Alleen met die 2?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:17 schreef Knut het volgende:
Nee. Dat je getrouwd bent weet ik.
Buitenechtelijke relaties met een Dr.Flash of SharkBait zouden weer wel in dit topic passen
Bijzonder overduidelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:16 schreef FlyingFox het volgende:
Skaai en JohnnyKnoxville. Overduidelijk.
Jij en smaaik, duh.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:19 schreef Ripley het volgende:
Ik weet weer eens niks dus ik blijf hier even rondhangen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij en smaaik, duh.
Waarom weet ik hier GVD niks van?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:22 schreef yvonne het volgende:
Static en Inso en MUUS
Oplettuhquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier GVD niks van?
FF is toch monimonamimigaam geworden? :')quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:22 schreef yvonne het volgende:
FF met , nou ja, wie niet
Oplettenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Zegge.. ik zit hier wel te lurken, maar het schiet hier zo niet echt op met de roddels...
Men is te sober denk ik...
vergeet ik helemaal Duderinnetjequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opletten
Kreator en half FOK
Heatwave idem
SharkBait ook al
oftewel,
met Marijcke, Lula, pea4fun, die andere zenuwpees, dat mens uit de TRU, TBO, etcetcetc, bezig baasje
Die kennen we niet, boeit ons dat nouquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
littledrummergirl met LeeHarveyOswald
lurkertquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kennen we niet, boeit ons dat nou
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lurkert
Nee, ik ga mokkababy's maken!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
FF is toch monimonamimigaam geworden?
Ik jou ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tijd niet gezien
ik denk dat dat komt doordat je zo skreeuwtquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef Ferdi81 het volgende:
IK FUCK NOG MET NIEMAND OP FOK, IEMAND INTERESSE ????
je moeder roept je!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef Ferdi81 het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik jou ook niet![]()
neuken?
Die brace gooi ik wel aan de kant![]()
met sunchaser?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee, ik ga mokkababy's maken!!
Ga op het spoor wat treinen knuffelen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef Ferdi81 het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
met sunchaser?
ja jeetje, ik heb een week niet achter de pc gezetenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
Ga je eens inlezen.
skreeuwt ?? please translate ...........quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je zo skreeuwt
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:56 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
skreeuwt ?? please translate ...........
Wie wil dat niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:54 schreef Erik het volgende:
Ik heb gehoord dat Nouk met BHFH wil gaan daten!
Dat je een kneus bent en op mot rotten, niemand wil je neuken, en niemand wil je in je verdere leven ooit neuken,quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:56 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
skreeuwt ?? please translate ...........
RSI is a bitchquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja jeetje, ik heb een week niet achter de pc gezeten
nu doe ik het stiekem
vergeet kansloosch nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat je een kneus bent en op mot rotten, niemand wil je neuken, en niemand wil je in je verdere leven ooit neuken,
en nu wegwezen, anders hakken we je pikkie eraf
wrom doe je het niet gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat je een kneus bent en op mot rotten, niemand wil je neuken, en niemand wil je in je verdere leven ooit neuken,
mja, dit is niet leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
RSI is a bitch
Duidelijk!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vergeet kansloosch niet
jij bent zeker zo'n feministische lesbische shagrokende en bier uit een fles drinkend iemand die iets tegen mannen heeft omdat ze altijd afgewezen wordt en nu stil in een hoekje op fok mensjes uit zit te schelden omdat ze verder niemand heeftquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
jij hebt mensenkennisquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:01 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n feministische lesbische shagrokende en bier uit een fles drinkend iemand die iets tegen mannen heeft omdat ze altijd afgewezen wordt en nu stil in een hoekje op fok mensjes uit zit te schelden omdat ze verder niemand heeft
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:01 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n feministische lesbische shagrokende en bier uit een fles drinkend iemand die iets tegen mannen heeft omdat ze altijd afgewezen wordt en nu stil in een hoekje op fok mensjes uit zit te schelden omdat ze verder niemand heeft
Met Nouk? Ik wacht nog even.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie wil dat niet?
Oi.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:22 schreef yvonne het volgende:
Static en Inso en MUUS
wacht, ik help je welquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:06 schreef EL_REY het volgende:
* el rey pakt mes, om zometeen pikkie te snijden van een bepaalde user *
Ik zou zeggen, what more do you want?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef static het volgende:
[..]
Oi.
Je hebt weinig te klagen dacht ik zoquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef static het volgende:
[..]
Oi.
Doe ik dan ook niet. :')quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt weinig te klagen dacht ik zo
Je kent me !!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:01 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
vele handen maken licht werk!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
wacht, ik help je wel![]()
Ik denk dat ik jou verkies boven BHFH bestequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie wil dat niet?
Ik zei al,quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef static het volgende:
[..]
Oi.
Oi!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei al,
ik weet alles
Als de cavia's even niet kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef PPL het volgende:
Rip
Wanneer gaan wij het nou eens een keertje doen ?
dat weet iedereen, het gaat om vermoedens. Ik vermoed dat jij iets heb met FF en Conflictquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik denk dat ik en NS wat hebben
Wanneer gaan we ritueel pikkies slachten??quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kent me !!!
Mompelt iets over pasen en pinksterenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef EL_REY het volgende:
ben benieuwd wanneer inso uitkomt voor haar enorme liefdevolle gevoelens die ze voor mij heeft!
* V&A topic opent *quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de cavia's even niet kijken
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:16 schreef FlyingFox het volgende:
Skaai en JohnnyKnoxville. Overduidelijk.
Niks stiekem , weet iedereen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Dirkh het volgende:
Dagonet en Silmarwen doen het ook stiekem.
1e paasdag gaan we dan bij haar gourmetten en 1e pinsterdag bij mij!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Mompelt iets over pasen en pinksteren
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:19 schreef PPL het volgende:
[..]
* V&A topic opent *
[Te Koop] Drie cavia's wegens bezigheden met Ripley![]()
Achter de rug van Knut om? (lijkt me niet zó moeilijk, met z'n grote rug)quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Dirkh het volgende:
Dagonet en Silmarwen doen het ook stiekem.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:15 schreef static het volgende:
[..]
Oi!
Dan weet je meer dan ik.![]()
Schijten beren in het bos?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:01 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
dat weet iedereen, het gaat om vermoedens. Ik vermoed dat jij iets heb met FF en Conflict
Daar houd ik niet van.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zeg ik
en 12-jequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]hou je mond NS zit ook op dit forum...
je vergeet _bigmac_
Alles om jou te behagenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Romantiek
![]()
ze smeren er wel broodjes!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Schijten beren in het bos?
inso en yours trully!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef PrivateRyan het volgende:
Djiez, dit wist ik al.
Niets nieuws?.
Voor nieuws ga je maar naar NWS.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef PrivateRyan het volgende:
Djiez, dit wist ik al.
Niets nieuws?.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
en 12-je
Neen. NWS zuigt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Voor nieuws ga je maar naar NWS.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]issie nu hetro dan
If you say so.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
inso en yours trully!
Dat wordt time-sharing dan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
If you say so..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
If you say so..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Alles om jou te behagen
* je nederige liefdes-slaaf is *
Ik bied mijn shares bij deze aan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:27 schreef static het volgende:
[..]
Dat wordt time-sharing dan.![]()
oe oe oequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja. Toen heh..
Ik en FF
Toen, maar hij heeft zijn oog laten vallen op een mokkameisje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oe oe oe![]()
Yeah. En gelukt!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
fok is een "ik zoek een sexrelatieforum"
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
fok is een "ik zoek een sexrelatieforum"
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Yeah. En gelukt!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toen, maar hij heeft zijn oog laten vallen op een mokkameisje.
Wel mooi overigens, mokkakindjes met sproetjes!
Whahah!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik kom hier altijd voor de recepten en culinaire tips
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
fok is een "ik zoek een sexrelatieforum zonder verplichtingen achteraf en het risico dat mijn partner er achter komt"
Freakin' weird. Roodharig bruin kind met sproeten?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toen, maar hij heeft zijn oog laten vallen op een mokkameisje.
Wel mooi overigens, mokkakindjes met sproetjes!
komkommer in de koelkast ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik kom hier altijd voor de recepten en culinaire tips
En dat in combinatie met een sexy FF.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]wor een mooi bebytje ze is superknap
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
komkommer in de koelkast ?![]()
Mooie donkerbruine/zwarte haartjes, mokkahuidje en dan van die donkere sproetjes.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Freakin' weird. Roodharig bruin kind met sproeten?
WAT? WOU JE ZEGGEN DAT JE AL EEN PARTNER HEBT?!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef PPL het volgende:
[..]![]()
Roodharig?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Freakin' weird. Roodharig bruin kind met sproeten?
Rood is okayquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Roodharig?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef yvonne het volgende:
Opletten
Kreator en half FOK
Heatwave idem
SharkBait ook al
oftewel,
met Marijcke, Lula, pea4fun, die andere zenuwpees, dat mens uit de TRU, TBO, etcetcetc, bezig baasje
Tja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
WAT? WOU JE ZEGGEN DAT JE AL EEN PARTNER HEBT?!
Nou niet met jou in ieder gevalquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:42 schreef Aparteling het volgende:
[..]
Skaai![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:42 schreef PPL het volgende:
[..]
Tja.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik de vrouwen continue van mij af moet slaan
Dan doen sommige vrouwen zich wel eens voor als "partner"
(Gaarne niet aan d'r vertellen want anders)
Dat was de naam die ik zocht , de zenuwpeesquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
En je vergeet Loesje29
Maar ik sta NU droog. En ik heb nooit iets met Ravenous gehad.. ze moest er ontzettend om lachen iig.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:36 schreef FlyingFox het volgende:
Nien is gewoon bloody jaloers!
Niets met Ravenous ? het is zo'n lekker dingquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
En je vergeet Loesje29
Maar ik sta NU droog. En ik heb nooit iets met Ravenous gehad.. ze moest er ontzettend om lachen iig.
Ow...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik zal het onthouden
![]()
Het is waar!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:36 schreef FlyingFox het volgende:
Nien is gewoon bloody jaloers!
Terechtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:47 schreef SHE het volgende:
Yvonne is mijn bitch![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:47 schreef SHE het volgende:
Yvonne is mijn bitch![]()
Zij kon zich helemaal niets herinneren van dat ze dat ooit gezegd heeft. Ook ons huwelijk kon zij zich niet meer herinneren... de kids ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef yvonne het volgende:
Dan heeft Ravje ons erg tuk gehad, hulde
Is wel goed voor je imago
Gemiddelde aantal keren dat ik haar klaar laat komen per keerquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:44 schreef FlyingFox het volgende:
Hey SB, waar staat die '29' voor?
*proest*quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gemiddelde aantal keren dat ik haar klaar laat komen per keer
Na de dreads, kort en kort en rood ga ik nu weer full on voor de zeer lange blonde krullen. Ik moet alleen weer een tijdje sparenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Ow...
Ga je je haar weer verven dan ?
Oei.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Na de dreads, kort en kort en rood ga ik nu weer full on voor de zeer lange blonde krullen. Ik moet alleen weer een tijdje sparen
Blond is okayquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Na de dreads, kort en kort en rood ga ik nu weer full on voor de zeer lange blonde krullen. Ik moet alleen weer een tijdje sparen
Mocht jij wel komen danquote:
Lijkt wel zo'n Frits Barend act.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:54 schreef EL_REY het volgende:
kreeg net een smsje van inso:
*he ********* tief eens op, ik wil je niet meer!*
Is dat niet het liefste wat je ooit hebt gezien?
Sexyromeoquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is een mateloos interessant topic, dat ik vreemd genoeg nog niet opgemerkt had.
Op één of andere wijze vermoed ik een relatie tussen die sexyromeo en honingdropje.
En Swami natuurlijk met alle Fok!vrouwen.
Er schijnen nogal wat hengsten te zijn die deze taak opzich willen nemen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wordt NiNi al gedekt?
* een vermoeden heeftquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wordt NiNi al gedekt?
Dan heb je het over feiten en niet over vermoedens.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:24 schreef Lucille het volgende:
Waarom staan Knut zijn neukertjes hier nog niet bij?
Die staan er hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:24 schreef Lucille het volgende:
Die haalt ie steeds snel weg, de stiekemerd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:24 schreef Lucille het volgende:
grap? welke grap?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:04 schreef Solaar het volgende:
De grap van EL_REY die eigenlijk geen grap is?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:43 schreef MI55ILLE het volgende:
Suske & Wiske
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Die haalt ie steeds snel weg, de stiekemerd.
Langs~ wel, klaar~ weet ik nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef yvonne het volgende:
Mocht jij wel komen dan
Static en Inso is duidelijk, maar wat de neuk doe ik daartussen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:22 schreef yvonne het volgende:
Static en Inso en MUUS
Je moet toch wel iets kunnen verzinnen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Static en Inso is duidelijk, maar wat de neuk doe ik daartussen?
Voor mij niet. Echt waar?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Static en Inso is duidelijk
Die zag ik gelukkig niet aankomen, U!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:25 schreef U-lerZzZ het volgende:
[..]
Je moet toch wel iets kunnen verzinnen?
Voor een roddelnicht let je niet goed op, SC. They're all over eachother, for fuck's sake!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Voor mij niet. Echt waar?
Flirten, dubbelzinnige opmerkingen, lellebellen, whatever.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:38 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik lellebelle niet.
Die met die geitjes en kinderboerderij, bedoel je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Flirten, dubbelzinnige opmerkingen, lellebellen, whatever.
Maar wie was dat nou?!
Ik dacht altijd dat Insomaniac een vent wasquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:34 schreef MUUS het volgende:
Voor een roddelnicht let je niet goed op, SC. They're all over eachother, for fuck's sake!
Maar goed, die sloerie van een Inso is wel 'over' wat meer heren.
Ha, dat dacht ik ook van jou, Habib.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Insomaniac een vent was
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
[..]
Ha, dat dacht ik ook van jou, Habib.
Dat ligt er aan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:43 schreef U-lerZzZ het volgende:
[..]
Die met die geitjes en kinderboerderij, bedoel je?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ha diequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:36 schreef MUUS het volgende:
Bij de weg, Uier is toch ook steeds aan het lellebellen met iemand?
Wie was dat nou?
Dat was met jou, dame!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Flirten, dubbelzinnige opmerkingen, lellebellen, whatever.
Maar wie was dat nou?!
Het gaat toch om vermoedens? Op evidentie zit niemand hier te wachten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Neuk je haar of gaat er geneukt worden? Anders is het off-topic enzo..
[..]
Haiquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
ha dieMUUS
![]()
Heb jij nog sappige vermoedens?
Je zit er niet ver naast.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:43 schreef SunChaser het volgende:
Oh wacht, ik heb nog een vermoeden!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:48 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat was met jou, dame!
Vuile sletquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb nog een vermoeden!
Ik vermoed dat ik met Uier lellebel..
Jij bent vanaf vandaag roddelnicht-af, SC.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:51 schreef SunChaser het volgende:
Muus heeft zich iig laten neuken door Cynix.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:50 schreef Nouk het volgende:
JK flirt met iedereen, niet alleen met Skaai. En tussen Dirkh en stinkie loopt het tegenwoordig ook wel erg goed. Om nog maar niet te spreken over IBG en Wizarddragon dan.
Nee hequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij bent vanaf vandaag roddelnicht-af, SC.
Platonisch, wij delen alleen maar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iehwl.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Static en Inso is duidelijk
Ja, ho even.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Voor een roddelnicht let je niet goed op, SC. They're all over eachother, for fuck's sake!
Maar goed, die sloerie van een Inso is wel 'over' wat meer heren.
Ow, kom op!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:55 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Ja, ho even.
Tsss, waren die allebei al niet bezet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:50 schreef Nouk het volgende:
Om nog maar niet te spreken over IBG en Wizarddragon dan.
Liefquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, kom op!
Jullie zijn constant aan het kleffen inclusief. en
.
Ohw, pehlease.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, kom op!
Jullie zijn constant aan het kleffen inclusief. en
.
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef Hillary het volgende:
[..]
Tsss, waren die allebei al niet bezet?
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lief![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Maar zo te zien ben ik de enige die nog niet over Inso is heengeweest?
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=15080#423788 zegt volgens mij genoeg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, pehlease.
Tiswaarquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, pehlease.
He jasses, Dirkh die in mijn fotoboek kijkt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=15080#423788 zegt volgens mij genoeg.
Stttt, anders krijg Sunchaser weer last van zijn hormonenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja..
.
En ik besef me ineens dat wij dat ook doen, Rip.. Naar elkaar.
.
.
.
Nou, dan zit er vast wel een triootje in met Boebiedoequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef MUUS het volgende:
En ik besef me ineens dat wij dat ook doen, Rip.. Naar elkaar.
.
Jij bent met die ellende begonnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tiswaartiswaar
tiswaar
Najaaah, sommige mensen hebben nog wel principes hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
*kuch*quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Zie je nou, MUUS?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dan zit er vast wel een triootje in met Boebiedoe
Sja, jij hebt duderinnetje, Eska en Oblibvion al geneuktquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*kuch*
Ik ga niet eens reageren op die voorspelbare poep die hij uitschijt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je nou, MUUS?
Moet ik ff over jou beginnen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, jij hebt duderinnetje, Eska en Oblibvion al geneukt
Please do.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik ff over jou beginnen?
Dit is veel on-topicer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=15080#423788 zegt volgens mij genoeg.
Ja wanneer gingen wij nou neukenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Please do.
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent met die ellende begonnen.
Tut.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Je was al begonnenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik ff over jou beginnen?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Ben jij uberhaupt al eens over iemand heengeweest?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, jij bent nog over niemand heengeweestquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
gammagammagammagammagammagammaquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt al eens over iemand heengeweest?
Hij was wel héééééél erg vrolijk afgelopen radio uitzending.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef MUUS het volgende:
Ben jij uberhaupt al eens over iemand heengeweest?
Dat jij nog niet aan de beurt bent geweest is mij een raadsel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef Knut het volgende:
Goed topic
Toch vreemd dat jij steeds buitenschot blijftquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef Knut het volgende:
Goed topic
Heb ook mijn twijfels; ik bedoel als je zo'n topic opent: http://forum.fok.nl/topic/570315quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, jij bent nog over niemand heengeweest
ctrl-c ctrl-v even voor ons als je wilt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:26 schreef static het volgende:
[..]
Heb ook mijn twijfels; ik bedoel als je zo'n topic opent: http://forum.fok.nl/topic/570315
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:27 schreef SunChaser het volgende:
Geen rechten om te lezen
Als je eindelijk van je aambeien af bent, ben je ook heeeeeeeeel erg vrolijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij was wel héééééél erg vrolijk afgelopen radio uitzending.
Dat zegt alweer voldoende denk ik zo
Ow.. ik wist niet dat Nolius aambeien hadquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:30 schreef MUUS het volgende:
Als je eindelijk van je aambeien af bent, ben je ook heeeeeeeeel erg vrolijk.
Zegt niks dus.
Jij bent gewoon aan het stoken omdat ze je verslagen heeftquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Volgens mij valt er meer over die Shmoopy te vertellen..
But I got nothing!
I confess.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aan het stoken omdat ze je verslagen heeft
Sterk het vermoeden heeft dat jij het ook met een vrouwelijke mod doet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:31 schreef PrivateRyan het volgende:
But I got nothing!
Geeft niks joh, je was toch al een homoquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I confess..
IK KAN HET NIET AAN! VERSLAGEN DOOR EEN VROUW!.
.
Inso zeker?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sterk het vermoeden heeft dat jij het ook met een vrouwelijke mod doet.
om maar weer wat olie op het vuur te gooien
Die hep het wel druk he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Inso zeker?
Vast wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Me neither.quote:But I got nothing!
Da's net zo'n sloerie als Shmoopy.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die hep het wel druk he?
Hèhè, we komen los.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:43 schreef SunChaser het volgende:
Insomaniac gaat zeker voor de Pridemeid-Award 2004.
Wheee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sterk het vermoeden heeft dat jij het ook met een vrouwelijke mod doet.
om maar weer wat olie op het vuur te gooien
Net zoals ik nog nooit een bril heb gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geeft niks joh, je was toch al een homo
Nooit aan beginnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:49 schreef Bioslock het volgende:. Relaties.
.
Ja. Waarom niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mag ik mee naar Nepal?
Die sig! Je hebt mijn sig genomen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:00 schreef Nouk het volgende:
Het is hier geen slowchattopic hoor..
Neah, die heeft een andere mod.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:40 schreef MUUS het volgende:
Inso zeker?
Inso heeft static, Daggla, Cynix en weetikveel welke mods nog meer. Maar dat was al bekend.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neah, die heeft een andere mod.
of ze moet er meerdere hebben, wat natuurlijk ook kan
Ik ben hier geloof ik de enige die het niet met een crewlid doet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Inso heeft static,
Ah, dus je doet het met een user. Vertel!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben hier geloof ik de enige die het niet met een crewlid doet.
Waarschijnlijk dan ook met inso. Maar dat lijkt me wel logisch.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:04 schreef MUUS het volgende:
Inso heeft static, Daggla, Cynix en weetikveel welke mods nog meer. Maar dat was al bekend.
Met wie doet PR het?.
Van de crewleden bedoel je.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef static het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd. Ze schijnt mod te zijn. Maar niet Inso. Dan blijf jij over, me dunkt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Inso heeft static, Daggla, Cynix en weetikveel welke mods nog meer. Maar dat was al bekend.
Met wie doet PR het?.
Nou, wacht nog even, hij zegt dat Inso het waarschijnlijk toch wel is!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd. Ze schijnt mod te zijn. Maar niet Inso. Dan blijf jij over, me dunkt..
Die van mij is nog geen crew.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef static het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien alletwee iets met PR?????quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, wacht nog even, hij zegt dat Inso het waarschijnlijk toch wel is!
Span-nend dit!
Ze is dus bezig zich de crew in te neuken. Voorspelbaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Die van mij is nog geen crew.
Al sla je me dood, ik hou het allemaal niet meer bij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien alletwee iets met PR?????
![]()
Ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze is dus bezig zich de crew in te neuken. Voorspelbaar.
Voel je je erg gebruikt nu, Knut?
[..]
Al sla je me dood, ik hou het allemaal niet meer bij..
Neahquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze is dus bezig zich de crew in te neuken. Voorspelbaar.
Voel je je erg gebruikt nu, Knut?
[..]
Al sla je me dood, ik hou het allemaal niet meer bij..
Jij hebt het nog nooit gedaan he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
6 paginas over neuken...............................
wat is er nou zo leuk aan neuken.......
Laten we dat even zo houden ja?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik voel me gebruikt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor mijn manslut-imago kom ik er nog behoorlijk beSkaaid af.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bijzonder overduidelijk.
Stinkie en Shirley vermoed ik ook.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef Skaai het volgende:
LiesBitch en Stinkie
Anders maak je van mij hier ff de hoerquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:50 schreef Nouk het volgende:
JK flirt met iedereen, niet alleen met Skaai. En tussen Dirkh en stinkie loopt het tegenwoordig ook wel erg goed. Om nog maar niet te spreken over IBG en Wizarddragon dan.
Met de rest wel?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ik doe het niet met static, Cynix, Daggla, PR en/of Danny..
En ook niet met de rest.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met de rest wel?
Ow? Trouwens ik heb een relatie met Shirley... Ze is m'n faghagquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:50 schreef Nouk het volgende:
Om nog maar niet te spreken over IBG en Wizarddragon dan.
You make it sound like a bad thing.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:31 schreef Skaai het volgende:
Ik voel me gebruikt.
Aha... dus zo word je crewquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:41 schreef Knut het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien alletwee iets met PR?????
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |