schopje naar TRU dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef Abbadon het volgende:
toeval bestaat niet
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:26 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen ....
vertel, waar was het, wat zeiden jullie?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:28 schreef blublub het volgende:
Waxxer![]()
da's meer voor als je recent overleden Fok!kers bent tegengekomenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef Chirma het volgende:
[..]
schopje naar TRU dan?
heette die toevallig Gert?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:29 schreef MartinusMagnus het volgende:
Vroeger woonde er iemand bij ons in de straat die net zo'n hond had als op jouw plaatje.
in de stad waar ik woon. maar we zeiden niks ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:28 schreef Chirma het volgende:
[..]
vertel, waar was het, wat zeiden jullie?
Jamaar als je wat zei, zei ik heus wel iets terug hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:31 schreef blublub het volgende:
[..]
in de stad waar ik woon. maar we zeiden niks ofzo
okayquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar als je wat zei, zei ik heus wel iets terug hoor!ik weet niet hoe Blubblub eruit ziet!
Naja, volgende keer wel doen he!
Neequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
heette die toevallig Gert?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik kwam toevallig Swami tegen..
.
wil je erover praten?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:42 schreef 9christensen het volgende:
nee, ook geen behoefte aan
Liet je hem je piemel zien?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:36 schreef Xebrozius het volgende:
Ik fietste laatst richting Paterwolde toen ik 2 jongens van een jaar of 16 voorbij fietste, nadat ze me inhaalden en me aandachtig aankeken vroeg een van hen of ik 'Kseejbroow' was...
Was dat het McDonald's Fan Club forum?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad, maar wel bij mensen van een ander forum, die kwam ik tegen bij de McDonalds
dat gaat niet want internet is een slap aftreksel van de echte wereld en soms andersom.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik houd de cyber-wereld en de echte wereld altijd gescheiden
Shit leven we dan toch echt in een matrixquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:06 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
dat gaat niet want internet is een slap aftreksel van de echte wereld en soms andersom.
Ah , de Xebro penis obsessie.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Liet je hem je piemel zien?
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:14 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik kwam toevallig PrivateRyan tegen, nonchalant leunend tegen een muurtje naast de roltrappen van het Centraal Station te Utrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |