Meldt!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef The_penetrator het volgende:
Kill Bill... Heb 'm na een kwartiertje uitgezet.... Wat een enorme bout film!!
En Pirates of the Carribeanquote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een bloedhekel aan idd
En elke film met tom cruise ook nog
omg .. Tarentino is een genie!quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
pulp fiction --> vaag verhaal, snap echt de humor er niet van in.
hancock --> niet echt een topper.. maar wel een bekende flutfilmmet een flutplot
Hancock was een geniaal gegeven! Maar dat verhaal op een gegeven moment...quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef falloutboy het volgende:
[..]
omg .. Tarentino is een genie!
Hancock.. totaaal mee eens.. wat een slap verhaaltje.
Ik begrijp de kracht van de film wel, en waarom mensen hem mooi vinden. Maar hij pakt mij op de een of andere manier niet.quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
Requiem for a Dream is volgens mij echt een love or hate film.
Apocalypse Now is een super filmquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef Siniti het volgende:
Mensen die Apocalypse Now slecht vinden moeten ook opgehangen worden
Het ging over topfilms he?quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Prisonbreaker het volgende:
Titanic, star wars 1,2,3, mamma mia, fitna, war of the worlds, i love Dries...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Yesse het volgende:
American Gangster.. ik vond het saai en ik had echt de hele tijd het idee dat ik hem had gezien (kon niet, maar dat gevoel gaf het wel)
Tot nu toe sta ik helaas nog steeds alleen in mijn mening, dus het zal wel aan mij liggen
Ja mee eens. Die film was zoooooooooooo saaiquote:
Zeker drie uur voor een film waarin een karakter niet eens uitgediept wordt. Het lijkt overigens wel alsof geen enkele regisseur meer kan snijden. Tegenwoordig kan niemand meer z'n verhaal in anderhalf uur kwijt. Ik wordt echt ziek van die films de laatste tijd die minimaal 2 uur duren. Prutswerk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |