon alle drie tegelijk, als Italiaanse maffia pimp natuurlijk.
Hij valt nu al op oudere vrouwen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:15 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Alleen nog ff bepalen wie ie later gaat schaken, Myrthe, Rosa, Carmen, of gewoon alle drie tegelijk, als Italiaanse maffia pimp natuurlijk.
En op de nog aankomende hools vrouwen, gewoon een all-round player.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij valt nu al op oudere vrouwen?
Sja het eindresultaat vergoed natuurlijk 'alles' zoals men clichematig zegt, en het is ook wel waar, maar prettig was anders wat.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ff net meegejankt met jullie toen ik je verslagje in OUD las
Zullen we er samen één op nemen dan ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:37 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Van een goeie whisky geniet je, en word je niet bezopen.
Als ik dronken zou willen worden, had ik nu wel een rooie Jan de wandelaar voor m'n neus.
Wat een verhaal he? Hopelijk komt A. er snel weer helemaal bovenop.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:40 schreef just me het volgende:
JustEmoMuts zit nog te sniffen
Daar snappen die hools nou weer nix vanquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:40 schreef just me het volgende:
JustEmoMuts zit nog te sniffen
Je zou zo langzamerhand moeten weten wat voor watjeSCH er hier in Hools komen en hoezeer ze kunnen meeleven.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Daar snappen die hools nou weer nix van
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou zo langzamerhand moeten weten wat voor watjeSCH er hier in Hools komen en hoezeer ze kunnen meeleven.
Trusteh jongen en geniet van alle momenten en herinneringen en doe A. straks de groeten van alle hools als je haar opzoekt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Nog ff wat foto's printen om morgenochtend mee te nemen en ik ga ff het fillmpje van vandaag nog een keer afdraaien aan de binnenkant van m'n oogleden, dus ik zeg vast weltrusten.
Tja, veel jongere vrouwen zijn er op zijn leeftijd ook nog niet hequote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij valt nu al op oudere vrouwen?
Lekker genieten man !!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Goeiemorgen
Amper geslapen, boeit niet.
Vrouw al aan de lijn gehad, moet natuurlijk weer de nodige spulletjes meenemen.
Daluk ff een zooi blauwe muisjes halen, Glenn inschrijven bij de gemeente en dan naar het ziekenhuis, mogen we Glenn in bad doen (zou ie al in het diepe passen?)en krijgt ie weer borstvoeding.
Misschien dat ik vanavond weer ff online ben, even deze hools reeks printen zodat ik die morgen mee kan nemen voor m'n vrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(reele breedte van m'n glimlach)
mooi manquote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Goeiemorgen
Daluk ff een zooi blauwe muisjes halen, Glenn inschrijven bij de gemeente en dan naar het ziekenhuis, mogen we Glenn in bad doen (zou ie al in het diepe passen?)en krijgt ie weer borstvoeding.
Misschien dat ik vanavond weer ff online ben, even deze hools reeks printen zodat ik die morgen mee kan nemen voor m'n vrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik regelen man.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, verzoekje aan Golfer of Doc: zouden jullie de mail die ik net verzonden heb, ook even willen doorsturen naar Dylan Dog, ik kreeg nl. een foutmelding op z'n adres (typefout of zo) maa rheb niet de tijd de boel opnieuw te sturen, daar dat met een telefoonlijntje als deze bijna een half uur duurt.
Bij voorbaat dank
jij ook goedemorgen deze morgen !!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:22 schreef just me het volgende:![]()
![]()
dank je wel maar deze morgen is niet echt goed, ik heb problemen met mijn rechterbeen en kon net met moeite naar beneden komen, als ik mijn been strek verrek ik van de pijn, het straalt vanuit mijn knieholte en heb vannacht ook slecht geslapenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen deze morgen !!!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:30 schreef pascalheister het volgende:
Wilde nacht gehad jm?
he, het is hier geen Klaagbaak !!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:27 schreef just me het volgende:
dank je wel maar deze morgen is niet echt goed, ik heb problemen met mijn rechterbeen en kon net met moeite naar beneden komen, als ik mijn been strek verrek ik van de pijn, het straalt vanuit mijn knieholte en heb vannacht ook slecht geslapen
Ik krijg mailtje ook undeliverable terug. Blijkbaar een probleem met zijn hotmail-account. Ik hoop dat Doc nog een alternatief mailadres van DD heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:20 schreef golfer het volgende:
Ga ik regelen man.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:38 schreef Bjoro het volgende:
*springt op de fiets richting Delft om JustMassage d'r been ff onder handen te nemen !
Tijgerrrrrrr-balsem.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:43 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik ga even in bad liggen en kijken of ik die spieren ontspannen krijg want dit is niks
Geniet maar lekker van die kleine!quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Goeiemorgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus die optie wordt toch gebruikt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Misschien dat ik vanavond weer ff online ben, even deze hools reeks printen zodat ik die morgen mee kan nemen voor m'n vrouw.
quote:Je zult het niet geloven!!
> Lig ik vannacht heerlijk te slapen word er om 4 uur flink op de deur
> gebonsd en aangebeld. Vanzelfsprekend schrik ik me rot en vlieg
> naar het raam alwaar een zatlap staat te roepen: Hé kom me duwen !!
> Ik zeg terug: doe normaal joh, het is 4 uur s’ nachts , ik ken je niet
> eens en jij wil dat ik kom duwen.
> Terug in bed begint mijn vrouw me de les te lezen.
> “Doe niet zo overdreven, het is jouw toch ook wel eens overkomen
> dat je met panne stond en toen was je ook blij dat iemand je duwde”.
> Had je die sukkelaar echt niet even kunnen helpen?
> Hoezo sputter ik tegen die vent was ladderzat.
> Waarop ze zegt: ik ben teleurgesteld, zo ken ik je helemaal niet.
>
> Dus ik me maar weer aankleden en naar beneden toe.
> Ik doe de voordeur open en roep: Hé kerel ik kom je duwen waar zit je!!!!
>
>
>
> Hoor ik de dronkaard zeggen:
>
>
>
>
>
>
>
>
> Hier in de tuin op de schommel !!
>
>
je bent al echt into VBL he !!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:07 schreef just me het volgende:
justme gaat rondjes lopen, been blijft pijn doen en ik wil in beweging blijven
hebben ze daar nog meer van die mailtjes uit 2001 ???quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Mail die op het werk rondgaat :
[..]
De gezondheidszorg in Nederland loopt nou eenmaal wat achter.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
hebben ze daar nog meer van die mailtjes uit 2001 ???
salaris van nov 2003 vorige week ontvangen ????quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
De gezondheidszorg in Nederland loopt nou eenmaal wat achter.
ander mail je ff iedereen Golferquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaaa Golfer
Mag vast wel!!
Hey: is het een grote mail? Zo ja, laat even weten, dan stuur ik je een alternatief adres...quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg mailtje ook undeliverable terug. Blijkbaar een probleem met zijn hotmail-account. Ik hoop dat Doc nog een alternatief mailadres van DD heeft.
Door de bijlage die DIGGER erbij stuurde inderdaad nogal groot bestand.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey: is het een grote mail? Zo ja, laat even weten, dan stuur ik je een alternatief adres...
Doe maar champagne dan!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op kosten van mijn meissie, die is vandaag jarig!
Gefeliciteerd kakkerlakquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
13 is legaal? Nietwaar?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:46 schreef golfer het volgende:
Heeft ze eindelijk de leeftijd bereikt dat je haar legaal mag ontmaagden?
ontroerd door de rozen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze was er zeer verrast blij mee!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:49 schreef pfaf het volgende:
ontroerd door de rozen?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:53 schreef Bjoro het volgende:
85 rondjes op kosten van Pablo Carral !
Hij heeft die afzwaaier van beckham gevangen en op ebay gezet, hoogste bod staat nu op ruim 3mln euro !!!!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze was er zeer verrast blij mee!
Hoe blij, dat merk ik vrijdag wel weer als ik daar blijf slapen!
maar ff serieus...denk dat hij het geld af moet staan, aangezien hij die bal heeft gestolen !!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Te gek!
kun je beter een bal vinden !!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Lichaam vermiste Weertenaar gevonden
Da's de oom van een bekende van me!
Erge is nog dat die vent waarschijnlijk strontzat is geweest, en dus in het water is geflikkerd!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:07 schreef Bjoro het volgende:
maar da's balen franky !!
En voor die 3 en een halve miljoen euro wordt ie nieteens gratis opgestuurdquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar ff serieus...denk dat hij het geld af moet staan, aangezien hij die bal heeft gestolen !!!
althans dat zit ik me nu te bedenken !!
Tis immers geen honkbalwedstrijd waarbij je de ballen mag houden !!
hey hebben je ouders je ook weer opgehaald bij gevonden voorwerpenquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:14 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh
Dat was weer een leuke vakantie. Toch nog het EK gezien en de copa America
.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey hebben je ouders je ook weer opgehaald bij gevonden voorwerpen
En wie heeft de Copa gewonnen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:14 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh
Dat was weer een leuke vakantie. Toch nog het EK gezien en de copa America
.
Balen Franky!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Erge is nog dat die vent waarschijnlijk strontzat is geweest, en dus in het water is geflikkerd!
Vervelende dood imho!
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En wie heeft de Copa gewonnen?
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:18 schreef just me het volgende:
just me haakt even af.. ik heb een peesontsteking en ik voel me echt beroerd, ik moet rust houden en duik de bank op!
lievie toch - ik wist niet eens dat je pezen had.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:18 schreef just me het volgende:
* SCH haakt even af.. ik heb een peesontsteking en ik voel me echt beroerd, ik moet rust houden en duik de bank op!
Het viel me al op dat je nog postte.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
de gezondheid van sch is ook naadje dus we gaan een dagje later op vakantie.
10 miljoen inmiddelsquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:53 schreef Bjoro het volgende:
85 rondjes op kosten van Pablo Carral !
Hij heeft die afzwaaier van beckham gevangen en op ebay gezet, hoogste bod staat nu op ruim 3mln euro !!!!
Eigenljik nog van voor de operatie. Het echte genezen begint pas in augustus. Hoop ik.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het viel me al op dat je nog postte.
Naweeën van de operatie nog steeds?
mot ik weer sms-en zekerquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
de gezondheid van sch is ook naadje dus we gaan een dagje later op vakantie.
Wel een ander plaatje graagquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mot ik weer sms-en zeker
3 augustusquote:ga je nog ff langs een arts jochie?
Dat is echt vervelend voor je JustMequote:Op woensdag 14 juli 2004 14:18 schreef just me het volgende:
* Vom haakt even af.. ik heb een peesontsteking en ik voel me echt beroerd, ik moet rust houden en duik de bank op!
JustMod zeker over uren gedraait in het peeskamertje ???quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Niet meer zo pezen JustRust, sterkte ermee!!
een keer wat drinken kan toch nooit verkeerd zijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:50 schreef tuindwerg het volgende:
Help! Wat zien mannen jongens van 22 in godsnaam in een meisje van 16? Ik krijg net een smsje waarin iemand me vraagt om eens iets met hem te gaan drinken of naar de bios te gaan.
Hij is 22, ik 16.
Hij heeft de halve wereld al gezien, ik ga binnenkort voor het eerst zonder ouders op vakantie.
Hij rijdt afwisselend motor, tank en auto, ik fiets.
Probleem 1: Wat ziet hij in me? En hij is de tweede al....
Probleem 2: Zucht, moet ik hem weer duidelijk maken dat ik hem echt niet zie zitten....![]()
Wat is het leven van een meisje toch zwaar.![]()
Jij bent helemaal nog geen 22!quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:54 schreef pascalheister het volgende:
een keer wat drinken kan toch nooit verkeerd zijn
Hij zit in het legerquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:56 schreef PogueMahone het volgende:
Hij rijdt in een tank
"schat, ik ga naar kantoor..."
Die is vol: Fok! VBL Awards 2004quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:58 schreef PogueMahone het volgende:
Waar is het awards-topic heen?
Vraag er dan niet om.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:02 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dankje
maar dat wist ik al![]()
er wordt dus gewacht op dylandog?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij bent helemaal nog geen 22!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:03 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Vraag er dan niet om.![]()
Nee, op Yeahinho en Sandman die hun zijn lijstjes nog niet hebben heeft ingeleverd.
100% respect voor die rare Fransman.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef pfaf het volgende:
middag.
Wordt zeker een leuke tour-dag. Zal me niets verbazen als Virenque ook nog echt wint.
Geboortedatum: 2003-06-05quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:06 schreef pfaf het volgende:
Dan moet je wel heel leuk zijn, tuindwerg, als je stoere 22 jaar oude mannen achter je aan krijgt.
Ik krijg juist altijd 16-jarige meisjes achter me aan.![]()
Veel meisjes van zestien vinden koters van net een jaar oud echt ontzettend schattig. Daar komt het vast door!quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:09 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 2003-06-05
Moet je koesteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |