Ik was gebleven bij Inso en MUUS,quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon goed naar me geluisterd,
bedenk mods,
jullie zijn en blijven users :')
Je fluistert me net toe dat je wilt daten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
game on
Hb je foto's?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was gebleven bij Inso en MUUS,
game on
Dan wordt het:quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:38 schreef static het volgende:
[..]
Je fluistert me net toe dat je wilt daten.
Ik doe het ook niet met een crewlid.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:35 schreef Snakey het volgende:
Hij beweerde zelf vandaag dat hij de enige is die het niet met een ander crew-lid doet![]()
Ok, het is officieel, Yvonne wil me al dan niet virtueel tussen 6 plankjes hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wordt het:
Yvonne, Inso en MUUS,
way to go
Ja, nou, nu je erover begint... ik heb nog een paar puntjes die mij bezig houden (quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:47 schreef static het volgende:
Zeg, letten jullie wel op? Er staat ook 'en anderen' in de topictitel.
*grom*
Ik niet met een user en ook geen crewlid (en dat hoop ik zo te houden). Next.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]Doen Dagonet en static het dan wel met users? Zo ja, welke?
Dagonet doet het ook met SIL, en tuuk doen ze het met users, mods zijn ook users, oplettuh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, nou, nu je erover begint... ik heb nog een paar puntjes die mij bezig houden (. )
Doen Dagonet en static het dan wel met users? Zo ja, welke? Ik doe het ook niet met een crewlid. Wie neukt yvonne tegenwoordig allemaal? Het zijn er namelijk ineens een heleboel, heb ik het idee. Namen gaarne. Heeft SC nou een doppie gemaakt met die Patries? Wie neukt PR of door wie wordt hij geneukt?
Dat was het. Voor nu.
Is dat een principe kwestie of omdat je de kwaliteit niet goed genoeg vindt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:53 schreef static het volgende:
[..]
Ik niet met een user en ook geen crewlid (en dat hoop ik zo te houden). Next.
Jij valt buiten de boot,quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Alleen maar omdat ik ouder dan 19 ben zeker? You cradlerobber you.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef yvonne het volgende:
Jij valt buiten de boot,
sorry.
Jahaa, allemaal users, blabla, maar zo was mijn vraag wat duidelijker.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dagonet doet het ook met SIL, en tuuk doen ze het met users, mods zijn ook users, oplettuh!
Ja?quote:Jij doet het met iteejer, static en dagonet.
*noteert.quote:Ik neuk, Dr_flash, fotoloog, Ch0as, Blasphemer, seborik en mn geheime minnaar
Check!quote:En ja SC heeft geneukt met Patries
Da's kut.quote:En PR's verkering is uit
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
aaah.. hier is het roddelcircuit naartoe verhuisd
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:03 schreef MUUS het volgende:
Kleine pikkies zeker, want ik voel er niks van..
Join the clubquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:43 schreef Lucille het volgende:
Ik heb alleen een verlanglijstje![]()
Nuecken?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:06 schreef MUUS het volgende:Wie staan er op de verlanglijstjes van Gorgel en Lucille?
I'm on a roll.
Nog geen geluk bij Lulaquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
Ja,
had jij het nou ook met Lula gedaan, anders moet ik je scorelijst even aanpassen
Knut weet er niks van , SIL en dagonet posten onder een kloon en maken zo hun dates,quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jahaa, allemaal users, blabla, maar zo was mijn vraag wat duidelijker..
Weet Knut ervan trouwens? Of kan ik nog ergens wat leuk stoken?
[..]
Ja?
Oh..
[..]
*noteert.
Check!
Is die geheime minnaar ook een Fokker?
[..]
Check!
Nog sappige details?
[..]
Da's kut..
Replique kan zulke grote lijsten niet aan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Over lijsten gesproken... ik zie Sum's lijst nergens?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Replique kan zulke grote lijsten niet aan.
Beetje van allebei.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat een principe kwestie of omdat je de kwaliteit niet goed genoeg vindt?
Sum is sooooooo passéquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog geen geluk bij Lula
Zaterdag ontmoet ik haar.. misschien dat jij je lijst zondag kan updaten
Over lijsten gesproken... ik zie Sum's lijst nergens?
Die user ken ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nuecken?
Die is even uit de picture, die zie ik te weinigquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:09 schreef Shark.Bait het volgende:
yvonne.. hoe zit het met _The_General_ ??? Dies toch 19??
Je zou ook zomaar e.e.a om kunnen draaien.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
OK. Hint taken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die user ken ik niet..
Welke fokster gaat die leegte opvullen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:11 schreef yvonne het volgende:
Sum is sooooooo passé
UIteraard. Je heet toch Maria?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef shmoopy het volgende:
En ik heb weer geen seks zeker?
Op die van Gurgel: MUUS en Isaquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:06 schreef MUUS het volgende:Wie staan er op de verlanglijstjes van Gorgel en Lucille?
I'm on a roll.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Replique kan zulke grote lijsten niet aan.
Jij bent aan bod geweest in het vorige topic, maar niemand (mij incluis) durfde zijn bakkes open te doen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb je in het vorige topic al tig keer een sloerie genoemd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Onderlinge relaties waar jij een vermoeden van hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Je vergeet er een paarquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op die van Gurgel: MUUS en Isa
Op die van Lucille: shmoopy.
next
Nou, jij komt toch aardig in de richting makkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welke fokster gaat die leegte opvullen?
Zeer!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die user ken ik niet..
En bedankt voor de update, yv. De lurkers Brighteyes en ik zijn je dankbaar. [afbeelding]
Ideetje: Volgende keer het licht aanlaten?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:11 schreef yvonne het volgende:
Die is even uit de picture, die zie ik te weinig
wat zei zijquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb je in het vorige topic al tig keer een sloerie genoemd.
Opletten.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
next
Jij houdt dit allemaal bij in een boekje he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
next
Dat weet je zelf denk ik het bestequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Neequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef static het volgende:
Eigenlijk moet deze in SHO.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, jij komt toch aardig in de richting makker
Nee, want dan zie ik dit topic niet meer in m'n ATquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef static het volgende:
Eigenlijk moet deze in SHO.
Ik doe toch niets.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Static heeft een grote verrekijker of hij heeft kleine webcams geinstalleerd bij jou thuisquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef MUUS het volgende:
En inmiddels zegt static dat ik een grote kut heb en da's vreemd, want hij zegt net dat hij geen Fokkers neukt, dus hoe kan hij dat weten?
Nou nee, je bent hem nu al voorbijquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Sunchaser
heeft veel meer fokkers gefokt dan ik ooit op durf te hopen!
Ow jij...jij..jij....quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij houdt dit allemaal bij in een boekje he?.
En inmiddels zegt static dat ik een grote kut heb en da's vreemd, want hij zegt net dat hij geen Fokkers neukt, dus hoe kan hij dat weten?
En Gorgel zit te huilen, omdat ik hem vraag wie de user Nuecken is.
Chaos, chaos, chaos!.
Heb je ONZ in je AT?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, want dan zie ik dit topic niet meer in m'n AT.
Of je interpreteert het even op jouw manier.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En inmiddels zegt static dat ik een grote kut heb
Ik was niet ingelogd........quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je ONZ in je AT?
Ik hou van je.
Ja, ze vergeet te melden dat jij Ripley ook wel in je bed wilt hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je vergeet er een paar.
MUUS.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ow jij...jij..jij....
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ow jij...jij..jij....
Een zilveren Tara boekjequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij houdt dit allemaal bij in een boekje he?.
En Gorgel zit te huilen, omdat ik hem vraag wie de user Nuecken is.
Chaos, chaos, chaos!.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:19 schreef yvonne het volgende:
Nou nee, je bent hem nu al voorbij
Grote kut?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ow jij...jij..jij....
Grote kut, MUUS....quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grote kut?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, ze vergeet te melden dat jij Ripley ook wel in je bed wilt hebben.
HA! IK WIST ER OOK EEN!!!!.
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]wauw
Nuecken?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:23 schreef yvonne het volgende:
Ik ben trots op je![]()
Hoe kan je die nou vergeten, lul.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Die was ik zelfs even vergeten toen ik net een mentaal lijstje zat te maken......
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Die was ik zelfs even vergeten toen ik net een mentaal lijstje zat te maken......
Dat bepaal ik zelf wel ja!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:23 schreef Lucille het volgende:
Voor iedereen die nu zit te janken achter het keyboard:
[centraal] Flirten, tips&Trics om de ander te verleiden (3)
Gewoon rauwe platte sex zonder dat idiote geknuffel?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nuecken?
Teeringjantje. Ik leer hier weer veel over mezelf.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou vergeten, lul.. Die stalk je al jaren, suffe.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar voor static moet je gewoon even kijken welke vrouwen er op de L&S meet komen.
Troost je, jij hebt geen sex dus je staat er sowieso niet opquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zeg, wil je daar eens mee ophouden?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef yvonne het volgende:
Update van het staticlijstje, ik was er 1 vergeten
Inso, MUUS, shmoopy en Yvonne
Hey Static.. Wat ik nou toch vind in de goot!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:27 schreef static het volgende:
[..]
Zeg, wil je daar eens mee ophouden?
Beetje mijn goede naam te grabbel gooien. *stampvoet*
Eikel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey Static.. Wat ik nou toch vind in de goot!
Je naam! Wat doe je!
Ik wel hoor shmoops.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:Gurgeh vindt mij niet neukable!
*eigen lijstje voorzichtig gaat zoeken*quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:Gurgeh vindt mij niet neukable!
Anderen wel, lees nou eens goed jah.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:Gurgeh vindt mij niet neukable!
Nee, die liggen er pas met de herfst.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef static het volgende:
[..]
Eikel.
Met jou wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef Dakota het volgende:
static en ik gaan het ooit ook nog een keer doen
Ehm... ik wil eigenlijk wel knuffelenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:26 schreef yvonne het volgende:
Gewoon rauwe platte sex zonder dat idiote geknuffel?
Count me in
Hoiquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:Gurgeh vindt mij niet neukable!
Hoeveel??quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef MUUS het volgende:
Nu gaat shmoopy weer janken omdat ze niet tussen de 3824721 vrouwen op Gurgeh's lijstje staat.
Pfffffff..
Jij neukt met TVP?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef PrivateRyan het volgende:
*tvp*.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm... ik wil eigenlijk wel knuffelen
tering, WEER aanpassen:quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef static het volgende:
[..]
Met jou wel.
Hard, zonder voorspel graag.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
Puke jahquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:32 schreef MUUS het volgende:
[..].
.
.
yvonne nu: "Ieuw".
.
.
Sumquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ligt aan de beginletter hoor,
static
sunchaser
sharkbait
....
Thats my boy, verder maakt het me niet uit met wie je het doet hoor mop, ik weet toch wel dat ik de enige echte voor je benquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef static het volgende:
[..]
Met jou wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puke jah
knuffelen doe je maar met de kat
Opletten trut, hij wil knuffelenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hard, zonder voorspel graag.
VerbodenAppel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sum
en hoe heette AudreyHepburn vroeger ook weer?
ook goed.. ik hou wel van poezenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
Puke jah
Voorspel? wat is dat?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef shmoopy het volgende:
Hard, zonder voorspel graag.
Nee dank je. Die ligt te masturberen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puke jah
Heej, je hebt jouw lijstje en er is mijn lijstje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
tering, WEER aanpassen:
Inso, MUUS, yvonne, shmoopy en Dakota,
straks haal je Shrakbait in!
Het ligt aan de beginletter hoor,
static
sunchaser
sharkbait
....
Shmoopy?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:34 schreef yvonne het volgende:
en hoe heette AudreyHepburn vroeger ook weer?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puke jah
Jij bent in het eerste topic al genoemd als één van de hoeren van Fok. Jij gaat overal overheen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef HeatWave het volgende:
F3 topic, nope, niet genoemd.
Volgens mij is je search brak.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef HeatWave het volgende:
En die lijstjes komen nu aardig overeenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef static het volgende:
[..]
Heej, je hebt jouw lijstje en er is mijn lijstje. [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
Thats my boy, verder maakt het me niet uit met wie je het doet hoor mop, ik weet toch wel dat ik de enige echte voor je ben
Als het bier in de koelkast heeft, wil jij het neucken!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef HeatWave het volgende:
Jij neukt alles met een polsslag, dude.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef HeatWave het volgende:
Zie je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Shmoopy?
En zonder?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij neukt alles met een polsslag, dude.
Ik weet niet of die polsslag een vereiste is bij hem hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's toch nog een hele beperking die hij zichzelf oplegtquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Stop die spitsvondigheid weer eens terug in de kast?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die lijstjes komen nu aardig overeen
wel,quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere reputatie.
Tis niet waar zeg ik jullie!! niet waar!!!.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef static het volgende:
[..]<-- let iedereen op, dit schijnt een criterium te zijn.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je?
het ligt aan de beginletter van de usernaam
Naast jogy?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:39 schreef static het volgende:
[..]
Stop die spitsvondigheid weer eens terug in de kast?
*boel in de war komt schoppen*quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
oei, begint ook al met een "s'
Waar? In het berghok? Kinky.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die lijst is al ooit in FOK!Radio uitgeplozen door Yvonne![]()
En Shaolin, sidekick, seborik, Synix ®, Schorpioen, Slarioux en speknek dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:40 schreef yvonne het volgende:
wel,
je bent een slet! Hoor je me? Een slet!
oei, begint ook al met een "s'
Heee, ga's je wekelijkse belletje naar Australië plegen, naar ChrisJXquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Nolius het volgende:
Die lijst is al ooit in FOK!Radio uitgeplozen door Yvonne![]()
R2cksson.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb met slechts één FOK!ker geneukt. En die is nog niet eens genoemd..
Ga jij nou ook al janken?quote:En Static, waarom ben ik te min?.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
En Static, waarom ben ik te min?.
nee hoor, de jouwe.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:49 schreef static het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.![]()
Euh. *stamel* Euh.quote:
Je had het over een andere Inso.. ja dat is hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:53 schreef static het volgende:
Euh. *stamel* Euh.
Waarom is dit topic nou niet toevallig al vol? :'(quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had het over een andere Inso.. ja dat is het
!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:53 schreef static het volgende:
[..]
Euh. *stamel* Euh.
Slettebakken, allemaalquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En Shaolin, sidekick, seborik, Synix ®, Schorpioen, Slarioux en speknek dan?
Ben over een uurtje wel klaarquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef MUUS het volgende:
Yv, post ff het neuklijstje van Cynix. Da's ook altijd leuk..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben over een uurtje wel klaar
Sloedertje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:03 schreef Loedertje het volgende:
En dan krijg ik weer de schuld en scheld ie mij weer uit
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sloedertje?
Semtex niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:12 schreef Dakota het volgende:
ik neem insomniac ook wel
Kan iemand Cynix op dit topic wijzen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben over een uurtje wel klaar
Als jij en loedertje dan vast op IRC komenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kan iemand Cynix op dit topic wijzen?
Dan gaat hij namelijk nerveus schuimbekken en da's half the fun.
doel je nu op dat fotoshophoer gebeuren of neem jij semtex als ik r niet neem ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Semtex niet?
Ik heb een hekel aan IRC, so this better be good.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij en loedertje dan vast op IRC komen
Doe dat nou hier.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij en loedertje dan vast op IRC komen
You've got to be kiddin' me.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:27 schreef MUUS het volgende:
Sorry static, ik was even sappige dingen aan het verzamelen.
Cynix zit in meerdere kanalen op IRC, onder andere in....
.......... letten we op?
#shmoopy
IN ZIJN EENTJE!!!.
.
.
En de sorry-ass-award gaat naar........
[22:27] * Now talking in #shmoopyquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:28 schreef static het volgende:
You've got to be kiddin' me.
Nuhhuh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:28 schreef static het volgende:
[..]
You've got to be kiddin' me.
Ik heb hem geroepen en hem op dit topic gewezen. Nog geen reactie van zijn kant.quote:Kom over een uurtje wel langsfietsen. Als hij dan nog leeft.
Jij naarling!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
..]
Ik heb hem geroepen en hem op dit topic gewezen. Nog geen reactie van zijn kant.
Vreemd he?.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:27 schreef MUUS het volgende:
Sorry static, ik was even sappige dingen aan het verzamelen.
Cynix zit in meerdere kanalen op IRC, onder andere in....
.......... letten we op?
#shmoopy
IN ZIJN EENTJE!!!.
.
.
En de sorry-ass-award gaat naar........
<MUUS> Mkay, wie gaat dit melden in dat neuktopic?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:29 schreef Knut het volgende:
[..]
Lucille en ik konden het ook niet geloven.
Mja, dat heb ik wel eens.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij naarling!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:39 schreef DarkElf het volgende:en ik word weer vergeten
typical
Je naam begint niet met een "S"quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:39 schreef DarkElf het volgende:en ik word weer vergeten
typical
Zo heeeeeeeeey, WAT ZAL JE MOEDER TROTS OP JE ZIJN CYNIX!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog @ ook!
ok, dan wij maar:quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoog tijd om de lijst weer eens te updaten.
Geef de laatste updates ff door, ik ben bezig met de lijst van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoog tijd om de lijst weer eens te updaten.
Wat was ook weer de limiet van Excel??quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef de laatste updates ff door, ik ben bezig met de lijst van de afgelopen jaren
Ben al een uur aan het tikken man.
Bang een blauwtje te lopen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:45 schreef SanCoTec het volgende:
Wat een gekleurd topiczit ik niet in een crew forum ofzo
en jij bentquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:48 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je wel blijft kamperen bij de Fok!Meet?
Ideetje... ik zet mijn potentielen wel in M$ Projectquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat was ook weer de limiet van Excel??
ikke niet hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bang een blauwtje te lopen?
Oracle Databasequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ideetje... ik zet mijn potentielen wel in M$ Project
En dat houden we zo !!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:50 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
ikke niet hoormaja niemand kent me toch
Je hubby.... a.k.a. (beter bekend als) de man die zondags het vlees komt snijden...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en jij bent
Wat loop je dan te piepen? Ga buiten spelen, dit is een neuk-topic.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:50 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
ikke niet hoormaja niemand kent me toch
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo !!!![]()
Gepost door mvdlubbe - woensdag 24 december 2003 @ 14:28quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:47 schreef Dakota het volgende:
ik stond ook al op andermans lijst
ff zoeken
eet niet thuis, ga daar bbqnoeienquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:51 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Je hubby.... a.k.a. (beter bekend als) de man die zondags het vlees komt snijden...
Maareh, krijg ik nog antwoord? E.e.a. i.v.m. het opstellen van een accuraat boodschappenprojectplan.
Aha.. een z.g.n relationele databasequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Oracle Database.
Volledig in lijn der verwachting SBquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. een z.g.n relationele database
okee.. flauw nerd grapje
Ah bonquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eet niet thuis, ga daar bbqnoeienen zuipen
Foute visuals galore!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:56 schreef static het volgende:
*afdruipt*
Over jou begin ik nieteens, jouw lijst is langer dan die van Cynix, Static en sunchaser, sum en sharkbait bij elkaarquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:57 schreef Mr. Orange het volgende:
Be afraid.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Foute visuals galore!
(Nietwaar, MUUS?)
Bite mequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:58 schreef yvonne het volgende:
Sodetiefen julie eens op met die nerdentaal, geen wonder dat jullie niet neuken
Wordt een druk weekend zo te zien... moet ik zorgen voor een eiwit-rijk dieet de week voorafgaand aan de orgie-meet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:58 schreef DarkElf het volgende:
te nuecken:
Cynix
MUUS
Lucille
moet nog groeien hoor
geef es suggesties
Aan de slag dus.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over jou begin ik nieteens, jouw lijst is langer dan die van Cynix, Static en sunchaser, sum en sharkbait bij elkaar
Nah, cynix doet het alleen via zijn toetsenbord, static weet ik niet, maar mijn lijst langer dan die van sunchaser??? {of die deed het ook via zijn toetsenbord, ik weet het nie meer...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over jou begin ik nieteens, jouw lijst is langer dan die van Cynix, Static en sunchaser, sum en sharkbait bij elkaar
ging je mee?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:00 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Wordt een druk weekend zo te zien... moet ik zorgen voor een eiwit-rijk dieet de week voorafgaand aan de orgie-meet?
Oi, motors...?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
Na zaterdag kunnen er trouwens weer motorritten geboekt worden, via het bekende adres.
Altijd een leuke "binnenkomer" om het ijs te breken.
En weten de dames ook waarom er vanaf zaterdag pas weer op de motor gereden kan worden? Nee?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
Na zaterdag kunnen er trouwens weer motorritten geboekt worden, via het bekende adres.
Altijd een leuke "binnenkomer" om het ijs te breken.
Zoals gewoonlijk verplaatste ik me volledig in jou... Ik bedoelde dus een lang weekend voor jou...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ging je mee?
je was toch blij dat ik weg zou gaan?
Hahahahaquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En weten de dames ook waarom er vanaf zaterdag pas weer op de motor gereden kan worden? Nee?
Dan zal ik dat even vertellen!
OMDAT CYNIX EEN GROOT ONGELUK HEEFT GEHAD MET DAT DING EN WEL ZO ERG DAT ER ONDERDELEN VANUIT JAPAN MOESTEN KOMEN! EN HIJ LAG OOK IN PUIN!! DE MAN IS EEN GEVAAR OP DE WEG!!
Nou, laat die aanbiedingen maar komen..
Waarom wink je? Zit er een stukkie koplamp in je oog? Stukkie asfalt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oi, motors...?
<grin> mail me ff
*wink wink*
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:58 schreef MUUS het volgende:
Kunnen die nerds zich even gaan aftrekken op een 404?
Bvd.
Does not computequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:58 schreef yvonne het volgende:
Sodetiefen julie eens op met die nerdentaal, geen wonder dat jullie niet neuken
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk verplaatste ik me volledig in jou... Ik bedoelde dus een lang weekend voor jou...
Voor mij is het zonder jou een eindeloos weekend, maar dat wist je waarschijnlijk wel...
*proest*quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En weten de dames ook waarom er vanaf zaterdag pas weer op de motor gereden kan worden? Nee?
Dan zal ik dat even vertellen!
OMDAT CYNIX EEN GROOT ONGELUK HEEFT GEHAD MET DAT DING EN WEL ZO ERG DAT ER ONDERDELEN VANUIT JAPAN MOESTEN KOMEN! EN HIJ LAG OOK IN PUIN!! DE MAN IS EEN GEVAAR OP DE WEG!!
Nou, laat die aanbiedingen maar komen..
stukje bon voor een japs onderdeeltjequote:Op donderdag 8 juli 2004 23:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom wink je? Zit er een stukkie koplamp in je oog? Stukkie asfalt?.
kommmaaaaaaar bij mijjjjjjjjjj kom in mijn aaaaaarmeeeeeeeeenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:56 schreef static het volgende:
*afdruipt*
*aan lijstje toevoegt*quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:05 schreef Dakota het volgende:
[..]
kommmaaaaaaar bij mijjjjjjjjjj kom in mijn aaaaaarmeeeeeeeeen
Kan ik je nog ergens mee van dienst zijn liefje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]je bent te goed voor me...
houden zo
Als jij weer vreselijk lam bent en ik weer de pleegmoeder moet uithangen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahahaha
Wanneer gaan we weer een stukje wandelen MUUS??![]()
Dat lam zijn viel ook wel meequote:Op donderdag 8 juli 2004 23:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij weer vreselijk lam bent en ik weer de pleegmoeder moet uithangen..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Ik houd je in de gaten he.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De volgende S+L meet ben ik waarschijnlijk weer lam
Je mag ook wel de pleegmoeder uithangen als ik niet lam ben hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij weer vreselijk lam bent en ik weer de pleegmoeder moet uithangen..
Ga je dan expres lam worden?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat lam zijn viel ook wel mee![]()
De volgende S+L meet ben ik waarschijnlijk weer lam
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij weer vreselijk lam bent en ik weer de pleegmoeder MILF moet uithangen..
Is gebeurd, vers kopje slappe zoethoud thee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:07 schreef DarkElf het volgende:
zet es thee
KAPPEN NOU!quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is goed, ik hou mezelf ook wel in de gatenquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:10 schreef static het volgende:
[..]
Ik houd je in de gaten he.Ik blijf 'redelijk' nuchter.
Nou gewoon zelfde als de vorige keer..quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga je dan expres lam worden?.
Zeg Meneer Sinaasappel....wat verstaat u onder 'wandelen' eigenlijk?
Je moeder heeft me nerveus gemaakt, vandaar mijn vraag..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef DarkElf het volgende:
ik heb thee, ik heb een wereldventja en wie heeft er nu de broek aan?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nou gewoon zelfde als de vorige keer..![]()
heb ik niet aanquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:16 schreef Rtificial het volgende:
[..]![]()
broek uit! broek uit!
![]()
Mr. Orange pas op hoor, als ze dat doet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..].
.
.
.
.
dawasnietmik dawasik!quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:06 schreef static het volgende:
[..]
*aan lijstje toevoegt*
Hoi Mikkie.
Waarvoor Static??quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:17 schreef static het volgende:
[..]
Mr. Orange pas op hoor, als ze dat doet.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb ik niet aan
ieuw alle fokkers walgen nu ineenszo mooi..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
dawasnietmik dawasik!
maar mik wil ook wel op je lijst![]()
![]()
Voor krentebollenquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Waarvoor Static??![]()
Muus waarvoor moet ik oppassen??
Krentenbollenquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor krentebollen![]()
Heel gevaarlijk die krentenbollen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Krentenbollen![]()
Leg uit...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:23 schreef MUUS het volgende:.
Ja, dat kon er ook nog wel bij..
Ik zit me te bedenken dat ik niet eens weet hoe ik dat moet uitleggen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Leg uit...
Wie welquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken dat ik niet eens weet hoe ik dat moet uitleggen.
Dan nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken dat ik niet eens weet hoe ik dat moet uitleggen.
Ik heb alleen even de grenzen verkend, dan kan ik me straks op andere dingen concentreren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef MUUS het volgende:
De weg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb alleen even de grenzen verkend, dan kan ik me straks op andere dingen concentreren.
vandaag was het uit! maar we zijn weer gelukkigquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
vandaag was het uit! maar we zijn weer gelukkig
Rigoreus.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:59 schreef Dagonet het volgende:
MUUS staat niet op mijn lijstje.
Heb haar nog niet gemeet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Rigoreus.Want?
Oei. Vertel eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Loeder daarentegen
Mag je al naar de meet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Helaas
Neequote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Oei. Vertel eens.
Ze heeft ook een lijstjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Oei. Vertel eens.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee
Dan maak ik hem af!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee
Dan maak ik hem af! klaar!
Interessant lijstje?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze heeft ook een lijstje
Ze is nogal selectief.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:06 schreef static het volgende:
[..]
Interessant lijstje?
Ohw. Nou ja, als het maar allemaal uit mag komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze is nogal selectief.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:07 schreef static het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, als het maar allemaal uit mag komen.
Hee, grappig! Die lijst heb ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Nee dusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Mag je al naar de meet?
Lekker makkelijk zo he.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Gooi het er uit meid.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:10 schreef MUUS het volgende:
Moet ik nu ook dramatisch gaan huilen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo he.
Van Dago? Nee hoor, we kennen elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Chanteer hem met foto's die ik heb van hem
Ik ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:17 schreef static het volgende:
Van Dago? Nee hoor, we kennen elkaar.
Ach, sympathieke vent is het.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet.![]()
![]()
![]()
En daarom duurd het zo lang voordat hij toegelaten tot de meet?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:19 schreef static het volgende:
[..]
Ach, sympathieke vent is het.
Absoluut!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:19 schreef static het volgende:
Ach, sympathieke vent is het.
Oeh, geil, a damsel in distressquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:10 schreef MUUS het volgende:
Moet ik nu ook dramatisch gaan huilen?
Die kunnen het af en toe best doen hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En...mod.
[Lijst]quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:28 schreef yvonne het volgende:
het wordt een reeks :`)
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Absoluut!
En slank!
En lief!
En slim!
En hardwerkend!
En knap!
En...mod.
Weg. Wezen. Moeder der opruiende chaotica-feeks-topics.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:28 schreef yvonne het volgende:
het wordt een reeks :`)
2 mannen en 2 vrouwen op je lijst, netjesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:30 schreef Dakota het volgende:
ik heb ook een lijstje
static
semtex
insomniac
en yvonne moet ik uit principe stompen
Ik ben de eerste hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:30 schreef Dakota het volgende:
ik heb ook een lijstje
static
semtex
insomniac
en yvonne moet ik uit principe stompen
ja, ik zit ook in de comissiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:21 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
En daarom duurd het zo lang voordat hij toegelaten tot de meet?![]()
Heey Kerel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, ik zit ook in de comissie![]()
Heej.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, ik zit ook in de comissie![]()
Mag ik dan zo'n geile middeleeuwse jurk aan waarin mijn tieten zo omhoog gepompt worden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh, geil, a damsel in distress
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mag ik dan zo'n geile middeleeuwse jurk aan waarin mijn tieten zo omhoog gepompt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |