quote:Jajaja
Parels voor prinsesjes, diamanten voor een kroon
Betekenen gewoon, voor jou een gouden troon
Jajaja
Betekenen voor jou een gouden troon
Zomersproetjes
Door de zomerzon bijeen gespaard
Zomersproetjes
Ieder sproetje is een kusje waard
Zomersproetjes
Duizend sterren in een zomernacht
Zomersproetjes
Op twee wangen als fluweel zo zacht
Voor mijn prinsesje klein, wil ik een hofnar zijn
Ook wel een prins als zij het wil, 't is op mijn jachtterrein
Want een mooi droomkasteel, met bloemen en prieel
Zo'n pronkjuweel is origineel en heus, het kost niet veel
Dan is de prins gelijk, die duizend sproetjes rijk
Waar ik nu dag en nacht naar kijk
Jajaja
Betekenen gewoon, voor jou een gouden troon
Jajaja
Zomersproetjes
Zomersproetjes
Zomersproetjes
Duizend sterren in een zomernacht
Zomersproetjes
Op twee wangen als fluweel zo zacht
Als je die sproetjes ziet hoor je een wiegelied
Maar kleine prinsjes en prinsesjes zijn er nu nog niet
Die komen later wel als ik een wieg bestel
Dan is het leven voor ons samen verder kinderspel
Die bloempjes in de knop, hebben een mooie pop
En let maar op, een sproetenkop
Jajaja
Betekenen gewoon voor jou een gouden troon
Jajaja
Zomersproetjes
Zomersproetjes
Zomersproetjes
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:36 schreef Misanthropist het volgende:
Wie is Rocco?
Is da een pokemon?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iedereen kent Rocco
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:36 schreef Misanthropist het volgende:
Wie is Rocco?
Tis goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 03:40 schreef Allan24 het volgende:
Rocco Granata! Van 'Marina, Marina, Marina' (la la la la la la la laaa)
toch?
Woeiiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 03:42 schreef tisauch het volgende:
[..]
Tis goed.![]()
Ja, de 1988 New Beat remixquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:29 schreef SunChaser het volgende:
Marina, daar heb ik een housemix van
hij geilt erop om topics te openen, vooral in reeksen, ook al post hij er zelf amper in.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:01 schreef Z het volgende:
Sunchaser heeft volgens mij de meeste topics in deze reeks geopend en de minste posts
Gemaakt zelfsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:01 schreef Z het volgende:
En wat heb je weer een irritant icoontje gevonden BB!
Mensen irriteren lijkt z'n favoriete hobby te zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:07 schreef Tokus het volgende:
hij geilt erop om topics te openen, vooral in reeksen, ook al post hij er zelf amper in.
Goh, ik ben dus niet de enige die het opviel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij geilt erop om topics te openen, vooral in reeksen, ook al post hij er zelf amper in.
Aahhhh, mag ik dan jouw woning?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:12 schreef MuadDib het volgende:
En nu op weg om een woning te bekijken. Spannend...
Zappa is maar mijn interpretatie hoor, de AMG is het daar niet mee eens (bij mij werkt ie namelijk welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:27 schreef Zander het volgende:
Ik wilde gelijk in de nieuwe Allmusic Guide gaan opzoeken wat het voor muziek is, maar helaas ligt 'ie nu alweer plat..
http://allmusic.com, de oude, maar het werkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:27 schreef Zander het volgende:
Ik wilde gelijk in de nieuwe Allmusic Guide gaan opzoeken wat het voor muziek is, maar helaas ligt 'ie nu alweer plat..
is er een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://allmusic.com, de oude, maar het werkt.
En allejezus, wat een kuttitel.
Ja, http://www.allmusic.com, maar die werkt niet altijd even goed. Traag vooral, en werkt niet goed in FireFox.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is er een nieuwe dan?
Lieve titel, verkeerde topicstarterquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:05 schreef SunChaser het volgende:
De titel is liefHoorde ik net ook via SMS dus het klopt
Jij bent irritantquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:05 schreef SunChaser het volgende:
De titel is liefHoorde ik net ook via SMS dus het klopt
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:24 schreef Liejannuh het volgende:
Een woning??? Vertel meer MuadDib???
Omdat mevrouw MuadDib en ik na een paar jaartjes latten weer eens willen gaan hokkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Waarom verhuis je in hemelsnaam?
Mwah, het viel toch wel tegen. Een beetje te klein en geen zolder/berging. Toch jammer, hoewel dit wel een beetje uit de lucht kwam vallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:24 schreef Seborik het volgende:
Veel succes met je huis, MuadDib!
Netjes, MuadDib.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:30 schreef MuadDib het volgende:
Omdat mevrouw MuadDib en ik na een paar jaartjes latten weer eens willen gaan hokken
Hmmm.. .dat is minder.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ohja, ik heb vandaag mijn tweede bon van het cricketseizoen gekregen. 30 Euro omdat ik 77 reed op de N44 door Wassenaar naar Den Haag waar je dus niet harder dan 70 mag.
En niet alleen verloren we die wedstrijd in het gezellige Den Haag, en kreeg ik een bal op mijn knie waardoor ik twee dagen geen trap op of af kon lopen, maar ik heb ook nog eens mijn jas in het clubhuis laten liggen.
met nonsens-posts zoals deze?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Owja,
hoe krijgen we dit topic zo snel mogelijk vol??
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ow zoiets!
Dat kan ik ook!
nog stoerder!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk maar!
Jullie zijn wel goed in onzinposts he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ow zoiets!
Dat kan ik ook!
Hier durf ik het welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn wel goed in onzinposts he?
hehehehequote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hier durf ik het wel
Goed hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Wij zijn gewoon onwijs stoer!
Topic gaat wel hard trouwens!
Ja, de dag na dat fietsen was ik weer de ster van het veld.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Maar gelukkig hebben we je knie toch weer redelijk losgefietst pas??
zondag? want vrijdag moest jij volgens mij naar een feestje waarbij je pas 's nachts thuis zou komenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
uh... vrijdag?
Ik kom daar nooit. En 77 km/h op een rechte tweebaansweg met gescheiden rijbanen is toch helemaal niet hard?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:31 schreef Liejannuh het volgende:
En je weet toch dat je niet te hard moet rijden op de A44??????
Kijk jij ook eens boven jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
kijk eens boven je??
Ze zijn gewoon stom dat je daar maar 70 mag.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:32 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit. En 77 km/h op een rechte tweebaansweg met gescheiden rijbanen is toch helemaal niet hard?
Of wij zijn gewoon stom dat we harder rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn gewoon stom dat je daar maar 70 mag.
Weet je wat pas echt leuk is. Dronken zijn en dan te hard rijden. Flikker even op naar een ander forum ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja maar hard rijden is leuk![]()
Mischien ook gevaarlijk maar dat hoort er bij (A)
Dat kan ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:42 schreef dwerg het volgende:
[..]
Of wij zijn gewoon stom dat we harder rijden.
Doe es niet zo sagie ut was maar een grapje hoor en ik ben nooit dronkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt leuk is. Dronken zijn en dan te hard rijden. Flikker even op naar een ander forum ofzo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:57 schreef Jane het volgende:
Ik vind het wel een lieve topictitel.... het gaat namelijk over mijn sproetjes...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef MuadDib het volgende:
Lieve titel, verkeerde topicstarter
Ja hij is opzich wel lief maar dan moet ie wel veel kusjes geven he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:57 schreef Jane het volgende:
Ik vind het wel een lieve topictitel.... het gaat namelijk over mijn sproetjes...
Dat kan wel, maar om van deze (en andere) topics nou een zeiktopic te gaan maken...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:04 schreef MuadDib het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:06 schreef Jane het volgende:
Dat kan wel, maar om van deze (en andere) topics nou een zeiktopic te gaan maken...
Alsjeblieft, het is Muziek...
Ik snap ook niet waarom ik geen nieuw deel zou mogen openen. Omdat ik niet in elk deel post? Ik ben net zo aanwezig in muziek als een ander. Of is dit ook zo'n plebskliekje?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mensen irriteren lijkt z'n favoriete hobby te zijn
Da's waarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:13 schreef Jane het volgende:
Dit is Muziek, hier is het gezellig ja!
Is dit nu het moment waarop we moeten "huggen"?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:15 schreef SunChaser het volgende:
Da's waar
We hadden het toch over muziek, of niet somsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]Oya
Lele
* Jane promoot mee!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:17 schreef Litpho het volgende:
* promoot Nathalie - Mon coeur qui craque even als de Muziek Zomerhit *
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Is dit nu het moment waarop we moeten "huggen"?![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef Zander het volgende:
-- hmm, we houden het gezellig --
We zijn wel aan het huggen vandaag hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
* OProg hugt MuadDib en alle muziekvriendjes
![]()
BBQ-vleesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
Hebben jullie al lijstjes in je hoofd voor zaterdag??
Dat kreeg ik laatst van iemand op een mp3-cd. Moet het nog steeds eens luisteren. Vanavond of morgen maar eens doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:24 schreef Seborik het volgende:
M'n lijstje voor zaterdag:
- Coheed & Cambria
mooi lijstje, ken alleen amplifier helemaal niet, wat is dat precies voor muziek?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:24 schreef Seborik het volgende:
M'n lijstje voor zaterdag:
- Coheed & Cambria
- Amplifier
- The mars volta
- Pitchshifter
- Helmet
- Zappa
- Zorn
- Oomph!
- The Chrystal Method
- Cubanate
- Kidney Thieves
- Motorpsycho
- Sonic Youth
Natuurlijk niet alles, maar niet alles zal ook te verkrijgen zijn.
Nee, niet echt wat betreft albums. Ik heb wel wat tips gehad. Amplifier heeft ze niet van gezegd wat het is. Maar tot nu toe komt alles goed overeen met wat ze tipt, dus dat zal ook wel goed komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
mooi lijstje, ken alleen amplifier helemaal niet, wat is dat precies voor muziek?
Heb je ook bepaalde albums in je hoofd van bands?
Nee, uiteraard niet! Ieder godsvrezend wezen zou ook wel beter weten wanneer de metalmod (Me!!! Talmod) toezicht houdt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef Kletz het volgende:
we doem hier toch niets verkeerds seborik?![]()
mag ik je gaan opvoeden met punkrock en hardcorequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet! Ieder godsvrezend wezen zou ook wel beter weten wanneer de metalmod (Me!!! Talmod) toezicht houdt.![]()
www.earache.com heeft ook een hoop pitchhifter staan voor heel weinig geld, allemaal voor minder dan 8 euro.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, niet echt wat betreft albums. Ik heb wel wat tips gehad. Amplifier heeft ze niet van gezegd wat het is. Maar tot nu toe komt alles goed overeen met wat ze tipt, dus dat zal ook wel goed komen.
Pitchshifter zag ik trouwens redelijk veel goedkoops van staan op Ebay.
In FireFox ziet het er meer scheef uit. Tekst die wegvalt achter afbeeldingen enzo. Ik hoop dat ze dat snel gaan fixen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:40 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe allmusic ziet er trouwens wel gelikt uit.
het zijn alle icoontjes van de cd "sounds of disaster" van de band "end."quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:11 schreef Z het volgende:
En wat stelt het precies voor BB?
erg leuke big band/noise muziekquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:46 schreef Z het volgende:
Dat klinkt als een gezellig CD-tje.
beetje te vergelijken met foetus/steroid maximus?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erg leuke big band/noise muziek
dat kan maar ik heb die betreffende bands nog nooit gehoordquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
beetje te vergelijken met foetus/steroid maximus?
flat earth societyquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef bartrid het volgende:
dan zet ik die van jouw op mijn lijst
steroid maximus is het big band project van foetus aka jim thirlwell. Speelde vorig jaar op het brass band festival in tilburg. Beetje in de stijl van de band die voor fantomas opende (kan even niet op de naam komen).
klinkt interessant, ga ze eens checken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
flat earth society
end is wat minder standaard big band georienteerd (zitten wel blazers in dan is het in mijn oren al gauw big band) veel break beats gecombineerd met pakkende baslijntjes en blazers dus.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:59 schreef dwerg het volgende:
Zeg menjo, is dit een onopvallende kloon van jou? golden_power
Ik had altijd een superhekel aan dat Robert Long nummer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:19 schreef Jane het volgende:
Ik spam hier mijn column maar even.![]()
![]()
Hij gaat zelfs ook nog even (héél even) over muziek.
http://frontpage.fok.nl/column/1942
Ik zou willen zeggen: wie niet??!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:37 schreef Seborik het volgende:
Ik had altijd een superhekel aan dat Robert Long nummer.![]()
Geboycot door Veronica. Zo slecht was dat plaatje...quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:21 schreef Jane het volgende:
Al is het natuurlijk een angstige gedachte dat er mensen zijn die dat plaatje destijds echt gekocht hebben.
Volgende topic:quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:25 schreef MuadDib het volgende:
Geboycot door Veronica. Zo slecht was dat plaatje...
Voor de liefhebber:quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:25 schreef MuadDib het volgende:
Geboycot door Veronica. Zo slecht was dat plaatje...
En dan nog, Robert doet het eerder met mij en/of MaudDib dan met jouquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:33 schreef Jane het volgende:
Volgende topic:
Dag Robert, met jou doen we het ZEKER niet!
Waarom post je het dan in dit topic?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef MuadDib het volgende:
Voor de liefhebber:
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef SunChaser het volgende:
En dan nog, Robert doet het eerder met mij en/of MaudDib
Je kan nooit weten. Een toevallige passant of zo...quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:01 schreef dwerg het volgende:
Waarom post je het dan in dit topic?
Shocking!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef MuadDib het volgende:
Postbodes doen het in de gleuf
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:59 schreef Jane het volgende:
Shocking!
Raar hoor, zo lang heb ik nog nooit op iets hoeven te wachten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:54 schreef dwerg het volgende:
Nou sebbo, geduld is een schone zaak.
7231 Aiko Shimada - Blue Marble
--
This is to notify you that your has been processed, charged and packed.
It will either ship in the next 12 to 48 hours or..
It has ALREADY SHIPPED ...You may even have already received it!
(we tend to run behind on our shipping confirmations and we apologize for perhaps unduly alarming you]
THANK YOU for ordering with us!
Regards, the crew at DMG
Ik zou het bijna true noemen....quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
M'n ouders hadden een cassette van Robert Long. Een echte officiële en daar stond dat nummer op. Hels.
Waarbij je je dus gaat afvragen of de John Zorn / Chiel Montagne quote in Mozart geen John Zorn / Robert Long quote moet zijn, voor exact dezelfde redenenquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Maar gelukkig zetten kinderen zich altijd tegen ouders af, en heb jij als reactie een Zorn-adoratie aangemeten gekregen
De cd zat vanmorgen in de brievenbus. Hoera.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
Raar hoor, zo lang heb ik nog nooit op iets hoeven te wachten.
Sweet revenge.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Maar gelukkig zetten kinderen zich altijd tegen ouders af, en heb jij als reactie een Zorn-adoratie aangemeten gekregen
Vind je hem goed?quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
De cd zat vanmorgen in de brievenbus. Hoera.
Geen idee. Voorlopig laat ik hem nog even in het hoesje zitten en ben ik gewoon blij dat hij binnen is. Misschien dat ik hem later vanavond luister.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:27 schreef Seborik het volgende:
Vind je hem goed?
Kalverliefde, staat daar ook op zeker? best mooiquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:04 schreef Zander het volgende:
Mijn ouders hadden die "Vroeger of later"-lp van Robert Long, al staat 'Iedereen doet het' daar gelukkig niet op.
Stelletje hippies.
is het zo'n zware kost dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:40 schreef dwerg het volgende:
Nu ben ik te moe om nog naar die cd te luisteren.
The Horrorquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:10 schreef Zander het volgende:
Ja, mijn evt. kinderen gaan vast zometeen uit protest luisteren naar alles waar ik een hekel aan heb, skihut-muziek en Abba en zo.
Je gaat wel dromen van knappe Japanse dames.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:40 schreef dwerg het volgende:
Nu ben ik te moe om nog naar die cd te luisteren.
Is dat niet iets van appels en tafelsprei oid? Een bewerking van een tekst van Toon Hermans dacht ik en een heel mooie clip van Erwin Olaf.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:43 schreef Liejannuh het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat ene nummer van Mathilde Santing heet waarbij ze in de clip met een andere vrouw in bed ligt en kusjes geeft??? Daar moet ik dan nl de cd van kopen morgen!
Geen idee, maar als tourleader van dat zooitje koopziek ongeregeld maak jij vast aanspraak op een gratis exemplaar van de uitbater van de cdwinkelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:43 schreef Liejannuh het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat ene nummer van Mathilde Santing heet waarbij ze in de clip met een andere vrouw in bed ligt en kusjes geeft??? Daar moet ik dan nl de cd van kopen morgen!
Appels op de tafelsprei, inderdaad een nummer van Toon Hermans. Volgens mij ook afkomstig van een Toon-tribute cd. Was toen ook een tv-programma van gemaakt, met allemaal clips, waaronder die hele erge mooie van Erwin Olaf.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:16 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Is dat niet iets van appels en tafelsprei oid? Een bewerking van een tekst van Toon Hermans dacht ik en een heel mooie clip van Erwin Olaf.
Nee, toevallig niet... vast een andere liefhebberquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:59 schreef dwerg het volgende:
Zeg menjo, is dit een onopvallende kloon van jou? golden_power
had er even bijgezegd dat het op het label van mike patton zit :-) Net even beluisterd en gelijk de cd maar besteld.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erg leuke big band/noise muziek
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
had er even bijgezegd dat het op het label van mike patton zit :-) Net even beluisterd en gelijk de cd maar besteld.
$12 inclusief verzendkosten van amazon. Helemaal niet verkeerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]is een erg leuk cd ja
![]()
hmmm ik heb hem in een winkel gehaald voor 19¤quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
$12 inclusief verzendkosten van amazon. Helemaal niet verkeerd.
ahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:53 schreef bartrid het volgende:
deze is tweedehands dat verklaart het.
gondwanaland. Wel veel meer big band achtig hoor. Maar ook op mike patton's labelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
aha
ik ben nu wat steroid maximus aan het zoeken (welke cd moet ik hebben ?)
meer big band is okayquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
gondwanaland. Wel veel meer big band achtig hoor. Maar ook op mike patton's label
http://www.ipecac.com/bio.php?id=10
Mwah, béétje te toevallig, menjo....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:47 schreef menjo het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet... vast een andere liefhebber
Daarnaast is de debuut-EP van Santing naar mijn bescheiden mening geniaal in zijn eenvoud. Prachtige stem over doodsimpele Casio zelfbegeleidingsritmes en ze speelt het klaar daar ontzettend veel sfeer in te leggenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:43 schreef Liejannuh het volgende:
Goed dat je het zegt, ik neem een kopietje van HITS van de NKOTB mee!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Geen idee, maar als tourleader van dat zooitje koopziek ongeregeld maak jij vast aanspraak op een gratis exemplaar van de uitbater van de cdwinkel
Doe eens nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik neem een kopietje van HITS van de NKOTB mee!
Voor de liefhebbers uiteraard!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:16 schreef Mike het volgende:
Veel plezier, plunderaars.
En toen moest je ook nog verplicht taart eten bij mijquote:Op zondag 18 juli 2004 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
Het was leuk gister!Ik heb slechts 8 nieuwe cd's gekocht (vooral dingen die ik altijd al wilde hebben of had moeten hebben) en was echt verscrhikkelijk moe!
Het gaat bij mij wel wennen na een paar dagenquote:Op zondag 18 juli 2004 02:31 schreef Summoner het volgende:
En dan kom je thuis om te ontdekken dat Allmusic helemaal verprutst is!
DOOM voor al uw zorgen.quote:Op zondag 18 juli 2004 02:31 schreef Summoner het volgende:
En om het fiasco compleet te maken, ga ik op een dronken nacht ook nog eens wild met m'n discman op in de badkamer van het huisje staan 'ead 'angen, met als gevolg een portable cdspelertje dat een flinke plons in het toilet maakt.
Hehe, geslaagde trip dusquote:Op zondag 18 juli 2004 02:31 schreef Summoner het volgende:
Hallo muziekvrinden. Ik ben weer terug van een spectaculaire tour in het verre Zuiden.
Vraag even of ze het terug willen geven omdat je het bij nader inzien toch nodig hebt.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:52 schreef Liejannuh het volgende:
Help!! Ik ben ernstig verzwakt van het plasma doneren!!
Hoe maak ik zo snel mogelijk bloed aan??
Ja!!! Dan fiets ik nog ff ruim 10 km terug naar het ziekenhuis!quote:Op maandag 19 juli 2004 18:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vraag even of ze het terug willen geven omdat je het bij nader inzien toch nodig hebt.
Ja, tis gewoon droog dus niet zeurenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!!! Dan fiets ik nog ff ruim 10 km terug naar het ziekenhuis!
Je tanden in de hals van een jonge maagd zetten?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:52 schreef Liejannuh het volgende:
Help!! Ik ben ernstig verzwakt van het plasma doneren!!
Hoe maak ik zo snel mogelijk bloed aan??
Dan moet je gaan slapen om 3.59 uur! Doe ik ook altijd, helpt errug goed tegen de verveling!quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:59 schreef OProg het volgende:
Dag Muziek!
Ik verveel me
quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:59 schreef OProg het volgende:
Dag Muziek!
Ik verveel me
Mijn ritme is compleet in de war doordat het hier te warm isquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen om 3.59 uur! Doe ik ook altijd, helpt errug goed tegen de verveling!
In dit hol van mijquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:40 schreef Liejannuh het volgende:
Warm??? Waar???
Het zit al in de naam hequote:Op donderdag 22 juli 2004 17:31 schreef Zander het volgende:
"crooner extravaganza", dat is denk ik Sinatra on speed, of zoiets.![]()
Denk dat de meeste genoemde genres ook wel gemakkelijk onder het kopje "herrie" geclassificeerd kunnen worden.
Tis net OProg eigquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:43 schreef Zander het volgende:
Ik twijfel meer over dat 'Aprog". Wat is dat, niet-progressief of zo?
Nu al weekend? Ik moet nog twee uurquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:11 schreef Litpho het volgende:
Even een mooie cover om het weekend vast in te luiden:
[afbeelding]
Weekend? Ik moet morgen gewoon van 8:00 tot 19:00 werken en zondag van 8:30 tot 12:30.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:11 schreef Litpho het volgende:
Even een mooie cover om het weekend vast in te luiden:
[afbeelding]
Vooruit. Het is fijn dat ik werk heb.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:16 schreef Seborik het volgende:
Dude, eerst loop je te klagen dat je geen werk hebt en nu teveel. Make up your mind.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb me voorgenomen om allemaal nuttige dingen te gaan doen dit weekend.
Kijken of het lukt!
vanmorgen End the sounds of disaster in de post, klinkt zwaar okquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
flat earth society
end is wat minder standaard big band georienteerd (zitten wel blazers in dan is het in mijn oren al gauw big band) veel break beats gecombineerd met pakkende baslijntjes en blazers dus.
SpiderPussy (From SpiderPussy - 1972)quote:Op zondag 25 juli 2004 10:22 schreef nipeng het volgende:
Ha Sebbo,
Ik heb een leuk plaatje voor je gevonden.
http://www.moviegrooves.com/shop/pornosonic.htm
Maar goed, 't is geen leuk nieuws als je daar net op vakantie wil gaan...quote:Minor Earthquake in Crete
A moderate earthquake shook the southern island of Crete but there were no reports of damage or injuries, authorities said yesterday.
The quake, which a preliminary magnitude of 4.9, occurred at 10:01 p.m. on Saturday about 181 miles south of Athens, the Athens Geodynamic Institute said. The epicentre was near the western city of Hania.
An earthquake of a magnitude between 2.5 and 3 is the smallest generally felt by people. A quake of magnitude 4 to 5 can cause moderate damage in populated areas.
Zo eentje met een snor zoals HomoDib?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:10 schreef Jane het volgende:
Zou ik ook een lekkere Griek aan de haak slaan?
Dragen Grieken die ook dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef dwerg het volgende:
En een leren broek zonder kont, HomoDib?
Ik zal er scen columm n over schrijven . *_): )quote:Op zondag 25 juli 2004 10:22 schreef nipeng het volgende:
Ha Sebbo,
Ik heb een leuk plaatje voor je gevonden.
http://www.moviegrooves.com/shop/pornosonic.htm
Op z'n Grieks, dat was toch... eh....quote:Op zondag 25 juli 2004 21:51 schreef HomoDib het volgende:
[..]
Dragen Grieken die ook dan?
Met een steviuge plakkerd via het achterste.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Op z'n Grieks, dat was toch... eh....
En een flinke scheut olijfoliequote:Op maandag 26 juli 2004 00:01 schreef Seborik het volgende:
Met een steviuge plakkerd via het achterste.
Ja, lezen kletz: http://frontpage.fok.nl/column/1973quote:Op maandag 26 juli 2004 00:13 schreef Jane het volgende:
Muziek en seks gaan prima samen, Kletz!
En eventueel kun je daar ook nog leuke filmpjes van maken!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:42 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, lezen kletz: http://frontpage.fok.nl/column/1973
quote:Op maandag 26 juli 2004 08:20 schreef Seborik het volgende:
Gisteren had ik drie kaartjes voor Mike Patton & Rahzel, maar waar zijn ze nu...![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik zal er scen columm n over schrijven . *_): )
Toen je dat typte was ik alweer een half uur aan het werk. Maar ja, ik heb weer 10 uurtjes gewerkt, en ga nu een biertje drinken met een vriend van me. Ik heb het eigenlijk zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen muziek
Iedereen weer fris voor een nieuwe dag?![]()
Lekker doorgaan met drinken! Je leeft maar 1 keer!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:56 schreef Wodan het volgende:
Ja, hallo. Ik ben wat beschonken op visite en het is heel leuk en nog cd'tjes gekocht. Retecool.
Alleen achteraf niet in het bad gaan zodat het huis eruit ziet als een huis in Bangladeshquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:11 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Lekker doorgaan met drinken! Je leeft maar 1 keer!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:20 schreef SunChaser het volgende:
Sunnie, dat is wel leuk voor een kitten. En als ie groter is noem je hem gewoon Hunkie
Ik had ze alletwee de hele reis wel op schoot willen hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:10 schreef dwerg het volgende:
Gelukkig heeft Jane de rest van de reis het brutale punkerige katje op schoot genomen.
Dan zou ik toch voor Gabriel gaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:19 schreef Jane het volgende:
Het inmiddels helaas overleden broertje van één van mijn katten, die bij een vriendin van me woonde, heette 'Phillie', naar Phil Collins.
Ik ging anderhalf uur geleden naar bed, was het idee. Maar ik zit er nog.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:51 schreef OProg het volgende:
Ik had trouwens ook de bedoeling weer een normaal leefritme op te pakken maar dat lukt nog maar half geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |