ja volgens mij bedoeld hij diequote:Op zondag 11 juli 2004 18:51 schreef MUUS het volgende:
Zwiepsmiley?
Dat heet behulpzaamheid.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
In overleg met H.K.H. Dancing Phoebe wilden we dit topic openen. We waren druk aan het brainstormen wat er zo irritant kan zijn aan Fok en komen met de volgende lijst:
- De ondefinieerbare kleur van het forum
- Dat er in vraag en aanbod altijd wel iemand is die roept 'IN DE WINKEL IS HET GOEDKOPER!'
Dat komt omdat daar de mentaliteit niet voor is. Bovendien kun je in andere talen net een slagje leuker flamen.quote:- Dat er altijd mensen zijn die ipv antwoord geven op je vraag allemaal zinloze opmerkingen en "tips" geven, zodat je met allemaal zinloze tips en opmerkingen achterblijft, maar nog geen antwoord op je vraag hebt.
- Het gebrek aan echt leuke flames
- Dat bijna niemand echt goed vileine opmerkingen kan maken.
quote:- Een overmatig gebruik van smilies en vooral als tien keer achter elkaar dezelfde smilie gebruikt wordt
- Die zwiepcheerleadersmilie
Daar reken ik je op af als je die over die laatste klacht begint.quote:- Mensen die grappen niet begrijpen
Je bent een lelijke eikel. Zo goed?quote:- Dat er bij elke foto bij een user 'Mooooi' gebruld wordt terwijl er echt honden tussen zitten
Oh.quote:- Korte reacties, die hooguit twee lettergrepen bestaan.
Gebruik dan ook een echte browser.quote:- Fok! is niet Opera-proof (ik kan me profile niet daarmee wijzigen)
Ja.quote:- Die zwiepsmilie, had ik dat al gezegd?
Je mening over ONZ kan niemand wat schelen. Zeik niet.quote:- Het board ONZ (wat een onnodige data-verspilling)
quote:- Mensen die op een topic zgn. grappig reageren met de bedoeling de TS uit te 'dagen' (ik zie nu al die 100x zwiepsmilie-reacties voor me...)
Weet ik.quote:Verder is het wel leuk op Fok.
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
- Het board ONZ (wat een onnodige data-verspilling)
Dat is niet duidelijk merkbaar in je reply.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:53 schreef Falco het volgende:
Zoals ik zei: 'Verder is het wel leuk op Fok!' Blijkbaar weegt de leukheid zwaarder mee dan de irritaties.
Wat er bij de lijst ook hoort:
- Mensen die niet kunnen lezen
Maar die zwiept helemaal niet, mên!quote:Op zondag 11 juli 2004 18:52 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
ja volgens mij bedoeld hij die![]()
![]()
Dan moet speedfreakssj eerst aan de hoogste boom hangen.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja o ja o ja o ja o ja! Falco! (hihi malle naam!) We zijn er 1 vergeten! Mensen die Fok als het aards paradijs beschouwen!
weet je heel zeker dat je het hier wel leuk hebquote:Op zondag 11 juli 2004 18:53 schreef Falco het volgende:
Zoals ik zei: 'Verder is het wel leuk op Fok!' Blijkbaar weegt de leukheid zwaarder mee dan de irritaties.
Wat er bij de lijst ook hoort:
- Mensen die niet kunnen lezen
Mijn ergernis bij deze:quote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar die zwiept helemaal niet, mên!
laten we het maar houden bij echt dom.. ik irriteer me ook altijd dood aan zulke mensen..quote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef Lucille het volgende:
Ik erger me aan mensen die zeggen Google gebruikt te hebben, maar niks kunnen vinden. En dan type ik 1 woord in en ik krijg meteen de informatie. Zijn deze mensen nu lui, snappen ze niet dat ze in Google een woord moeten intypen dat iets te maken moet hebben met het onderwerp of zijn ze nu gewoon echt dom?
lucille kun jij mij misschien iets vertellen over de vachtegel ? Ik heb echt overal gezochtquote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef Lucille het volgende:
Ik erger me aan mensen die zeggen Google gebruikt te hebben, maar niks kunnen vinden. En dan type ik 1 woord in en ik krijg meteen de informatie. Zijn deze mensen nu lui, snappen ze niet dat ze in Google een woord moeten intypen dat iets te maken moet hebben met het onderwerp of zijn ze nu gewoon echt dom?
Waarom?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:59 schreef SuperUli het volgende:
Mijn ergernis: Mensen die een subforum eenboard
noemen.
.
Omdat het een bekrompen, xenofobe, islamofobe idioot is, die maar één riedeltje kent en dat blijft herhalen, hoe vaak hem ook met bewijzen en onderbouwing het tegendeel wordt uitgelegd.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:59 schreef Piro het volgende:
[..]
Waarom?
In hetzelfde kader als de wereldvreemde anti-vs idioten.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat het een bekrompen, xenofobe, islamofobe idioot is, die maar één riedeltje kent en dat blijft herhalen, hoe vaak hem ook met bewijzen en onderbouwing het tegendeel wordt uitgelegd.
1) kut.... ik dacht dat je dat niet door hadquote:Op zondag 11 juli 2004 19:00 schreef -moi- het volgende:
en ik irriteer me aan users, die IRL geen leven hebben, en zich op fok proberen beter voor te doen dan dat ze zijn.. met nadruk op proberen
Je zou eens kunnen Googlen op Zaglossus nicroaculeatusquote:Op zondag 11 juli 2004 18:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lucille kun jij mij misschien iets vertellen over de vachtegel ? Ik heb echt overal gezocht![]()
Oh ja? Dus volgens jou is:quote:Op zondag 11 juli 2004 19:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2) iets irriteert je, en je ergert je ergens aan![]()
Inderdaad. The horror.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:57 schreef snijder het volgende:
Mag ik de spel-, stijl- en taalfouten toevoegen? Wat een verschrikking.
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef Lucille het volgende:
quote:Uw zoekbewerking - zwiepsmiley - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "zwiepsmiley".
Ergeren aan.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja? Dus volgens jou is:
'Ik irriteer mij mods die onrechtvaardig zijn' goed Nederlands?![]()
'Irriteren aan' is wel degelijk goed Nederlands..
ok ok, zulke users irriteren mequote:Op zondag 11 juli 2004 19:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) kut.... ik dacht dat je dat niet door had
2) iets irriteert je, en je ergert je ergens aan![]()
Waaah de zwiepsmilie!quote:
Iddquote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
- Dat er bij elke foto bij een user 'Mooooi' gebruld wordt terwijl er echt honden tussen zitten
aan dit soort discussies irriteer ik me ook.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ergeren aan.
En die eerste zin is geen goed Nederlands, allerminst.
Persoonlijk vermijd ik, als ik het kan, het gebruik van struikelpunten zoals dit hier.
Volgens mij heeft ie toch geijk, dit hebben we ooit bij Nederlands gehad...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Natuurlijk valt er veel te vinden via Google. Maar niet alles is simpel te vinden, dus er is genoeg om op FOK over te discussieren. Maar er zijn soms van die onderwerpen waarbij het wel heel voor de hand ligt waar je moet zoeken. Iemand zoekt campings in Burgh-Haamsteede en kan niks vinden met Google (vandaag nog). Ik type Burg-Haamsteede in Google in en de 2e (!!!!) link geeft een pagina waar de link naar campings op staan. Of iemand zegt "waar kan ik de drivers vinden van merk X. Nou misschien op de website van fabrikant X, wat meestal www.x.com is. Dat soort dingen dus.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
OOOOOOOOO Lucille draagt ook een partij goede punten aan zeg. Al vind ik mensen die bij alles gelijk roepen ZOEK EENS OP GOOOOGLE ook reteiritant, want dan kun je in principe heel fok wel opdoeken, want alles staat wel erggggggggggens op het internet, maar ja soms is het wel iets TE voor de hand liggend allemaal. Ik erger me ook rot aan mensen die denken problemen te hebben in R&P, terwijl iedereen zou tekenen voor zon situatie, al kun je daar niet altijd over oordelen, maar toch janken veel mensen te snel. En lijken sommige mensen probleeeeemsponzen!
Misschien moet je eens een keer posten in "Het board ONZ."quote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
- Het board ONZ (wat een onnodige data-verspilling)
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
een onbeschofte dosis zelfmedelijden.
Aan dit soort discussies irriteer ik me ook.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
aan dit soort discussie irriteer ik me ook.
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Piro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie toch geijk, dit hebben we ooit bij Nederlands gehad...
Voor discussies over zwiepsmilies blijven we natuurlijk op FOK!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..].
maar dan is dit ook geen goed Nederlandsquote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Piro het volgende:
[..]
Aan dit soort discussies irriteer ik me ook.
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen Googlen op Zaglossus nicroaculeatus
Ik denk eerder dat je doelt op iemand of zichzelf in de 'slachtofferrol' schuiven.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Zoals hier: Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?
Ja, zoals de TS in Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je doelt op iemand of zichzelf in de 'slachtofferrol' schuiven.
Wat een onvervalst kuttopic zeg.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Zoals hier: Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?
Kijk dat bedoel ik.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Piro het volgende:
[..]
Aan dit soort discussies irriteer ik me ook.
Ik irriteer me aan het niet gebruiken van hoofdletters..
Ja ik dusquote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die de hele tijd oftopic neuzelen
...of wanneer mensen "me" schrijven wanneer ze "mijn" bedoelen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:13 schreef Falco het volgende:
Waar ik me ook aan erger is dat veel discussies verzanden in het verschil tussen ergeren en irriteren met een wederkerig bijwoord. Ikzelf doe het geloof ik ook wel eens fout, maar ik vind dat nog niet het grootste probleem. Wat pas echt pijn in me ogen doet is als onderwerp het woordje 'hun' te gebruiken.
Spelfouten,quote:Op zondag 11 juli 2004 19:14 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik.
Ik ben een lettertje vergeten, en meteen verbeteren.
er zitten volgens mij een paar kut-users op dit forum, de hele dag te zoeken naar spel fouten. en als ze er dan een gevonden hebben beginnen ze meteen te janken
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:13 schreef Falco het volgende:
Waar ik me ook aan erger is dat veel discussies verzanden in het verschil tussen ergeren en irriteren met een wederkerig bijwoord. Ikzelf doe het geloof ik ook wel eens fout, maar ik vind dat nog niet het grootste probleem. Wat pas echt pijn in me ogen doet is als onderwerp het woordje 'hun' te gebruiken.
En ikquote:Op zondag 11 juli 2004 19:14 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja ik dus![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
maar dan is dit ook geen goed Nederlands
Aan dit soort discussies erger ik me ook wordt het dan![]()
..of wanneer mensen 'is' schrijven in de zin van: 'ik wil dat is doen'quote:Op zondag 11 juli 2004 19:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...of wanneer mensen "me" schrijven wanneer ze "mijn" bedoelen. [afbeelding].
het is spel fouten!!!!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Spelfouten,.
De grijze kleur? Je went er aan.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
In overleg met H.K.H. Dancing Phoebe wilden we dit topic openen. We waren druk aan het brainstormen wat er zo irritant kan zijn aan Fok en komen met de volgende lijst:
- De ondefinieerbare kleur van het forum
Ik kom daar niet, maar ik kan het me voorstellen dat een opmerking van dat soort erg irritant kan zijnquote:- Dat er in vraag en aanbod altijd wel iemand is die roept 'IN DE WINKEL IS HET GOEDKOPER!'
En tussen die 'tips' zit er soms ook wel een goede, of een zetje in de goede richting.quote:- Dat er altijd mensen zijn die ipv antwoord geven op je vraag allemaal zinloze opmerkingen en "tips" geven, zodat je met allemaal zinloze tips en opmerkingen achterblijft, maar nog geen antwoord op je vraag hebt.
Flames en leuk in een zin? Best joke I heard all year.quote:- Het gebrek aan echt leuke flames
Excuus, mijn kennis van de Nederlandse taal schiet hier danig tekort. 'vileine', kan ik dat herleiden naar het Engelse woord 'villain'?quote:- Dat bijna niemand echt goed vileine opmerkingen kan maken.
quote:- Een overmatig gebruik van smilies en vooral als tien keer achter elkaar dezelfde smilie gebruikt wordt
- Die zwiepcheerleadersmilie
Verkeerde interpretatie valt hier ook onder mag ik aannemen?quote:- Mensen die grappen niet begrijpen
Als FiPo's zijn die inderdaad erg irritant.quote:- Korte reacties, die hooguit twee lettergrepen bestaan.
Ga klagen in RFD.quote:- Fok! is niet Opera-proof (ik kan me profile niet daarmee wijzigen)
Lachen is toch het beste medicijn?quote:- Het board ONZ (wat een onnodige data-verspilling)
en ik erger me aan mensen die een kloon nodig hebben om hun mening te uiten, en dit niet onder hun eigen account durven.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:17 schreef SEX het volgende:
T.S., als je FOK! zo serieus neemt raad ik je aan om een afspraak te maken met het Riagg.
Ja, dat weet ik, het is spel fouten.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
het is spel fouten!!!!
en ik kan het weten, want ik heb 6 jaar mavo gedaan
Ik heb daar gereageerd. Hij zet zichzelf inderdaad iets té makkelijk in die desbetreffende rol. Doet hij, in mijn ogen, ook soms iets te veel in VBL.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, zoals de TS in Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?
spel·fout (de ~)quote:Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
het is spel fouten!!!!
en ik kan het weten, want ik heb 6 jaar mavo gedaan
Dat moet je ook niet via fok doenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:22 schreef -KQwakie- het volgende:
en ik irriteer me er ook aan dat ik ruim een uur geleden shoarme besteld heb, en dat is er nog steeds niet
Die mensen willen gewoon zo weinig mogelijk op papier zetten, of, in dit geval, op dit forum. Kost ze minder tijd.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
..of wanneer mensen 'is' schrijven in de zin van: 'ik wil dat is doen'
Ach, dat hangt er van af. Als je relatieproblemen hebt en je wilt niet dat je kennissen dit hoeven te weten, of je vriend(in) die ook op FOK! zit, dan is een kloon te prefereren. Of als er dingen zijn waar je je voor schaamt.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef -moi- het volgende:
[..]
en ik erger me aan mensen die een kloon nodig hebben om hun mening te uiten, en dit niet onder hun eigen account durven.
dat is waarquote:Op zondag 11 juli 2004 19:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach, dat hangt er van af. Als je relatieproblemen hebt en je wilt niet dat je kennissen dit hoeven te weten, of je vriend(in) die ook op FOK! zit, dan is een kloon te prefereren. Of als er dingen zijn waar je je voor schaamt.
Tussendoor, maar dequote:Op zondag 11 juli 2004 19:24 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat is waarmaar ik doelde ook meer op van die relkloontjes
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:26 schreef DABAMaster het volgende:
Jullie zijn newbies, dus: ZOUT OP ALS JE JE ERGENS AAN STOORT!!!! Trouwens, dit valt meer onder feedback
DABAMasterquote:Op zondag 11 juli 2004 19:26 schreef DABAMaster het volgende:
Jullie zijn newbies, dus: ZOUT OP ALS JE JE ERGENS AAN STOORT!!!! Trouwens, dit valt meer onder feedback
Zegt de user wier/wiens* usernummer soms meer dan het viervoudige van anderen in deze** topic is.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:26 schreef DABAMaster het volgende:
Het forum met de meest 'losse' moderators? (In mijn ogen.)quote:Op zondag 11 juli 2004 19:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Moraalridders, ONZ-kliekjes, VBL-beleid.
Mensen die posts als graadmeter voro newbie-zijn gebruikenquote:
hoor ik bij een onz kliekje? *denk* nee..quote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef Nouk het volgende:
ONZ is way tof.
ONZ kliekjes zijn zo mogelijk nog toffer!
Het hangt ook van andere factoren af. Mensen die weinig baggeren worden sneller als 'newbie-af' gezien enzo.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Mensen die posts als graadmeter voro newbie-zijn gebruiken
Als je dan toch je aan een getal wil vastklampen, doe dat dan aan de userID.
prima... dan win ik het nog van hemquote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Mensen die posts als graadmeter voro newbie-zijn gebruiken
Als je dan toch je aan een getal wil vastklampen, doe dat dan aan de userID.
Bullshit.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het forum met de meest 'losse' moderators? (In mijn ogen.)
hee, dan win ik van jouquote:Op zondag 11 juli 2004 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
prima... dan win ik het nog van hem
Ik kan me nog een kliekje herinneren waar jij ook bijzat.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoor ik bij een onz kliekje? *denk* nee..
ONZ kliekjes zuigen!
Rot toch op.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef Nouk het volgende:
ONZ is way tof.
ONZ kliekjes zijn zo mogelijk nog toffer!
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:39 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Ik kan me nog een kliekje herinneren waar jij ook bijzat.
Mensen die anderen moraalridders noemen, daar hou ik ook niet zo van.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Moraalridders, ONZ-kliekjes, VBL-beleid.
Ga verhuizenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:39 schreef -moi- het volgende:
[..]
hee, dan win ik van jou![]()
Voel je je aangesproken dan?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mensen die anderen moraalridders noemen, daar hou ik ook niet zo van.
Oh leuk, dus 20 Ajax topics tegelijk open is ook leuk.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bullshit.
Met al die [centraal] onzin.
Die vind ik toch via fok, gekkerdquote:Op zondag 11 juli 2004 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Rot toch op.
Zoek echte vrienden ofzo.
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:41 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Wow.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die vind ik toch via fok, gekkerd.
Nerds, bedoel je.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik erger me ook aan mensen die het als een prestatie zien, dat ze eerder internet hadden dan andere fokkers.
Voel jij je aangesproken?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan?
Vroegah, was hotmail nog niet van Microsoftquote:Op zondag 11 juli 2004 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik erger me ook aan mensen die het als een prestatie zien, dat ze eerder internet hadden dan andere fokkers.
Je hebt 't toch tegen mij.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken?
*Eens is.*quote:Op zondag 11 juli 2004 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
daar irriteer ik me nou ook aan!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het vervelend dat de 'reset cookie' knop naast de 'active topics' knop zit. Ik klik steeds verkeerd en dan zijn m'n cookies weer gereset.
Mensen die beginnen te zeiken over juiste subforaquote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef -KQwakie- het volgende:
hoort dit topic eigenlijk niet in de klaagbaak thuis
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef -KQwakie- het volgende:
hoort dit topic eigenlijk niet in de klaagbaak thuis
Oh, kewl! Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar irriteer ik me nou ook aan!
users met een slecht humeurquote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Mensen die beginnen te zeiken over juiste subfora
Users die PI's niet lezen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:47 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
users met een slecht humeur![]()
nee daar kom ik nooitquote:Op zondag 11 juli 2004 19:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of je leest de FAQ van KLB eventjes.
Ik gebruik hem nooit, waar dient hij nou eigenlijk voor?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh, kewl! Ik dacht dat het aan mij lag.
Ik lees ook nooit PI's, je schijnt er wel wat aan te missen, omdat je dan het sarcasme soms over het hoofd ziet.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Users die PI's niet lezen.
ik gebruik hem alleen perongeluk ... het haalt alle rode envelopjes wegquote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik gebruk hem nooit, waar dient hij nou eigenlijk voor?
[afbeelding]
Nou, dan zie je niet meer in myat welke topics na jou nog bezocht zijn, en anders wordt dat mapje rood, ofzo.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik gebruk hem nooit, waar dient hij nou eigenlijk voor?
[afbeelding]
dat is ook super irritantquote:Op zondag 11 juli 2004 19:53 schreef -moi- het volgende:
ik erger me ook aan topicstarters die niet reageren op reacties in hun eigen topic.
V. enz
Idd, is goed kut ja.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:53 schreef -moi- het volgende:
ik erger me ook aan topicstarters die niet reageren op reacties in hun eigen topic.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zich er écht druk over maken. Ik iig niet...quote:Op zondag 11 juli 2004 20:07 schreef Timen het volgende:
Ongelooflijk! Tis echt ongelooflijk dit topic!
Hahahaha, dat je je uberhaupt gaat opwinden over hoe een forum er uit ziet en hoe het gebruikt wordt hahahaha! Komopzeg! ER ZIJN BELANGRIJKERE DINGEN IN 'T LEVEN!
Kga helemaal stuk hahahaha.
Niet iedereen heeft highlighted met geluid hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:51 schreef Nouk het volgende:
Ik erger me eraan als users hun eigen nick niet eens hebben gehighlight op irc.
Das dus vervelend, gewoon reageren als ik roep!quote:Op zondag 11 juli 2004 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft highlighted met geluid hoor.
Ik ben geen kloon, waarom denk je dat in godsnaam? omdat ik toevallig de titel C L O N E onder mijnquote:Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef -moi- het volgende:
en ik erger me aan mensen die een kloon nodig hebben om hun mening te uiten, en dit niet onder hun eigen account durven.
Ik erger me ook aan onoriginele usernames. 'Kom op doe eens toch je best daarvoor' denk ik dan.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:15 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, waarom denk je dat in godsnaam? omdat ik toevallig de titel C L O N E onder mijn
avator heb staan maakt dat mij een kloon? Ik erger mij nogal aan domme girls met hun vooroordelen.
En ik erger me er stiekem aan dat jij meisjes standaard girls noemt......quote:Op zondag 11 juli 2004 23:15 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, waarom denk je dat in godsnaam? omdat ik toevallig de titel C L O N E onder mijn
avator heb staan maakt dat mij een kloon? Ik erger mij nogal aan domme girls met hun vooroordelen.
De meeste mensen eten tussen 18:00 en 19:30.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
zal wel aan de tijd liggen. rond zes zie je ook vaak dat het doodslaat, zal wel door het jeugdjournaal komen...
Waar doel je op? Ik kan even geen user bedenken die dat moet doen.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Users die continu terugvallen op het verleden om zodoende hun ellende te kunnen rechtvaardigen.
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
- Dat er in vraag en aanbod altijd wel iemand is die roept 'IN DE WINKEL IS HET GOEDKOPER!'
Verder is het wel leuk op Fok.
oh, was jij geen kloon van ifyafeelme? ik kan het ook mis hebben hoorquote:Op zondag 11 juli 2004 23:15 schreef SEX het volgende:
[..]
Klopt, Emmykuhh heeft 1 talent.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:31 schreef Kylee het volgende:
Oh mijn hemel er loopt hier zo'n ontiegelijke domme user rond op fok..
.Zo dom heb ik ze nog niet gezien in al die jaren mijn hemel.
.
. Ik lach en erger me suf aan dat mens.
.
Die bedoelde ik niet iemand die nóg dommer is.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Klopt, Emmykuhh heeft 1 talent.
Dom zijn.
ohh laat ons niet langer in spanning, wie is hetquote:Op maandag 12 juli 2004 19:55 schreef Kylee het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet iemand die nóg dommer is.![]()
Ik noem geen namen, ik noem geen namen.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
ohh laat ons niet langer in spanning, wie is het![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin me behoorlijk aan je te ergeren kylee
als diegene echt zo dom is, zal ze dit topic ook niet vindenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:04 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, ik noem geen namen..
.
Ik heb ooit een foto gebruikt van de user waar je het over hebt om iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:15 schreef -moi- het volgende:
oh, was jij geen kloon van ifyafeelme? ik kan het ook mis hebben hoor
mij dom noemen, en dan avator schrijven
bedoel je die foto van die user met die enorme gok? ik moet er soms nog spontaan keihard in de tram om lachen.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik heb ooit een foto gebruikt van de user waar je het over hebt om iets duidelijk te maken.
Misschien dat het tijd wordt dat je beter je huiswerk gaat doen voordat je met flauwekul
aan komt zetten. Misschien wordt het tijd dat je ouders je wat manieren gaan bij brengen.
Nou is dat even toevallig zeg !quote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik heb ooit een foto gebruikt van de user waar je het over hebt om iets duidelijk te maken.
Misschien dat het tijd wordt dat je beter je huiswerk gaat doen voordat je met flauwekul
aan komt zetten. Misschien wordt het tijd dat je ouders je wat manieren gaan bij brengen.
Ik ken die boy niet persoonlijk dus weet ik het formaat van zijn neus niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
bedoel je die foto van die user met die enorme gok? ik moet er soms nog spontaan keihard in de tram om lachen.
was meer neus dan gezicht, maar ok ik snap dat het een moment opname wasquote:Op maandag 12 juli 2004 23:27 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik ken die boy niet persoonlijk dus weet ik het formaat van zijn neus niet.
Maar inderdaad die foto waarbij het eruit ziet alsof hij een grote gok heeft.
Goed zo! bespaar jezelf alsjeblieft de energie om een discussie te beginnen die nergens toe leid.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:25 schreef ondeugend het volgende:
bla bla bla
Pssst ik ben gewoon ontopic hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik erger me aan zinloos gebekvecht tussen SEX en ondeugend...
Word Up!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik erger me aan zinloos gebekvecht tussen SEX en ondeugend...
als je zo'n soort user zou zijn, ben je gewoon ronduit zwakzinnig...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:53 schreef -moi- het volgende:
maak dat de kat wijsquote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef SEX het volgende:
[..]
zoals jij met dit topic hebt gedaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:20 schreef T1andonly het volgende:Ik erger me aan mensen die topics verneuken
nutteloze topic kicksquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:55 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
zoals jij met dit topic hebt gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |