Tien weken alweer...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:32 schreef Xanthe het volgende:
Goedemorgen Jolene , ja hoor alles best , alleen onwijs moe en misselijkAlweer 10 weken vandaag
Lijkt me niet onverstandig Xanthe! Als ik voor mezelf mag spreken dan....ik vind het hartstikke leuk dat je je zo goed voelt, ben superblij voor iedereen die sinds kort weet dat ze zwanger is (Martineke, Githa en jij ofcourse), maar ik denk dat ik het prettiger zou vinden als dit soort posts in "Bang voor de eerste 12 weken'' geplaatst worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:56 schreef Xanthe het volgende:
Lol martineke!
Oeps heb net eigenlijk door dat we in het 2e streepje forum posten (let echt totaal niet meer op de laatste tijd) denk niet dat deze discussie hier thuis hoort en hoop dan ook niet dat er nu mensen zich gekwetst/geraakt voelen.....
zeker welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...
kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??
Hoi Hoiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi
Mallemeid is met vakantiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:01 schreef jolene het volgende:
Kan het kloppen dat ik Mallemeid, hier al even niet meer gezien heb.
Mallemeid? Hoe is het met jou..
niet meerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mallemeid is met vakantie![]()
Wat een jeukwoord. "ongi"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Laatste post vorige deel
, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word.
12 juli, maandag dus. Dus in dat geval kan het wel kloppen en word mijn cyclus hopelijk regelmatig. Mijn afscheiding is nu donkerbruin btw.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:01 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: moest je dan al ong zijn>? of worden??
Hoezo dat? En de term ongi word wel vaker gebruikt hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een jeukwoord. "ongi"
Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
lees je eens in.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!quote:Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
lees je eens in.
"ongi" word hier altijd al gebruikt.
en ik ken ingrid irl en ze is niet te jong, niet onstabiel, en zeker niet kinderachtig.
vind het nogal flauw van je om iemand zo een stempel op te drukken die je helemaal niet kent
ingrid is liev
quote:Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Djeez het volgende:
Idd Nikky, mijn vrouwtje is zeker niet te jong!
Ze is ook niet dom of kinderachtig, maar zeker wel volwassen! Het is juist onvolwassen om vanachter een schuilnaam zo op iemand af te geven, via zo'n anoniem medium als internet! Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt. De een is dat al bij 20, terwijl de ander 35 moet zijn om aan kinderen toe te zijn. Dusse, lees voortaan eerst wat beter, voordat je gelijk commentaar geeft!
gezellig meidquote:Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!
Hoest met je? Ik kom binnenkort weleens in de pauze langs, kunnen we ff bijkletsen.
Ik spreek je vast wel weer snel op msn!
![]()
Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??quote:Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daar wordt het niet minder een jeukwoord vanquote:Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
lees je eens in.
"ongi" word hier altijd al gebruikt.
Ten eerste: Of het woord "Ongi" hier nou wel of niet gebruikt wordt, ik zie niet in waarom het daardoor ineens een minder jeukerig woord wordt, maar oke.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:40 schreef Martineke het volgende:
[..]
Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??
Daarbij, waar baseer jij je mening op??
ben benieuwd hoe jij dat straks gaat doen dan als je het idee hebt dat je toe bent aan kids, laat je je eerst een test afnemen dan?? zodat je toch wel zeker weet dat je genoeg (basis)levenskennis cq ervaring hebt, wat je overigens nooit kan weten omdat heel je leven een leerproces is en je pas achteraf kan zeggen of je er wijs aan hebt gedaan of niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening natuurlijk alleen alleen gevormd n.a.v. haar posts. Hoe zij in werkelijkheid is weet ik natuurlijk niet, maar toch denk ik dat iemands posts wel een goede, edoch ms kleinschalige afspiegeling zijn van iemands persoonlijkheid.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:11 schreef Karin het volgende:
Vivi iedereen mag hier zijn mening geven (al vind ik het wel heel hard om te zeggen dat iemand niet klaar is voor kinderen nav een paar posts op een internetforum maargoed) maar dit is niet helemaal de plek ervoor. Misschien een apart topic openen?
Natuurlijk heb je daar gelijk in..ik denk ook dat je nooit helemaal klaar en voorbereid kan zijn op het krijgen c.q. opvoeden van een kind.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:23 schreef Martineke het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe jij dat straks gaat doen dan als je het idee hebt dat je toe bent aan kids, laat je je eerst een test afnemen dan?? zodat je toch wel zeker weet dat je genoeg (basis)levenskennis cq ervaring hebt, wat je overigens nooit kan weten omdat heel je leven een leerproces is en je pas achteraf kan zeggen of je er wijs aan hebt gedaan of niet.
Daar ben ik het niet mee eens, dan zou ik mij ook geen beeld kunnen vormen van bijv. Ernest Hemingway of Jean Paul Sartre.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:04 schreef Renegate het volgende:
Ik denk dat je juist iemand niet kan beoordelen aan de hand van wat diegene typt, aangezien je in iemands ogen moet kunnen kijken en de intonatie van de stem moet kunnen horen om een redelijke schets van iemand te kunnen maken.
Maar goed wie ben ik ;-)
ik ben eht voor een heel groot deel wel met je eens, vivi. Ik heb helaas in mijn omgeving hele slechte voorbeelden gezien van mensen die maar kinderen kregen, terwijl ze er neit of niet goed voor konden zorgen. In mijn optiek zouden mensen er heel erg goed over moeten denken voor ze uberhaupt denken dat ze misschien wel goed voor zo'n kindje zouden kunnen zorgen.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar gelijk in..ik denk ook dat je nooit helemaal klaar en voorbereid kan zijn op het krijgen c.q. opvoeden van een kind.
Maar, ik denk dat je er zeker een stuk MEER op voorbereid kan zijn dan sommige mensen, die maar kinderen op de wereld zetten omdat dat ze nu eenmaal "leuk lijkt" terwijl ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen en niet beseffen wat een verantwoordelijkheid je op je hals neemt.
Ik denk dat ik redelijk volwassen en verantwoordelijk ben en kan mezelf goed handhaven in de maatschappij (ben 29) maar nog betwijfel ik of ik op dit moment een goede moeder zou zijn, met zo'n psychologische test zouden meer mensen die daar niet heel erg goed over nadenken ms wat bewuster gaan worden.
Ik ben er btw (ter illustratie) ook voor dat mensen een test wordt afgenomen voordat ze mogen stemmen, puur om te kijken of ze wel weten waar ze het over hebben, en niet om lulkoek redenen als "Wouter Bos heeft zo'n lekker kontje"op de PvdA gaan stemmen terwijl ze het partij-programma niet eens kennen
Dat soort dingen (domheid) storen mij.
Maar oke, ms open ik er wel een topic over, ik wil jullie topic heus niet verzieken.
Eens miss_slyquote:Op zondag 11 juli 2004 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Dan nog blijft het feit bestaan, dat dit topic daar niet voor bedoeld is. Mensen die zich hier melden, hebben die beslissing dat ze kinderen willen (terecht of onterecht, wie ben ik om daar over te oordelen) al genomen en willen graag de onzekerheid en soms verdriet kunnen delen die met deze beslissing gepaard gaat.
Zo te horen ben jij overtuigd VVD-er, dus dat zegt alweer genoeg...quote:Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben er btw (ter illustratie) ook voor dat mensen een test wordt afgenomen voordat ze mogen stemmen, puur om te kijken of ze wel weten waar ze het over hebben, en niet om lulkoek redenen als "Wouter Bos heeft zo'n lekker kontje"op de PvdA gaan stemmen terwijl ze het partij-programma niet eens kennen
Dat soort dingen (domheid) storen mij.
En jij woont in Drenthe, dat zegt mij genoegquote:Op zondag 11 juli 2004 14:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij overtuigd VVD-er, dus dat zegt alweer genoeg...
Ben al wegquote:Op zondag 11 juli 2004 14:35 schreef miss_sly het volgende:
euhm...kunnen jullie alsjeblieft ergens anders heen gaan? Djeez, jouw opmerking slaat nergens op in dit topic, dus svp naar politiek ofzo....hier maakt het echt helemaal niets uit wie wat stemt.
misschien logisch, maar zo blijven jullie dadelijk bezig, en dat werkt niet! doe maar een topic openen, ik kom welquote:Op zondag 11 juli 2004 14:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ben al weg
Maar kon het niet nalaten ff te replyen..sowwy![]()
Mijn afscheiding is nog steeds donkerbruin. Tijdens de pil stopweek werd ik altijd echt ongi. Dus met bloed. Meestal had ik 2 of 3 dagen van tevoren bruine afscheiding en daarna brak het door en werd het bloed. Ik hoop maar dat dit normaal is en dat mijn lichaam veel tijd nodig heeft om op gang te komen.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:53 schreef jolene het volgende:
Een goedemorgen![]()
Ingrid, ik heb jou nie bij de aankomende week gezet.
We wachten van jou gewoon af.
FF vraagje: tijdens jou pil gebruik.
Had je toen altijd wel bloedafscheiding in je stopweek.
Ik wilde nog verder reageren, maar dat doe ik toch maar niet, krijg ik alleen maar ruzie mee. En dan word het een wellus nietus spelletje. Ik trek me zeker niks van Vivi aan, die denkt dat ze heel wat is. Een vriendin van mij is zwanger geraakt dmv antibiotica gebruik terwijl ze aan de pil was, ongepland dus. Ze is een jaar jonger dan mij en haar vriend is geloof ik 23. Bij hun gaat alles goed en hun zoontje komt echt niks tekort.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:01 schreef snakelady het volgende:
ach wat gezellig toch weer.
Ingrid, trek je niets van vivi aan, wat ze hier komt doen snap ik toch al niet.
Ik ben 23 en mijn vriend 25, wij zijn nu ook bezig zwanger te worden wat voor veel mensen al veels te jong is, gelukkig trek ik me niets van die mensen aan en weet zelf wel wat we aankunnen en wat niet.
En ik snap niet waar dat op slaatquote:Op zondag 11 juli 2004 15:01 schreef snakelady het volgende:
Ingrid, trek je niets van vivi aan, wat ze hier komt doen snap ik toch al niet.
I
Hoezo 'wereldvreemd en zeer onzeker en onstabiel' ?quote:Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef Vivi het volgende:
Ten 3e is het niet mijn bedoeling om te trollen, maar nav de topics van Ingrid, waarin ze behoorlijk wereldvreemd en zeer onzeker en onstabiel op mij overkomt vraag ik mij idd af of zij nu wel zo "klaar" is om zelf een kind te begeleiden.
Ik ben er zelf voor om mensen eerst eens een psychologische test af te nemen om te kijken of ze wel over genoeg basislevenskennis beschikken voordat ze maar beginnen te fokken.
En Nikky, jou vind ik ook maar een halfgare muts dus wat dat betreft hecht ik niet echt veel waarde aam jouw oordeel over Ingrids geschiktheid als ouder.
Ze komt hier puur en alleen om Ingrid aan te vallen, in mijn ogen heb je hier dan niks te zoeken.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En ik snap niet waar dat op slaatOok mensen zonder dikke buik of baarmoederjeuk (TM Vivi
) zijn hier welkom is ons verteld. Dat ze nou toevallig iets zegt waar je het niet mee eens bent is wat anders. Maar dan nog is er niks op tegen dat ze "hier wat komt doen".
En in mijn ogen heeft ze hier net zoveel te zoeken als degenen waar je het wel mee eens bent...quote:Op zondag 11 juli 2004 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze komt hier puur en alleen om Ingrid aan te vallen, in mijn ogen heb je hier dan niks te zoeken.
Spindizzy, in een ander topic schreef je dit:quote:Op zondag 11 juli 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En ik snap niet waar dat op slaatOok mensen zonder dikke buik of baarmoederjeuk (TM Vivi
) zijn hier welkom is ons verteld. Dat ze nou toevallig iets zegt waar je het niet mee eens bent is wat anders. Maar dan nog is er niks op tegen dat ze "hier wat komt doen".
Ik niet...Ik vind het net zo'n grappige uitdrukking als "rammelende eierstokken"en "broeds zijn". Ik snap totaal niet wat mijn voorgeschiedenis ermee te maken heeft? Omdat ik geen kinderen kan krijgen moet ik zielig in een hoekje gaan zitten en in huilen uitbarsten als iemand een niet gangbare uitdrukking gebruikt voor graag kinderen willen? Nee, zo ben ik niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:18 schreef LittleWoodstock het volgende:
Dan snap ik niet waarom je om een woord als baarmoederjeuk moet lachen. Ik vind het een negatief geladen woord, maar dit terzijde.
Lijkt me een goed idee!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
zullen we het maar afkappen mensen?
het heeft geen nut om erover door te gaan
nou hup zwanger worden jullie
quote:Op zondag 11 juli 2004 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze komt hier puur en alleen om Ingrid aan te vallen, in mijn ogen heb je hier dan niks te zoeken.
vivi had het op zijn minst iets vriendelijker kunnen brengen, ik ben het met sommige dingen ook eens van vivi zoals je in het ander topic kan lezen.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:25 schreef Kylee het volgende:
[..]. Het stoort mij als vast lurker ook erg ik ben het voledig met Vivi eens.
. Vivi heeft haar mond open gedaan geweldig dat ze dat kán en gedaan heeft. Toppie Vivi
![]()
.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet! Het siert je dat je niet zo bent. Ik nam ook niet aan dat je zo was...met of zonder de voorgeschiedenis.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik niet...Ik vind het net zo'n grappige uitdrukking als "rammelende eierstokken"en "broeds zijn". Ik snap totaal niet wat mijn voorgeschiedenis ermee te maken heeft? Omdat ik geen kinderen kan krijgen moet ik zielig in een hoekje gaan zitten en in huilen uitbarsten als iemand een niet gangbare uitdrukking gebruikt voor graag kinderen willen? Nee, zo ben ik niet.
*kuch*quote:Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
![]()
zie de post boven je vorige postquote:Op zondag 11 juli 2004 16:38 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
(hoezo die kuch??)
Dat vind ik een heel goed idee!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
zullen we het maar afkappen mensen?
het heeft geen nut om erover door te gaan
nou hup zwanger worden jullie
zou ik wel doenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel goed idee!![]()
Denken jullie dat ik dit bruine (als ik niet echt ongo word) weer als ongi moet rekenen? Dan moet ik dus vanaf gisteren gaan rekenen voor mij eisprong.
Hmm, dat zou best kunnen. Als het de volgende keer ook zo is, vraag ik het weleens aan de dokter.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:43 schreef nikky het volgende:
[..]
zou ik wel doen
misschien dat je ( hoe zeg je dat? ) niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaakt... dat is toch in feite ongesteldheid? dat dat word afgebroken? en dat je daardoor niet zo giga ongi wordt
Dank je! Op bepaalde gebieden ben ik onzeker, maar wat betreft dit niet!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:05 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: je bent een super meid echt waar en ik vind je juistgrappig overkomen,alsof ik altijd zo volwassen ben...![]()
ja dat dacht ik al aan de lengte van je post te zienquote:Op zondag 11 juli 2004 17:18 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
nikky: ja dat had ik gelezen echter ik was mn post aan het typen en pas na plaatsing las ik wat jij had gepost...sorrrry......
Ik snap wat je bedoelt. Het bruine word steeds meer, dus ik denk dat alles nu op gang komt en hopelijk ben ik volgende maand zwanger of gewoon ongi.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:25 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: ehm alsof iedereen altijd zo zeker van zichzelf is
ik tenminste niet zeker niet na alles wat er de laatste maanden gebeurt is maar ok dat maakt je niet minder als mens vind ik je leert er alleen maar van!
(al denken anderen er soms anders over)
en hoe het met mij gaat? ja t gaat wel erg moe en veel huilen en af en toe wat heibel met vriend maar het begint hem eindelijk te dagen dat het echt de hormonen enhet verdriet zijn die me zo " vervelend" maken op zijn tijd...das wel fijn dus...
en die buikkrampjes: kruip lekker op de bank met een warme kruik ofzo, en ja hoop t voor je misschien niet leuk maar maar ja...wel nodig.
( kweet niet goed hoe ik onder woorden moest brengen wak wou zeggen sorry als tverkeerd overkomt!!!)![]()
xanthe, githa merisse en slaapmeisje: alles ok??
hoop het wel en met de rest ook natuurlijk!!!
![]()
![]()
Leuk om te lezen dat je hebt genoten in Disney. Ik ben er zelf ook eens geweest een paar jaar geleden, vond het ook errug leuk!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef Girly het volgende:
godver hak een heel verhaal geschreven.. drukte ik op invoeren (De pagina kan niet worden weergegeven.) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
nog maar ff over nieuw dan
Disney was echt SUPERGAAF, heb het echt naar mijn zin gehad.alleen zat het me de ochtend van vertrek niet echt mee. ik had een tas klaargezet met eten drinken, snoepjes en nog wat andere lekkere dingen.. bij breda wilde ik wat drinken.. is die tas er niet
dus ik helemaal kwaad waarom ik zo stom kan zijn dat ik m was vergeten, en ergste nog is dat muh vriend zich geloofde te herinneren dat ik m wel mee naar buiten had genomen .. dus ik maar naar een pomp rijden om dan maar weer dingen te halen.. WAT DOE IK.. rij ik de verkeerde kant waar vrachtwagens tanken.. HOE STOM KEN JE ZIJN... dus keren was onmogelijk.. en lag ook zo'n lekkere hoge stoep ..
![]()
ben dus maar kwaad uit de auto gestapt en heb muh vriend maar latuh rijden.. want ik had het wel ff gehad.. alles ging al mis met mij.
ik vond het een onwijs leuk hotel.. ik houd wel beetje van western achtig stijlen superleuke lamp op de kast. zo'n cowboy laars
echt grappig.
we zijn meteen het park ingegaan.. en wat heb je daar lekkere cheeseburgers zeg in disney studio's plein .. haha wil meteen geen mac donalds eten.. we hebben dus lekker 2 dagen genoten van het park.. ik sta nog met mickey en pluto op de foto haha wat een schatjuh's zijn het.. pluto wilde me nie meer loslatuh hahaha
en we zijn gister om half 11 trug gereden.. duurde alleen wat langer dan verwacht aangezien de borden daaro zo lekker zijn aangegevende helft waren niet verlicht.. dus we kwamen rond half 5 thuis..
vandaag lekker uitgeslapen hihihihi.. (ohja en die tas stond gelukkig binnen, dus die zijn we nie kwijt thank god)
ohja en heb nog geen![]()
... ach jah was te verwachten.
verder heb ik nog niet veel bijgelezen hiero.. zag wel een discussie wat een gezeur zeg![]()
Slaapmeisje wat een muts .. pff had een mooie voor mij geweest.. ik hoop dat het snel augustus word ... ennuh hoop dat je je inmiddels alweer iets beter voel na die nare dagen...knuffel voor joe..
ik ga nu ff eten meiden.. spreek jullie laters.. iedereen een BIG HUG...
dikke knuf en kus van shir![]()
Dank je...quote:Op zondag 11 juli 2004 22:15 schreef Ingrid19 het volgende:
LW, je bent lief!(de andere dames natuurlijk ook hoor!!!)
Hihi, zo lijkt het wel een wiskundige formule! Jij bent ook lief, bella Merisse! Wat gaaf dat je laatst naar Italie bent geweest...zo'n opera lijkt me geweldig!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:20 schreef Merisse het volgende:
LW = lief ja
Shir, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Disney maar jammer dat je nog niet ongi bent
*krab tegen jeuk*
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:29 schreef Merisse het volgende:
LOL ja, heb beetje jeuk van de ongi
sorry, ben een beetje kinderachtig nu geloof ik
________________________streep eronder__________________________
in een spam buiquote:Op zondag 11 juli 2004 22:43 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
![]()
Mijn bruine spul is nog steeds donkerbruin en veel, niks veranderd.
Ja, weet ik zeker dat je het leest!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:44 schreef Girly het volgende:
[..]
in een spam bui????
hahah
hmm jah en allemaal op zelfde tijd.. fok doet raarquote:Op zondag 11 juli 2004 22:45 schreef Ingrid19 het volgende:
huh?3x hetzelfde?!? weird!
haha don't worryquote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja, weet ik zeker dat je het leest!![]()
zo volgens mij ben jij ook best een pittige tante of nie??? hahaha slaap lekkerquote:Op zondag 11 juli 2004 22:47 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
zo nou eindelijk is het hier weer normaal ben nog effe in t andere beruchte topic gaan kijken maar ga er geen woord meer aan vuil maken
meiden hoe gaat het hier, en is er al weer wat van slaapmeisje gehoord?
ingrid: komt wel goed joh,
ik zit nu zelf weer met een leuk probleem grommmm
voor de rest: fijne avond nog ik ga mn bedje opzoeken en mn vriendje...:Y
ander topic dusquote:Op maandag 12 juli 2004 00:49 schreef Vivi het volgende:
knip
dan ga je maar lekker verder in het feedback topic van ouders...quote:Op maandag 12 juli 2004 00:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
knip
Ik hoop dat je snel terecht kan minoesquote:Op zondag 11 juli 2004 23:47 schreef minoes1967 het volgende:
Hahahaha....krijgen we nu allemaal spontaan jeuk,hihihihi![]()
Sorry hoor,maar wat een gezeik.Lurk dan niet en hou je klep.
Affijn,ik ga maandag...euh,das morgen dus al,heel braaf de gyn maar bellen en dan hoop ik,dat ik in sept.nog terrecht kan,heb geen idee of ze een wachtlijst hebben.Maar dat hoor ik dan wel weer.
Ik wil zeker weten ,dat al het nodige is onderzocht en dan hoor ik van de gyn wel,wat er wel of niet kan gebeuren en wanneer het echt dokteren word en of ik dan nog wel doorga of niet.
Ik laat t wel weten morgen,ok?
Voor nu,lekker slapen![]()
Groetjes,Minoes![]()
jah pff maar vooral ook de borden waren onverlicht.. dus af en toe verkeerde afslagen genomen.. echt diep triest.. maar jah we zijn weer trug en das het belangrijkste... ohja en van die tas?? hahaha ja ja die was er nog die had ik binnen latuh staanquote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha Girly!
Sorry lag meteen in een deuk toen je het had over die onverlichte wegen in Frankrijk.
Had ik je wel kunnen vertellen
Wij zijn vorig jaar naar de tante (en haar vriend) van mijn vriend geweest in Frankrijk die wonen daar in een boerderij in de middle of nowhere.
De terug reis was een ramp!
Donkere wegen en veel dieren op de weg
Ben blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.
En is die tas met drinken enzo nog boven water gekomen?
thanxxxquote:Op maandag 12 juli 2004 08:18 schreef jolene het volgende:
Girly, fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Ik wil je voor woensdag alvast succes wensen.
LW, jij donderdag veel succes zal aan je denken
ik vind moeilijk om te zeggen... ik denk als je het zeker wilt weten beter ff kan bellen.. stertkequote:Op maandag 12 juli 2004 00:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat denken jullie, zal ik deze bruine afscheiding als ongi rekenen? Het is wel veel en donkerbruin en ik heb de typische 'ongikrampjes'. Anders had ik morgen mijn nod. Of zal ik de ha eerst f bellen en vragen wat ze ervan denkt?
Ik ga nu eerst maar naar bedje toe, moet de komende 3 weken ook op maandag en vrijdag werken, dus moet ik wel een beetje toonbaar zijn.
ik dacht ook weleens aan wat je zei.. dat je weleens gelijk zou kunnen hebben omdat ik toch best vaak krampjes had waarvan ik dacht eeeej beaker zou best eens gelijk kunnen hebben... maar toch kwam het weer nietquote:Op maandag 12 juli 2004 13:14 schreef Beaker3 het volgende:
GirlyDat is niet wat ik had verwacht! Ik had de
echt jou kant opgestuurt!
Donders!
ben wel blij te horen dat je het leuk hebt gehad
* Girly poging 2, TADAAAAAA --> voor jou![]()
Ik heb die sollicitatie gehad en ik hoor aan het einde van de week of ik wel of niet geschikt ben voor dat teamwat ik echt een nadeel vind is dat ik in Maassluis kom te werken en dat je ook nachtdiensten moet draaien
Ik ga daar dus heel goed over nadenken en dan zien we wel hoe het af gaat lopen
Knuffel aan iedereen
Beaker, ik ben ook benieuwd, wat voor functie het is.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:23 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER.......waar ga je werken dan?In een verzorgingshuis?.Ik werk alleen maar nachtdiensten en vind dat wel prettig,heb je ook geen zeurende collega's om je heen(ik werk dus helemaal alleen).
En is dat ver van je huis af?.
Groetjes,Minoes![]()
*oeps,ben de gyn vergeten te bellen,zo nog ff doen*
halloooo!!!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:49 schreef Girly het volgende:
[..]
zo volgens mij ben jij ook best een pittige tante of nie??? hahaha slaap lekker
ps: ik lees die tekst onder je naam en ik heb meteen dat deuntjuh in muh hoofd![]()
Met mij prima hoor!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef Girly het volgende:
trouwens LW hoest met jouw??
quote:Op maandag 12 juli 2004 08:18 schreef jolene het volgende:
LW, jij donderdag veel succes zal aan je denken
jah ik geef je groot gelijk ik kan ook best giftig worden als ze mensen zomaar aanvallen terwijl ze diegene nie eens kennen..quote:Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
[..]
halloooo!!!
haha ik een pittige tante??? neeuh valt wel mee, kan alleen niet goed tegen mensen die zo maar een mening opdringen en dan ook nog terugkomen, en doen alsof zij alles zijn daar word ik best giftig of pittig van ja.
en slaap lekker is niet gelukt veel te draaien en zo en zit weer ergens mee te worstelen..en nee, deze keer niet met vriend!
en dat deuntje: grinnik sorry had er niet eens meer aangedacht dat dat een deuntje was maar nu heb ik hem zelf ook in mn kop..grom![]()
(heb volgens mij weer mn knip en plakuurtje, krijg de smileys niet waar ze moeten!)
en dan nog efkes een vraagje aan degenen die willen antwoorden:
ik slik op advies van de ha de pil (diane35) nu vergeet k hem wel eens te slikken niet expres maar denk er dan niet om, en de vorige keer wasik met pil 4 dagen te laat met ong worden. heb toen ongeveer drie dagen een bloeding gehad maar was voornamelijk donkerbruin met heel klein beetje rood. heb toen geen test gedaan.
en weerbegonnen met pil. echter nu ben ik in vier weken tijd 2,5 kilo aangekomen terwijl ik niet veelmeer eet dan normaal en ook snel misselijk ben en ben zelf soms echt onuitstaanbaar gewoon...:?
en kan geen thee meer verdragen word er heel erg beroerd van, terwijl ik er eerst gek op was
en 's morgens kan ik alleen maar een klein broodje met hagelslag naar binnen werken en de rest is me allemaal te zoet... en ik heb soms echt van die vreetbuien
ik denk dat ik een test moet doen maar durf t niet, omdat ik bang ben dat mn intuitie me weer in de steek laat en ik weer zitten hopen dat het nu wel zo is...snifff wat moe ik nu doen??!!
![]()
![]()
slaapmeisje: ben je er alweer??
en bekaer: heb je de gyn al gebeld? ( sorry als het eenverkeerde naam in beetje inwar vandaag)
de rest big huggg
ok das mooio.. houwuh zoquote:Op maandag 12 juli 2004 14:26 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Met mij prima hoor!Ik bemerk bij mezelf geen veranderingen mbt cyclus (die er niet is
), dus ik wacht gewoon de bloeduitslag af, en wellicht dat de gyn me medicijnen gaat voorschrijven. Ze had me iig geadviseerd om alvast wat af te vallen. Toeval wil dat ik daar vanaf 1e week juni al mee bezig was: resultaat: 5,2 kg eraf tot nu toe.
Jij hebt woensdag de bloeduitslag nietwaar? Zal voor je duimen meid!!![]()
LW
jah maar hoe langer je het uitstelt hoe meer je er mee gaat zitten.... een test is snel gedaan... en ik denk dat het beter voelt als je weet waar je aan toe bent.. nietwaar??quote:Op maandag 12 juli 2004 14:59 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
hmmz ja dan moet ik toch maar gaan testen denk ik...zucht
vind t alleenzo eng! straks word ik weer bedonderd door mn lijf bah!
ik zit niet in mn stopweek maar heb meerdere keren de pil vergeten met tussenpozen van een dag en wel gemeenschap gehad ik zit nu in de strip van de tweede/derdeweek waarin ik al twee keer ben vergeten en de vorige strip ook al, en vind t raar dat ik toen te laat was en maar kort, ben ook te laat begonnen met pil en volgens de apotheker is de diane niet een pil die bedoeld is voor anticonceptiequote:Op maandag 12 juli 2004 16:44 schreef Merisse het volgende:
Justy, waar zit je nu in je cyclus? Ben je nu in de stopweek? Anders wacht je de komende ongesteldheid af. Mij lijkt het niet waarschijnlijk dat je zwanger bent. Maar moeilijk hoor. Sterkte meis.
Hoiquote:Op maandag 12 juli 2004 17:13 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
[..]
ik zit niet in mn stopweek maar heb meerdere keren de pil vergeten met tussenpozen van een dag en wel gemeenschap gehad ik zit nu in de strip van de tweede/derdeweek waarin ik al twee keer ben vergeten en de vorige strip ook al, en vind t raar dat ik toen te laat was en maar kort, ben ook te laat begonnen met pil en volgens de apotheker is de diane niet een pil die bedoeld is voor anticonceptie
en ik heb last van rare dingen, en wat k al eerder typte. ..zucht zit mn lijf me weer te bedonderen of wat???![]()
ps ms nog handig om de kansen te berekenen maar we gebruiken geen extra dingen .
en nee ik ben niet zo een die expres vergeet te slikken dat doe ik niet omdat het niet eerlijk is!
maar hoe gaat t nu met jou merisse voel je je nog steeds rot??? anders een dikke knuf!![]()
Justy, ik had dat ook, maar dan wel toen ik met IUI bezig was. Ik liep gewoon te stuiteren van de hormonen. Kon echt ongelooflijk kwaad worden en heeel erg onredelijk zijn, om niks! En dan een uur later al niet meer weten waar ik me nou zo druk om maakte. Huilen, hysterisch lachen (zo dat je je zelf realiseert dat het nou ook weer niet zo grappig wasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...
kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??
klinkt inderdaad als een normale cyclus, hopenlijk voor jullie kunne jullie nu gerichter zwanger proberen te worden.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:56 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zit op 28 dagen, vanaf de vorige bruine gerekend. (incl vandaag)
Wij hopen het ookquote:Op maandag 12 juli 2004 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
klinkt inderdaad als een normale cyclus, hopenlijk voor jullie kunne jullie nu gerichter zwanger proberen te worden.
Spannend! Wanneer?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:20 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
k ga trouwens wel testen!
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:20 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
he katinka: heb er wel wat aan hoor gaat beide toch om hormonen lijkt me zo? die door je lijf heen gieren en nu nog steeds...maar ok ik ga nu efkes eten maken en met mn mannetje eten....
iedereen kop op en sterkte en dikke knuf voor iedereen die hetnodig heeft!
k ga trouwens wel testen!
Minoes, gekkie, tuuuuurlijk mag dat. Fijn dat je er weer helemaal bentquote:Op maandag 12 juli 2004 22:27 schreef minoes1967 het volgende:
Ow........enne.....ikke ben weer terug,hoor,mag dat?.
Groetjes,Minoes![]()
Hey Slaapmeisje, tjonge ik moest wel een eind teruglezen zeg! Dit topic gaat zoooooooo snel!quote:Hallo
Vanmiddag naar de fertikliniek geweest en eindelijk een gesprek gehad met de arts zelf. Gatverdamme wat een hork was dat zeg. Ze begon meteen dat ik moest afvallen, verder was de uitslag van het bloedonderzoek en de derde zaadtest goed. Het enige probleem is dus mijn baarmoederslijmvlies. Tja, geen verrassing na 3 negatieve samenlevingstests.
Ze vond dat we (na 2 jaar) nog best tot het najaar zelf konden proberen en snapte nou niet waarom we zo een haast hadden. Toen ik vertelde dat ik het nu wel eens tijd vond voor wat hulp omdat het allemaal naar mijn idee al lang genoeg had geduurd werd ik op mijn vingers getikt dat ik niet zo´n houding moest aannemen omdat dat niet helpt Bij gods gratie mogen we dus nu in augustus beginnen aan onze eerste IUI. Dat was op zich natuurlijk goed nieuws al had ik zelf het gevoel dat ik haar nog moest gaan bedanken dat we eindelijk ons sexleven in hun handen mochten leggen. Jezus zeg, alsof we niet liever gewoon zelf binnen de 2 jaar zwanger hadden willen wezen. Maar goed, genoeg over dat botte wijf... dit staat ons de komende tijd te wachten.
2 x IUI zonder hormoonstimulatie
dan een baarmoederfoto of een kijkoperatie
2 x IUI met hormoonstimulatie
en dan zien we wel weer verder of we de moed nog kunnen opbrengen voor IVF of ICSI....
Op zich dus wel wat ik al in mijn hoofd had al was de ontvangst daar op zijn minst gezegd koeltjes. Het sarcasme had ze wat mij betreft achterwege mogen laten. Ik begrijp ook best wel dat ze dagelijks te maken hebben met stellen die graag zwanger willen worden maar waarbij het niet 1,2,3 lukt, maar dan kun je op zijn minst toch een klein beetje meelevend zijn. Als je dat niet meer kunt opbrengen moet je een andere baan zoeken.
P.S. sorry dat ik zo´n tijdje niets van me heb laten horen. Dinsdag het auto ongeluk, woensdag Pluk laten inslapen... het was allemaal een beetje teveel. Nu kom ik er ook nog achter dat ik op mijn werk niet meer op FOK kan dus moet alles in de avonduurtjes. Morgen lees ik wel hoe het met jullie allemaal gaat (hoop goed natuurlijk) nu met mijn mannetje en onze andere kat op de bank filmpje kijken.
Liefs,
Slaapmeisje
Merisse, misschien is het wel goed om er niet teveel van te verwachten, maar de teleurstelling als het niet lukt blijft toch heel groot.... Het maakte (voor mij) weinig verschil of ik heel erg negatief zat te wachten op het verdict, of dat ik lekker genoot van het idee misschien wel zwanger te zullen zijn. Dat laatste is me heel goed bijgebleven; ik ben 2 weken stiekem 'zwanger'geweest tot het tegendeel bewezen werd. Tranen met tuiten, beide keren, maar die 2 'blije'weken neemt niemand mij meer af. Waarmee ik maar zeggen wil; ook niet te negatief zijn hoor!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:17 schreef Merisse het volgende:
Minoesjke, ik ga de 23e voor bloedprikken ivm onderzoek naar de oorzaak vd miskramen. Daarvoor mag ik 8 weken niet zwanger geweest zijn vandaar dat het zo'n tijd duurt. Drie weken daarna mag ik komen voor de uitslag. Als ze geen oorzaak vinden kan ik meedoen met een onderzoek naar het nut van bloedverdunners bij meervoudige miskramen. Van de deelnemers aan het onderzoek krijgt 1/3 aspirine en heparine (een trombosespuitje), 1/3 aspirine en 1/3 een placebo voorgeschreven. Maar als het lot mij treft dat ik een poedertje mag gaan slikken waarbij ik dus niet weet of het aspirine is of een placebo kan ik altijd bedanken voor het onderzoek en zelf (kinder)aspirine gaan slikken.
De gynaecoloog was een heel aardig mens (ja, ja, ze bestaan echt!) die mij 50% kans gaf op een goede zwangerschap wat mij erg meeviel gezien mijn leeftijd en voorgeschiedenis. Maar zelf ben ik op dit moment helemaal niet optimistisch wat dat betreft.
en katinka: de testen heb ik van ehm l10 gloof ik maar ik haal maar een test van de apotheek wat meer geld maar dan wel zeker, slik...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je justy, het was inderdaad een beetje plagend bedoeld hoorIk lees trouwens dat jij een hele spannende dag tegemoet gaat met het testen. Veel succes alvast en ik ben erg benieuwd naar de uitslag!
en ik wil de pil ook niet meer, heb iets van; laat mn lijf het zelf maar lekker doen lijkt me beter dan drie maanden pil terwijl ik het domweg vergeet lijkt me ook niet erg goed voor de hormoonhuishouding!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:01 schreef Xanthe het volgende:
Ben vandaag een beetje vaag en erg vergeetachtig (tot aan het gevaarlijke aan toe , heb vandaag een uurtje of 7 1 gaspit laten aan staan.... , iets wat me nooit gebeurd!).
Girly vroeg me geloof ik hoe het hier ging , het gaat hier best lekker.
De andere vraag moeten we misschien beter in een ander topic stellen n niet in deze , maar om toch nog even antwoord erop te geven a.s. donderdag.
Justy zag ik iets zeggen over aankomen bij het gebruik van de Diane35 , vrij normaal bij deze pil , heb hem zelf een jaar of 10 gebruikt en je wilt niet weten hoeveel ik ben aangekomen
En om eerlijk te zijn ben ik ook erg blij dat ik weer van de pil af ben en zal er ook nooit meer 1 slikken (ben pil moe)
..
Testen aanschaffen bij babybrabbel (is dezelfde als zwangerschapstesten.nl) zou ik niet doen als ik jullie was.
Zelf (zoals een aantal nog wel kunnen herrinneren) erg slechte ervaringen mee , dan heb ik het over de Romed testen.
De klachten worden daar verder erg slecht afgehandeld.
Of beter gezegd helemaal niet afgehandeld , ze laten niets van zich horen en ondertussen heb ik zeker al 10 mails gestuurd.
Minoesquote:Op maandag 12 juli 2004 22:27 schreef minoes1967 het volgende:
Ow........enne.....ikke ben weer terug,hoor,mag dat?.
Nee hoor Justy, je hebt helemaal niks verkeerds gezegdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:47 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
(merisse: als ik wat verkeerds hebt gezegd of iets verkeerd overkwam dan is het echtniet zo bedoeld!!!!)
eeeeej meis... lief dat je aan me denktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:40 schreef LittleWoodstock het volgende:Girly
Veel succes morgen bij de gyn! Ik zal aan je denken en uiteraard voor je duimen!![]()
Kom je ook even melden wat de uitslag is? (als je wil ofcourse)
LW
Stomme is dat ik er juist behaarder van geworden benquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:05 schreef Merisse het volgende:
[..]
Nee hoor Justy, je hebt helemaal niks verkeerds gezegd
Maar misschien is het wel een goed idee om met de pil te stoppen omdat je 'm eigenlijk helemaal niet wil slikken. Ik had ook de Diane 35 en die is bedoeld als anticonceptiemiddel EN tevens werkzaam tegen acne en overbeharing.
Succes met testen!
aapjuhquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:49 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Stomme is dat ik er juist behaarder van geworden ben
Haiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
en waar is iedereen? tis hier zo rustig, of stilte voor de storm
ehm k was echt van plan om morgen te dingesen maar durfde niet...
Ik ben waarschijnlijk tijdens onze bruiloft ongesteldquote:Op maandag 12 juli 2004 19:55 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wij hopen het ook
We zullen het wel merken. De vruchtbare dagen etc staan al op de kalender! Als ik niet zwanger ben is mijn nod heel ws in de vakantie.Maar ja, je moet er wat voor hebben toch ?
![]()
Oe doe maar testen, we kunnen hier wel goed nieuws gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
hey allemaal!
ja k moet idd maar stoppen,
maar ja kan niet meteen ermee kappen dan is mn hele cyclus weer in de war en dat wou ik nu net voorkomen, heb nu alleen steeds t gevoel dak ongi moet worden, maar dat kan helemaal niet
nouja k meld me wel weer...
en girly: sterkte en succes!!
de rest:![]()
en waar is iedereen? tis hier zo rustig, of stilte voor de storm
ehm k was echt van plan om morgen te dingesen maar durfde niet...
Heb zo'n lelijke mannelijke streep gekregen vanaf mijn schaamhaar naar mijn navel (zo'n klein streepje) , nou haal ik die wel regelmatig weg , maar wat vind ik dat lelijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef Girly het volgende:
[..]
aapjuh![]()
grappiej![]()
(moet kunnen toch?? tenzij jouw hormoontjes snel op hol slaan)
ahh ben in een nar bui![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:42 schreef jolene het volgende:
Lief Hartje...![]()
![]()
, waar ben je meid.
Nog maar drie dagen werken en dan zijn we vrij.
Hoop dat alles goed is.
Of ben je ergens van geschrokken.
ze hadden vorig keer al een echo gemaakt.. ze zagen toen niks byzonders... maar nu wordt er 21 dagen na mijn ongi ook weer een echo gemaakt.. dus maar ff zien hoe het aflooptquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:48 schreef miss_sly het volgende:
haai Girly, wat ben je snel met rapporteren
de combinatie provera/clomid en een foldertje pcos lijkt me erop te wijzen dat ze inderdaad denken dat je pco hebt. Hebben ze al een echo, of doen ze dt dan op de 21e cyclusdag?
In ieder geval gebeurt er nu iets, dus ook al moet je weer afwachten, er wordt nu wel aan gewerkt!
bedanktquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:29 schreef hartje het volgende:
hoi girly, toch wel lekker dat er nu actie ondernomen wordt toch. ga echt duimen voor je dat het nu snel gaat lukken! succes
we blijven gewoon lekker thuis om alle dingen te doen waar we normaal nooit aan toe komen: beetje in huis klussen, KvK, de buurt hier verkennen (we wonen hier nog niet zo lang) m'n compu updaten etc. heb ik wel enorme zin in! we zijn in jan nog lekker naar indonesie geweest, dus zon hebben we dit jaar al gehad, al lijkt het me wel fijn als het hier nu ook een beetje zomer gaat worden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:28 schreef Merisse het volgende:
Lief Hartje, ik miste je ook al. Arme buik van je. Had je al verteld of jullie nog op vakantie gaan en waar naar toe? Liefs & groetjes van mij.
Ja wie weet. Dan mogen we weerquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:38 schreef hartje het volgende:
ps. we zitten helemaal gelijk met onze cyclus hč, wie weet in aug!
ooo, de 16e! ik zit al in alle andere topics te zoeken of ik ergens je post kan ontdekkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef Xanthe het volgende:
Klopt Merisse.
Dank jullie dames , zet het morgen in het andere topic
ik had hem ook al gezien! ik wilde hem eigelijk ergens duidelijk in m'n compu zetten (ergens op m'n buroblad ofzo) maar daar snapte ik niks vanquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:17 schreef Merisse het volgende:
Test
[[url=http://www.babybrabbel.nl/dynban/cyclusbanner/1088892000/27/1.png]afbeelding][/url]
Hijs leuk he? Van Babybrabbel http://www.babybrabbel.org
De cyclusbanner en dan de UBB code copieren.
Het poppetje (duivel, zaadje of ei) geeft aan waar je zit in je cyclus.
Hoi Jansu!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef Jansu het volgende:
Even uit lurkstand.
Lw, meid...... Heel veel sterkte!
Wat betreft dat instinct/innerlijke stem verhaal kan ik me geheel bij je aansluiten.
Het is voor mij een wijze les geweest om altijd je gevoel te volgen. Hoe moeilijk en onbegrijpelijk dat voor jezelf en anderen om je heen ook is.
Dikke knuf.
Voor alle andere meiden, geef de moed niet op!
Ik draai al 37 delen mee hier, en ook ik ga er nog steeds voor. Ook al is dat vaak moeilijk, maar voor ons komt die mooie dag van een positieve test en dikke buik ook!
Veel liefs Jansu.
Terug in lurkstand.
Inderdaad, dat prolactinegeval en het vooruitzicht op een evt. MRI-foto heeft me wel afgeschrokken en ik hoop niet dat dat er nog es bijkomt...PCO vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:51 schreef Merisse het volgende:
Och lieve LW![]()
*schouder aanbiedt om op uit te huilen
Het is niet niks meis. Hopelijk blijft dat prolactinegeval je bespaard. PCO is genoeg. Maar je krijgt er wel iets voor en dat is weer positief. Mij lijkt als je je naar huis hadden gestuurd met alleen het advies af te vallen dat je je dan helemaal in de steek gelaten had gevoeld. Volgens mij heb je idd precies hetzelfde voorgeschreven gekregen als Girly.
Maar kan me voorstellen dat je van streek bent hoor. Dikke knuffel
Dat was ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:27 schreef LittleWoodstock het volgende: * Pluisje, had jij ook niet zoiets?
jah en ik moet ook foliumzuur.. deed het blijkbaar te weinig.. wel apart dat wij beiden op andere dagen moeten gaan slikken.. maar het fijne is dat we gelijk op gaan.. dus oftewel.. voelt fijner als je nie alleen bent die dit doetquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:57 schreef LittleWoodstock het volgende:
*even Girly's gyn-bezoek-verslag teruglezend*
O Girly,
Ik zie dat jij ook zowel Provera als Clomid moet gaan innemen...we gaan helemaal gelijk op, alleen moet jij van de 3e tm de7e dag CLomid en ik van de 5e tm de 9e dag van de ongi.Typisch dat daar een verschil in zit.
Maar goed, we gaan ervoor nietwaar?
LW
ik wens je ook succes justy!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:17 schreef Merisse het volgende:
Succes met testen Justy.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:00 schreef Merisse het volgende:
Nee, Ingrid dat was Justy dus. Maar het kan beslist geen kwaad om het jaren te slikken lees ik overal.
Kom op met die testJusty
!
merisse: het lijtk wel alsof hij nietkan aannemen dat ik er echt weinig aan kan doen! en de ha isop vakantie en hoop dat ik idd hulp kan krijgen niet alleen ik maar ook met hem maar ben zo ontzetend bang dat hij het opgeeftookal zegt hij van me te houden ikzit nu wel ergens anders enniet waarik hoor te zijn, en heb de vervangende dok gebeld en gezegd dat ik overtijd was na pil en zo en ook meerdere vergeten ben en heb een test gedaan met licht tweede streepje ( ofikben blind) en dat ik de volgende menstruatie af moet wachten...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:40 schreef Merisse het volgende:
Justy, wat erg voor je. Kun je niemand vinden om alles eens mee op een rijtje te zetten. Het is allemaal niet niks wat je meemaakt en daar kun je best een professioneel oor bij gebruiken. Kun je niet via je werk of de huisarts naar een psycholoog?
Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt met je vriend. Ik weet er alles van dat het een zware wissel trekt op je relatie. Mannen gaan zo anders met die dingen om. En jullie zijn ook nog zo jong...
kannog niet testen moet mn strip eerst afmaken omdat er anders misschien te wieng hcg is, op advies van dok.assistente.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:34 schreef minoes1967 het volgende:
Ow justy.......zal ik die vent es ff door mekaar rammelen![]()
tjee,hij snapt toch wel,dat een mk zulke schommelingen in je hormonen teweeg brengt en dat jij er ook mee zit.Ga iig. morgen testen met de clear blue digitaal,die geeft een min of een plus,dan weet je wat je je vriend nog meer te melden hebt.
En waarom kan je niet naar huis,is het zijn huis?Laat hem anders weggaan,hij wil toch even weg? hoef jij toch niet de dupe van te zijn?Ik hoop dat er een vriendin of moeder is,die je op kan vangen en evt.tussen jullie kan bemiddelen met een gesprek,succes en hou vol.Probeer uit te leggen hoe jij je voelt en dat je van m houd en dit samen moet/wil doormaken.En moe....nah....das voor watjes,jij bent hier ook moe van.En als ie t dan nog niet snapt....nou,dan kan je beter zonder m verder gaan denk ik,als ik t zeggen mag.
Groetjes,Minoes![]()
ja idd zij lijken zo gevoelloos en hebben iets van: he het is weg dus moet je ook weer gewoon zijn maar het werkt zolang door en vooral nu nu het richting september nadert, dat doet zeer hoe gek mischien ook ergens weet je dat het beter is en dat het niet levensvatbaar was maar toch je voelt leven in je buik en dan niets en dan zie je een paar week later wat in de plee of whatever (sorry als ik nu anderen pijn doe is niet zo bedoeld maar gewoon om het gevoel proberen uit te drukken) hoe dat voelt, dat leven wat je zoveel waarde gaf dat het weg is en dat dat voelt als een falen van je lijf en dat dat zon indruk maakt op je, endenk zeker dat als er daarna aandacht voorwas dt eht beter was, maar het was te hectisch en werd doodgezwegen en dat voelde voor mij als een klap omdat het wel een levend iets was...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:42 schreef mallemeid het volgende:
Ik wil hier geen pleidooi houden ofzo voor iemand magoe, het is voor mannen gewoon heel moeilijk om te begrijpen wat er in je omgaat. Met plankie heb ik dat ook altijd heel erg gehad tot ik op een gegeven moment heb gezegd wat ik van hem verwacht, wat ik graag wil dat hij doet als ik verdrietig/overstuur/sjago ben. Misschien is dat ook wel heel moeilijk om te zeggen justy, maar het lijkt me wel fijn voor jou dat hij weet hoe hij er beter mee om kan gaan ipv zich er voor af te sluiten. Wat ook kan helpen is het opschrijven en hem het laten lezen...
Ik hoop zo ontzettend dat het goed komt tussen jullie, vooral nu je elkaar zo nodig hebt
hij zat in een witte verpakking maar was idd zon ding ja, zijn die niet goed dan??? en het streepje was idd erg licht jemoet er half tegenaan zitten om hem te zien zeg maarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:54 schreef Xanthe het volgende:
Justy heel vel sterkte.
De enige cassette test die ik ken is toch echt van Romed (zelfs na online zoeken kwam ik alleen die van Romed tegen) , dus zet ik maar ffies een plaatje neer...
[afbeelding]
Als dit m was en hij zat in een rechthoekige blauw met roze verpakking was het wel een romed.
Nou heb ik zelf met die testen geen negatieve ervaring gehad (het streepje bleef bij mij ook super licht).
Wel met de overige Romed testen erg negatiever ervaringen gehad dat ze een heel vaag 2e streepje gaven terwijl ik dus echt niet zwanger was.
*Jubel ende Juich* Alle kleine beetjes helpenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef Merisse het volgende:
Heb vanochtend een heel intensief gesprek gehad met een psycholoog waar ik een heel goed gevoel aan heb overgehouden.
Mallemeid, en van de week ff langs de HA. Is dat geen optie?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:24 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb getest, hij is weer net zo ultra-vaag positief als de vorige keer...*zucht*...wat moet ik daar nou mee?
Ik hoop voor je dat het echt zo is! Maar als je vriendin zegt dat ie positief is, zal dat vast wel zo zijn, toch? Ga je nog naar de HA?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:42 schreef mallemeid het volgende:
woei....mn vriendin is vanmiddag ook ff geweest en die zei ook dat ie positief was....M'n nod was 26 juni...nu zit ik helemaal te hyperen!
(Als in
en niet in hyperventileren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |