Da's een toffe film!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef delano.888 het volgende:
American beauty, saai, raar, en vooral, vaaaaggg...
En die vind ik dan weer tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's een toffe film!
Ik vind I Am Legend (met Will Smith) dus echt bagger.
En je moet van dat soort films houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Om American Beauty is te waarderen moet je wel iets weten van Amerika en die samenleving.
Tsja, gewoon de sfeer, de verhaallijn, de personages..Goede film. Maar ik ben altijd al voorstander geweest van dat soort films, en ik ken ook zat mensen die er maar niets aan vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En die vind ik dan weer tof![]()
Leg eens uit wat er goed is aan American Beauty? Snap de fuzz hier niet van hoor.
Nou, ja leuk, 2x een rukkende man in 1 film, helemaal geweldigquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tsja, gewoon de sfeer, de verhaallijn, de personages..Goede film. Maar ik ben altijd al voorstander geweest van dat soort films, en ik ken ook zat mensen die er maar niets aan vinden.
I Am Legend, leuk idee, bagger uitgevoerd.
En dat heeft Will Smith wel vaker... Hancock had mijns inziens ook veel potentie, maar die verhaallijn was zo verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
I Am Legend, leuk idee, bagger uitgevoerd.
Nou ja, een echte filmfan houdt natuurlijk van alle genre's.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
En je moet van dat soort films houden.
Ik hou zelf ook van alle genres, elk genre heeft wel iets goeds. Maar niet iedereen dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja, een echte filmfan houdt natuurlijk van alle genre's.
Lastig uit te leggen denk ik. De dromerige sfeer, het kijkt zo heerlijk weg, alles gaat op z'n gemak. Meer een gevoel. Mijn absolute lievelingsfilm, dé perfecte film.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:41 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat vind je goed aan deze film?
Idd ja. Als je die klassieker al slecht vindt, dan ben je hopeloos verloren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar gaat je krediet als filmkenner, als je al enig krediet had.
Gelukkig is er iemand die hem leuk vindtquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen denk ik. De dromerige sfeer, het kijkt zo heerlijk weg, alles gaat op z'n gemak. Meer een gevoel. Mijn absolute lievelingsfilm, dé perfecte film.![]()
![]()
Echt veel heb je hier denk ik aan, want als je de film saai vind dan zul je 'm ook nooit gaan waarderen denk ik.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen denk ik. De dromerige sfeer, het kijkt zo heerlijk weg, alles gaat op z'n gemak. Meer een gevoel. Mijn absolute lievelingsfilm, dé perfecte film.![]()
![]()
Magnolia is natuurlijk ook geweldig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed gezegd.
American Beauty staat zeker in mijn alltime top 10.
Volgens mij kun jij Magnolia ook wel waarderen.
Ben het helemaal met je eens, geen leuke filmquote:Op zondag 19 april 2009 13:16 schreef Fratz het volgende:
Cloverfield.
Mijn vrienden vonden hem prachtig, ik vond het een verschrikkelijke film.
Zo moielijk was ie toch niet lijkt me. Zelfs ik snaptte hem en ik heb echt nooit films door. En ik heb ook nog eens de halve film zitten kwijlen bij Christian Bale...kan je nagaan hoe simpel hij eigenlijk is. The dark knight daarentegen vond ik een stuk lastiger om uit elkaar te houden wie goed en slecht zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:56 schreef jaoka het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde. Weet niet meer wie de vijand was of iets van zijn motivatie. Alleen dat Batman leerde om te vechten en iets met een grot vol vleermuizen of zo. En dat terwijl ik het plot van de eerdere Batmans wel weet![]()
Vond ik dan weer wel helemaal geweldig.quote:Op zondag 19 april 2009 13:16 schreef Fratz het volgende:
Cloverfield.
Mijn vrienden vonden hem prachtig, ik vond het een verschrikkelijke film.
Meldt!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef The_penetrator het volgende:
Kill Bill... Heb 'm na een kwartiertje uitgezet.... Wat een enorme bout film!!
En Pirates of the Carribeanquote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een bloedhekel aan idd
En elke film met tom cruise ook nog
omg .. Tarentino is een genie!quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
pulp fiction --> vaag verhaal, snap echt de humor er niet van in.
hancock --> niet echt een topper.. maar wel een bekende flutfilmmet een flutplot
Hancock was een geniaal gegeven! Maar dat verhaal op een gegeven moment...quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef falloutboy het volgende:
[..]
omg .. Tarentino is een genie!
Hancock.. totaaal mee eens.. wat een slap verhaaltje.
Ik begrijp de kracht van de film wel, en waarom mensen hem mooi vinden. Maar hij pakt mij op de een of andere manier niet.quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
Requiem for a Dream is volgens mij echt een love or hate film.
Apocalypse Now is een super filmquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef Siniti het volgende:
Mensen die Apocalypse Now slecht vinden moeten ook opgehangen worden
Het ging over topfilms he?quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Prisonbreaker het volgende:
Titanic, star wars 1,2,3, mamma mia, fitna, war of the worlds, i love Dries...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Yesse het volgende:
American Gangster.. ik vond het saai en ik had echt de hele tijd het idee dat ik hem had gezien (kon niet, maar dat gevoel gaf het wel)
Tot nu toe sta ik helaas nog steeds alleen in mijn mening, dus het zal wel aan mij liggen
Ja mee eens. Die film was zoooooooooooo saaiquote:
Zeker drie uur voor een film waarin een karakter niet eens uitgediept wordt. Het lijkt overigens wel alsof geen enkele regisseur meer kan snijden. Tegenwoordig kan niemand meer z'n verhaal in anderhalf uur kwijt. Ik wordt echt ziek van die films de laatste tijd die minimaal 2 uur duren. Prutswerk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |