hier het zelfde...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:21 schreef Jonathon het volgende:
Matrix, Harry Potter, LOTR ....
Blair witch project vond ik eigenlijk nog best grappig.. deel 1 dan..quote:Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Alle delen van Harry Potter, The Blair Witch Project en Kill Bill... Echt ontzettend slechte films...Snap niet wat de menigte daar leuk aan vindt!
Zegt de persoon die nota bene 'Volle maan' kan waarderenquote:scanman
Exact! Maar ja... de massa vindt het nou eenmaal leuk
Heb je andere Coens-films gezien? Vond je die wel leuk/goed?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Om het nou een kutfilm te noemen, dát gaat me wat te ver.
Maar waarom iedereen The big Lebowski nou zo briljant vindt is mij een raadsel.
Onderhoudend, dat is de meest positieve kwalificatie die ik aan die film durf te geven, maar meer ook niet..
Nu noem je ook wel meteen zijn sterkste kwaliteit opquote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Om het nou een kutfilm te noemen, dát gaat me wat te ver.
Maar waarom iedereen The big Lebowski nou zo briljant vindt is mij een raadsel.
Onderhoudend, dat is de meest positieve kwalificatie die ik aan die film durf te geven, maar meer ook niet.
Zoveel mensen ken ik ook niet hoor die fargo briljant vinden of zelfs the big lebowski... T zijn echter wel zeer ludiek gemaakte films die wat meer te bieden hebben dan bijvoorbeeld hopen strikte genrefilms.quote:
Jammer dat je ze niet kunt waarderen. Fargo vooral vind ik erg leuk, briljant is wel wat overdreven ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |