Vieze heteromannenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
En hij betaalt het drinken vandaag!
Die baby kan ondertussen al Foppe zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:23 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij houdt EW het gewoon nog ff vol omdat ze het wel leuk vindt dat al die titels over haar gaan
Ik blijf altijd kijken! Dat mag!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
Franky, je loenst nog steeds?
Zeker, maar ik vind het zo zielig voor je dat jij dat loensen verwart met flirtenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik blijf altijd kijken! Dat mag!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:32 schreef SCH het volgende:
Zeker, maar ik vind het zo zielig voor je dat jij dat loensen verwart met flirten![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, m'n puntje van kritiek gelezen?
Ik had op de FP willen reageren maar dat gaat om een of andere reden niet...
Daar zit zijn pik toch niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef methodmich het volgende:
En SCH, knijp jij nooit in de billen van je man?
Vorige Hoolsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar staat dat?
En SCH, knijp jij nooit in de billen van je man?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar zit zijn pik toch niet?
Guus heeft imo minder met Oranje, ondanks dat ie ex-bondscoach is, dan een 78-voudig internatioinal die zijn kont afveegde met een Duits shirt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:55 schreef methodmich het volgende:
Ah, gezien Sandman.
Ja, maar die mannen zitten of net bij hun club of hebben geen belang bij Oranje.
Guus heeft bijgetekend, maar PSV zal niet onwelwillig staan tegenover een vertrek. Guus is toch vooral de man van Harry.
Zo veel mogelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Als het maar 2 piranha's zijn valt het mee, ze durven alleen in groepen.
Maar wanneer heb je nu een afspraak?
Like I did not do that before.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt dus grondig poetsen vanavond!
*proest*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moest naar de mondhygieniste, bleek dat niet om 14:30 maar om 10:30 te zijn.
Daar is de deur. -->quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*proest*
tja jij hebt het toch al niet zo op op getalletjes, toch ???
*trekt zwembroek met toque aan !!
dat valt me nou van je tegen, jij bent altijd zo druk met de cijfertjes en getallenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moest naar de mondhygieniste, bleek dat niet om 14:30 maar om 10:30 te zijn.
Waar ??? ............................................................................................................ Hier ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar is de deur. -->
Ja, *schop* *doet deur dicht*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Waar ??? ............................................................................................................ Hier ???
Yepz, nog 3 minuutjes!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:18 schreef pascalheister het volgende:
zo bijna weekend
*opent nooduitgang en komt weer binnen*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, *schop* *doet deur dicht*
Hey...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*opent nooduitgang en komt weer binnen*
Hallo Hooltjes....en DIGGER al vader ???
visum nodig gehad ??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey...
Vanochtend nog in Headvillage geweest...
Für die Arbeit...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
visum nodig gehad ??
deed je daar ??
ach so .......... ik zit met mijn werk bij de A4 !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Für die Arbeit...
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
* SCH gaat oma's ballen in de pan mikken
Tssss, wijfquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar eerst onder ze zonnebank!
Hoor wie het zegt!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef SCH het volgende:
Tssss, wijf![]()
Je krijgt mij in geen 100 jaar onder de zonnebank en ik ben 100 x mannelijker dan jij hoor, hoor, hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt!
Niet je hoofddoekje vergetenquote:Beetje bijbruinen voor de vakantie, anders loop ik in Turkije met de blaren!
Ik lig in mijn blote reet onder de Zonnebank!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:42 schreef pascalheister het volgende:
doe je je stringlijn ook goed franky
Met moeite!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:45 schreef SCH het volgende:
Past die eronder?![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
Maar bedankt hoor - dat horrorbeeld krijg ik niet meer van mijn netvlies
Dat had ik toch meteen gezien gekkiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben trouwens linksdragend!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:49 schreef SCH het volgende:
Dat had ik toch meteen gezien gekkie![]()
Wie het kleine niet eertquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Oog voor detail!
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:22 schreef SCH het volgende:
Wie het kleine niet eert![]()
Ok!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:24 schreef SCH het volgende:
Matig - weinig creatief, lelijke kleur.
uit MED:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het in MED staat zal het wel denk ik dan
lijkt me vrij duidelijk dusquote:SCH.
(inderdaad geen verhaaltje nee)
ja, dr lopen hier modjes die zichzelf te serieus nemen. gelukkig hebben wij t hier getroffen met de modjesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:24 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH, ik geef je groot gelijk.
Maar ja, als een mod het niet met je eens is heeft hij/zij blijkbaar het recht je te bannen.
Bah.
idd. was iedereen maar zo alsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:24 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH, ik geef je groot gelijk.
Maar ja, als een mod het niet met je eens is heeft hij/zij blijkbaar het recht je te bannen.
Bah.
Is z'n eigen schuld; wie is er dan ook voor Heerenveen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, elke mod behalve de mods hier heeft een hekel aan SCH. Dus als hij iets anders zegt dan dat de grote kliek denkt, geven de mods opdracht hem te bannen. Vind ik flauw.
de meesten zijn objectiever dan je mss denkt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, elke mod behalve de mods hier heeft een hekel aan SCH. Dus als hij iets anders zegt dan dat de grote kliek denkt, geven de mods opdracht hem te bannen. Vind ik flauw.
we kunnen een actie beginnen, UNBAN SCH!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is gewoon ronduit belachelijk.
Heb eigenlijk zin er een nog grotere rel van te maken...
Dat is dus niet te zien in dat topic.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:46 schreef Vision het volgende:
[..]
de meesten zijn objectiever dan je mss denkt.
maar goed, nu ik toch in een café zit: wordt er hier ook Guinness geschonken?
Juist, dat is exact het gevoel wat ik ook heb...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:52 schreef pascalheister het volgende:
beetje monopolipositie daar zeg
ze kunnen het niet meer aan en hup ban
*schenkt Guiness in !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:46 schreef Vision het volgende:
[..]
de meesten zijn objectiever dan je mss denkt.
maar goed, nu ik toch in een LEUK café zit: wordt er hier ook Guinness geschonken?
en jij bentquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:00 schreef Coone het volgende:
Ach - die SCH isch toch ook een enorme eikel
dat jullie hem gedogen is heel aardig maar fok is beter af zonder die hufter
En zonder jou op deze aardkloot zou het een stuk draaglijker zijn oftewel doe er wat aan./quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:00 schreef Coone het volgende:
*proost*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:57 schreef Bjoro het volgende:
*schenkt Guiness in !!
*proost !
Wie ben jij nou weer? Rot eens op!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:00 schreef Coone het volgende:
Jij bent toch die jongen die nooit naar de kapper gaatquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:23 schreef ErikT het volgende:
Wie ben jij nou weer?
LOL, lees ik hier een verkapte quasi-serieuse DW?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En zonder jou op deze aardkloot zou het een stuk draaglijker zijn oftewel doe er wat aan./
Jij bent toch die kenkerbaak die hier niets te zoeken heeft?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:26 schreef Coone het volgende:
[..]
Jij bent toch die jongen die nooit naar de kapper gaat![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
LOL, lees ik hier een verkapte quasi-serieuse DW?
Wat heeft ie je toch keurig opgevoed eigenlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Rot eens op!
Lig je ff te pitten, loopt er een baak rond in Hools. Zo'n rechtse mongool zeker weer, geen eens zin om t uit te zoeken dit keer.
O is SCH weer geband? Wat is Fok! toch net echt ;* Afwijkende mening en doei
Ja dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak er twee van, heb ik ook zin inquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ik btw een cassis?
Gek, ik hoor de rechtse users klagen dat fok overwegend links is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Rot eens op!
Lig je ff te pitten, loopt er een baak rond in Hools. Zo'n rechtse mongool zeker weer, geen eens zin om t uit te zoeken dit keer.
O is SCH weer geband? Wat is Fok! toch net echt ;* Afwijkende mening en doei
Dan gaat die lelijke nicht van een SCH zeker dagelijks???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:27 schreef ErikT het volgende:
Kapper is idd voor vrouwen en homo's.
Het iSCH hier stil. WaarSCHijnlijk is het dat hier nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:29 schreef du_ke het volgende:
Hoe gaat het hier in de kroeg?
Kan je niet gewoon je lelijke bek houden en bier bestellen aan de bar?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:29 schreef Coone het volgende:
[..]
Dan gaat die lelijke nicht van een SCH zeker dagelijks???![]()
*SCHenkt cassis in*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak er twee van, heb ik ook zin in
Is dit jouw kroeg ofzo? Jij hebt toch een eigen kroeg? Ik heb daar tenminste laatst nog een beamer geleendquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je lelijke bek houden en bier bestellen aan de bar?
hhhmmmmmmmquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:03 schreef Coone het volgende:
ssst
ik had toch beloofd dat het een vunzige vrijdag zou worden
Wat wil je zuipen? Iets zonder alcohol zodat je je bril op je neus kan houden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:31 schreef Coone het volgende:
[..]
Is dit jouw kroeg ofzo? Jij hebt toch een eigen kroeg? Ik heb daar tenminste laatst nog een beamer geleend![]()
pssst...pas nou op!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:31 schreef Coone het volgende:
Is dit jouw kroeg ofzo? Jij hebt toch een eigen kroeg? Ik heb daar tenminste laatst nog een beamer geleend![]()
Was dir alles?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:10 schreef pascalheister het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier ging het ook lekker
Haha goeie grapquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:29 schreef Coone het volgende:
[..]
Dan gaat die lelijke nicht van een SCH zeker dagelijks???![]()
1 spa rood voor de user met de groetzone avatar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:42 schreef du_ke het volgende:
Doe mij maar een Spa rood.
Praten gaat van de zuivere zuiptijd af.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:43 schreef Coone het volgende:
Saaie kroeg dit zeg, is de gangmaker er niet ofzo?
ik duik weer onder voordat ik het helemaal verschtier - oneensch ben uiteraard maar sta machteloosch
Is goed, lekkere (bruine) sterrenkijker van mequote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:44 schreef ErikT het volgende:
En rot idd op.
Waar de mond van vol is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:45 schreef Coone het volgende:
[..]
Is goed, lekkere (bruine) sterrenkijker van me![]()
Ik moet van die lelijke nicht zeggen dat jij een hele goed beurt bij hem hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar de mond van vol is...
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:45 schreef Coone het volgende:
[..]
Is goed, lekkere (bruine) sterrenkijker van me![]()
Kasta heeft een weekban.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
En hij neemt afscheid met een goeie grap die ik nog nooit heb gehoord![]()
Deze week is wel de top van het tegen het lijf lopen van kansloze mensen op Fok!. Zeker vakantie, en mensen komen erachter dat ze geen leven hebben en gaan dit op Fok! afreageren ofzo. Heel apart...
Ik had het in de gaten, vraag maar aan Bjoro.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:53 schreef Coone het volgende:
oeps, volgens mij heeft erikt het nog steeds niet in de gaten
nu ben ik echt weg, groeten aan tong en het andere gespuis en tot unbanned
Anderen noemen mij zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:57 schreef mitt het volgende:
SCH de gangmaker van Hools genoemd?
Ai, we're going down
Wat zal het rustig blijven tot na zijn vakantie.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:57 schreef mitt het volgende:
SCH de gangmaker van Hools genoemd?
Ai, we're going down
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:58 schreef ErikT het volgende:ik had t niet door
![]()
ik ga weer slapen, daar ben ik beter in
Ik zat de hele tijd hints te maken, slimbo.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:58 schreef ErikT het volgende:ik had t niet door
![]()
ik ga weer slapen, daar ben ik beter in
1. Ik word net wakkerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd hints te maken, slimbo.
Zo is maar weer eens bewezen dat studenten in de zomer idd niet denkenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:![]()
* ErikT gaat inderdaad ook maar slapen, had het ook lang niet door
[Hools] Het VBL-Café #380 Nog steeds niets...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Ik word net wakker
2. Het is vakantie, dan staan mn hersens uit
3. Moest nog ff iemand bellen en zat daarmee in mn hoofd, beetje jammer onderwerp enzo
Maar iid,
maar stuur jij die homo anders ff naar de kapperquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Ik word net wakker
2. Het is vakantie, dan staan mn hersens uit
3. Moest nog ff iemand bellen en zat daarmee in mn hoofd, beetje jammer onderwerp enzo
Maar iid,
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[Hools] Het VBL-Café #380 Nog steeds niets...
En wat was SCH vanmorgen kwijt?
Deze snap ik ook al niet 100%. Tijd voor een biertje.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar stuur jij die homo anders ff naar de kapper!!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet ik niet.
IK KAP MET HOOLS. Veel te moeilijk
Moment, ik zoek het even op.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet ik niet.
* Bluezz gaat op erikkie zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:13 schreef ErikT het volgende:
Okee okee, ik blijf wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* ErikT gaat op erikkie zitten
[Hools] Hét VBL-Café # 379 Puf hier mee met EW !!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als je zegt wat je wil zuipen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee okee, ik blijf wel.
Maar kunnen we dan gewoon weer gaan zuipen?
ha ha ha laat maar het wordt je wel duidelijk....en ik ook niet maar....je snapt het later welquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Deze snap ik ook al niet 100%. Tijd voor een biertje.
(@ Bjoro, je hebt homo als sexuele geaardheidsaanduiding en als scheldwoord, misschien is t niet altijd duidelijk wat ik bedoel? Iig heb ik niks tegen homo's, mn beste vrienden zijn zelfs homo's)
Proost!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Biertje aan du_ke geeft. *
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:16 schreef ErikT het volgende:
Okee okee, ik blijf wel.
Maar kunnen we dan gewoon weer gaan neuken?
Ja lekker hoor !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:32 schreef ErikT het volgende:
Biertje anyone?
Ben bang dat als ik die erin zet er van alles en nog wat tegen me aan gaat lullen, als je bv weer zo'n idioot tegen komt hier. Vandaar dat ie er niet tussen staat. Maar ik kan natuulijk wel jou toevoegenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja lekker hoor !!
jammer dat je geen msn in je profiel hebt...had ik eea uitgelegd !!
doe maar ff !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik die erin zet er van alles en nog wat tegen me aan gaat lullen, als je bv weer zo'n idioot tegen komt hier. Vandaar dat ie er niet tussen staat. Maar ik kan natuulijk wel jou toevoegen
Slapen was toch een beter planquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef ErikT het volgende:
HEY! Waarom is er nog geen datum voor een volgende meet? Na de zomer begint t voetballen weer, CL enzo. PSV wedstrijdje kijken een ideetje?
cool een PSV meetquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef ErikT het volgende:
HEY! Waarom is er nog geen datum voor een volgende meet? Na de zomer begint t voetballen weer, CL enzo. PSV wedstrijdje kijken een ideetje?
We kunnen idd beter tijdens een ajax wedstrijd. Dan kan je gewoon lekker oh-enquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Slapen was toch een beter plan
Ik heb d'r laatst nog live gezien, voorprogramma Bowie, ze lachte naar mequote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:
Anouk was net op tv
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:22 schreef ErikT het volgende:
SCH, wat had jij me tuk...
Dat bijna maakt dat ik het nog net geloofquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Super!!! Ik had bijna met je te doen
![]()
nou dat was een flinke banquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb net een poolhondje gewonnen op de kermis. Je moet toch wat tijdens een ban
het laatstequote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Wordt hier nog iets geSCHonken of alleen maar geouweheurt
hoeren worden niet oud, hoeren slijtenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Wordt hier nog iets geSCHonken of alleen maar geouweheurt
Echt zielig voor dat hondjequote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb net een poolhondje gewonnen op de kermis. Je moet toch wat tijdens een ban
wat? dat ie bij SCH komt te wonen nu?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt zielig voor dat hondje![]()
trek je wat uitquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Ja, veelste warm hier
Anouk is iddquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:46 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds Anouk op tv
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anouk is idd
Enneh.. poolhondje spelen?
[afbeelding]
*Aait Rubber over zijn eendje, en flikkert die k*t honden de kroeg uit, haalt alle poesjes uit de buurt binnen, knip op de deur, en morgenmiddag weer eens voorzichtig door het raam komt kijken*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:49 schreef rubbereend het volgende:gooit nog maar eens een Anouk cd in de cd speler
nee ik speel niet met honden
kan dat beest het café uit
heb nix met die beesten (is nog zacht uitgedrukt!)
hupt snel naar de WC, spoelt zichzelf snel door en komt naar Bluezzie door t raam kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Aait Rubber over zijn eendje, en flikkert die k*t honden de kroeg uit, haalt alle poesjes uit de buurt binnen, knip op de deur, en morgenmiddag weer eens voorzichtig door het raam komt kijken*
willen jullie me hebben ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:54 schreef pascalheister het volgende:
kwam een topic van 2 pac tegen dacht laat ik die weer is opzetten
katten danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
willen jullie me hebben ofzoeerst honden nu RnB
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
katten dan![]()
Jij ook, watjequote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:04 schreef Eilanden het volgende:
Hmmmm mietjuhs![]()
whehe, softie.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ook, watje![]()
Heerlijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:11 schreef pfaf het volgende:
Goed gevoel hè.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik was wel mijn jasmuntje kwijt, maar na aandringen toch mijn jas meegekregen, kom ik thuis valt het muntje uit mijn broek!
Over een half jaar maar eens inleveren, misschien een leuke nieuwe jas bij dan!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:16 schreef pfaf het volgende:
Kun je de volgende keer met 2 jassen naar huis.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik was wel mijn jasmuntje kwijt, maar na aandringen toch mijn jas meegekregen, kom ik thuis valt het muntje uit mijn broek!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heerlijk!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Over een half jaar maar eens inleveren, misschien een leuke nieuwe jas bij dan!
Leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
SCH heeft vakantie geboekt, aan dat fjord waar zjroentje me wilde hebben
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Doe je Tomasson de groeten?
Overigens lijkt Deens in de verte wel wat op Fries, dus moet je je prima kunnen redden.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef SCH het volgende:
bloif mit jo voile pootsen fan meine Legoblokjes af
geef je Rommedahl ook ff een knuffelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]Meer dan dat
![]()
Ik hou wel een middagje audientiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geef je Rommedahl ook ff een knuffel
welkom terug !!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hou wel een middagje audientie
heb je mij net zo gemist als ik jou ??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
een van die verzamels, die andere had ik al - dit is 86 -98 met o.a. personal jesus en enjoy the silencequote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:11 schreef PogueMahone het volgende:
welke depeche mode, SCH?
nou....ik moest natuurlijk heel veel mensen tegelijk missen, dat is toch anders --- maar ik ben wel blij je weer te zienquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je mij net zo gemist als ik jou ??
ik weet genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
nou....ik moest natuurlijk heel veel mensen tegelijk missen, dat is toch anders --- maar ik ben wel blij je weer te zien
daarom ga ik nu ook weg
ach popje, ik heb je ontzettend gemist maar als ik dat hardop zeg komt het allemaal weer zo bovenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet genoeg![]()
nou ben je tegen mij net zo lief als MUUS tegen Brechtje !!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
ach popje, ik heb je ontzettend gemist maar als ik dat hardop zeg komt het allemaal weer zo boven![]()
9-0 tegen jouw cluppie toch MM ??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:32 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Ruud Gullit.
hoe wast met bartje goor ??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ja.
Ik dank Ruud voor het opstellen van Romeo Castelen voor rust, anders had het dubbele cijfers geweest.
in je volgende column ??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ook veel mensen namens ABN Amro. Is ook een leuk verhaal over.
ff een domme vraag .....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Neuh.
ABN Amro had een soort "arrangementje". Mijn zwager ging er heen, die had een uitnodiging. Op zijn kaart stond 75 euro. Dan zat je dus op de tribune en kreeg je van ABN een drankje / hapje vooraf en kon je achteraf Gullit zien.
De normale tribunekaarten, met hetzelfde zicht, waren echter 15 euro. Dus ABN deed het voorkomen alsof ze wel 75 euro hadden moeten uitgeven ipv de 15 die ze moesten betalen. Wellicht zelfs minder, als grote bank.
Heet jij Ruud?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Bjoro het volgende:
En Bluezz ik ben helemaal niet getrouwd !!!!
nee maar als jij er opgewonden van wordt mij zo te noemen,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Heet jij Ruud?
Maak eens wat klaar dan Ruudquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:49 schreef Bjoro het volgende:
nee maar als jij er opgewonden van wordt mij zo te noemen,
heb ik er geen problemen mee hoor !!!
tosti ??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak eens wat klaar dan Ruud
Spammertquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Wiens "zaakwaarnemer" ben jij? Voor alle FOK!-zaakwaarnemers en hun spelers.
is dit niet te gezond voor de zaterdag middag ??quote:
alvast fijne vakantie !!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:43 schreef Suijk het volgende:
Zo, laatste dag voordat ik op vakantie ga.
En gisteren heb ik gegolfd.
ja lekker !!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:31 schreef Eilanden het volgende:
Biertje
net een biertje gedronkenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Net "The Butterfly Effect" gezien! Komt over een paar weken in de bios!
Geweldige mind-fuck film, met Ashton Kutcher in een geweldige serieuze rol!
Aanrader!
Thanx for the advise!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:02 schreef Bjoro het volgende:
net een biertje gedronken
komt straks ook in jouw mond !!
aanrader !!
you´re pleasure !quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thanx for the advise!
Over bier gesproken, doe maar een rondje aan tafel 4!
*blij dat ik er 1 grolschje bij had gezet !!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:11 schreef pascalheister het volgende:
*loopt ook naar tafel 4 en schuift aan
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*blij dat ik er 1 grolschje bij had gezet !!
ik hoor nu de kermis een dorp verder alquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Over een klein uur, mits de wind gunstig staat, kan ik Blof op mijn kamer horen spelen!
Wel voor 11 uur thuis zijn he?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:26 schreef pascalheister het volgende:
zo op naar de tent![]()
11 uur alquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wel voor 11 uur thuis zijn he?
ja, ik heb hem gewoon buiten laten staanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Staat de Bacardi Lemon al koud?
Mooi, want ik heb dorst!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:32 schreef PogueMahone het volgende:
ja, ik heb hem gewoon buiten laten staan
Er is een groot verschil tussen Bacardi en Bacardi Lemon!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bacardi
Doet ie snel dan, vanmiddag zag ik Paskal nog fietsen op de Markt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Over een klein uur, mits de wind gunstig staat, kan ik Blof op mijn kamer horen spelen!
lego, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zoals een user al aangaf, Poguemahone. (Naam?)
Jij gaf toch aan dat Marokko geen nationale wedstrijd had gespeeld?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
lego, wat bedoel je?
nee ik had geen zin om dat daar te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |