quote:Op maandag 12 juli 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
[Hools] Hét VBL-Café Het gaat niet om de grootte, maar wat..quote:Op maandag 12 juli 2004 16:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind de topictitel een beetje sneu voor Franky
valt mee te fotoshoppen denk ik !!???quote:Op maandag 12 juli 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding] werkt zeker niet?
size does matter !!!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
ik plaats 5 frontmalenudities hier
ikke niet, raar wijf, weg dermeequote:Op maandag 12 juli 2004 16:46 schreef rubbereend het volgende:
k vind dr wel lekker mm
Dat hoop ik wel voor je vriendin.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, die peuk is jammer, evenals die piercing. Maar voor de rest lijkt ze echt behoorlijk op mijn vriendin. Vandaar waarschijnlijk dat ik Amy Winehouse mooi vind.
opzich een goede reden !!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, die peuk is jammer, evenals die piercing. Maar voor de rest lijkt ze echt behoorlijk op mijn vriendin. Vandaar waarschijnlijk dat ik Amy Winehouse mooi vind.
quote:Beckhams afzwaaier nu te koop op eBay
Eén van de meest memorabele momenten van het voorbije EK, was natuurlijk de afzwaaier van David Beckham, in de afsluitende penaltyreeks. De bal werd, zoals eerder gemeld, door een basketballer op rij Q in het Estadio da Luz in Lissabon.
Deze basketballer heet Pablo Carral en wil wel van zijn jongste hebbedingetje af: hij heeft zijn Roteiro, compleet met de officiële teksten als '24.06.2004' en 'Quarter Final' en de coördinaten van het Estadio Da Luz te koop aangeboden op eBay.
ik heb evt. wel webspace voor jequote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Doc het volgende:
Die fotoos had ik van een aantal verschillende sites gehaald om een indruk te geven
De eerste 4 fotoos van gister (laatste op het rolletje) zijn nu ook klaar en daar zitten hele leuk tussen. Nu nog ergens scannen en op een site (al weet ik niet waar) plaatsen
Ik zie het meest overeenkomsten met dezequote:Op maandag 12 juli 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Hee tuindwerg. Op welke van de vrouwen in dit topic lijk jij het meest? En Bluezz?
of snuffel hier is Het dagboek van XENAquote:Op maandag 12 juli 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Ah, Bluezz. Dan ben je by far de knapste!
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:28 schreef pascalheister het volgende:
of snuffel hier is Het dagboek van XENA![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
nog 1 foto van dat lelijke wijf en ik plaats 5 frontmalenudities hier
Bijna overheen gelezenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
nog 1 foto van dat lelijke wijf en ik plaats 5 frontmalenudities hier
Kewl. Als ik 'm gescanned heb mail ik die foto. OK?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb evt. wel webspace voor je![]()
Een mooie piercing niet nee... maar ik vind die van haar niet mooi!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:36 schreef tong80 het volgende:
MM heeft wel smaak. Mooie mysterieuse meid. En een mooie piercing is niet lelijk.
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
En die SCH maakt zijn woorden toch niet waar.
naar welke mail je?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Kewl. Als ik 'm gescanned heb mail ik die foto. OK?
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Jaap denkt: als Paul niet kijkt, spuug ik mijn kauwgom op zijn pak.
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:39 schreef pascalheister het volgende:
Stam staat er altijd als hij er staan moet
Bestaan die dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Een lekkere chinees gaat halen
Ik had het gezien!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:29 schreef SCH het volgende:
Franky - had je wel gezien dat je een eigen Hools hebt, jaloerse mod golfer heeft hem helaas alweer gesloten
Ik probeer een nieuwe wending te geven aan het begrip cyberterrorisme. Tiësto valt daar eigenlijk ook wel onder nu ik er over nadenk.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Hmm, je speelt dus zelf voor Tiësto?
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:39 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg Doc, heb je Dylan Dog je lijstje opgestuurd?
Ik kreeg vrijdag in Luik nog een vrachtwagen met Leeuw-bier opgedrongenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Rondje voor Golfer!
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:31 schreef tuindwerg het volgende:
Ik lijk het meeste op Joss Stone. Maar dan wel volgens de clip van Super Duper Love, met die krullen dus.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag in Luik nog een vrachtwagen met Leeuw-bier opgedrongen![]()
Liefhebbers?
ja Irreversible, niet echt voor de jonge kijkers geschikt neequote:Op maandag 12 juli 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Monica Bellucci werd in een film gruwelijk anaal verkracht. Shocking.
nee, malena vond ik ook al erg goed en een paar oudere franse/italiaanse films waar ze in speelde.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Maar wat speelde ze toen goed, pascal. Toen fan geworden?
What else is new?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga mijn vriendin vervelen
twister?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What else is new?
Flauwwwwww.... wie vermaakt me, en met wat?
Pak het maar zelf, ik ben vrij, spelen met poesjesquote:Op maandag 12 juli 2004 21:42 schreef pascalheister het volgende:
avond
*bestelt een biertje aan de bar
hou het wel droog daar hequote:Op maandag 12 juli 2004 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pak het maar zelf, ik ben vrij, spelen met poesjes
astu een koude Grolschquote:Op maandag 12 juli 2004 21:47 schreef rubbereend het volgende:
doe mij ook maar een biertje pascal, op de monsterscore van psv
ik heb nog pijn in mijn vingers van die 51 slotjesquote:Op maandag 12 juli 2004 20:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoi
Ben je er een paar dagen niet, mis je de ontblauwing weer
heb t op internet zitten volgen snachts, t zag er erg mooi uit qua aankleding en t klonk erg lekker. k moest hartelijk lachen om t begin van de darkraverquote:Op maandag 12 juli 2004 22:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tijd om is wat meer in Hools te komen
Sensation ondanks de prijs van het kaartje en het drinken/eten (2,10 voor water....) en het geluid dat niet overal goed was, was een topfeest.
Darkraver die So happy together opzet en dan even later afzet om te roepen NU EVEN NIET!!!!!!.
Pavo moeten ze voor z'n kop schieten
En Promo
Jammer dat de megamix kut begon maar ozo goed eindigde Thrillllseekah!!!!!!!!
2,10quote:Op maandag 12 juli 2004 22:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
Sensation ondanks de prijs van het kaartje en het drinken/eten (2,10 voor water....) en het geluid dat niet overal goed was, was een topfeest.
Darkraver die So happy together opzet en dan even later afzet om te roepen NU EVEN NIET!!!!!!.
En Promo
Als ik geld heb weer.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb t op internet zitten volgen snachts, t zag er erg mooi uit qua aankleding en t klonk erg lekker. k moest hartelijk lachen om t begin van de darkraver
alweer een volgend feest in de planning staan?
Die jongen raaskalt, geef hem maar gauw een biertjequote:Op maandag 12 juli 2004 22:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
En Promo
Iddquote:Op maandag 12 juli 2004 22:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2,10commercielle bagger
volgens golfer wel en die geloof ik natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
JM, waren het er 51?
Je mag ook het Leeuw-bier uit mijn linkerportier halen, dan is dat ook weer opgeruimdquote:Op maandag 12 juli 2004 21:47 schreef rubbereend het volgende:
doe mij ook maar een biertje pascal, op de monsterscore van psv
Was de foto een uur later genomen ofzo en ik was compleet nat van zweet en water enzoquote:Op maandag 12 juli 2004 22:49 schreef golfer het volgende:
Leuke foto toch van je Ajaxno1?
die mag je achterhouden. t podium zag er trouwens wel enorm uitquote:Op maandag 12 juli 2004 22:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Was de foto een uur later genomen ofzo en ik was compleet nat van zweet en water enzo![]()
![]()
Waarom dan zo snel die foto makenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Was de foto een uur later genomen ofzo en ik was compleet nat van zweet en water enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:49 schreef golfer het volgende:
Leuke foto toch van je Ajaxno1?
Ik had hem veel jonger ingeschat.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:18 schreef SCH het volgende:
wat ben je volwassen geworden -
De Tokkies waren leuker.:)quote:Op maandag 12 juli 2004 23:24 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van de Lama's, t was weer erg leuk vanavond
Moet ik hier nu blij mee zijn of...quote:Op maandag 12 juli 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
Je stijgt met stip op de hoolshunk top 10 - je staat net boven Tong nu
Ja tuurlijk - de jury heeft er verstand vanquote:Op maandag 12 juli 2004 23:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Moet ik hier nu blij mee zijn of...
Vooruit dan maarquote:Op maandag 12 juli 2004 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk - de jury heeft er verstand van![]()
ze was alleen de bijsluiting kwijt toen ze het delik dee.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
De Tokkies waren leuker.:)
wat let jequote:Op maandag 12 juli 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
GVD ik ben bijna verplicht om een foto te plaatsen. L:{
Het merkje stak tot aan zijn kruin uit zijn zondagse werkpakjequote:Op maandag 12 juli 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
De broek van Pa Tokkie in de rechtzaal. Hij was op z'n zondags.
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
GVD ik ben bijna verplicht om een foto te plaatsen. L:{
Jij woont in de weekenden toch bij een Tokkie?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:48 schreef golfer het volgende:
Tokkies waar weer hilarisch. Ben blij dat ik niet ooit zulke buren heb gehad.
Ik wist dat ie vreemd gingquote:Op maandag 12 juli 2004 23:50 schreef SCH het volgende:
Jij woont in de weekenden toch bij een Tokkie?![]()
Zo vreemd ben jij toch niet voor hem? Lekkere tok van mequote:Op maandag 12 juli 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist dat ie vreemd ging![]()
zou ik me niet meer kunnen herinneren...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
Weet je je eerste sneak nog, sandman?
Bij mij was dat Scent of a woman met Al Pacino en dat lekkere blonde ding
1992, mooie film maar lekker blond ding heb ik niet gezien in die film.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
Weet je je eerste sneak nog, sandman?
Bij mij was dat Scent of a woman met Al Pacino en dat lekkere blonde ding
Jij weet Chris O'Donnel niet op waarde te schatten en dat is een lacune in je ontwikkeling, maar ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
1992, mooie film maar lekker blond ding heb ik niet gezien in die film.
Ik val niet zo op gladde mannen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:20 schreef SCH het volgende:
Jij weet Chris O'Donnel niet op waarde te schatten en dat is een lacune in je ontwikkeling, maar ik vergeef het je.
oud geworden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:20 schreef SCH het volgende:
Jij weet Chris O'Donnel niet op waarde te schatten en dat is een lacune in je ontwikkeling, maar ik vergeef het je.
Alweer een rood kruisje, prutser.quote:
oeoeoe das minder!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:24 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Toch nog nat geregend de laatste 500m
Eigenlijk best verfrissend. En beter dan mijn collega's die elke ochtend 'vrolijk' in de file staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
oeoeoe das minder!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:36 schreef Againzender het volgende:
Eigenlijk best verfrissend. En beter dan mijn collega's die elke ochtend 'vrolijk' in de file staan.
lekker met je hand in vreemde gleuven zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ga misschien zaterdag postbode worden
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
lekker met je hand in vreemde gleuven zitten
mogguhquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
En goedemorgen...
ben je nu wel helemaal van je pfeiffer af?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo maar eens naar de dokter, hopen dat ik een verklaring krijg waardoor ik mn stufi niet hoef terug te vragen...
belangrijker: mag je weer met iedereen zoenen ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:52 schreef just me het volgende:
ben je nu wel helemaal van je pfeiffer af?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belangrijker: mag je weer met iedereen zoenen ??
he Vom....mogguhquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:13 schreef Vom het volgende:
Een goede morgen Hools
Ha die Bjoroquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
he Vom....mogguh
of op het strand...of in de kroeg......of bij het meer of in de stad...of vul zelf maar in !!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
Zomerpostbode zijn is het mooiste dat er is - ik heb het hele zomers gedaan - vroeg uit de veren, 's middags op de bank bij de Tour
Aan het bierquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of op het strand...of in de kroeg......of bij het meer of in de stad...of vul zelf maar in !!
Ik had dit jaar gewoon geen zin in vakantie werk, ik wou nog 1x echt vakantie vieren, maar tjah studeren kost geld en ik red het wel met de studifinaciering maar iets erbij is altijd lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee een zaterdag-postbode in de maak
Het was altijd ontzettend vroeg, maar wel heel gezellig... Als je een leuk team hebt om mee te werken is het een toffe vakantiebaan, hoewel het lopen soms strontvervelend kan zijn...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Aan het bier![]()
![]()
Verre van. Nog steeds vaak ontzettend moe, een stuk fietsen is bijna funest...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
ben je nu wel helemaal van je pfeiffer af?
zeggen ze...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoenen mag, besmettelijk ben ik niet meer zeggen ze
OMG.. dat was het hier gisterenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:46 schreef just me het volgende:
Nog één kopje koffie en dan ga ik aan de slag!
schoonmaak tijd in huize just me
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]had het kunnen weten....student
lekker voor je....eindelijk dat luie zweet eruit !!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG.. dat was het hier gisteren
Vandaag staat er een lekkere fietstocht in de wind langs het kanaal op het programma
JP lag voor de deur van hools waardoor je nu bent binnengevallen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* LG valt binnen na een ochtendje gamen.
En verbaast zichzelf meteen over Balkenende.
oooohhhhh die "JP zegt hallo" is Balkenende zelfquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En verbaast zichzelf meteen over Balkenende.
Nee, hij zei dat het collegegeld 10 jaar niet verhoogd is.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
JP lag voor de deur van hools waardoor je nu bent binnengevallen?
Wat een onzin ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat het collegegeld 10 jaar niet verhoogd is.
Terwijl ik over een periode van 8 jaar 35 % stijging zie.
Even kijken, dat is dus vanaf '94..... nou, volgens mij heb ik daarna nog wel een flinke verhoging meegemaaktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat het collegegeld 10 jaar niet verhoogd is.
Terwijl ik over een periode van 8 jaar 35 % stijging zie.
Collegegeld gaat elk jaar met gemiddeld 50 euro omhoog.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even kijken, dat is dus vanaf '94..... nou, volgens mij heb ik daarna nog wel een flinke verhoging meegemaakt
Maar ja, hij heeft toch iets met rechten gedaan, die zijn gewend om recht te praten wat krom.
At last!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Bjoro het volgende:
lekker voor je....eindelijk dat luie zweet eruit !!
Zo'n ¤120 per maand, dat drukt je budget als student aardig ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:47 schreef just me het volgende:
¤ 1445,- vind ik toch een hoop collegeld..
mijn salaris niet !!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:45 schreef pfaf het volgende:
Collegegeld gaat elk jaar met gemiddeld 50 euro omhoog.
Het moet toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:50 schreef Againzender het volgende:
Zo'n ¤120 per maand, dat drukt je budget als student aardig ja.
Nog even en ze moeten allemaal als postbode gaan bijklussen.
plus de boeken die gekocht moeten worden! Maarten is met zijn studie psychologie per kwartaal nog zo'n ¤ 250 aan boeken kwijt! Hij heeft nu in de vakantie 2 baantjes om e.e.a. te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pfoequote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:53 schreef just me het volgende:
plus de boeken die gekocht moeten worden! Maarten is met zijn studie psychologie per kwartaal nog zo'n ¤ 250 aan boeken kwijt! Hij heeft nu in de vakantie 2 baantjes om e.e.a. te kunnen betalen.
Even rekenen...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Collegegeld gaat elk jaar met gemiddeld 50 euro omhoog.
Daar komt nog 100 euro bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Collegegeld is natuurlijk maar een gedeelte van je studiekosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar komt nog 100 euro bij.
Bekijk het van de zonnige kant, het is iig iemand uit Zeeland geworden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
L_G toch!
Ja en als het hier dan ook nog eens zonnig zou worden heb ik er ook nog wat aan dat ik in Zeeland woonquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Crosspost:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant, het is iig iemand uit Zeeland geworden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en als het hier dan ook nog eens zonnig zou worden heb ik er ook nog wat aan dat ik in Zeeland woon
Klinkt onheilspellendquote:In het zuidwesten van het land zorgt een WV dark stripe mogelijk voor potentiele onstabiliteit en daarmee voor verhoogde neerslagkans.
*alvast was binnenhaaldquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Klinkt onheilspellend
*aanbiedt om te helpen om alle spullen vast op zolder te zetten*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*alvast was binnenhaald
Heu het is niet de vuile was die ik heb buitengehangen hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*aanbiedt om te helpen om alle spullen vast op zolder te zetten*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:58 schreef Sloggi het volgende:
Deze moet ik toch even melden:
Lesbische speelgoedpop met vibrator te koop
Iets voor just me?
Je kan ook de dure versie kopen met nog wat kinky sm-outfits erbijquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
hou ik die op de reservebank tot mijn elektrische tandenborstel versleten is
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan ook de dure versie kopen met nog wat kinky sm-outfits erbij
De thee wordt er niet bij geleverdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:12 schreef just me het volgende:
[..]sm is not my cup of tea
nah dan hoef ik hem helemaal nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De thee wordt er niet bij geleverd
Opa's en Oma's zijn okquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:28 schreef tuindwerg het volgende:
Middag Hools!
Rondje op kosten van opa en oma, die ervoor gezorgd hebben dat ik vandaag toch nog iets anders eet dan boterhammen met hagelslag.
je sig, wat doe jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opa's en Oma's zijn ok
Wat gaan ze koken?
Doe mij maar een glas water en voor Jaan zelf een taxi!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:24 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Jaan Kirsipuu, die het zo zwaar heeft.
Ik heb al kipnuggets, sla, aardappels en zelfs een bakje pudding op.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opa's en Oma's zijn ok
Wat gaan ze koken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:31 schreef methodmich het volgende:
Tuindwerg, onze Joss Stone.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, jij wel. Er zijn vrouwen die meer op Amy lijken. Hele leuke vrouwen zijn dat.
Wat is er?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
![]()
nee maar heb wel eens wat gelezen over slecht weer in zeeland (geloof in het geboortejaar van Golfer) toen waren een hoop mensen blij geweest met mijn aanbodquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heu het is niet de vuile was die ik heb buitengehangen hoor!
Ja en ze waarschuwen ons tegenwoordig over de gevaren van water zeg!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee maar heb wel eens wat gelezen over slecht weer in zeeland (geloof in het geboortejaar van Golfer) toen waren een hoop mensen blij geweest met mijn aanbod
Ik heb Peter Timofeeff nog nooit met zijn kleren aan bij mij in bad laten zitten....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en ze waarschuwen ons tegenwoordig over de gevaren van water zeg!
Wij schijnen ons niet bewust te zijn van die gevaren...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
De post zat vol, dan maar de bouwmarkten gaan proberen
Zie ergerens eerder dit topicquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:58 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop trouwens ook op een sprint.Maar dan moeten ze nog wel flink doortrappen in het peloton...
Gefeliquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is mijn 10.000ste post op Fok!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vrij simpel: meer.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
En over dat collegegeld, ik kan het net redden zonder vakantie of bij baan. Maar ik doe nog MBO ben benieuwd wat ik kwijt ben in het HBO
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb de brief voor de betaling net weggedaan, uit mn hoofd was t 1460 euriquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
En over dat collegegeld, ik kan het net redden zonder vakantie of bij baan. Maar ik doe nog MBO ben benieuwd wat ik kwijt ben in het HBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |