abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20524003
Laatste post vorige deel

quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 00:15 schreef _amber_ het volgende:

ingrid Veel plezier dit weekend meid.

Dank je! We zijn net terug van het trouwfeest! Het was erg gezellig en voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat borrels op (wodka-jus). Maar ik had niet veel gegeten vandaag, dus voelde hem al snel zitten, daarna flink wat cola en water, toen kon ik er weer tegen aan. Ik heb zelfs 'gedanst', meestal durg i dat niet zo goed, maar ik deed het toch.
Mijn vriendin zag er werkelijk practig uit in haar mooie jurk, ze straalde helemaal! Haar zoontje van 2 vond alles prachtig en rende een hele tijd rond. Daar werd hij heel moe van, maar slapen ho maar...
Het was dus een geslaagd feest.

Vanmorgen dus naar PBR geweest, bloed doneren ging goed en snel, daarna na de oma van mijn man geweest, die erg eenzaam is en overal over klaagt. Ze vond het heel leuk dat wij langs kwamen. Daarna de hele middag de stad in geweest en van alles en nog wat gekocht. (kon helaas geen leuke en betaalbare hoge laarzen vinden).

Ik had vanmorgen vage buikkrampjes, maar dat is nu over. Volgende week heb ik mijn nod, we zien wel, ik wacht dan een week af, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word. Weet ik tenminste of mijn lichaam werkt.

Ik ben nu erg moe en ga naar bedje toe.

Iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte! En voor iedereen een dikkel knuffel en kus!

ps kan iemand anders de linkjes ed erin zetten? Ik weet iet hoe dat moet en ben er nu iig te moe en niet helemaal meer nuchter voor.
pi_20525955
vervolg van Wachten op het tweede streepje "Deel 36"

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)

14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
22 juli Renegate NOD
23 juli Merisse BLOED
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn

2 augustus Girl24 NOD
4 augustus Renegate GYN
5 augustus hartje NOD
13 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
?? augustus IUI Slaapmeisje

1 september minoes1967 Gyn

Volgens mij is dit de complete lijst.
Mocht ik iets missen..laat het dan ff horen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Karin op 12-07-2004 22:47:49 ]
pi_20525976
Aankomende week:
Hebben we woensdag Girly, die naar de GYN gaat 14 juli Girly GYN
en donderdag LW, die naar de GYN gaat 15 juli 8:50 LW bloeduitslag GYN

De tijd weet ik nog niet

Goedemorgen allemaal

Kan het kloppen dat ik Mallemeid, hier al even niet meer gezien heb.
Mallemeid? Hoe is het met jou..

Merisse, ik heb even vanaf 23 juli doorgerekent, ik kom dan op die 13 augustus uit voor de uitslag van je bloedonderzoeken.

Slaapmeisje, ik kan nog steeds niet over die vrouw uit.
Hoe is het met jullie andere poezenkind, die zal Pluk ook wel missen.
Neem goed de tijd die je nodig hebt.
Ik kan me voorstellen dat je dat nodig hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door jolene op 11-07-2004 11:48:48 ]
pi_20526000
Terug vind post
pi_20526047
Goedemorgen Xanthe,

Alles goed?

pi_20526091
Goedemorgen Jolene , ja hoor alles best , alleen onwijs moe en misselijk Alweer 10 weken vandaag
pi_20526102
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 09:32 schreef Xanthe het volgende:
Goedemorgen Jolene , ja hoor alles best , alleen onwijs moe en misselijk Alweer 10 weken vandaag
Tien weken alweer...
Kun je er al iets meer van genieten.
Even de misselijkheid buiten beschouwing gelaten.

Wanneer krijg jij de volgende echo..
pi_20526140
Zeg wel heel dapper 10 weken , maar bedoelde de 10e week en nu 9 weken precies , ben nog niet helemaal wakker

a.s. donderdag mag ik weer.
Genieten ga ik pas echt als ik die echo heb gehad en die ook in orde is, maar heb wel het gevoel dat het allemaal goed zit.
pi_20526162
De 15de, ik kan me voorstellen. Dat je aan de ene kant nog niet geheel gerustgesteld bent.
Maar ben blij dat voor je gevoel jij er vertrouwen in hebt.
Gaat je vriend mee donderdag?
Ben weer benieuwd naar de echo foto's..
Knuffel
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:48:14 #10
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20526174
goedemorgen *slaap nog uit ogen wrijft*

oeh Xanthe alweer 9 weken ik blijf doorduimen dat het donderdag ook goed is, maar dat is ongetwijfeld voel het aan me water (en dat heb ik genoeg tegenwoordig )
pi_20526189
Tuurlijk , de dingen die we samen kunnen doen , doen we samen.
Op die manier word hij er ook het meest bij betrokken en hoef ik niet alleen terug te rijden (20 minuten ligt dat ziekenhuis hier vandaan).
Stel (zoals de vorige keer) dat het fout zit.... dan is het erg fijn dat je samen bent.
Je krijgt de klap samen en je hoeft niets meer uit te leggen , de ander weet ervan en je kan samen beginnen met het verwerken....
pi_20526195
Ow gelukkig,
en ben het met martineke eens, die laatste weken duim ik nog ff door.
pi_20526235
Lol martineke!
Oeps heb net eigenlijk door dat we in het 2e streepje forum posten (let echt totaal niet meer op de laatste tijd) denk niet dat deze discussie hier thuis hoort en hoop dan ook niet dat er nu mensen zich gekwetst/geraakt voelen.....
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:58:48 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20526244
en anders een dikke knuf
pi_20526256
Ow, ikook sorry daarvoor.
Was een beetje benieuwd..hoe het ging..

Ga me huis opruimen, want hier is de verzamelplaats voor het vrijgezellenfeest
Tot later
pi_20526267
Veel plezier vandaag jolene!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:04:06 #17
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20526270
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 09:56 schreef Xanthe het volgende:
Lol martineke!
Oeps heb net eigenlijk door dat we in het 2e streepje forum posten (let echt totaal niet meer op de laatste tijd) denk niet dat deze discussie hier thuis hoort en hoop dan ook niet dat er nu mensen zich gekwetst/geraakt voelen.....
Lijkt me niet onverstandig Xanthe! Als ik voor mezelf mag spreken dan....ik vind het hartstikke leuk dat je je zo goed voelt, ben superblij voor iedereen die sinds kort weet dat ze zwanger is (Martineke, Githa en jij ofcourse), maar ik denk dat ik het prettiger zou vinden als dit soort posts in "Bang voor de eerste 12 weken'' geplaatst worden.
(Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je hier post hoor, want alles is nog zo ''vers'' en in Z&G kun je je dan nog zo groen voelen....)

Succes in ieder geval donderdag! ik heb donderdag de bloeduitslag bij de gyn, hopelijk krijgen we beide goed nieuws!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20526292
Sorry Dames,
Is mijn fout.
Zal er wat beter opletten in het vervolg.
pi_20526332
Jolene het is net zo goed mijn fout , ook ik had moeten opletten en je anders mee moeten nemen naar een ander topic...
Dus ook van mijn kant excuses.
pi_20526432
LW, hoe laat ga je daar heen donderdag?
Wist wel dat het donderdag was zie ergens hierboven.
Maar kon alleen geen tijd erbij vinden.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:39:51 #21
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20526570
en anders ik wel we waren met zn 3en.
sorry LW dikke knuf

ik ga duimen voor je bloeduitslag
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:24:19 #22
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20533473
hey meiden!
voor de blunderkonten: ach ja, het is idd niet zo fijn maar was ook niet zo bedoeld en ben erg blij voor jullie!!!

k zou nog even laten weten hoe de kraamvisite is gegaan:
nou het was leuk maar ook moeilijk
heb de kleine nog vast gehouden en dat was wel effe tig keer slikken, ze viel in slaap op mn arm
en is terug in haar bedje gelegd, mn vriendin vroeg me toen even mee naar buiten en vroeg ook hoe ik het vond was erg lief.
daarna hebben we nog goed met zijn vieren gepraat en is me ook duidelijk geworden dat de buien die ik heb ook te maken hebben met de hormonen.en ook veel gelachen..
echter erna had ik weer wat heibel met mn vriend... k miste zijn arm even om me heen maar hij had het er ook moeilijk mee maar dan gaat ie het eerst zelf op een rij zetten terwijl ik op dat moment hem hard nodig heb .... ben toen maar een gedicht gaan schrijven.

ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...

kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??

hoe is het verder met de rest gegaan?

slaapmeisje: snap niet dat er wat meer begrip kan worden getoond door juist een deskundig iemand, maar ja het gevoel kan ze zich waarschijnlijk niet voorstellen..ben wel blij dat jullie weer een stapje verder zijn.
en dat ze zei waarom zon haast? vind ik zo dom, jullie zijn al heel lang bezig.
maar ja hakt er wel weereven in veel sterkte en hoop dat je je snel wat beter voelt!!
neem je rust en je tijd!!!

dikke knuf voor iedereen
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:28:29 #23
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20533571
Hoi hoi

Slaapmeisje Wat een vreselijk mens zeg niet te geloven Heel veel succes de komende tijd!

LW jij ook heel veel succes donderdag! Hopelijk ben je daarna wat wijzer wat betrefd het "Beakersyndroom" mag dat zo nog wel heten ik heb namelijk nergens meer last van

Jolene, martineke, Xanthe, Hartje Alles oke?

Up-date Kreeg vandaag een brief binnen en mocht mijn sol. maandag nergens op uit draaien dan heb ik in week 31 de volgende afspraak alweer staan

Fijn weekend allemaal

Beaker
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:30:45 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20533620
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...

zeker wel ik voelde me erg onbegrepen en werd naar me vriend toe echt een bitch en ook agressief ik kende mezelf echt niet meer. was heel erg snel op me teentjes getrapt, en dan ook echt woedend
vriendlief snapte al niks meer van mij, maar alles kwam door de hormonen, toen het 1 maand later ong afgezakt was, was ik weer aardig de oude en niet meer zo snel pissed te krijgen.

ik denk ook dat het veel onbegrip is, ook naar je vriend toe denk ik. komt wel goed, heeft alleen beetje tijd nodig (en geduld )

wel fijn dat de kraamvisite toch wel leuk was
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:31:50 #25
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20533636
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi
Hoi Hoiiiiiiiiiii

met mij alles oke hoor

wat goeddddddddddddddd nog een solli, ik wens je er veel succes mee

jij ook fijn weekend
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:35:06 #26
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20533708
martineke
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:07:58 #27
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20534446
Hoi hoi....
Beaker en Jolene

Wat fijn Beaker dat je sowieso weer een nieuwe datum hebt staan! Dat geeft de burger weer moed! Succes!!!!!!! (PS: ik noem het gewoon Beakersyndroom )

Jolene, met betrekking tot mijn afspraak bij de gyn donderdag: ik moet er zijn om 8.50 uur. Wel een beetje vroeg, maar dat is eigenlijk wel prettig. Mocht de uitslag iets vervelends opleveren dan heb ik het meteen gehad, en hoef ik bovendien niet eerst te werken of de hele dag te ''zenuwen'' zeg maar.

Zo, voor alle tweede-streepjesdames (en heer niet te vergeten ) een dikke knuffel
Ga nu even spieken of er in Z&G al een nieuwe wereldburger uitgepoept is!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20535688
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 09:01 schreef jolene het volgende:
Kan het kloppen dat ik Mallemeid, hier al even niet meer gezien heb.
Mallemeid? Hoe is het met jou..
Mallemeid is met vakantie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_20536729
Ik heb op dit moment licht bruine afscheiding...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:01:44 #30
98247 justy_the_chipmunk
pi_20539333
ingrid: moest je dan al ong zijn>? of worden??
  Moderator zaterdag 10 juli 2004 @ 22:14:09 #31
5428 crew  miss_sly
pi_20539553
hallo dames, ik was het topic eventjes kwijt helemaal niet gezien dat het vol was en een nieuwe geopend was...ik ben dan ook blond

Slaapmeisje, ik blijf me erover verbazen dat zulke mensen zo'n gevoelige functie kunnen bekleden. Beetje empathie zou toch wel op zijn plaats zijn, en normaal met mensen om gaan ook. Helaas...De vooruitzichten zijn op zich wel goed, toch? IUI is een goede behandelmethode, dus wie weet eindigen jullie het jaar wel in de wetenschap dat het in 2005 allemaal heel anders zal zijn!

justy: fijn dat de kraamvisite toch meegevallen is. jammer dat het met je vriend dan niet de hele tijd zo soepel loopt, maar dat schijnt er toch wel bij te horen. Mannen ervaren het natuurlijk allemaal anders, en dat is ook logisch. Hormonen die door je lijf gieren kennen zij helemaal niet...heerlijk, man zijn

ingrid, hoever zit je in je cyclus dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_20539795
Euhm......nog ff terugkomend op mijn vraag(weten jullie m nog).....wat voor onder zoeken kan men mij nog meer aanbieden........
Weet er al iemand iets?Misschien ook in dit stadium gezeten en wat gebeurde er toen?
Anyone???.
Groetjes,Minoes
  Moderator zaterdag 10 juli 2004 @ 22:49:48 #33
5428 crew  miss_sly
pi_20540333
Volgens mij had Merisse in het vorige topic nog wat gepost. Als ik me goed herinner iets over baarmoederfotot/kijkoperatie en IUI zonder hormoonstimulatie. even kijken...

Dit had Merisse nog gepost:

Heb de bijbel (Zwanger worden van Mariël Croon) er nog maar eens op nageslagen en ze kunnen nog bloedonderzoek doen bij jou o.a. op vervroegde overgang. Ook kunnen ze nog een samenlevingsonderzoek doen om te kijken of er levende zaadcellen in het baarmoederhalsslijm aanwezig zijn. Als behandeling zonder hormonen zou IUI misschien in aanmerking komen waarbij (opgewerkt) zaad ingebracht wordt in de baarmoeder.
pi_20540412
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Mallemeid is met vakantie
niet meer

Ik heb een stuk van deel 36 net nog allemaal teruggelezen, ik wil toch de dames die het moeilijk hebben (vooral Slaapmeisje) heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode

Verder is er bij mij weinig te melden, geen ongi en (volgens mij) geen zwangerschap.
pi_20541698
Minoes ik heb daar geen antwoord opgegeven omdat ik voor mijn gevoel weinig zinnigs kan zeggen.
Ondanks dat ik er zelf middenin heb gezeten/zit.
Meestal als je de stap zet richting de mmm krijg je alle onderzoeken en geven ze pas daarna een behandelings indicatie.
En dan moet je denk ik in de richting denken die Merisse al gepost had...
  zondag 11 juli 2004 @ 01:36:26 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20543668
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Laatste post vorige deel
, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word.
Wat een jeukwoord. "ongi"

Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_20543877
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:01 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: moest je dan al ong zijn>? of worden??
12 juli, maandag dus. Dus in dat geval kan het wel kloppen en word mijn cyclus hopelijk regelmatig. Mijn afscheiding is nu donkerbruin btw.
pi_20543977
quote:
Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
Hoezo dat? En de term ongi word wel vaker gebruikt hoor.
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 02:19:49 #39
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_20544148
quote:

[..]

lees je eens in.

"ongi" word hier altijd al gebruikt.
en ik ken ingrid irl en ze is niet te jong, niet onstabiel, en zeker niet kinderachtig.
vind het nogal flauw van je om iemand zo een stempel op te drukken die je helemaal niet kent

ingrid is liev
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage zondag 11 juli 2004 @ 02:25:08 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_20544192
Idd Nikky, mijn vrouwtje is zeker niet te jong!
Ze is ook niet dom of kinderachtig, maar zeker wel volwassen! Het is juist onvolwassen om vanachter een schuilnaam zo op iemand af te geven, via zo'n anoniem medium als internet! Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt. De een is dat al bij 20, terwijl de ander 35 moet zijn om aan kinderen toe te zijn. Dusse, lees voortaan eerst wat beter, voordat je gelijk commentaar geeft!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_20544194
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:

[..]

lees je eens in.

en ik ken ingrid irl en ze is niet te jong, niet onstabiel, en zeker niet kinderachtig.
vind het nogal flauw van je om iemand zo een stempel op te drukken die je helemaal niet kent

ingrid is liev
Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!
Hoest met je? Ik kom binnenkort weleens in de pauze langs, kunnen we ff bijkletsen.
Ik spreek je vast wel weer snel op msn!

pi_20544213
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Djeez het volgende:
Idd Nikky, mijn vrouwtje is zeker niet te jong!
Ze is ook niet dom of kinderachtig, maar zeker wel volwassen! Het is juist onvolwassen om vanachter een schuilnaam zo op iemand af te geven, via zo'n anoniem medium als internet! Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt. De een is dat al bij 20, terwijl de ander 35 moet zijn om aan kinderen toe te zijn. Dusse, lees voortaan eerst wat beter, voordat je gelijk commentaar geeft!
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 02:27:51 #43
16000 nikky
pi_20544219
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!
Hoest met je? Ik kom binnenkort weleens in de pauze langs, kunnen we ff bijkletsen.
Ik spreek je vast wel weer snel op msn!

gezellig meid
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 11 juli 2004 @ 10:40:55 #44
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20547394
quote:

[..]

Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??
Daarbij, waar baseer jij je mening op??
  Moderator zondag 11 juli 2004 @ 11:07:02 #45
5428 crew  miss_sly
pi_20547642
Vivi, doe es niet
Dit topic is niet bedoeld voor deze kritiek of de vraag of iemand er klaar voor is. Dat bepaald uiteindelijk ieder voor zich. In dit topic ligt het allemaal wat gevoeliger, dus liever niet hier even je ongenoegen uiten!

wat het woord 'ongi' betreft ben ik het wel met je eens, maar het is een woord dat door veel posters hier wordt gebruikt, dus dan zal het wel aan ons liggen dat we het een raar woord vinden
pi_20547708
Volgens mij komt vivi (ze is een hoofdletter niet eens waar!) alleen even trollen hier.

Djeez ik ben het met deze zin niet eens ; Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt.

Waarom? Ik dacht op mijn 20ste ook klaar te zijn voor kinderen , maar als ik terug kijk op mijn leventje ben ik blij dat er niet eerder een kind is gekomen.
Was dat wel het geval geweest had ik een kind dat veel ellende had meegemaakt omdat zijn/haar mama nog lang niet klaar was voor zo'n verantwoordelijkheid.
Een kind van de rekening dus in dat geval.
Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie er niet klaar voor zijn hoor!
Maar gewoon dat die zin niet voor iedereen op gaat....
  zondag 11 juli 2004 @ 11:21:10 #47
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20547821
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:

[..]

lees je eens in.

Daar wordt het niet minder een jeukwoord van
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_20548254
Een goedemorgen
, we zijn weer in het land d'r levenden.
Het vrijgezellen feest was geslaagd.

Mallemeid, leuke vakantie gehad?

LW , ik heb ff de tijd erbij gezet is voor iedereen makkelijker.

Ingrid, ik heb jou nie bij de aankomende week gezet.
We wachten van jou gewoon af.
FF vraagje: tijdens jou pil gebruik.
Had je toen altijd wel bloedafscheiding in je stopweek.

Beaker ,
Wat goed meid, hoe laat maandag.

Minoes, Miss_Sly, had het al terug gevonden.

Iedereen verder..knuffel
  zondag 11 juli 2004 @ 12:02:31 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20548387
quote:
Op zondag 11 juli 2004 10:40 schreef Martineke het volgende:

[..]

Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??
Daarbij, waar baseer jij je mening op??
Ten eerste: Of het woord "Ongi" hier nou wel of niet gebruikt wordt, ik zie niet in waarom het daardoor ineens een minder jeukerig woord wordt, maar oke.

Ten 2e: ik vind het echt omzin om te zeggen dat iemand klaar is voor kinderen als iemand zich daar klaar voor voelt. Ik vind dat zelfs 1 van de grootste blunders die je maar kan maken, en getuigen van een behoorlijke onvolwassenheid en kortzichtigheid als je niet meer motivatie hebt dan "Ehh, ik voel me er nou eenmaal klaar voor"

Er is wel iets meer voor nodig denk ik om klaar te zijn voor het ouderschap dan baarmoederjeuk
alleen.

Ten 3e is het niet mijn bedoeling om te trollen, maar nav de topics van Ingrid, waarin ze behoorlijk wereldvreemd en zeer onzeker en onstabiel op mij overkomt vraag ik mij idd af of zij nu wel zo "klaar" is om zelf een kind te begeleiden.

Ik ben er zelf voor om mensen eerst eens een psychologische test af te nemen om te kijken of ze wel over genoeg basislevenskennis beschikken voordat ze maar beginnen te fokken.

Ten 4e: zo anoniem ben ik niet, mijn echte naam staat hier op het forum en ook behoorlijk wat persoonlijke informatie dus ik verschuil me nergens achter.

En Nikky, jou vind ik ook maar een halfgare muts dus wat dat betreft hecht ik niet echt veel waarde aam jouw oordeel over Ingrids geschiktheid als ouder.

Maar verder NOFI hoor

Ik zal jullie verder met rust laten in jullie Ongi-topiekje
  FOK!fossiel zondag 11 juli 2004 @ 12:11:26 #50
2628 Karin
pi_20548526
Vivi iedereen mag hier zijn mening geven (al vind ik het wel heel hard om te zeggen dat iemand niet klaar is voor kinderen nav een paar posts op een internetforum maargoed) maar dit is niet helemaal de plek ervoor. Misschien een apart topic openen?
  zondag 11 juli 2004 @ 12:23:31 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20548714
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef Vivi het volgende:

[..]
ben benieuwd hoe jij dat straks gaat doen dan als je het idee hebt dat je toe bent aan kids, laat je je eerst een test afnemen dan?? zodat je toch wel zeker weet dat je genoeg (basis)levenskennis cq ervaring hebt, wat je overigens nooit kan weten omdat heel je leven een leerproces is en je pas achteraf kan zeggen of je er wijs aan hebt gedaan of niet.

maar meningen verschillen indd, no offence

en tsja ongi tis maar een afkorting.

maar goed einde discussie, dit is niet het juiste topic
  zondag 11 juli 2004 @ 13:01:44 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20549159
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:11 schreef Karin het volgende:
Vivi iedereen mag hier zijn mening geven (al vind ik het wel heel hard om te zeggen dat iemand niet klaar is voor kinderen nav een paar posts op een internetforum maargoed) maar dit is niet helemaal de plek ervoor. Misschien een apart topic openen?
Ik heb mijn mening natuurlijk alleen alleen gevormd n.a.v. haar posts. Hoe zij in werkelijkheid is weet ik natuurlijk niet, maar toch denk ik dat iemands posts wel een goede, edoch ms kleinschalige afspiegeling zijn van iemands persoonlijkheid.
pi_20549188
Ik denk dat je juist iemand niet kan beoordelen aan de hand van wat diegene typt, aangezien je in iemands ogen moet kunnen kijken en de intonatie van de stem moet kunnen horen om een redelijke schets van iemand te kunnen maken.
Maar goed wie ben ik ;-)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zondag 11 juli 2004 @ 13:08:08 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20549239
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:23 schreef Martineke het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe jij dat straks gaat doen dan als je het idee hebt dat je toe bent aan kids, laat je je eerst een test afnemen dan?? zodat je toch wel zeker weet dat je genoeg (basis)levenskennis cq ervaring hebt, wat je overigens nooit kan weten omdat heel je leven een leerproces is en je pas achteraf kan zeggen of je er wijs aan hebt gedaan of niet.
Natuurlijk heb je daar gelijk in..ik denk ook dat je nooit helemaal klaar en voorbereid kan zijn op het krijgen c.q. opvoeden van een kind.

Maar, ik denk dat je er zeker een stuk MEER op voorbereid kan zijn dan sommige mensen, die maar kinderen op de wereld zetten omdat dat ze nu eenmaal "leuk lijkt" terwijl ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen en niet beseffen wat een verantwoordelijkheid je op je hals neemt.

Ik denk dat ik redelijk volwassen en verantwoordelijk ben en kan mezelf goed handhaven in de maatschappij (ben 29) maar nog betwijfel ik of ik op dit moment een goede moeder zou zijn, met zo'n psychologische test zouden meer mensen die daar niet heel erg goed over nadenken ms wat bewuster gaan worden.

Ik ben er btw (ter illustratie) ook voor dat mensen een test wordt afgenomen voordat ze mogen stemmen, puur om te kijken of ze wel weten waar ze het over hebben, en niet om lulkoek redenen als "Wouter Bos heeft zo'n lekker kontje"op de PvdA gaan stemmen terwijl ze het partij-programma niet eens kennen

Dat soort dingen (domheid) storen mij.

Maar oke, ms open ik er wel een topic over, ik wil jullie topic heus niet verzieken.
  zondag 11 juli 2004 @ 13:09:15 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20549255
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:04 schreef Renegate het volgende:
Ik denk dat je juist iemand niet kan beoordelen aan de hand van wat diegene typt, aangezien je in iemands ogen moet kunnen kijken en de intonatie van de stem moet kunnen horen om een redelijke schets van iemand te kunnen maken.
Maar goed wie ben ik ;-)
Daar ben ik het niet mee eens, dan zou ik mij ook geen beeld kunnen vormen van bijv. Ernest Hemingway of Jean Paul Sartre.
pi_20549361
nee kan je ook niet, je vorm een beeld van die personen aan de hand van wat je van ze leest maar meer over wat de geschiedenisboeken (anderen) over hen schreven.
Ik denk dus echt dat je niemand kan doorgronden aan de hand van wat men typt, zoals jij het steld zou dus moeten betekenen dat de dames hier niets anders in hun leven hebben dan kinderen fokken (zoals jij het zo mooi uitdrukt) en het lijtk me toch erg stug en simpel als dat idd zo zou zijn.
  Moderator zondag 11 juli 2004 @ 13:20:34 #57
5428 crew  miss_sly
pi_20549418
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je daar gelijk in..ik denk ook dat je nooit helemaal klaar en voorbereid kan zijn op het krijgen c.q. opvoeden van een kind.

Maar, ik denk dat je er zeker een stuk MEER op voorbereid kan zijn dan sommige mensen, die maar kinderen op de wereld zetten omdat dat ze nu eenmaal "leuk lijkt" terwijl ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen en niet beseffen wat een verantwoordelijkheid je op je hals neemt.

Ik denk dat ik redelijk volwassen en verantwoordelijk ben en kan mezelf goed handhaven in de maatschappij (ben 29) maar nog betwijfel ik of ik op dit moment een goede moeder zou zijn, met zo'n psychologische test zouden meer mensen die daar niet heel erg goed over nadenken ms wat bewuster gaan worden.

Ik ben er btw (ter illustratie) ook voor dat mensen een test wordt afgenomen voordat ze mogen stemmen, puur om te kijken of ze wel weten waar ze het over hebben, en niet om lulkoek redenen als "Wouter Bos heeft zo'n lekker kontje"op de PvdA gaan stemmen terwijl ze het partij-programma niet eens kennen

Maar oke, ms open ik er wel een topic over, ik wil jullie topic heus niet verzieken.
ik ben eht voor een heel groot deel wel met je eens, vivi. Ik heb helaas in mijn omgeving hele slechte voorbeelden gezien van mensen die maar kinderen kregen, terwijl ze er neit of niet goed voor konden zorgen. In mijn optiek zouden mensen er heel erg goed over moeten denken voor ze uberhaupt denken dat ze misschien wel goed voor zo'n kindje zouden kunnen zorgen.
Ik ben eht ook met je eens dat je door posts op een forum best een redelijk beeld van iemand zou kunnen krijgen, hoewel je je ook kan vergissen. Niet iedereen is even goed in het zich schriftelijk uitdrukken, waardoor je dus toch een verkeerd beeld zou kunnen krijgen. JIj doelt echter waarschijnlijk niet op de manier waarop men zich uitdrukt, maar de onderwerpen waar het over gaat.

Dan nog blijft het feit bestaan, dat dit topic daar niet voor bedoeld is. Mensen die zich hier melden, hebben die beslissing dat ze kinderen willen (terecht of onterecht, wie ben ik om daar over te oordelen) al genomen en willen graag de onzekerheid en soms verdriet kunnen delen die met deze beslissing gepaard gaat. Een eigen topic zou misschien geen slecht idee zijn...ik kom beslist langs in dat topic
  zondag 11 juli 2004 @ 13:37:21 #58
1087 Merisse
broddeltante
pi_20549693
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Dan nog blijft het feit bestaan, dat dit topic daar niet voor bedoeld is. Mensen die zich hier melden, hebben die beslissing dat ze kinderen willen (terecht of onterecht, wie ben ik om daar over te oordelen) al genomen en willen graag de onzekerheid en soms verdriet kunnen delen die met deze beslissing gepaard gaat.
Eens miss_sly
Dat is hetgeen ik hier op OUD altijd zo gewaardeerd heb dat mensen je in je waarde laten.

B.t.w. daarom heb ik mijn icoontje ook weer teruggewijzigd. Het voelde te "kwetsbaar", mijn eigen kop voor al mijn posts want het blijft toch een openbaar forum en God knows dat er hier hele legers puberknulletjes met de botte bijl rondrazen.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20549704
Och Merisse toch.
Is dat de rede.
Geeft dikke knuffel...
  Redactie Frontpage zondag 11 juli 2004 @ 14:25:35 #60
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_20550527
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zo te horen ben jij overtuigd VVD-er, dus dat zegt alweer genoeg...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 11 juli 2004 @ 14:33:34 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20550653
quote:
Op zondag 11 juli 2004 14:25 schreef Djeez het volgende:

[..]

Zo te horen ben jij overtuigd VVD-er, dus dat zegt alweer genoeg...
En jij woont in Drenthe, dat zegt mij genoeg
  Moderator zondag 11 juli 2004 @ 14:35:16 #62
5428 crew  miss_sly
pi_20550680
euhm...kunnen jullie alsjeblieft ergens anders heen gaan? Djeez, jouw opmerking slaat nergens op in dit topic, dus svp naar politiek ofzo....hier maakt het echt helemaal niets uit wie wat stemt.
  zondag 11 juli 2004 @ 14:36:28 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20550698
quote:
Op zondag 11 juli 2004 14:35 schreef miss_sly het volgende:
euhm...kunnen jullie alsjeblieft ergens anders heen gaan? Djeez, jouw opmerking slaat nergens op in dit topic, dus svp naar politiek ofzo....hier maakt het echt helemaal niets uit wie wat stemt.
Ben al weg

Maar kon het niet nalaten ff te replyen..sowwy
  Moderator zondag 11 juli 2004 @ 14:39:07 #64
5428 crew  miss_sly
pi_20550742
quote:
Op zondag 11 juli 2004 14:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ben al weg

Maar kon het niet nalaten ff te replyen..sowwy
misschien logisch, maar zo blijven jullie dadelijk bezig, en dat werkt niet! doe maar een topic openen, ik kom wel
  zondag 11 juli 2004 @ 14:58:38 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20551072
Done
  zondag 11 juli 2004 @ 15:01:41 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20551152
ach wat gezellig toch weer.

Ingrid, trek je niets van vivi aan, wat ze hier komt doen snap ik toch al niet.
Ik ben 23 en mijn vriend 25, wij zijn nu ook bezig zwanger te worden wat voor veel mensen al veels te jong is, gelukkig trek ik me niets van die mensen aan en weet zelf wel wat we aankunnen en wat niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20551199
quote:
Op zondag 11 juli 2004 11:53 schreef jolene het volgende:
Een goedemorgen

Ingrid, ik heb jou nie bij de aankomende week gezet.
We wachten van jou gewoon af.
FF vraagje: tijdens jou pil gebruik.
Had je toen altijd wel bloedafscheiding in je stopweek.
Mijn afscheiding is nog steeds donkerbruin. Tijdens de pil stopweek werd ik altijd echt ongi. Dus met bloed. Meestal had ik 2 of 3 dagen van tevoren bruine afscheiding en daarna brak het door en werd het bloed. Ik hoop maar dat dit normaal is en dat mijn lichaam veel tijd nodig heeft om op gang te komen.
pi_20551373
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:01 schreef snakelady het volgende:
ach wat gezellig toch weer.

Ik ben 23 en mijn vriend 25, wij zijn nu ook bezig zwanger te worden wat voor veel mensen al veels te jong is, gelukkig trek ik me niets van die mensen aan en weet zelf wel wat we aankunnen en wat niet.
Ik wilde nog verder reageren, maar dat doe ik toch maar niet, krijg ik alleen maar ruzie mee. En dan word het een wellus nietus spelletje. Ik trek me zeker niks van Vivi aan, die denkt dat ze heel wat is. Een vriendin van mij is zwanger geraakt dmv antibiotica gebruik terwijl ze aan de pil was, ongepland dus. Ze is een jaar jonger dan mij en haar vriend is geloof ik 23. Bij hun gaat alles goed en hun zoontje komt echt niks tekort.
Ik weet heus wel dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is, maar ik weet zeker dat we het wel aankunnen samen.
  zondag 11 juli 2004 @ 15:13:58 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20551405
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:01 schreef snakelady het volgende:

I
En ik snap niet waar dat op slaat Ook mensen zonder dikke buik of baarmoederjeuk (TM Vivi ) zijn hier welkom is ons verteld. Dat ze nou toevallig iets zegt waar je het niet mee eens bent is wat anders. Maar dan nog is er niks op tegen dat ze "hier wat komt doen".
pi_20551484
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef Vivi het volgende:

Ten 3e is het niet mijn bedoeling om te trollen, maar nav de topics van Ingrid, waarin ze behoorlijk wereldvreemd en zeer onzeker en onstabiel op mij overkomt vraag ik mij idd af of zij nu wel zo "klaar" is om zelf een kind te begeleiden.

Ik ben er zelf voor om mensen eerst eens een psychologische test af te nemen om te kijken of ze wel over genoeg basislevenskennis beschikken voordat ze maar beginnen te fokken.

En Nikky, jou vind ik ook maar een halfgare muts dus wat dat betreft hecht ik niet echt veel waarde aam jouw oordeel over Ingrids geschiktheid als ouder.
Hoezo 'wereldvreemd en zeer onzeker en onstabiel' ?

Dat van die psychologische test vind ik dikke onzin. Dus als je ongepland zwanger word (buiten je schuld om) moet je volgens jou eerst een psychologische test doen om te kijken of je het kindje mag houden?

En laat Nikky met rust zeg! Je voelt je zeker wel heel wat om al deze dingen over ons te zeggen. Stoer hoor.

Hier hou ik het bij
  zondag 11 juli 2004 @ 15:53:05 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20552138
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

En ik snap niet waar dat op slaat Ook mensen zonder dikke buik of baarmoederjeuk (TM Vivi ) zijn hier welkom is ons verteld. Dat ze nou toevallig iets zegt waar je het niet mee eens bent is wat anders. Maar dan nog is er niks op tegen dat ze "hier wat komt doen".
Ze komt hier puur en alleen om Ingrid aan te vallen, in mijn ogen heb je hier dan niks te zoeken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 11 juli 2004 @ 15:57:49 #72
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20552238
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze komt hier puur en alleen om Ingrid aan te vallen, in mijn ogen heb je hier dan niks te zoeken.
En in mijn ogen heeft ze hier net zoveel te zoeken als degenen waar je het wel mee eens bent...
  zondag 11 juli 2004 @ 16:05:39 #73
98247 justy_the_chipmunk
pi_20552426
hallo iedereen!

jemig zit er ook hier weer een of andere snuiter die even denkt te kunnen zeggen wie er wel en niet klaar voor is getverderiie!!
mag je als " volwassene" dan geen kindse buien hebben en hoe kun je dat bepalen aan de hand van een post??? denk t niet, trouwens ik vind het wel een goede eigenschap als je nog wat kinds in je hebt kun je lekker dollen met je kind en alles wat los laten waarom altijd serieus?
denk dat de meesten het hier al wel moeilijk genoeg hebben.
een miskraam of geen kids kunnen krijgen is zeker niet iets waar je nu echt emotioneel meteen sterk van word! misschien wat stom om te zeggen weet ook niet of het zo is hoor vivi, maar als je hier in dit topic post, dan kun je beter wat zoeken waar je post in thuishoort en dat is zeker niet hier!!! sorry maar het kwetst mij ook dat je iemand zo de grond in kan trappen. wie is hier nu kinds??!!!

ingrid: je bent een super meid echt waar en ik vind je juistgrappig overkomen,alsof ik altijd zo volwassen ben...

alle anderen:
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:09:31 #74
16000 nikky
pi_20552519
zullen we het maar afkappen mensen?

het heeft geen nut om erover door te gaan

nou hup zwanger worden jullie
  zondag 11 juli 2004 @ 16:15:54 #75
98247 justy_the_chipmunk
pi_20552650
grinnik: ja goed plan kom op mannen en vrouwen: actie het is tenslotte een erg saaie zondag..:?

sterkte mensjes!!! (en succes)
  zondag 11 juli 2004 @ 16:18:57 #76
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20552709
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Spindizzy, in een ander topic schreef je dit:
**In het kort mijn voorgeschiedenis: Al van kinds af aan wilde ik een groot gezin. Negen jaar geleden (op mijn 21ste) gestopt met de pil. Na 7 jaar niet zwanger worden in februari 2002 de adoptieformulieren op de post gedaan. Sinds ongeveer een maand staan we op de wachtlijst voor ons eerste adoptiekind (uit Suriname). Het kan nog wel 5 jaar duren voor we ons eerste kindje mogen ophalen.**

Dan snap ik niet waarom je om een woord als baarmoederjeuk moet lachen. Ik vind het een negatief geladen woord, maar dit terzijde.

Tuurlijk, iedereen mag hier komen, daar gaat het denk ik ook niet om, en of je het met elkaar eens bent ook niet. Het gaat erom dat Vivi zich schijnbaar geroepen voelde om zich beledigend tegenover iemand uit te laten, iemand die ze niet persoonlijk kent. In een topic als dit had ze dat beter anders kunnen formuleren denk ik.
  zondag 11 juli 2004 @ 16:21:44 #77
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20552744
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:18 schreef LittleWoodstock het volgende:

Dan snap ik niet waarom je om een woord als baarmoederjeuk moet lachen. Ik vind het een negatief geladen woord, maar dit terzijde.
Ik niet...Ik vind het net zo'n grappige uitdrukking als "rammelende eierstokken"en "broeds zijn". Ik snap totaal niet wat mijn voorgeschiedenis ermee te maken heeft? Omdat ik geen kinderen kan krijgen moet ik zielig in een hoekje gaan zitten en in huilen uitbarsten als iemand een niet gangbare uitdrukking gebruikt voor graag kinderen willen? Nee, zo ben ik niet.
  zondag 11 juli 2004 @ 16:23:52 #78
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20552790
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef nikky het volgende:

Lijkt me een goed idee!

(want tjongejonge, even een paar nare posts en heel ons topic is verstoord en dat is niet de bedoeling. Elkaar laten weten wat we vinden is prima, maar laten we dat dan wel met een beetje respect doen graag)

Over tot de orde van de dag: zwanger worden.

LW

Voor wie door wil discussieren heeft Vivi zelf een topic geopend in R&P....
  zondag 11 juli 2004 @ 16:25:44 #79
83461 Kylee
Nou en ?
pi_20552822
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

. Het stoort mij als vast lurker ook erg ik ben het volledig met Vivi eens. . Vivi heeft haar mond open gedaan geweldig dat ze dat kán en gedaan heeft. Toppie Vivi .

[ Bericht 0% gewijzigd door Kylee op 11-07-2004 16:34:24 ]
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_20552843
ben 't met spindizzy eens hoor. en het 'wanneer ben je aan kinderen toe'-onderwerp vind ik ook erg interessant. maar dat kan inmiddels ook in de andere 2 topics die daarover gaan. (1 hier, 1 in R&P).
  zondag 11 juli 2004 @ 16:28:03 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20552876
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:25 schreef Kylee het volgende:

[..]

. Het stoort mij als vast lurker ook erg ik ben het voledig met Vivi eens. . Vivi heeft haar mond open gedaan geweldig dat ze dat kán en gedaan heeft. Toppie Vivi .
vivi had het op zijn minst iets vriendelijker kunnen brengen, ik ben het met sommige dingen ook eens van vivi zoals je in het ander topic kan lezen.
Het gaat er niet om aan welke kant ik sta aangezien ik niet aan een kant sta.
Het gaat er om dat iemand hier op een niet al te subtiele wijze wordt aangevallen.
  zondag 11 juli 2004 @ 16:30:06 #82
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20552906
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik niet...Ik vind het net zo'n grappige uitdrukking als "rammelende eierstokken"en "broeds zijn". Ik snap totaal niet wat mijn voorgeschiedenis ermee te maken heeft? Omdat ik geen kinderen kan krijgen moet ik zielig in een hoekje gaan zitten en in huilen uitbarsten als iemand een niet gangbare uitdrukking gebruikt voor graag kinderen willen? Nee, zo ben ik niet.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet! Het siert je dat je niet zo bent. Ik nam ook niet aan dat je zo was...met of zonder de voorgeschiedenis.
Ik verschil alleen van mening met je in dat opzicht, ik vind het in dit topic gewoon niet zo gepast.
Een ander gebruikt dit soort uitdrukkingen ms wel juist, om te relativeren, maar zo ben ik weer niet.

Betse Spindizzy, het is niet de bedoeling om je te beledigen of iets dergelijks. Als dat toch het geval is mijn welgemeende excuses. Zullen we weer verder gaan met de leuke dingen des levens?
Heb je al nieuws uit Suriname bijvoorbeeld?
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:31:10 #83
16000 nikky
pi_20552922
******************************streep****************************

afgelopen nu

volgende post hierover worden verwijderd
  zondag 11 juli 2004 @ 16:35:49 #84
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553016
nou kylee als het je dan zo stoort net als alle andere lurkers dan lurk je toch niet meer mee??!
en omdat jij en nog een andere het hier niet ok vinden en zich storen moet dust alles maar draaien om de mening van jullie? toppie hoor!8)7
heb ook effe wat dingen gelezen, kan ik ook gaan zeggen dat ze zelf niet stabiel is, zonder haar te kennen en afgaande op haar posts maar dat doe ik niet.

respect voor ieder zijn mening hoor maar kijk wel even goed waar je hem plaatst. degenen die hier zijn, voelen zich hier veilig en op hun plek en dat moet wel zo blijven als ik mein een topic niet kan vinden post ik niets en ga ik verder kijken.

meiden: k hou erover op vind het niet nodig om hier nog langer op in te gaan jullie zijn er klaar voor en zonder test oid want wat maakt dat nu uit, alsof dat alles zegt? je bent met een kind krijgen of hebben niet zeker van je geschiktheid, als ouder, die titel moet je verdienen en het is maar net hoe je je er zelf voor inzet.
wat ik belangrijk vind is dat mn kind in liefde opgroeit in een geschikte omgeving en dat het zichzelf kan zijn en normen enwaarden leert kennen en belangrijkste daarvan is: respect!!!dat is voor iedereen anders, lijkt mij zo.

en trouwens zelfs als je er nu met je partner achterstaat, kan dat na een paar jaar ook anders zijn.
maar om dan geen kinderen te nemen vind ik niet reeel!

Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:38:03 #85
16000 nikky
pi_20553059
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

*kuch*
  zondag 11 juli 2004 @ 16:38:45 #86
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553075
(hoezo die kuch??)
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:40:18 #87
16000 nikky
pi_20553100
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:38 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
(hoezo die kuch??)
zie de post boven je vorige post

als jullie er graag verder over willen discussiëren doe dat dan ff in het fb topic van ouders. anders sneeuwd dit topic zo onder
pi_20553136
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef nikky het volgende:

Dat vind ik een heel goed idee!

Denken jullie dat ik dit bruine (als ik niet echt ongi word) weer als ongi moet rekenen? Dan moet ik dus vanaf gisteren gaan rekenen voor mij eisprong.
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:43:33 #89
16000 nikky
pi_20553164
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dat vind ik een heel goed idee!

Denken jullie dat ik dit bruine (als ik niet echt ongo word) weer als ongi moet rekenen? Dan moet ik dus vanaf gisteren gaan rekenen voor mij eisprong.
zou ik wel doen

misschien dat je ( hoe zeg je dat? ) niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaakt... dat is toch in feite ongesteldheid? dat dat word afgebroken? en dat je daardoor niet zo giga ongi wordt
pi_20553283
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:43 schreef nikky het volgende:

[..]

zou ik wel doen

misschien dat je ( hoe zeg je dat? ) niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaakt... dat is toch in feite ongesteldheid? dat dat word afgebroken? en dat je daardoor niet zo giga ongi wordt
Hmm, dat zou best kunnen. Als het de volgende keer ook zo is, vraag ik het weleens aan de dokter.
pi_20553787
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:05 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

ingrid: je bent een super meid echt waar en ik vind je juistgrappig overkomen,alsof ik altijd zo volwassen ben...
Dank je! Op bepaalde gebieden ben ik onzeker, maar wat betreft dit niet!
Alles goed verder? Ik heb nu wel vervelende buikkrampjes, dus miischien word ik nu 'echt' ongesteld.
  zondag 11 juli 2004 @ 17:18:40 #92
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553826
nikky: ja dat had ik gelezen echter ik was mn post aan het typen en pas na plaatsing las ik wat jij had gepost...sorrrry......
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 17:21:11 #93
16000 nikky
pi_20553870
quote:
Op zondag 11 juli 2004 17:18 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
nikky: ja dat had ik gelezen echter ik was mn post aan het typen en pas na plaatsing las ik wat jij had gepost...sorrrry......
ja dat dacht ik al aan de lengte van je post te zien daarom heb ik hem ook niet weggehaald

maar goed.. als mensen er nog over door willen gaan mag dat in het fb topic van ouders

dan zien we hier weer rooie duivels en hopelijk wat tweede treepjes

waar is iedereen trouwens? het is hier normaal gesproken veel drukker
  zondag 11 juli 2004 @ 17:25:47 #94
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553954
ingrid: ehm alsof iedereen altijd zo zeker van zichzelf is
ik tenminste niet zeker niet na alles wat er de laatste maanden gebeurt is maar ok dat maakt je niet minder als mens vind ik je leert er alleen maar van!
(al denken anderen er soms anders over)

en hoe het met mij gaat? ja t gaat wel erg moe en veel huilen en af en toe wat heibel met vriend maar het begint hem eindelijk te dagen dat het echt de hormonen enhet verdriet zijn die me zo " vervelend" maken op zijn tijd...das wel fijn dus...

en die buikkrampjes: kruip lekker op de bank met een warme kruik ofzo, en ja hoop t voor je misschien niet leuk maar maar ja...wel nodig.
( kweet niet goed hoe ik onder woorden moest brengen wak wou zeggen sorry als tverkeerd overkomt!!!)

xanthe, githa merisse en slaapmeisje: alles ok??
hoop het wel en met de rest ook natuurlijk!!!
  zondag 11 juli 2004 @ 17:27:11 #95
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553988
dankje!!! en geen idee waar iedereen is misschien aanhet bijkomen??!!
pi_20554288
quote:
Op zondag 11 juli 2004 17:25 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: ehm alsof iedereen altijd zo zeker van zichzelf is
ik tenminste niet zeker niet na alles wat er de laatste maanden gebeurt is maar ok dat maakt je niet minder als mens vind ik je leert er alleen maar van!
(al denken anderen er soms anders over)

en hoe het met mij gaat? ja t gaat wel erg moe en veel huilen en af en toe wat heibel met vriend maar het begint hem eindelijk te dagen dat het echt de hormonen enhet verdriet zijn die me zo " vervelend" maken op zijn tijd...das wel fijn dus...

en die buikkrampjes: kruip lekker op de bank met een warme kruik ofzo, en ja hoop t voor je misschien niet leuk maar maar ja...wel nodig.
( kweet niet goed hoe ik onder woorden moest brengen wak wou zeggen sorry als tverkeerd overkomt!!!)

xanthe, githa merisse en slaapmeisje: alles ok??
hoop het wel en met de rest ook natuurlijk!!!
Ik snap wat je bedoelt. Het bruine word steeds meer, dus ik denk dat alles nu op gang komt en hopelijk ben ik volgende maand zwanger of gewoon ongi.
pi_20554511
Ja hoor alles nog steeds ok hier...
pi_20556260
godver hak een heel verhaal geschreven.. drukte ik op invoeren (De pagina kan niet worden weergegeven.) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

nog maar ff over nieuw dan

Disney was echt SUPERGAAF, heb het echt naar mijn zin gehad. alleen zat het me de ochtend van vertrek niet echt mee. ik had een tas klaargezet met eten drinken, snoepjes en nog wat andere lekkere dingen.. bij breda wilde ik wat drinken.. is die tas er niet dus ik helemaal kwaad waarom ik zo stom kan zijn dat ik m was vergeten, en ergste nog is dat muh vriend zich geloofde te herinneren dat ik m wel mee naar buiten had genomen .. dus ik maar naar een pomp rijden om dan maar weer dingen te halen.. WAT DOE IK.. rij ik de verkeerde kant waar vrachtwagens tanken.. HOE STOM KEN JE ZIJN... dus keren was onmogelijk.. en lag ook zo'n lekkere hoge stoep .. ben dus maar kwaad uit de auto gestapt en heb muh vriend maar latuh rijden.. want ik had het wel ff gehad.. alles ging al mis met mij.

ik vond het een onwijs leuk hotel.. ik houd wel beetje van western achtig stijl en superleuke lamp op de kast. zo'n cowboy laars echt grappig.
we zijn meteen het park ingegaan.. en wat heb je daar lekkere cheeseburgers zeg in disney studio's plein .. haha wil meteen geen mac donalds eten.. we hebben dus lekker 2 dagen genoten van het park.. ik sta nog met mickey en pluto op de foto haha wat een schatjuh's zijn het.. pluto wilde me nie meer loslatuh hahaha

en we zijn gister om half 11 trug gereden.. duurde alleen wat langer dan verwacht aangezien de borden daaro zo lekker zijn aangegeven de helft waren niet verlicht.. dus we kwamen rond half 5 thuis..
vandaag lekker uitgeslapen hihihihi.. (ohja en die tas stond gelukkig binnen, dus die zijn we nie kwijt thank god)

ohja en heb nog geen ... ach jah was te verwachten.

verder heb ik nog niet veel bijgelezen hiero.. zag wel een discussie wat een gezeur zeg

Slaapmeisje wat een muts .. pff had een mooie voor mij geweest.. ik hoop dat het snel augustus word ... ennuh hoop dat je je inmiddels alweer iets beter voel na die nare dagen... knuffel voor joe..

ik ga nu ff eten meiden.. spreek jullie laters.. iedereen een BIG HUG...

dikke knuf en kus van shir
pi_20559220
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef Girly het volgende:
godver hak een heel verhaal geschreven.. drukte ik op invoeren (De pagina kan niet worden weergegeven.) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

nog maar ff over nieuw dan

Disney was echt SUPERGAAF, heb het echt naar mijn zin gehad. alleen zat het me de ochtend van vertrek niet echt mee. ik had een tas klaargezet met eten drinken, snoepjes en nog wat andere lekkere dingen.. bij breda wilde ik wat drinken.. is die tas er niet dus ik helemaal kwaad waarom ik zo stom kan zijn dat ik m was vergeten, en ergste nog is dat muh vriend zich geloofde te herinneren dat ik m wel mee naar buiten had genomen .. dus ik maar naar een pomp rijden om dan maar weer dingen te halen.. WAT DOE IK.. rij ik de verkeerde kant waar vrachtwagens tanken.. HOE STOM KEN JE ZIJN... dus keren was onmogelijk.. en lag ook zo'n lekkere hoge stoep .. ben dus maar kwaad uit de auto gestapt en heb muh vriend maar latuh rijden.. want ik had het wel ff gehad.. alles ging al mis met mij.

ik vond het een onwijs leuk hotel.. ik houd wel beetje van western achtig stijl en superleuke lamp op de kast. zo'n cowboy laars echt grappig.
we zijn meteen het park ingegaan.. en wat heb je daar lekkere cheeseburgers zeg in disney studio's plein .. haha wil meteen geen mac donalds eten.. we hebben dus lekker 2 dagen genoten van het park.. ik sta nog met mickey en pluto op de foto haha wat een schatjuh's zijn het.. pluto wilde me nie meer loslatuh hahaha

en we zijn gister om half 11 trug gereden.. duurde alleen wat langer dan verwacht aangezien de borden daaro zo lekker zijn aangegeven de helft waren niet verlicht.. dus we kwamen rond half 5 thuis..
vandaag lekker uitgeslapen hihihihi.. (ohja en die tas stond gelukkig binnen, dus die zijn we nie kwijt thank god)

ohja en heb nog geen ... ach jah was te verwachten.

verder heb ik nog niet veel bijgelezen hiero.. zag wel een discussie wat een gezeur zeg

Slaapmeisje wat een muts .. pff had een mooie voor mij geweest.. ik hoop dat het snel augustus word ... ennuh hoop dat je je inmiddels alweer iets beter voel na die nare dagen... knuffel voor joe..

ik ga nu ff eten meiden.. spreek jullie laters.. iedereen een BIG HUG...

dikke knuf en kus van shir
Leuk om te lezen dat je hebt genoten in Disney. Ik ben er zelf ook eens geweest een paar jaar geleden, vond het ook errug leuk!
Jammer dat je nog geen hebt.

Groetjes Ingrid
pi_20560328
LW, je bent lief! (de andere dames natuurlijk ook hoor!!!)
  zondag 11 juli 2004 @ 22:20:43 #101
1087 Merisse
broddeltante
pi_20560473
LW = lief ja
Shir, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Disney maar jammer dat je nog niet ongi bent
*krab tegen jeuk*
  zondag 11 juli 2004 @ 22:23:41 #102
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20560550
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:15 schreef Ingrid19 het volgende:
LW, je bent lief! (de andere dames natuurlijk ook hoor!!!)
Dank je... Tja, om zomaar iemand dom te noemen, dat schiet me soms een beetje verkeerd. Die Vivi weet gewoon niet waar ze het over heeft. Ik snap haar standpunt wel, maar ze had niet op jou en Djeez hoeven vitten mijns inziens.
Laten we er verder maar over ophouden, want op deze manier blijven wij erover doorgaan en lacht zij in haar vuistje over het door haar gecreeerde sneeuwbaleffect.

*******************************Streep Eronder***************************************

Zo, hoe is het verder met je? Wil dat bruine al wat meer doorzetten?
  zondag 11 juli 2004 @ 22:26:15 #103
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20560626
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:20 schreef Merisse het volgende:
LW = lief ja
Shir, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Disney maar jammer dat je nog niet ongi bent
*krab tegen jeuk*
Hihi, zo lijkt het wel een wiskundige formule! Jij bent ook lief, bella Merisse! Wat gaaf dat je laatst naar Italie bent geweest...zo'n opera lijkt me geweldig!

*krab tegen jeuk*....???... Ik heb zo'n lang krabhandje hier...Lenen?
  zondag 11 juli 2004 @ 22:29:41 #104
1087 Merisse
broddeltante
pi_20560715
LOL ja, heb beetje jeuk van de ongi
sorry, ben een beetje kinderachtig nu geloof ik
________________________streep eronder__________________________
  zondag 11 juli 2004 @ 22:32:00 #105
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20560774
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:29 schreef Merisse het volgende:
pi_20561035
ingrid19 en merisse THANX ... en over de ongi.. 14 juli zullen we meer weten
pi_20561065
quote:

Mijn bruine spul is nog steeds donkerbruin en veel, niks veranderd.
pi_20561066
quote:

pi_20561067
quote:

pi_20561097
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:43 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

in een spam bui ????

hahah
pi_20561123
huh?3x hetzelfde?!? weird!
pi_20561152
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:44 schreef Girly het volgende:

[..]

in een spam bui ????

hahah
Ja, weet ik zeker dat je het leest!
pi_20561165
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:45 schreef Ingrid19 het volgende:
huh?3x hetzelfde?!? weird!
hmm jah en allemaal op zelfde tijd.. fok doet raar
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ja, weet ik zeker dat je het leest!
haha don't worry

trouwens LW hoest met jouw??
  zondag 11 juli 2004 @ 22:47:51 #114
98247 justy_the_chipmunk
pi_20561187
zo nou eindelijk is het hier weer normaal ben nog effe in t andere beruchte topic gaan kijken maar ga er geen woord meer aan vuil maken
meiden hoe gaat het hier, en is er al weer wat van slaapmeisje gehoord?
ingrid: komt wel goed joh,

ik zit nu zelf weer met een leuk probleem grommmm

voor de rest: fijne avond nog ik ga mn bedje opzoeken en mn vriendje...:Y
pi_20561247
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:47 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
zo nou eindelijk is het hier weer normaal ben nog effe in t andere beruchte topic gaan kijken maar ga er geen woord meer aan vuil maken
meiden hoe gaat het hier, en is er al weer wat van slaapmeisje gehoord?
ingrid: komt wel goed joh,

ik zit nu zelf weer met een leuk probleem grommmm

voor de rest: fijne avond nog ik ga mn bedje opzoeken en mn vriendje...:Y
zo volgens mij ben jij ook best een pittige tante of nie??? hahaha slaap lekker
ps: ik lees die tekst onder je naam en ik heb meteen dat deuntjuh in muh hoofd
pi_20562996
Hahahaha....krijgen we nu allemaal spontaan jeuk,hihihihi
Sorry hoor,maar wat een gezeik.Lurk dan niet en hou je klep.
Affijn,ik ga maandag...euh,das morgen dus al,heel braaf de gyn maar bellen en dan hoop ik,dat ik in sept.nog terrecht kan,heb geen idee of ze een wachtlijst hebben.Maar dat hoor ik dan wel weer.
Ik wil zeker weten ,dat al het nodige is onderzocht en dan hoor ik van de gyn wel,wat er wel of niet kan gebeuren en wanneer het echt dokteren word en of ik dan nog wel doorga of niet.
Ik laat t wel weten morgen,ok?
Voor nu,lekker slapen
Groetjes,Minoes
pi_20563447
Hahaha Girly!
Sorry lag meteen in een deuk toen je het had over die onverlichte wegen in Frankrijk.
Had ik je wel kunnen vertellen
Wij zijn vorig jaar naar de tante (en haar vriend) van mijn vriend geweest in Frankrijk die wonen daar in een boerderij in de middle of nowhere.
De terug reis was een ramp!
Donkere wegen en veel dieren op de weg

Ben blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.
En is die tas met drinken enzo nog boven water gekomen?
pi_20563669
Wat denken jullie, zal ik deze bruine afscheiding als ongi rekenen? Het is wel veel en donkerbruin en ik heb de typische 'ongikrampjes'. Anders had ik morgen mijn nod. Of zal ik de ha eerst f bellen en vragen wat ze ervan denkt?

Ik ga nu eerst maar naar bedje toe, moet de komende 3 weken ook op maandag en vrijdag werken, dus moet ik wel een beetje toonbaar zijn.
  maandag 12 juli 2004 @ 00:46:53 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20564398
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door nikky op 12-07-2004 00:53:21 ]
  maandag 12 juli 2004 @ 00:49:02 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20564449
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door nikky op 12-07-2004 00:53:29 ]
  Milf maandag 12 juli 2004 @ 00:52:03 #121
16000 nikky
pi_20564498
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:49 schreef Vivi het volgende:
knip
ander topic dus
  maandag 12 juli 2004 @ 00:54:34 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20564554
knip

[ Bericht 98% gewijzigd door nikky op 12-07-2004 00:56:10 ]
  Milf maandag 12 juli 2004 @ 00:55:58 #123
16000 nikky
pi_20564588
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

knip
dan ga je maar lekker verder in het feedback topic van ouders...

maar niet in dit topic
pi_20566635
Girly, fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Ik wil je voor woensdag alvast succes wensen.

LW, jij donderdag veel succes zal aan je denken
pi_20571141
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:47 schreef minoes1967 het volgende:
Hahahaha....krijgen we nu allemaal spontaan jeuk,hihihihi
Sorry hoor,maar wat een gezeik.Lurk dan niet en hou je klep.
Affijn,ik ga maandag...euh,das morgen dus al,heel braaf de gyn maar bellen en dan hoop ik,dat ik in sept.nog terrecht kan,heb geen idee of ze een wachtlijst hebben.Maar dat hoor ik dan wel weer.
Ik wil zeker weten ,dat al het nodige is onderzocht en dan hoor ik van de gyn wel,wat er wel of niet kan gebeuren en wanneer het echt dokteren word en of ik dan nog wel doorga of niet.
Ik laat t wel weten morgen,ok?
Voor nu,lekker slapen
Groetjes,Minoes
Ik hoop dat je snel terecht kan minoes ik duim voor je
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha Girly!
Sorry lag meteen in een deuk toen je het had over die onverlichte wegen in Frankrijk.
Had ik je wel kunnen vertellen
Wij zijn vorig jaar naar de tante (en haar vriend) van mijn vriend geweest in Frankrijk die wonen daar in een boerderij in de middle of nowhere.
De terug reis was een ramp!
Donkere wegen en veel dieren op de weg

Ben blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.
En is die tas met drinken enzo nog boven water gekomen?
jah pff maar vooral ook de borden waren onverlicht.. dus af en toe verkeerde afslagen genomen.. echt diep triest.. maar jah we zijn weer trug en das het belangrijkste... ohja en van die tas?? hahaha ja ja die was er nog die had ik binnen latuh staan gelukkig

trouwens hoe gaat met jouw?? wanneer krijg je weer echo enzo?? die ene van je was ook zo mooi
quote:
Op maandag 12 juli 2004 08:18 schreef jolene het volgende:
Girly, fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Ik wil je voor woensdag alvast succes wensen.

thanxxx hoe ist met jouw eigenlijk?? je was toch bezig met tempen???
pi_20571197
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat denken jullie, zal ik deze bruine afscheiding als ongi rekenen? Het is wel veel en donkerbruin en ik heb de typische 'ongikrampjes'. Anders had ik morgen mijn nod. Of zal ik de ha eerst f bellen en vragen wat ze ervan denkt?

Ik ga nu eerst maar naar bedje toe, moet de komende 3 weken ook op maandag en vrijdag werken, dus moet ik wel een beetje toonbaar zijn.
ik vind moeilijk om te zeggen... ik denk als je het zeker wilt weten beter ff kan bellen.. stertke
  maandag 12 juli 2004 @ 13:14:08 #127
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20571275
Girly Dat is niet wat ik had verwacht! Ik had de echt jou kant opgestuurt!
Donders!
ben wel blij te horen dat je het leuk hebt gehad

* Beaker3 poging 2, TADAAAAAA --> voor jou

Ik heb die sollicitatie gehad en ik hoor aan het einde van de week of ik wel of niet geschikt ben voor dat team wat ik echt een nadeel vind is dat ik in Maassluis kom te werken en dat je ook nachtdiensten moet draaien Ik ga daar dus heel goed over nadenken en dan zien we wel hoe het af gaat lopen

Knuffel aan iedereen
pi_20571418
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:14 schreef Beaker3 het volgende:
Girly Dat is niet wat ik had verwacht! Ik had de echt jou kant opgestuurt!
Donders!
ben wel blij te horen dat je het leuk hebt gehad

* Girly poging 2, TADAAAAAA --> voor jou

Ik heb die sollicitatie gehad en ik hoor aan het einde van de week of ik wel of niet geschikt ben voor dat team wat ik echt een nadeel vind is dat ik in Maassluis kom te werken en dat je ook nachtdiensten moet draaien Ik ga daar dus heel goed over nadenken en dan zien we wel hoe het af gaat lopen

Knuffel aan iedereen
ik dacht ook weleens aan wat je zei.. dat je weleens gelijk zou kunnen hebben omdat ik toch best vaak krampjes had waarvan ik dacht eeeej beaker zou best eens gelijk kunnen hebben... maar toch kwam het weer niet

nu maar hopen dat je instraling wel werkt

ik duim voor je dat je erdoor komt.... en ik hoop dat je je keuze kan maken wat het beste voor je is ...
pi_20571504
BEAKER.......waar ga je werken dan?In een verzorgingshuis?.Ik werk alleen maar nachtdiensten en vind dat wel prettig,heb je ook geen zeurende collega's om je heen(ik werk dus helemaal alleen).
En is dat ver van je huis af?.
Groetjes,Minoes

*oeps,ben de gyn vergeten te bellen,zo nog ff doen*
pi_20571572
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:23 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER.......waar ga je werken dan?In een verzorgingshuis?.Ik werk alleen maar nachtdiensten en vind dat wel prettig,heb je ook geen zeurende collega's om je heen(ik werk dus helemaal alleen).
En is dat ver van je huis af?.
Groetjes,Minoes

*oeps,ben de gyn vergeten te bellen,zo nog ff doen*
Beaker, ik ben ook benieuwd, wat voor functie het is.
Maar mijn duimen gaan deze week gewoon ff overuren maken
  maandag 12 juli 2004 @ 13:46:36 #131
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20572060
hoi hoi

ik word opgeleid tot teamleidster van een groep verstandelijk en lichamelijk gehandicapten Heel leuk, maar Maasluis is niet echt in de buurt Daarbij komt ook nog dat ik leerling ben en dat ik dus ook op locaties in bijv. Leerdam terecht kan komen! Dat is helemaal niet in de buurt

we wachten het maar gewoon af en dan zien we wel

ehm....weet iemand hoe het met Slaapmeisje is? Tijdens het lurken ben ik haar al ff niet tegen gekomen! Ik heb wel gelezen dat ze op het werk niet meer kan Fokken
pi_20572352
Beaker,

Niks verder meer gehoord van Slaapmeisje.

Gewoon afwachten beaker. Ik zal voor je duimen

Knuffel
  maandag 12 juli 2004 @ 14:14:32 #133
98247 justy_the_chipmunk
pi_20572728
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:49 schreef Girly het volgende:

[..]

zo volgens mij ben jij ook best een pittige tante of nie??? hahaha slaap lekker
ps: ik lees die tekst onder je naam en ik heb meteen dat deuntjuh in muh hoofd
halloooo!!!
haha ik een pittige tante??? neeuh valt wel mee, kan alleen niet goed tegen mensen die zo maar een mening opdringen en dan ook nog terugkomen, en doen alsof zij alles zijn daar word ik best giftig of pittig van ja.
en slaap lekker is niet gelukt veel te draaien en zo en zit weer ergens mee te worstelen..en nee, deze keer niet met vriend!
en dat deuntje: grinnik sorry had er niet eens meer aangedacht dat dat een deuntje was maar nu heb ik hem zelf ook in mn kop..grom

(heb volgens mij weer mn knip en plakuurtje, krijg de smileys niet waar ze moeten! )

en dan nog efkes een vraagje aan degenen die willen antwoorden:
ik slik op advies van de ha de pil (diane35) nu vergeet k hem wel eens te slikken niet expres maar denk er dan niet om, en de vorige keer wasik met pil 4 dagen te laat met ong worden. heb toen ongeveer drie dagen een bloeding gehad maar was voornamelijk donkerbruin met heel klein beetje rood. heb toen geen test gedaan.
en weerbegonnen met pil. echter nu ben ik in vier weken tijd 2,5 kilo aangekomen terwijl ik niet veelmeer eet dan normaal en ook snel misselijk ben en ben zelf soms echt onuitstaanbaar gewoon...:?
en kan geen thee meer verdragen word er heel erg beroerd van, terwijl ik er eerst gek op was
en 's morgens kan ik alleen maar een klein broodje met hagelslag naar binnen werken en de rest is me allemaal te zoet... en ik heb soms echt van die vreetbuien

ik denk dat ik een test moet doen maar durf t niet, omdat ik bang ben dat mn intuitie me weer in de steek laat en ik weer zitten hopen dat het nu wel zo is...snifff wat moe ik nu doen??!!
:'(

slaapmeisje: ben je er alweer??

en bekaer: heb je de gyn al gebeld? ( sorry als het eenverkeerde naam in beetje inwar vandaag )
de rest big huggg
  maandag 12 juli 2004 @ 14:26:05 #134
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20573003
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef Girly het volgende:

trouwens LW hoest met jouw??
Met mij prima hoor! Ik bemerk bij mezelf geen veranderingen mbt cyclus (die er niet is ), dus ik wacht gewoon de bloeduitslag af, en wellicht dat de gyn me medicijnen gaat voorschrijven. Ze had me iig geadviseerd om alvast wat af te vallen. Toeval wil dat ik daar vanaf 1e week juni al mee bezig was: resultaat: 5,2 kg eraf tot nu toe.
Jij hebt woensdag de bloeduitslag nietwaar? Zal voor je duimen meid!!

LW
  maandag 12 juli 2004 @ 14:28:04 #135
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20573050
quote:
Op maandag 12 juli 2004 08:18 schreef jolene het volgende:

Dank je!
Jolene

Hie is het met jou? Hoe gaat het met het niet-roken??
pi_20573409
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

[..]

halloooo!!!
haha ik een pittige tante??? neeuh valt wel mee, kan alleen niet goed tegen mensen die zo maar een mening opdringen en dan ook nog terugkomen, en doen alsof zij alles zijn daar word ik best giftig of pittig van ja.
en slaap lekker is niet gelukt veel te draaien en zo en zit weer ergens mee te worstelen..en nee, deze keer niet met vriend!
en dat deuntje: grinnik sorry had er niet eens meer aangedacht dat dat een deuntje was maar nu heb ik hem zelf ook in mn kop..grom

(heb volgens mij weer mn knip en plakuurtje, krijg de smileys niet waar ze moeten! )

en dan nog efkes een vraagje aan degenen die willen antwoorden:
ik slik op advies van de ha de pil (diane35) nu vergeet k hem wel eens te slikken niet expres maar denk er dan niet om, en de vorige keer wasik met pil 4 dagen te laat met ong worden. heb toen ongeveer drie dagen een bloeding gehad maar was voornamelijk donkerbruin met heel klein beetje rood. heb toen geen test gedaan.
en weerbegonnen met pil. echter nu ben ik in vier weken tijd 2,5 kilo aangekomen terwijl ik niet veelmeer eet dan normaal en ook snel misselijk ben en ben zelf soms echt onuitstaanbaar gewoon...:?
en kan geen thee meer verdragen word er heel erg beroerd van, terwijl ik er eerst gek op was
en 's morgens kan ik alleen maar een klein broodje met hagelslag naar binnen werken en de rest is me allemaal te zoet... en ik heb soms echt van die vreetbuien

ik denk dat ik een test moet doen maar durf t niet, omdat ik bang ben dat mn intuitie me weer in de steek laat en ik weer zitten hopen dat het nu wel zo is...snifff wat moe ik nu doen??!!

slaapmeisje: ben je er alweer??

en bekaer: heb je de gyn al gebeld? ( sorry als het eenverkeerde naam in beetje inwar vandaag )
de rest big huggg
jah ik geef je groot gelijk ik kan ook best giftig worden als ze mensen zomaar aanvallen terwijl ze diegene nie eens kennen..

ff over waarmee je dwars zit... tis misschien heel moeilijk.. maar na een test zul je je beter voelen dan nu denk ik... want nu weet je nie waar je echt aan toe bent.. en dingen opkroppen heeft alleen maar een klote uitwerking.. sterkte meid
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:26 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Met mij prima hoor! Ik bemerk bij mezelf geen veranderingen mbt cyclus (die er niet is ), dus ik wacht gewoon de bloeduitslag af, en wellicht dat de gyn me medicijnen gaat voorschrijven. Ze had me iig geadviseerd om alvast wat af te vallen. Toeval wil dat ik daar vanaf 1e week juni al mee bezig was: resultaat: 5,2 kg eraf tot nu toe.
Jij hebt woensdag de bloeduitslag nietwaar? Zal voor je duimen meid!!

LW
ok das mooio.. houwuh zo super zeg dat het afvallen goed gaat.. keep up the good work...
woensdag om 8 uur heb ik de uitslag... alleen moet dan daar zijn.. vind beetje raar dat ik nie hoef te bellen.. ik zit er zwaar tegenop aan de ene kant.. ben bang voor de uitslag, .... daardoor ga ik ook gekke dingen dromen

droomde vannacht dat ik de uitslag kreeg , maar was beetje vaag.. ze haden echo's gemaakt van mijn eitjes enzo.. en dat ze zagen dat er in alle eitjes gaatjes zaten.. waardoor ik nie zwanger raakte en ongi... hoe bedoel je wazig

maar ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:59:24 #137
98247 justy_the_chipmunk
pi_20573827
hmmz ja dan moet ik toch maar gaan testen denk ik...zucht
vind t alleenzo eng! straks word ik weer bedonderd door mn lijf bah!
pi_20574105
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:59 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
hmmz ja dan moet ik toch maar gaan testen denk ik...zucht
vind t alleenzo eng! straks word ik weer bedonderd door mn lijf bah!
jah maar hoe langer je het uitstelt hoe meer je er mee gaat zitten.... een test is snel gedaan... en ik denk dat het beter voelt als je weet waar je aan toe bent.. nietwaar??

maandag 12 juli 2004 @ 15:14:16 #139
98247 justy_the_chipmunk
pi_20574163
ja vast wel, ben alleen bang dat t nega is en moet ergesn ook wel testen omdak de pil nog slik en de vorige keer ging dat ookmis en bah waarom is het zo ingewikkeld???!!
  maandag 12 juli 2004 @ 16:44:16 #140
1087 Merisse
broddeltante
pi_20576378
LW goed gedaan zeg, al meer dan 5 kilo! en complimenten dat je het zo voor een ander hebt opgenomen

Justy, waar zit je nu in je cyclus? Ben je nu in de stopweek? Anders wacht je de komende ongesteldheid af. Mij lijkt het niet waarschijnlijk dat je zwanger bent. Maar moeilijk hoor. Sterkte meis.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:46:10 #141
1087 Merisse
broddeltante
pi_20576425
Minoes, heb je al gebeld voor een afspraak?

Slaapmeisje, gaat het een beetje met je? Veel liefs
En Hartje, hoe gaat het met jou?
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2004 @ 17:11:57 #142
43556 miss_dynastie
pi_20577078
Dikke voor allemaal, ik ga even bijlezen
  maandag 12 juli 2004 @ 17:13:41 #143
98247 justy_the_chipmunk
pi_20577122
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:44 schreef Merisse het volgende:

Justy, waar zit je nu in je cyclus? Ben je nu in de stopweek? Anders wacht je de komende ongesteldheid af. Mij lijkt het niet waarschijnlijk dat je zwanger bent. Maar moeilijk hoor. Sterkte meis.
ik zit niet in mn stopweek maar heb meerdere keren de pil vergeten met tussenpozen van een dag en wel gemeenschap gehad ik zit nu in de strip van de tweede/derdeweek waarin ik al twee keer ben vergeten en de vorige strip ook al, en vind t raar dat ik toen te laat was en maar kort, ben ook te laat begonnen met pil en volgens de apotheker is de diane niet een pil die bedoeld is voor anticonceptie
en ik heb last van rare dingen, en wat k al eerder typte. ..zucht zit mn lijf me weer te bedonderen of wat???

ps ms nog handig om de kansen te berekenen maar we gebruiken geen extra dingen .
en nee ik ben niet zo een die expres vergeet te slikken dat doe ik niet omdat het niet eerlijk is!

maar hoe gaat t nu met jou merisse voel je je nog steeds rot??? anders een dikke knuf!
pi_20578185
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:13 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

[..]

ik zit niet in mn stopweek maar heb meerdere keren de pil vergeten met tussenpozen van een dag en wel gemeenschap gehad ik zit nu in de strip van de tweede/derdeweek waarin ik al twee keer ben vergeten en de vorige strip ook al, en vind t raar dat ik toen te laat was en maar kort, ben ook te laat begonnen met pil en volgens de apotheker is de diane niet een pil die bedoeld is voor anticonceptie
en ik heb last van rare dingen, en wat k al eerder typte. ..zucht zit mn lijf me weer te bedonderen of wat???

ps ms nog handig om de kansen te berekenen maar we gebruiken geen extra dingen .
en nee ik ben niet zo een die expres vergeet te slikken dat doe ik niet omdat het niet eerlijk is!

maar hoe gaat t nu met jou merisse voel je je nog steeds rot??? anders een dikke knuf!
Hoi

Moeilijk moeilijk. ALs ik jou was, zou ik wel testen, dan weet je het zeker.
Ik dacht dat diana wel voor anticonceptie was.

Iedereen nog bedankt gisteren, dat jullie het 'voor mij opnamen'! Dikke knuffel!!!
pi_20578345
Wat een muts is die VIvi zeg! Ze probeerde vervolg topic te openen. Is gelukkig meteen door Nikky gesloten!!!!
En ze is voor 48 uur gebanned!

Ik heb trouwens nu heel veel bruine afscheidingspul met een minibeetje rood.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ingrid19 op 12-07-2004 18:21:05 (toevoeging) ]
pi_20579173
Dan breekt misschien toch je ongi door ingrid? Hoeveelste cd zit je nu eigenlijk?
pi_20579348
Ik zit op 28 dagen, vanaf de vorige bruine gerekend. (incl vandaag)
pi_20579480
oh dat zou dan wel op tijd zijn toch? Hopen dat je cyclus dan nu iig regelmatig is, dan kan je wat gericht klussen (Iets wat bij mij ontbreekt kennelijk, ik zit sinds mn mk op cd 51 )
pi_20579600
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

Justy, ik had dat ook, maar dan wel toen ik met IUI bezig was. Ik liep gewoon te stuiteren van de hormonen. Kon echt ongelooflijk kwaad worden en heeel erg onredelijk zijn, om niks! En dan een uur later al niet meer weten waar ik me nou zo druk om maakte. Huilen, hysterisch lachen (zo dat je je zelf realiseert dat het nou ook weer niet zo grappig was )
Mijn collega's hebben me meerdere malen heel vreemd aangekeken...
Mijn ventje ging soms met zijn armen over zijn hoofd zitten (zoek dekking); dat was dan wel weer lachwekkend. Hij had goed door dat ik zwaar onder invloed was en dat maakte het een stuk eenvoudiger. Ventje kan het beste buigen voor je op 't moment...(kleine TIP: vooral GEEN tegengas geven). Maarja, als ie het zelf ook effe moeilijk heeft...is het een beetje lastig...blijven praten dan maar he en ook proberen een beetje begrip voor hem te hebben...
Tja, ik vond dat erg vervelend allemaal. Bij een IVF behandeling is het heel anders; dan maak je zelf geen hormonen meer aan (die worden onderdrukt) en dus zijn die extreme stemmingswisselingen er ook niet.

Maareh, misschien heb je hier helemaal niks aan realiseer ik me nu

[ Bericht 9% gewijzigd door katinka op 12-07-2004 19:14:16 ]
  maandag 12 juli 2004 @ 19:17:26 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20579839
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:56 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zit op 28 dagen, vanaf de vorige bruine gerekend. (incl vandaag)
klinkt inderdaad als een normale cyclus, hopenlijk voor jullie kunne jullie nu gerichter zwanger proberen te worden.
  maandag 12 juli 2004 @ 19:20:06 #151
98247 justy_the_chipmunk
pi_20579922
he katinka: heb er wel wat aan hoor gaat beide toch om hormonen lijkt me zo? die door je lijf heen gieren en nu nog steeds...maar ok ik ga nu efkes eten maken en met mn mannetje eten....
iedereen kop op en sterkte en dikke knuf voor iedereen die hetnodig heeft!

k ga trouwens wel testen!
pi_20580865
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

klinkt inderdaad als een normale cyclus, hopenlijk voor jullie kunne jullie nu gerichter zwanger proberen te worden.
Wij hopen het ook

We zullen het wel merken. De vruchtbare dagen etc staan al op de kalender! Als ik niet zwanger ben is mijn nod heel ws in de vakantie. Maar ja, je moet er wat voor hebben toch ?
pi_20580939
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:20 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

Spannend! Wanneer?

Gaat nu maar eens eten, ondanks geen honger...!
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2004 @ 21:37:07 #154
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20583604
Hey meiden, ik ben even weg geweest omdat ik me toch zo´n last had van baarmoederjeuk echt niet meer normaal

Ontzettend bedankt voor alle lieve reacties hier. We missen Pluk nog zo intens dat het pijn doet. Het zal met de tijd wel slijten en we beseffen ook echt wel dat we ons poezekindje niet langer konden laten lijden. Toch blijft het pijn doen als je maar 1 bakje water en 1 bakje brokjes ziet staan of als ons andere kindje om extra aandacht vraagt en op zoek gaat door het hele huis naar zijn maatje :')

Ondertussen ben ik weer een beetje bekomen van ons gesprek bij de fertiliteitsarts. Ik kan er nog steeds niet over uit wat een takkewijf het is, maar ja we hebben haar nodig dus moeten we maar even slikken en weer doorgaan. Zodra ik weer ongesteld (ongi ) ben moet ik weer een nieuwe afspraak maken en dan gaan we voor de 1e IUI. Het zal dus ergens rond 20 augustus zijn dat we voor de eerste poging opgaan. Ben benieuwd, maar durf er niet al teveel op te hopen. Wel zal het de zwemmertjes van Slaapvriendje een aardig eind op weg helpen als ze al halverwege zijn, dus we hebben in ieder geval meer kans dan nu.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:57:49 #155
98247 justy_the_chipmunk
pi_20584078
slaapmeisje: ja is logisch dat je pluk nog mist.
en dan ook nog zon dom ongevoelloos over koment mens erbij hmmz
maar ok. leuk dat sarcasme erin, of lees ik dat nu verkeerd?
vond t welleuk in ieder geval dat je al die woorden zo leuk meeneemt.

heel veel sterkte en fijn om wat van je te lezen!!!

en ingrid: k ga testen zodra de dingen binnen zijn
pi_20584118
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:20 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
he katinka: heb er wel wat aan hoor gaat beide toch om hormonen lijkt me zo? die door je lijf heen gieren en nu nog steeds...maar ok ik ga nu efkes eten maken en met mn mannetje eten....
iedereen kop op en sterkte en dikke knuf voor iedereen die hetnodig heeft!

mooi, wanneer ga je testen??? Morgen?...
Ik zou het ook doen hoor; misschien er niet teveel van verwachten; maar onzekerheid is is ook niks (althans, in mijn ogen...)
pi_20584126
wanneer komen die dingen binnen dan?
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2004 @ 22:26:13 #158
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20584791
Dank je justy, het was inderdaad een beetje plagend bedoeld hoor Ik lees trouwens dat jij een hele spannende dag tegemoet gaat met het testen. Veel succes alvast en ik ben erg benieuwd naar de uitslag!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20584834
Hallo dames.
Heb vanmiddag de ass.van de gyn gebeld en ik heb een afspraak op woensdag 1 sept,om 11:25u.
Ze vroeg of het nog steeds over hetzelfde ging en ik heb kort uitgelegd dat we het nu een jaar zelf moesten proberen en dan moest ik weer een vervolgafspraak maken,als het niet was gelukt.
Dus,dat is best nog wel snel,over 7 weken...mmmm......duurt dus toch nog wel ff....nah jah,niks an te doen.
Ik denk dat ik voor de zekerheid m.o weer ga beginnen met tempen en dan doorga tot 1 sept.,heb ik in ieder geval weer iets achter de hand.En dan mag hij me nu duidelijk laten zien,waar ik die eisprong nu heb en ik zal ook van deze site vertellen en vragen,hoe het komt dat ik bij babybrabbel een verschil in dagen zie,mbt. de eisprong.
Volgens mij zei de gyn vorige keer dag 12/13 en babybrabbel zei dag 8/9.
Afwachten nog ff en we gaan morgen maar weer beginnen met slepen van kussens.
Ow........enne.....ikke ben weer terug,hoor,mag dat ?.

Groetjes,Minoes
  maandag 12 juli 2004 @ 22:46:11 #160
1087 Merisse
broddeltante
pi_20585324
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:27 schreef minoes1967 het volgende:
Groetjes,Minoes
Minoes, gekkie, tuuuuurlijk mag dat. Fijn dat je er weer helemaal bent
Joepie! (= kinderachtig jeukwoord)
pi_20585678
MERISSE....whahaha....kijk uit,anders wor je ook gebanned
Fijn dat ik weer mag komen,hihihi Lijkt me wel weer gezellie en nu ik toch weer heb besloten om naar de gyn te gaan,ben ik er toch weer iets meer mee bezig,dan afgelopen 1,5 maand.....
Mannetje had van de week ook weer gezien dat ik weer zat te ytpen en zei:oh...dat mag niet......maar gaf me een knuf en zei verder niks Tja,hij was degegen,die met kussens begon te slepen
Merisse,wanneer moest jij nu waar naartoe,want dat heb ik een beetje gemist,deed je nu mee aan een ander onderzoek(of moet ik dit ergens anders lezen?)

Groetjes,Minoes
  maandag 12 juli 2004 @ 23:17:01 #162
1087 Merisse
broddeltante
pi_20586074
Minoesjke, ik ga de 23e voor bloedprikken ivm onderzoek naar de oorzaak vd miskramen. Daarvoor mag ik 8 weken niet zwanger geweest zijn vandaar dat het zo'n tijd duurt. Drie weken daarna mag ik komen voor de uitslag. Als ze geen oorzaak vinden kan ik meedoen met een onderzoek naar het nut van bloedverdunners bij meervoudige miskramen. Van de deelnemers aan het onderzoek krijgt 1/3 aspirine en heparine (een trombosespuitje), 1/3 aspirine en 1/3 een placebo voorgeschreven. Maar als het lot mij treft dat ik een poedertje mag gaan slikken waarbij ik dus niet weet of het aspirine is of een placebo kan ik altijd bedanken voor het onderzoek en zelf (kinder)aspirine gaan slikken.

De gynaecoloog was een heel aardig mens (ja, ja, ze bestaan echt!) die mij 50% kans gaf op een goede zwangerschap wat mij erg meeviel gezien mijn leeftijd en voorgeschiedenis. Maar zelf ben ik op dit moment helemaal niet optimistisch wat dat betreft.
pi_20586077
quote:
Hallo

Vanmiddag naar de fertikliniek geweest en eindelijk een gesprek gehad met de arts zelf. Gatverdamme wat een hork was dat zeg. Ze begon meteen dat ik moest afvallen, verder was de uitslag van het bloedonderzoek en de derde zaadtest goed. Het enige probleem is dus mijn baarmoederslijmvlies. Tja, geen verrassing na 3 negatieve samenlevingstests.

Ze vond dat we (na 2 jaar) nog best tot het najaar zelf konden proberen en snapte nou niet waarom we zo een haast hadden. Toen ik vertelde dat ik het nu wel eens tijd vond voor wat hulp omdat het allemaal naar mijn idee al lang genoeg had geduurd werd ik op mijn vingers getikt dat ik niet zo´n houding moest aannemen omdat dat niet helpt Bij gods gratie mogen we dus nu in augustus beginnen aan onze eerste IUI. Dat was op zich natuurlijk goed nieuws al had ik zelf het gevoel dat ik haar nog moest gaan bedanken dat we eindelijk ons sexleven in hun handen mochten leggen. Jezus zeg, alsof we niet liever gewoon zelf binnen de 2 jaar zwanger hadden willen wezen. Maar goed, genoeg over dat botte wijf... dit staat ons de komende tijd te wachten.

2 x IUI zonder hormoonstimulatie
dan een baarmoederfoto of een kijkoperatie
2 x IUI met hormoonstimulatie
en dan zien we wel weer verder of we de moed nog kunnen opbrengen voor IVF of ICSI....

Op zich dus wel wat ik al in mijn hoofd had al was de ontvangst daar op zijn minst gezegd koeltjes. Het sarcasme had ze wat mij betreft achterwege mogen laten. Ik begrijp ook best wel dat ze dagelijks te maken hebben met stellen die graag zwanger willen worden maar waarbij het niet 1,2,3 lukt, maar dan kun je op zijn minst toch een klein beetje meelevend zijn. Als je dat niet meer kunt opbrengen moet je een andere baan zoeken.

P.S. sorry dat ik zo´n tijdje niets van me heb laten horen. Dinsdag het auto ongeluk, woensdag Pluk laten inslapen... het was allemaal een beetje teveel. Nu kom ik er ook nog achter dat ik op mijn werk niet meer op FOK kan dus moet alles in de avonduurtjes. Morgen lees ik wel hoe het met jullie allemaal gaat (hoop goed natuurlijk) nu met mijn mannetje en onze andere kat op de bank filmpje kijken.

Liefs,
Slaapmeisje
Hey Slaapmeisje, tjonge ik moest wel een eind teruglezen zeg! Dit topic gaat zoooooooo snel!
Ik was benieuwd naar je gesprek vrijdag; wat een vreselijk mens zeg; alsof je er voor je lol zit. Je bent toch doorverwezen door je huisarts of niet? En je bent toch ook geen 20 meer? Waarom zou je tot het najaar wachten? Als je 3 samenlevingstesten gedaan hebt, wat voor kans geeft ze je dan? Ik begrijp er echt niks van. Ik wil je niet op'fokken' hoor, 'k vind het gewoon niet terecht.
Krijg je trouwens niet eerst een HSG? Die kreeg ik nl. wel als eerste (om te kijken of je eileiders open zijn, anders heeft IUI ook geen zin toch?) Bijkomend voordeel van die HSG is dat door de contrastvloeistof de 'boel' mooi schoongespoeld schijnt te worden, waardoor je een verhoogde kans hebt om zwanger te raken. Zo'n foto is relatief eenvoudig en snel. Niet echt lekker ofzo, maar wel goed te doen.

En bij de IUI zonder stimulatie, wel met monitoren van de follikelgroei? Ja zal wel, anders weten ze natuurlijk moment van IUI niet te peilen (beetje blond maar hoor).

Ik ben blij voor je dat er nu toch eindelijk wat gaat gebeuren. Niet dat het allemaal even leuk is (zoals je zelf ook al zegt over je sexleven in haar handen leggen), maar je komt hopelijk wel een stap verder -----> richting zwanger worden! Spannend!

maandag 12 juli 2004 @ 23:21:40 #164
393 phileine
espaņola
pi_20586185
Even inbraakje voor Minoes: dat van babybrabbel is gewoon een rekenprogrammaatje. Aan de hand van de cycli die je hebt ingegeven berekent de gemiddelde cycluslengte, en daar weer precies het midden van (of 14 dagen voor verwachte menstruatie, daar wil ik even van af zijn). Het kent natuurlijk niet jouw lijf, het is alleen een kwestie van statistiek.
Ik ben even kwijt wat voor onderzoeken je hebt gehad bij de gyn. Ofwel je hebt een aantal onderzoeken gehad en hij baseert zijn uitspraak dus op de gegevens die hij bij jou heeft gemeten. In dat geval zijn zijn uitspraken dus veelzeggender dan die van babybrabbel. Ofwel hij heeft helemaal niets onderzocht en baseert zijn uitspraak op het gemiddelde van alle vrouwen. In dat geval is babybrabbel wellicht nauwkeuriger, maar je moet altijd in je hoofd houden dat het gewoon een kwestie van kansberekening is en dat je zonder temperaturen en/of ovulatietesten nooit exact je ovulatie kunt bepalen.
mooi he, alles
pi_20586329
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:17 schreef Merisse het volgende:
Minoesjke, ik ga de 23e voor bloedprikken ivm onderzoek naar de oorzaak vd miskramen. Daarvoor mag ik 8 weken niet zwanger geweest zijn vandaar dat het zo'n tijd duurt. Drie weken daarna mag ik komen voor de uitslag. Als ze geen oorzaak vinden kan ik meedoen met een onderzoek naar het nut van bloedverdunners bij meervoudige miskramen. Van de deelnemers aan het onderzoek krijgt 1/3 aspirine en heparine (een trombosespuitje), 1/3 aspirine en 1/3 een placebo voorgeschreven. Maar als het lot mij treft dat ik een poedertje mag gaan slikken waarbij ik dus niet weet of het aspirine is of een placebo kan ik altijd bedanken voor het onderzoek en zelf (kinder)aspirine gaan slikken.

De gynaecoloog was een heel aardig mens (ja, ja, ze bestaan echt!) die mij 50% kans gaf op een goede zwangerschap wat mij erg meeviel gezien mijn leeftijd en voorgeschiedenis. Maar zelf ben ik op dit moment helemaal niet optimistisch wat dat betreft.
Merisse, misschien is het wel goed om er niet teveel van te verwachten, maar de teleurstelling als het niet lukt blijft toch heel groot.... Het maakte (voor mij) weinig verschil of ik heel erg negatief zat te wachten op het verdict, of dat ik lekker genoot van het idee misschien wel zwanger te zullen zijn. Dat laatste is me heel goed bijgebleven; ik ben 2 weken stiekem 'zwanger'geweest tot het tegendeel bewezen werd. Tranen met tuiten, beide keren, maar die 2 'blije'weken neemt niemand mij meer af. Waarmee ik maar zeggen wil; ook niet te negatief zijn hoor!

Katinka
pi_20586670
Justy, heb je van babybrabbel besteld?
pi_20587096
Ben vandaag een beetje vaag en erg vergeetachtig (tot aan het gevaarlijke aan toe , heb vandaag een uurtje of 7 1 gaspit laten aan staan.... , iets wat me nooit gebeurd!).

Girly vroeg me geloof ik hoe het hier ging , het gaat hier best lekker.
De andere vraag moeten we misschien beter in een ander topic stellen n niet in deze , maar om toch nog even antwoord erop te geven a.s. donderdag.

Justy zag ik iets zeggen over aankomen bij het gebruik van de Diane35 , vrij normaal bij deze pil , heb hem zelf een jaar of 10 gebruikt en je wilt niet weten hoeveel ik ben aangekomen
En om eerlijk te zijn ben ik ook erg blij dat ik weer van de pil af ben en zal er ook nooit meer 1 slikken (ben pil moe )

Testen aanschaffen bij babybrabbel (is dezelfde als zwangerschapstesten.nl) zou ik niet doen als ik jullie was.
Zelf (zoals een aantal nog wel kunnen herrinneren) erg slechte ervaringen mee , dan heb ik het over de Romed testen.
De klachten worden daar verder erg slecht afgehandeld.
Of beter gezegd helemaal niet afgehandeld , ze laten niets van zich horen en ondertussen heb ik zeker al 10 mails gestuurd.
pi_20588330
Hallo meiden

Als ik zo door ga valt ook mijn NOD in de vakantie Ingrid. Er schijnen wel tabletjes te zijn om je menstruatie uit te stellen alleen weet ik niet of dat wel zo verstandig is als je probeerd zwanger te raken. Iemand hier ervaring mee??

Ik denk dat ik nu maar ga slapen want ik kijk zo naar de klok en das toch wel even schrikken zo laat alweer!

Trusten en tot morgen waarschijnlijk
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:47:32 #169
98247 justy_the_chipmunk
pi_20594098
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je justy, het was inderdaad een beetje plagend bedoeld hoor Ik lees trouwens dat jij een hele spannende dag tegemoet gaat met het testen. Veel succes alvast en ik ben erg benieuwd naar de uitslag!
en katinka: de testen heb ik van ehm l10 gloof ik maar ik haal maar een test van de apotheek wat meer geld maar dan wel zeker, slik...
en dat aankomen van de pil (xanthe zei dat volgens mij) ja dat kan ook goed maar heb hem eerder gehad en toen eigenlijk niets aangekomen, en ik heb nu ook dat ikecht half over mn nek ga van thee en andere dingen dus doe toch even een test juist om te zien of ik wel of niet moet stoppen met pi lwat ik sowieso wil.
heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden maarzit in de tweede/derde week dus dat kan niet
ga toch even testen denk morgen ochtend haal hem vanmiddag op en test morgenochtend hoewel het heel dubbel is verwacht niet teveel maar juist die stomme kleine dingen doen me weer twijfelen en geven me toch weeer (heel stom) hoop. ?
maar ok jullie horen t wel...

en merisse en slaapmeisje: sterkte!!!

(merisse: als ik wat verkeerds hebt gezegd of iets verkeerd overkwam dan is het echtniet zo bedoeld!!!!)
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:51:46 #170
98247 justy_the_chipmunk
pi_20594193
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 00:01 schreef Xanthe het volgende:
Ben vandaag een beetje vaag en erg vergeetachtig (tot aan het gevaarlijke aan toe , heb vandaag een uurtje of 7 1 gaspit laten aan staan.... , iets wat me nooit gebeurd!).

Girly vroeg me geloof ik hoe het hier ging , het gaat hier best lekker.
De andere vraag moeten we misschien beter in een ander topic stellen n niet in deze , maar om toch nog even antwoord erop te geven a.s. donderdag.

Justy zag ik iets zeggen over aankomen bij het gebruik van de Diane35 , vrij normaal bij deze pil , heb hem zelf een jaar of 10 gebruikt en je wilt niet weten hoeveel ik ben aangekomen
En om eerlijk te zijn ben ik ook erg blij dat ik weer van de pil af ben en zal er ook nooit meer 1 slikken (ben pil moe )

..
Testen aanschaffen bij babybrabbel (is dezelfde als zwangerschapstesten.nl) zou ik niet doen als ik jullie was.
Zelf (zoals een aantal nog wel kunnen herrinneren) erg slechte ervaringen mee , dan heb ik het over de Romed testen.
De klachten worden daar verder erg slecht afgehandeld.
Of beter gezegd helemaal niet afgehandeld , ze laten niets van zich horen en ondertussen heb ik zeker al 10 mails gestuurd.
en ik wil de pil ook niet meer, heb iets van; laat mn lijf het zelf maar lekker doen lijkt me beter dan drie maanden pil terwijl ik het domweg vergeet lijkt me ook niet erg goed voor de hormoonhuishouding!
weet alweer waar t was bij zwangerschapstest.nu en bij l1o had ik goede testen, twee positieve!! ehm nee niet nu.... voor er gejuicht gaat worden
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2004 @ 13:22:23 #171
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20594861
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:27 schreef minoes1967 het volgende:
Minoes welkom trug
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:25:34 #172
98247 justy_the_chipmunk
pi_20594942
ff offftopic: hoe krijg je die pompontroel??? terug ontopic!
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2004 @ 14:38:48 #173
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20596890
Hihi, die pompoentroel krijg je door * O * te typen, maar dan zonder spaties
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:05:58 #174
1087 Merisse
broddeltante
pi_20597580
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:47 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
(merisse: als ik wat verkeerds hebt gezegd of iets verkeerd overkwam dan is het echtniet zo bedoeld!!!!)
Nee hoor Justy, je hebt helemaal niks verkeerds gezegd
Maar misschien is het wel een goed idee om met de pil te stoppen omdat je 'm eigenlijk helemaal niet wil slikken. Ik had ook de Diane 35 en die is bedoeld als anticonceptiemiddel EN tevens werkzaam tegen acne en overbeharing.
Succes met testen!
pi_20603559
Ik heb goed nieuws! Mijn lichaam komt op gang, want ik heb nu ook bloed erbij zitten! Gelukkig maar, want ik was al bang dat mijn lichaam nog maanden nodig had.
pi_20603679
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:40:59 #177
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20605636
Girly

Veel succes morgen bij de gyn! Ik zal aan je denken en uiteraard voor je duimen!
Kom je ook even melden wat de uitslag is? (als je wil ofcourse)

LW
pi_20606995
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:40 schreef LittleWoodstock het volgende:
Girly

Veel succes morgen bij de gyn! Ik zal aan je denken en uiteraard voor je duimen!
Kom je ook even melden wat de uitslag is? (als je wil ofcourse)

LW
eeeeej meis... lief dat je aan me denkt
bedankt en ik zal me zeker wel melden.. kan jullie toch nie vergeten heh

ik zit er wel tegenop.. maar aan de andere kant weet ik dan meer. zolang het maar niks raars is

Jullie zijn de eerste die het weten in ieder geval

dikke kus en knuf van mij
pi_20607262
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:05 schreef Merisse het volgende:

[..]

Nee hoor Justy, je hebt helemaal niks verkeerds gezegd
Maar misschien is het wel een goed idee om met de pil te stoppen omdat je 'm eigenlijk helemaal niet wil slikken. Ik had ook de Diane 35 en die is bedoeld als anticonceptiemiddel EN tevens werkzaam tegen acne en overbeharing.
Succes met testen!
Stomme is dat ik er juist behaarder van geworden ben
pi_20608176
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:49 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Stomme is dat ik er juist behaarder van geworden ben
aapjuh

grappiej

(moet kunnen toch?? tenzij jouw hormoontjes snel op hol slaan )

ahh ben in een nar bui
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:51:59 #181
98247 justy_the_chipmunk
pi_20608604
hey allemaal!

ja k moet idd maar stoppen,
maar ja kan niet meteen ermee kappen dan is mn hele cyclus weer in de war en dat wou ik nu net voorkomen, heb nu alleen steeds t gevoel dak ongi moet worden, maar dat kan helemaal niet

nouja k meld me wel weer...

en girly: sterkte en succes!!

de rest:

en waar is iedereen? tis hier zo rustig, of stilte voor de storm

ehm k was echt van plan om morgen te dingesen maar durfde niet...
pi_20609196
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

Hai

Bedoel je dat je morgen niet gaat testen of begrijp ik je verkeerd? Ik heb lekker gebankhangd vanavond. Nu uiteraard hier nog ff spieken en zo naar bedje toe!
  woensdag 14 juli 2004 @ 00:43:19 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20610943
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:55 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wij hopen het ook

We zullen het wel merken. De vruchtbare dagen etc staan al op de kalender! Als ik niet zwanger ben is mijn nod heel ws in de vakantie. Maar ja, je moet er wat voor hebben toch ?
Ik ben waarschijnlijk tijdens onze bruiloft ongesteld of zwanger , laten we maar hopen dat het het laatste is.
  woensdag 14 juli 2004 @ 00:44:25 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20610967
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
hey allemaal!

ja k moet idd maar stoppen,
maar ja kan niet meteen ermee kappen dan is mn hele cyclus weer in de war en dat wou ik nu net voorkomen, heb nu alleen steeds t gevoel dak ongi moet worden, maar dat kan helemaal niet

nouja k meld me wel weer...

en girly: sterkte en succes!!

de rest:

Oe doe maar testen, we kunnen hier wel goed nieuws gebruiken.
pi_20612675
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef Girly het volgende:

[..]

aapjuh

grappiej

(moet kunnen toch?? tenzij jouw hormoontjes snel op hol slaan )

ahh ben in een nar bui
Heb zo'n lelijke mannelijke streep gekregen vanaf mijn schaamhaar naar mijn navel (zo'n klein streepje) , nou haal ik die wel regelmatig weg , maar wat vind ik dat lelijk!

En dat je in een nar bui bent , kan ik me nog iets bij voorstellen.
Je bent nu onderweg voor je uitslag , ben benieuwd
pi_20612936
Girly,

Ik hoop dat je zo met goed nieuws komt.

Lief Hartje... , waar ben je meid.
Nog maar drie dagen werken en dan zijn we vrij.
Hoop dat alles goed is.
Of ben je ergens van geschrokken.

Dikke knuffel
pi_20613383
Haai girls..

Back from hospi...

nou ze hebben dus aan mijn bloed gezien dat ik dus geen eisprong heb gehad, en moet dus nu provera slikken.. vanaf de derde dag van mijn ongi moet ik (van dag 3 tot 7 ) clomid slikken .
ook foliumzuur. (verder geen byzonderheden met mijn bloed)
ik moet ook gaan tempen.. (heb zo'n invulformuliertje meegekregen) en dan 21dagen na mijn ongi krijg ik een echo van hoe of wat..
ik moet bellen voor een afspraak op de dag dat ik ongesteld ben geworden.
en weer hebben ze bloed geprikt.. gelukkig 3 buisjes nu ... maar jah zo op de vroege ochtend wordt ik er beetje draaierig van.
verder heb ik een foldertje meegekregen over PCOS die ik door moet lezen.. maar ik was daaro met mijn slaperige kop en nu weet ik nie waarom eigenlijk.. betekend dit nou dat ik dat heb?? (waarom moet ik m anders lezen) misschien stomme vraag maar was nie echt bij de les. maar dacht jullie weten het vast wel

nou dit was het zo beetje.. ik ga zo meteen maar aan de provera.. ennuh tis vanaf nu eigenlijk alleen maar afwachten..
maar ik hou jullie zekers op de hoogte natuurlijk..

liefs shirtjuh

[ Bericht 0% gewijzigd door Girly op 14-07-2004 09:45:37 ]
  Moderator woensdag 14 juli 2004 @ 09:48:44 #188
5428 crew  miss_sly
pi_20613614
haai Girly, wat ben je snel met rapporteren
de combinatie provera/clomid en een foldertje pcos lijkt me erop te wijzen dat ze inderdaad denken dat je pco hebt. Hebben ze al een echo, of doen ze dt dan op de 21e cyclusdag?
In ieder geval gebeurt er nu iets, dus ook al moet je weer afwachten, er wordt nu wel aan gewerkt!
  woensdag 14 juli 2004 @ 10:17:11 #189
86274 hartje
still waiting...
pi_20614049
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 08:42 schreef jolene het volgende:
Lief Hartje... , waar ben je meid.
Nog maar drie dagen werken en dan zijn we vrij.
Hoop dat alles goed is.
Of ben je ergens van geschrokken.
niet ongerust worden hoor, ben gewoon heel druk met laatste werkje afmaken, naar de boekhouder, auto moet nog gekeurd worden, afspraak maken bij de dierenarts voor jaarlijkse prikjes van m'n hondje etc. wat betreft cyclus-perikelen:
ben zaterdag-avond echt enorm ongi geworden met eeeenooorme buikkrampen. ben van ellende nog om 2 uur 's-nachts in een warm bad gaan liggen. heb daarna 2 dagen spierpijn gehad in billen & bovenbenen (voor & achter) kon niet op of neer. vriendje was heel lief, vond het zo zielig voor me. weet ook niet wat ik nou weer had hoor men, wat deed dat zeer zeg, ben benieuwd hoe het dan voelt als je weeen hebt! ongi is bijna over dus klusweken breken weer bijna aan temp. gaat ook nog steeds z'n gangetje: was aan begin cyclus 2 dgn 36,9 & kelderde daarna naar beneden naar 36,2. ga weer ff aan het werk iedereen een dikke & tot snel maar weer!
  woensdag 14 juli 2004 @ 10:29:21 #190
86274 hartje
still waiting...
pi_20614260
hoi girly, toch wel lekker dat er nu actie ondernomen wordt toch. ga echt duimen voor je dat het nu snel gaat lukken! succes

slaapmeisje, veel sterkte nog hoor, met pluk. tuurlijk slijt het met de tijd, maar het is zooooo verdrietig. wij moesten vorig jaar sept ons hondje in laten slapen: als ik daar aan denk springen nog de tranen in m'n oogjes. maar je moet er maar aan vasthouden dat het voor het beestje zelf de beste keus was & ze echt een heel fijn leven hebben gehad. verstandelijk lukt me dat altijd wel, maar emotioneel.... veel sterkte!

minoes!!! welkom terug!!! gezellig hoor

verder alle meiden: succes & groetjes
pi_20614549
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:48 schreef miss_sly het volgende:
haai Girly, wat ben je snel met rapporteren
de combinatie provera/clomid en een foldertje pcos lijkt me erop te wijzen dat ze inderdaad denken dat je pco hebt. Hebben ze al een echo, of doen ze dt dan op de 21e cyclusdag?
In ieder geval gebeurt er nu iets, dus ook al moet je weer afwachten, er wordt nu wel aan gewerkt!
ze hadden vorig keer al een echo gemaakt.. ze zagen toen niks byzonders... maar nu wordt er 21 dagen na mijn ongi ook weer een echo gemaakt.. dus maar ff zien hoe het afloopt
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:29 schreef hartje het volgende:
hoi girly, toch wel lekker dat er nu actie ondernomen wordt toch. ga echt duimen voor je dat het nu snel gaat lukken! succes
bedankt ik hoop ook zeker dat de clomid helpt...

ik hoop dat bij jouw het KVK ook goed gaat en dat de tempen dit keer beetje helpt

woensdag 14 juli 2004 @ 11:23:28 #192
1087 Merisse
broddeltante
pi_20615302
Girly, good news & bad news dus. Mij lijkt idd ook dat ze vermoeden dat je PCOS hebt. Maar ergens begrijp ik dat niet want voor je miskraam had je toch een redelijk regelmatige cyclus? Heb er nooit van gehoord dat je eerst een normale cyclus hebt en later PCOS krijgt. Plus PCOS zouden te zien moeten zijn op een echo.
Maar het goede nieuws is dat ze er iets aan kunnen en gaan doen. Hopelijk wordt je snel ongesteld.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:28:30 #193
1087 Merisse
broddeltante
pi_20615428
Lief Hartje, ik miste je ook al. Arme buik van je. Had je al verteld of jullie nog op vakantie gaan en waar naar toe? Liefs & groetjes van mij.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:38:40 #194
86274 hartje
still waiting...
pi_20615658
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 11:28 schreef Merisse het volgende:
Lief Hartje, ik miste je ook al. Arme buik van je. Had je al verteld of jullie nog op vakantie gaan en waar naar toe? Liefs & groetjes van mij.
we blijven gewoon lekker thuis om alle dingen te doen waar we normaal nooit aan toe komen: beetje in huis klussen, KvK, de buurt hier verkennen (we wonen hier nog niet zo lang) m'n compu updaten etc. heb ik wel enorme zin in! we zijn in jan nog lekker naar indonesie geweest, dus zon hebben we dit jaar al gehad, al lijkt het me wel fijn als het hier nu ook een beetje zomer gaat worden.

ps. we zitten helemaal gelijk met onze cyclus hč, wie weet in aug!
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:53:24 #195
1087 Merisse
broddeltante
pi_20616039
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 11:38 schreef hartje het volgende:

ps. we zitten helemaal gelijk met onze cyclus hč, wie weet in aug!
Ja wie weet. Dan mogen we weer Ik begin een dezer dagen weer met foliumzuur slikken, ook weer een kleine mijlpaal want vanaf dan kan ik weer af gaan tellen tot we over 4 weken weer aan de KvK mogen.

Ik hoop op mooi weer voor je. God knows dat we dat wel kunnen gebruiken allemaal.
pi_20616609
Och, Hartje wat een heftige ongi zeg.
Nou ik ga gewoon mee duimen voor een goede augustusmaand.
Dikke knuffel
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2004 @ 12:31:34 #197
81992 Githa
pi_20616904
hoi meiden hoe is het met iedereen?
Ik kom me even melden nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie en kan ik het dus lekker rustig aan doen

Ga ook proberen om alles weer een beetje op te pikken en weer te beginnen met lurken nee, zelfs dat heb ik niet gedaan
Dus meiden kom maar op met die storys

woensdag 14 juli 2004 @ 12:41:03 #198
98247 justy_the_chipmunk
pi_20617061
heymeiden!!

ik ga morgen testen maar ben eerst nog bezig met moed verzamelen...ben zo bang voor de uitslag en ja ik kan zelf ook wel wat goed nieuws gebruiken zou in ieder geval al die stomme buien verklaren en t gevoel van: "ik word ongesteld" wat helemaal nog niet kan
word er echt zat van gewoon wil dat mn lijf gewoon weer normaal doet zonder dat stomme wachten of jenu wel of niet zwanger bent of ongesteld word maar niet op tijd sorry, zit echt niet lekker in mn vel en word iedere ochtend misselijker....bah!
en heb giga huilbuien

hartje: vervelend joh dat het zo heftig is, gelukkig doet je vriendje lief tegen je, hoop dat het nu weer wat beter met je gaat!!!

girly: gelukkig dat je het voor nu even weer gehad hebt, kan me indenken dat je er niet helemaal bij was, is ook veel info in een keer, en ben je alleen heengeweest of is je man/vriend ook meegegaan??
en over dat dat andere: ik heb geen flauw idee wat het is, maar kan zijn dat je het idd hebt, of gewoon uit voorzorg moet lezen!
( net zoiets als de foldertjes van de apotheek als je een zwangersschapstest haalt...over foliumzuur)
nog even een vraagje over foliumzuur: ik slik wel multivitamine preparaten maar weet niet of daar voldoende foliumzuur inzit, weet iemand dat??

me so scared als ik nu wel zwanger ben ben ik zo bang dat ik het weer kwijtraak... weet nietof ik dat hier mag zeggen? maar teleurstellingen en verdriet en blijdschap liggen dan ook erg dicht bij elkaar hierzo...
pi_20617491
Hoi hoi , voel me te ellendig om echt goed te reageren , maar wilde toch graag even tegen Girly zeggen dat ik blij ben dat ze iets hebben gevonden zodat ze nu alweer wat gerichter kunnen gaan behandelen.
Hoop dat je goed op de medicatie gaat reageren en dat alles nou dan toch eindelijk goed mag komen.
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:12:02 #200
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20617726
Hartje jakkes, zo druk zijn en dan ook nog zo'n zware menstruatie Gelukkig bijna vakantie, en dan is het alweer snel augustus en wordt het weer spannend

Merisse ook voor jou komt augustus steeds dichterbij. Gaat de tijd snel om voor je? Of juist niet? Je ging toch ook nog weg? Naar Parijs of zo? Valt dat in die "wachtperiode"? Hoe'st verder tussen de Merisse-oortjes?

Justy sterkte met testen

Minoes welcome back
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:40:34 #201
98247 justy_the_chipmunk
pi_20618299
hey pluphy dankje en hoe gaat t met jou??!!
pi_20621816
Hoi MERISSE....jah,hoe is t tussen die oortjes van je???
Moest wel weer wennen aan je oude plaatje hoor,maar weet nu iig.hoe je er in t echie uitziet,hihi.

Pluphy.....jaja,ik ben er weer en ben ook maar meteen braaf gaan tempen.Het is wel de 6e cyclus dag maar goed,beter iets dan niets.En het was zowel gister als vanmorgen 36.8,dus regelmatiger kan niet.En als ik terugreken vanaf de dag dat ik ongi moet worden,heb ik mijn eisprong op de 16e juli,vrijdag dus.
En dan morgen maar braaf aan de klus.
Oh ja,we gaan morgen met ons gezinnetje en met opa en oma naar burgers zoo,waar ik de kaartjes van had gewonnen met dat whiskas spel,weten jullie nog?

Groetjes,Minoes
pi_20625302
Tjee,is iedereen aan de klus ofzow
Hahaha,nou ja,ik zie het morgen wel weer,ga zo ff luieren op de bank en morgen naar burgers zoo.
En morgenavond...... hahahahaa.
Groetjes,Minoes
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:11:41 #204
1087 Merisse
broddeltante
pi_20625515
Minoes, veel plezier in Burgers en met wat je verder morgen allemaal gaat doen.
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:20:14 #205
1087 Merisse
broddeltante
pi_20625717
Phluphy en Minoes heb een antwoord op jullie vraag hier Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat neergezet.
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:28:10 #206
98247 justy_the_chipmunk
pi_20627365
hey meiden!
het is idd erg rustig hierzo!

ik ga morgenmiddag de test doen, dus spannend...

maar goed moet wel

duimen jullie???

iedereen veel plezier en minoes jij ook in burgerszoo heel veel plezier en veel lol bijhet kvken!!!

woensdag 14 juli 2004 @ 21:56:54 #207
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20628184
wowie justy gaat testen ik duim zeker voor je meid
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:55:50 #208
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20629784
wat spannend justy, ik duim heel hard mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 15-07-2004 01:29:43 ]
pi_20629928
Spannend justy , maar kun je niet beter morgen ochtend gaan testen?
Bedoel het niet verkeerd , maar ochtend urine zit meer HCG in en dan hoeven wij niet zolang te wachten op de uitslag
  woensdag 14 juli 2004 @ 23:05:13 #210
1087 Merisse
broddeltante
pi_20630044
Xanthe, had jij nou morgen je 2e echo? Heel veel succes meis. Ik denk aan je
pi_20630440
Justy, toi toi toi!!!

Minoes, morgen heel veel plezier!

Verder ben ik heel erg blij dat mijn ongi nu 'echt' is, mijn lichaam 'doet het'. Alleen jammer van die buikkramp. Nu weet ik weer waarom ik toe aan de pil was gegaan. Maar goed, je moet er wat over hebben!
  woensdag 14 juli 2004 @ 23:32:22 #212
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20630883
indd Xanthe, veel succes morgen kzal duimen
pi_20631823
Klopt Merisse.
Dank jullie dames , zet het morgen in het andere topic
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:28:27 #214
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20633576
ik duim ook heel hard mee Xante.
er word wat afgeduimd zo.
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:50:39 #215
86274 hartje
still waiting...
pi_20636819
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef Xanthe het volgende:
Klopt Merisse.
Dank jullie dames , zet het morgen in het andere topic
ooo, de 16e! ik zit al in alle andere topics te zoeken of ik ergens je post kan ontdekken
post je dan in z&g of in het buiken topic?
veel succes morgen!!!!!
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:52:43 #216
86274 hartje
still waiting...
pi_20636855
o nee, toch vandaag! je had om 00.02 gepost, toen was het al vandaag
ik dacht al dat ik het verkeerd onthouden had.
ik ga met spanning lurken in alle andere topics!
succes nu, straks.....hoe laat moet je?
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:15:36 #217
1087 Merisse
broddeltante
pi_20637384
LW-tje meissie, heel veel succes vandaag met de uitslag van je bloedonderzoek. Laat je het ons even weten?
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:17:18 #218
1087 Merisse
broddeltante
pi_20637429
Test

Hijs leuk he? Van Babybrabbel http://www.babybrabbel.org
De cyclusbanner en dan de UBB code copieren.
Het poppetje (duivel, zaadje of ei) geeft aan waar je zit in je cyclus.

[ Bericht 20% gewijzigd door Merisse op 15-07-2004 11:23:30 ]
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:27:26 #219
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20637699
Hallo allemaal,

LW is weer terug van de gyn en de uitslag van het bloedonderzoek. Iedereen bedankt die voor me geduimd heeft, maar het heeft niet zo goed geholpen helaas, want de uitslag is....tja, lees het zelf maar....

De belangrijke hormoonwaarden die laag zouden moeten zijn waren te hoog (mann. hormoon, LH, prolactine etc.) Deze info in combinatie met de gemaakte echo van 23 juni maken van mij een definitieve PCO-case.
De gyn vroeg of ik 23 juni nuchter was toen ik bloed had laten prikken; nee. Om er zeker van te zijn dat de prolactine niet te hoog is doordat ik 's ochtends wat gegeten had, moet ik zsm weer bloed laten prikken, maar dan op een nuchtere maag. Als dan wederom de prolactine te hoog blijkt, dan moet ik een MRI-scan ondergaan, omdat ik dan ws een ''prolactinoom'' heb, een soort goedaardig tumortje in de hypofyse. In dat geval krijg ik daarvoor tabeltten. (ik dacht 1 x per week 1 tablet) * Pluisje, had jij ook niet zoiets?

Ik heb ook medicatie voorgeschreven gekregen:
* Provera -> dat moet ik 10 dagen innemen (1 x daags 1 tablet). Op de 5e tm 9e dag van de onttrekkingsbloeding die daar op volgt ( die 5e dag is dan tevens de 5e dag van mijn ''cyclus'') moet ik Clomid slikken, ook 1 x daags 1 tablet.
Vervolgens moet ik een afspraak maken om op de 11e, 12e of de 13e dag een echo te maken om te kijken naar de (event.) follikelgroei. Het is de bedoeling dat mijn gyn die echo zelf bij me uitvoert, maar omdat de periode vrij kort is, kan het zijn dat ik bij een andere gyn terecht kom. Dat wordt dan even afwachten.

Al met al, best wel even wat te verwerken op de vroege ochtend, en op de terugweg in de auto heb ik wel even wat tranen moeten laten terwijl ik me tegelijkertijd besef dat ik me niet aan moet stellen, want er is wat aan te doen. Maar aan de andere kant denk ik dan weer: wat staat me in godesnaam misschien nog te wachten? Het is momenteel even heel dubbel, ik weet niet zo goed wat ik allemaal nu ''zou moeten'' voelen en vinden.
Wat voor mij vaststaat is wel dat ik vanaf de dag dat ik met de pil stopte, ik al dat voorgevoel (noem het instinct of innerlijke stem) had dat onze kinderwens niet zonder slag of stoot verwezenlijkt zou worden, als het al gebeurt.

Nou, Girly, wat de Provera betreft zitten we nu beide in hetzelfde schuitje...laten we hopen dat het ons helpt.

Dikke voor allen

LW
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:28:24 #220
86274 hartje
still waiting...
pi_20637722
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:17 schreef Merisse het volgende:
Test
[[url=http://www.babybrabbel.nl/dynban/cyclusbanner/1088892000/27/1.png]afbeelding][/url]

Hijs leuk he? Van Babybrabbel http://www.babybrabbel.org
De cyclusbanner en dan de UBB code copieren.
Het poppetje (duivel, zaadje of ei) geeft aan waar je zit in je cyclus.
ik had hem ook al gezien! ik wilde hem eigelijk ergens duidelijk in m'n compu zetten (ergens op m'n buroblad ofzo) maar daar snapte ik niks van of dat nou kan ofzo ga er nog ff naar kijken (heb voor het eerst in jaren mijn werk af! totdat ik weer een mailtje krijg maar ik zie nog niks! heb gewoon al 2 dagen eerde vakantie )
pi_20637799
LW, meid.
Ik had stiekum gehoopt op goed nieuws.
Meid, laat je tranen lekker vrij de gang gaan.
Het is niet niks.
Ik hoop dat door de medicijnen alles wat sneller zal gaan.

Dikke knuffel
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:33:42 #222
86274 hartje
still waiting...
pi_20637858
dit is die van mij:
  Moderator donderdag 15 juli 2004 @ 11:34:04 #223
5428 crew  miss_sly
pi_20637868
LW, ik kan me voorstellen dat je van deze officiele diagnose van slag bent. Heel logisch toch? dus je verdriet en tranen ook hoor.zoals jolene zegt, laat je tranen maar gaan!
Het voordeel is nu dat je weet wat er aan de hand is, dus kunnen ze ook gericht helpen nu. En je zult niet de eerste dame met pco zijn die een lief en gezond kindje op de wereld zet hoor!
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:36:43 #224
86274 hartje
still waiting...
pi_20637932
lw, kan me voorstellen dat het een hele teleurstelling is. joh, we hopen erop dat het met de medicijnen allemaal inorde komt. hou je taai hoor & er wordt tenminste aan gewerkt, wie weet hoe snel het allemaal gaat & kan je straks lekker naar z&g

donderdag 15 juli 2004 @ 11:42:10 #225
1087 Merisse
broddeltante
pi_20638046
Ingrid jij vroeg ff geleden of in een gewone multivitamine genoeg foliumzuur zit maar daar zit slechts ongeveer de helft van wat wordt aangeraden aan zwangere vrouwen. Vrouwen met een kinderwens krijgen het advies om elke dag een tablet met 0,4 milligram foliumzuur te slikken. Ook zit in een gewone multivitamine vitamine A wat niet goed is tijdens de zwangerschap.

Wat je dus volgens mij het beste kan doen is een speciale multivitamine voor zwangere vrouwen gaan slikken want daar zit zeker de juiste hoeveelheid foliumzuur in en bijv. ook geen vitamine A. Je kunt een merk nemen als Davitamon Femnatal of Gravitamon maar ze hebben bij de Etos en volgens mij ook van het Kruidvat huismerk multivitamine voor zwangeren en die is echt veeeel goedkoper.

Fijn trouwens dat je cyclus nu echt op gang is.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:47:16 #226
67542 Jansu
Liefde = Leven!
pi_20638153
Even uit lurkstand.

Lw, meid...... Heel veel sterkte!
Wat betreft dat instinct/innerlijke stem verhaal kan ik me geheel bij je aansluiten.
Het is voor mij een wijze les geweest om altijd je gevoel te volgen. Hoe moeilijk en onbegrijpelijk dat voor jezelf en anderen om je heen ook is.
Dikke knuf.

Voor alle andere meiden, geef de moed niet op!
Ik draai al 37 delen mee hier, en ook ik ga er nog steeds voor. Ook al is dat vaak moeilijk, maar voor ons komt die mooie dag van een positieve test en dikke buik ook!

Veel liefs Jansu.

Terug in lurkstand.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:51:54 #227
1087 Merisse
broddeltante
pi_20638274
Och lieve LW
*schouder aanbiedt om op uit te huilen
Het is niet niks meis. Hopelijk blijft dat prolactinegeval je bespaard. PCO is genoeg. Maar je krijgt er wel iets voor en dat is weer positief. Mij lijkt als je je naar huis hadden gestuurd met alleen het advies af te vallen dat je je dan helemaal in de steek gelaten had gevoeld. Volgens mij heb je idd precies hetzelfde voorgeschreven gekregen als Girly.
Maat kan me voorstellen dat je van streek bent hoor. Dikke knuffel
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:53:07 #228
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20638306
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef Jansu het volgende:
Even uit lurkstand.

Lw, meid...... Heel veel sterkte!
Wat betreft dat instinct/innerlijke stem verhaal kan ik me geheel bij je aansluiten.
Het is voor mij een wijze les geweest om altijd je gevoel te volgen. Hoe moeilijk en onbegrijpelijk dat voor jezelf en anderen om je heen ook is.
Dikke knuf.

Voor alle andere meiden, geef de moed niet op!
Ik draai al 37 delen mee hier, en ook ik ga er nog steeds voor. Ook al is dat vaak moeilijk, maar voor ons komt die mooie dag van een positieve test en dikke buik ook!

Veel liefs Jansu.

Terug in lurkstand.
Hoi Jansu!

Ik had stom toevallig een tijd terug hier gelezen dat iemand dat schreef, van die innerlijke stem. Dat zal jij dus zijn geweest, want ook op dat moment herkende ik dat heel erg. En nog steeds trouwens. Ik heb echt bewondering voor het feit dat je al zo lang mee''draait'' en er voor kan gaan. Ik hoop dat ik dat ook zal kunnen blijven opbrengen, want vanmorgen in de auto voelde dat even helemaal niet zo.
Eigenlijk stond ik daar ook een beetje van te kijken van mezelf, ik ben altijd heel nuchter en positief, ik had niet verwacht dat ik er zo op zou reageren. Raar he?
In ieder geval heel erg lief dat je reageert en ook en dikke knuf voor jou!!

LW
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:57:06 #229
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20638413
*even Girly's gyn-bezoek-verslag teruglezend*

O Girly,

Ik zie dat jij ook zowel Provera als Clomid moet gaan innemen...we gaan helemaal gelijk op, alleen moet jij van de 3e tm de7e dag CLomid en ik van de 5e tm de 9e dag van de ongi. Typisch dat daar een verschil in zit.
Maar goed, we gaan ervoor nietwaar?

LW
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:04:38 #230
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20638620
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:51 schreef Merisse het volgende:
Och lieve LW
*schouder aanbiedt om op uit te huilen
Het is niet niks meis. Hopelijk blijft dat prolactinegeval je bespaard. PCO is genoeg. Maar je krijgt er wel iets voor en dat is weer positief. Mij lijkt als je je naar huis hadden gestuurd met alleen het advies af te vallen dat je je dan helemaal in de steek gelaten had gevoeld. Volgens mij heb je idd precies hetzelfde voorgeschreven gekregen als Girly.
Maar kan me voorstellen dat je van streek bent hoor. Dikke knuffel
Inderdaad, dat prolactinegeval en het vooruitzicht op een evt. MRI-foto heeft me wel afgeschrokken en ik hoop niet dat dat er nog es bijkomt...PCO vind ik wel genoeg eigenlijk.
Het horen van de uitslag en de daaruitvolgende tranen zijn gelukkig wel weer wat bezonken, maar ik geloof dat ik voorlopig even geen baby of vriendinnen met babies, programma's a la Bevallingsverhalen ofzo om me heen hoef. Misschien heel stom, maar dat kan ik nu niet hebben.

Wel heel erg bedankt voor je schouder hoor Merisse! Hij is lekker zacht
Bij jou nog 4 weekjes en dan kunnen jullie weer KvK-en, he? (* wat leuk trouwens dat berichtje van Phluphy aan "J" zeg...vooral die afsluiting....Ph. Luphy )
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:30:05 #231
86274 hartje
still waiting...
pi_20639265
xanthe, waar blijf je nou?
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:41:59 #232
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20639557
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:27 schreef LittleWoodstock het volgende: * Pluisje, had jij ook niet zoiets?
Dat was ik En als het dat inderdaad blijkt te zijn, dan kan ik je met het volgende wellicht geruststellen:
In eerste instantie schrik je je kapot, want het klinkt heftig: een tumor in je hoofd Een zgn. Prolactinoom is een micro-adenoom. Micro = klein, adenoom = goedaardig. De hypofyse vertoont dan celgroei. De hypofyse is normaal gesproken maar een speldekopje groot, maar kan dus gaan groeien als je teveel prolactine aanmaakt. (Normale waarde is tussen 0-20 overigens). Het is logisch dat ze dan een MRI scan maken, want ze willen dan kijken hoe groot de hypofyse is. Theoretisch kan-ie best wat groeien zonder schade aan te richten, tot ca. 1 cm doorsnee hoeft er niets aan de hand te zijn. Daarna zouden je kruiselingse oogzenuwen aangetast kunnen worden, waardoor je gezichtsveld verkleind kan worden (je ziet wel scherp, maar minder om je heen).
Deze aandoening is heel goed met medicijnen te behandelen en je kan er gewoon stokoud mee worden, en ook gewoon kinderen mee krijgen. Je moet dan wel het risico aan willen gaan dat de hypofyse wat kan groeien tijdens de zwangerschap omdat je dan de medicijnen niet mag gebruiken. Je zou dan dus eerst een tijdje medicijnen moeten gebruiken om de boel weer op zijn beginwaarde te krijgen voordat je een zwangerschap aan kunt gaan. Maar dat gaat razend snel !

Aan de ene kant hoop ik voor je dat het een prolactinoom is, omdat ik daarvan tenminste zeker weet dat het goed te behandelen is en verder niet veel invloed heeft op je verdere leven (behalve natuurlijk regelmatige controle).

* Het wordt een prolactinoom genoemd als het te maken heeft met prolactine-aanmaak, maar er zijn ook andere hormonen die dit kunnen veroorzaken, zoals HGH (Groeihormoon).

Als je nog meer zou willen weten wil ik je ook wel mailen of zo.

Geef gerust even toe aan je eerste schrik, dat is echt heel normaal en hoort er bij. Ik hoop echter dat dit verhaal je een beetje heeft kunnen geruststellen. Sterkte
... ♥ ik mis je ♥
pi_20639825
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:57 schreef LittleWoodstock het volgende:
*even Girly's gyn-bezoek-verslag teruglezend*

O Girly,

Ik zie dat jij ook zowel Provera als Clomid moet gaan innemen...we gaan helemaal gelijk op, alleen moet jij van de 3e tm de7e dag CLomid en ik van de 5e tm de 9e dag van de ongi. Typisch dat daar een verschil in zit.
Maar goed, we gaan ervoor nietwaar?

LW
jah en ik moet ook foliumzuur.. deed het blijkbaar te weinig.. wel apart dat wij beiden op andere dagen moeten gaan slikken.. maar het fijne is dat we gelijk op gaan.. dus oftewel.. voelt fijner als je nie alleen bent die dit doet

en net wat je zegt WIJ GAAN ERVOOR

liefs shir
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:20:40 #234
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20640436
LW dikke knuf

weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen, maar ik wil toch dat je weet dat ik met je mee voel.
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:50:37 #235
98247 justy_the_chipmunk
pi_20641126
hey meiden!

xanthe: ik doe de test met ochtendurine maar bewaar m zolang in de koelkast!

en lw: jee meiss dat is niet leuk om te horen zeg hoop dat het snel weer beter gaat, nee niet verkeerd bedoeld!

merisse over dat foliumzuur dat vroeg ik, maar zal dan toch andere pillen gaan slikken denk ik...
dankje voor de uitleg!
hoop dat t met jou ook weer wat beter gaat.

de rest: toitoitoi en ik laat het snel weten wat en hoe er is nu even wat tussen gekomen waardoor ik niet kan testen maar volgens de dok kan ik zelfs vanaaf nog test doen als ik de urine in een schoon potje koel bewaar en dan een halfuur van te voren eruit haal klinkt allemaal lekker maar goed zie er wel tegen op...

en xanthe: hoe is het gegaan??

de rest:

[ Bericht 4% gewijzigd door justy_the_chipmunk op 15-07-2004 13:58:06 ]
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:17:38 #236
1087 Merisse
broddeltante
pi_20641750
Succes met testen Justy.
pi_20642865
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:17 schreef Merisse het volgende:
Succes met testen Justy.
ik wens je ook succes justy!!!
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:03:58 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20642873
dikke knuf hoor LW, jammer dat je geen beter nieuws hebt gekregen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:04:07 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20642880
pi_20644984
Wat een leuke balkjes?
Is ook wel duidelijk zeg...
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:20:30 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20646716
Justy kom ik speciaal kijken wat je test uitslag is, wat blijkt?? geen uitslag je kunt mij toch niet zo lang in spanning laten zitten joh
doe maar rustig aan hoor, kheb de tijd vanavond
pi_20646866
Merisse, ik hab niks over foliumzuur gevraagd hoor! Maar evengoed bedankt voor de info.
Ik slik nu dus sinds 30 april foliumzuur, kan het echt geen kwaad als je het maanden slikt?

LW , wat jammer zeg. Hopelijk helpen de medicijnen.

Justy, heb je al getest?
  donderdag 15 juli 2004 @ 19:00:52 #243
1087 Merisse
broddeltante
pi_20647498
Nee, Ingrid dat was Justy dus. Maar het kan beslist geen kwaad om het jaren te slikken lees ik overal.
Kom op met die test Justy !
pi_20648400
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 19:00 schreef Merisse het volgende:
Nee, Ingrid dat was Justy dus. Maar het kan beslist geen kwaad om het jaren te slikken lees ik overal.
Kom op met die test Justy !
Gelukkig maar!
Go Justy!
pi_20649373
LW......wat een schrik meid,dit had je niet verwacht natuurlijk.
Ik hoop dat de volgende bloedtest beter uitvalt en dat ze anders niet iets schrikbarends op de mri scan zien en dat t te behandelen is(snappie m nog?)
Kom maar ff bij en we duimen lekker verder,in de hoop dat er snel wat voor je gedaan kan worden.
Groetjes,Minoes
  vrijdag 16 juli 2004 @ 09:13:17 #246
98247 justy_the_chipmunk
pi_20658712
ok meiden ik ben er weer
helaas is er echter meer aan de hand
gister besloot mijn vriend dat hij moe was en het niet meer zag zitten en even een week uit elkaar gaan hem wel wat leek
ook omdat we na de miskraam van ons vaak tegen over elkaar staan ik heb zon last van schommelingen en rotbuien waar ikzelf geen hoogte van krijg maar kan het hem niet duidelijk maken dat ik er niets aan kan doen en het niet persoonlijk is.
ik ben zo ontzettend bang dat ik alles kwijtraak waar ik moeite voorheb gedaan en ook nog zwanger ben (hij wou er eerst helemaal een punt achter zetten) zit nu bij mnmoeder en ben zo intens gebroken en boos en dan ook nog die stomme test erbij ikzie het even niet meer zitten
de goedkope test zijn denk ik niet erg goed moet de ha bellen denk ik en vragen wak moet doen. voel me zwanger en ben erg misselijk etc maar nu dit erbij snap t niet meer...echt niet
hoe kun je zoiets doen?? weet tis offtopic maar t doet zo zeer en speelde ook mee dat het wat langer
duurde dan normaal sorry :'(

eenhelemaal gebroken justy

[ Bericht 26% gewijzigd door justy_the_chipmunk op 16-07-2004 09:19:31 ]
pi_20658742
Justy jeetje wat erg meid..

Heel veel sterkte, en gebruik deze tijd ook voor jezelf om te kijken of jijzelf ook wel gelukkig bent met de huidige manier van leven.
Nogmaals veel sterkte ik hoop dat jullie eruit komen..
  vrijdag 16 juli 2004 @ 09:22:27 #248
98247 justy_the_chipmunk
pi_20658808
ikhoop took hou zoveel van hem enwil zo graag dat hij wat meer laat zien en praat enniet wegrent, wil nie took no geen kind van hem verliezen en hem en ooknog mn huis...
pi_20658963
Goedemorgen

Justy, heel veel sterkte.
Ik hoop dat jij en je vriend eruit komen.

vrijdag 16 juli 2004 @ 09:40:15 #250
1087 Merisse
broddeltante
pi_20659010
Justy, wat erg voor je. Kun je niemand vinden om alles eens mee op een rijtje te zetten. Het is allemaal niet niks wat je meemaakt en daar kun je best een professioneel oor bij gebruiken. Kun je niet via je werk of de huisarts naar een psycholoog?
Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt met je vriend. Ik weet er alles van dat het een zware wissel trekt op je relatie. Mannen gaan zo anders met die dingen om. En jullie zijn ook nog zo jong...
pi_20659559
Renegate, hoe is het met jou.
Alles weer een beetje beter?

Mallemeid, met jou dan?

Girly en LW, ik hoop dat voor jullie beide dmv de medicijnen snel verbetering optreedt.
Dikke knuffel.

Lief Slaapmeisje, Wil alles een beetje..
Denk aan je.

Lieve Merisse, je bent geweldig.
Volgende week.. dan de eerste test.
Spannende tijden gaan er dan nog eens extra aankomen.
Zal aan jullie denken.
En blijf het van je afschrijven he.

Tearsong, ik mis jou al een tijdje.

Hartje, knuffel meid.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:42:49 #252
98247 justy_the_chipmunk
pi_20659811
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 09:40 schreef Merisse het volgende:
Justy, wat erg voor je. Kun je niemand vinden om alles eens mee op een rijtje te zetten. Het is allemaal niet niks wat je meemaakt en daar kun je best een professioneel oor bij gebruiken. Kun je niet via je werk of de huisarts naar een psycholoog?
Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt met je vriend. Ik weet er alles van dat het een zware wissel trekt op je relatie. Mannen gaan zo anders met die dingen om. En jullie zijn ook nog zo jong...
merisse: het lijtk wel alsof hij nietkan aannemen dat ik er echt weinig aan kan doen! en de ha isop vakantie en hoop dat ik idd hulp kan krijgen niet alleen ik maar ook met hem maar ben zo ontzetend bang dat hij het opgeeftookal zegt hij van me te houden ikzit nu wel ergens anders enniet waarik hoor te zijn, en heb de vervangende dok gebeld en gezegd dat ik overtijd was na pil en zo en ook meerdere vergeten ben en heb een test gedaan met licht tweede streepje ( ofikben blind) en dat ik de volgende menstruatie af moet wachten...
maar er een grote kans inzit dat ik idd zwanger ben...

hoop alleen dat de liefdesterk genoeg is om eruit tekomen weet dat het niet niets is allemaal en samenwonen en dan een miskraam en ja dan die rot hormonen die ook veel verpesten wou dat hij dat aan kon nemen!!!

maar ja misschien raak ikhem wel kwijtomdat ik te moeilik ben ik weet t nie ik hou zovele van hem heb het gevoel nooit eerder gehad dat ik mn soulmaatje heb gevonden, ik wil weer naar huis naar mn plekkie mis hem nu al zo enorm!!! hoop dat het wederzijds is maar weet t nie meer, voelt net alsof ik en m n lijf hebben gefaald als ik nu geen mk had gehad was alles waarschijnlijk geod geweest...tenminste dat denk ik...

vrijdag 16 juli 2004 @ 10:48:27 #253
86274 hartje
still waiting...
pi_20659897
jeetje, justy wat een toestand zeg! probeer alles voor jezelf even op een rijtje te krijgen & zoek daar idd evt professionele hulp bij. & als je wat rustiger bent ook even een goed gesprek met je vriend natuurlijk.
veel sterkte hoor

even voor de dames over foliumzuur: dit is gewoon een vitamine die ook in bruin brood, groente etc zit. kan dus geen kwaad om dit jaren lang te slikken. is juist goed, omdat over het algemeen ons voedingspatroon zo is, dat je er vaak wat te weining van binnen krijgt. ivm met zwangerschap wordt aangeraden om 0,4 a 0,5 mg per dag hiervan te slikken. hier even een linkje, maar als je even op google zoekt kan je natuurlijk nog veel meer vinden.
http://www.achmeahealth.nl/cgi/go.fpl?type=link&id=473

xanthe: je user-icon wat schattig zeg! met dat kleine navelstrengetje echt een dropje!

jolene, hoest met jou? lekker laatste dagje hč! je kan thuis toch ook wel fokken hč. ik zal wat meer afwezig zijn tijdens m'n vakantie, maar ga steeds wel ff checken hoor, als ik tijd heb!
pi_20660123
LW, wat een diagnose zeg, lijkt me niet niks om dat zo te horen...heel veel sterkte!

Girly meissie jij ook heel veel sterkte..ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Justy wat een vervelende situatie...misschien heeft je vriend de week uit elkaar even nodig om alles op een rijtje te zetten? Ik hoop dat het jou ook gaat lukken en dat jullie elkaar op een gegeven moment weer tegenkomen .

Merisse, hartje, jolene en Slaapmeisje..hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het wel, nog niet ongesteld en ook nog niet iets wat daar op kan wijzen...zaterdag nog maar es testen denk ik.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:27:07 #255
86274 hartje
still waiting...
pi_20660637
mallemeid
ben benieuwd zaterdag dus, hoe laat?

lw: hoe is het nu met je (& je mannetje)
  vrijdag 16 juli 2004 @ 13:09:35 #256
1087 Merisse
broddeltante
pi_20662793
Justy: mij lijkt nu prioriteit 1 voor jou om uit te zoeken of je zwanger bent, want die onzekerheid kan je er nu niet bij hebben.
Welk merk test heb je gedaan? In de meeste gevallen is een vaag streepje wel een streep (behalve bij die goedkope Romed testen). Kan je een foto van je test online plaatsen? Overweeg de digitale Clearblue te gaan kopen en morgenvroeg daarmee te testen want die geeft of een - of een + zodat er geen twijfel mogelijk is. Zijn wel wat duurder maar volgens mij moet je de test bij de huisarts toch ook zelf betalen.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 13:48:51 #257
1087 Merisse
broddeltante
pi_20662978
Hartje, Jolene, Mallemeid
Heb vanochtend een heel intensief gesprek gehad met een psycholoog waar ik een heel goed gevoel aan heb overgehouden.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 13:50:07 #258
86274 hartje
still waiting...
pi_20663003
justy: ben het met merisse eens. ik denk ook dat het wel belangrijk is voor wanneer je een gesprek met je vriend hebt, dat je dan weet of je wel of niet zwanger bent, dat jullie daar dan iig duidelijkheid over hebben. koop idd maar een goede test (clearblue! geen predictor) of bel even met de ha voor een test (hoefde ik toen niet te betalen) of een bloedtest.
sterkte!
pi_20663100
Gelukkig Merisse, want je steeds zo down voelen is ook niks Het weekend staat voor de deur, het weer wordt wat beter...allemaal weer wat 'lichtpuntjes' . Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat!

Hartje, ik heb geen idee wanneer ik ga testen want meebie slaap ik uit morgen.... Maar het eerste wat ik doe is testen hoor als ik wakker ben! (verwacht er niet teveel van hoor, doe ik zelf ook niet echt)
  vrijdag 16 juli 2004 @ 14:02:56 #260
86274 hartje
still waiting...
pi_20663184
merisse, hardstikke fijn zeg!
probeer het positieve gevoel lekker vast te houden & laat je niet uit het veld slaan hč.
gaat helemaal goed komen, ik heb het volste vertouwen in je

hier nog een paar jompel-meisjes voor je
merisse, zet 'm op
  vrijdag 16 juli 2004 @ 14:17:50 #261
98247 justy_the_chipmunk
pi_20663488
merisse: heb vervangende dok gebeld en het lijkt eridd op dat ik zwanger ben moet nu de strip af maken en dan nog keer testen, kan geen mapil oid moet afwachten het kan zijn dat het nog wat te vroeg is om te testen maar aangezien mijn hormoonschommelingen erg hevig zijn kan het zelfs met pil voorkomen dat die niet voldoende beschermt en ik ben hem aantal keer vergeten, en ook zonder extra iets omdat we het idee hadden van we staan erachter..
ik heb in ieder geval geen romed test gedaan maar een cassete test en kan hem ook niet online zetten.

verder hoop k gewoon dat het wat duidelijker word wat er nu speelt allemaal, weet dat vermoeidheid heel veel uit kan maken en ben niet een van de makkelijksten de laatste tijd maar ja, waar je van houdt laat je niet zomaar gaan tenminste ik niet en even rust kan dan goed zijn maar ik ben gewoon bang dat hij het wel ok vind zo, alleen tussen mn spullen want zo voelt het..

en dat zwanger zijn: heb steeds gevoel dat ik ongesteld word en meer rare dingen en hoop dus dat ik snel zekerheid krijg wat dat aan gaat.

hoe gaat het verder met ingrid, slaapmeisje en de rest??
hoop ok.

en kent iemand die ruzies van het niet kunnen begrijpen van de invloed die een mk kan hebben op je lijf en geest? of ben ik echt zo abnormaal?
pi_20663876
Ow justy.......zal ik die vent es ff door mekaar rammelen
tjee,hij snapt toch wel,dat een mk zulke schommelingen in je hormonen teweeg brengt en dat jij er ook mee zit.Ga iig. morgen testen met de clear blue digitaal,die geeft een min of een plus,dan weet je wat je je vriend nog meer te melden hebt.
En waarom kan je niet naar huis,is het zijn huis?Laat hem anders weggaan,hij wil toch even weg? hoef jij toch niet de dupe van te zijn?Ik hoop dat er een vriendin of moeder is,die je op kan vangen en evt.tussen jullie kan bemiddelen met een gesprek,succes en hou vol.Probeer uit te leggen hoe jij je voelt en dat je van m houd en dit samen moet/wil doormaken.En moe....nah....das voor watjes,jij bent hier ook moe van.En als ie t dan nog niet snapt....nou,dan kan je beter zonder m verder gaan denk ik,als ik t zeggen mag.
Groetjes,Minoes
pi_20664048
Ik wil hier geen pleidooi houden ofzo voor iemand magoe, het is voor mannen gewoon heel moeilijk om te begrijpen wat er in je omgaat. Met plankie heb ik dat ook altijd heel erg gehad tot ik op een gegeven moment heb gezegd wat ik van hem verwacht, wat ik graag wil dat hij doet als ik verdrietig/overstuur/sjago ben. Misschien is dat ook wel heel moeilijk om te zeggen justy, maar het lijkt me wel fijn voor jou dat hij weet hoe hij er beter mee om kan gaan ipv zich er voor af te sluiten. Wat ook kan helpen is het opschrijven en hem het laten lezen...
Ik hoop zo ontzettend dat het goed komt tussen jullie, vooral nu je elkaar zo nodig hebt
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:07:14 #264
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20664664
Wat erg voor je Justy, heel erg veel sterkte , hopenlijk komt alles goed tussen jullie.

Merisse, fijn dat het zo goed is gegaan
pi_20665842
Justy heel vel sterkte.

De enige cassette test die ik ken is toch echt van Romed (zelfs na online zoeken kwam ik alleen die van Romed tegen) , dus zet ik maar ffies een plaatje neer...

Als dit m was en hij zat in een rechthoekige blauw met roze verpakking was het wel een romed.

Nou heb ik zelf met die testen geen negatieve ervaring gehad (het streepje bleef bij mij ook super licht).
Wel met de overige Romed testen erg negatiever ervaringen gehad dat ze een heel vaag 2e streepje gaven terwijl ik dus echt niet zwanger was.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:06:49 #266
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20666159
LW Owhhhh...ik had zo gehoopt op een positieve uitslag en niet dit! Dikke knuffel voor jou meid
Dit is toch meer het "LW-syndroom" lijkt me zo

minoessssssss Haai Hoe is het met jou?

Hebben jullie baby Amber al gezien? wat een dotje

Iedereen een fijn weekend en wederom veel sterkte met alles

oja Justy, meid jij ook heel veel sterkte de komende tijd! Denk over alles wat je doet goed na dan komt het vast weer in orde!

vrijdag 16 juli 2004 @ 16:10:54 #267
98247 justy_the_chipmunk
pi_20666298
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 14:34 schreef minoes1967 het volgende:
Ow justy.......zal ik die vent es ff door mekaar rammelen
tjee,hij snapt toch wel,dat een mk zulke schommelingen in je hormonen teweeg brengt en dat jij er ook mee zit.Ga iig. morgen testen met de clear blue digitaal,die geeft een min of een plus,dan weet je wat je je vriend nog meer te melden hebt.
En waarom kan je niet naar huis,is het zijn huis?Laat hem anders weggaan,hij wil toch even weg? hoef jij toch niet de dupe van te zijn?Ik hoop dat er een vriendin of moeder is,die je op kan vangen en evt.tussen jullie kan bemiddelen met een gesprek,succes en hou vol.Probeer uit te leggen hoe jij je voelt en dat je van m houd en dit samen moet/wil doormaken.En moe....nah....das voor watjes,jij bent hier ook moe van.En als ie t dan nog niet snapt....nou,dan kan je beter zonder m verder gaan denk ik,als ik t zeggen mag.
Groetjes,Minoes
kannog niet testen moet mn strip eerst afmaken omdat er anders misschien te wieng hcg is, op advies van dok.assistente.
en ik wil niets liever dan een gesprek met hem aangaan en aangeven wat er speelt en hoe erg dat is die schommelingen en dat hij het probeert te begrijpen en niet ziet als smoes het is verdorie van ons tweeen en dankunnen nog zoveel zeggen datje verder moet ik gaook verder maar wil dat niet alleen hij is de vader geweest en man waar ik vanhou en ik wil niet en een kind kwijt raken en dan ook door die stomme klotehormonen ook mn maatje, maar hoe kan ik dat zeggen? en hij is moe ook van het werken hij werkt zich over de kop en ziet het zelf niet waarschuw hem omdat hij erg opgefokt is en niet alleen ik en tuurlijk ook door de situatie thuis maar hij ziet het niet hij vind het meevallen enzegt dat t door thuis komt maar hij neemt in mijn ogen dan te weinig rust en ik kan de hele huishouding niet in mn eentje doen omdat ik ook kapot ben dan nog weglopen lijkt me niet slim en ik wil gewoon naar huis!
het is ons huis maar staat op zijn naam de hypo dan maar ik doen net zo goed mee, de meeste meubels die er zijn zijn van mij, ik bennu bij mn moeder die het ook heel veel verdriet doet juist omdat we beide in de steek zijn gelaten zij door haar exman en ik door mn bio vader. en dat komt nu ook weer boven hoe stom ook en ik hoop gewoon dat hij kan snappen en bereid is om te praten want dit voelt niet goed voor mij een week rust, terwijl het ook anders kan, lijkt mij zo het is onze relatie en het is ons deel om ervoor te vechten en ook al ben je moe dan dnek ik dat je jiust dan even wat meer met zijn tweeen moet ondernemen en wat meer ander dingen moet doen dan discusieren maar wie ben ik.?

vrijdag 16 juli 2004 @ 16:20:36 #268
98247 justy_the_chipmunk
pi_20666587
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 14:42 schreef mallemeid het volgende:
Ik wil hier geen pleidooi houden ofzo voor iemand magoe, het is voor mannen gewoon heel moeilijk om te begrijpen wat er in je omgaat. Met plankie heb ik dat ook altijd heel erg gehad tot ik op een gegeven moment heb gezegd wat ik van hem verwacht, wat ik graag wil dat hij doet als ik verdrietig/overstuur/sjago ben. Misschien is dat ook wel heel moeilijk om te zeggen justy, maar het lijkt me wel fijn voor jou dat hij weet hoe hij er beter mee om kan gaan ipv zich er voor af te sluiten. Wat ook kan helpen is het opschrijven en hem het laten lezen...
Ik hoop zo ontzettend dat het goed komt tussen jullie, vooral nu je elkaar zo nodig hebt
ja idd zij lijken zo gevoelloos en hebben iets van: he het is weg dus moet je ook weer gewoon zijn maar het werkt zolang door en vooral nu nu het richting september nadert, dat doet zeer hoe gek mischien ook ergens weet je dat het beter is en dat het niet levensvatbaar was maar toch je voelt leven in je buik en dan niets en dan zie je een paar week later wat in de plee of whatever (sorry als ik nu anderen pijn doe is niet zo bedoeld maar gewoon om het gevoel proberen uit te drukken) hoe dat voelt, dat leven wat je zoveel waarde gaf dat het weg is en dat dat voelt als een falen van je lijf en dat dat zon indruk maakt op je, endenk zeker dat als er daarna aandacht voorwas dt eht beter was, maar het was te hectisch en werd doodgezwegen en dat voelde voor mij als een klap omdat het wel een levend iets was...
ik hoop ook echt dat het weer goed komt want mis hem zo erg en dit heb ik niet gewild echt niet, wil alleen er voor hemzijn en anders om dat we lol hebben enkunnen delen wat er is en niet dit.
houden van is niet zo moeilijk, het tonen echter soms wel maar mannen hebben niet onze hormonen en daarmee boffen ze wel!

ps hij is trouwens een enorme binnenvetter en na het kraambezoek werd hij heel stilen gaf hij aan dat hij het echt moeilijk vond. dat was voor mijfijn om te horen maar dan weet ik niet goed wat ik moet zeggen en knuffelen we elkaar en dat is wat ik mis gewoon knuffelen en niets hoeven zeggen snappie?
dat enorme lege gevoel voeden door liefde en niet een kind en maatje verliezen..
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:23:23 #269
98247 justy_the_chipmunk
pi_20666647
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 15:54 schreef Xanthe het volgende:
Justy heel vel sterkte.

De enige cassette test die ik ken is toch echt van Romed (zelfs na online zoeken kwam ik alleen die van Romed tegen) , dus zet ik maar ffies een plaatje neer...

[afbeelding]

Als dit m was en hij zat in een rechthoekige blauw met roze verpakking was het wel een romed.

Nou heb ik zelf met die testen geen negatieve ervaring gehad (het streepje bleef bij mij ook super licht).
Wel met de overige Romed testen erg negatiever ervaringen gehad dat ze een heel vaag 2e streepje gaven terwijl ik dus echt niet zwanger was.
hij zat in een witte verpakking maar was idd zon ding ja, zijn die niet goed dan??? en het streepje was idd erg licht jemoet er half tegenaan zitten om hem te zien zeg maar
  vrijdag 16 juli 2004 @ 17:00:38 #270
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20667774
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef Merisse het volgende:
Heb vanochtend een heel intensief gesprek gehad met een psycholoog waar ik een heel goed gevoel aan heb overgehouden.
*Jubel ende Juich* Alle kleine beetjes helpen

Mallemeid succes met testen, toch wel erg spannend weer!
Hartje veel plezier met KvK
Justy sterkte met de moeilijke situatie.
... ♥ ik mis je ♥
pi_20670467
Justy heel veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Met mij gaat het goed hoor! Ben nog steeds ongi, maar de buikpijn is bijna weg.
pi_20670923
Thanx phluphy, ik vind het zelf ook best spannend, hoewel ik toch niet denk dat ik zwanger ben . (dat hou ik me maar voor, kan het alleen maar meevallen toch? )

Justy, ik heb niet het gevoel dat ik gefaald heb, dus wat dat betreft kan ik dat niet met je delen. (Eind mei had ik mn mk). Voor mij was het ook heel hectisch, een tante van plankie was vrij plotseling overleden toen het bloeden bij mij begon...Nouja, ach...ik weet ook niet zo goed wat ik met deze post wil zeggen, maar misschien kan je aan hem vragen hoe hij wil dat je reageert als hij het moeilijk heeft, en zeggen hoe jij wil dat hij reageert als jij het moeilijk hebt? Dat werkt voor mij iig wel....

Ingrid, gelukkig dat je buikpijn weg is
pi_20672125
Justy... Jij hebt mail.

En wat een ontwikkelingen hier allemaal. Ik ben nu helaas meer aan het lurken dan aan het posten. Aangezien ik het op het moment nogal druk heb.

Maar ik lees wel actief mee hoor.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:12:07 #274
98247 justy_the_chipmunk
pi_20675415
amber hoezo heb ik mail en waar??
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:13:35 #275
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20675457
ik denk dat amber jou een mail heeft gestuurd of dat adres wat in je profiel staat babe..... zoiets
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:24:13 #276
98247 justy_the_chipmunk
pi_20675767
ow heb niets binnen gekregen ook niet in de map ongewenste post daar komt het dan in...en dan mo ethet naar babe_sarah gestuurd zijn ja maar heb hem niet binnen...hmzz, jammer nu ben ik zo nieuwsgierig en even voor de duidelijkheid we zijn nietuit elkaar maar hij had wat rust nodig waarvan ik hoop dat hijdie ook neemt en dan niet door uitgaan etc, maar goed, maar hebben eenweek een timeout still hurting
pi_20683158
Ik heb getest, hij is weer net zo ultra-vaag positief als de vorige keer...*zucht*...wat moet ik daar nou mee?
pi_20683176
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 11:24 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb getest, hij is weer net zo ultra-vaag positief als de vorige keer...*zucht*...wat moet ik daar nou mee?
Mallemeid, en van de week ff langs de HA. Is dat geen optie?
pi_20683211
Ja dat denk ik wel dat dat handig zou zijn idd...ik heb trouwens nog ergens een verwijsbrief voor bloedprikken, zal maandag wel ff aan de ha-assistente vragen of ik daarmee gewoon naar het zkh kan.
pi_20683250
Mallemeid, gewoon een belletje doen.
Maar hoe voel jij je verder.
Aan de ene kant zou ik willen zeggen een streep is een streep maar aan de andere kant.
Ben ik bang je blij te maken met niets.

Ik hoop dat je vlot mag bloedgeven.

Knuffel
pi_20683372
Idd...een streep is een streep. Ik voel me wel anders dan normaal, ben wat misselijk de hele dag door en zo af en toe vieze smaak in mn mond, pijnlijke borsten..
Hoe is het met jou trouwens? Lukt het nog met je stoppen met roken?
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:03:29 #282
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20683656
ik zou ook gewoon naar de dokter gaan om te testen.
pi_20685170
Ik ben al zo vaak naar de ha geweest om te testen of te zeiken over mn niet-ongesteld worden en weet ik et wat....die vent ziet me weer aankomen zeg
pi_20685221
mallemeid, mijn gyn adviseerde om na drie dagen nog eens te testen. Als je dan zwanger bent, moet de streep echt duidelijker zijn.
mooi he, alles
  zaterdag 17 juli 2004 @ 13:55:52 #285
1087 Merisse
broddeltante
pi_20685327
Mallemeid: two words: digitale Clearblue!
Gewoon + of - en geen vage streepjes meer.
Succes, hoop dat je zwanger bent!
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 15:00:09 #286
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20686068
Mallemeid, wat ontzettend spannend maak je het weer zeg. Alweer een vage streep, gatver, hoop dat je heel gauw een ontzetten dikke vette streep kan laten zien. En misschien inderdaad even wat meer geld ertegenaan gooien en een digitale Clearblue gebruiken? Sterkte en ik duim me in ieder geval suf voor je!

Justy, heel veel sterkte met alles op een rijtje zetten. Het is niet makkelijk, maar ik denk wel heel belangrijk om een stevige basis te hebben voor je relatie. Zeker als jullie zo graag een kindje willen. Ik zeg wel jullie, maar ik krijg eigenlijk een beetje het idee dat jij het meer wil dan je vriendje, hopelijk heb ik het mis. Zowieso heel verstandig om het er nog heel goed over te hebben samen.

Ik ben de laatste paar dagen weinig hier geweest omdat ik behoorlijk ziek was en tegen de 40 graden (39.7) koorts aan zat. Gelukkig gaat het weer beter en ben ik koortsvrij en bovenal lekker twee kilo afgevallen. Ziek zijn was in ieder geval ergens goed voor
pi_20686506
Nah, dan kan ik er beter vanuit gaan dat ik niet zwanger ben, de keer dat ik die cb digitaal had gedaan was negatief...dus cb spreekt elkaar wel tegen!

Dit is de test trouwens: Ik zie dus een heel vaag (toch duidelijker dan de vorige test) een plus....in het echt ziet ie er wel duidelijker uit trouwens, het is zo moeilijk om m duidelijk op de foto te zetten ofzo...

[ Bericht 20% gewijzigd door mallemeid op 17-07-2004 15:43:28 ]
pi_20686990
Mallemeid, zo zag mijn test er ook uit, maar volgens de huisarts was het dan toch positief, hoe vaag ook als er iets te zien is is het positief..
pi_20688133
die ziet er wel positief uit hoor mallemeid! Als je over een paar dagen nog eens test is ie volgens mij veel duidelijker. Wanneer was/is je nod?
mooi he, alles
pi_20688603
woei....mn vriendin is vanmiddag ook ff geweest en die zei ook dat ie positief was.... M'n nod was 26 juni...nu zit ik helemaal te hyperen! (Als in en niet in hyperventileren)

[ Bericht 8% gewijzigd door mallemeid op 17-07-2004 17:44:14 (verkeerde smiley....) ]
pi_20689128
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 17:42 schreef mallemeid het volgende:
woei....mn vriendin is vanmiddag ook ff geweest en die zei ook dat ie positief was.... M'n nod was 26 juni...nu zit ik helemaal te hyperen! (Als in en niet in hyperventileren)
Ik hoop voor je dat het echt zo is! Maar als je vriendin zegt dat ie positief is, zal dat vast wel zo zijn, toch? Ga je nog naar de HA?
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 18:09:55 #292
43556 miss_dynastie
pi_20689180
Mallemeid
pi_20689319
Ik ga maandag nog een keer testen (ja hee, die test heb ik toch en die is tot 2005 houdbaar ) en dan zie ik verder wel hoe en wat. Misschien ga ik gelijk wel de vlos bellen maar dat weet ik nog niet
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:45:51 #294
1087 Merisse
broddeltante
pi_20690022
Jeetje Mallemeid, het is echt een "het kan vriezen, het kan dooien" testuitslag. Ik zou voor geen van beiden mijn hand in het vuur durven steken. Maandag weten we hopelijk meer.
pi_20690108
nou er is duidelijk een streep, dus is er hcg aanwezig. Maar als je al zo lang overtijd bent, zou hij eigenlijk weer wat duidelijker moeten zijn. Zou het kunnen zijn dat je eisprong veel later is gevallen dan je dacht? Bijvoorbeeld doordat je lichaam nog in de war was van die miskraam? Dan zou je nu korter overtijd/zwanger zijn en dat verklaart dan die vage streep.
mooi he, alles
pi_20690203
Dat zou ook nog kunnen jah...ik heb geen idee. Maar ik voel me wel 'anders' dan anders...maarja ach, we zien wel.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 19:14:22 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20690643
o ik hoop het zo.
pi_20690697
ik heb er wel een goed gevoel over mallemeid. Toen ik die streep zag kreeg ik gelijk dat opgewonden gevoel van mijn eigen testen twee jaar geleden. Er is echt een streep hoor!
mooi he, alles
pi_20690950
nou ben ik helemaal ontroerd . Ik heb er zelf eigenlijk al een tijdje een vaag gevoel over, maar omdat ik me ook 'anders' voel denk ik gewoon dat het raak is. Anders heb ik toch geen positieve test? Die toch eigenlijk beswel zo positief is dat anderen het ook zien! (had ik niet verwacht)... plankie voelt het al een week of vier aan zn water . (maar die is ook een beetje gek )
  zaterdag 17 juli 2004 @ 19:29:41 #300
98247 justy_the_chipmunk
pi_20691034
jipppppie mallemeid!!!! hoop ook dat het echt posi is!!!!

ow en ik heb met vriend gepraat goed gesprek en er is geen sprake van uitmaken hij wil me niet kwijt was erg emottioneel en k heb een brief voor hem geschreven over hoe ik me voelde na de miskraam wel met beetje hulp van iemand om het goed lopende zinnen te maken maar was erg emotioneel en heb het heb gegeven van daag en gepraat, hij vond het ook erg emotioneel voooral dat ik nu een positieve test had, tenminste dat leek zo ook zon dom vaag streepje ergens tussen wel en niet zichtbaar maar ok maak de strip af met als gevolg dat ik het kwijtraak maar hoe gek het ook klinkt ik kies er nu bewust voor juist omdat ik grag een vader voor mn kindje wil nou ja voor ons kindje dan en niet in zon situatie een kindje wil dan wil ik er echt voor gaan maar voel me wel raar en misselijk maar ok, we wachten af...ben allang blij datikmet hem heb kunnen praten enhem even weer om me heen kon voelen en zijn armen, dat doet zo goed ben nog niet thuis om hem alles op een rij te lten zetten lijkt me wel beter maar vind het wel erg moeilijk juist met het idee dat er een kleintje zou kunnen zitten maar ja, heb liever een stabiele basis dan dit nu, met alle gevolgen die het kan hebben als het zo moet zijn en ik moet het kindje nu houden dan komt het goed,
maar ja ben ook bang om het kwijt te raken
lijkt me ook wel logisch..

maarre malle meid: ik duim voor jehoor hou je ons op de hoogte?????

slaapmeisje: wat vervelend dat je ziek was gaat t nu weer beter met je???

trouwens, mijn nod is dan 21juli!

alle anderen:

[ Bericht 0% gewijzigd door justy_the_chipmunk op 19-07-2004 09:19:25 ]
pi_20691264
hoe lang hoor je eik ongesteld te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')