ja merkte t ook, dacht ik ook een mooi OP gemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:28 schreef greatgonzo het volgende:
nog 1.5 maand
edit: Kun je de foto's van de OP niet iets kleiner maken, de pagina laadt nu rete langzaam, en dat zelfs op een adsl lijntje.. niet echt leuk als je nog een modempje hebt
nou in de golf konden volgens mij emt gemak 10 a 15 duizend manquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:55 schreef p_iglet het volgende:
Uit de keane nieuwsbrief:
De volgende halte van Keane zal Lowlands zijn, ze spelen op vrijdag 20 augustus in de Charlie-tent tussen 17:30 en 18:30 uur. In de Charlie-tent kunnen 8000 mensen, dus de band groeit in Nederland!
Charlie 8000 mensen???? Kortom de Golf heet nu Charlie??
Ben zeer beniewd naar het nieuwe terein dan. Is het al bijna 28 juli??
Die gingen ze toch Grolsch noemen...?quote:Kortom de Golf heet nu Charlie??
nou, post die eens dan!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:50 schreef NiNi het volgende:
Vanmiddag kaartje gekocht!
En lijstje gemaakt van optredens die ik wil zien.
wat k tot nu toe zeker wil zien:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:08 schreef Ixnay het volgende:
Deze bands wil ik zien:
Bloodhoundgang, the
Distillers, The
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Heideroosjes, De
Offspring, The
En deze ook wel als ik toch in de buurt ben:
Chemical Brothers, The
Dillinger Escape Plan
Everlast
Hives, The
Lostprophets
volgens mij kan k jou nog weleens in de Bravo tegenkomenquote:Op zondag 11 juli 2004 04:11 schreef teknomist het volgende:
Mijn eerste Lowlands...
Dit is mijn lijstje:
Chris Liebing
DJ Krush
Felix da housecat
Jeff Mills
LCD Soundsystem
Miss Kittin
Mylo
N.E.R.D.
Scissor Sisters
Tiga
Villalobos, Ricardo
White Stripes, The
Ik ben niet zo bekend met de indelingquote:Op zondag 11 juli 2004 04:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij kan k jou nog weleens in de Bravo tegenkomen
de dance tent waar overdag vaak live acts zijn en zo rond een uurtje of 20.00 of ietsje later de dj's gaan draaien tot in de late uurtjes (5 uur)quote:Op zondag 11 juli 2004 04:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de indeling.
Daar ben ik daar zeker te vindenquote:Op zondag 11 juli 2004 04:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de dance tent waar overdag vaak live acts zijn en zo rond een uurtje of 20.00 of ietsje later de dj's gaan draaien tot in de late uurtjes (5 uur)
daar zullen dus Chris Liebing en Felix oa te zien zijn. super geluidje, gaaf licht
volgens de oude indeling, ingang en dan rechtsquote:Op zondag 11 juli 2004 04:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar ben ik daar zeker te vinden.
Een vriend van me was anders toch aardig overtuigd van hun komst.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk weinig, want Metallica, die verwacht je niet op een festival dat werkt met tenten waarin hooguit een paar duizend man in kunnen...
nou k vind t wel leuk om zo van iedereen een beetje te zien wat ze graag willen gaan zien.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:48 schreef Dr.E het volgende:
ik denk niet dat het veel mensen interesseert, maar ook maar even een lijstje van wat ik wil zien:
-knip-
Laten we ff afwachten tot het blokschema bekend is, dan weet je iig dat er niemand anders op dezelfde tijd speelt die je wel wil zienquote:Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja! Bravo meeting is goed. Bij B.A.S.S. ?
Hehe ja god dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:07 schreef koston het volgende:
[..]
Laten we ff afwachten tot het blokschema bekend is, dan weet je iig dat er niemand anders op dezelfde tijd speelt die je wel wil zien
Ik ookquote:Op maandag 12 juli 2004 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
maar 1 ding weet ik zeker, Jeff Mills ben ik bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |