Wel als je de Username verteltquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:47 schreef BobRooney het volgende:
en als je vreemd gaat met iemand van FOK! ...mag je dan ook mee doen?
Van jou weet ik het, vertel ik het gewoon stiekemquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:54 schreef LWaS het volgende:
Ik sla over
Je laat hetquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:55 schreef eSSe het volgende:
[..]
Van jou weet ik het, vertel ik het gewoon stiekem![]()
Verrassendquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:48 schreef Nolius het volgende:
*meldt
je mag mijn bitch wel zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:04 schreef Skv het volgende:
Wie wil mijn vriendinnetje zijn
En wat wordt er dan mee gedaan enzo?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:46 schreef eSSe het volgende:
Dus heb jíj een relatie met iemand die ook op FOK! zit meldt je aan!!!!!
Jij luistert nooit? Ik maak het nieuwsoverzicht en probeer zo af en toe mee te denken met Nolius. En zo heel af en toe regel ik ook nog wel is wat (zoals dit)quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
eSSe, wtf is de link tussen jou en FOK!radio?
Dat zijn we nog aan het bedenken, waarschijnlijk is het meer een verduistering zodat Nolius zijn ChrisJX kan laten langskomen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En wat wordt er dan mee gedaan enzo?
Je zult hooguit worden genoemd in de uitzending.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:04 schreef woutabest het volgende:
En als ik nu reageer, wat is dan het gevolg?
Wanneer is die uitzending dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:09 schreef eSSe het volgende:
[..]
Je zult hooguit worden genoemd in de uitzending.
15-jarige meisjes zijn alvast voor mij en niet voor pedo's.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij gaan er zich veel meer mannen opgeven dan vrouwen.
Wordt vechten dan.
Maar ik luister toch nooit Fok!Radio..quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:09 schreef eSSe het volgende:
[..]
Je zult hooguit worden genoemd in de uitzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |