quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:46 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.6pack.tv/cnt.a(...);tpage=1&s=sixfiles#
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
meesterlijk !!
![]()
Lieve schat, doe 's spybotquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:44 schreef ErikT het volgende:
Run ik Ad-aware, is m'n internet-explorer icoontje weg
truste voor straks....sterkte met Xena en Golfer en voor morgen....gezond weer op en op naar de balie....geen call-girl meer !!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Het poezebeest heeft zojuist een plant in zijn geheel te pakken met aarde en al
Voor mij tijd om op te stappen, golfert nog even sterkte toe te wensen telefonisch... zijn dell is ziek.
Tot straks hoelzz
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:31 schreef Bjoro het volgende:
truste voor straks....sterkte met Xena en Golfer en voor morgen....gezond weer op en op naar de balie....geen call-girl meer !!!
Ik ruik nietsquote:Op donderdag 8 juli 2004 03:03 schreef golfer het volgende:
Hoe later de nacht, hoe schoner het volk![]()
Briljant.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:46 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.6pack.tv/cnt.a(...);tpage=1&s=sixfiles#
weer de oude vertrouwde balie-chick aan het uithangen ???quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:00 schreef Bluezz het volgende:
Zooooo, weer op een vertrouwd plekkie
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:08 schreef Bjoro het volgende:
weer de oude vertrouwde balie-chick aan het uithangen ???
Nope.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Stil in Hools trouwens,
hoor jij al![]()
?
*zet cd op van Simon & Garfunkel : Sound of silence"quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Stil in Hools trouwens,
hoor jij al![]()
?
*Zet oortjes op*quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zet cd op van Simon & Garfunkel : Sound of silence"
*Mompelt: 'het is stil, maar niet hier.'quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:22 schreef Eilanden het volgende:
De eerste die gaat zingen "Het is stil in het Hools Cafe" die gaat gelijk neer!![]()
*tikt Bluezz aan en vraagt wie die coole gast is.....*quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:22 schreef Eilanden het volgende:
De eerste die gaat zingen "Het is stil in het Hools Cafe" die gaat gelijk neer!![]()
Nopequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:42 schreef Suijk het volgende:
Goedenavond.
Nog steeds geen klein DIGGERtje?
we zitten hier op hele andere uitslagen van jou te wachten !!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:22 schreef DIGGER het volgende:
Argentinie - Ecuador: 6-1
Dat wordt dan een 1-0, maar die gaat wel heeeeeeel diep in de blessuretijd vallen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we zitten hier op hele andere uitslagen van jou te wachten !!!!
dat kan niet anders dan dat het kind op zijn grieks is verwekt !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat wordt dan een 1-0, maar die gaat wel heeeeeeel diep in de blessuretijd vallen.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:48 schreef Vom het volgende:
Mogguh Hools
Wat een vulgaire praat op de vroege ochtend zeg![]()
Ja gaat goed, heb me er wel redelijk overheen gezet (had me er al op voorbereid, veel gepraat, verder als vrienden), nu aan het voorbereiden op een weekend lang Duits bier, bradwursten und schnaps (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]sorry.......hoest met jou? al een beetje eroverheen ???
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:57 schreef Vom het volgende:
Duits bier, bradwursten
mis het woordje Madschen !!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja gaat goed, heb me er wel redelijk overheen gezet (had me er al op voorbereid, veel gepraat, verder als vrienden), nu aan het voorbereiden op een weekend lang Duits bier, bradwursten und schnaps (of hoe je dat ook schrijft)
Zo Sandman has entered...quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Zet oortjes op*
Enter Sandman.
...because......... ?????quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef pfaf het volgende:
Mogguh
pfaf is op het moment meer dood dan levend.
Te veel gezopen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef pfaf het volgende:
Mogguh
pfaf is op het moment meer dood dan levend.
Heel zware nacht gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...because......... ?????
Die studenten van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is... watjes.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef pfaf het volgende:
Mogguh
* DIGGER is op het moment meer dood dan levend.
Sleutel in het contact van de Punto en dan "Fahren, fahren, fahren, auf die Autobahn".quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
....
Je usericon, wat doe je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die studenten van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is... watjes.
En nu is ie er weer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je usericon, wat doe je?
Word je al 18?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sleutel in het contact van de Punto en dan "Fahren, fahren, fahren, auf die Autobahn".
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Word je al 18?
sex ????quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heel zware nacht gehad.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sex ????
aaaahhhhhhhh ......... misschien heeft Harry nog wat tips voor je !!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:31 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij kan ik dat niet eens meer.
2 en een half.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef mitt het volgende:
ga je weg zjroentje :')
zeker weer 5 weken ofzo
Tof liedje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef pascalheister het volgende:
Zaufen Fressen und Ficken![]()
Zo kortquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
2 en een half.
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo kort
Und die Kinder bier entschickenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef pascalheister het volgende:
Zaufen Fressen und Ficken![]()
wat ga je er doen, hoe ga je er heen, met wie? enz. ---> aan je beste vrienden vertel je allesquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:41 schreef pascalheister het volgende:
jij wilt het weten sch mag jij ook een lijstje maken
als iedereen gewoon zijn vakantie hier vermeld
ik ben van 23 juli t/m 1 aug. in Zuid-West Frankrijk![]()
14-7 t/m 28-7: Legolas_Greenleaf, Winterswijk, Kamperen met ouders.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel graag weten waar iedereen is en wanneer ie weer terugkomt, anders wordt het zo verwarrend allemaal - wie maakt er even een vakantielijstje
vakantie vierenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
wat ga je er doen, hoe ga je er heen, met wie? enz. ---> aan je beste vrienden vertel je alles
20 min hier vandaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
14-7 t/m 28-7: Legolas_Greenleaf, Winterswijk, Kamperen met ouders.
Zondag 11 juli - woensdag 21 juli: fietsen naar Venetiëquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel graag weten waar iedereen is en wanneer ie weer terugkomt, anders wordt het zo verwarrend allemaal - wie maakt er even een vakantielijstje
Wat valt daar nou te beleven?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
14-7 t/m 28-7: Legolas_Greenleaf, Winterswijk, Kamperen met ouders.
Fietsen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zondag 11 juli - woensdag 21 juli: fietsen naar Venetië
mooie natuur en Deutschlandquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat valt daar nou te beleven?
Camping. Bij de familie Kots.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
20 min hier vandaan
camping of vakantiewoning?
Niets, moet dat?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat valt daar nou te beleven?
Nope.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:03 schreef Suijk het volgende:
Maar Lego, heb je dan 2 weken geen internet?
hier ook, denk alleen niet dat ik PH tegen ga komen....zou overigens best wel leuk zijn hoor !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:41 schreef pascalheister het volgende:
ik ben van 23 juli t/m 1 aug. in Zuid-West Frankrijk![]()
2 weken vervelen in Winterswijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niets, moet dat?
Wanneer ben je er?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Fietsen.
Misschien kom ik je nog wel tegen in Venetie.
Geen datum geprikt ofzo. We zien het wel. Maar iig ergens tussen 18 en 25 juli, dus we zullen elkaar wel niet treffen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wanneer ben je er?
En ja, fietsen ja! Over de Alpjes.
volgens mij ga ik dood![]()
graag even met je adres erbij, of je een dvd speler hebt, een plasma-tv, een dolby-surroundset, waar je moeder/vrouw/vriendin doorgaans haar kostbare sieraden opbergt en of de buren een hond hebben die bij het minste of geringste aanslaat !!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
Hopelijk wat van de omgeving zien, het enige dat we vorig jaar hebben gezien is een fiks meertje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 weken vervelen in Winterswijk.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:10 schreef zjroentje het volgende:
Bjoro
Naar het Erve Kots museum gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hopelijk wat van de omgeving zien, het enige dat we vorig jaar hebben gezien is een fiks meertje.![]()
er is echt veeeeeeeeel meer te beleven hoor !!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hopelijk wat van de omgeving zien, het enige dat we vorig jaar hebben gezien is een fiks meertje.![]()
Planning is: aamkomst 19 juli, 20 juli dagje Venetië, 21 juli vliegtuig terug naar Brussel (2 tickets voor 57 euro).quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen datum geprikt ofzo. We zien het wel. Maar iig ergens tussen 18 en 25 juli, dus we zullen elkaar wel niet treffen.
Ben je er trouwens al eens geweest? Stel je er maar niet te veel van voor, want zo geweldig is het nou ook weer niet.
Ik heb toch alleen maar rotzooi. Is meteen mn kamer opgeruimd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef Bjoro het volgende:
verhaal
als je zo doorgaat moet je idd oppassen !!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
Jij hebt ook alles door Bjoro.
Ik wil alleen maar oppassen hoor
Waar ergens aan de kust?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
Onze plannen zijn nog facultatief - ws. volgende week via Duitsland op het gemakkie naar Denemarken, hopelijk aan de kust en Kopenhagen en dan op het gemakkie weer terug 2 weekjes later.
Geen sieraden aanwezig!
Als je tips hebt. We hebben nog even met plannen maken gewacht vanwege de operatie dus alles ligt nog open. Er moet wel een dak zijn, kamperen is niks voor homo'squote:Op donderdag 8 juli 2004 12:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar ergens aan de kust?
En Kopenhagen is![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je tips hebt. We hebben nog even met plannen maken gewacht vanwege de operatie dus alles ligt nog open. Er moet wel een dak zijn, kamperen is niks voor homo's
Ze hebben je niet eens gehecht...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
alles ligt nog open
Heeft broeder Koen het nog niet dichtgenaaid danquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
vanwege de operatie ligt alles dus nog open.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeft broeder Koen het nog niet dichtgenaaid dan
SCH de nieuwe Mandy !!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]Toen ik op 'invoeren' klikte, wist ik dat ik de bijdehante hooltjes een schot voor open doel gaf.
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
SCH de nieuwe Mandy !!!!
Voorzetjes op maat !!
Zul je zien, komt de baby in een tent waar je je kont niet kan draaien zonder de ander te pletten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:34 schreef Bjoro het volgende:
Volgens mij kunnen DIGGER en EW er ook nog wel een weekje tussenuit !!
Dus hotel enzo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je tips hebt. We hebben nog even met plannen maken gewacht vanwege de operatie dus alles ligt nog open. Er moet wel een dak zijn, kamperen is niks voor homo's
You rang?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus hotel enzo?
Skagen, het noordelijkste puntje van Denemarken is supermooi. Als je aan de kust wilt kun je het beste de westkust nemen. Of je kan aan de Limfjord gaan zitten. En natuurlijk moet je ook naar Legoland gaan.![]()
je hebt wel erg veel gaten...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
alles ligt nog open.
Maar niet voordat de baby geboren wordtquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:34 schreef Bjoro het volgende:
Volgens mij kunnen DIGGER en EW er ook nog wel een weekje tussenuit !!
*zucht*quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:01 schreef Suijk het volgende:
Vanaf zondag een maand in Ierland.En ik heb geen waardevolle spullen in huis.
weet je echt niet meer ??quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
een verhaal waar de toerkoop reisgids jaloers op zou zijn !!
Zo voldoende?
Noord-Denemarken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
zjroentje waar ligt dat fjord?
Dus geen Ajax-shirt kopen daar?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen
nee, een PSV shirtquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus geen Ajax-shirt kopen daar?![]()
Je snapt het, alles komt goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef zjroentje het volgende:
Dus geen Ajax-shirt kopen daar?![]()
Lekker!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:47 schreef DIGGER het volgende:
Nog ruim 2 uurtjes, dan heb ik ook 3 werkdagen vrij
Ja, maak jezelf eens nuttigquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:47 schreef Vom het volgende:
Hools tot na het weekend
Ik ga Duitsers aan gort schoppen![]()
ben bang dat die alleen te krijgen is als "as" in een kolenpot !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Dan moet ie een vaantje van FC Schalke 04 gaan kopen voor me, in Dortmund.
Ik moet straks nog op de fiets naar huisquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Mensen, fijne vakantie alvast.
DIGGER en EW alvast veel succes en veel plezier met de kleine, en Erik, misschien tot in Venetie.
Limburg, it's bad for your brains.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoi mensen!
Altijd leuk van Weert naar Vlaardingen rijden, een afslag missen en in Spijkenisse uitkomen!
Wat doe je danquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:43 schreef rubbereend het volgende:
hier ook droog hen alleen vanmiddag wel in de regen lopen werken
ik werk tijdens mijn vrije uurtjes en zaterdagen en vakanties op een bloemenkwekerijquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je dan
Snelle service hiero!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:33 schreef pascalheister het volgende:
en je hebt Grolsch
Ook Robbie Williams besteld bij CD-wow zie ik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je hebt Grolsch
Laat eens horen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer heerlijk met muziek bezig geweest,
Het Villa Volta deuntje en D12's My Band gepakt en er een remix van gemaakt...
Ben benieuwd op de reacties vanavond
euh nee alleen ff als plaatje gebruiktquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:55 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ook Robbie Williams besteld bij CD-wow zie ik?
Ow nee ik denk ik kijk ff naar je DVDs en toen zag ik hem bij Ordered staanquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
euh nee alleen ff als plaatje gebruikt![]()
zag dat ie daar nu in de aanbieding was
vorige week op dvdforum.nl al gekocht
Je bent al in de kroeg, slaapkopquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal em morgen hier neerzetten, moet nu naar de kroeg
die heb ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:24 schreef Thetallguy het volgende:
Jep
http://www12.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=6232
Prijzen gaan veel te snel omlaag hequote:Op donderdag 8 juli 2004 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb ik ook
paar maanden geleden ook gekocht via het forum 13 euro geloof ik.
Ach, wat een mooi tegeltje voor op de WC.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
"Bij ware vriendschap is een stilte anale penetratie niet pijnlijk"
Doe hem de groeten van de rabbi.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
De dominee komt voorbij
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Prijzen gaan veel te snel omlaag he![]()
Zag pas een bonnetje van mn Fight Club DVD, toen gekocht voor Fl. 79.99![]()
hier is het droog en rustig geblevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/1935
Wat een weer!
Rondje op kosten van de regen.
tapt biertje voor eilandjequote:Op donderdag 8 juli 2004 23:08 schreef Eilanden het volgende:
Biertje gaat er wel in .. Proost!![]()
een Grolsch voor meneerquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef Thetallguy het volgende:
vrijdag- zaterdag- zondag- en maandagnacht werkengeen zin in
ook maar een biertje dan
kijk dat zijn de die hardsquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:27 schreef Thetallguy het volgende:
hehe, de vader van mijn vriendin drinkt ALLEEN maar Grolsch (diehard Twentenaar) . Dus die kwmane 2 weekjes geleden even naar ons huis kijken, hij had geregeld dat zn vrouw reed zodat hij lekker wat biertjes kon drinken. Had ik Heineken gehaald (ja in de aanbieding en als je net op jezelf woont ff op de centjes letten
) en dat lustte ie niet, heel de dag aan de Dubbelfriss gezeten
oranjeboom nee sorryquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:32 schreef Thetallguy het volgende:
Mjah wel een klein beetje overdreven imhoAls ik ergens een Oranjeboompje krijg en er is niks anders drink ik het ook wel hoor
rdankjes schenken wij hier niet, drankje eventueel wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:53 schreef Suijk het volgende:
goedenvaond hools, valt er hier nog een rdankje te nuttigen?
Oe dat komt er strak uitquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:57 schreef Suijk het volgende:
nou dan doe dat maar!
Heb je dorst Jan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:58 schreef Juan Zueco het volgende:
Juan Zueco bestelt 40 biertjes
J.
Nope,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je dorst Jan?
Of kom je met een heel gezelschap hier binnen vallen?
Alsnog van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal Juan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:05 schreef Juan Zueco het volgende:
Nope,
Fossiele leeftijd. Bereikte deze afgelopen dinsdag.
Dringt nu pas door
J.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsnog van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal Juan.
Dit jaar ook voor mij een volgende mijlpaal.
Wacht daar nog maar even mee tot december.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:27 schreef Juan Zueco het volgende:
Juan Zueco bestelt alvast 50 single maltjes voor golfer.
Tsjoch!
J.
Nope, voor zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:00 schreef tong80 het volgende:
Weinig gebeurt hier las ik terug.
Zelfs geen nieuw klein Diggerachtig hooltje.
Je werd gewekt door een Emailtje ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:29 schreef Bluezz het volgende:
Hellow, vandaag lekker wakker worden, sinds lange tijd weer eens mail uit Australië
voor de werkende onder ons is dat een wekelijkse vorm van euforie !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, het is vrijdag.
Normaal voor mij ook, maar ik heb geen zin in een bezoek aan de mondhygieniste.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor de werkende onder ons is dat een wekelijkse vorm van euforie !!
ach joh..denk maar zo...morgen rond deze tijd is alles weer frisquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Normaal voor mij ook, maar ik heb geen zin in een bezoek aan de mondhygieniste.
Jezusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:29 schreef Bluezz het volgende:
Hellow, vandaag lekker wakker worden, sinds lange tijd weer eens mail uit Australië
gaan we weer vies praten ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:34 schreef SCH het volgende:
Dag virtuele vriendjes op deze vunzige vrijdag![]()
wat jij wil, het was vooralsnog meteorologisch bedoeld, jij lekkere slettebak van mequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaan we weer vies praten ???![]()
![]()
lijkt me heerlijk ...... maar vunzig weertje he, SCHnolletje ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:40 schreef SCH het volgende:
wat jij wil, het was vooralsnog meteorologisch bedoeld, jij lekkere slettebak van me![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:34 schreef SCH het volgende:
virtuele vriendjes
vandaag weer call-girl of gewoon balie-chick ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
vleselijke vriendjes!
Dat is leuk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef SCH het volgende:
ik ben mijn bril kwijt
![]()
*loopt over brilquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef SCH het volgende:
ik ben mijn bril kwijt
![]()
Gatver bah, ik heb wortelsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:12 schreef Bluezz het volgende:
We hebben gebakkies hier
ouwe gebakkies ?? (patienten van 85 jaar en ouder !!)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:12 schreef Bluezz het volgende:
We hebben gebakkies hier
doe je vandaag toch gewoon je lensen in ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:22 schreef SCH het volgende:![]()
Hij is nergens
Oude truc Bjoro...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe je vandaag toch gewoon je lensen in ???
*punaises aangeeft*![]()
De reden waarom ik kots op dit kabinetquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:kabinet, werkelijk
![]()
![]()
doet nog even veel pijn hoor !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oude truc Bjoro...
de politiek wil het volk gewoon dom houden !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De reden waarom ik kots op dit kabinet
M'n MSN schermnaam. (De andere:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de politiek wil het volk gewoon dom houden !!
Er zijn nu nog 'gewone' mensen die door kunnen stromen naar de uni etc. Dat willen ze volgens mij tegen gaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:49 schreef SCH het volgende:
Het volk is toch al dom??? Hoe kwam de LPF anders aan 26 zetels
dom zijn is niet erg, maar je moet wel de mogelijkheid krijgen slimmer te willen worden indien gewenst !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:49 schreef SCH het volgende:
Het volk is toch al dom??? Hoe kwam de LPF anders aan 26 zetels
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dom zijn is niet erg, maar je moet wel de mogelijkheid krijgen slimmer te willen worden indien gewenst !!
Heard nothing.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:17 schreef PogueMahone het volgende:
zeg, is de baby er al?
En nu in normaal Nederlands svp.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:41 schreef pfaf het volgende:
m0GGuuhHHhhh
nee, van het weekend 2 dagen kermis vieren hier een dorp verderopquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:19 schreef Bjoro het volgende:
gaat er nog iemand naar de vlootdagen in den helder ????
svp is fransquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu in normaal Nederlands svp.
Alsof s'il vous plait zo Nederlands is.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu in normaal Nederlands svp.
You do get the point?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alsof s'il vous plait zo Nederlands is.
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
You do get the point?
So? Het zou btw zo bij dit kabinet qua niveau kunnen passen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
JaJij wordt altijd agressief van Breezer-taal. Heerlijk om je elke keer weer te zien happen.
Raar genoeg is het de VVD die dit voorstelt, dat godsgruwelijk domme voorstel. (Excuus voor de gelovigen onder ons.)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:08 schreef pfaf het volgende:
Dat komt door de linkse CDA en D'66.
Klik maar eens op mijn naam, en naar een van de 2 topics in POL.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
Welk voorstel?
JP ??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:17 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, wat een bagger idee van t kabinetben blij dat ik niet op één van de coalitie partijen heb gestemd, dan ben je gewoon medeverantwoordelijk voor deze bak-ellende
Die is een bak ellende.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JP ??
yep...btw je moet je msn naam ff aanpassen, fok is niet meer down !!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die is een bak ellende.
Done.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
yep...btw je moet je msn naam ff aanpassen, fok is niet meer down !!!
je hebt toch ook geen medelijden met vuilnismannen dat ze alleen maar vuil op moeten halen ipv ook een keer mooie spullen !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:23 schreef tuindwerg het volgende:
Shit zeg.... Een goede vriend van mij zit in het leger, hij gaat in november op uitzending. Het was 90% zeker dat het een half jaar vakantie vieren oppassen in Bosnië zou worden, maar het blijkt nu toch dat hij naar Irak moet...4 maanden Irak lijkt me echt niets....
![]()
wel eens een volle kliko-rolcontainer tegen je voorhoofd gehad ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:41 schreef tuindwerg het volgende:
Ik weet het, maar ik vind het echt niet tof! Irak is echt eng, Bosnië is voor mij nog wel te overzien.Ik wil gewoon niet dat er iets met hem gebeurd...
En bovendien, vuilnis ophalen is over het algemeen niet echt riskant. Irak wel.
Jeetje, nu hang ik wel echt de muts uit geloof ik. Ik heb er ook meer moeite mee dan hijzelf geloof ik....
*komt terug van nachtlevenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:48 schreef tong80 het volgende:
Er was ooit een tijd dat er users waren die terugkwamen uit het nachtleven en dan zeiden :
'Ha Tong ben blij dat je er weer bent we hebben je gemist.
Nou, gelukkig niet! Maar het ljikt mij dat de gevaren in Irak toch groter zijn dan achter de vuilniswagen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel eens een volle kliko-rolcontainer tegen je voorhoofd gehad ???
wel eens aan een vuilniswagen gehangen terwijl deze met 60 km/u over drempels stuitert ??
wel eens een bankstel geprobeert een wagen in te tillen terwijl deze uit je handen glijdt ?
wel eens een voedselput leegezogen van een chinees restaurant zodat het kotsen je nader staat dan het lachen ??
Ik ook niet hoor, maar een vriend van mij wel.....en die vertelde wel eens van dat soort verhalen en daaruit bleek dat dat soort werk niet geheel ongevaarlijk is !!
Maatje van me heeft het ook allemaal gedaan, Eritrea, Bosnie, Irak etc...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:23 schreef tuindwerg het volgende:
Shit zeg.... Een goede vriend van mij zit in het leger, hij gaat in november op uitzending. Het was 90% zeker dat het een half jaar vakantie vieren oppassen in Bosnië zou worden, maar het blijkt nu toch dat hij naar Irak moet...4 maanden Irak lijkt me echt niets....
![]()
Geen vriendin meer Franky?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Bijna weekend!
Bier & Wijven! vrouwen
Jawel! Maar een beetje flirten mag toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:11 schreef tuindwerg het volgende:
Geen vriendin meer Franky?
Je moet ook niet de kliksmileys gebruiken tuindwerg.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Geen vriendin meer Franky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |