quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
neuh... was gokje
Ik zie eigenlijk alleen de overeenkomst : achterlijk grote, luxe, 2+2 coupequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:47 schreef MikeyMan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hier redelijk wat in terugvind van de Bentley Continental GT...
En toen kwam VW, die het tot een dochter van Audi maakte....quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:22 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
... en toen ging Bugatti faililet...
Nee,quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Flying_Vee het volgende:
mag ik 'm niet mooi vinden
Ja, Zij lijkt net op een mislukte nieuwe Jaguarquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee,
Ja, hij's wel typisch....Dus kan me wel voorstellen dat veel mensen 'm (en dus ook meteen de 18/3 en de 16/4 ? ) niet mooi vinden...
't galmt hier wel een beetje jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:21 schreef LWaS het volgende:
veel te rustig
iedereen gaat op vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't galmt hier wel een beetje ja
Ik maandag ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:43 schreef LWaS het volgende:
[..]
iedereen gaat op vakantie
Kom kom je hebt het voor recht gehad deze dag te mogen leven. Dat en alleen dat is al iets waar jij heel erg blij mee moet zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:24 schreef Steve-O het volgende:
Bugatti
Wat een k#nk%r dag zeg
kom je op school je mag een andere opleiding doen je heb nog teveel werk te doen
door hoosbui naar huis voor afspraak bij het ziekenhuis
terug hoosbui in te laat voor afspraak dus een half uur wachten
operatie klaar zit ik ander half uur te wachten totdat me pa me komt ophalen
kutdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |