ja merkte t ook, dacht ik ook een mooi OP gemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:28 schreef greatgonzo het volgende:
nog 1.5 maand
edit: Kun je de foto's van de OP niet iets kleiner maken, de pagina laadt nu rete langzaam, en dat zelfs op een adsl lijntje.. niet echt leuk als je nog een modempje hebt
nou in de golf konden volgens mij emt gemak 10 a 15 duizend manquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:55 schreef p_iglet het volgende:
Uit de keane nieuwsbrief:
De volgende halte van Keane zal Lowlands zijn, ze spelen op vrijdag 20 augustus in de Charlie-tent tussen 17:30 en 18:30 uur. In de Charlie-tent kunnen 8000 mensen, dus de band groeit in Nederland!
Charlie 8000 mensen???? Kortom de Golf heet nu Charlie??
Ben zeer beniewd naar het nieuwe terein dan. Is het al bijna 28 juli??
Die gingen ze toch Grolsch noemen...?quote:Kortom de Golf heet nu Charlie??
nou, post die eens dan!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:50 schreef NiNi het volgende:
Vanmiddag kaartje gekocht!
En lijstje gemaakt van optredens die ik wil zien.
wat k tot nu toe zeker wil zien:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:08 schreef Ixnay het volgende:
Deze bands wil ik zien:
Bloodhoundgang, the
Distillers, The
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Heideroosjes, De
Offspring, The
En deze ook wel als ik toch in de buurt ben:
Chemical Brothers, The
Dillinger Escape Plan
Everlast
Hives, The
Lostprophets
volgens mij kan k jou nog weleens in de Bravo tegenkomenquote:Op zondag 11 juli 2004 04:11 schreef teknomist het volgende:
Mijn eerste Lowlands...
Dit is mijn lijstje:
Chris Liebing
DJ Krush
Felix da housecat
Jeff Mills
LCD Soundsystem
Miss Kittin
Mylo
N.E.R.D.
Scissor Sisters
Tiga
Villalobos, Ricardo
White Stripes, The
Ik ben niet zo bekend met de indelingquote:Op zondag 11 juli 2004 04:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij kan k jou nog weleens in de Bravo tegenkomen
de dance tent waar overdag vaak live acts zijn en zo rond een uurtje of 20.00 of ietsje later de dj's gaan draaien tot in de late uurtjes (5 uur)quote:Op zondag 11 juli 2004 04:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de indeling.
Daar ben ik daar zeker te vindenquote:Op zondag 11 juli 2004 04:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de dance tent waar overdag vaak live acts zijn en zo rond een uurtje of 20.00 of ietsje later de dj's gaan draaien tot in de late uurtjes (5 uur)
daar zullen dus Chris Liebing en Felix oa te zien zijn. super geluidje, gaaf licht
volgens de oude indeling, ingang en dan rechtsquote:Op zondag 11 juli 2004 04:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar ben ik daar zeker te vinden.
Een vriend van me was anders toch aardig overtuigd van hun komst.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk weinig, want Metallica, die verwacht je niet op een festival dat werkt met tenten waarin hooguit een paar duizend man in kunnen...
nou k vind t wel leuk om zo van iedereen een beetje te zien wat ze graag willen gaan zien.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:48 schreef Dr.E het volgende:
ik denk niet dat het veel mensen interesseert, maar ook maar even een lijstje van wat ik wil zien:
-knip-
Laten we ff afwachten tot het blokschema bekend is, dan weet je iig dat er niemand anders op dezelfde tijd speelt die je wel wil zienquote:Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja! Bravo meeting is goed. Bij B.A.S.S. ?
Hehe ja god dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:07 schreef koston het volgende:
[..]
Laten we ff afwachten tot het blokschema bekend is, dan weet je iig dat er niemand anders op dezelfde tijd speelt die je wel wil zien
Ik ookquote:Op maandag 12 juli 2004 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
maar 1 ding weet ik zeker, Jeff Mills ben ik bij.
Ik zit er niet mee, hou wel van een beetje lekker dansen, al moet het niet gaan overheersen op een festival als Lowlands, maar daar is nog geen sprake van naar mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:53 schreef diesel_boy het volgende:
Ik vind het trouwens tot nu toe wel triest gesteld met de bands........er wordt alleen nog maar DnB en dance bekend gemaakt de laatste tijd
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:53 schreef diesel_boy het volgende:
Ik vind het trouwens tot nu toe wel triest gesteld met de bands........er wordt alleen nog maar DnB en dance bekend gemaakt de laatste tijd
hehehequote:Op maandag 12 juli 2004 12:09 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar da's mijn mening natuurlijk
foto camera's mogen eigenlijk alleen van die kant en klaar dingen en simpele toestellen maar k zie soms weleens betere op het terreinquote:Op maandag 12 juli 2004 14:47 schreef Robzilla het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met foto camera's enzo? Doen ze er moeilijk over? Hoeveel drinken en eten mag je meenemen op de camping? Mogen er flesjes op het terrein komen?
Een goedkope digicam mag dus eigenlijk al niet?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto camera's mogen eigenlijk alleen van die kant en klaar dingen en simpele toestellen maar k zie soms weleens betere op het terrein
weet neit precies hoe dat zit maar k denk wel dat je d r gewoon mee binnenkomtquote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goedkope digicam mag dus eigenlijk al niet?
Ben zelf met een 2.1 megapixel camera het terrein opgeweest en daar doen ze naar mijn weten niet moeilijk over.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goedkope digicam mag dus eigenlijk al niet?
heej die heb ik ook toen nog gezien... hoeveel jaar was dat terug?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:26 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
Ben zelf met een 2.1 megapixel camera het terrein opgeweest en daar doen ze naar mijn weten niet moeilijk over.
Dat Reboot klinkt trouwens wel grappig moet ik zeggen, missschien maar eens gaan kijken dan
De laatste keer dat ik een contrabas heb gezien op Lowlands was met het wereldse concert van The Living End, man wat was dat een feest!!![]()
Dat wilden ze bij de fles van een vriend van mij ook doen, maar die had hem net tot de rand toe volgepist dus die gooide hem (heel verstandigquote:Op maandag 12 juli 2004 16:27 schreef Kletz het volgende:
vorig jaar gingen ze ruiken aan de inhoud van de plastic flessende hufters... dus alle redwodka redbull, wiskey malibu alles werd leeggegoten
Zondag 2001quote:heej die heb ik ook toen nog gezien... hoeveel jaar was dat terug?
Fuckin' hell, 12 blikjes maar de camping op? Lekker matigquote:Op maandag 12 juli 2004 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto camera's mogen eigenlijk alleen van die kant en klaar dingen en simpele toestellen maar k zie soms weleens betere op het terrein
qua eten mag je alles wat je kan sjouwen mee naar de camping meenemen (maar k geef liever wat meer geld uit) en je mag geloof k 1 grote pplasticflas bezitten (daar controleren ze niet zo streng op) het mag NOOIT glaswerk zijn
en 12 blikjes, maar k neem al jaren veel meer meeen nooit problemen mee gehad
ze kijken vooral bij binnekomst bij de camping of je geen glas en wapens en hamers ed bij je hebt
en op t festivalterrein mag je geen eigen drinken meenemen in blik of flesjes. als je drinken bij je hebt krijg je bij t oplopen van t het festivalterrein een plastic beker en daar kan je t in flesje of blikje in leeggieten en daarna fijn opdrinken
Op weg d'r naar toe al flink indrinken, dan heb je op de donderdagavond wel voldoende aan die 12 blikken, de volgende dag sta je toch meer op het festivalterrein, tenzij je zo'n campinghanger bent natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:15 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Fuckin' hell, 12 blikjes maar de camping op? Lekker matig
Treefjes? Dat zijn teven die een treetje bier meedragen?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:05 schreef greatgonzo het volgende:
3 treefjes mee
treetjes dan, whateverquote:Op maandag 12 juli 2004 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Treefjes? Dat zijn teven die een treetje bier meedragen?
jezus kletz, offspring poprock en een zaadband noemen, en dan zeggen dat je de heideroosjes wil zien. (als er 1 zaadband is)quote:Op maandag 12 juli 2004 10:21 schreef Kletz het volgende:
ik zie et al weer... ik ga voor de gezelligheid haha. Damn wat een zaad bands dit jaar.... en waar blijft de punkrock. Alles behalve offspring.... met hun pop rock. Dan maar 's avonds stampen op dnb met dj hype. Das nog et enige leuke.
Damn maar om dan toch nog 3 namen te noemen die ik wil zien : DEP, Heideroosjes en the hives.
vent ik zie veel verschil tussen de heideroosjes en offspring. De heideroosjes kan ik nu nog wel diggen, maar de muziek die de offspring nu maakt is bagger.... oude shit van offspring schopt nog steeds de schijt!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
jezus kletz, offspring poprock en een zaadband noemen, en dan zeggen dat je de heideroosjes wil zien. (als er 1 zaadband is)
man man.
Maar ben wel te vinden bij :
Offspring
Dillinger Escape Plan
B.A.S.S.
Dj Hype
Chris Liebling
Jeff Mills
rest is meuk, maar lowlands is dit jaar idd voor de gezelligheid
ik zeg alleen maar dat dat de regels zijn; k neem er zelf ook altijd meer mee.......quote:Op maandag 12 juli 2004 17:15 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Fuckin' hell, 12 blikjes maar de camping op? Lekker matig
Lucky bastard!quote:Op maandag 12 juli 2004 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb via Streetteam een kaartje gewonnen!
Er staat ook een prijsvraag op de Essent Awards-site. Heb je die al gehad?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:17 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Ik prijsvraag me helemaal suf.. zonder succes nog..
Vind 110 euro ook vrij duur.
Die gast helemaal recht zeker, flikte hij bij mij ook. Maten van mij gaan met een oude omgebouwde bus, en die nemen mijn flessen Bacardi mee.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:27 schreef Kletz het volgende:
vorig jaar gingen ze ruiken aan de inhoud van de plastic flessende hufters... dus alle redwodka redbull, wiskey malibu alles werd leeggegoten
vorig jaar kwam stond ik om 12 uur in de rij.... toen rond half 2 midden op et veld.. en toen centimeter voor centimeter naar voren en toen waren we rond 22.50 binnen.... dus allemaal bij elkaar opgeteld hebben we zeker 10 uur in de rij gestaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:06 schreef diesel_boy het volgende:
We gaan waarschijnlijk donderdagochtend al, eerst maar eens lekker zitten daar op het veldVorig jaar kwamen we half vijf aan daar en het was twaalf uur toen we binnen waren, dat was iets minder prettig dus
Waarschijnlijk donderdagmiddag, na mijn laatste tentamenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:00 schreef Robzilla het volgende:
Hoe laat gaan jullie donderdag/vrijdag erheen?
Ik wist gewoon veel bij de popquiz op het festival in 013.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:17 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Ik prijsvraag me helemaal suf.. zonder succes nog..
Vind 110 euro ook vrij duur.
Heb je Teddybears STHLM al uitgecheckt? Was vroeger een doodgewone hardcoreband, volgens allmusic, maar moet je ze nu eens horen / kijken: www.teddybearssthlm.com (sorry, weet niet hoe je hyperlink moet maken). Er staat maar 1 videoclip op die site (under constr.), maar man man wat een feest. Ik heb 'm op repeat staan, al de hele middag!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:37 schreef diesel_boy het volgende:
Trouwens, ben een beetje bands aan het beluisteren die wel komen maar die ik niet ken, en nou kwam ik zo opeens op Snow Patrol, maar dat is best heel erg leuk!!
*me zet er weer eentje bij op m'n lijstje die toch al wat langer begint te worden nu
Dat lijkt maar zo. Gewoon binnen het vierkant klikken of onderaan op 'HERE'.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:22 schreef diesel_boy het volgende:
Helaas doet die site het nu helemaal niet
Zoiets?: www.teddybearssthlm.comquote:En een link maak je met [ url ] en [/ url ] met daartussen de URL. (zonder spaties dan)
Klinkt best leuk maar is een stuk van die tekst niet gejat van Kid Rock - Bawitdaba? Klinkt iig heel bekend.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb je Teddybears STHLM al uitgecheckt? Was vroeger een doodgewone hardcoreband, volgens allmusic, maar moet je ze nu eens horen / kijken: www.teddybearssthlm.com (sorry, weet niet hoe je hyperlink moet maken). Er staat maar 1 videoclip op die site (under constr.), maar man man wat een feest. Ik heb 'm op repeat staan, al de hele middag!
Waarom zit jij niet in het centrale technotopicquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:59 schreef koston het volgende:
GVD! Sta ik net onder de douche mn haren te wassen, doe ik mijn handen omlaag blijft dat blokje van het bandje van vorig jaar achter mn tepel hakenIk moest echt ff kijke of ie er nog aanzat, die blokjes zijn levensgevaarlijk
Ik sta wel op die lijst, maar ik volg het topic niet echt intensief. Ik ben eigenlijk ook geen die-hard fan, ik luister alleen de redelijk "mainstream" techno, maar mischien zal ik er toch eens wat meer gaan postenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het centrale technotopic.
Okee, omdat je wel een ILT-animated gif hebt namelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:11 schreef koston het volgende:
[..]
Ik sta wel op die lijst, maar ik volg het topic niet echt intensief. Ik ben eigenlijk ook geen die-hard fan, ik luister alleen de redelijk "mainstream" techno, maar mischien zal ik er toch eens wat meer gaan posten
Raakte een beetje uitgekeken op mn vorige icoon, en die ILT gifjes zijn gewoon coolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Okee, omdat je wel een ILT-animated gif hebt namelijk.
Oh, vast wel... een technomeet op Lowlandsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:18 schreef koston het volgende:
[..]
Raakte een beetje uitgekeken op mn vorige icoon, en die ILT gifjes zijn gewoon cool
Maar ik heb zo het idee dat ik je nog wel tegenkom in de Bravo of op een meet![]()
Ik heb er dan ook een sluiting opgebouwd. Kreeg dat ding met egen mogelijkheid af, dus heb ik hem moeten doorknippen. Ik heb dat hele blokje gemolesteerd en er gewoon een simpele haak/oog sluiting opgenaaid. Zelfquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:59 schreef koston het volgende:
GVD! Sta ik net onder de douche mn haren te wassen, doe ik mijn handen omlaag blijft dat blokje van het bandje van vorig jaar achter mn tepel hakenIk moest echt ff kijke of ie er nog aanzat, die blokjes zijn levensgevaarlijk
28 juliquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:01 schreef Dance-Commander het volgende:
wanneer komt dat hoerige blokjes schema??
Dan komt ook de programmagids.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:22 schreef koston het volgende:
[..]
28 juli
voor de volledigheid; als bijlage bij de volkskrant die dagquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Dan komt ook de programmagids.
quote:Beste mensen, dames en heren, jongens en meisjes,
Vanaf vrijdag 20 augustus t/m zondag 22 augustus is het weer zover: Lowlands 2004. Door een ietwat tegenvallende line-up en het feit dat het festival buiten de zomervakantie viel, ging de bus vorig jaar niet door, maar ondertussen ziet het er naar uit dat dit een fantastisch lowlandsjaar gaat worden. Dit willen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan en daarom dit jaar voor de 5e maal alweer: “De grote kooltuin-lowlandsbus 2004”.
De mensen die al wat langer meegaan kennen het principe ondertussen, voor de nieuwkomers alles nog even op een rijtje:
De bus vertrekt op donderdag om 12:00 u. vanaf de achterkant van het Centraal station te Alkmaar. De bus gaat weer terug op maandag, tevens om 12:00 u., vanaf de touringcar parkeerplaats bij het lowlandsterrein. De kosten voor de bus bedragen ¤ 20 p.p. en dienen op het moment van vertrek betaald te worden. Uiteraard wordt er wel verwacht dat je er ook daadwerkelijk bent als je je naam op de lijst zet.
Goedkoper dan de trein, je hoeft niet met je zware tas over te stappen, niet met 300 mensen te worstelen voor een pendelbus, volledig verzorgd van deur tot deur in je eigen privé touringcar, perfect!
• Elk jaar zijn er mensen die alleen heen, of alleen terug meewillen. Dit is uiteraard geen probleem mits er plaatsen over zijn. Bij tekort plek gaan retourpassagiers voor.
• Het maximum aantal inschrijvingen is 50
• Het minimum aantal personen is 35. Bij minder inschrijvingen gaat de bus NIET door.
• De inschrijving sluit op 12 augustus
reel is vorig jaar ook geweest en tourt dan in de USA, jammergenoeg niet dus....quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef Dr.E het volgende:
reel big fish?
is nog een plekkie over in hun tourschema
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:36 schreef irestmycase het volgende:
Chemical Brothers.
vorig jaar al geweest, zo zijn er niet die 2 jaar achter elkaar komenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:54 schreef - het volgende:
van mij mag kaizers orchestra er wel bij, voor pukkelpop zijn ze al bevestigd
als lid van de kaizers familie ben ik teleurgesteld, maar gelukkig hebben we de hives nog, die andere terecht arrogante en supergoede band uit scandienavie, en uit die hoek zou ik ook bjorn berge wel eens op lowlands willen zien (voor wie dit weekend in nijmegen, vierdaagse feesten, is, zeker heen gaan!)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar al geweest, zo zijn er niet die 2 jaar achter elkaar komen
Ach. Lowlands wordt toch wel een groot feest. Dat gezeik altijd over de line-upquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef rubbereend het volgende:
nou ik wil ook ff klagen, al dat geklaag over dance, dan wil ook iets zoeken om over te klagen
inderdaad en als er in één tent nix is dan loop je er eentje verder of je gaat lekker eten of ergens chillen of ff op de camping op of ff etc. etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ach. Lowlands wordt toch wel een groot feest. Dat gezeik altijd over de line-up
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
En wat is daar mis mee?
Overigens zie ik hiphop of urban (r&b, bubbling, 2-step) als een onderdeel van de dance hoor. Immers, op beide gebieden worden er dansfeesten gegeven en speelt de dj een centrale rol. Daarnaast hebben zowel de reguliere 'dance' en urban dezelfde roots.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef rubbereend het volgende:
nou ik wil ook ff klagen, al dat geklaag over dance, dan wil ook iets zoeken om over te klagen
Bijvoorbeeld, 2-step is ontstaan door een soort crossover tussen UK garage, R&B én de hype dat d&b-platen enkele jaren geleden op halve snelheid werden gedraaid. Het valt nu officieel onder Urban maar is het dance of niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Heb je wel een punt mee ja
Ik ben het ook volledig eens met ID&T dat zij zich meer op Urban ging richten. Er bestaat bovendien mijns inziens een verkeerd beeld van Urban en wel dat dat van de *bling-bling-muziek is die je op TMF en The Box ziet. Dat is bijna hetzelfde zeggen dat hardstyle zoiets is als Special Dquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:05 schreef rubbereend het volgende:
t nadeel is dat Hip hop ook steeds meer samenloopt en samen wordt gezien met RnB
dan vind k dus meer gericht op liveartiesten
en dance van tegenwoordig loopt ook regelmatig samen mat andere muziekstromingen, dus als je zo gaat redeneren dan hangt er veel meer samen
dat klopt, maar de hip hop die naar Lowlands komt zijn optredens al Opgezwolle, en niet de urban dj's die bij id&t komen draaien (en overal op elk urbanfeest staan trouwens steeds dezelfde djs valt me opquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben het ook volledig eens met ID&T dat zij zich meer op Urban ging richten. Er bestaat bovendien mijns inziens een verkeerd beeld van Urban en dat van de *bling-bling-muziek die je op TMF en The Box ziet. Dat is hetzelfde zeggen dat hardstyle zoiets is als Special D.
Nog niet maar heel die scene zit enorm in de lift. Steeds meer zie je Urban-party's op duiken en vooral hier in Rotterdam - dé multiculturele stad. Zo nu en dan ga ik ook wel es naar de Vibes, lekker funken op R&B, 2-step, hiphop en Michael Jacksonquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:30 schreef Rock-shocker het volgende:
Urban DJ'ing is blijkbaar niet zo'n grote scene
Nee helaas, dat is afgeschaft.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:36 schreef pAin het volgende:
Zijn er trouwens ook dagkaarten te koop?? Want als Liebing, Mills en Miss Kittin op 1 avondje draaien is dat opzich wel de moeite waard om eventjes heen en weer te karren naar de Bravo Tent
Maar wel, Henrik Bquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:41 schreef pAin het volgende:
Naja, dan maar naar Decibel. Alhoewel
Miss
Kittin
daar niet komt
Een Zweedse DJ die niet vies is van een beetje beuken - wat blijkt uit zijn set op de meest recente indooreditie van Awakeningsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:52 schreef pAin het volgende:
Die ken ik niet, maar ik vertrouw je op je woord dat die, alhoewel weinig DJ's voor mij kunnen tippen aan Miss Kittin, draai dr set @ speakerplay bijna non stop!
Ik hoop geen Maes of Bavaria (quote:Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat voor bier wordt er eigenlijk geschonken op Lowlands? Niet onbelangrijk dacht ik zo...
Niet in glas, en iets van 12 blikken geloof ik.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:16 schreef teknomist het volgende:
Hoe zit het trouwens met het meenemen van drank? Het wordt mij een ramp als ze daar geen lekkere Belgische trappistjes hebben.
Volgens mij ook niet, ik neem iig wel 2 sixpacks van mijn favoriete Hoegaarden mee, al is het eigenlijk misdadig om dat uit blik te drinken....quote:Op zondag 18 juli 2004 18:19 schreef teknomist het volgende:
Dat hebben ze geloof ik niet in blikken.
grolsch!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat voor bier wordt er eigenlijk geschonken op Lowlands? Niet onbelangrijk dacht ik zo...
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
grolsch!
ze schonken idd dommelsch, dit jaar is dr dus wel bier..quote:Op zondag 18 juli 2004 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Maareh... Ben ik nou gek of schonken ze vorig jaar geen Dommelsch?
nee ze hebben grolschquote:Op zondag 18 juli 2004 19:21 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ze schonken idd dommelsch, dit jaar is dr dus wel bier..
Echt waar? Dat heb ik dan even helemaal gemist, jammer...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee ze hebben grolsch
vorig jaar hadden ze wel das op tap
ja echt, maar dat zal dus dit jaar wel niet meer zo zijnquote:Op zondag 18 juli 2004 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt waar? Dat heb ik dan even helemaal gemist, jammer...
lukt je niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Een paginalange discussie over welk bier er geschonken moet worden..Komt weer intelligent volk op Lowlands dit jaar. Gelukkig kan ik het gemiddelde wat op komen krikken dan.
Als je zo'n opmerking maakt moet je wel ook met een inhoudelijke post komen hequote:Op maandag 19 juli 2004 09:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Een paginalange discussie over welk bier er geschonken moet worden..Komt weer intelligent volk op Lowlands dit jaar. Gelukkig kan ik het gemiddelde wat op komen krikken dan.
Ik help wel mee.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Bier is een integraal onderdeel van de totale festivalbeleving, dus mag daar ook best over gediscussieerd worden.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja, wat een gezeikquote:Op maandag 19 juli 2004 09:30 schreef American_Nightmare het volgende:
ga jij dan? Is niet zo veel mietjes metal daar hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:02 schreef Seborik het volgende:
Hadden ze maar Maes, dan zou het net zo gezellig worden als op Graspop.
Ik zou alleen al een kaartje kopen om jou omver te beuken bij KSE.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:05 schreef Kletz het volgende:
[..]
ga jij dan? Is niet zo veel mietjes metal daar hoor.
was et maar waar dat ze komen, maar ja.... wij doen niet aan beukenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik zou alleen al een kaartje kopen om jou omver te beuken bij KSE.
Nee, ik ga niet, maar ik wens iedereen natuurlijk een geweldig festival toe.
Ow, dacht het.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:22 schreef Kletz het volgende:
[..]
was et maar waar dat ze komen, maar ja.... wij doen niet aan beukenwij moshen en kicken er op los
VET hoor... SLayer 1 keer gezien en echt ikquote:Op maandag 19 juli 2004 13:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ow, dacht het.
Ze worden misschien het voorprogramma van Slayer in de Ahoy.
Heeft Grolsch ook een "Ice" variant? Want die Dommelsch Ice was vorig jaar wel goed te zuipenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:41 schreef Seborik het volgende:
Je hebt gelijk. Ik wil nog even klagen over Grolsch, want dat vind ik niet om te zuipen.
Nile komt op lowlands evenals TDEP en Texturesquote:Op maandag 19 juli 2004 13:39 schreef koston het volgende:
Hey, dit is het Lowlands topic, geen metal-slowchat
Jij gaat niet, dus daar heb je ook geen last van, en ik vind het geweldig bier, en ik ga wel, mooi toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:41 schreef Seborik het volgende:
Je hebt gelijk. Ik wil nog even klagen over Grolsch, want dat vind ik niet om te zuipen.
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:32 schreef koston het volgende:
* Basp1 heeft nu een Flogging Molly shirt aan
Iemand?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:23 schreef koston het volgende:
Ik ga morgen maar eens zo'n vissersstoeltje halen voor Lowlands, weet iemand waar ik die kan halen? Natuurlijk wel eentje met zo'n gat voor je blik bier en liefst ook niet te duur
Hmm, hier heb je wel een punt, al verkochten ze kattepis met alcohol erin als bier, dan zou ik nog geen glas minder om drinken op zo'n festivalquote:Op maandag 19 juli 2004 14:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Drinken doen jullie het toch wel en dronken worden jullie ook wel.
Dus waarom zeuren jullie
bij die anwb en vvv kantoren. Daar heb je van die HUMAN NATURE spullen... van reis tot kado artikelen. En spot goedkoop t.o.v. een dump of zo'n tenten winkel.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:00 schreef koston het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Is dat inclusief bierhouder?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:32 schreef Roellio het volgende:
Bij de Xenos voor een tientje, Koston!
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:39 schreef koston het volgende:
[..]
Is dat inclusief bierhouder?
Top. Ga ik daar morgen ff langsquote:Op maandag 19 juli 2004 16:42 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
De Xenos heeft ook 2 stoeltjes aan elkaar, een soort bankje dus.
Die-hard festivalgangers worden oud, en dan worden de ledematen wat minder soepel. In zo'n geval is zo'n stoeltje een uitkomst!quote:Op maandag 19 juli 2004 17:37 schreef Efez het volgende:
Wat is er mis met de vuilniszak op de grond? Een beetje die-hard festivalganger heeft toch geen stoeltje nodig!
In de klas sta /stond je zeker altijd in de hoek!quote:Op maandag 19 juli 2004 17:49 schreef teknomist het volgende:
Zitten is sowieso voor mietjes maar dat terzijde he.
Als jij om 6 uur 's ochtends naar je tent terugstrompelt en je wilt nog ff genieten van een Belgisch trappistje ben je blij als je zo'n stoeltje bij hebtquote:Op maandag 19 juli 2004 17:49 schreef teknomist het volgende:
Zitten is sowieso voor mietjes maar dat terzijde he.
En je kunt niet op een grasveld zitten?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:52 schreef koston het volgende:
[..]
Als jij om 6 uur 's ochtends naar je tent terugstrompelt en je wilt nog ff genieten van een Belgisch trappistje ben je blij als je zo'n stoeltje bij hebt
Jawel, maar zit jij niet liever op een (redelijk) confortabel stoeltje, met bierhouder en met ruimte om een jointje op te draaienquote:Op maandag 19 juli 2004 22:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
En je kunt niet op een grasveld zitten?
Het stoeltje neem je ook niet mee het festival terrein mee op, ik wil er een zodat ik als ik bij m'n tent terug kom nog ff kan zitten, een pilsje drinken, een jointje roken en dan gaan pittenquote:Op maandag 19 juli 2004 22:46 schreef teknomist het volgende:
Als ik sta te dansen heb ik geen behoefte om te zitten... daar word je alleen maar brakker van.
Oh oke, op die fiets.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:48 schreef koston het volgende:
[..]
Het stoeltje neem je ook niet mee het festival terrein mee op, ik wil er een zodat ik als ik bij m'n tent terug kom nog ff kan zitten, een pilsje drinken, een jointje roken en dan gaan pitten
Vorig jaar was het festival terrein tot redelijk laat open, maar als je daaraan niet genoeg hebt is er altijd nog de 24-uurstent en daar word echt van alles gedraaitquote:Op maandag 19 juli 2004 22:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh oke, op die fiets.
Hoe zit het trouwens in de nacht? Is er nog een tent open waar je de hele nacht door kan dansen?
Prima, want slapen doe ik 's ochtends en 's middags welquote:Op maandag 19 juli 2004 22:56 schreef koston het volgende:
[..]
Vorig jaar was het festival terrein tot redelijk laat open, maar als je daaraan niet genoeg hebt is er altijd nog de 24-uurstent en daar word echt van alles gedraait
Slapen is niet echt een prioriteit op Lowlandsquote:Op maandag 19 juli 2004 22:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Prima, want slapen doe ik 's ochtends en 's middags wel.
neequote:Op zondag 18 juli 2004 23:53 schreef Robzilla het volgende:
Doen ze toruwens moeilijk over blikjes passoa en dat soort troep?
wachten hoort erbij.... en op vrijdag gaan betekent de donderdagnacht in de 24h tent missenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:54 schreef Komakie het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat de organisatie het anders wil aanpakken op donderdag.
omdat er altijd zo'n grote rij staat (of iig vorig jaar).
Heeft iemand daar al meer over gehoord??? Een vriend van me wilde namelijk donderdag al gaan. Heb er zelf niet zo veel zin in gezien de drukte enzo.
Vrijdag morgen is me vorig jaar prima bevallen...
Maar als ik niet zo lang hoef te wachten wil ik ook wel op donderdag gaan.
En geen goede plek op camping drie hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wachten hoort erbij.... en op vrijdag gaan betekent de donderdagnacht in de 24h tent missen
joh je kan er gemakkelijk meer meenemen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:17 schreef Robzilla het volgende:
* Robzilla gaat donderdag rond 10 uur opweg naar het terrein
Khoop dat ik niet te lang in de rij hoef te staan en dan kan genieten van mij 12 (12:'( ) biertjes
Wachten mag er dan wel bij horen en die 24h tent heb ik nog nooit mee gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En geen goede plek op camping drie hebben.
Waarom duurt dat dan zo lang? Kunnen ze niet extra personeel inzetten?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, het wachten in de rij.... Daar word ik wel altijd goed kriegel van.
Ik heb geen flauw idee, maar vorig jaar heb ik er iig meer dan 4 uur in gestaan...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom duurt dat dan zo lang? Kunnen ze niet extra personeel inzetten?
Ik ben best bereid extra te betalen als je maar niet lang hoeft te wachtenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar vorig jaar heb ik er iig meer dan 4 uur in gestaan...
Zorg voor een rolstoel, mischien dat je dan een zijingang mag nemen. Als je een goede rolstoel hebt, zit er mischien ook wel een bier houder opquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:37 schreef teknomist het volgende:
Ik ben best bereid extra te betalen als je maar niet lang hoeft te wachten.
teknomist is nogal een ongeduldig iemand.
Same here, ik heb echt een tyfushekel aan wachten. In die rij op Lowlands moet ik me op een gegeven moment ook echt inhouden...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:37 schreef teknomist het volgende:
* Grrrrrrrr is nogal een ongeduldig iemand.
Wij om een uur of 12, en mijn maat waar ik bij in de tent sliep was zo zat dat ik dat kreng praktisch in m'n eentje op kon zetten. Toen ik de volgende dag ook nog eens met bonkende koppijn, een hopeloos verstopte neus en diarree wakker werd heb ik nog ff serieus overwogen om meteen terug naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef Efez het volgende:
Ik geloof dat ze vorig jaar aan het begin van de avond een heel strenge bagage controle deden... En dat het daardoor zo lang duurde. Ik was pas om half 3 op die camping ofzo...![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ja die kutrij vorig jaar, bijna vechtpartijen met de mensen voor ons EN de mensen achter ons, geen plee in de buurt dus flessen volpissen, met m'n zatte kop vragen: 'van wie is die slaapzak', van niemand, dus 'm dan maar een enorm eind weggooien, om er bij het opzetten van de tent achter te komen dat ik m'n eigen slaapzak had weggepleurd.![]()
Ik hou er niet van om bepakt en bezakt meer dan vier uur platgedrukt te worden...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:32 schreef Dance-Commander het volgende:
ik snap dat niet, zolang je niet alleen in die rij staat/zit te wachten tot de poort opengaat is er toch niets aan de hand...
4 uur? we hebben vorig jaar een aantal uren moeten wachten tot de poorten opengingen, maar we waren binnen 1,5 uur op de camping..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om bepakt en bezakt meer dan vier uur platgedrukt te worden...
kwestie vanop tijd zijn bij t terrein, als ze dan de boel opengooien om in de rij te mogen staan/zitten gewoon brutaal zijn en vooraan een plekje zoekenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:48 schreef Efez het volgende:
Doe je netjes... Ik deed er een uur of 6 over...![]()
Kletz.. vorig jaar kwam ik om half 8 aan bij de ingang en heb tot ongeveer 23:00 moeten wachten..quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:32 schreef Kletz het volgende:
idd kut rij... kwam om 12.30 aan met de auto. Daar op de dijk tot 14.00 gestaan... Toen naar binnen auto parkeren en in de rij staan. Daar stonden we tot 22.45 toen we binnen kwamen!!!! Dus alles bij elkaar opgeteld hebben we een kleine 10 uur staan wachten!!!
Dus ik ga et anders aanpakken deze keer.... ik weet niet hoe maar iig anders.
zo rond 19:00quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:53 schreef Robzilla het volgende:
Hoelaat gaan de poorten meestal open dan?
volgens mij rond 18.00quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zo rond 19:00
toch
dat zeg ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
volgens mij rond 18.00![]()
dude.. op woensdag kom je echt het terrein niet opquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:37 schreef diesel_boy het volgende:
Dit jaar gaat een vriend van ons met de tenten alvast woensdagavond daar kamperen (ik weet het ook niet, volgens mij heeft hij teveel vrije tijd) met al onze tenten, wij nemen zijn spullen mee en hij zoekt een leuk plekje voor ons uit
Wij zullen zelf er lekker vroeg op donderdag zijn
ja wij gaan al op maandag ochtend... lekker wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dude.. op woensdag kom je echt het terrein niet op![]()
Ik geloof ook dat hij van plan was om in die berm van die dijk vlak voor de ingang van de parkeerplaatsen te willen gaan kamperen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dude.. op woensdag kom je echt het terrein niet op![]()
ja idd... ff een treetje bier in de bossen begraven en hoppa op lowlands zijn tent opzetten, ff de bosjes in en kwam terug met 24 koude halve litersquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:55 schreef StrikeAnywhere het volgende:
een gast die ik ken, is een week van te voren de camping al op gegaan, en mooi een zooi drank ergens begraven.. kijk dat is pas vooruit denken.
nu maar ff een paar flessen wodka halen ?? lijkt mij geen slecht plan om dit binnekort al te gaan doen.. als je tenminste durftquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:58 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja idd... ff een treetje bier in de bossen begraven en hoppa op lowlands zijn tent opzetten, ff de bosjes in en kwam terug met 24 koude halve liters.
ik schijt al in mijn broek... alleen aan et idee alquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
nu maar ff een paar flessen wodka halen ?? lijkt mij geen slecht plan om dit binnekort al te gaan doen.. als je tenminste durft![]()
Dat is lef hebben.. je zal maar gepakt worden.. dan scheelt het je nog geen centenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:55 schreef StrikeAnywhere het volgende:
een gast die ik ken, is een week van te voren de camping al op gegaan, en mooi een zooi drank ergens begraven.. kijk dat is pas vooruit denken.
nou ja het is maar wat je lef noemt, hij ging een paar dagen van te voren daarheen en kon zo van de zijkant de camping oplopen, terwijl de mensen wel bezig waren met opbouwen.. niemand lette er op. Maar goed als je gepakt wordt wat wouden ze doen, je kaartje afpakkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat is lef hebben.. je zal maar gepakt worden.. dan scheelt het je nog geen centen
Ik heb er wel zin inookal moet ik werken
Moet helaas van 's ochtends tot 's avonds werkenen 's nachts slapen word moeilijk denk ik...
Mss krijg ik iemand zo gek om te ruilen, maar daar ga ik maar niet op rekenen...
Ach, word toch wel gezellig met mn collega's.. en wat drank in de 24 uurs tent
Hoeveel flessen drank mag je ookal weer meenemen?
die je dan ook bij je hebt... en zo niet... dan moet je je naam opgeven.... enzo en die staat dan geregistreerd op je kaartjequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
nou ja het is maar wat je lef noemt, hij ging een paar dagen van te voren daarheen en kon zo van de zijkant de camping oplopen, terwijl de mensen wel bezig waren met opbouwen.. niemand lette er op. Maar goed als je gepakt wordt wat wouden ze doen, je kaartje afpakken![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef Kletz het volgende:
[..]
die je dan ook bij je hebt... en zo niet... dan moet je je naam opgeven.... enzo en die staat dan geregistreerd op je kaartje![]()
![]()
ze kunnen dus niets maken
Kweenie eh.. je bent op een prive terrein en je bent niet bevoegd om het te betreden?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef StrikeAnywhere het volgende:
nou ja het is maar wat je lef noemt, hij ging een paar dagen van te voren daarheen en kon zo van de zijkant de camping oplopen, terwijl de mensen wel bezig waren met opbouwen.. niemand lette er op. Maar goed als je gepakt wordt wat wouden ze doen, je kaartje afpakken![]()
strike anywhere en ik wonen in harderwijk en zijn beide voorzien van een auto.. dus das 10 min rijdenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kweenie eh.. je bent op een prive terrein en je bent niet bevoegd om het te betreden?
Boete opleggen?weet ikkkk veeel.
Als je na schooltijd op een schoolplein aan het voetballen bent kunnen ze de politie al bellenlaat staan ergens wat niet open is voor publiek.
Kzou sowieso dat treinkaartje er helemaal erheen al niet willen dokken voor die paar flessen wodka..
sow.. harderwijk.. da's lekker dichtbij!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
strike anywhere en ik wonen in harderwijk en zijn beide voorzien van een auto.. dus das 10 min rijden
Ha ja, dan is het het proberen wel waardquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef Kletz het volgende:
strike anywhere en ik wonen in harderwijk en zijn beide voorzien van een auto.. dus das 10 min rijden
2 euro is wel aan de prijzige kant jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:56 schreef undertow het volgende:
ja hoor..na ik denk ook maar wat zeggen dan? (newbie) ik heb r zin in!!!! nog maar paar dagen en we staan weer in de rij;) ze zouden het dit jaar beter gaan regelen...ik hoop dat ze het waar kunnen waarmaken! wat vinden we van de muntprijs dit jaar dan? 2 euro! is wel erg duur vinden we niet?
Vorig jaa hebben we eens voor de lol berekend wat één pizza kost, ik geloof precies 64 gulden.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:27 schreef webfreak het volgende:
Ik ga ook wederom.
Uiteraard hoop ik dat de wachttijden dit keer niet zo lang worden (al heb ik vorig jaar wel mazzel gehad, in tegenstelling tot vele anderen).
2 euro is wel een belachelijke muntprijs, maargoed, de consumptieprijzen zijn gewoon schandalig vandaag de dag, en 't zal alleen nogmaar belachelijker gaan worden.
Wat ik zowieso altijd al absurd heb gevonden is dat je stukjes pizza kunt kopen van 4 euro.. STUKJES!!! Een stuk pizza, vers uit de diepvries.. HALLO?? In een normale pizzaria krijg ik voor 5 euro een HELE pizza, en die is nog LEKKER ook...
Nog maar niet te beginnen over de spagetti van 6 euro, bestaande uit een bakje ter grootte van mijn beurs, met 3 a 4 sliertjes en een gehaktbal..
Maar ach, en wee.. Er is natuurlijk altijd nog de gepofte aardappel voor slechts 1 bon..
Laat het U smaken!
Wat Rock-shocker zegtquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:48 schreef Rock-shocker het volgende:
En anders ga je lekker alleen, lijkt me eigenlijk ook niet zo'n punt, geen gezeik van anderen aan je hoofd en je ontmoet sneller mensen
Goed, nu het zeker is dat ik ga wil iedereen natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe loopt het eigenlijk met de verkoop?
aaah juist!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Goed, nu het zeker is dat ik ga wil iedereen natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
aaah juist!![]()
[]
Prima. Dan ga ik elke nacht om 5 uur slapenquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:52 schreef rubbereend het volgende:
en Teknomist op Cape Lowlands (gedeelte van t festivalterrein waar je binnenkomt) gaat de muziek snacht door tot 5 uur snachts
Been there, done that. Er wordt dinsdagnacht en woensdagnacht door de politie vrij streng en zorgvuldig gesurveilleerd in de directe omgeving van Lowlands. Je kunt het best richting Six Flags lopen en daar vlak voor de ingang in een wc-huisje gaan zitten, daar zien ze je niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:37 schreef diesel_boy het volgende:
Dit jaar gaat een vriend van ons met de tenten alvast woensdagavond daar kamperen (ik weet het ook niet, volgens mij heeft hij teveel vrije tijd) met al onze tenten, wij nemen zijn spullen mee en hij zoekt een leuk plekje voor ons uit
Wij zullen zelf er lekker vroeg op donderdag zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:34 schreef Dr.E het volgende:
goldfinger komt ook dit jaar
staat in een advertentie in de volkskrant van vandaag
Hmhm, ik heb er ook wel aan zitten denken, maar ik vind het toch wel behoorlijk eng om in mijn eentje op stap te gaan. Vorig jaar heb ik dan wel voornamelijk, net als op Werchter, in mijn eentje rondgesjouwd (wat aan mijn muzieksmaak lag), maar het was dan toch wel weer erg fijn om een thuisbasis te hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:48 schreef Rock-shocker het volgende:
En anders ga je lekker alleen, lijkt me eigenlijk ook niet zo'n punt, geen gezeik van anderen aan je hoofd en je ontmoet sneller mensen
Je woont in Groningen, dat is niet zo handig. Anders had je wel met mijn jaarlijkse 'Lowlands-touringcar' meegekund. Dan heb je veel aanspraak en een groep van ongeveer 40 mensen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Hmhm, ik heb er ook wel aan zitten denken, maar ik vind het toch wel behoorlijk eng om in mijn eentje op stap te gaan. Vorig jaar heb ik dan wel voornamelijk, net als op Werchter, in mijn eentje rondgesjouwd (wat aan mijn muzieksmaak lag), maar het was dan toch wel weer erg fijn om een thuisbasis te hebben.Dus ik zoek nog wel even verder...
Aanspraak, dat klinkt ook best wel zielig.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je woont in Groningen, dat is niet zo handig. Anders had je wel met mijn jaarlijkse 'Lowlands-touringcar' meegekund. Dan heb je veel aanspraak en een groep van ongeveer 40 mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |