Zoals het er nu naar uitziet kan ik die ene persoon niet afmelden en hebben we een plekje over. Dus wie nog mee wilquote:Ik heb gereserveerd voor 10 juli om 11:00 's morgens. De kosten zijn 5 euro per persoon en ik heb gereserveerd voor 12 dames. Eerst een videofilm over de geschiedenis van de ridderzaal en aansluitend rondleiding ridderzaal en tweede kamer.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
teeveepee
Ik ben er wel eens geweest. Het eten is goed maar er is niet veel keus. Ook denk ik dat je moet reserveren als je er op zaterdag wil eten aangezien er niet zo heel veel plek is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die dit restaurant kent?
http://www.iens.nl/englis(...)taurant.htms?r=17196 (Paard van Troje) Zo te zien niet zo duur, in het centrum en de reviews zijn positief.
Ach mooi weer is relatief toen heb bij jouw regende en hagelde zat ik met de kids in de speeltuin. Het was gisteren hier, Zoetermeer, onder de rook van Den Haag, van 's morgens vroeg tot half drie droog geweest daarna een paar korte stortbuien. Dus effe tussen de buien door sprintenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 06:48 schreef Isabeau het volgende:
.ik hoopte op mooi weer, maar dat kunnen we zo te zien vergeten. Gisteren was het één en al regen, onweer en hagel (!) hier.
Volgens mij vlakbij Hollands Spoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:48 schreef Faithy het volgende:
waar woont Octopussy?
Ik neem denk ik ook wel mijn digicam mee ik weet niet of ik foto's maak zie ik dan welquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:42 schreef Funnie het volgende:
uh huh.. ik begrijp wat je bedoeld Miss_Den ik krijg dat gevoel niet weg.
Is pas weg als ik er ben
Ik neem ook camera mee trouwens.
En ach.. ik zie het vanavond allemaal wel!
Wij zijn erg gezellig hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:00 schreef teigan het volgende:
Isabeau, dat had ikdus ook al bedacht, ik ga helemaal voorin de trein zitten, dus het deel wat het eerste aankomt in Hoogeveen...
En dan zie je me daar wel.
Ik ben net het treinkaartje wezen kopen, aangezien ik een raar kaartje nodig heb(enkele reis Groningen-Venlo via Den Haag..), en ik vin dhet nu wel heel spannend worden...
De foto's worden toch niet op fok geplaats want er willen wat mensen niet op fok komenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:27 schreef Faithy het volgende:
* Riann vindt meetings nooit echt eng.. maar hmjah..
*ril*
camera gaat wrsch wel mee ja(alleen wil ik zelf niet op de foto
)
Oja, niemand herkent me meer. Sinds maandag kan ik geen staart meer in mijn haar doenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb alles nog even snel doorgelezen.
Ik stap morgen iets an achten op de fiets, pak de trein van 8.30, en ben rond 9.00 in Utrecht, waar ik eerst wel eens naar het verzamelpunt zal lopen en vervolgens naar spoor 7 om daar de trein van 9.17 te nemen.
Klopt het allemaal nog?
Voor de mensen die me niet kennen: Ik heb ws een zwarte broek aan en een rode jas met vlekken (soort-van-fancy-fair van vandaag is daar schuldig aan, maar er is geen tijd meer om m te wassen). M'n haar zit anders dan eerst, maar daar staat al ergens een foto van
Tot morgen!
Mijn moeder zo ik hoor het al jullie hebben niks anders gedaan als gegetenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:50 schreef Funnie het volgende:
ehm.. hebben we nog wat anders gedaan dan eten? Jaahh veel gelopen.. Ik iig wel voor mijn doen.. Ben blij dat ik thuis ben nu ...
is dat een compliment of..quote:Op zondag 11 juli 2004 11:53 schreef Isabeau het volgende:
ps: je bent idd een kutkakker, maar wel een leuke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |